Japānas autobūves kompānija Subaru uz Detroitas autoizstādi atvedusi sportiskā sedana WRX STI jauno modifikāciju – S209, kas kļuvusi par visu laiku jaudīgāko Subaru modeli.
Subaru WRX STI S209 aprīkots ar modernizētu 2,5 litru četrcilindru opozītmotoru, kas attīsta 345 Zs jaudu. Dzinējs pamatīgi pārbūvēts, uzstādot jaudīgāku turbīnu un starpdzesētāju, izmantojot kaltus virzuļus un klaņus, iebūvējot inžektorus ar lielāku diametru. Automobilim pārprogrammēts motora vadības bloks, uzstādīta jauna izplūdes sistēma no nerūsējošā tērauda. Dzinējs strādā kombinācijā ar uzlabotu sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, pilnpiedziņu, centrālo pašbloķējošo diferenciāli un aktīvo vilkmes sadales sistēmu.
Sportisku gaitu un noturību uz ceļa sekmēs arī Bilstein amortizatori ar stingrākām atsperēm, jauns šķērsstabilizators un Brembo bremzes ar sešu virzuļu skavām.
ASV tirgū Subaru WRX STI S209 kļūs pieejams 2019.gada beigās, cenas kļūs zināmas vēlāk.
Nu vot tā ir manta, žēl ,ka mitsu beidz savu evo ražot, orientējoties uz kaut kādiem s_da hibrīt-krossoveriem, kas tāpat viņiem jēdzīgi nesanāk ,nu šim nav konkurentu
Aha naw konkurentu???????????????? tas pats evo 9, shito kumeļu izjātu ar savu 2.0 ???? japāņi vairs nejēdz taisīt kā agrāk
Nav JAUNU konkurentu.
Kas Tur ievērības cienīgs? 345zs. Tāda pat jauda, kuru no vecajiem wrx sti ar čipa palīdzību un downpaipu varēja iegūt. Motors tā pat ik pēc laicina būs “jāliek uz galda”, kā jau visiem “stieniem”.
Evo, tas bijis priekšā subāram teju vienmēr, citāda vadāmība. Plus subārs tā pat, ka audi motorus montē tā, ka dala no dzinēja ir aiz amartizatora atbalsta, tādēl to purnu stumj ārā, quatro audi tas bija viss lielākais mīnuss..
Ievērības cienīgs ir tas, ka šo mašīnu var nopirkt jaunu. Kā arī tā kombinācija - neliels sedans, 345 zs, pilnpiedziņa, sešu robu mešalka - arī ir ievērības cienīga - šodien šīs četras lietas savākt vienā mašīnā bez uzgriežņu atslēgām nav viegli...
Nu labi tur Tev taisnība, bet tas arī ir vienīgais, kas tur ir ievērības cienīgs.