Audi saskāries ar problēmām elektriskā e-tron ražošanā 13

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 23.aprīlis 2019 5:27

Audi saskāries ar problēmām elektriskā krosovera e-tron ražošanas procesā. Rezultātā ražošanas apjomi samazināti, bet klientiem savs pasūtītais auto būs jāgaida ilgāk.

Izdevums The Brussels Times raksta, ka problēmas radušās trūkstošo komponenšu dēļ – Audi e-tron vienīgais akumulatoru piegādātājs, kompānija LG, atkal palielinājusi cenu. Šajā sakarībā Audi nācies veikt korekcijas un samazināt šogad plānoto e-tron eksemplāru skaitu par vairāk nekā 10 tūkstošiem – līdz 45 242 vienībām. Savu artavu negatīvo notikumu attīstībā deva arī streiks motoru rūpnīcā Ungārijas Ģērā.  

Audi Briseles rūpnīca, kas ražo elektrisko krosoveru e-tron, tagad strādā sešas stundas dienā, nevis astoņas, kā agrāk. Ražotājs informē, ka piegāžu kavēšanās var būt no diviem līdz pat 6-7 mēnešiem.

Audi tā nav pirmā reize, kad saskaras ar problēmām e-tron ražošanā. Pagājušā gada oktobrī uzņēmumam nācās atlikt ražošanas startu sakarā ar kļūmēm programmatūrā un negaidītu cenu pieaugumu akumulatoriem. Tad viņi teica, ka kavēšanās varētu būt vairāki mēneši.

Piebildīsim, ka pēc LG produkcijas ir liels pieprasījums, jo akumulatorus saviem elektriskās piedziņas modeļiem no korejiešiem pērk ne tikai Volkswagen koncerns ar Audi, bet arī Mercedes-Benz un BMW.

 
Visi komentāri
 
N 23.aprīlis 2019 7:17
10 0 Atbildēt

Ak vai- negaidīti palielinājusies cena akumulatoriem.

Domāju, ka šādu ziņu bez dzirdēsim arvien biežāk.

viencexperc 23.aprīlis 2019 7:18
2 2 Atbildēt

Par šito gan nepadomāja.

Atcerēsimies, ka Teslas gigafabrika, kurā ražo akumulatorus, strādā ar nepilnu jaudu ( tā nav pabeigta).

Lūk sen publicētā bilde, kurā eksperti parāda akumulatoru ražošanu. Vēl ilgi eiropieši pirks no šauracainajiem vai amerikāņiem, un tie diktēs cenu.

viencexperc 23.aprīlis 2019 7:51
3 4 Atbildēt

Runājot par baterijām, es nevaru nepieminēt interesantas lietas.

Lielākā daļa eauto, hibrīdu klienti ir pārliecināti idioti, kuri uzskata, ka glābj pasauli.

Bet lielākā daļa kobalta, priekš baterijām, nāk no Kongo republikas, kurā ir vergi, bērnu darbaspēks un kari...

GTD2 23.aprīlis 2019 7:55
9 1 Atbildēt

akumulatoriem cena var tikai vēl pieaugt jo derīgie izrakteņi to ražošanai strauji samazinās, Rakstīja par problēmām ,ka pat telefonu baterijām litijs trūkst unstrauji iet uz izsīkumiem, nezinu kur viņi to taisās ņemt vēl priekš auto ražošanas

imzz 23.aprīlis 2019 15:47
1 1 Atbildēt

Nu, kur tu šito izrāvi. Litijs ir viens no Zemes garozā bieži sastopamiem elementiem, litija ir vairāk kā svina. Kopīgais Zemes litija saturs esot 4*10^14 tonnas. Vienīgā problēma- salīdzinoši mazas koncentrācijas. Pašreizējā cenu celšanās ir likumsakarīga, pieprasījums pēc bateriju izejmateriāliem patlaban pārsniedz piedāvājumu. Bet peļņas iespēja noteikti radīs jaunus piegādātājus.

DALJNOBOJS 23.aprīlis 2019 9:04
2 7 Atbildēt

Es gan domāju, ka akumulatoru problēmas atrisināsies, gan ja izgudros ko jaunu, pat tagad ir citi par interesanti varianti.

Bradypus 23.aprīlis 2019 13:40
7 4 Atbildēt

Nav un neizgudros. Tādi izgudrojumi nenotiek vienā dienā. Un akumulatoru tehnoloģijās nav par prototipu vai ideju nekam citam. Pat elektrībes ieguve bez fosilās degvielas ir tikai prototipu līmenī (neskaitot hidro - tā ir atsevišķs stāsts).

viencexperc 23.aprīlis 2019 14:54
1 3 Atbildēt

palasi par jaunajiem izstrādājumiem, un tad te pļūtī.

Bradypus 23.aprīlis 2019 15:08
3 1 Atbildēt

Padalies tad ar to informāciju, kas tev vienam zināma. Man (un arī Elonam Maskam) varētu interesēt. Viņš, kā jau galīgs muļķis, nav saņēmis tavu eskperta slēdzienu, ka viņa topošā gigafabrika jau ir novecojusi tehnoloģija.

viencexperc 23.aprīlis 2019 16:36
0 2 Atbildēt

Ilons Masks jau daudz reizes ir teicis, kā tās gigafabrikas ir elastīgākas un tās plānots ļoti viegli modernizēt un pārbūvēt.

Par jaunām tehnoloģijām kw piemērus var minēt bezkobalts baterias, vai jau pazīstamās - cietās baterijas, kurām elektrolīts ir ciets ( starp citu - Fiskar car tās plāno izmantot savā jaunajā auto ( pārbēdzējs no Tesla, tātad, arī tesla par tām zin) arī Toyota no 2023 gada plāno tās likt visiem modeļiem.

viencexperc 23.aprīlis 2019 16:40
0 2 Atbildēt
Bradypus 24.aprīlis 2019 0:13
2 0 Atbildēt

Ā, nu piedod. Tagad zināšu, ka tev mājās ir jaunais Latvenergo pieslēgums, kas ļauj šito moderno, 30 sekundēs uzlādējamo, bateriju uzpildīt ar 100kWh, izmantojot 12MW bezvadu lādētāju Eksperts... Precizēsi - tev 1F vai 3F pieslēgums?

msh 23.aprīlis 2019 14:02
0 1 Atbildēt

Vienīgais ko var izdarīt - iet vienu soli atpakaļ un izmantot NiMH akumulatorus - savulaik pagājušā gadsimta pašās beigās bija izgudroti kaut kādi diezgan jēdzīgi NiMH aķi šim nolūkam, bet to patents piederēja firmai, kas tos elektrmobīļiem nepieciešamos apjomos sevišķi negribēja ražot...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 11

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti