Pirmais pasaulē – vācietis ar Tesla nobrauc 1 000 000 km (+ FOTO) 76

 

Foto: Ekrānbilde no Twitter.com/gem8mingen

iAuto | 30.novembris 2019 11:15

Vācietis Hansjergs Gemmingens kļuvis par pirmo cilvēku pasaulē, kurš ar elektromobili nobraucis 1 miljonu kilometru.

1 miljons kilometru ir liels sasniegums pat ar benzīnu vai dīzeļdegvielu darbināmai automašīnai, kur nu vēl elektromobilim, kas jālādē ik pēc dažiem simtiem kilometru. Neraugoties uz to, vācietim Hansjergam Gemmingenam tas izdevies ar 2013.gadā iegādātu Tesla Model S. Šajā laikā nācies vairākkārt nomainīt akumulatoru un elektromotorus (visi garantijas remonts).

Īpašnieks pastāstījis, ka pirmais akumulators nokalpojis 290 000 km, otrs – 250 000 km, bet ar trešo nobraukti jau 460 000 km un atlikusī kapacitāte joprojām augsta – 86 procenti, kas ļauj bez raizēm nobraukt vismaz 330 km. Sākuma posmā tika nomainīti trīs elektromotori, kas nebija sevišķi liels pārsteigums, ņemot vērā daudzās sūdzības par kļūmēm pašu pirmo Model S konstrukcijā. Ceturtais elektromotors tika iebūvēts pie 320 000 km un kalpo vēl šodien. Visi šie komponenti tika nomainīti bez maksas, pamatojoties uz ražotāja sniegto garantiju.

Ik pēc 50 000 km elektromobilim mainīja riepas, bija jānomaina divi 12V akumulatori, skārienjutīgais multimediju ekrāns ar kompjūteru, durvju rokturi un aizmugures bamperis. Nācās nomainīt dažas akumulatora dzesēšanas un priekšējās ass detaļas, bet bremzes tika mainītas pēc katriem 400 000 km. Daļu no izmaksām sedza Tesla. Īpašnieks aprēķinājis, ka visā ekspluatācijas laikā no savas kabatas izņēmis vien 13 000 eiro. Vai tas ir daudz miljonam kilometru, spriediet paši.

Par strāvu izdevumu praktiski nav – Tesla Supercharger stacijās tā ir bez maksas, bet mājās Hans izmanto elektrību, kas iegūta no saules bateriju paneļiem.

Šajā laikā īpašnieks daudz mācījies: piemēram, viņš reti kad brauc ātrāk par 120 km/h, nemēdz strauji paātrināties un praktiski nekad nelieto bremzes (to aizstāj rekuperācija), tāpat tiek uzmanīts, lai akumulatorā strāvas daudzums pārsvarā saglabājas 20-80% robežās. Tas viss saudzē resursus un kopumā ļauj nobraukt arvien lielākus attālumus.

Tālākie Gemmingena plāni nav liels noslēpums – nākošais mērķis ir 1 miljons jūdžu (1,6 miljoni km), tad – 2 miljoni km.

 
Visi komentāri
 
ha-ha 30.novembris 2019 11:47
14 4 Atbildēt

īsti vairs neatceros, bet bija kaut kāda Timrota sāga, ka ar elektromobili līdz Siguldai (?) nevar aizbraukt, bet te cilvēks miljonu novālē

Pļurkt 30.novembris 2019 13:25
27 11 Atbildēt

Ļimaks 6 gados, tas ir 630 km KATRU dienu!!!

Ar dīzeli tas ir ļoti grūti izdarāms, bet te ar verķi kam štepselis jāvadā līdzi!

Vai nu meli vai ar auto rukā 2 - 3 maiņās bez apstājas.

Hmm 30.novembris 2019 14:53
3 3 Atbildēt

600 km pa Eiropas celiem tev problēma?

Cvbnm 30.novembris 2019 15:22
5 2 Atbildēt

Vācija dažs labs uz darbu no mājām pa bāni vico 150-200km vienā virzienā, ja šamējam darbs, kas saistīts ar daudziem objektiem, tad pilnīgi reāls tas 630 km....Latvijā protams varētu būt nereāli, bet arī tas ir iespējams atsevišķās profesijās

McLovin 30.novembris 2019 17:58
8 1 Atbildēt

Es nezinu pec kādas metodes tu rēķināji, bet man sanāk 462.96km katru dienu. Un tādi cilvēki raksta gudrus komentārus...

Kijevas kotlete 30.novembris 2019 18:31
10 1 Atbildēt

Tas ir tad, ja brauc bez brīvdienām. Ja tomēr dienu nedēļā nolemj atpūsties, tad cipars jau būs visi 500. Un vēl: ja viņš lādē to jaudīgo verķi no saules baterijām, kam strāva ir vāja, tad uzlādei vajadzīgs liels laiks, kas neiet kopā ar stāstu par lieliem nobraucieniem ar zemiem ātrumiem uz bāņa.

Asaris 1.decembris 2019 0:06
3 7 Atbildēt

Ko Tu komentē par lietām kurām neko nesaproti. Tu domā viņš pa tiešo tikai no paneļiem strāvu ņem?

Kanibaals 1.decembris 2019 12:42
2 2 Atbildēt

Ne jau pa tiešo ar saules paneļiem, ar uzkrāto strāvu. Ņemot vērā nobraukumu mājās viņš ir reti.

Asaris 1.decembris 2019 20:42
0 1 Atbildēt

Tieši tā, spriežot pēc nobraukuma, viņš ir lādējies vismaz 1 reizi dienā ātrajā uzlādes stacijā, droši vien tapēc arī sākumā tie akumulātori ir bijuši jāmaina tik bieži.

ZAZ 968 4.decembris 2019 0:51
1 0 Atbildēt

Ne jau par nobrauktu kilometru daudzumu ir runa bet par ekoloģīju un šeit var teikt tikai vienu - blefs ! Vācījā galvenokārt elektrību iegūst no akmeņogļu dedzināšanas . Iedomājaties cik akmeņogļu ir jāsadedzina lai uzlādētu vienu elektro auto. (Vācījā dzīvoju 9 gadus )

Jurģelis 30.novembris 2019 18:35
2 0 Atbildēt

Kā ar matemātiku?

Precizējumus 1.decembris 2019 5:52
1 0 Atbildēt

Ap 418 km dienā.

Rainers 1.decembris 2019 10:02
0 1 Atbildēt

456km katru dienu nevis 630.

6 x 365 = 2190

1000000/2190 = 456,621

Valdisk 1.decembris 2019 15:10
0 0 Atbildēt

Nezinu, kā tu rēķini bet man sanāk ~460 km dienā.

Ingus 3.decembris 2019 22:01
0 0 Atbildēt

Pēc maniem aprēķiniem sanāk apmēram 456km. Kas, manuprāt, Vācijā nav pārāk liels cipars. Pat ja nebrauca ātrāk par 120km/h, sanāk, ka dienā ceļā pavadīja apmēram 3-4h. Nav tik traki. Bet nu loģistika nenormālā- visu laiku jādomā, kur būs nākošā elektrostacija.

felix65 30.novembris 2019 13:59
2 0 Atbildēt

Līdz Liepājai, ja nekļūdos.

Tesla 30.novembris 2019 20:49
2 1 Atbildēt

Timrotam jau Tesla nebija????????

vācu miljons 30.novembris 2019 21:11
2 0 Atbildēt

Ne jau ar Teslu,kas tādu T.dos.

autoparts777 30.novembris 2019 23:32
2 0 Atbildēt

Brāļi Timroti ir ļoti gudri un veiksmīgi cilvēki, bet dažreiz Pauls sāk kopēt Klārksonu un tad liekas, ka vins vada nevis raidījumu Zebra, bet piedalās Kiviča šovā "pavisam privāti"

l0l 1.decembris 2019 21:46
0 0 Atbildēt

Kāds neprot skaitīt, 630km katru dienu... 365x6=2190, tālāk 1 000 000/2190=456, ar vienu uzlādi var nobraukt ap 500km, pie ātrās uzlādes štepseļa 30minūtēs var uzlādēt baču līdz pusei, Vācijā ar uzlādes tacijām nav problēmu, tāpēc viss ir reāli.

Teo 30.novembris 2019 15:06
3 2 Atbildēt

Vispār ļoti reāli priekš Vācijas. Braucot vidēji 462 km/dienā. Liekas ļoti reāls nobraukums Vācijā pie nosacījuma, ka daudz jābrauc pa bāņiem... Ar vienu uzlādi var nobraukt ap 300 +/- km. Pēc izmaksām spriežot braukt ar Tesla sanāk lētāk nekā ar golfu. Nav degvielas patēriņa un 1300 EUR par servisu uz 100 000 km

Teo 30.novembris 2019 15:10
1 1 Atbildēt

Un vispār padomājot, uz degvielu vien ir ietaupīts ap 60 000 EUR. Pie vidējām izmaksām 6EUR/100 km

Asaris 1.decembris 2019 0:10
1 5 Atbildēt

Kas Tev tas par maģisku golfu, kur var 1300eur uz 100k km iekļauties? Tetaļas pats ražo?

msh 1.decembris 2019 3:51
9 0 Atbildēt

Tu, iespējams neesi pamanījis, bet tesla nav vienīgais ražotājs, kurš jaunām mašīnām dod garantiju...

Juris 30.novembris 2019 16:28
1 1 Atbildēt

Pļurkt.... Iemācies rēķināt...

Pļurkt 1.decembris 2019 9:25
1 2 Atbildēt

1 000 000 km / ((365 dienas - 104 izejamās dienas [ne svētku] x 6 gadi + 1 diena garajā gadā) =

638,16 km/dd

-----------------

Jurīti - pasveicini savu matemātikas jeb labāk aritmētikas skolotāju!

Lēnais 30.novembris 2019 17:10
19 1 Atbildēt

Kurā laikā viņš remontē mašīnu, ja visu laiku tai ir jābrauc.

els 30.novembris 2019 18:13
10 0 Atbildēt

oriģināla tikai virsbūve--tad kāda var būt runa par nobrauktu miljonu

650 30.novembris 2019 18:19
15 0 Atbildēt

Viss tas palielina "ticību" mūsdienu internetam un "e-žurnālistikai" kā tādai.Tas indivīds, vienpersoniski pats to auto lietodams, sen jau būtu atstiepis papēžus.Tādā režīmā kopš 13tā gada dzīvodams.Kāds diez ir tas viņa patiesais darbības veids, kurš "paredz" tādu dzīves režīmu? Ja vēl pieliek likumā paredzēto atpūtu ik pa 2st ,uzlādes procesu,brīvdienas,servisa apmeklējumus, ēšanu, dabisko vajadzību kārtošanu,uttt.

Tīrākā nekaunīgākā demagoģija- ierēķināt uzlādi "par velti", kad tas principā ir 1mais, uz ko smagi aplauzīsies tie te kādreizējie "visa par brīvu" pretendenti.

Tosla 30.novembris 2019 18:20
13 0 Atbildēt

Nobraukti jau ir, bet mašīna ar jau praktiski 3 reizes pret jaunu nomainīta. Kur tad prikols no tāda sūda

Mani 30.novembris 2019 18:32
1 6 Atbildēt

Mani personīgi šokē ne jau tas 1 miljons, ko šim draiverim vajadzēja sasniegt ātrāk par citiem (kā nekā pirmais pasaulē būs tikai viens), bet tas, ka Tesla to paveikusi tikpat kā bez remonta - 3 elektromotori un 2 akumulatori - sūda klucīši, kas specializētā servisā diezvai prasa milzīgu piepūli un durvju ručkas!!

WALA 30.novembris 2019 18:52
8 1 Atbildēt

Nepaliec smieklīgs - ir iekšdedzes dzinēji kas līdz pirmajam kapitālajam remontam 1Mio noskrien. Tepat LV var atrast pēc CSDD bazes autinus ar 500, 700, 900 tūkstošiem oficialiem, kas visticamak bijuši takši. Un neticu ka kāds tādiem kaut reizi ir mainījis dzinēju. Tas nav nekads sevišķais sasniegums aitomobilim, cilvēkam ar auto kurš jālādē - jā tas ir sasniegums nobraukt.to 1 Mio.

tikai nevajag 30.novembris 2019 19:07
1 6 Atbildēt

kā reizi, parastam auto pie tāda noskrējiena tik tiešām "nav dzīvas vietas" - sajūgi, kārbas, ritošā, bremzes utt, neskaitot n-tos sīkumus. P.S. kaut kur tepat bija par džeku, kas ar skoda fabia bija miljonu nobraucis - interesanti būtu salīdzināt

WALA 30.novembris 2019 21:59
5 0 Atbildēt

Principā ir dīvaini pie "nedzīvajām" vietām minēt sajūgu, ritošo, bremzes - visiem auto kuriem to izmanto tās ir viegli maināmas detaļas, un savukārt kārbas - daudz biežāk problēmas ir bijušas ar automātiskām kārbām nekā ar rokas kārbām, bet protams jautājums ir par to uzturēšanu - ja visu dara atbilstoši un laikā - un kloķi arī māk slēgt nevis "raustīt" - manuālā kārba (un reizēm arī automāti) pārdzīvo motoru. Tā kā manuālai kārbai drīzāk pirmais beigsies motors, un tad kārba kamēr vidējam automātam ir otrādi.

Man viedoklis ka jebkurš mūsdienu auto ir spējīgs nobraukt miljonu, tikai jautājums vai kāds to grib. Jā protams ir gadījumi kā teiksim Renault/Nissan grupas 1.2 litru dzinējus nāktos mainīt ik pēc 150 -200tkm, bet ar ko tad tas atšķiras no minētas Teslas. Un protams ka LV to ir daudz grūtāk sasniegt rūsēšanas dēļ, bet arī nav nekas neiespējams. Ir te auto ar 200-300 tkm redzēti kas izskatās svaigāki par svaigu.

msh 30.novembris 2019 22:13
6 0 Atbildēt

"sajūgi, kārbas, ritošā, bremzes". "sajūgi un kārbas" tai mašīnai pats vari skaitīt cik reizes tika mainīti - "motors" teslas variantā nozīmē nevis vienu pliku elektromotoru, bet spēka agregātu, sastāvošu no motora, kārbai līdzīgas konstrukcijas un diferencāļa - rietumos ar remontu gan jau nečakarējās, mainīja visu spēka agregātu, visdrīzāk beigtu gultņu dēļ. "ritošā" - kā tev šķiet, kāpēc šai teslai ritošā nebija jāpārlasa? Pareizi, močīja pa vācijas bāņiem - tagad vajadzētu ar to teslu parullēt pa latviju un sevišķi rīgu, un tad būtu pienācis laiks ritošajai. Kāds vispār sakars dzinēja veidam ar to kā nolietojas ritošā? Un visbeidzot, bremzes - atkarīgs no braukšanas stila un pielietojuma - šitā zāģējot pa bāni, kā šis, acīmredzot, ir darījis, bremzes īpaši nenolietosies.

Ja kas, vakar es prikola pēc apskatījos @ autodoc model S detaļu piedāvājumu - aina ir interesanta, jo, pirmkārt, aftermarketa piedāvājums atbilst rietumeiropai - amortizatoru nav, piekares detaļas maz un lētā desa, ar bremzēm viss ok - otrkārt, lielais bremžu kluču un disku klāsts; no kāda ejoša golf modeļa varbūt nedaudz atpaliekošs savā daudzveidībā, liecina ka pēc bremžu detaļām pieprasījums ir - ja ne dēļ dilšanas, tad sarūsēšānas no nelietošanas...

Volx 30.novembris 2019 18:59
0 4 Atbildēt

Ir pat viens vecāks video ar šamo(tad vēl nebija miljons)

Volx 30.novembris 2019 19:18
1 5 Atbildēt

Sk. no 4.min

Fomy 30.novembris 2019 19:56
1 0 Atbildēt

Tas ir 456 km dienā. Katru dienu! Tas vispār ir reāli? Par kuru laiku viņš lādē?

220V 30.novembris 2019 20:57
1 2 Atbildēt

uzlāde supercharger līdz 80 procentiem aizņem dažas minūtes

Vaskins 30.novembris 2019 20:42
8 2 Atbildēt

Kaut ko tik nekaunīgu var apgalvot tikai amerikānis tandēmā ar vācieti. Tāds primitīvs PR gājiens.Pļurkt pareizi izteica domu par vidējo dienas nobraukumu. Iespējams, ar to auto vadāja pakas LV-UK-LV.

Pieņemsim, ka tā ir taisnība. Tomēr 13k EUR remontiem (lai skaitītu visus uzturēšanas izdevumus, jābūt loham + grafiks stabili neļāva to darīt, jo bija kaut kur jābrauc) par mašīnu, kuras cena toreiz bija ap 80k LVL, ir too much. Kaut vai tāpēc vien, ka tā auto patiesā vērtība bija labi ja 40 k LVL. Apčakarēts pēc pilnas programmas. Tad jau labāk paņemt BMW 535 ar sajātu dzinēju un kārbu. Ielikt kapitālajā kaut vai 10 pakas un braukt bēdu nezinot.

ha-ha 30.novembris 2019 20:58
5 7 Atbildēt

kur ir bmw, kas nobraucis 1 miljonu?

vienpedālists 30.novembris 2019 21:14
5 5 Atbildēt

ņem to sajāto bmw un turpini jāties smirdēdams

WALA 30.novembris 2019 22:02
5 2 Atbildēt

Latvijā bija viens E39 ievests ar tuvu pie 900tkm, nokruķītu nobraukumu, šobrīd gan pēdas sadzīt grūti kur palicis.

msh 30.novembris 2019 22:16
7 1 Atbildēt

Man patīk visi tie stāsti par haļavniem remontiem - bet man vēl vairāk patiktu uzzināt, cik desmitus paku tas būtu izmaksājis viņam bez haļavas...

650 30.novembris 2019 23:09
9 0 Atbildēt

Patiesās detaļas ir noslēptas un vecie interneta dati apzināti izdzēsti.Šis te "influenceris" jau kādā tur 2012jā gadā gribēja izspiest no teslas jaunu bateriju tam savam zilajam rodsterim.Bija nobraucis ar to kādus 200 000 un ar vienu uzlādi tas suuds viņam vairs negāja pat 100km tālu.Baterijas cena bija 30k eur, tapc tesla viņu pasūtīja drist.Neskatoties uz viņa (kā viņs pats saka) "nopelniem"teslas popularizēšanā. Jo baterijas resursa samazināšanās lielākajā daļā NAV garantijas gadījums.Rezultātā to zilo viņš bij spiests nolikt garažā, bet vietā paņēma citu/jājamzirgu.Lai sevi pierādītu teslai un pasaulei.

Tāpat ir ziņas par to, ka NE viņš pats vadīja auto visu to laiku.Zinātāji saka, ka esot maksājis "studentiem" un utt, lai tik tas auto būtu vislaik kustībā.

Tur ja viņš ir biržas brokeris un valūtas dīleris- pa kuru laiku viņš strādā?? Ko ved un kāpēc brauc? Naudu maisos vai ko? Skaidrs taču, ka daudzmaz labi situēts kadrs katru dienu pa 7-8h neies labprātīgi dirnēt pats pie stūres.Lai kāds pamēģina nobraukt kaut nedēļu no vietas pa 600km dienā,redzēsim cik nedēļas būs vajadzīgs rehabilitācijai.

Ja visi pārējie sekotu šādam piemēram visu dienu nonstopā pavadīt pie stūres,tad drošvien zemeslode gaisā uzsprāgtu kopā ar visu topošo globālās uzlādes elektrotīklu.

msh 1.decembris 2019 3:53
6 0 Atbildēt

Es uzgūglēju kaut kādu rakstu, pēc kura nopratu ka viņš tam roadsterim nopirka jaunu aķi. Bet vispār forši, žurnis sarēķināja ka aķis viņam izmaksāja 15 centi uz kilometru...

650 1.decembris 2019 21:52
2 0 Atbildēt

jāgan, tur tieāšm kkas tāds bija- kad tesla šamam atteica, laikam pats nopirka (lai vnk neizmestu to rodsteru šrotā).Tur lidz kkadam tam 13jam gadam esot bijusi cita/primitīvāka li-ion bateriju tehnoloģija, tapc tās vecākā parauga esot ātrāk nolietojušās.

Toms 1.decembris 2019 2:20
0 2 Atbildēt

456km katru dienu

Nav svarīgi 1.decembris 2019 7:36
0 2 Atbildēt

Kādi 630 km dienā ? Nepilni 460 km

WALA 1.decembris 2019 12:19
1 0 Atbildēt

Tātad pastāvat uz to ka cilvis praktiski 7x24x52x6 režīmā vīlējis ar savu Teslu ?!?! Maz ticams šāds scenārijs, ticamāks ir 5x24x52x6, un tas jau tad ir 630+ km dienā

Johns 1.decembris 2019 11:09
3 0 Atbildēt

Tikai baterijas izmaksa 15 E uz simtu + dargā elektriba atraja uzlade -baigi izdevigi ...

janis 1.decembris 2019 12:42
0 1 Atbildēt

6 gados... tad ir 450 dienà...

Kanibaals 1.decembris 2019 12:50
1 2 Atbildēt

Līdz 2013 gadam bija problemātiskie modeļi, japagaida kad kāds jaunāks sasniegs pienācīgu ciparu tad arī varēs salīdzināt. Un smieklīgi bet tas kompis-planšete nosprāgst nosprāgstot iekšējai atmiņai dēļ tā ka nepārtraukti log'us raksta, to gan ar lodāmuru var labot un nav jāmaina visa planšete. Bet nu remontējamības ziņā Tesla iet Apple pēdās.

msh 1.decembris 2019 13:35
2 0 Atbildēt

Motorus arī var remontēt nevis mainīt visu agregātu, līdzīgi ir ar akumulatoriem - bet kurš tad čakarējas?

Saprātīgāks risinājums tai atmiņai būtu iesprausta SD kartele vai kaut kur paneļa dziļumos aprakts SSD, bet tas būtu pārāk loģiski un efektīvi.

Kanibaals 3.decembris 2019 9:13
0 0 Atbildēt

Tā SD karte tur ir ielodēta, pie tam izvelēta ne tā noturīgākā. Laikam nebija plānots, ka būs logi jāatstāj ieslēgti. Entuziasti to karti nomaina un debug logus atslēdz.

Gan jau Tesla arī tos atjauno, arī motori iet pa apli.

650 1.decembris 2019 21:44
3 0 Atbildēt

Reku,šeitan: www.spiegel.de/forum/auto/ei...989010-14.html

Vācieši paši savā starpā netic tai miljona leģendai.Pat labi situēti indivīdi šādu ikdienas maukšanas 500km/tag dzīvesveidu uzskata par bezjēdzīgu.No eko viedokļa pat simtkārt bezjēdzīgu- nu tak ja visi auto īpašnieki šitā katrs ja brauktu nonstopā, tad laikam mēs toč nosmaktu.

Skaidrs, ka ne pats pašrocīgi braucis- braukusi ir vnk mašīna kā tāda. Turklāt, ne bez remonta.Iespējams, pats ko izrēķinājis,saodis naudīgu objektu un uzmeties tam par uzmācīgu influenceri.

Sen zināms- eksistē tehnoloģija, kad par pienācīgi padārgu samaksu iespējams no googles izdzēst negatīvās atsauksmes vai vispār jebkuru agrāku gadu info. Kā tagad- par/ap to miljonu viskauto atrodam, bet iepriekšējos "starpposmus" (piem par 500k?) vairs neatrast nekādi.

Tas par "bezmaksas" strāvu arī ir fufelis- tur teslai esot savi kritēriji, kam un cik par brīvu.Kāds ja šo mašīnu lieto kā taxi vai tml komercnolūkā- tam bez maksas pienākas apaļš zēro (nekas).Ja tesla ražota līdz 2017g maijam, tam viss pa brīvu.Ja vēlāk- 400 kW/h gadā pa frei, pec tam sākot/no 20-25centi/minūtē atkarībā no uzlādes jaudas....

Tur viens vācietis komentē, ka ..."es braucu lielākoties pa automaģistrālēm un cik ātri vien varu, un parasti esmu vidēji zem 90km/h"- attiecībā ka tas teslists braucis 5gadus no vietas uz 90... cits saka, ka "Tesla Model S maksā tikpat, cik Skoda Superb + Diesel (degviela) par 600 000 km!"

Reku cits- kamēr izmanīgi eurodarboņi velk vadus, Vācija spriež par elektrotīkla pārslodzi: (c) Ceturtdien, 28.11.2019., 14:26... Elektroenerģijas tīkla operatori no vairākām ES valstīm no 2021. gada vēlas ierobežot uzlādes strāvu privātajās uzlādes stacijās. Tas ir paredzēts, lai nepieļautu pārslodzi sadales tīklos pīķa laikā. Tas varētu palēnināt Vācijas elektriskos plānus.....

...Iedomājieties, ka jūs braucat ar savu dīzeļa automašīnu uz benzīntanku un vēlaties to piepildīt. Bet degvielas uzpildes stacija noraida: "Atvainojiet, es nevaru jums dot vairāk par desmit litriem. Bet jūs varat atstāt mašīnu šeit, tad es to piepildīšu pēc dažām stundām. "Līdzīgs scenārijs nākotnē gaida elektromobiļu vadītājus: Maksimuma laikā, ja vakarā visi viņu strēmeļi vēlas uzlādēt mājās, draud sadales tīklu pārslodze.(/c)

-->> www.focus.de/auto/elektroa..._11388030.html

Kanibaals 3.decembris 2019 9:15
0 0 Atbildēt

1894. gadā Londona un Ņujorka atradās traģēdijas priekšvakarā, ielas bija pārblīvējis zirgu transports, sastrēgumi, smaka, netīrība un slimības bija ikdiena. Pilsētās katru dienu pārvietojās vairāk nekā 100 000 zirgi, tās bija pārpildītas ar mēsliem, kurus pilsētas dienesti nespēja savlaicīgi savākt. Toreizējie eksperti skandināja trauksmes zvanu, ka pēc 50 gadiem ielas klās vismaz 3 metru biezs zirgu mēslu slānis. Kopš tā laika pagāja tikai trīsdesmit gadi, un netīro zirgu transportu pilnībā nomainīja automašīnas, kas atbilstoši tā laika izpratnei bija tīrs transports.

RIHARDS 2.decembris 2019 8:11
3 0 Atbildēt

Nu es ar neticu šim. Jo tieši šie numuri ar pēdējo simbolu burtu "E" ( ELEKTRO) vācijā ieviesa tikai ar 2018gadu. Un mašīna šo numuru varēja saņemt tikai ja ir mainījies auto īpašnieks vai dzīves vita ka arī ja viņš ir bijis tik nenormāls un pats personīgi gājis tērēt laiku un naudu lai šos numurus nomainītukas parasti izmaksā ap 150eiro un laiku vismaz 2 mēnešus.

Frants 2.decembris 2019 10:17
2 0 Atbildēt

Kaut kāds fufelis sarakstīts - auto brauc nonstopā,ja ?

Viktors 2.decembris 2019 11:11
0 0 Atbildēt

Pļurkšķi,iemācies skaitīt!

Pļurkt 2.decembris 2019 17:21
0 0 Atbildēt

1 000 000 km / ((365 dienas - 104 izejamās dienas [ne svētku] x 6 gadi + 1 diena garajā gadā) =

638,16 km/dd

-----------------

Viktoriņ - pasveicini savu matemātikas jeb labāk aritmētikas skolotāju!

WALA 2.decembris 2019 11:29
1 0 Atbildēt

Redzku mersis SS.lv ar garantiju ka vismaz 600tkm ir noskrējis:

www.ss.lv/msg/lv/transp...ash/fmopp.html

LV ievests ar "prikolīgu" 123498 nobraukumu un tagad pēc CSDD 450 tKm.

Toms 2.decembris 2019 13:50
3 0 Atbildēt

Vari nevienam nemēģināt te neko ieskaidrot, visiem sen skaidri zināms, ka teju jebkurš auto var nobraukt 500+ k km. Bez tur kaut kādiem kap. remontiem un dzinē'ju maiņas.

PAziņa joprojām dzne iekšā 2-3 gadus lietotus (2016 un 2017 gada automašinas) ar nobrauku virs 200k, pat 230-250k, notin uz 80k un tigo kā mazlietotos, turklāt šie auto tiešām gan izskatās gan brauc joprojām ļoti labi, parasti jānomaina plastmasas uzlikas šofera pusē pie sliekšņa (saskrāpētas) un dažkārt stūre (lai izskatās svaigāka).

Ir vēl daži auto, kuriem nobraukums neglabājas neskaitāmos vad. blokos, un ir valstis, no kurām nav redzams dīlerservisu apmeklējums un attiecīgi nobraukums, ne caur auto dna, ne citu. Tas tā...

Kanibaals 3.decembris 2019 9:16
1 0 Atbildēt

Cerams to tavu paziņu drīz pakārs aiz riekstiem. Biznesmenis.

WALA 2.decembris 2019 11:51
1 0 Atbildēt

Te arī BMW ar 500 tkm jau pēc CSDD datiemm vien ( pa vidu vairākreiz tīts uz leju par ~ 250tkm un tagad ir 257tkm)

www.ss.lv/msg/lv/transp...ash/dxonx.html

Un tā var atrast vairākus kas ir vimaz 500tkm norbaukuši vācieši.

Viktors 2.decembris 2019 12:01
0 0 Atbildēt

Kur Jūs ņēmat 6 gadus? 2013 neskatās?

Pļurkt 2.decembris 2019 17:22
0 0 Atbildēt

Viktoriņ - iemācies čurāt!

Arča 2.decembris 2019 22:36
0 0 Atbildēt

7 gadi,ja kāds nemāk rēķināt un ap 341km dienā

Arča 2.decembris 2019 22:43
0 2 Atbildēt

No 2013-2019 ir 7 gadi. 1000000 dala ar 2555. Un ja kāds nezina,tad Vācijā ir liela valsts un braucamie attālumi pavisam citi... Un nav ko pļurkstēt,ja tas ir daudz,ar dīzeļmotoriem nobrauc vēl vairāk

Pļurkt 3.decembris 2019 16:45
0 0 Atbildēt

Arčik - pasveicini savu aritmētikas skolotāju, analfabēt!!

Edgars 3.decembris 2019 20:48
0 1 Atbildēt

Vispar 460 km katru dienu. Bet zinot vacijas banus elementari varetu. Bet kad laiks tiem lielajiem re montiem ko veicis teslai. Izklausa neticami

imzz 3.decembris 2019 22:22
0 0 Atbildēt

Nebrauc taču precīzu attālumu katru dienu. Vienu dienu var novālēt kādus 1200 vai vairāk un 3 dienas nebraukt nemaz.

ZAZ 968 4.decembris 2019 0:24
1 0 Atbildēt

Nav šaubu - kārtējais reklāmas vai pareizāk teikt smadzeņu skalošanas fokuss . Varbūt kādreiz tālā nākotnē elektro auto rulles bet tikai tad kad būsim iemācījušies iegūt elektrību savādāk nekā tagad .

Viktors 4.decembris 2019 10:12
0 0 Atbildēt

Toties māku rēķināt!

Viktors 4.decembris 2019 10:18
0 0 Atbildēt

Nu Pļurkšķi iekriti!Baigais matemātiķis.

Kriš 6.decembris 2019 8:00
0 0 Atbildēt

Mja, es jau izlasot virsrakstu jautāju sev kā tas ir iespējams jo jālādē dažas stundas diennaktī ik pēc 300km ar visu superpuper chārdžu. Tas tev nav ieskriet dus un iepildīt pilnu bāku 5min laikā ar kuru vari noripot 1000km.

Kaut kā apšaubu odometra patiesību. Nav jau grūti pirms aizbrauc uz teslu pieplusot ko klāt...

Bet kopumā vācu zemē pa gludu bāni jau nav grūti noskriet ļimaku dažu gadu laikā. Vot noskrieniet ļimaku pa latvijas bedrēm vot tā ir neiespējamā misija jo autiņš ātrāk izjuks pa sastāvdaļām!

Vasarā biju vācu zemē ātvaļinājumā ar savu auto 5dienu laikā odometrā vien saskrēja 1500km, tāpēc tur ātri var sākrāt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti