Nesen prezentētais GMC Yukon jaunās paaudzes modelis ieguvis funkciju Hurricane Turn, kas tam ļaus apgriezties uz vietas.
GMC Yukon piektās paaudzes modelis ieguvis neparastu funkciju – Hurricane Turn (viesuļvētras pagrieziens), kas līdzinās elektriskā Rivian Tank Turn (tanka pagrieziens), taču izmanto citādu tehnoloģiju.
Lai aktivizētu Hurricane Turn, jāatslēdz stabilizācijas sistēma, jāpagriež stūre līdz galējam stāvoklim un jānospiež gāzes pedālis. Ja SUV atrodas uz virsmas ar zemu saķeres koeficientu (dubļi, grants vai sniegs), tad elektronika selektīvi bremzēs riteņus, pakāpeniski samazinot griešanās rādiusu ap centrālo asi.
Savukārt elektriskā Rivian Tank Turn darbojas, pateicoties četriem elektromotoriem, kas var pagriezt katru riteni savā virzienā neatkarīgi vienu no otra, līdz ar to automašīna var apgriezties praktiski uz vietas līdzīgi, kā kāpurķēžu traktors.
Jaunais GMC Yukon, tāpat kā jaunais Chevrolet Tahoe / Suburban, nomainījis platformu, ieguvis pneimatisko balstiekārtu ar regulējamu klīrensu un ticis pie jauniem motoriem.
Pircēja izvēlei benzīna V8 motori ar 5,3 (360 Zs, 519 Nm) un 6,2 litru (426 spēki, 623 Nm), tilpumu kā arī trīs litru Duramax dīzelis ar 281 Zs un 623 Nm.
Tā fīča laikam US īpašajiem dienestiem svarīga
Kā pilsētniekam tev acīmredzot nekad nav nācies apgriezties meža stigā, kas ir šaurāka par auto garumu. Mani šāda fīča vairākas reizes būtu paglābusi no gara un pretīga atpakaļgaitas brauciena.
Netrāpiji, ir man gan kartīgi lauki ar traktoru un piekabēm, gan arī man ir USA Ford Rangers tam ar pietiek garuma lai izbaudītu šādus jokus, bet mani brauciens atpakaļgaitā parlieku nesatrauc kamēr vien nav jastumj piekabe atpakaļ. Šitā vienreiz arī kad biju uzkāpis yz korķa un sieva pie ruļļiem meklējām naktī dāču pa mežu pie ezera, tur bijām pirmo reizi mūžā un es dzirdeju visu ko par mani domā, līdz nonāca lidz tam ka tāds "skaidrītis" braucu pa to mežu pats atpakalgaitā. ;)
Pat netaisījos "trāpīt", bet izskatās, ka trāpīju tajā, ka tu nezini, kas ir ironija.
Esi kādreiz braucis atpakaļgaitā cauri forwarderu izdangātai "peļķei", kurā ir bail pat par to, ka nav snorkeļa? Un ar braukšanu šmigā nevajadzētu lielīties.
Ui "vecīt" dzive ir dzīve, šmiga manā gadījuma nozīmē starp 0 un 0,5 kad es pie rulliem nesēžos. Lielāka šmiga ir speciāli proveta uz kartinga - un pēc fakta pofig, neviens no tās kompanijas tāpat līdzi turet nespēja, lai ari vidējais apļa laiks kļuva itkā jūtami sudīgāks.