Visi komentāri - Arī Volvo apsūdz par manipulācijām ar dīzeļdzinēju izmešiem

Arī Volvo apsūdz par manipulācijām ar dīzeļdzinēju izmešiem 9

 

Ilustratīvs attēls Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.janvāris 2020 9:11

Vācijas vides aktīvistu organizācija "Deutsche Umwelthilfe" (DUH) atklājusi, ka Zviedrijas autobūves kompānijas "Volvo" ražotie vieglie apvidus automobiļi rada ievērojami lielāku kaitīgo izmešu apjomu, nekā tas atļauts Eiropas Savienībā (ES), teikts ceturtdien publiskotajā organizācijas paziņojumā.

DUH pētnieki atklājuši, pēc organizācijas domām, nepārprotami nelikumīgu ierīci, kad veikuši "Volvo XC60" izmešu mērījumus reālos braukšanas apstākļos.

Temperatūrā no deviņiem līdz 22 grādiem pēc Celsija "Volvo" dīzeļdzinējs radījis četras reizes lielāku slāpekļa oksīdu apjomu nekā to pieļauj "Euro 5" standarti, vēsta DUH. Savukārt, ārējās temperatūras sensoram atdziestot robežās no mīnus četriem līdz nullei grādu, šis apjoms palielinājies pat 12 reizes, piebilst organizācija.

Šī ir pirmā reize, kad "Volvo" ticis apsūdzēts manipulēšanā ar dīzeļdzinēju kaitīgajiem izmešiem.

Ķīnas kompānijai "Geely" piederošais "Volvo" šīs apsūdzības gan noraida.

 
Visi komentāri
 
Eksperts 24.janvāris 2020 9:32
1 3 Atbildēt

Auksts motors tērē vairāk degvielas,tātad arī izmeši lielāki, to zina jebkurš šoferis!

Principā jau šmaucās visi auto ražotāji, kas uzrāda reālajai dzīvei neatbilstošus patēriņus! Ja teh pasē uzrādīts patēriņš 5 litri, bet reālajā dzīvē ir 7 litri, tad arī matemātiski CO izmeši ir par 40% lielāki, jo tiek sadedzināts par 40% vairāk degvielas.

msh 24.janvāris 2020 12:33
3 0 Atbildēt

Tu kaut ko neesi sapratis - pārsniegta ir nevis CO vai CO2 norma, bet gan NOx - NOx rodas no liesa, nevis trekna degmaisījuma.

Pļurkt 24.janvāris 2020 16:33
0 2 Atbildēt

Ieteiktu abiem tā cītīgāk izlasīt vismaz raksta virsrakstu, lai nevajadzētu klaji DIRST!!!

msh 25.janvāris 2020 12:32
0 0 Atbildēt

Taisnība - stāsts ir nevis par aukstiem motoriem, bet gan darba temperatūrā esošiem motoriem pie pazeminātas apkārtējās vides temperatūras...

Pļurkt 25.janvāris 2020 14:15
0 3 Atbildēt

Izlasi vēl reizi!!!! Var būt tomēr pieleks, ka jūs te abi gvelžat par zirņiem, kamēr raksts ir par zirgiem!

Asterix 25.janvāris 2020 9:11
0 0 Atbildēt

Visi auto dati tiek uzrādīti ideālos apstākļos. Dzīvē ideālu apstākļu nav! Degvielas patēriņu ietekmē braukšanas stils, riepu protektors, degvielas kvalitāte, laika apstākļi, ceļa segums utt.

imzz 25.janvāris 2020 11:36
0 0 Atbildēt

Jādomā , paši autoražotāji, VW noteikti, sevi izčakarējuši, ielobējot neiespējamas normas, lai cīnītos ar konkurentiem. Jo, no kurienes gan politiķiem būtu zināms par auto atgāzu sastāvu un tā maiņas robežām ?

WALA 27.janvāris 2020 0:34
0 0 Atbildēt

Nu vispār jau to DUH organizāciju pirmo pie lielā zvana jāpakar - tādas variacijas var uegūt tikai labaratoriski, tobiš mākslīgos apstākļos, lidz ar to jautājums kā vispār ekspwrimenti ir veikti uz kādiem stendiem utml. Un vēl es neticu ka viņi ir iekārtas kuras spēja noklāt mērijumus visos temperatūras diapazonos. Tas ļoti izskatās pēc tā ka izrēķināja problēmpunktus un nešaubīgi pierādīja tiešo to kam loģiski bija jānotiek.

WALA 27.janvāris 2020 0:39
0 0 Atbildēt

Nu un ja kāds gadījumā nav sapratis, tad noteiktās Euro normas nes līdzi arī metodoloģiju kā mērīt, tas visiem rada vienādus noteikumus, bet gaidīg ka izmeši reālos apstākļos, vai speciāli simulētos sliktos apstākļos atbildīs Euro N testu etalonam, piedodiet ir atklāta muļķība. Jā ir labi ka kāds cilvēkiem pastāsta ka sistēma ir šķība, bet nu arī visas organizācijas tajos melos labprātīgi piedalās, un tik pa reizei mēgina izstiept no tā sensāciju ... nu man tas nešķiet nopietni. Jā rūpēties par vidi vajag, taču ne jau sačakarējot to kas mūs tik tālu ir atstiepis, jā arī līdz sapratnei par ekoloģiju ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti