Vācijas vides aktīvistu organizācija "Deutsche Umwelthilfe" (DUH) atklājusi, ka Zviedrijas autobūves kompānijas "Volvo" ražotie vieglie apvidus automobiļi rada ievērojami lielāku kaitīgo izmešu apjomu, nekā tas atļauts Eiropas Savienībā (ES), teikts ceturtdien publiskotajā organizācijas paziņojumā.
DUH pētnieki atklājuši, pēc organizācijas domām, nepārprotami nelikumīgu ierīci, kad veikuši "Volvo XC60" izmešu mērījumus reālos braukšanas apstākļos.
Temperatūrā no deviņiem līdz 22 grādiem pēc Celsija "Volvo" dīzeļdzinējs radījis četras reizes lielāku slāpekļa oksīdu apjomu nekā to pieļauj "Euro 5" standarti, vēsta DUH. Savukārt, ārējās temperatūras sensoram atdziestot robežās no mīnus četriem līdz nullei grādu, šis apjoms palielinājies pat 12 reizes, piebilst organizācija.
Šī ir pirmā reize, kad "Volvo" ticis apsūdzēts manipulēšanā ar dīzeļdzinēju kaitīgajiem izmešiem.
Ķīnas kompānijai "Geely" piederošais "Volvo" šīs apsūdzības gan noraida.
Auksts motors tērē vairāk degvielas,tātad arī izmeši lielāki, to zina jebkurš šoferis!
Principā jau šmaucās visi auto ražotāji, kas uzrāda reālajai dzīvei neatbilstošus patēriņus! Ja teh pasē uzrādīts patēriņš 5 litri, bet reālajā dzīvē ir 7 litri, tad arī matemātiski CO izmeši ir par 40% lielāki, jo tiek sadedzināts par 40% vairāk degvielas.
Tu kaut ko neesi sapratis - pārsniegta ir nevis CO vai CO2 norma, bet gan NOx - NOx rodas no liesa, nevis trekna degmaisījuma.
Ieteiktu abiem tā cītīgāk izlasīt vismaz raksta virsrakstu, lai nevajadzētu klaji DIRST!!!
Taisnība - stāsts ir nevis par aukstiem motoriem, bet gan darba temperatūrā esošiem motoriem pie pazeminātas apkārtējās vides temperatūras...
Izlasi vēl reizi!!!! Var būt tomēr pieleks, ka jūs te abi gvelžat par zirņiem, kamēr raksts ir par zirgiem!