Indiešu elektriskais krosovers maksā tikai 18 000 eiro (+ FOTO) 19

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.janvāris 2020 6:33

Nexon EV – Tata elektriskais krosovers būs pieejams trīs aprīkojuma versijās un maksās, sākot no 18 000 eiro.

Mumbajas autoizstādē prezentēts Indijas pirmais pilnībā elektriskais automobilis. Tas ir krosovers Nexon EV, kas apgādāts ar 129 Zs (245 Nm) elektromotoru un priekšējo riteņu piedziņu. Nepilnus četrus metrus garais un 1,4 tonnas smagais SUV komplektēts ar 30,2 kWh akumulatoru, kas ļaus veikt aptuveni 300 kilometrus. Uzlādēt baterijas var astoņu stundu laikā, bet, ja izmanto ātrās uzlādes staciju, 80% būs pieejami jau pēc stundas.

Ražotājs norādījis, ka 100 km/h automašīna sasniedz 10 sekundēs.

Nexon EV aprīkojumā būs Harman multimediji ar septiņu collu ekrānu un iespēju pievienot viedtālruni, kā arī atbalsta dienesti ar ārkārtas palīdzības izsaukšanas funkciju. Indiešu elektromobilis tiks piedāvāts trīs aprīkojuma versijas par sākuma cenu no 18 000 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
gunbox 30.janvāris 2020 9:18
14 14 Atbildēt

Tieši tik, cik būtu jāmaksā tehnoloģijai, kura tika izgudrota laika posmā starp tvaika un iekšdedzes dzinēju - ne dārgāk par iekšdedz.dz. No autoražotājiem parazitēt uz "ekologijas" cilvēkiem ir absurds.

Asaris 30.janvāris 2020 10:25
1 8 Atbildēt

Tak beidz murgot.

gunbox 30.janvāris 2020 10:31
3 2 Atbildēt

Lien atpakaļ skolas solā un nelien ārā, kamēr onkuļi nepasauc alu pienest.

Frontera 31.janvāris 2020 16:08
0 0 Atbildēt

Kas tieši bija nepareizi traktēts???Izskaidro lūdzu???

spriidiic 30.janvāris 2020 22:38
6 0 Atbildēt

Sanāk , ka ar tvaika dzinēju braucamajiem jābūt vēl lētākiem ?

Tikai? 30.janvāris 2020 9:30
4 5 Atbildēt

Tie ir 300 € katru mēnesi plus ~ 600€ ik gadu par apdrošināšanu un apkopi. Un tā piecus gadus.

WALA 30.janvāris 2020 9:45
2 3 Atbildēt

Tā tam vajadzētu būt, bet praksē kamēr šitas nonāktu līdz paterētājam ES es domaju ka kļutu vēl par pāris K dārgāks, pieņemot ka crash testus jau šobrīd puslīdz spēj izturēt.

Zārks,kurā peld 30.janvāris 2020 11:05
4 0 Atbildēt

Un ja iesi par vīru indietim tad būs uz pusi lētāk

Rr19 30.janvāris 2020 11:18
0 0 Atbildēt

Emblēma gandrīz kā Toyotai...

DD 30.janvāris 2020 12:20
2 0 Atbildēt

es teiktu tā - ja tas auto ir labs un maksātu nosaukto summu, un skrietu savus 5-6 gadus bez gļukiem un vainām - lai tas logo izskatās kaut pēc pīkstošas peles, saīsināti.

msh 30.janvāris 2020 12:24
1 0 Atbildēt

Man ir nelabas aizdomas ka tas nosauktais aķis varētu būt topmodelim, un abiem pārējajiem mazāks - kādēļ tad savādāk lai būtu trīs versijas?

Andrejs 30.janvāris 2020 19:14
1 1 Atbildēt

Ja tik izdevīgi elektromobili, kāpēc Latvijā tik dārgi braukt ar tramvaju un elektrovilcienu?

WALA 30.janvāris 2020 20:00
1 0 Atbildēt

Tas galvenokārt tāpēc ka daudz naudas jāatloka nesaistītos izdevumos + tas ka tauta tos transportus/tr-ta veidus nemaz ar tā nemīl.

spriidiic 30.janvāris 2020 22:45
3 0 Atbildēt

Visi eauto nobraukuma attāluma tiek mērīti uz stenda ideālos apstākļos . Tāpēc vienmēr raksta - līdz xxx km ar vienu uzlādi. Tas cipars ir svaigam aķim . Pēc katras uzlādes cipars krītas , tā saucas aķa novecošana. Ar ieslēgtu apkuri , pie -12C paliek tikai 1/3 vai sliktāk.

WALA 31.janvāris 2020 11:40
0 0 Atbildēt

Tas tā protams ir, bet ne jau izlāde ierobežo pielietojumu, uzlāde ir tā kas nosaka šādu auto pielietojamību dzīvē. Benzīnniekam jau ar var ielikt mega mazu bāku, un vienīgais kur tas nevarēs normāli braukt - pa tuksnesi, un arī tad kannas līdz un var ko sadomāt.

Asaris 31.janvāris 2020 13:51
0 0 Atbildēt

Ar 30kw aķi nekad nenobrauks 300km

Krotow 1.februāris 2020 1:21
0 0 Atbildēt

Atkarīgs no svara, aerodinamikas un kontroles shēmas/motora lietderības koeficienta. Tad jau redzēs.

Frontera 31.janvāris 2020 15:59
0 0 Atbildēt

Jēga no viņa kāda???

Krotow 1.februāris 2020 1:22
0 0 Atbildēt

18 000 eiro jau indietis parastais nepavilks. Un tie, kuri var, parasti brauc ar resnākiem auto.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti