Mazāk zirgspēku, mazāks degvielas patēriņš – Suzuki modernizē krosoveru Vitara (+ FOTO) 48

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.marts 2020 14:05

Suzuki modernizējis Swift Sport, SX4 S-Cross un Vitara – jaunais motors ar 48V daļējo hibrīdsistēmu ir par 11 zirgspēkiem vājāks, taču kļuvis taupīgāks.

Suzuki modernizējis sportisko mazauto Swift Sport, kā arī kompaktos krosoverus SX4 S-Cross un Vitara. Trijotne tagad būs pieejama ar jaunu 129 Zs 1,4 litru benzīna turbomotoru, kas aizstās līdzšinējo 140 Zs agregātu. Jaunais motors kombinēts ar 48V daļējo hibrīdsistēmu, kas palīdzēs paātrinājuma brīžos, samazinās degvielas patēriņu un kaitīgos CO2 izmešus atkarībā no modeļa par līdz pat 21%.

Ražotājs norādījis, ka Suzuki Vitara un SX4 S-Cross ar priekšējo riteņu piedziņu un jauno motoru uz 100 km patērēs vidēji 4,6 litrus degvielas, kas atbilst CO2 izmešu daudzumam 104 g/km, bet mazauto Swift Sport vajadzēs 4,7 litrus (CO2 - 106 g/km).

Kopā ar jaunajiem motoriem veiti arī citi uzlabojumi, piemēram, abi SUV var lepoties ar jauniem diožu lukturiem, bet sportiskais mazauto iegūst Suzuki Safety Support drošības kompleksu ar joslas uzturētāju, aklā leņķa un noguruma asistentiem, ceļa zīmju atpazinēju un palīgsistēmu, kas brīdinās par šķēršļiem, kas tuvojas no labās un kreisās puses, ja mašīna brauc atpakaļgaitā.

Jaunais Suzuki Vitara Vācijas tirgū maksās vismaz 23 650 eiro. Tas ir par 1200 eiro vairāk nekā līdz šim, taču jāņem vērā uzlabotais aprīkojums. SX4 S-Cross cena – no 24 740 eiro (par 1000 eiro vairāk), bet par Swift Sport prasīs 23 800 eiro (par 2400 eiro vairāk).

 
Visi komentāri
 
WALA 10.marts 2020 17:23
7 0 Atbildēt

Ehh nu kad beigsies šīs pasaciņas par to ka mazjaudīgāks auto ir ekonomiskāks, daudz nepiepūloties varu pierādīt absolūti pretējo, jo man nav mode vilkties ar auto tā itkā kadam butu paradā vai būtu pusakls!

Labvēlis 10.marts 2020 17:33
8 0 Atbildēt

Atkarīgs no apstākļiem

Klārksons iekš TopGear parādīja ka trasē hibrīds pilnā klapē ēd vairāk ka BMW M3 tāda pašā ātrumā.

Atkal, ja ikdienā puršķina apkārt pa pilsētu tad varbūt tas mazais hibrīds kaut ko arī sniedz. Uz apdzīšanu.. Neesmu drošs.

WALA 10.marts 2020 17:50
0 0 Atbildēt

Ja piedoma tieši pie eko braukšanas, tad pilsētā vajadzetu vinnet, bet sev hibrīdu nepaņēmu - nezinu kā būtu ja būtu...

felix65 10.marts 2020 20:29
2 0 Atbildēt

Nothing personal just business. Labas mašīnas būvējot stāvus bagāts nepaliksi, tāpēc jāizdomā infernālais co2.

Volx 10.marts 2020 18:56
0 1 Atbildēt

Nu bet tāda jau ir šo mazo krosoveru būtība - braukt pa pilsētu īpaši neraizējoties par ceļa segumu. Viņam jāsaglabā parastā autiņa ekonomiskums apvienojot ar labu caurgājamību. Land Cruisers jau ir cita opera un tāpēc viņš arī tērē savus 20l un brauc pa purviem, ne pilsētu.

msh 10.marts 2020 20:07
1 4 Atbildēt

Kas tev skaitās "laba caurgājamība"? Nejustos pārsteigts ja vismaz divi no šiem trīs nebūtu augstāki par manu golfu...

Volx 10.marts 2020 20:54
0 1 Atbildēt

Ļoti iespējams, nezinu, bet cilvēkiem nav vajadzīgs golfs. Es tak rakstu ka Japānā ažiotāža uz jauno Toyota mazo krosoveru. Ļoti līdzīgs šitam Suzuki toyota.jp/raize/

imzz 11.marts 2020 12:34
2 0 Atbildēt

Laba caurgājamība pilsētā nozīmē iespēju uzbraukt un nobraukt no apmalēm jebkādā leņķī, nezaudējot bamperu detaļas.

msh 11.marts 2020 23:21
0 0 Atbildēt

Nē, nekādā gadījumā - tā ir pašsaprotama, nevis laba. Laba ir tāda, ar kādu var doties bezceļos, mašīnu neizārdot

Volx 10.marts 2020 19:24
0 0 Atbildēt

Šodien tieši lasīju par Toyota jauno mazo krosoveru ar 1l motoru. Nenormāli populārs Japānā, pircējiem jāgaida garās rindās. Diezgan smuks arī

felix65 10.marts 2020 20:33
2 7 Atbildēt

Cilvēki vienkārši ir aptrakuši ar tiem parketniekiem. Tipa, esu krutais, jo braucu ar džipu. Uz pimpja tu duraks brauc! Tevi pavilka uz muļķi un tu uzpirkies. Jau labu laiku braucu ar korsu un ne mazākajā mērā nejūtos apdalīts.

mefisto 10.marts 2020 21:17
5 3 Atbildēt

Tas tādēļ, ka ražotāji nolaiduši zemāk parastos hečbekus. Nu paskaties, kāda priekšējā lūpa visiem jaunajiem Ceed, Focus, i30, Civicam??? Plus vēl krosoveri parasti ir plašāki iekšā.

msh 11.marts 2020 2:31
3 1 Atbildēt

Pirmā daļa patiesa. Otrā daļa - jā, uz augstuma rēķina, sēžot kā mietu norijušam. Par to pašu CR-V - esošajam modelim varbūt nav tik uzkrītoši, kaut kādam vecākam modelim no muguras braucot es smejos - jo no aizmugures ļoti uzkrītoši redzams ka civiks apakšā.

D 11.marts 2020 23:55
1 0 Atbildēt

Krosoveri ir teicams marketinga triks, lai vairāk nopelnītu. Būtībā tie ir piepacelti hecbeki vai pat Polo klases auto uz lielakiem riteņiem, par 30% lielāku cenu. Piem. kravas nodalījums jebkuram universālim Ceed, Golf utt, būs lielāks un ērtāk iekraujams, kā piem. CRX, T-ROCK utt

msh 11.marts 2020 2:34
4 2 Atbildēt

Nu bet tak elementāri - ražotāji apzināti, modes un peļņas dēļ sapisuši normālās mašīnas - sūds par to pieminēto lūpu, bet klīrenss kā tāds ir nekāds - bet tā kā tas nav tas, ko cilvēki vēlas, tad tas, kas bija normāli pirms 20-30 gadiem, nu ir atsevišķā modelī ar smagnēju dizainu un +5k pie cenas...

reku 11.marts 2020 20:00
0 0 Atbildēt

Klīrenss vēl pusbēda. Diena garāžā un Klīrenss tāds kā vajag.

msh 11.marts 2020 23:23
0 0 Atbildēt

Nu jā - bet cik daudzi to dara? Neviens! Parādi man kādu pa rīgas ielām braucošu svaigu golfu, kam riteņu atrašanās vietas arkās rāda ka masīna tikusi pacelta par 5 cm. Pēc tam paskaitām cik jau pa rīgas ielām brauc Tu-Roc, kas ir smagnēja dizaina golfs, kam ražotājs to pašu ir izdarījis fabrīķī...

Parketnieks 11.marts 2020 8:29
4 1 Atbildēt

Kamēr sieva braukāja ar sedanu, es katru brīvdienu pavadīju kabinot atpakaļ norauto bamperi un nolauzto priekšējo lūpu.

Tagad sieva brauc ar parketnieku un ne reizi nav bijis pārsists karters, ne reizi nav pat aizķerts bampers. Sieva sēž augstu, redz tālu, spoguļi lieli kā ziloņa ausis un redzamība perfekta. Ja vajag kaut ko atvest no veikala, sēdekļi nolokās un vietas salonā vairāk kā universālī. Tu ar savu Corsu pat 55 collu televizoru nevarai salonā atvest, kam tāda mugursoma uz riteņiem der?

GB12 11.marts 2020 17:07
4 1 Atbildēt

Ja jau sieva tik bieži rauj bamperi nost, varbūt viņai vajadzētu tiesības nolikt malā? Bez tādas braucējas visiem būtu drošāk un mierīgāk...

felix65 11.marts 2020 19:53
0 0 Atbildēt

Tu smagi kļūdies. Esu gan ledusskapi vedis, gan 8 mēbeļu virtuves iekārtu iepakojumā un tie pat līdz logu līnijai nepacēlās. Varētu padomāt, ka Tu mašīnā katru dienu lielizmēra mantas vadā. Diez vai, toties izmaksas Tev ir 2 x lielākas, nerunājot jau par to, ka pilsētā braukt man ir daudz ērtāk.

reku 11.marts 2020 20:02
0 0 Atbildēt

Es nemaz mašīnu nesmērēt, tādām lietām ir piekabe.

msh 11.marts 2020 23:31
1 2 Atbildēt

Pirmie divi teikumi pareizi rakstās šādi: "kad sieva braukāja ar autoražotāju peļņas kāres sapistu sedanu, bija regulāras problēmas. Tad sieva iekodās ražotāju izmestajā āķī un samaksāja vairākus tūkstošus papildus par īpašībām, kādām bija jābūt jau tam sedanam".

" Sieva sēž augstu, redz tālu" - cik tālu viņa redz, pāri fūrēm un autobusiem redz?

"Ja vajag kaut ko atvest no veikala, sēdekļi nolokās un vietas salonā vairāk kā universālī. "- Vairāk nekā universālī? Universālis ir pagarināta mašīna - pseidodžips parasti ir piepūsts hečbeks, un tādējādi nemēdz būt garāks par universāli, drīzāk īsāks...

GB12 12.marts 2020 8:39
2 0 Atbildēt

"Autoražotāju peļņas kāres"... komunistiem atgādināšu, ka vispār jau jebkuras uzņēmējdarbības pamatmērķis ir gūt maksimālu peļņu. Tas nu tā...

Pļurkt 12.marts 2020 10:13
1 2 Atbildēt

Gūt maksimālo peļņu, bet nevis uz apjāšanas rēķina!!

msh 12.marts 2020 12:47
0 1 Atbildēt

Kā jau pļurkšķis teica - peļņu var gūt divos veidos - godīgi, un negodīgi. Šeit ir negodīgi - esošajiem hečbekiem, sedaniem un universāļiem tādiem, kādi tie ir standartā, tādiem vajadzētu būt kādā speciāli paņemamā "sporta pakā" - bāzītē būtu jābūt +5 cm klīrenss un noapaļoti buferi bez zemām, izvirzītām kantēm, un mazāki diski. Bet tajā variantā pieprasījums pēc pseidodžipiem garantēti samazinātos vairākas reizes - jo parastu mašīnu braucējiem vairs nebūtu jāsūdzas par salauztiem buferiem, sasistiem karteriem, neērtu iekāpšanu; galvenās sūdzības par kurām stāsta pseidodžipu braucēji.

WALA 10.marts 2020 21:17
1 0 Atbildēt

He,he šito es gribetu redzet ka tu manai sievai skaidro es bračkam mēģināju izskaidrot ka parketa džipi ir tikai labs slaukšanas veids, ko viņa sieva un manējā "ļoti novertēja". Piebildīšu tikai ka es arī vienkārši piekritu ka Rav4 un CRV ir laba izvēle (tagad ir CRV).

Hibrīds 11.marts 2020 8:24
1 1 Atbildēt

norullēju jau 100k ar hibrīdu un vairs uz benzīna 3,0 v6 neskatos. Bremžu uzlikas vēl oriģinālās, jo bremzē ar elektromotoriem. Dinamika pieklājīga un grieze startā dēļ elektromotoriem pietiekoša. Sastrēgumos vispār neko netērē, bet uz šosejas pie 120+ rij kā lops. Kaut gan, kur tad pie mums paskriesi ar 120+, ja nu vienīgi uz Viļņas ike, pa leišu bāni.

mefisto 11.marts 2020 9:21
0 0 Atbildēt

Kāds modelis? Toyota?

Hibrīds 11.marts 2020 10:51
1 0 Atbildēt

agaerjots 11.marts 2020 10:42
1 0 Atbildēt

Izlasju apskatu krievu vietnē.Ja patīk spiest grīdā,lai kustētu,un arī rūciens-spurkšķis,tad braucams, pa ceļu,protams.

imzz 11.marts 2020 12:38
1 0 Atbildēt

"Mazāk zirgspēku, mazāks degvielas patēriņš"

pēc teorijas pilnīgi pareizi, jo nav grūti pierādīt, ka auto dzinējs ar 0 ZS nepatērēs degvielu nemaz ;)

Pļurkt 11.marts 2020 13:04
3 5 Atbildēt

"Mazāk zirgspēku, mazāks degvielas patēriņš"

Gan mans sievasbrālis, gan mans šefs pierāda pilnīgi pretējo!!

Ekonomisks ir tikai pilsētas režīmā braucot vienam.

Tas ir pavisam elementāri, jo korķī stāvot mazāk jaudas vajag lai grieztu vieglāku kloķeni utt. Taču braucot ir vajadzīga konkrēta jauda gaisa un rites pretestības pārvarēšanai. Visideālāk ja braucot motors griežas vislabvēlīgāko un visekonomiskāko apgriezienu diapazonā.

Respektīvi šitādām konservu bundžām uz riteņiem tas ir 50 un 90 km/st (pats augstākais). Kā sagribās uz Vācijas bāņa iežmiegt 130 km/st, tā šitie super-puper "ekonomiskie" sāk rīt degvielu ne mazāk kā Bembuks ar 3 litru motoru!!

Tball 11.marts 2020 15:41
4 2 Atbildēt

Tu Vācijā maz bijis esi? "Iežmiegt 130", tas priekš tava lūžņa varbūt arī saucas "iežmiegt"

Pļurkt 11.marts 2020 18:39
1 3 Atbildēt

Sagribējās iedirst un iedirsi???

Švaki tev tā fantāzija strādā.

A vēl labāk izlasi manis uzrakstīto vismaz kādas 20 reizes pirms smērēt savas stulbības.

Tball 11.marts 2020 21:02
2 2 Atbildēt

Un tu tikmēr vari "iežmiegt" uz 130

Pilnīgs mudaks joptv.

Pļurkt 12.marts 2020 10:16
1 2 Atbildēt

izlasi manis uzrakstīto vismaz kādas 20 reizes pirms smērēt savas stulbības.

------------------

Vot kur stulbs kas stulbs!!! Pats kaut ko sadomāja savā tupajā galviņā un uz saviem sadomājumiem (kurus cenšas piedēvēt man) raksta atbildes komentārus

Tball 12.marts 2020 11:14
2 1 Atbildēt

Tavus sviestus neviens vairāk par vienu reizi nelasa, tādēļ nomierinies un muti ciet!

felix65 12.marts 2020 21:29
0 1 Atbildēt

Ko tu te komandē! Pie mums demokrātija. Ko grib to raksta.

BMW 11.marts 2020 15:45
1 0 Atbildēt

3 litru dīzelis var būt dažādās jaudas versijās un tās jaudīgākās nav rijīgākas par mazjaudīgākajām.

Zsnm 11.marts 2020 18:23
4 0 Atbildēt

Ja tiešām nav rijīgākas? Un kas notiks ja vairāk un mazāk jaudīgajām iemīs pedāli līdz galam? Skaidrs ka liels motors atsevišķos gadījumos būs ekonomiskāks par mazo, savukārt virsraksts šim rakstam ir pilnīgi pareizs. Jo kā jums šķiet no kā tie zirgi veidojas? Un pie cik rpm tie max zirgi ir saražojušies?

msh 11.marts 2020 23:35
0 0 Atbildēt

Man patika variants kādus 10 gadus atpakaļ, piemērs par "nemotoru ekonomija" tēmu. Cilvēkam, kurš ikdienā lidinājās ar A8 4.2 pa vienu kurzemes šoseju ar 150-200 kmph ātrumu un vidējo patēriņu padsmit litri benzīna uz simta, sanāca pabraukt ar pajaunu darba suzuki SX4; mazs hečbeks ar pseidopilnpiedziņu un 1.4 nemotoru. Ar to braucot tajā pašā maršrutā ar to pašu braukšanas stilu, vidējais patēriņš bija tikpat, cik tam A8 - starpība tik tāda ka tas suzuki tika braukts ar vienkārši grīdā iemītu pedāli un negāja ātrāk par 150

Pļurkt 12.marts 2020 10:19
0 3 Atbildēt

Visi šitie nemotori 0,9 ... 1,0 L par ir jādzen vismaz 10 km attālumā ar pedāli grīdā, lai šiem uzdzītu viņiem 130 km/h.

Tieši šo teica sievasbrālis, tieši to pašu saka mans šefs.

Vienīgā ekonomija bija tikai pirkšanas momentā!! Tālāk vienas vienīgās jāšanās.

Laaciz 12.marts 2020 12:17
1 0 Atbildēt

Var redzēt, ka neesi ar 1.0 braucis. Ne 130, ne 160 nav bijis problēma izdabūt un nekādus 10km man tam nevajag

msh 12.marts 2020 12:50
0 1 Atbildēt

Tas tāpēc ka tavam nemotoriņam ir gliemezis piekarināts - bez gliemeža šis tavs veiksmes stāsts nebūtu iespējams - bet tādi joprojām ir nopērkami, un arī tavam nemotoriņam ir bezgliemeža versija...

Laaciz 13.marts 2020 8:40
1 0 Atbildēt

Pavisam vienkārši... Nu un, ka tur ir turbīna? Un EcoBoost nav neturbo motoru.

Tu taču saproti, ka ar šitām eko šmeko normām tu no sava 2.0 abnormāli krutā motora(tavā izpratnē) pavisam drīz varēsi atvadīties, tāpat kā es no sava ķip nemotora(arī tavā izpratnē)?

Zsnm 12.marts 2020 11:31
1 0 Atbildēt

Nu tas ir loģiski.

Bet viss nav tikai balts un melns, un jebkuram cilvēkam kurš brauc daudz un ir bijuši daudz dažādi auto šis viss ir skaidrs.

1. Pamēģini to a8 iemest Rīgas sastrēgumos ar to sūda suzuki

2. Cik maksā jauns a8 un cik tas suzuki

3. Cik izmaksā apkope eļļas filtri uc. tam a8 un cik tam suzuki.

4. Cik izmaksā remonti v8 motoram cik tam 4niekam (šis pie nosacījuma, ja auto lietots)

5. Cik izmaksā riepas, apdrošināšana?

6. Jāskatās kāds ir motora/kārbas tips, nu paņemsim 1.3 rotornieku, mazs motors un protams ļoti neekanomisks utt.

Nu sakiet, ko gribiet mazs sūds būs "ekonomiskāks", pie noteiktiem apstākļiem, sevišķi tādā mazā valstī kā Latvija.

Protams no "svara" ir netikai tas, kāds ir motors, bet arī tas kāda ir kārba, auto svars uc. 1.2 polo ar dsg, viennozīmīgi būs ekonomiskāks par 2.0 dsg pasātu (vai 1.8). Pat ja tev ir pilns auto tik un tā tas būs ekonomiskāks un arī uz šosejas (Latvijā, braucot ar +- atļauto braukšanas ātrumu).

msh 12.marts 2020 12:56
0 0 Atbildēt

Salīdzinājums tam mazajam hečbekam ar nemotoriņu pret A8 ir vienkārši uzskatāms piemērs nemotora "ekonomijai", tāpēc nevajag iziet absurdos sākot rēķināt citas izmaksas - par baudu ir jāmaksā

Attiecībā par polo - nezinu kāpēc tu salīdzini polo ar pastēti, ja joprojām ir runa par nemotoriem - ja būtu jāsalīdzina 1.2 polo ar 2.0 polo, tad 1.2 varētu kaut ko ietaupīt tikai dižās pilsētas korķos, bet noteikti ne uz šosejas. Man golfā no dzimšanas bija 1.3 nemotoriņš - 2.0 ir ne tikai divreiz jaudīgāks, bet arī nedaudz ekonomiskāks - jā, tas 1.3 bija zemas forsāžas līmeņa karbulis, bet pat ja tas būtu uztaisīts tādā līmenī kā 2.0 - patēriņi visdrīzāk būtu vienādi, tik viens knapi velk kaulus, otrs iet pieklājīgi un ar pietiekamu jaudas rezervi

Dāvinu sievasmāti 13.marts 2020 9:47
0 1 Atbildēt

Muļķības,dzīvē ir bijuši dažādi auto un apgāžu pieņēmumu ka 1.4 vai 1.6 benzīns ir super ekonomiski,viņi iet visu laiku slodzē un ja vēl esi lauku cilvēks tad galīgi garām ja pavasarī ir smags ceļš kā dubļi utt.....salīdzinājums bija arī audi 100c4 2.3 benzīns,tērēja vidēji 7.5l/100km tā biju iemācījies braukt tagad ir opel astra 1.6 benzīns tērē 7.8l/100km

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti