320 Zs un 4,9 sekundes līdz simtam - Golf universāls par 51 585 eiro (+ FOTO) 33

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.septembris 2021 5:14

Volkswagen laiž klajā 51 585 eiro vērtu modeli Golf R Variant, kas 100 km/h sasniegs 4,9 sekundēs.

Jaunajā paaudzē augstās veiktspējas universāls aprīkots ar 2,0 litru četrcilindru turbo motoru, kas attīsta 320 Zs un 420 Nm. Komplektā ar septiņu pakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu un Torque-Vectoring pilnpiedziņu (vilkmes sadale ar uzsvaru uz pakaļējiem riteņiem), Volkswagen universāls 100 km/h sasniedz 4,9 sekundēs.

Maksimālais ātrums ir 250 km/h, taču iegādājoties R Performance paketi, maksimālā ātruma robeža tiek pārcelta uz 270 km/h. Šajā gadījumā komplektā arī 19 collu riteņi, kā arī divi papildu braukšanas režīmi: Drift un Special. Pēdējo ražotājs slīpējis slavenajā Nirburgringas trasē.

Neraugoties uz sportista ambīcijām, universāls noderēs arī ikdienas gaitās – automašīna drīkst vilkt līdz 1900 kg smagu piekabi, piedāvā vairāk vietas salonā (+4 cm kāju zonā) un bagāžniekā (+20 litri salīdzinājumā ar priekšteci). Bagāžas nodalījums tagad uzņem 611-1642 litrus.

Golf R Variant komplektācijā ir brīdinājuma sistēma par novirzīšanos no joslas, apkārtskata kameras ar pilsētas avārijas bremzēšanas funkciju un gājēju noteikšanu, jaunais pagrieziena palīgs (brīdina par gājējiem un velosipēdistiem, kas var nokļūt trajektorijā, kad mašīna pagriežas), vadītāja noguruma uzraugs, ciparu mērinstrumenti, informācijas un izklaides sistēma ar 10,0 collu skārienekrānu, daudzfunkcionāla sporta stūre, automātiskais gaisa kondicionieris, bezatslēgas iedarbināšanas sistēma, Bluetooth tālruņa interfeiss, sporta sēdekļi, kā arī LED plus priekšējie lukturi un LED aizmugurējie lukturi. Dinamiskāku braukšanu sekmēs XDS diferenciāļa bloķētājs.

Vācijā Golf R Variant maksās vismaz 51 585 eiro.

 
Visi komentāri
 
Q 29.septembris 2021 7:27
0 0 Atbildēt

B vai DD motors?

Aa 29.septembris 2021 20:32
0 0 Atbildēt

Benzīns

Antons 29.septembris 2021 8:48
1 1 Atbildēt

Šito vai X5 dīzeli tikko no Vācijas, nesists, bez nobraukuma?

Zantons 29.septembris 2021 8:59
3 6 Atbildēt

Tie 51.5k, protams x5to...

Tur var dabūt x5 ar divu gadu garantiju un nobraukumu līdz 50k, tobiš svaigu, šis ir golfs, jā protams kvalitatīvāks par sķibajiem konkurentiem kijām, hujundajiem, fordiem, mazdām un fraņču mēsliem, bet tomērz tas ir golfs.

Rr19 29.septembris 2021 9:49
5 3 Atbildēt

Neēsi gadījumā msh radinieks?

Zantons 29.septembris 2021 21:36
2 0 Atbildēt

Neesi gadījumā aborta atlieka?

vārds 29.septembris 2021 9:29
1 2 Atbildēt

msh jau sāk krāt naudu, lai pēc 20 gadiem pensijā šitādu nopirktu.

msh 29.septembris 2021 12:39
0 2 Atbildēt

Nah man tādu sūdu kuram nav normāla kārba, toties ir visādi "palīgi" kuru uzdevums ir vadīt vadītāju? Ja man vajadzētu golfu kas simtu sasniegtu tādā laikā, ar pāris pakām pietiktu lai mans to spētu.

core 29.septembris 2021 12:53
1 0 Atbildēt

Vaitad vēl nespēj?

msh 29.septembris 2021 17:25
0 2 Atbildēt

Man to nevajag, tāpēc arī nespēj. Ja vajadzētu, uzbūvētu kaut kādu 2.0 16vt

ZZZZ 29.septembris 2021 11:34
1 0 Atbildēt

Šodien pilni ceļi ar cp...tieši šādus gaida kur tas paātrinājums samaksājams trasītes nodeva.

GTD2 29.septembris 2021 11:49
2 2 Atbildēt

viņš vairāk domāts vācu tirgum, kur ar tādu var izvērsties. Domāju, ka hečbeka versija būs populārāka, jo sportiskāka pēc izskata

Inflācija 29.septembris 2021 12:30
8 2 Atbildēt

Laiki, kad budžeta tarataika maksā teju kā prēēēmijum klases auto.

GTD2 29.septembris 2021 12:40
4 0 Atbildēt

R klases golfs vienmer ta ir maksajis,

650 29.septembris 2021 13:34
4 0 Atbildēt

Liekulība un demagoģija pārspēj visas cerības.Pamatvarianti ir divi- vai nu 51k īpašnieks tiek cieti uzskatīts par lohu, vai arī (šoedien) jau jebkura loha rīcībā ir šie 51k.

Cerams, ka "nākamoreiz" papildus disku/collu garumamatiks norādīts arī tas, cik šim draņķim ir t.s. "izmešu" cipars.Citur un/vai citureiz tas tiek norādīts jau 1jā teikumā.

GTD2 29.septembris 2021 15:31
0 0 Atbildēt

šāda tipa auto izmeši un degvielas patēriņš nav pirmajā plānā, ši nav širproteb prece

650 29.septembris 2021 15:52
2 0 Atbildēt

Nujaja, es arī par to.Izmeši,pattēriņs un dabassrdzība ir LOhu prerogatīva.Neširpatreba massu ordeņa izredzētajiem uz to ir pajaat un nopi..., tapc viņi stāvus stāv rindā pēc šiem pakaļ/pa/zemi velkošajiem kūtswagon ar kartupeļmaisa taburetēm,pa 51k/gab.Jā.

GTD2 29.septembris 2021 16:10
0 1 Atbildēt

šie ir ekskluzīvi eksponāti un latvijā švaki vai tādus daudz redzēsi , un šiem nu točna pakaļa pa zemu nevelkās, Toties cena īpaši nebūs nokrirusies viņam arī pēc pacmit gadiem, 4 r golps vēl joprojām maksā ap 30 tūkst un pat dārgāk. protams ja nav nodzīts.

ezis71 29.septembris 2021 17:42
0 0 Atbildēt

Šaubos kad kāds Latvijā tādu auto jaunu nopirks.

GTD2 29.septembris 2021 18:21
0 0 Atbildēt

grūti pateikt vai kāds pirks daudz noteikti tādu te nepārdos. Man škiet ka šads auto populārāks ir hečbeka versijā, tomēr vairāk tendēts jauniešiem, protams kam bagāti vecāki, mums te pārsvarā var atļauties lietotu auto, bet šādu pat lietotu nevar atļauties jo padsmirgadīgs maksā dārgāk neka, jauns standarta golps. vēl golps sakarā ar to ka tie pārsvarā tiek ievesti šeit lietoti vai pat nolietoti un vēl tiek braukti šeit vēl daudz gadus, līdz stāvoklis ir pavisam bēdīgs tapēc golfa prestižš nav augsts jo tie savas izmūlžības 'dēl tiek ekspluatēti ilgi un bez žēlastības, bet jaunu golpu tirgū īpatsvars ir mazs jo norakstītos nomaina nevis jauni bet atkal no ārzemēm ievestie lietotie, tapēc prestižš ir nepamatoti zems, lai gan tas tomēr skaitās un ir kompaktklases līderis,

msh 30.septembris 2021 0:38
0 1 Atbildēt

"tapēc golfa prestižš nav augsts" - kam, jaunu tačku pircējiem? Jā, tā varētu būt, bet tikai tāpēc ka ir pseidodžipu laikmets, tie kas var kaut kādā veidā izripināt no dīlera jaunu tačku, lielākoties grib kādu ļoti lepnu pseidodžipu. Visiem pārējajiem tas ir ļoti augsts, ja tev tā nešķiet, atver acis un paskaties apkārt, cik viņu ir.

Zantons 29.septembris 2021 21:46
4 0 Atbildēt

Maksāt viņš var kaut 500k tas nemaina faktu, ka tas ir golfs ar sūda četrcilindru motoru...

Par to summu sanāk kaut kas no 340i un tml. Kas vādīsies labāk, būs ātrāk un patīkamāks.

Šo auto nepērk dēļ skaitļiem, vadāmības, motora, vai transmisijas, šo auto pērk tikai kaut kādi izteikti golf fanāti.

Vienīgais šī auto plus ir tas, ka aizmugurē var nolaist krēslus un piekraut pilnu bagūzi ar riepām priekš normāla auto...

msh 30.septembris 2021 0:53
0 0 Atbildēt

Jā, un tādu 340i atkal pērk atsaldētas braukšanas fanāti - BMW fanāti ne, tiem mašīnās motoru darba tilpums atbilst uzrakstam uz grabažnieka vāka, un nevis trīslitrīgs "gribu būt četri nulle". Nekāds cits indivīds arī nevarētu salīdzināt golfu ar trīssimto sēriju, jo tās ir divas dažādas klases - golfs ir iekšpusē liels [nu ne pārāk, bet adekvāti] un ārpusē mazs, trīssimtā beha ārpusē liela, iekšpusē maza. R golfus pilnīgi noteikti pērk cilvēki kam vajag mēreni praktisku pilsētas mašīnu kura arī spēj paātrināties, kamēr tevis nosaukto behu pērk turīgi un vientuļi zīmuļi - vēl tādu [un citas tā segmenta mašīnas] varētu pirkt kādas jaunās ģimenes, bet tām nah nevajag pakaļas bezpiedziņu un 320 zs.

Par četru katlu motoru taisnība, bet nu par to sakām paldies ekofašistiem - bez ekofašisma tagad būtu vai nu R40, vai VR6 turbiķis - vai nu ķīniešu tirgum domātais 2.5, vai kaut kas lielāks.

Zantons 30.septembris 2021 21:23
1 0 Atbildēt

Atsaldēta ir tava domāšana vienriteņa īpašniek....

Kāda atsķirība kas tur uz vāka rakstīts? Ko tad R burts uz tā sūda golfa nozīme? Raķete? Ar Ilonu kopā uz kosmosu brauksi?

P.s.

Foršs apraksts aizmiris pieminēt, ka ar otro golfu braukā neizglītoti stulbeņi, kuri nespēj nopelnīt tik daudz lai sagrabinātu savai sūda vecajai qatrai...

P.s.s

Kas vainas 3 sērijas universālim? Nedaudz mazāks un? Ir gan aizmugures piedziņa (tādiem mudakiem, kā tev bīstama, ka bikses ziemā nepietaisa) un pilnpiedziņa, kuru var atslēgt.

Šitais R sūds nav pat 10% salonā ietilpīgāks par trešo sēriju.

Es jau neko nesaki braukt var, bet cena ir pietiekoši augsta, lai skatītos uz ko citu. Protams forši, ka vw kaut ko tādu vel ražo, bet būsim reāli, šādus auto pērk, lai ar tiem būtu patīkami pagāst, kas šeit patīkams? Neizsvarots pseidopiedziņas četrcilindru sūds?

msh 30.septembris 2021 22:11
0 0 Atbildēt

Kas vainas trešās sērijas tūringam? Tas ka tas ir maza mašīna ar lielu grabažnieku. Redzi, BMW ražo arī tādu modeli ko sauc par piekto sēriju - lai piekto sēriju būtu kas pērk, trešā ir mazāka - gala rezultātā sanāk ahūni ietilpīgā trešā sērija, kurā iekāpj četri cilvēki, un aizmugurējie ar ceļiem atdūrušies priekšējo ķebļu atzveltnēs - situācija kas, protams, nav īpaša - tieši tāpat ir arī iekš A4, C klases utt. Bet golfs ir golfs, tur nav šīs dabas parādības - jā, tur nav tik daudz vietas aizmugurējajiem kā piektajā sērijā, bet pietiekami lai nebūtu ar ceļiem jāmasē priekšā sēdošo muguras.

Par "patīkamu pagāšanu" cepisti mēdz dot nesmukus soda punktus un smukas kvītis. Abet par to "izsvarotību", nesmīdini zirgus - kas sešu cilindru behā ir izsvarots? Liels un smags motora klucis priekšā, velkošā ass aizmugurē, tā kurai nav noslogojuma [un tāpēc saķeres] - ļoti slikta kombinācija - ne par velti laikos kad BMW centās būvēt mašīnas kas līkumus izņem, nevis izfrēzē, šie uzražoja trešās sērijas emku ar četriem cilindriem... To kā izskatās izsvarota mašīna, vari paskatīties uz porkām - tā kā tur ražotājs lepojas ar sportisku pagātni no pašiem pirmsākumiem, nevis ražo prēmiuma žiguļus, tad tur ražotājs arī cenšas panākt 50:50 izsvarojumu dažādos veidos, arī noliekot kārbu aizmugurē. Visa tā starpība starp behu un golfu - golfs radīsies uz riteņiem līkuma ārmalas grāvī, beha uz jumta iekšmalas grāvī, porka aizbrauks pa ceļu, subārs izvilks golfu un abi aizbrauks, bet bembists sauks šrota mašīnu...

Zantons 30.septembris 2021 22:41
0 0 Atbildēt

Un tad kāds tam sakars ar tevis pieminētajiem vientuļniekiem? Pašam ir bērni? Zinu ļoti daudzus kuriem ģimenē ir 3.ser universāls un viss ir kārtībā, tādā gadījumā trešajai sērijai pat ir priekšroka par tevis pieminēto pagāžnieku. Golsfs jā, tas ir penšu auto ar ko svētdienās četriem penšiem uz baznīcu aizbraukt. Labi es jokoju, bet būtībā pats visu pateici 3. Ser ģimenei piemērotāks par tavu izslavēto golfino.

Turklāt pēdējās 3. ser. Arī salonā kļuvušas lielākas.

Par CP pieminēt muļķīgi, jo tad ari tas R golfs ir miskastē metams.

Ar izsvarotību tieši tā arī ir, jau no 90tiem vag grupas auto ir bijušas klibas stirnas ar saviem smagajiem purniem un to "stumšanu" ārā, reti pretīgas sajūtas. Starpcitu par bmw izmēru jau pats pateici, bmw tos motorus vienmēr stūmis dziļāk salonā tikmēr vags karinājis priekšā aiz amortizatoru balsta, jau ne tik senajos 90tajos kamēr žurka ar i6 bija 50:50 audis ar i5, vai v6 bija ~60:40, ja ne pat vel sliktāk ar uzsvaru uz priekšu. Nē nu tu arī takā būrī audzis, kaut googlē būtu papētijis to visu, jo skaidrs, ka ar aizmugures piedziņas auto tu tā īsti braucis nekad neesi. Turklāt 4cilindru 3.serijam tieši izsvarojums ir "ačgārns", izņemot e30 un tamlīdzigos.

P.s. Sliktam dejotājam arī pauti traucē, respektīvi tev aizmugures piedziņa ir kas neizprotams, bet nu ar sievietēm tā ir...

P.s.s.

Iedzer zāļu tēju fantazētāj, citādāk pirms nakts esi pārāk uzvilkst, ne ar to bmw, ne subaru ne porši tu nekad neesi "gāzis" un nekad arī negāzīsi, turies pie sava sūda vienriteņa un ej gulēt lamzak!

650 29.septembris 2021 22:56
1 0 Atbildēt

Reiz bija/šitā.Kādā piejūras valstī valdījis viens varens vīrs,kuram pēc pilnvaru izbeigšanās Tauta sametuse priekš XC.Nedaudz vēlāk viņš vaļsirdīgā intervijā atzinies, ka šajā sakarā dažkārt jūtoties diezgan tā neērti,apmeklējot dažādus saviesīgus passākumus.Jo,citi/lo..,sorrī, Viesi domājot, ka (iespējams) esot ieradies Sulainis, kurš tajā garajājā/bagažniekā atvedis viņiem Limonādi.Jā.

Patisons 29.septembris 2021 15:10
0 0 Atbildēt

Varēja to priekšpusi glītāku uztaisīt, tie lukturi..., pārējais izskatās ļoti labi.

Pļurkt 29.septembris 2021 19:20
0 2 Atbildēt

Interesanti cik būs REĀLAIS nobraukums šitam dzinējam, no kura izspiestas visas sulas????

100 štukas izvilks??

msh 30.septembris 2021 0:54
0 1 Atbildēt

320 zs no 2.0 nekas nav, ko tu te pļurksti?

Pļurkt 30.septembris 2021 8:31
0 1 Atbildēt

Vot tu te ko pļurksti!!! Jebkura, pat visvājākā turbīna iedod kaut kādu jaudas pacēlumu un tikai un vienīgi uz resursa rēķina!!!

Neforsēts 2.0, tas ir 100 +- Zs un virs 300+ tkm.

msh 30.septembris 2021 22:13
0 0 Atbildēt

Tev gandrīz ir taisnība. Tikai gandrīz, jo 1) motora iekšas turbiķiem liek izturīgākas, 2) tas motors pilnu pūtienu [līdz ar to - palielinātu nolietojumu] ierauga vairāk vai mazāk reti.

eidis 29.septembris 2021 20:12
2 1 Atbildēt

Manuprāt Golpa dizainu taisa tādu, lai tas drusku riebtos katru rītu tuvojoties. Tādejādi veicinot nākamā "pilnīgi jaunā" realizāciju. Attiecīgi nav skaidri iemesli šādu dizainu paturēt veicīgam prieka zizlim. Varēja tak katkādu GolfStar vai kko citu uztaisīt un glītāku....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti