Visi komentāri - Audi domā par ekoloģiju un pāriet uz sliežu transportu

Audi domā par ekoloģiju un pāriet uz sliežu transportu 8

 

Foto: Audi

iAuto | 8.jūnijs 2022 13:55

Vācijas autobūves uzņēmumus Audi baterijas no Ungārijas uz Beļģiju turpmāk pārvadās pa dzelzceļu.

Līdz šim katru dienu 12 līdz 15 kravas automobiļi devās 1300 km garā reisā no Ungārijas uz Beļģiju, lai piegādātu bateriju moduļus elektriskajiem Audi e-tron un Audi e-tron Sportback. Tagad tos varēs novirzīt citiem uzdevumiem, jo turpmāk piegādes notiks pa dzelzceļu, samazinot CO2 izmešus par 2600 tonnām gadā.

Kur vien tas iespējams (šobrīd Vācijā un Austrijā), Audi izmanto DB Cargo “DBeco plus” piedāvājumu. Šeit nepieciešamais elektroenerģijas daudzums tiek iegūts tikai no atjaunojamiem avotiem, piemēram, vēja, ūdens vai saules enerģijas, tātad transportēšana notiek neradot kaitīgos izmešus.

 Ungārijā un Beļģijā Audi izmanto “DBeco neutral” produktu, kas nozīmē, ka uzņēmums patērēto elektroenerģijas daudzumu kompensē ar klimata sertifikātiem.  

Bateriju transports notiek stingri kontrolējot temperatūru un kravas novietojumu ar sensoru un citas tehnikas palīdzību, attiecīgi notiek arī moduļu saņemšana un uzglabāšana Beļģijas rūpnīcā, kur sliežu transportam izbūvē speciālas izkraušanas noliktavas.

 
Visi komentāri
 
WALA 8.jūnijs 2022 14:04
2 0 Atbildēt

Atgriežas labi "aizmirstas" lietas ... būs atkal jāceļ kravas vilcienu termināļi ...

khe 8.jūnijs 2022 14:13
0 0 Atbildēt

tādam apjomam vispār dīvaini, ka līdz šim tika izmantoti kravas auto. Neesmu speciālists par transporta cenām, bet liekas, ka dzelceļam uz tādu daudzumu vajadzēja būt lētākam par smagajiem auto...

imzz 8.jūnijs 2022 15:14
0 0 Atbildēt

Šitā te lieta. "Bateriju transports notiek stingri kontrolējot temperatūru un kravas novietojumu ar sensoru un citas tehnikas palīdzību". Refrižeratorvagoni ar labu amortizāciju un noliktava pie dzelzceļa, kur nodrošina parametrus. Un tāda jāīrē, ja uzņēmums nav pie dzelzceļa. Un tas vairs nav lēti.

imzz 8.jūnijs 2022 15:05
0 0 Atbildēt

samazinot CO2 izmešus par 2600 tonnām gadā. Tas neko neglābs, jo pa to laiku : What fires are burning in the US right now?

Current Wildfires Burning in the U.S.

New Mexico. 63 fires. 800,377 acres.

Texas. 98 fires. 442,787 acres.

Oklahoma. 27 fires. 73,571 acres.

Arizona. 90 fires. 50,605 acres.

Nebraska. 6 fires. 46,196 acres.

Colorado. 31 fires. 28,545 acres.

Kansas. 8 fires. 24,660 acres.

Mississippi. 12 fires. 8,228 acres.

Un tas tikai daži piem. US, kur tad vēl Sibīrijas meži.

msh 8.jūnijs 2022 17:12
0 0 Atbildēt

Bet kāds sakars ar tiem ugunsgrēkiem? Tev tiešām šķiet ka tur tiek ietaupīti kaut kādi oglekļa dioksīda izmeši? Izlasi vēlreiz to rakstu un padomā kas tur ir uzrakstīts. Tātad, Vācijā un Austrijā tiek izmantots DB pakalpojums kur firma no zaļajiem spekulantiem "pērk" elektrību, faktiski - par papildus samaksu "zaļā" elektrība tiek pierakstīta DB, tā lai "melnā" elektrība būtu uz vācieša un austrieša parastā sirdsapziņas - Ungārijā un Beļģijā šis te zaļais bizītis notiek tiešā veidā - tiek nolocīts kāposts lai varētu sist ar dūri pie krūtim un teikt "mēs oglekļa dioksīda izmešus neradām!". Kāds ir no tā ieguvums? Ieguvums ir tāds ka audī varēs tirgot savu Etronu kā "dabai draudzīgu" mašīnu kuras ražošanas procesā nav radušies oglekļa dioksīda izmeši bla bla bla... Par to visu, protams, samaksās pircējs

imzz 9.jūnijs 2022 10:45
0 0 Atbildēt

OK. Es neizskaidroju domu. Ieguldot to naudu, kas tiek tērēta auto, sevišķi vieglo auto elektrifikācijai un dažādiem niansētiem "zaļajiem risinājumiem" meža ugunsgrēku profilaksē un dzēšanā CO2 samazinājums atmosfērā būtu daudz ievērojamāks.

Kamēr notiek knibināšanās ar dažādiem reklāmai paredzētajiem "eko risinājumiem", meži deg arvien vairāk.

Krotow 11.jūnijs 2022 1:37
0 0 Atbildēt

Daudz kur meži deg sausuma dēļ. Vasaras karstākas, līst mazāk. Vari minēt trīs reizes, no kurienes karstums

Opis 8.jūnijs 2022 15:49
8 2 Atbildēt

Atkal marketologi pūš acīs zaļo fufeli, tai vietā lai pateiktu, ka ar Elektrisko vilcienu pārvadāt kravas nu ir kļuvis ekonomiski izdevīgāk, kā ar dīzeļa fūrēm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti