Ford iepazīstina ar elektrisko E-Tourneo Custom (+ FOTO) 5

 

Foto: Ford

iAuto | 23.novembris 2022 5:28

Ford prezentējis Volkswagen ID.Buzz konkurentu, elektriskās piedziņas MPV E-Tourneo Custom.

Septembrī Ford nāca klajā ar elektrisko komerctransportlīdzekli E-Transit Custom, kas paredzēts preču pārvadāšanai, bet tagad tam pievienojas E-Tourneo Custom, ko ražotājs iecerējis kā pasažieru transportu. E-Custom ir apveltīts ar sēdekļiem astoņiem braucējiem, taču iespējams arī deviņvietīgs variants, ja pircējs izvēlas šofera blakussēdētāja sēdekli divām personām. Otrās un trešās rindas sēdekļi aprīkoti ar sliedēm, tos var arī izmontēt un pagriezt vienu pret otru.

Busiņa kabīnē ir 13 collu skārienekrāns un instrumentu displejs, viedtālruņus var savienot bezvadu režīmā, izmantojot Android Auto vai Apple CarPlay. Tāpat kā E-Transit Custom, stūri var noliekt, lai izveidotu kaut ko līdzīgu galdiņam, taču, protams, tikai tad, ja transportlīdzeklis ir nekustīgs. Var izmantot kabīnē esošo ligzdu, lai uzlādētu, piemēram, klēpjdatoru.

Šasijai vajadzētu būt komfortablākai, jo Ford to aprīkojis ar neatkarīgu riteņu balstiekārtu uz aizmugurējās ass. Sānu bīdāmās durvis pēc vēlēšanās var atvērt un aizvērt elektriski, turklāt to aktivizēšanai pietiek ar "pēdas žestu".  Iekļūšanu salonā vieglāku dara pakāpieni, bet no 2024. gada vidus vajadzētu būt pieejamai arī digitālo atslēgu sistēmai – tad busiņa durvis varēs vērt līdzīgi viesnīcu istabiņām - ar īpašu karti.

E-Tourneo dzinējspēks ir 160 kW elektromotors, kas barojas no 74 kWh baterijas, nodrošinot darbības rādiusu līdz 370 kilometriem. Salīdzinājumam: Volkswagen ID. Buzz ir 150kW piedziņa un 77kWh akumulators, kas ļauj nobraukt līdz 421km.

Ford akumulators tiek uzlādēts, izmantojot trīsfāzu iebūvēto lādētāju ar jaudu līdz 11 kW mazāk nekā astoņās stundās (0-100%), savukārt pie ātrās 125 kW uzlādes pietiks ar 40 minūtēm, lai uzlādētu no 15 līdz 80%. Tātad katras piecas minūtes pievieno aptuveni 38 km.

For E-Tourneo Custom pieejams ne tikai elektriskā versijā, bet arī hibrīdpiedziņu uz 2,5 litru benzīna motora bāzes un iespēju līdz 50 km braukt elektriski, kā arī trīs dīzeļversijās, no kurām divas var kombinēt ar pilnpiedziņu.

Visbeidzot E-Tourneo Custom varēs nopirkt parastajā un pagarinātajā modifikācijā. Cenas ražotājs atklās vēlāk, taču jau šodien zināms, ka pārdošanas starts plānots 2023.gada vasarā.

Foto: Ford

 
Visi komentāri
 
Opis 23.novembris 2022 9:09
1 1 Atbildēt

Ja ar šādu busu brauktu slēpot uz Alpiem, man gribētos, lai minimālais nobraucamais attālums būtu vismaz 400km. Tas attālums atbilst tam, ko parasti veic ar iekšdedzes auto pirms nākamās apstāšanās ( WC un atpūta).

ZZZZ 23.novembris 2022 9:51
0 0 Atbildēt

Gribēt nav slikti, slikti ir nedabūt tam zilā ovāla un satelīt zīmolu dīzeļiem Adblu NOK sensoru. Tāds dīzeļauto stāvēs pie sētas min 9mēneši....

nomiks 24.novembris 2022 22:54
0 0 Atbildēt

Ja, braucot uz Alpiem, taisa atpūtu ik pa 400 km, tad jau vairāk kā diennakti jābrauc. Bet piekrītu, ka busam 300 km range ir nepieņemami maz. Tāds vienīgi par lidostas shuttle busu var strādāt. Ir jau arī konkurents MB V-klasse, tik tam ir cita cena. Ja nemaldos, ir arī Citroen Traveler un tā kloni. Bet tam atkal range vēl mazāks.

didzisk 23.novembris 2022 14:21
1 0 Atbildēt

Tas, ka lielam busam (aerodinamika un patēriņš arī kā busam) ieliek tikai 77 kWh aķi, ir nekrietni. 450-500 km mūsdienās būtu daudz pieklājīgāk.

Un iebūvētais lādētājs ar 11 kW arī ir lēta izvēle. Tas nozīmē 3x3,6kW. Tātad tie nabagi, kam ir tikai viena fāze, vairāk kā 3,6 kW nevar iestumt tajā mašīnā. Citiem vārdiem, pilnai uzlādei vajag vairāk kā 20 stundas.

Bet labi, ka id.buzz būs konkurents.

Osis 25.novembris 2022 21:22
0 0 Atbildēt

Ziemā , uz Alpiem, pat nesapņojiet par 370 km distanci!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen Golf zaudē visvairāk saražotā auto titulu Vācijā

Golf vairs nav visvairāk saražotais auto modelis Vācijā, tomēr šis tituls joprojām paliek pie Volkswagen. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 3

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 

Brāļi Lielbārži izcīna pirmo uzvaru Pasaules čempionātā Portugālē

20. un 21. aprīlī Portugālē, Alqueidão, “Torres Novas” trasē aizvadīts Pasaules čempionāta pirmais posms blakusvāģu motokrosā, kur savu pirmo uzvaru šajā seriālā izcīnīja Daniels Lielbārdis un Bruno Lielbārdis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti