Volkswagen paziņojis par sava pirmā uz elektriskās piedziņas platformas MEB radītā modeļa ID.3 modernizāciju.
ID.3 ir viens no vislabāk pirktajiem elektroautomobiļiem Eiropā, taču tas saņēmis arī krietnu devu kritikas, klientiem sūdzoties par dizainu, apdares materiālu kvalitāti un programmnodrošinājuma darbību.
Plānojot modeļa feisliftu, Volkswagen vēlas šos trūkumus novērst. Ražotājs uzsver, ka uzņēmums ir uzmanīgi ieklausījies klientu vēlmēs un ieteikumos, izanalizējis iesniegtos priekšlikumus un ieviesīs tos praksē.
Tas nozīmē, ka modernizācijas gaitā ID3 iegūs jaunu priekšējās daļas dizainu, augstvērtīgākus apdares materiālus salonā un lielāku multimediju sistēmas ekrānu, kas darbosies ar jaunās paaudzes programmatūru.
Pēc Cvikavas un Drēzdenes arī Volkswagen galvenā rūpnīca Volfsburgā 2023. gada vidū uzsāks ID3 ražošanu. Golfiņa elektriskais brālis pieejams aprīkojuma līnijās Life, Business, Style, Max un Tour par cenu, kas sākas no atzīmes 43 995 eiro.
Nu līdz Golfiņa brālim tur tik pat tālu kā līdz mēnesim! Golfs sākas no 25k euro, bet šis kosmonauts no 44k euro.
Arī golfs jau sen vairs nav nekāds tautas vāģis, bet ( Auto der Reichen).
ID3 izmēra dēļ arī vairs nav golfa klasē. Taču jā - "tautas auto" cenas jau kādu laiku ir krieni aizvirzījušās uz "premium" galu. Auto, kas pirms 10 gadiem maksāja 15-20K€, tagad maksā 35-45 k€. Varu minet ka arī pēc kovida un kara seku novēršanas tā arī paliks.