Visi komentāri - Krievijā nav kam strādāt par tālbraucējiem

Krievijā nav kam strādāt par tālbraucējiem 12

 
iAuto | 1.jūlijs 2023 5:38

Krievijā vairs nav, kam vadīt tālsatiksmes kravas transportu, nozare var paļauties tikai uz vecajiem kadriem.

Krievu izdevums Motor.ru raksta, ka “Krievijā katastrofāli trūkst kravas automašīnu šoferu, kuri spētu vadīt transportlīdzekļus ar masu, kas pārsniedz 3,5 tonnas”.

Minētais izdevums vēsta, ka par personāla trūkumu ziņojušas pašmāju loģistikas kompānijas. Pēc nozares pārstāvju teiktā, šodien autopārvadātāju trūkums valstī sasniedzis 21 procentu. Šajā sakarā kravas automašīnas daudzos uzņēmumos ir dīkstāvē. Tajā pašā laikā brīvo darba vietu skaits nozarē Krievijā pēdējo četru gadu laikā ir pieaudzis par 38 procentiem. Katru mēnesi specializētajās vietnēs parādās aptuveni pieci tūkstoši jaunu piedāvājumu.

Eksperti apgalvo, ka personāla trūkums ir saistīts ar kravas automašīnas vadītāja darba zemo pievilcību - krievi atsakās strādāt par kravas automašīnu vadītājiem sliktās infrastruktūras un ceļu kvalitātes dēļ. Turklāt daudzās autoskolās nav apmācību programmu smago kravas automašīnu vadītājiem. Tajā pašā laikā jaunieši šo profesiju praktiski neiekļauj savos nākotnes plānos, līdz ar to vidējais kravas autovadītāja vecums Krievijā mūsdienās svārstās no 48 līdz 52 gadiem.

Loģistikas uzņēmumu pārstāvji ziņo, ka personāla trūkuma dēļ autoparkos aptuveni pieci procenti kravas automašīnu stāv dīkstāvē.

Situāciju varētu uzlabot darbaspēks no citām valstīm, taču ārzemju autovadītāju algošana izrādās neizdevīga, jo ir nepieciešams iegūt patentu, kas ļauj kravas automašīnas vadītājam strādāt tikai tajos reģionos, kur saņemts dokuments.

 

 

 
Visi komentāri
 
Davidich 1.jūlijs 2023 8:50
11 4 Atbildēt

Pilnīga tufta! Dīkstāve ir dēļ tā, ka nav ārējo kravu. Plači ir pilni ar fūrēm, kas pamazām tiek jauktas ārā detaļās vēl braucošajām. Iekšējos pārvadājumos konkurss uz šofera vietu ir apmēram 10 gribētāji uz vienu stūri. Pārvadājumu tarifs ir salīdzinoši augsts, degviela lēta. Ja nav jāmaksā līzings par mašīnām, nopelnīt var labi. Tas tā, no cilvēka, kurš tur pirkstu uz pārvadājumu pulsa tur. Un nelasa motor.ru...

srt 1.jūlijs 2023 9:14
11 9 Atbildēt

Tas abi, es jau sen saku, ka Eiropā ir tikai divas laimes zemes - Krievija un Baltkrieviju, a visur citur ir slikti - un neticiet, ko cilvēki runā.

Zemesgramata 2.jūlijs 2023 10:23
0 0 Atbildēt

Tev baigās pretrunas sanāk. 

Dīkstāve dēļ neesošām Eiropas kravām, jauc ārā mašīnas, bet strādātāju ir daudz.  Tarifi gaisā. 

Cik es zinu,tad tie,kuri agrāk brauca Eiropu,tagad brauc Kīna/Irāna,Irāka.  RUS piekabes velk LV/LT mašīnas. 

Rakstā minētie iemesli ir pilnīgākā huiņa.  Iemesli,kāpēc varētu trūkt šoferi. 

Ļoti daudzi kļuvuši par mēslojumu Ukrainā.

Zemas algas

Tagad,kad vien retais brauc uz EU, firmas var neiespringt uz Darba/atpūtas režīmu.   Spiež šoferus brauc līdz "atsitienam"

Jans 1.jūlijs 2023 9:11
7 7 Atbildēt

Rakstā rakstītais ir tīrās muļķības.Krievijas fūrmaņiem darbs ir pāri pārēm,arī rietumos viņu ir pa pilnam,protams krievijas fūres reģistrētas Polijā u.c. eiropas valstīs,lai varētu braukt pa eiropu,ved kravas no eiropas caur lietuvu un latviju uz krieviju,arī latvijas fūrmaņi dodas uz krievzemi,kuru fūres pārkrautas ar precēm.Pats esmu fūrmanis un zinu kas ir kas.

1.jūlijs 2023 9:54
1 2 Atbildēt

ir jebkurā jomā. Kā parunā ar cilvēkiem, kas paši tiešām strādā kadā nozarē vai iesaistīti, tā izrādās gandrīz pilnīgi pretēji nekā i-neta pasaulē.  Kaut kāda paralēlā pasaule, kur "viss slikti" 

Davidich 1.jūlijs 2023 10:06
4 1 Atbildēt

Tāpat kā Pļurkt ar to dzirkstošo vīnu!. Kad dzēra, bija labi, kad jāmaksā, viss slikti.

Žora 1.jūlijs 2023 10:52
0 0 Atbildēt

80.tie 1.jūlijs 2023 11:26
2 0 Atbildēt

Aidarku es arī paskatos - aiz tīrās nostaļģijas. Bizness viņiem, izskatās, iet labi - tos restaurētos Kamaz pērk burjati un Sibīrijas reģioni, lai gan, grūti iedomāties, kā to var apmaksāt. Krievu blogeri, kas vēl izmanto Kamaz, sūdzas, ka detaļu cena ir pieaugusi nenormāli. Un jā, spriežot pēc blogeru informācijas, Kamaz ir zemākā pakāpe, krievu cilvēka pēdējais izmisuma solis. Man pašam kolhozu laikos tāds Kamaz likās sapnis, bet pastrādāt nesanāca. Tagad ir interesanti paskatīties, ka konstrukcija 40-50 gadu laikā praktiski nav mainījusies, tāpat kā darba kvalitāte.

imzz 1.jūlijs 2023 11:07
3 0 Atbildēt

Daļa šoferu taču iesaukti armijā, jo vajadzīgi militārajai loģistikai.

kasinsh79 1.jūlijs 2023 15:48
0 0 Atbildēt

Tas nav viegls darbs…

S 2.jūlijs 2023 0:31
2 0 Atbildēt

Un kurš ir?

Freijers 3.jūlijs 2023 9:54
0 0 Atbildēt

Citiem mācīt kā dzīvot

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti