Visi komentāri - Volkswagen parāda visjaudīgāko ID Buzz versiju (+ FOTO)

Volkswagen parāda visjaudīgāko ID Buzz versiju (+ FOTO) 5

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 22.marts 2024 4:11

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen turpina savu GTX modeļu ofensīvu ar šīs saimes ID Buzz versiju.

Apzīmējumu GTX Volkswagen izvēlējis savu elektromobiļu sportiskajām versijām un pēdējo divu nedēļu laikā saimei ir pievienojies hečbeks ID.3 GTX un universāls ID.7 GTX Tourer, kam seko ID Buzz GTX.

Jaunākā GTX pārstāvja piedziņu nodrošina divi elektromotori ar kopējo jaudu 250 KW (340 Zs) un darbinot abu asu riteņus, paātrina busiņu līdz simtam 6,5 sekundēs. Pieejami divi akumulatoru un divi garenbāzes izmēri. Bāzes modelim iebūvēts 84 kWh akumulators, bet pagarināto ID.Buzz GTX komplektē ar 91 kWh enerģijas avotu.

Vizuāli sportiskais GTX atšķiras ar masīvākiem bamperiem, 19 collu riteņiem (21 collu diski papildaprīkojums) un melnas krāsas gaisa pievadiem. Salona noformējumam izmantots melnas krāsas jumts un komforta sēdekļi rombveida rakstā ar sarkanu diegu nošuvēm. Tāpat kā citus Hannoveres elektriskos busiņus, arī GTX var pasūtīt ar piecām, sešām vai septiņām sēdvietām. Sešvietīgā variantā tam ir trīs divu atsevišķu sēdekļu rindas.

Atgādinājums par vēsturisko stikloto Samba autobusu, ir panorāmas stikla jumts, kas ir pieejams ID Buzz ar pagarināto riteņu bāzi – nospiežot pogu, to var aptumšot, lai pasargātu salonu pret sauli un ziņkārīgo acu skatiem.

Jaunievedumu skaitā parkošanās asistents ar tālvadību, ko realizē ar viedtālruņa palīdzību, kā arī izkāpšanas brīdinājuma sistēma: tā uztver no aizmugures tuvojošās automašīnas un velosipēdus un neļauj atvērt durvis, novēršot bīstamās sadursmes ar garāmbraucošajiem velosipēdistiem.

ID Buzz GTX apveltīts ar 1121 līdz 2469 litru ietilpības bagāžnieku, bet uzlādes stacijā tas uzkavēsies vien 25 minūtes, lai savu 79 kWh akumulatoru uzlādētu no desmit līdz 80 procentiem, ar pieņēmumu, ka izmantota uzlāde ar 185 kW.

ID Buzz GTX cenu Volkswagen neatklāj, taču eksperti prognozē, ka tā var arī nebūt mazāka par 80 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
Onsis 22.marts 2024 7:37
5 0 Atbildēt

kāpēc taisīt tik bezgaumīgu auto?

ZZZZ 22.marts 2024 8:16
4 4 Atbildēt

Gaumes dažādas. Vienam nepatīk, man gan ļoti patika. Ir ar ko salīdzināt. Braukšanas sajūtas un pārējais ir ok. Nav ideāls, šādi tādi nelieli ergonomikas un vadības ierīču darbības algoritmu nepilnības, kuras iespējams nākotnē uzlabot. 

 Manā skatījuma normāls ģimenes auto, tiem kam reizēm vajag ko vairāk, kā 2 cilvēku vai mantu pārvietošanai. Ieteikums ID Buzz izveidot aizvelkamu salona nodalījumu aiz vadītāja rindas sēdekļiem. Kaut ko līdzīgu kā bagāžās nodalījuma pārsegam. Divdaļīgu,  varētu veidot augšējo daļu kā caurspīdīgu. Ziemā nebūtu jāapsilda nevajadzīga telpa, kas ļautu pagarināt nobraucamos km. Bet nu var jau iebūvēt arī papildus autonomo apsildi. Nesaprotami, kāpēc šādam variantam rūpnīca spītīgi neizskata iespēju. Bet nu iespējams, es ko nezinu? Tas ļautu neparedzētās ekstrēmās situācijās saglabāt salonā vismaz siltumu.

Lietotājs 22.marts 2024 11:05
5 0 Atbildēt

Šķiet ka ir viena būtiska nepilnība: nevar izņemt aizmugures sēdekļus, ja vajag aizvest ko lielāku.

Sawron 22.marts 2024 14:49
2 0 Atbildēt

Ir vēl viena- nevar noņemt idiotisko planšeti no viduskonsoles...

Aivars 24.marts 2024 8:57
0 0 Atbildēt

Var just baterijas smagumu, 340 zs un tikai 6,5sek līdz simtam.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti