Ķīnas autobūves uzņēmums Zeekr strādā pie modeļa 007 universāla modifikācijas, kas varētu nonākt arī Eiropas tirgū.
Saskaņā ar pieejamo informāciju, Zeekr 007 universāla (rūpnīcas nosaukums: CC1E) projekts atrodas izstrādes procesā, un, pirms tas nonāks tirgū, Zeekr laidīs klajā Zeekr Mix MPV un Zeekr Ark (CX1E) krosoveru. Tas nozīmē, ka var paiet kāds laiks, līdz mēs ieraudzīsim Zeekr 007 universāli, taču jau šodien zināms, ka tas būs komfortabls un tehnoloģijām dāsni apgādāts transportlīdzeklis par pievilcīgu cenu.
Kā to var zināt? Ļoti vienkārši – atliek ielūkoties piedāvājumā, ko ražotājs sagatavojis sedanam 007. Tas patiesi ir bagātīgs un atkarībā no versijas ietver 14 pozīcijās elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus ar ventilāciju un masāžu, apsildāmus un elektriski regulējamus aizmugurējos sēdekļus, 15 collu OLED centrālo ekrānu, 35,5 collu AR-HUD sistēmu, augstākās kvalitātes audio sistēmu ar 21 skaļruni un AI aromātu sistēmu, visu kompleksu pārvaldot Qualcomm Snapdragon 8295 centrālajam procesoram. Tas ietver arī LCC+ un NZP autonomās braukšanas palīgsistēmas un dažādus parkošanās asistentus.
Pašlaik 007 sedanam, kura dizainu veidojis bijušais Audi un Bentley speciālists Štefans Sielafs, ir 310 kW maksimālā jauda, 870 km elektriskais diapazons un ātras uzlādes iespēja. Sedana cenas Ķīnas tirgū sākas no atzīmes 209 900 juaņu (26 800 eiro) par bāzes versiju ar aizmugurē novietotu elektromotoru, savukārt dārgākais divmotoru variants maksās vismaz 299 900 juaņu (38 500 eiro).
Pašlaik Zeekr piedāvājums ietver modeļus 001, 007, 009 un X, taču tas tiks papildināts, jo viens no Geely koncerna apakšzīmola galvenajiem mērķiem ir nostiprināšanās Eiropas tirgū.
Ja Zeekr ienāks eiropā, tas būs Volvo ēras gals, jo kā zināms visiem jaunajiem EV volvo apakšā ir Zeekr.
Jau ir Eiropā! Zeeker 009, jeb Volvo EM90. Parktiski visi SUVi un EV ar VOLVO emblēmu ir ķīnieši, jeb no Geely grupas.
Volvo ēras gals iestājās, kad šie pārdevās fordam, bet laiciņu vēlāk fords to nopādeva ķīniešiem. Volvo tagad ir tikai zīmola nosaukums kas pieder ķīniešiem un viņi zem tā var pardod da jeb ko
Jā, Amerikāņi labi pastrādāja pie konkurentu nobeigšanas! GM piebeidza SAAB un Ford izsūca drošības tehnoloģijas no VOLVO un pārpalikumus atmeta Ķīniešiem. Bet ķīnieši no Volvo iemācījās kā nokārtot kraštestus un viņiem atvērās durvis uz nopietniem auto tirgiem.