Zeekr gatavo 007 universālu; iespējams, tas dosies uz Eiropu 4

 
iAuto | 14.maijs 2024 4:31

Ķīnas autobūves uzņēmums Zeekr strādā pie modeļa 007 universāla modifikācijas, kas varētu nonākt arī Eiropas tirgū.

Saskaņā ar pieejamo informāciju, Zeekr 007 universāla (rūpnīcas nosaukums: CC1E) projekts atrodas izstrādes procesā, un, pirms tas nonāks tirgū, Zeekr laidīs klajā Zeekr Mix MPV un Zeekr Ark (CX1E) krosoveru. Tas nozīmē, ka var paiet kāds laiks, līdz mēs ieraudzīsim Zeekr 007 universāli, taču jau šodien zināms, ka tas būs komfortabls un tehnoloģijām dāsni apgādāts transportlīdzeklis par pievilcīgu cenu.

 

Kā to var zināt? Ļoti vienkārši – atliek ielūkoties piedāvājumā, ko ražotājs sagatavojis sedanam 007. Tas patiesi ir bagātīgs un atkarībā no versijas ietver 14 pozīcijās elektriski regulējamus priekšējos sēdekļus ar ventilāciju un masāžu, apsildāmus un elektriski regulējamus aizmugurējos sēdekļus, 15 collu OLED centrālo ekrānu, 35,5 collu AR-HUD sistēmu, augstākās kvalitātes audio sistēmu ar 21 skaļruni un AI aromātu sistēmu, visu kompleksu pārvaldot Qualcomm Snapdragon 8295 centrālajam procesoram. Tas ietver arī LCC+ un NZP autonomās braukšanas palīgsistēmas un dažādus parkošanās asistentus.

Pašlaik 007 sedanam, kura dizainu veidojis bijušais Audi un Bentley speciālists Štefans Sielafs, ir 310 kW maksimālā jauda, 870 km elektriskais diapazons un ātras uzlādes iespēja. Sedana cenas Ķīnas tirgū sākas no atzīmes 209 900 juaņu (26 800 eiro) par bāzes versiju ar aizmugurē novietotu elektromotoru, savukārt dārgākais divmotoru variants maksās vismaz 299 900 juaņu (38 500 eiro).

Pašlaik Zeekr piedāvājums ietver modeļus 001, 007, 009 un X, taču tas tiks papildināts, jo viens no Geely koncerna apakšzīmola galvenajiem mērķiem ir nostiprināšanās Eiropas tirgū.

 
Visi komentāri
 
BMW 14.maijs 2024 10:22
2 0 Atbildēt

Ja Zeekr ienāks eiropā, tas būs Volvo ēras gals, jo kā zināms visiem jaunajiem EV volvo apakšā ir Zeekr.

:-) 14.maijs 2024 10:56
2 1 Atbildēt

Jau ir Eiropā! Zeeker 009, jeb Volvo EM90. Parktiski visi SUVi un EV ar VOLVO emblēmu ir ķīnieši, jeb no Geely grupas.

GTD2 14.maijs 2024 13:23
3 0 Atbildēt

Volvo ēras gals iestājās, kad šie pārdevās fordam, bet laiciņu vēlāk fords to nopādeva ķīniešiem. Volvo tagad ir tikai zīmola nosaukums kas pieder ķīniešiem un viņi zem tā var pardod da jeb ko

BMW 14.maijs 2024 16:19
1 0 Atbildēt

Jā, Amerikāņi labi pastrādāja pie konkurentu nobeigšanas! GM piebeidza SAAB un Ford izsūca drošības tehnoloģijas no VOLVO un pārpalikumus atmeta Ķīniešiem. Bet ķīnieši no Volvo iemācījās kā nokārtot kraštestus un viņiem atvērās durvis uz nopietniem auto tirgiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Ora? – Great Wall Motor (GWM) slēdz galveno mītni Eiropā 4

Ķīnas autoražotājs ir vīlies pārdošanas rādītājos, uzteiks darbu Eiropā nolīgtajiem darbiniekiem un slēgs galveno mītni, ziņo Vācijas mediji. Lasīt vairāk

 

Kā un cik tālu brauc pirmie elektromobiļa Ora īpašnieki? (+VIDEO) 8

Ķīniešu “tautas klases” elektromobilis GWM Ora 03 jeb vienkārši Ora dažu mēnešu laikā Latvijā ir sacēlis pamatīgu ažiotāžu, tāpēc vēlējāmies noskaidrot, ko par jauno pirkumu saka paši pircēji, kas jau ir paspējuši iepazīt un nobraukt ar elektroauto prāvus gabalus. Lasīt vairāk

 

iAuto apmeklē izstādes Automechanika Frankfurt 2024 prezentāciju

Viļņā prezentē auto pēcpārdošanas tehnoloģiju un pakalpojumu industrijas izstādi “Automechanika 2024.” Tā notiek reizi divos gados un šogad tā būs no 10. līdz 14. septembrim Vācijas pilsētā Frankfurtē. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Amarok izaicinājums Aides karjerā (+VIDEO) 1

Volkswagen nenogurstoši apgalvo, ka jaunais pikaps Amarok ir īpašs auto. Lai to pasvītrotu un pierādītu automašīnas spējas, Volkswagen importētājs sameklējis arī īpašu vietu - degslānekļa karjeru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti