Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dīzelis no krievu dīzeļlokomotīves: BelAZ atrod aizstājēju Cummins dzinējiem 34

 

Foto: BelAZ

iAuto | 29.decembris 2022 14:54

Baltkrievijas lieljaudas pašizgāzēju ražotājs BelAZ amerikāņu Cummins dzinējus aizstās ar agregātiem, kas tiks ievesti no Krievijas.

Krievijas mediji vēsta, ka BelAZ atradis aizstājēju Cummins un MTU agregātiem, kas ražotājam vairs nebija pieejami sakarā ar uzliktajām sankcijām - turpmāk BelAZ izmantos motoru, ko Krievijas Kolomensky Zavod (KZ) izstrādājis, pārveidojot agregātu no dīzeļlokomotīves.

Tiek ziņots, ka šādu dīzeļģeneratora prototipu ar 1700 kilovatu (2312 Zs) jaudu, kas paredzēts 220 tonnu kravnesības pašizgāzējam BelAZ-75304, nodos baltkrieviem līdz gada beigām. BelAZ to notestēs un, pamatojoties no iegūtajiem rezultātiem, veiks pasūtījumu, ko KZ rūpnīca esot gatava izpildīt jau 2023.gadā.

Krievu puse uzsver, ka pēc galvenajām tehniskajām īpašībām viņu motors neatpaliek no importētajiem agregātiem, bet resursu ziņā tos pat pārspēj, esot lētākam arī apkopes un remonta izmaksās.

Kolomensky Zavod sadarbība ar BelAZ bijusi arī agrāk, laika posmā no 1982. līdz 2006. gadam ar savām spēkstacijām aprīkojot 390 baltkrievu pašizgāzējus ar kravnesību 180 un 220 tonnas.

Vēl viena alternatīva vairs nepieejamajiem Eiropas un Amerikas dzinējiem ir Ķīnas giganta Weichai agregāti, kurus var uzstādīt pašizgāzējiem ar kravnesību līdz 240 tonnām.

 

 
Visi komentāri
 
vabole 29.decembris 2022 15:00
4 1 Atbildēt

Sāksim ar to, ka RU un BY izmanto ķīniešu Cummins. Un sliktāko dzinēju skalā tie otrie aiz Mercedes.

Elobav 29.decembris 2022 15:02
0 1 Atbildēt

Kas ir ķīniešu Cummins?

vabole 29.decembris 2022 15:08
1 1 Atbildēt
Kanibaals 29.decembris 2022 15:59
2 1 Atbildēt

Analo-govn-etu.

RAFs arī sadarbojās ar Krieviju, ar ko tas beidzās zinām.

vietējais 29.decembris 2022 16:09
3 18 Atbildēt

Jā, zinām ar ko beidzās! LV ražošana nosprāga, kamēr RU joprojām turpina ražot cilvēkiem pieejamus un lētus ekpluatācijā auto.

Un jā, piemēram, Gruzijā, kas pati auto neražo, ir atcelta prasība pēc obligātās TA privātpersonu auto. Lai tauta var izdzīvot.

arī vietējais 29.decembris 2022 16:30
12 4 Atbildēt

ko tu dari Latvijā?

Opis 29.decembris 2022 16:31
15 5 Atbildēt

Tā tak vietējā vate!

vietējais 29.decembris 2022 16:36
3 10 Atbildēt

Nemēģini aizbēgt no vēstures?

Varu uzrakstīt vairāk, latvieši divreiz ar savām rokām sagrāva RAFu. Un tas ir ierakstīts Latvijas vēsturē! Rausim ārā lapas no grāmatām?

Opis 30.decembris 2022 11:20
5 0 Atbildēt

RAFS bija mēsls, kurš PSRS robežās dzīvoja, jo nebija citu alternatīvu. Tiklīdz atvērās robe;zas un sāka nākt iekšā rietumu ražojumi, nevienam to grabažu nevajadzēja!

Kanibaals 30.decembris 2022 15:16
2 0 Atbildēt

RAFu sagrāva krievu "draugi", kas nospēra RAFa plānus un sāka ražot savu Gazeļ. Ja RAFs būtu gājis šo ceļu tad varbūt arī radītu ko paliekošu, bet ne jau ar RAF stils un RAF Roksana - sergalaktion.com/works/raf-m2/

Vate 29.decembris 2022 16:52
4 0 Atbildēt

Varbūt gruzīniem vajag atbrīvot Saakašvili, kas savulaik kārtīgi izpļāva korpuciju, tad nevajadzētu aizbāzt dirsu ar pirkstu (atceļot TA).

topinamburs 29.decembris 2022 17:48
13 2 Atbildēt

atver acis

RU ražo... Sūdu uz kociņa, ko pērk tikai dēļ inerces.

felix65 29.decembris 2022 19:07
3 0 Atbildēt

ha, ha, ha...

Koļa 30.decembris 2022 12:48
5 0 Atbildēt

Klauns. Krievs un baltkrievs vienmēr ražos mēslus, bet stāstīs ka analogu nav.

Žora 30.decembris 2022 12:58
1 0 Atbildēt

Pilna pasaule ar Baltkrievu tehniku. Ja nevajag pontot, tad MTZ ir pilnīgi OK.

Koļa 30.decembris 2022 18:24
1 0 Atbildēt

MTZ ir mēsls nav pat saīdzināms ar nevienu rietumu traktoru. Iepaliek 20 gadus. Sūds par samērā lielu cenu tāpat kā ladas utt. Tāpēc jau baigi zemnieki tos mazjaudīgos lūžņus nepērk.

msh 31.decembris 2022 1:22
0 0 Atbildēt

Kuri ir tie zemnieki kas nepērk belarusus - lielzemnieki? Jā, lielzemnieki nepērk. Sīkajiem un vidējajiem zemniekiem kaut kas tāds saimniecībā noteikti būs. Sīkajiem belis visdrīzāk būs vienīgais vai labākais traktors saimniecībā - vidējajiem kā kaut kas otršķirīgs, situācija kādā visdrīzāk tas belis būs vēl padomju ražojuma, vai kaut kas vēl necilāks par beli. Un tā kā tu esi tankā, jāatgādina - arī lielie rietumu ražotāji ražo "mazjaudīgus lūžņus". Teiksim, pazīstami zemnieki pēdējo 3-4 gadu laikā pakāpeniski atjaunojot savu tehniku bik sapirkās 10-15 gadus vecas Valtras, cita starpā pirms gada nopirka Valtra A93, kaut kāda piecpadsmitā vai kura tur gada, zem haubes - trīs cilindru turbodīzelis ar 90 vai cik tur zirgspēkiem; manas darbavietas piektā gada belim ir kāds strēķītis zirguspēku vairāk...

Žora 30.decembris 2022 18:40
1 0 Atbildēt

Izskatās, ka tu ļoti maz ko rubī no reālām lietām! MTZ ir vieni no labākajiem budžeta klases trakotriem. Nelielām saimniecībām, piemājas lietošanai alternatīvu nav. Pirms sankcijām LV bija viens veiksmīgs kantoris Jelgavā, kas pirka MTZ šasijas, lika virsū vieglās virsbūves un tirgoja uz Āfriku.

aigi 30.decembris 2022 19:54
1 0 Atbildēt

Par RAF bija labs raksts vienā žurnālā. Izrādās tas mēsls pat uz kopējā PSRS fona bija brāļu brāķis. To vajadzēja remontēt vēl pirms nodošanas pircējiem.

Nevajag sapņot, ka te bija autobūves Meka.

650 29.decembris 2022 17:23
3 0 Atbildēt

Kamēr izmanīgi darboņi skraida ap elektrouzlādes punktiem un cilvēkiem piedāvā apmainīt esošo (2k vērto) auto pret 42k vērto elektro, tamēr krievs itin mierīgi turpina bojāt gaisu un izdomā arvien rafinētākus veidus.

Jumu 29.decembris 2022 18:55
2 0 Atbildēt

Es kaut kur dzirdēju, ka krievu dīzeļlokomotīju dzinēji ir 2-taktu un kaut kas līdzīgs tika kādreiz izmantots arī uz dīzeļzemūdenēm. Tie dzinēji ir vienkāršas konstrukcijas un tiem daudz priekšrocību. Bet kur progress, un ekoloğija, ekoloğija ???

vabole 29.decembris 2022 19:12
4 2 Atbildēt

Visā pasaulē kravas kuģi izmanto šāda tipa dzinējus un darbina tos ar "smago" degvielu, ar paaugstinātu sēra saturu. Uz parasto dīzeli pārslēdzas tikai ostu tuvumā. Tā kā Belaz izmeši tāds sīkums vien ir.

msh 29.decembris 2022 20:17
0 0 Atbildēt

Lielākā daļa lielo dīzeļu līdz kaut kādiem deviņdesmitajiem vai nulltajiem gadiem bija divtaktnieki. Vēl vairāk - izplatītākais amerikāņu lokomotīvju divtaktnieks tika ražots, trijās paaudzēs, no kaut kāda 1938. gada līdz deviņdesmito vidum, un tika izstrādāts, uzlabojot [ar uzsvaru uz ilgmūžību] tā priekšteci kas tika izlaists trīsdesmito sākumā.

vabole 30.decembris 2022 18:52
0 0 Atbildēt
TTT 29.decembris 2022 19:33
5 0 Atbildēt

Kas tur bija ko graut? 1990-tajos RAF jau bija beigtāks par beigtu - vēl mēģināja ražot briesmīgas kvalitātes ļoti novecojušus modeļus. Nav nekāds brīnums, ka PSRS tirgum beidzoties, Eiropā un pasaulē nevienam šādas mašīnas nevajadzēja. Bankrots un darbības izbeigšana bija tikai loģisks noslēgums.

Opis 30.decembris 2022 11:25
1 0 Atbildēt

Deviņdesmito sākumā tiem dažiem retajiem RAFiņiem, kas tika izmantoti mikroautobusu satiksmē tika metinātas trubas, lai saturētu to bundžu kopā, citādi tā bundža ļodzījās kā puņķis uz drāts.

srt 30.decembris 2022 12:13
2 0 Atbildēt

Viņiem arī bija tendence strauji bremzējot mest kūleni uz priekšu!

Rexx 30.decembris 2022 16:08
0 0 Atbildēt

Muļķības. Tiku lietojis RAF2203, diezgan ekstrēmi, lielos ātrumos( darbs tāds bija....), utt,. Šķita tīri ok, it īpaši, kad uzliku normālus R14C riteņus. Un tad priekšniecība pārsēdināja uz MB 😁

šoferis 30.decembris 2022 19:16
0 0 Atbildēt

Atceros, kad kolēģis kautko tādu reiz stāstīja. Bija padomju laikos vedis slēpotājus uz sacensībām un, strauji bremzējot, uzmetis uz jumta.

imzz 30.decembris 2022 14:08
1 0 Atbildēt

Dažiem cilvēkiem joprojām ir uzskati, ka komplektēšana, kura pamatojās uz "visā plašajā PSRS", pamatā Krievijā, ražotām detaļām, kaut kādā brīnumainā veidā varētu turpināties arī pēc PSRS sabrukuma un robežu&muitas izveidošanās, pie atšķirīgām naudas sistēmām, nodokļiem un darbaspēka izmaksām. Pie kam gatavais buss, ja runa par RAF, taču būtu "inomarka ar attiecīgo ievedmuitu Krievijā. Respektīvi, cena nebūtu konkurētspējīga un bizness nesanāktu.

Kanibaals 30.decembris 2022 15:19
1 0 Atbildēt

Plus vēl 1998. gada krīze to izbeigtu saknē.

Koļa 30.decembris 2022 18:29
1 0 Atbildēt

Loģisks skaidrojums RF kanālu sazombētajiem pastalām.

Koļa 30.decembris 2022 18:21
1 0 Atbildēt

Rafs un pārējie krievu mēsli ir nekonkurētspējīgas miskastes.

uuu 10.janvāris 2023 14:09
0 0 Atbildēt

1700 kilovatu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vai arvien vairāk būs avāriju dēļ luksofora sarkanās gaismas kamerām! Kāpēc? (+ VIDEO) 13

iAutolv prognozē, ka Jūrmalā palielināsies avāriju skaits, jo LMT uzstādīto kameru dēļ, autovadītāji strauji bremzēs, baidoties no soda, kas sekos, ja neizdosies ievērot luksofora signālu maiņu. Lasīt vairāk

 

DS Automobiles gatavo elektrisku kupeju ar 750 km sniedzamību 2

Franču premium zīmols DS Automobiles, kas ietilpst Stellantis grupā, gada beigās prezentēs jaunu pilnībā elektrisku SUV kupeju, kuras darbības rādiuss WLTP ciklā būs līdz 750 kilometriem. Lasīt vairāk

 

Šorīt Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu , strādā 62 ziemas tehnikas vienības 9

Šorīt uz plkst. 6.30 Kurzemē, Vidzemē un valsts centrālā daļā sniegs un apledojums apgrūtina braukšanu pa valsts galvenajiem un reģionālajiem autoceļiem. Slidenos ceļa posmus kaisa ar pretslīdes materiāliem. Lai uzlabotu braukšanas apstākļus, ceļu uzturēšanas darbos iesaistīta 62 ziemas dienesta tehnikas vienības. Lasīt vairāk

 

Lotus atsakās no pārejas uz pilnīgu elektrisko piedziņu līdz 2028. gadam 4

Britu autobūves uzņēmums Lotus Cars, kas tagad darbojas Ķīnas Geely paspārnē, pārskatījis iepriekš izziņotos plānus attiecībā uz pilnīgu pāreju uz elektrisko piedziņu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti