Volkswagen produkciju transportēs videi draudzīgākie LNG gāzes kuģi 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.jūlijs 2021 9:53

Volkswagen, kā pirmais no lielajiem autoražotājiem, pāries uz savas produkcijas transportēšanu ar videi draudzīgākajiem LNG (liquefied natural gas) kuģiem.

Pirmie divi LNG kuģi Volkswagen uzdevumā darbu sāka 2020.gadā, bet drīzumā tiem pievienosies vēl četri. Sākot no 2023. gada beigām, tie kursēs Ziemeļamerikas maršrutā no Emdenas Vācijā uz Verakrūzu Meksikā.

Atceļā uz Eiropu kuģi vedīs jaunus transportlīdzekļus Eiropas valstu pircējiem. Tas nozīmē, ka seši no visiem deviņiem automašīnu kravas kuģiem, kas strādās Atlantijas okeāna ziemeļos, darbosies ar LNG gāzi. Tie izdala līdz pat ceturtdaļai mazāk CO2, slāpekļa oksīdu emisija tiek samazināta līdz 30 procentiem, kvēpu daļiņas līdz 60 procentiem un sēra oksīdi līdz 100 procentiem.

Šādi kuģi top Wallenius Marine kuģu būvētavās Ķīnā. Katra ultramodernā autovedēja ietilpība ir aptuveni 7000 CEU (automašīnu ekvivalenta vienības), kas atbilst aptuveni 4400 līdz 4700 transportlīdzekļiem jauktā modeļu komplektā.

Kuģus darbina 13 300 kW Dual Fuel divu degvielu kuģu dzinēji no MAN Energy Solutions, kas braucot ekoloģiskā ātruma režīmā ļauj pārvietojas ar ātrumu no 15 līdz 16 mezgliem (no 28 līdz 30 km / h). Katru gadu Volkswagen grupa pa jūras ceļiem piegādā aptuveni 2,8 miljonus jaunu automašīnu.

Vācijā Volkswagen koncerns jau ir pārveidojis visus Deutsche Bahn dzelzceļa pārvadājumus ar videi draudzīgu elektroenerģiju, un to arī veicina visā Eiropā. Savukārt piekrastei tuviem kuģošanas maršrutiem Volkswagen izmanto divus ar biodegvielu darbināmus automašīnu vedējus, t.i., lietojot degvielu, kas izgatavota no augu atliekām - piemēram, pārtikas rūpniecībā izmantotās eļļas - ar oglekļa dioksīda samazinājumu par 85 procentiem.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Antons 15.jūlijs 2021 11:16
4 1 Atbildēt

Videi draudzīgāk būtu ražot a/m tuvāk paterētājiem, bet skaidrs, ka meksikāņiem var maksāt krietni mazāk.

Eksperc 15.jūlijs 2021 12:01
4 0 Atbildēt

Rakstā ir pretrunīga informācija. Virsrakstā slavē LNG kuģus, bet rakstā minēts, ka uzstādīti dual fuel, vai bifuel dzinēji! Tātad var darbināt arī ar fosilo degvielu?

WALA 15.jūlijs 2021 18:19
2 0 Atbildēt

Skaidrs ka bifuel, kad nevajadzes transportēt VAG, vai nevajadzes to darīt "zaļi" kurinas "veco labo" ...

Ja kvotas kļūs lētas, tad pirks tas un dedzinas kas nu lētāk sanāk,vai ari ja būs augsta cena kvotam, tad tās tirgos un brauks ar LNG. Just business and nothing personal ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 49

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 

Uzvaras visur, kur iespējams - Verstapens dominē Ķīnas Gran Prix

"Red Bull" pilots Makss Verstapens svētdien izcīnīja uzvaru Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta sezonas piektā posma - Ķīnas "Grand Prix" - pamatsacensībās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti