Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ziema

gr Reģ.: 23.07.2002

Nu ko kolēģi ziema sākusies. Manuprāt SAAB kā īstenam ziemeļu autiņam ar jaudīgu apsildes sistēmu tā ir stihija.

 
Kredoks Reģ.: 25.09.2001
0 0 Atbildēt

Jaa... labak laiziit ko citu... vairs neko neatcereesies...

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

pieleca! Izdeva gan starteris žēlas skaņas, bet tomēr ar otro reizi pierunāju Sākumā viss t'alēni notika - kamēr atsala un saeļļojās

Bet kā ir pareizāk - sildīt motoru kādu brīdi (un pa to laiku piesalt pie krēsla ), vai plūstoši dudināt, bez asām kustībām, kamēr pats uzsilst?

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Dzinēju ipaši sildīt nevajag, var braukt, bet prātīgi, taču tā kā tavam ir automātiskā kārba, tad veselīgāk manuprāt to ir pasildīt kādas minūtītes.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: P.S. ja parastā kārba, tad startējot noteikti izspied sajūgu....

Ja neizspiež, tad var sētā iebraukt Šorīt, kā palaidu vaļā sajūgu tā mašīns aizbrauca, nācas staruji bremzēt

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Man darba kariete SAAB 9000 palaidās labi, subbufers tikai ilgi negribēja atsilt un bum bum taisīt.

Prezentācijas izbraucienu SAAB 900 cabrio pieleca bez ierunām.

P.s. Ja kādam vēlme iegādāties to cabrīti, varu aptaujāties. Amerikānis 2,2L +automāts. Sudrabots ar melnu salonu.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: CCCP armijā, poligonā, smagajiem šādos apstākļos, tiltiem kārbai lēja 10% dīzeli klāt.... pavasarī mainīja...

varbūt SAABiem tāpat var?

Manam pēc tehnoloģijas eļļas maiņa kārbā nav paredzēta, nav par cauruma

gr Reģ.: 23.07.2002
0 0 Atbildēt

Izgaju tomer ara intereses dzits patestet savu 900to. No 5 durviim tris bija aizsalushas (nesenas automazgashanas sekas). Iedarbinaju ar pirmo reizi, lai gan starteris ta zheligi grieza, bet galvenais jau rezultats.

Tatad ari shis SAABs ir SAABs

AlienVsPredator Reģ.: 18.03.2003
0 0 Atbildēt

Ziema , ziema...

Cik neēeri tajā fufaikā auto sēsties, ne piesprādzēties...

Darba auto (diesel Mazda) tā arī palika kur stāvējusi - griezu akumulatoru(a tas ta gana labs) līdz "laimīgām" beigām... Nu i nākas lietot privāto SAAB... ar šamējo gan pieleca, no sākuma apgriezieni uz kādu 2000 !!!!! uzleca un sāka tā rēkt... nobijos un izslēdzu aizdedzi... pēc tam restart... un visss OKi DOKi!!! Braukāju - pakaļu silda, un dvēseli ar!!!

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Gvido28 rakstīja:

P.s. Ja kādam vēlme iegādāties to cabrīti, varu aptaujāties. Amerikānis 2,2L +automāts. Sudrabots ar melnu salonu.

Painteresējies

sama Reģ.: 10.03.2003
0 0 Atbildēt

ieeju šodien stajankā, sargs prasa vai auto pielaidīšu?, nu saku, ka jā.. domāju ka viss būs ok, uz ko šis atbild - ja nu gadījumā nesanāk tad tur Feģa - Vasja.. vai kas tur.. palīdzēšot.. eju tālāk, skatos pie Feģas rinda jau stāv, te vienam, te otram palīdz, trešais ar ver haubi vaļā.. tīģerīts 1 minūti izdvesa dīvainas skaņas, starteris beidzot sāka griezt aizvien-ātrāk un nākamajā minūtē es jau lepni braucu prom.. tas ka pēc līkuma kaut kāda tur šļauciņa sāka gaisu laist, tas jau ir cits stāsts, kas ātri tiki atrisināts euns, taču diez kas nav kad ieliec piektajā ātrumā, mazliet gribi piebremzēt pie gājēju pārejas un pļurkt, noslāpsti.. šķil atkal klāt, dod gāzi, pet cik ta var dot ka max. 50 km/h papilsētu..

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

uculs rakstīja:

Gnoms rakstīja: CCCP armijā, poligonā, smagajiem šādos apstākļos, tiltiem kārbai lēja 10% dīzeli klāt.... pavasarī mainīja...

varbūt SAABiem tāpat var?

Manam pēc tehnoloģijas eļļas maiņa kārbā nav paredzēta, nav par cauruma

Caurums nav nevienam automaatam

Hirsch Reģ.: 20.06.2002
0 0 Atbildēt

Šodien mašīnā bez blīves starp sēdekli un stūri bija vienīgais nesasulašasi objekts Bet salīdzinot ar īso distanci līdz objektam, arī blīve sāka pārvērsties ledus gabalā

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja:

uculs rakstīja:

Gnoms rakstīja: CCCP armijā, poligonā, smagajiem šādos apstākļos, tiltiem kārbai lēja 10% dīzeli klāt.... pavasarī mainīja...

varbūt SAABiem tāpat var?

Manam pēc tehnoloģijas eļļas maiņa kārbā nav paredzēta, nav par cauruma

Caurums nav nevienam automaatam

Zinu, bet manam nav automāts

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

Hirsch rakstīja: Šodien mašīnā bez blīves starp sēdekli un stūri bija vienīgais nesasulašasi objekts Bet salīdzinot ar īso distanci līdz objektam, arī blīve sāka pārvērsties ledus gabalā

jūtams, ka pirksti sasaluši ŠItādā aukstumā jāizmet lieks līkums pa pilsētu - lai auto paspēj iesilt

Nezinite Reģ.: 10.09.2002
0 0 Atbildēt

a kā vispār ir - varbūtlabāk to auto pasaudzēt un salā nedarbināt? nemocīt starteri....

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Tas jau nav sals. Tici man tas mehānisms ir paredzēts arī sliktākiem apstākļiem.

Eye Reģ.: 31.10.2005
0 0 Atbildēt

Savulaik skatiijos pa Discovery kaa tiek darbinaata un apkalpota tehnika ledaajos -60 C ... Interesanti

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

STATOILS GAN IR PIZDJUKI

Tad kad shitiem cuukaam prasa vai Arktiskais diizelis kalpo pie -35 graadem, shie saka, ka VISS OK

Tikai shoriit zinjaas staasta, ka statoils jau netirgo arktisko, jo luuk cena buus par lielu un neviens nepriks, taapeec vinji tirgojot to kas saak biezeet pie -22 un Lukoils to liidz -26. VOT DIBENI

Labi ka manam tiseljsaabam ir visaadas apsildes sisteemas Un ilgaakais laiks, ko patreiz ir degusi kveelsvechu sildiishanas lampinja ir bijusi kaut kaadas 2 - 2.5 sekundes

UN ES SHODIEN BRAUKSHU UZ ALUUKSNI

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

mixeris2... esi labi izkodis banu sistēmu Vai arī Redam, tāpat kā Tev , nav simpātiju pret Statoilu

Bet tā... pārliecinoši 2:0, SAAB labā.... Un arī Renault un Alfas labā

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Ādas beņķi bez apsildes ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllzzzzzzz

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja: Vai arī Redam, tāpat kā Tev , nav simpātiju pret Statoilu

Nu i nafig to Statoilu.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Ucul, man gan neliekas, ka ta tehnika būtu domāta spīdzināt pie vēl lielākiem grādiem, nezinu, kā tie tur sviedrijā tiek galā ar saviem -30C, bet man šodien atslēdzās normāli, pielaidās lēnām, nedaudz ilgāk griežot ar pirmo šķīlienu, bet amīši riktīgi cieti un līdz darbam aizsala 3 durvis! Aizslēdzu ar roku no neaizsalušajām durvīm, ceru, ka atpakaļ iekšā tikšu Kamēr sēdekļu apsilde uzsilst, uz sēdekļa liku avīzi, lai nav tik auksta āda Bet nu auto gan uzsilst ātri un tad ir OK.

Vispār jau traģikomiski skatīties, kā cilvēki uz ielām un stāvvietās ņemās - vāki vaļā, viens otru valkā astē, vadi no auto uz auto un ko tikai vēl neizdomā. Es nespēju iedomāties kā var rakāties pa motoru ar plikām rokām šitādā aukstumā ? Interesanti, ka uz ielām daudzu auto izplūdes gāzes ārprātā smird pēc nesadeguša tosola, vismaz man tā šķiet - nāk iekšā salonā pat caur to pārgudro filtru! Vēl uz ielām patīk, ka maz auto, bet kad visi sāk startēt pie krustofora, tad dūmos/tvaikos neko vairs redzēt nevar

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

Arnijs rakstīja: Vai arī Redam, tāpat kā Tev , nav simpātiju pret Statoilu

Nu i nafig to Statoilu.

Tieši tā! Mums Cēsīs- Nav Statoila- Nav problēmu!!! (J.V.S.)

Viggen Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Manam 0,9K NG diemzel 2:1 pagaigdam gan vel mana labaa. Vakar bija viss OK, bet sorit akjis apgrieza vienu reizi un čau. Laikam tomer rudeni vajadzeja nopirkt jaunu. Bet pie dziesmas gan dabuju, paris metri ar striki un darbiojas bez problemam.

Viggen Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Ar dirvīm gan problēmu nav. Es vēl noriskēju aizvakar pie -18 nomazgat mašīnu. :)

Vismaz kādu nedēļu, kamēr sals, verēs pabraukt ar tīru.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti