Autogāzes cenu kāpums?

ZigiZ Reģ.: 09.10.2002

Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.

Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Ezis71

Tāpēc, ka Latvijas līdzenajos (nekalnainajos) ceļos lielāku motoru nevajag. Kāpēc pirkt būtiski dārgāku auto ar lielāku motoru, ja tas nav nepieciešams?

Tagad esmu veicis trīs gāzes uzpildes, nobraucot ar gāzi 1180 km. Vidējais gāzes patēriņš fantastiski labs - 7,2 litri uz 100 km. Par benzīna patēriņu vēl pāragri spriest.

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 0 Atbildēt

1. Degvielu pērc no algas...

ja neesi no zaļajiem kas kokus taupa?

p.S

te viens gudrinieks jau salidzinaja volvo 80 ar kaut kadu mazauto tad sanaca ka volvo ekonomiskaks viņam

ta ka ne vienmer lielaks motors neekonomisāks

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Man nez kāpēc liekas ka mans 1,4l 16V motors ir ekonomiskāks par tavu trīscilindru,es runāju par benzīna patēriņu.Un vēl viens faktors kas atsaucās uz degvielas patēriņu ir riepas un pareizs gaisa spiediens viņās.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 1 Atbildēt

Kāpēc pirkt dārgu auto ar motoru, ja tas nav nepieciešams? Ir taču velo un sabiedriskais transports...

Vienīgā vieglo pasažieru auto lietotāju kategorija, kas auto izvēlas patiešām rēķinot ekonomisko pamatojumu ir takši... Nez kādēļ tie nebrauc ar nemašīnām/nemotoriem

Toties tādi kā fans lielās ar savu ietaupījumu... Ietaupījumu no kā? Nauda, kas izterēta savas pakaļas vizināšanai fābijā tāpat ir izdevumi, kas peļņu nenes

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Fan, tu zini ko apzīmē jēdziens "griezes moments"? Diez vai, jo tev jau vismaz 10 gadus nav bijusi mašīna, kurai būtu motors, kas ko tādu attīstītu... Man, un lielākajai daļai, tā loģika ir bišķi savādaka - ja tāds nemotors kā tavai fabijai patērē tikpat, cik, teiksim, kāds 1.4 vai 1.6, tātad tu vienkārši nopērkot vienu reizi piemaksā par baudu, kas rodas braucot. Kamēr tagad tu baro nemotoru kā tu barotu to 1.4 vai 1.6, bet pretī saņem nemotora sniegumu. Nemotori ir izdevīgi tikai tiem, kas maz brauc un valstīs, kur nodokļi tiek atvasināti no litrāžas. Jaunajām mizām laikam nodokļi ir no CO2 līmeņa - es baidos ka ne tikai par degvielu, bet arī nodokli tu maksā kā par lielāku motoru...

Man tuvākām mašīnām skaists un klasisks piemērs ir parastās situācijas, kur nevarēšanas savest kārtībā motora vadību un ieliet bākā astoto dēļ 20-25 gadus vecs četru katlu bezpiedziņas audī uz šosejas rij kā 2.3 kvatra... Bik ir starpība...

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

Bomaar cik ilgi barosi te visiem savu veco halvu?

Tu prosta esi bomars ar bomarigu domasanu un bomaara auru. Iedzer vienreiz indi!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Ceturtā gāzes uzpildes reize uzrādīja lielāku gāzes patēriņu - 8,4 litri uz 100 km. Bet kopā pagaidām uz četrām uzpildes reizēm ir iztērēti 101,97 litri autogāzes uz 1385 nobrauktiem kilometriem. Vidējais patēriņš - 7,4 litri uz 100 km.

Par benzīna patēriņu grūti spriest, taču liels tas nav. Manai Fabijai benzīna rādītājam ir desmit stabiņi, kas it kā piepildās. Pirms apmēram 1100 km pēdējo reizi lēju benzīnu un pilnu bāku nepielēju, pēc uzpildes rādīja deviņus no desmit stabiņiem. Devītais stabiņš nozīmē aptuveni 7 litrus benzīna. Un tagad pēc 1100 km nobraukšanas tāpat rāda deviņus stabiņus, tādējādi benzīna patēriņš nepārsniedz 0,6-0,65 litrus uz 100 km.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Nezinu, kā ir Škodai, bet man abām Hondām degvielas daudzuma rādījums ir maldinošs, jo tas pakāpeniski samazinās (lēnāk, nekā brauot ar benzīnu) un ik pa laikam iedegas indikators, ka degvielas daudzums ir tuvui nullei. Tad iepildu 8 litrus un atkal bāka ir pilna. Acīmredzot, dators pats rēķina eventuālo degvielas atlikumu, jo nesaprot, ka brauc ar LPG nevis benzīnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu kā ir jaunākiem VAGmobīļiem, tādiem ap gadsimtu miju joprojām bija normālā metode, tb rāda to, kas notiek bākā, nevis kaut kādus aprēķinus caur dirsu. Un vispār, rokoties pa gāzeru lapām, ar acs kaktiņu redzēts ka mašīnām, kurām tur ir caur dirsu, piemēram, diviem hondas cirvjiem, ir attiecīgi piedāvājumā kaut kādi emulatori, lai šo problēmu novērstu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Hondas kā reiz ir nepateicīgākās sagāzēšanai. Tām ir labi nostrādāti vadības bloki un pieliekot gāzes vadības bloku zūd visa uzticamība, pie tam tie emulatori saemulē tā, ka uz benzīna arī vairs normāli neiet kamēr oriģīnālais bloks pārmācas atpakaļ. Visādus VAG, gan ir vērts gāzēt, lai nahrenizētu tos BOSCH izstrādātos mēslus un vismaz braukt ar kaut cik uzticamu gāzes vadības bloku. Nupat jau BOSCH ar izmešu skandālu parādija ka prot tikai šmaukties.

Panākt, lai ar Hondu vai Subaru paliktu uz ceļa dēļ kāda štrunta nestrādājoša datčika ir stipri jāpapūlas, tai pat laikā cik nav dzirdēti stāsti par citām markām, kur lambda vai temperatūras devēja kļūdas dēļ auto nav braucams.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kuriem motoriem tad ir tie "boša izstrādātie mēsli" ? Visi netiešās iesmidzes motroniki VAGmobīļos ir normālas, uzticamas vadības.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Jā, jā VAG uzticamība. Statistika rāda pretējo.

csdd.lv/lat/noderiga_informacija/statistika/transportlidzekli/?doc=3038

www.thisismoney.co.uk/money/cars/article-3039686

www.reliabilityindex.com/manufacturer

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
1 0 Atbildēt

VWfans

Tev 7,4 ..hmm

Manam Avensim 1.8 variators 7.8 ,tas ir sākumā rēķināju , pērn kā reiz rudenī uzliku .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Sākumā ieteica pirmās 3 tvertnes izbraukt tukšas . Tā kā rēķināts "pēc bākas metodes "

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
4 2 Atbildēt

Nebraucat ar Gāzi – tas kauj motorus

Eļļa izžūst – gumija sakalst – izpūtējā smird – apkopes dārgas – nobraukums starp apkopēm mazs – garantijas nekādas

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Vairāk vai mazāk muļķības.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 5 Atbildēt

Daļa taisnības jau ir ka motoram gāze par labu nenāk

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Vienīgais kam gāze par labu nenāk ir līki ieinstalēta gāze motora vadības daļām. Ja gāze tiek padota adekvātos daudzumos visos darbības režīmos un, vēlams, vēl tiek nodrošināts gāzes īpatnībām atbilstošs aizdedzes moments, nekam sliktam nav jānotiek.

Man vislabāk patīk tās basņas par gāzes sausumu - kam tad diez benzīns nāk par labu - gumijas detaļām, kurām ir jāspēj to izturēt [jo parastu gumiju benzīns šķīdina] ? Metāla detaļām, no kurām benzīns noskalo nost eļļu?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 6 Atbildēt

Biku pārfrāzēšu savu domu.Nenāk par labu ja auto ražotājs nav paredzējis gāzes iekārtu šim motoram.Atbalstu tikai tās iekārtas ko uzstāda pats auto ražotājs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pie dirsas ražotājs. Galvenā lieta [ko nedara 99,9% gadījumu] ir pēc kvalitatīvas sagāzēšanas aizvest pie laba čipšķūnera, lai uztaisa motoram divus pārslēdzamus regulējumus, otru uz gāzes.

Pats ražotājs var arī apstiprināt kā oficiālu kaut kādu aftermarketa risinājumu, kas sevišķi neatšķirsies no jebkā, ar ko var aprīkot pats īpašnieks - hoķ roveris savulaik savām mizām tādu joku bija izveicis. Kā arī, no rūpnīcas sagāzēti motori mēdz būt vārgāki par benzīnniekiem un/vai vārgāki darbojoties uz gāzes, kas atkal parāda ka tur kaut kas nav līdz galam izdomāts/uztaisīts.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Pie dirsas cik platas jeb zemas riepas jo nepiš tak hadeni.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
4 0 Atbildēt

Nenāk par labu, jo gāzi liek lai taupītu un saregulē tā ka taupot ietaupa uz motora resursa. Normāli uzstādot nekādam problēmām nebūtu jābūt.

aD13N15 Reģ.: 31.12.2015
9 0 Atbildēt

Interesanti, kā tas izpaužas.

Ir 2 Subaru, abiem BRC gāze kopš dzimšanas. Vienam noskrējiens pie 300 000, otram 140 000. Nekad ar gāzi nav bijusi neviena problēma. Apkopes - filtru maiņa - izmaksā ap 20 EUR reizi gadā.

Protams, ideāli būtu, ja visi maksimāli izvairītos no gāzes iekārtu uzstādīšanas. Nekādas vēlmes stāvēt rindā pie uzpildes. Tāpēc, ņemiet vērā - gāze motoram par labu nenāk! Un nav būtiski, ka par ietaupīto naudu reizi gadā varētu arī nomainīt motoru, ja tas būtu vajadzīgs.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Īsumā .

Riga taxi pirms gadiem kādaus 100 taxi pārlika uz gāzi . gavilēja . Tad sākās motoru nokaušana , kašķis ar gāzes licējiem( Autonamu ) . It kā problēmu atrisināja , uzlika papildus centrifūgas filtru ( par pareizu nosaukumu negalvoju ) .

BET .. Nākamos jaunos takšus ņēma ar dīzeli NEVIS gāzi

PS Pašam garantijas auto ar Autonama gāzi man jau esot tas centrifūgas filtrs . Nu redzēs ..

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 0 Atbildēt

Problēma jau tur cita, nevar gāzi noliet savā auto vai arī ieliet ļevaku. Nevajag no tā izdarīt pārsteidzīgus secinājumus.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nav taisnība. Degvielu šoferi lej paši par savu naudu. Kaut kādai noliešnai vai ļevaka ieliešanai nav nekādas jēgas.

Par katru taksometru mēnesī jānodod konkrēts plāns. RTP par saņemto plānu maksā līzingu, sedz remontus, administrācijas izdevumi, + vēl vis kaut kas, kā arī algas šoferiem.

Degviela, logu šķidrums, mazgāšana u.c. līdzīgie izdevumi ir paša šofera darīšana un izmaksas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

A kas notiek, ja plānu neizpilda. Maksā par iespēju strādāt? Ja tā, tad tas ir pretrunā ar darba likumu, jo vismaz minimālā alga jāmaksā ir.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 1 Atbildēt

ar šitadiem te darba likuma ieverotajiem pilna latvija

atslabsti rūķi

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Minimālā alga ir jāmaksā tad, ja esi pieņēmis kādu darbā. Taksisti ir pašnodarbinātie, kas tikai nomā mašīnas un dispečera pakalpojumus no parka. Par nodokļu nenomaksāšanu vismaz minimālās algas apmērā sodāmi ir paši šoferīši...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tu tik labi zini par Riga Taxi?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Nevis Rīga Taxi, bet RTP (Rīgas taksometru parks) jeb RedCab

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Kā īsti ar tiem gazificētajiem taksometriem ir? Tagad var apskatīties CSDD informāciju par apskašu rezultātiem un nobraukumiem. Tad nu ņemam dažus S-MAX taksometrus un paskatāmies. TX9090, nobraukums pirmā gada laikā 97 tūkst.km, pēc otrā gada 201 tūkst.km, pēc trešā gada 312 tūkst.km. TX9091, attiecīgi 79 tūkst.km, 158 tūkst.km, 237 tūkst.km. TX9092, attiecīgi 88 tūkst.km, 176 tūkst.km, 271 tūkst.km. Izskatās cienījami nobraukumi, un tomēr ripo tie auto ar gāzi...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Tik šaubos vai tavs vārgulis noripos tik km.Bet patiesībā tev nav problēmu jo citu motoru varēsi atrast moču šrotā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Viņam jau motora nokliegšanās, bet tāda, pa nopietno, jau būtu svētīga - varētu šrotā nopirkt un ielikt motoru...

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

līdz tam brīdim tak cer ieekonomēt finansus

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ar gāzi nobraukti 2340 km, veiktas septiņas gāzes uzpildes. Uzpildīti 173,38 litri gāzes, vidējais patēriņš 7,41 litrs uz 100 km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vispār fantastika

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Ar gāzi nobraukti vairāk kā 4 tūkst.km, patēriņš stabils, viss ļoti labi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Jau 2.janvāris, bet manā piemājas Lukoil tankā nevienai degvielai cenas nav cēlušās... Akcīzes nodokļa kāpuma dēļ gaidīju degvielas cenu palielināšanos...

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Nesen gazeficēts MB B200 jau ir noripinājis 6 000km ar gāzi. Vid. patērē 10l - sanāk, apmēram, pēc 20 000km uzstādīšanas izmaksas būs nosegtas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Trešais janvāris, ienāku, izlasu augšā atkal to fana prikolu ka latvijas ceļos neesot vajadzīgs normāls motors... Kaut kā šaubos, mana mk2 [strēķīti vieglākas mašīnas par fana fabiju] 1.3 nemotoriņš, savienots ar ceļu ar četru robu mešalku [griežas ātrāk, tātad arī bremzē stiprāk], kā nesen aizbraucot uz cēsīm atklājās, nav spējīgs noturēt ātrumu braucot lejā no kalna, braucot augšā kalnā kaut kā līdz ar nagiem, ieminot grīdā, spēj noturēt - un vienīgais iemesls, kāpēc tā mašīna uz šosejas liekas dzīvelīga, ir fakts ka pie normāla šosejas ātruma - 95-100 - pulkstenī jau ir 3,5k, pie kuriem tas kaut cik veras. Diez fans arī savu trīs katlu purkšķīti visu laiku zāģē ceturtajā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Nē, man Fabija pa līdzenu ceļu piektajā pārnesumā stabili velk, sākot no 65 km/h. Ja braucu uz Apes novadu, tad vienīgā vieta, kur lieku ceturtajā pārnesumā, ir kalns aiz Amatas upes un pirms pagrieziena uz Cēsīm/Valmieru.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Es skatos Wazē, ka beidzot kaut kur pacelta autogāzes cena (laikam sakarā ar akcīzes nodokļa kāpumu). Statoilā uz Ventspils šosejas pie pagrieziena uz Kandavu gāze maksā 55,3 centus litrā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Eu, fan, cik tā tava fabija patērē benzīnu garākos gabalos, un uz cik braucot? Tu noteikti esi kaut kad rakstījis, bet kurš to var atcerēties...

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Diez vai vairs kāds brauks uz benzīna, ja auto ir aprīkots ar gāzes iekārtu ;-)

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Msh

Tīri pa šoseju braucot ar 90-95 km/h, ar benzīnu tērē 5,5 litrus uz 100 km, bet ar gāzi 6,5 litrus uz 100 km.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

mīnus 20 uz gāzi neiet vispār . Nākam nedēļ aizdzīšu uz servisu būs mīnus 10 vai 5 un teiks viss bumbās . savulaik

18 gadīgai vektrai ar pašu lētāko gāzes iekārtu stabili pie visiem grādiem

edzha985 Reģ.: 30.10.2015
0 0 Atbildēt

Lukoila pildijies?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Man pie mīnus 14 - mīnus 16 viss normāli - uz gāzi pārslēdzas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Man lielajos mīnusos LPG iekārta darbojāstik pat nevainojami kā pie +30. Tiesa tagad gāzi var mazāk iepildīt. Fizika.

.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti