aansis
Man pat ar benzīnu Škodai-Fabijai visu laiku vidējais benzīna patēriņš ir 6,51 litri uz 100 km.
aansis
Man pat ar benzīnu Škodai-Fabijai visu laiku vidējais benzīna patēriņš ir 6,51 litri uz 100 km.
Tiešām dēļ 1 litra uz simtu ir vērts atteikties no baudas, ko salīdzinājumā ar Fābiju sniedz braukšana ar Volvo S80?
P.S. Ko nozīmē "pat ar benzīnu"? To, ka piedevām jaudas trūkumam, vēl arī pat sapnis par kaut ko līdzīgu griezes momentam ir atmests?
aansis
1) nav korekti salīdzināt jaunu mazu auto ar benzīna dzinēju un vecu lielu auto ar dīzeļa dzinēju;
2) tu vispār spēj iedomāties, ka ir pasaulē miljoniem cilvēku, kuri nevēlas braukt ar lieliem auto? Un ne viemēr tam iemesls ir lielāks degvielas patēriņš;
3) ar terminu "braukšanas bauda" katrs saprot ko atškirīgu. Ja vienam bauda ir, ja var līdz simtam uzraut 5 sekundēs, tad citam bauda ir, ja visa ģimene ar suni var klusi un līgani ar pilnu piekrāmētu bagažnieku aizbraukt uz laukiem, vēl citam bauda ir, ja kondicionieris, bet citam - četrzonu klimatkontrole ir absolūti nepieciešamais minimums.
Ar tiem degvielu veidiem ir gluži tāpat kā ar auto piedziņas veidiem - katrs pastiprināti slavē savējo
Esmu izmēģinājis visus trīs.
Ar autogāzi nobraucām 70tkm, ne bez problēmām pavisam, taču - tikai sīkiem niķiem, kuri tajās dažās reizēs sabojāja visu prieku no autogāzes idejas kā tādas. Lai arī - globāli pilnīgi bez problēmām. Vislētākais degvielas veids, fantastika!
Dīzelis ļoti simpatizē jau gadiem ilgi. Izteikti -ja jaudīgs dzinējs, kas sagādā lielu baudu izteikti dinamiski braukt (garos gabalus - jo īpaši). Nepavisam ne max ekonomijas dēļ, jo ar autogāzi - vēl lētāk (jo, piem., lielie dīzeļi pilsētas korķos arī tērē tos 10 litrus mierīgi).
Benzīns - atzīstu tikai maziem nobraukumiem, īsiem braucamajiem gabaliem utt. Pēc dīzeļa sajūta, ka tie vispār bez dinamikas (pavisam lielos un jaudīgos benzīnniekus nekad neesmu izskatījis - riebjas rijīgi auto).
P.S. Tikko Vācijā nobraucu >600km ar jauno BMW 640i (319 zs), atzīstu - tas auto ir benzīnnieks un brauc iespaidīgi Bet kaitina, ka 450km - viena bākas uzpilde, jo pie 160-180km/h - 16 litru patēriņš.
Vai varētu, lūdzu, pakomentēt gāzes iekārtas instrukcijas šādu punktu:
,,Garāžai, kas domāta automašīnai ar gāzes iekārtu, jābūt aprīkotai ar labu ventilāciju un ventilācijas izejām jāatrodas zemākajā garāžas punktā, jo propāna-butāna gāze ir smagāka par gaisu un uzkrājas telpas zemākajā daļā. ,,
Neķer kreņķi un neņem vērā. Pēc instrucijas arī benzīnu nedrīkst pildīt,ja pasažieri sēž mašīnā. Man stāv mašīna garāžā, ziemā pat apsildāmajā. Nekas nevar notikt. Nav galu galā padomju laika iekārtas. Ir drošības vārsts, ir aizsardzība. Kur turēji pirms tam, turpat turi arī turpmāk.
VWfans
6,5 litri uz 100 km pilsētā?
Tas ir domats, ja ir radusies gazes noplude, gaze izvedinatos ,nevis iesledzot gaismu butu KABOOOMm
Paveicu pirmo pašrocīgo autogāzes uzpildi Jelgavā Lukoil stacijā. Uz 346 nobrauktiem kilometriem iztērēti 25,52 litri gāzes, vidējais patēriņš 7,4 litri uz 100 km jauktā ciklā. Lieliski!
Gāze nav benzīns, tik precīzi tik nelieliem attālumiem rēķināt nevar, jo katru reizi balona pilnības pakāpe nedaudz atšķirsies. No kāda 1k km jau varēsi precīzāk tautu informēt par sasniegumiem ekonomijā
Nomik, kādēļ nav korekti salīdzināt? Tieši par to jau ir runa, ka mazauto jēga ir apšaubāma, ja vien bauda nav tieši bailēs no tā, ka auto varētu būt pārāk ērts
Nomik, nemāci fanam muļķibas. Ja pats esi gatavs riskēt ar savas ģimenes dzīvību, turi vien savu gāzautoauto garāžā. Jā - tam ir drošības vārsts... Lai gāze varētu noplūst un balons neuzsprāgtu no pārspiediena. Un kur tā noplūdusī gāze tavuprāt paliks?!
Ši iemesla dēļ gāzauto arī varētu būt problemātisks ceļojot. Atšķirībā no Latvijas, Rietumeiropā tiem iebraukšana daudzstāvu un pazemes stāvvietās ir liegta.
Ja vēl liekas, ka risks ir nebūtisks, aizdomājies, kādēļ tiek pieliktas tādas pūles, lai gāzi, kas pati par sevi nav saožama, papildinātu ar smakojošu vielu.
Ja uzstāda uzpildi zem degvielas vāciņa, tad neviens arī nezinās, ka LPG.
Ja sajūt gāzes smaku (tā smakojošā viela ir odorants), tad jāpārslēdz uz benzīnu un nekavējoties jābrauc pie speciālista nevis jābrauc uz garāžu.
Mūsu - gāzinieku - skaits strauji aug. 2012.gada sākumā no Latvijā reģistrētajiem vieglajiem auto ar gāzes iekārtu bija 27,8 tūkst., 2013.gada sākumā - 38,4 tūkst., 2014.gada sākumā - 46,4 tūkst., 2015.gada sākumā - 51,9 tūkst., bet 2015.gada oktobra sākumā - 53,8 tūkst.
Noteikti, ka būs aizvien vairāk.
Arī Vācijā pirms vairākiem gadiem LPG uzpildes vietas bija jāmeklē, tagad pēc pēdējiem datiem tur ir 6857 DUS
Varu ieteikt vienu ļoti labu interneta adresi ceļojumiem:
Un tā - par katru valsti Eiropā.
Šobrīd pašam ir v70 dīzeļauto un benzīna mazmotors aprīkots ar gāzi- colts. Dīzelis uz 114 000km vid.5.76 litri. Colts uz 69 000km teju visus km ir arī uz gāzes nobraucis un patērējis 7.52litrus gāzes un 0.69l benzīna uz katriem 100km. Vienreiz izmēģināju ar gāzi braukt līdz Čehijai, lēnu braukt pacietības nebija, kurinot 110-140km/h uz bāņiem patēriņš 9.5litri gāzes un pildies ik pēc 200-250km, gāzes cena augstāka kā Lv. No tā brauciena nebija ne ekonomijas, ne kaifa, jo apdzīšana ir jāplāno un nomforta nav. Toties Lv pārvietoties ar gazificētu coltu ir ekonomisks pamats- degvielu izmaksas 5,- /100km kā arī uzturēšana ir lēta. Ļoti līdzīgam stāstam būtu jābūt, pārvietojoties ar gazificētu Fabiju.
Un par gāzes uzpildi tā arī ir- katru reizi uzpildos līdz "lūpai" un pie vienādiem braukšanas stiliem un maršrutiem, iepildītais gāzes daudzums, atšķiras. Uz izbrauktu gāzes bāku gāzes patēriņš uz 100km var atšķirties pat par 1litru.
zhuks
Interesanta pieredze. Vai ar gazificētu auto drīkst kāpt uz prāmja, kurš iet no Francijas uz Angliju?
Var, tik pirms uzbraukšanas jāpārslēdzas uz benzīnu
www.brittany-ferries.co.uk/faq/travel-information/can-i-take-my-lpg-/-lng-vehicle-on-your-ferry
Es jūtu ka gābešņiks un ānsis jauc mazmašīnu ar mašīnu, kurai nav motora. Mazmašīna ar motoru ir ļoti baudāms aparāts - atšķirībā no lielā kuģa, ar kuru jāuzmanās par gabarītiem un kur vajag ļoti niknus motorus, lai to kasti adekvāti kustinātu uz priekšu, mazmašīnām šādas problēmas nav - jau visādi nemotori spēj kustināt uz priekšu ļoti adekvāti pilsētas apstākļos, bet vidusmēra sedanam viduvēji vai pašvaki motoriņi mazmašīnas padara spridzekļos. Man tādā ziņā ļoti patika opja bijusī A corsa - pašmasa 700 kilo, pussprādzis 1.0 cēla tīri normāli - žēl ka viņš pārdeva, ja tādā iemestu vismaz 1.8, rezultāts būtu ahūns. Pats es patlaban pārvietojos ar visplikākās komplektācijas mk2 golfu - 1.3, četru robu kārba - varu priecāties ka ir pasažiera puses spogulis, un no rūpnīcas ir bijušas miglas... - karoč svara un griezes momenta attiecība līdzīga kā fana fabijai - apdzīvotā vietā ir pilnīgi normāli - uz šosejas skriet neesmu centies, bet rodas iespaids ka vairāk par 120 diez vai izdosies izspiest, vismaz 110 ir grūti sasniedzama robeža... Būs nākotnē kāds 2.0 8v jāieliek, tad tā mašīna būs baudāma, lai arī procesā tā paliks smagāka, vienalga būs zem tonnas, un uz to masu tad būs vismaz 170 ņūtoni...
Nomik, kurējo Honda Jazz tu iesaki? Nesen man gadījās pavizināties ar vienu 2003. gada eksemplāru - nu ko lai saka - pilnīgs čau - es vēl saprotu ja manas muteres 22 gadus vecajā golfmašīnā šis tas grab, bet ja 10 gadus jaunākā mašīnā viss ir tāpat, tas jau kaut ko parāda... Salons arī tāda pretīga ateja, bet no japāņa neko labāku laikam nevar gribēt.
"Būs nākotnē kāds 2.0 8v jāieliek"
Tikko veicu otro gāzes uzpildi. Balonu biju izbraucis tukšu, nobraucot 505 km, pēc tam nedaudz nobraucu tikai ar benzīnu. Uzpildīju 35,01 litru gāzes, patēriņš tuvu 7 litriem uz 100 km, braucot pamatā šosejas režīmā ar 85-95 km/h.
MSH, kas baudāms ir mašīnā, kur elkonis atbastās uz blakussēdētāja ribām, nevis tam paredzēta balsta? Jāuztraucas par gabarītiem? Piedod, bet tas jau sāk likties bēdīgi - Latvijas ceļos vietas par maz? Vai tomēr vadītprasmes klibo? Diemžēl tāda jau ir tā realitāte - CSDD "sertificētie" B kategorijas autovadītāja pārsvarā nav spējīgi vadīt šīs kategorijas transportlīdzekļus. Pamēģini pabraukāt kādreiz ar piekrautu garo Crafter un tad padomā, vai mazauto un lielauto vieglās mašīnas vadīšana būtiski atšķiras...
Autogāzes cenu kāpums?
Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.
Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?