Autogāzes cenu kāpums?

ZigiZ Reģ.: 09.10.2002

Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.

Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

aansis

Labo roku vajag turēt uz stūres, nevis elķoņbalsta!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Autogāzes cenas arī mēdz diezgan atšķirties. Tur, kur es pildījos (Lukoilā tuvu manām mājām), cena nedēļas nogalē bija 0,525 EUR litrā, taču Lubānas ielas galā pie Dreiliņu apļa bija 0,499 EUR, un Valmieras-Smiltenes šosejas sākumā bija 0,500 EUR litrā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

2.6 centi ir diezgan?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

msh

Man reiz bija 2005.gada Jazz. Nobraucu ar tādu ikdienā 3 gadus. Nekur nekas negrabēja un negrab vēl šodien, jo šobrīd ar to braukā sievastēvs. Mazs, bet ļoti ietilpīgs un dinamisks auto. Jazz nevienā servisā nemīl, jo uz tiem nevar nopelnīt. Ne velti pēc TUV datiem Jazz ilgstoši ir starp līderiem.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
2 0 Atbildēt

Ar gāzi aprīkoto auto cenšos braukt tikai uz gāzes- tāpēc jau šamo nogazeficēju, lai kādu centu ietaupītu. Braukt ar benzīnu nav ekonomiska pamata.

VWfans- cik filtri ir uzstādīt gāzes iekārtai un pēc cik km tie jāmaina?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Es arī cenšos braukt tikai ar gāzi. Ar benzīnu braucu tikai, kamēr nav uzsilis motors. Apzināti izbraukt tukšu balonu un tad kādu gabalu braukt ar benzīnu, neredzu nekādu racionālu izskaidrojumu.

zhuks

Man noteikts, ka LPG iekārtai apkope jāveic ik pa 20 000 km. Domāju, ka arī VWfanam ir tieši tāpat.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
2 0 Atbildēt

iesaku mainit filtrus pec 10tk. pec pieredzes varu teikt, ka filtrs jau pie 7tk nobraukuma jau straadaa ar palielu pretestiibu. piekam tie filtri tachu neko nemaksaa un gazes iekartai nekadas citas apkopes nav jaaveic.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
3 0 Atbildēt

Sākumā pildījos ar tādu gāzi, kura ātri aizklapēja filtrus ciet, kā Shiirs saka- stabili pie 7tk, pat pie 5tk. Tagad tikai Statoil un filtri vēl ir dzīvi pie 11tk(pat sakrita, ka vakar pārbaudīju). Tā ka šobrīd filtrus mainu kopā ar eļļas nomaiņu- pie 10-15tk. Tā arī ar gāzes veci esmu vienojies, jo viss ir čikiniekā. Katrā ziņā pārvietoties ar gāzes iekārtu ir ellīgi laba štelle, protams, ja gāzes iekārtas regulācija ir korekta un auto ir labā stāvoklī. Ja rēķina tikai gāzes patēriņu, tad manējais noēd 4.23 eiras uz 100km

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Shiirs

Ar iepriekšējo CR-V ar LPG nobraucu 70 161 km. Apkopes (līdz ar to arī mainīti filtri) tika veiktas tikai 3 reizes - pie 20 000, pie 40 000 un pie 60 000 km nobraukuma. Nekad nav bijušas problēmas ar filtriem. Jāpibilst, ka lielākoties uzpilde tikai veikta Eko Gāze, ja pa ceļam nebija, tad tikai Statoil, LPG vai LUKoil. Nekur citur. Ā, nu ārzemēs gan citur, bet nu tur LPG kvalitāte ir daudz labāka, kas momentāli atspoguļojās ievērojami mazāka degvielas patēriņā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

1. Izbraucu gāzes balonu tukšu tamdēļ, lai pārliecinātos, kā ir, kad beidzas gāze, kāds pīkstiens, kāda pārslēgšanās uz benzīna padevi.

2. Cik tieši filtru, to nepateikšu, bet, kad būs apkope, tad jau redzēs. Noteiktās apkopes ir ik pēc 20 tūkst.km, bet pieļauju, ka varētu iet drusku ātrāk, tas ir, pēc 15-17 tūkst.km.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Gābešņik, a kas tur smieklīgs? Nē nu varētu jau izveikt populāro 1.8T iemetienu, bet tur uzreiz būtu cits budžets un man arī to nevajag.

Ānsi, nesalīdzini pirkstu ar krānu. Krafteris ir zobu sāpes, kuras jāpacieš, jo par to maksā. Tikmēr tu sludini ka tās zobu sāpes vajag arī ikdienai, tāpat vien, krutuma pēc. Es braukāju pa savu šauro sētu diezgan vēsi uz kādiem 20-30 gar spoguļu rindu, bet es par to ka spogulis traucas garām citiem spoguļiem ar centimetru tiesu, nefanoju. Dažs labs C4 audī īpašnieks, respektīvi, cilvēks, kuram pie lielākas mašīnas gabarītiem jābūt pieradušam, ir atrāvies biksēs mērcīti, sēžot savas mašīnas pasažiera ķeblī, man cēli nobraucot gar to spoguļu rindu [jo es to iemācījos ar savu B3, a ceškas platumu šajā situācijā kompensē attiecīgi šaurāks pasažiera puses spogulis...] Man ļoti patīk ka mašīna turas uz ceļa, nevis pa to peld, un ka mašīna labi paātrinās, un to visu nosaka svars un izmērs. Es kaut vai kādus 8 gadus atpakaļ piefiksēju ka ar muteres mk3 pār vietējajiem gulošajiem var iet pāri uz 70 - ar manu tālaika B3 - 40 - lielā pakaļa pārāk daudz rāva uz leju. Un jā, ar piekrautu krafteri nav sanācis braukt - bet pirms dažiem mēnešiem sanāca nobraukt kādus 25 km ar tukšu mk2 LT35, garo augsto pasažiernieku - man ne prātā nenāca ka manā sētā augošie ceriņi kādam transportlīdzeklim varētu berzēties pret jumtu, un vēl tā nepieciešamība uzmanīties manevrējot dēļ gabarītiem....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir, protams, situācijas, kur vajag lielu mašīnu - piemēram, ja golfs der kur vajag ikdienā braukt četriem pieaugušiem cilvēkiem, tad audī C sērija pieciem, kamēr audī B sērija diviem, un reizēm vairāk - bet nevajag arī pārspīlēt. Kāda jēga ikdienā vadāt apkārt savu pakaļu kopā ar pāris tonnām dzelžu un atbilstoši degvielu liet?

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Golfs četriem pieaugušiem cilvēkiem? Nu jā - salīst jau var, tikai manā skatījumā ĻOTI neērti. Un ja vēl ar mantām (ceļojumā, kaut pa Latviju), tad jau paliek pavisam slikti.

Tāpat uzskats, kas lielā mērā ir mīts, ir proporcionālais degvielas patēriņa pieaugums. Lielie auto ne tuvu netērē daudz vairāk. Tieši otrādi - ja ārpilsētas braucienu īpatsvars ir liels, tieši mazie ar nemotoriem tērēs vairāk.

Un tad atliek vien uzdot jautājumu - vai auto tiešām ir nepieciešamība? Lielākajai daļai cilvēku tomēr nē - drīzāk ekstra, lai būtu ērtāk. Un ja jau maksājam par dārgu ekstru, tad kādēļ žmiegties ar tiem 10% sadārdzinājuma, atsakoties no ērtības?

Tas protams neattiecas uz to cilvēku daļu, kas dzīvo laukos, bez sabiedriskā transporta, un ir spiesti skaitīt katru santīmu. Bet tādu proporcionāli ir ļoti maz. Šķiet, ka visiem jau ir aizmirsies, ka padomju laikos mašīna bija luksusprece un pat zapiņu varēja dabūt ne kurš katrs. Un neko - visi nokļuva uz darbu un visur, kur vajadzēja. Tagad esam tik pieraduši pie labas dzīves, ka negribam atzīt, ka savas pakaļas vizināšana personīgajā auto nav obigāta dzīves nepieciešamība.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Lielisks piemērs - Nissan Note (vecā) ar 1.4 benzīnu. Ārpus pilsētas ar ātrumu ap 110 tas ēd aptuveni 10-11 litri, jo apgriezieni ir apm. 3200-3300. Mans SAAB's ar 2.3 Turbo automātu šādā režīmā ēd apm. 9. Nu jā, pilsētā svaru kausi būs otrā pusē, tāpēc, ka tādai notei 5.ātrumā var likt jau pie kādiem 60 km/h un, tā kā pilsētās parasti nav lietas, kur var uzdzīt virs 80 km/h, tad pilsētas režīms bezmaz ekonomiskāks sanāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kāds sakars tur ar apgriezieniem un kāpēc nemotora mocīšana pa pilsētu piektajā dod ekonomiju? Ārpus pilsētas iznīcina degvielu, jo relatīvi liela un smaga mašīna, bet bez motora, kamēr pilsētā darbināšana brīvgaitā un mazā slodzē neskaitāmi vairāk. Pēc tavas loģikas manai golfmašīnai arī būtu jāpatērē 10 litri uz simtu, dabā, neesmu rēķinājis, bet vairāk par 7 nebūs, lai arī ir nemotors, un atbilstoši šim faktam, kārbā ir tikai četri pārnesumi uz priekšu:

Pilsētā tikmēr tādas smagas notes nemotoru mokot ar piekto noteikti tas vēl tikai papildus sistu pa kabatu. Okej, ar savu A90, kurš sver kripatu vairāk par to noti, novēroju ka varētu pa pilsētu dudināt uz 60 piektajā garos gabalus - pie noteikuma ka ieštepselē kruīzā, jo ja tā ripinoties ir ekonomiski, tad jebkurš pieskāriens pedālim patēriņu aizsūta debesīs - tas viss ar elastīgu 2.3 piecu katlu atmosfēru - ar kaut kādu 1.4 tur viss būtu tikai vēl ļaunāk...

Katrai mašīnas/motora kombinācijai ir savs ekonomiskākais pilsētas braukšanas stils. Man savulaik ar muteres mk3 nācās iemācīties braukt, jo gribot braukt kā ar savu A90, tas 1.6 mono nemotoriņš arī bija ar mana A90 2.3 apetīti, lai arī to jūtami vieglāko mašīnu uz priekšu tā kustināt nespēja...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļoti neērti? Nu var jau būt ka tu apgrozies basketbolistu un/vai tāda garuma rešņu aprindās, kur kaut kas mazāks par A6 nav vēlams un A8L ir ļoti vēlams. Man ar saviem nepilnajiem diviem metriem nekad nav bijušas problēmas 20-25 gadus vecos fofāgenos sēdēt aizmugurē - ir tikai zināmas problēmas izkāpt/iekāpt - īsākus cilvēkus mēdz uzjautrināt ka es to daru sāniski.

Proporcionālais degvielas patēriņš - mīts? B sērija pret ekvivalentu C sērijas modeli vidēji kādu litru mazāk uz šosejas patērē, un tas ir tad, kad modeļu izvēle notiek pēc lielākā noteikumiem, tb motors ir tāds, kāds vajadzīgs lai adekvāti kustinātu uz priekšu lielāko. Jo diez vai kāds A100 vai A6 benzīnnieks spētu uz šosejas ierakstīties zem 6 litriem, bet A80 vai A4 ar savam izmēram un svaram atbilstošiem motoriņiem gan.

Nezinu arī par kādām varenām lielo mašīnu ērtībām tu šobrīd runā. Man kaut kā daudz labāk patīk tās ērtības, ko dod maza mašīna ar adekvāti stingru piekari un adekvāti jaudīgu motoru, nevis kaut kāds ļengans kuģis, ar kuru jāuzmanās gan sūdīgākos ceļos, gan uz gulošajiem policistiem. Tevi varbūt ir paņemis placebo efekts, kuru esmu pamanījis audī fanu starpā, kuri mēdz apgalvot ka C sērija ir lielāka, ērtāka, plašāka - kur es varu piekrist ka jā, ir - aizmugurē sēdošajiem - kamēr šoferim tas lielās mašīnas ieguvums pret B sēriju ir daži centimetri viduskonsoles platumā, varbūt vēl pāris centimetri kaut kur, un varbūt vēl daži centimetri mašīnas augstumā, un tas arī ir viss - pārējais ieguvums ir aizmugurē un bagāžniekā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kas tur smieklīgs? Atgādināt, ko tik tu te neesi lielījies salikt?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

diemžēl mūsu valstī degvielas standarti ir noteikti.....(cenzēts ļoti) , caur ko rekomendēju pirms beigt braucienu , pārslēgties uz benzīnu un izdedzināt visus (cenzēts) , LV auKstajiem oirõpas standartiem atbilstošās , LPG sadegšanas produktu atliekas , kuras (cenzēts) var sap_st dzinēja galvu .

tapatām rekomendēju uzsildīt dzineju līdz reālajai darba temperatūrai un vel bišķiņ -tas lai kakalizatõrs ilgāk dzīvotu , jo LPG dūmgāzes , iraid tādas pavēsas , kakalizatõru safisošas....

viss iepriekš izkliegtasi ir domāts pajaunu auto lietotajiem .

P.S. un šīra ieteikumam par filtra maiņu , arī ieteiktu piekrist , tie ir tikai pāris ēriki VS sprauslas un viskass vel....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gābešņik, bet es neesmu tu, kas vienu mizu maina pret otru. Manā īpašumā juridiski patlaban ir divas mašīnas, viena piekabe un viens paštaisīts traktoriņš, un es neredzu iemeslu, kāpēc lai šī situācija mainītos... Kā es darīšu un ar ko es braukšu kad abas mašīnas būs saliktas, jau būs cits jautājums...

mincis Reģ.: 15.05.2002
0 0 Atbildēt

Lielākas muļķības neesmu dzirdējis vēl. Katalizators, kamēr auksts, savu funkciju neveic, vienalga uz benzīna vai gāzes. Strādā tikai tad, kad ir sakarsis. Atlikta pārslēgšanās no benzīna uz gāzes ir nepieciešama pie reāliem mīnusiem, jo reduktora apsilde netiek galā ar sasniegtajiem +30*C, kuri arī ir reāli tikai motora augšpusē. Gāzes filtri mierīgi iztur 15-20k km ar LV gāzi, tomēr ir problēma ar puņķiem, t.i. gāzes kompresoru minerāleļļas koloīdiem, kas ir gāzē. Tāpēc gāzējot savas mašinas, prasu sprauslas, kas paredzētas Krievijas vai Baltkrievijas tirgum. Ar iepriekšējo 18 gadīgo Nissan uz gāzes apkopēm braucu 1x gadā, t.i. ik pa 35-40 k km, un viss bija bumbās.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
1 0 Atbildēt

minciit, beidz luudzu studzinaat.

kur var taadu huinju sadzejot...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TDI

Tie 2 Tavi punkti . Beigās pabraukt ar benz , labi uzsildīt izklausās ticami . Bet pirmais viegli aizmirstams . Par darba t , tur var uzregulēt ...kad būs apkope tad vajadzēs par šo paprasīt .

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Man apkope 15 000 km ..autonams lika . Caur amserv

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

... ja būs saliktas...

Pats jautāji, par ko smejos. Ja vēl nepieleca, tad smejos par to, ka ar tevi ir, kā vecā kaut kad dzirdētā parunā - ar vārdiem Rīgā, Liepājā, ar darbiem - mazmājiņā aiz stūra (vai kā tur bija). Un tā vietā, lai atzītu, ka tomēr to šrotu nedabūsi līdz B6 līmenim ne tikai divu un pat ne piecu gadu laikā, un toreiz satukšmuldēji pats sev vien zināmu motīvu vadīts, brauc tikai vēl dziļāk mežā.

Lai nu kā, lai jau tev veicas, nav man žēl, un pēc vēl diviem gadiem paskatīsimies, kā būs veicies...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atliek secināt ka tu esi melīgs cilvēks, ja tādus saskati citus... Kas man jāatzīst - ka reizēm plāni iegrozās savādāk, nekā plānots sākumā? Jā, tā notiek.

Reģ.: 23.04.2024
0 0 Atbildēt

Jā, tā tiešām notiek un nekā slikta tur nav. Slikti ir tas, ka tu uzskati par lohiem tos, kuri nedzīvo ar tādu pašu filozofiju, kā tu - nebrauc ar veciem graustiem u.tml. Apmēram ar tādu attieksmi tu pirms divarpus gadiem paziņoji, ka mans toreizējais auto ir sūds un tu savu neesjošo grabuli divu gadu laikā uzcelšot līdz mana toreizējā auto līmenim... cerams, ka no sava abloma būsi kaut ko mācījies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet šo faktu jau tu pats esi dabā apliecinājis - atslēgas vārdi ir frāze "mans toreizējais auto" - jeb vai nomainīji, jo bija pārak labs?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

msh, ir cilvēki, kam gluži vienkārši patīk reizēm iegādāties jaunas drēbes, modernāku TV, jaunu (vai jaunāku) auto, jo vecie noveco fiziski vai morāli. Tajā pat laikā ir tādi, kas iegulda lielāku naudu un pūles, lai restaurētu vecas lietas, kas viņiem patīk. Tu esi iestrēdzis kaut kur pa vidu - acīmredzot materiālo apstākļu dēļ nevari atļauties to, ko vēlies - tādēļ sludini vecā auto atjaunošanu, lai gan neesi aptvēris, ka tas ir dārgāks ceļs, kā tikt pie ejoša auto. Kas arī izskaidro tavu nerealizēto solījumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

... un lai kompensētu sāpi, bļauj, ja pārējie, kas kaut ko var atļauties, ir lohi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu un vai tad tie, kas maina mašīnas kā zeķes, tādi nav? Labi, tu tur paļurkā dažus gadus vecus eksemplārus, kam vērtība vairs tik traki nekrītas - tie, kas nopērk jaunas mašīnas, reizēm mēdz atjēgties ka viņiem ir normālā stāvoklī esoša mašīna, bet tā jau ir zaudējusi vairākas reizes no savas vērtības, un līdz ar to izdevīgāk ir turpināt braukt, un līdz ar to dara kā visi normālie cilvēki - brauc 10,15 gadus, reizēm vairāk, ar vienu mašīnu. Naudu vajag tērēt kaut kam jēdzīgam - ja tev tā birst ārā no kabatām, nopērc ārpus dižās pilsētas īpašumu un sāc būvēt māju.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Puisīt, nemēri visus pēc savas atpalikušās domāšanas. Esi ļoti slikti informēts - varbūt tavos laukos ir savādāk, bet vispār ļoti reti kurš ar jaunu auto brauc ilgāk par 5-7 gadiem (līdzīgi kā ASV un R-Eiropā).

Un arī to, kas jaunas mašīnas maina kā zeķes, ir ļoti maz. Varbūt to izdara kādu reizi tāpēc, ka jaunais auto neattaisno kādas ekspektācijas - nepatīk, tomēr negrib/nevar maksāt līzingu, neatbilst kādām prasībām (vajag lielāku vai tml.) utt. A tie, kas maina lietotās, pārsvarā ir tādi, kuri tās iegādā par tādiem cipariem, ka pēc tā pusgada-gada var to pārdot bez zaudējumiem vai ar minimāliem (dažreiz pat nopelnot).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nebaidies, večukiņ. Tas nav nekas jauns. Bet tomēr šad un tad gadās dzirdēt par kādu cilvēku no tiem laukiem, kur pirms iebraukšanas ir zīme ar četriem lieliem, baltiem burtiem jūrmalas šosejas malā, ka dažs labs ir sapratis ka nav vērts par kapeikām atdot pusduci gadu vecu, labu mašīnu, un turpina braukt. Mums te vienkārši ir maz tādu, kas tā tērējas, lai pirktu jaunas mašīnas.

Man personīgi šitentāda zeķu maiņas pieeja neiet pie sirds, jo gribas likt tikai to labāko, a kā tu liksi to labāko mašīnā, kuru pēc gada mainīsi? Bonusā risks iegrābties, kā arī tas, ka normālas, normāli aprīkotas mašīnas pamatā ir tās, kuras pēc tā gada pusotra nevienam nevajadzēs... Un, galu galā, ja atskaita tādus kā tu, kuru šajā galā ir tā pamaz, tad mazāk par kādiem pieciem gadiem pamatā brauc tikai divas grupas - puišeļi, un tie, kas pērk lētas mizas ar svaigu apskati.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mans ceļš ir dārgāks, jo es to, pie kā esmu nejauši ticis, parasti vecāku un plikāku eksemplāru, aprīkoju ar jaunākas mašīnas grabuļiem un maksimālo iespējamo aprīkojumu, un tādām lietām. Nevis tāpēc, ka es savedu kārtībā vecāku mašīnu. Un kaut ko pamatā vajag savest kārtībā tikai tāpēc, ka iepriekšējais ir ekonomējis. Un jā, vienīgais ko es nevaru atļauties - uz sitiena nolocīt dažas štukas par nepieciešamajām detaļām - vai kādus citus lielus pirkumus - garāžu, dzīvokļa remonta materiālus vai ko tādu. Es jau arī nealkstu pēc leģendārā 2.2 20vt savam audī ne jau naudas dēļ, bet vienkārši tāpēc, ka neredzu jēgu no tāda motora pie mana braukšanas stila

Morāli noveco vienīgi visādu subjektu, kam veikalinga speciālisti ir sekmīgi sabāzuši ausīs batonus, smadzenes. Normāli cilvēki par to neuztraucas un vienkārši lieto.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

"es to, pie kā esmu nejauši ticis, parasti vecāku un plikāku eksemplāru, aprīkoju ar jaunākas mašīnas grabuļiem un maksimālo iespējamo aprīkojumu, un tādām lietām."

Pēc šī izklausās, ka pie baigi daudz veciem un plikiem ekspemplāriem esi ticis un sabāzis iekšā jaunāku auto grabuļus... Un kas tad ir tie grabuļi, ko esi salicis? Klimas? Kruīzi? ESP? Sēdekļu apsildes? Bet vai nebūtu prātīgāk vispirms salikt tos "vecākos un plikākos eksemplārus" tā, lai tie kau cik normālu brauktu un varētu apskati iziet?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mans mk2 ir ceturtā mašīna, kurai bāžu iekšā aprīkojumu un trešā manā īpašumā - tas neskaitot vēl dažas paziņu un draugu mašīnas, kam ir gadījies pa kādam knibulim iebāzt. Gribi lai uzskaitu savus veikumus? Nu labi...

A80

2.0 8v

5 robu kārba

signalizācija

ādas salons

priekšas elektriskie logi

papildpulksteņi

viens elektriskais spogulis [mehāniskais nosprāga, negribējās citu likt]

sēdekļu apsilde

A90

signalizācija

borta kompis

autočeks

visādas mahinācijas ar salonu, ieskaitot pārbūvētu C3 elektriski regulējamu vadītāja recaro ķebli, kurš nu pieder pagātnei, nākotnē būs mk4 recaro

ķebļu apsilde

klimata kontrole

kruīza kontrole

papildpulksteņi

piekabes āķis [būs noņemamais]

jaunā tipa priekšējais panelis

jaunā tipa durvju apšuvumi

lukturu korektori

niknā piekare abiem tiltiem

lielās bremzes priekšā

Nerunājot nemaz par dzimtā aprīkojuma savešanu kārtībā - ABS, elektrisko spoguļu, elektrisko logu - pārējais darbojās. Vēl šis tas no jaunākiem modeļiem plānojas

Muteres mk3 - tā kā no manas kabatas, un viņa sevišķi neko negrib, tad atbilstoši tam, kas parādās manā iecienītajā šrotā:

elektriskie spoguļi

priekšējie elektriskie logi

vento priekšējais panelis

spidometrs ar MFA [borta kompi]

termotroniks [parastais salona sildītājs, kam elektroniski tiek regulēta temperatūra]

priekšas durvīs

vento durvju kabatas ar lampelēm un tapsējumu

dzimto ķebļu parastās lupatas sakrustotas ar vento priekšējo ķebļu dzelžiem, gūstot abiem ķebļiem sānu kabatas un šofera ķeblim atsevišķu slīpuma regulāciju

uz strīpas vēl stāv kondišs, kuru līdz nākamajai vasarai vajadzētu iebāzt, un grabuļi lai saliktu aizmugures durvīs skaļruņus, tad gan maģi vēl vajadzēs nomainīt.

Mans mk2 - tā kā īpašumā tikai pusotru mēnesi, tad vēl nekas daudz nav izdarīts:

Mīkstais priekšējais panelis

Sastellēts spidometrs ar tahometru

bardaks arīkots ar slēdzeni, kura tika pielāgota pie atslēgas [smieklīgi, bet es redzu ka pusei bardaka slēdzenes nav, tātad ekstra ]

Ielikti papildus tālie

Gamma 3 maģis

skaisti mk3 golfa grabažnieka apšuvumi un tepiķis

sagādāti un gaida ielikšanu lukturu korektori, kā arī lēnām briest elektrosistēmas maiņa uz jaunāku.

Golfmašīna patlaban arī tiek regulāri lietota, lai arī nu atsāku braukt ar velosipēdu. Drīz jau tomēr mašīnas sezona beigsies...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Mjā, tas nekas, ka neiet un neies, galvenais, ka ir borta kompis...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Kādu faktu?

Vismaz tas brauca... un brauc vēl šodien.

Es nemainu mašīnas tāpēc, ka tās būtu labas vai sliktas. Vēl vairāk, es netirgoju sliktas mašīnas - tās uzturu tehniskā kārtībā, attiecīgi, tādas tās arī nonāk pie nākamā īpašnieka. Es mainu mašīnas tāpēc, ka man tā patīk - nepatīk ilgi braukt ar vienu auto. Arī tagadējo 9-5 Aero plānoju tirgot - gandrīz pusotrs gads kopš iegādes jau pagājis.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

GB12

Es gan ar vienu auto braucu ilgi. Ar Merivu nobraucu 9 gadus un 1 mēnesi, manās rokās auto nobrauca 213 tūkst.km. Ar Fabiju arī plānoju braukt ilgi.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kāpēc izvēlējies fabiju ar tik mazu motoru?

sirga Reģ.: 29.10.2002
3 0 Atbildēt

mazāka nebija!!!

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti