Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Budapešta arī pilla ar kantainajiem Ikarusiem, pēc to līdzenuma pakāpes var spriest ka kantainie kļepīti vēl (salīdzinoši) nesen. Ikaruss bija viens no lielākajiem pasaules ražotājiem, pamanījās par ASV kaut ko notirgot, bet tagad ir nobrucināts...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!

Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!

Kā nav? Jau 70 gab. tādu ir.

tf1.mosfont.ru/...

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!

Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!

Kā nav? Jau 70 gab. tādu ir.

tf1.mosfont.ru/...

Cik tad viņiem vispār to tramvaju braukā pa Prāgu?

kādus piecus redzēju, bet nevienu šitādu..

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja:

Bams rakstīja:

Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!

Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!

Kā nav? Jau 70 gab. tādu ir.

tf1.mosfont.ru/...

Cik tad viņiem vispār to tramvaju braukā pa Prāgu?

kādus piecus redzēju, bet nevienu šitādu..

Cik daudz brauc ikdienā nezinu. 26 maršruti. Inventārā ir ap 1000 vag.

czech-transport.com/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Ikarusi ir pilna pasaule

busexplorer.com/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Un Rīgā vēljoprojām IKARUSS netrūkst

fotobus.msk.ru/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Te vairāk bildes

fotobus.msk.ru/...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Šeit nedaudz no Rīgas vēstures

baltic.phototrans.eu/... ,375000,0,Ikarus_280_33_12088.html

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Sēdi Jaunajā Tramvajā Lepns!

Un rēc par Čehiem, ka tiem tadu nav!

Prāgā jaunie bija jau 2010. gadā, pats redzēju... Tiesa gan arī vecās tatras, kādas pie mums ir, tur arī bija...

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

seaman rakstīja:

Sviestnesis rakstīja:

Normāli, ne?

nē , nav normāli. dzīve uz parāda nekam godu nedara.

Pareizi. Tā māca sens latviešu tautas teiciens. Un tāpēc latvietis visu mūžu krāja, krāja, krāja, beigās nopirka auto un nosprāga tā arī ne reizes tajā neizbraucot.

paldies rīgas domei. par tiem ūberkrutajiem trmbajiem vēl mūsu mazmazbērni maksās

Varēja neko nedarīt. Tad īdētu, ka visur viss notiek, tik pie mums neko nedara. Apreģeļiķes tak vienreiz, kad tad būs labi? Tad, kad kaut ko dara, vai tad, kad neko nedara?

jauni transporta līdzekļi ir OK, tie ir jāmaina. Vnk kretinē viss tas rīgas satiksmes bizness! paši nopelnīt nemāk, dzīvo tikai uz dotacijam , bet ieperk jaunus verķus. dajebkurš cits uzņēmējs sen jau būtu bankrotējis tādā stilā saimniekojot, a RS šiškas vēl premijas saņem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: uupim būs vāks. šis stāv pie krusta un skaita vagonus - viens, divi, trīs, daudz un uzkaras. kā vilciens uz tramvaja sliedēm ticis ? ...

Bingo

Tas bija mans pirmais teksts uzzinot par 4sekciju džimbuli…

«Un tagad vilciens braukās pa Rīgas ielām – tam tak dzelceļš paredzēts…»

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

HIPPY

Un Rīgā vēljoprojām IKARUSS netrūkst

==============

Te man tevi jāapbēdina - šitiem mid-size klases

dzeltenajiem Ikarus -Iveco (laikam) nav nekāda sakara

ar kantori, kurš ražoja lielos autobusus un bankrotēja

ar troksni. Pilnīgi cita firma tos ražo, pat citā pilsētā

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: HIPPY

Un Rīgā vēljoprojām IKARUSS netrūkst

==============

Te man tevi jāapbēdina - šitiem mid-size klases

dzeltenajiem Ikarus -Iveco (laikam) nav nekāda sakara

ar kantori, kurš ražoja lielos autobusus un bankrotēja

ar troksni. Pilnīgi cita firma tos ražo, pat citā pilsētā

Bet tikuntā ungārijā.

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Labi..

lai ir kā jūs sakiet..

bet ko jūs domājiet par šo dziesmu

www.youtube.com/...

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Sviestnesis rakstīja: Labi..

lai ir kā jūs sakiet..

bet ko jūs domājiet par šo dziesmu

www.youtube.com/...

To, ka te vienam tramvajā galva durvīs saspiesta.

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais

Budapešta arī pilla ar kantainajiem Ikarusiem, pēc to līdzenuma pakāpes var spriest ka kantainie kļepīti vēl (salīdzinoši) nesen. Ikaruss bija viens no lielākajiem pasaules ražotājiem, pamanījās par ASV kaut ko notirgot, bet tagad ir nobrucināts...

====================

Modernus kantainos Ikarus kļepī arī tagad, tikai skaits ir desmitos, nevis tūkstošu tūkstošos. Kā nekā, tas milzu zavods Šekešfehervārā tika uzbūvēts , lai ar lielas ietilpības autobusiem apgādātu "soclāgeri", pirmkārt jau

PSRS. Otrs lielākais pircējs bija VDR. 1990. sākumā

rūpnīcai pienāca finišs...Par sviestmaizi to nopirka spāņu

Irizar, bet tiem arī diez ko negāja - rūpnīca, tāpat, kā mūsu RAF bija par vismaz 20+ gadiem atpalikusi tehnoloģiju ziņā, prasīja totālu modernizāciju, uz ko Irizar nebija spējīgs un pārdeva to ungāru uzņēmēju grupai, tie tagad cenšas iespiesties Latīņamerikas tirgū,

jo Eiropā konkurence ir oioioi, bet Krievijā šos nez kāpēc

negrib Daļa rūpnīcas darbinieku vēl Irizar/Irisbus laikā atdalījās un sāka ražot tos "midibusus", kas arī pie

mums brauc, vēlāk Irizar "aprija" IVECO un viss notiek

vēl aizvien Tā ka ir it kā viens zīmols, bet divas dažādas firmas, kuras to izmanto, un kurām nav nekādas juridiskas saistības...

Padomjlaikos Ikarus fabrikai bija grūtības ar plāna izpildi darbaspēka trūkuma dēļ, pilsēta nav liela, kādi 100 000 iedzīvotāji (un vismaz 3 lieli uzņēmumi), tad

kļepīt Ikarusus lielos baros sūtīja Ungārijā dislocēto padomju karaspēka daļu karavīrus Kas tur sanāca ar

kvalitāti, varējām apskatīt jau Rīgā

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: smaidiigais

Padomjlaikos Ikarus fabrikai bija grūtības ar plāna izpildi darbaspēka trūkuma dēļ, pilsēta nav liela, kādi 100 000 iedzīvotāji (un vismaz 3 lieli uzņēmumi), tad

kļepīt Ikarusus lielos baros sūtīja Ungārijā dislocēto padomju karaspēka daļu karavīrus Kas tur sanāca ar

kvalitāti, varējām apskatīt jau Rīgā

Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

'Dienā bez auto' ar spēkrata tehnisko pasi Rīgas transports būs bez maksas

Sestdien Eiropas Mobilitātes nedēļas noslēgumā, "Dienā bez auto" autovadītāji Rīgas sabiedrisko transportu varēs izmantot bez maksas, uzrādot automašīnas reģistrācijas apliecību jeb tā saucamo tehnisko pasi, informēja Rīgas domē.

Šādu uzņēmuma "Rīgas satiksmes" iniciatīvu veicināt sabiedriskā transporta lietošanas popularitāti Mobilitātes nedēļas pasākumu ietvaros otrdien akceptēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja: smaidiigais

Padomjlaikos Ikarus fabrikai bija grūtības ar plāna izpildi darbaspēka trūkuma dēļ, pilsēta nav liela, kādi 100 000 iedzīvotāji (un vismaz 3 lieli uzņēmumi), tad

kļepīt Ikarusus lielos baros sūtīja Ungārijā dislocēto padomju karaspēka daļu karavīrus Kas tur sanāca ar

kvalitāti, varējām apskatīt jau Rīgā

Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem

svars un kārba

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bams rakstīja: Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem

svars un kārba

Ne-a

Svars? Nu varbūt – jāskatās pasažieru ietilpība.

Bet lielākā patēriņa problēma ir jaudas zudumi. Un kā redzams tad Ikarusiem (tie kas ar piekabi) kuri rati bija velkošie? Tie kas vilcējā un piekabe (garmoška) brīvstāvoša. Jaunajiem kas? Piekabe stumj stūrmani. Pretbuksēšanas, pretizslīdēšanas = jaudas zudumi – tātad lielāks patēriņš.

Nu un protams eironormas dzinējam un mūsu degvielas kvalitāte.

Ikarusa dzinējam varēja šķidro kurināmo gāzt iekšā…

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Nu un protams eironormas dzinējam un mūsu degvielas kvalitāte.

Kāda tad ir tā 'mūsu degvielas kvalitāte' ? Dod KONKRĒTUS faktus, tukšpļūtītāj.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

Lai varbūt cik dīvaini tas neizklausītos, taču šie dzeltenie 260/280 Ikarusi ar savu aizvēsturisko dzinēju bija ekonomiskāki par tagadējiem MB vai Solaris busiem

=================

Principā , kā jau te teica, svars, otrkārt automātiskā

pārnesumkārba, treškārt darba tilpums un dzinēja jauda

utt.. Šodien piespiest kādu pilsētas autobusa šoferi "mešalku" raustīt laikam būtu bezcerīgs pasākums

uupis rakstīja:

Nu un protams eironormas dzinējam un mūsu degvielas kvalitāte.

=================

Eironormas principā netraucē - papēti, kā mainījies degvielas patēriņš tiem pašiem smagajiem vilcējiem pēdējo 20 gadu laikā. Tiesa, mūsu MB un citiem nav tie

advancētākie dzinēji, bet šim modelim tā ir specifika, ņemot vērā adresātus. Tai pat Vācijā nebagātas pašvaldības arī pērk šī modeļa autobusus, jo lētāki, bet tos

aprīko ar citas, modernākas versijas dzinējiem un transmisijām, lai aizvien jaunākās Eironormās varētu ierakstīties...

Degvielas kvalitāte? Cik savulaik nav pārbaudīta Mažeiķu vai Polockas DD, arī Neste ziemas DD, nekad nekādas jūtamas atkāpes no EN standarta nav novērotas. Cita lieta, ka šodienas DD sakarā ar ražošanas procesu ir zemāks cetānskaitlis, resp. parafīna

daudzums degvielā. Bet parafīns - tā ir enerģija. Tātad

vairāk "jādo' grīdā", kas arī atspoguļojas patēriņā...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Bet parafīns - tā ir enerģija. Tātad

vairāk "jādo' grīdā", kas arī atspoguļojas patēriņā...

A es par ko?

Plus, pie tā visa vēl, stumjošā piekabe – lūk arī summā patēriņš.

Tas jau Deksters vārdu salikumu «mūsu degvielas kvalitēte» uztver nevis kā objektīvu lielumu ar saviem plusiem un mīnusiem, bet uzreiz negatīvi un sāk sprauslāt tā ka siekalas šķīst uz visām pusēm…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Kāda tad ir tā 'mūsu degvielas kvalitāte' ? Dod KONKRĒTUS faktus, tukšpļūtītāj.

Ja jūs esat tik labi informēts par RS lietotās dīzeļdegvielas kvalitāti, vai tas neuzvedina uz domām, ka lietojat «nolietu, kreiso» degvielo no RS busiem?

Ja nē, tad iemācieties lasīt tekstus objektīvi, bez savām rožainām fantāzijām.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti