Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Runājot par jaunajiem tramvajiem:

Pirmais 4-sekciju izmēģinājuma braucienā pie Alfas.

transphoto.ru/...

Līdz Turinei tas pakaļgaitā vilka?

Un kā pirmais testa laidiens? Viss labi? Cerības attaisnos?

Jā, aizmugurē, zem vāka ir pults, var braukt atsprākleniski kamēr vēmiens nāk

Nu, kādas tur cerības, tehnika kā tehnika, iesākumā biki bez passiem jāpadarbina

Pēcāk laidīs ar passu imitējošo svaru ... un tad arī pa līniju izlaidīs, lai var saprast - vai nekur nesprūst?

Kā viņiem ir ar tehnisko pusi? Čehi ir kārtīgi pasvīduši salīdzinot ar pirmo trambuli? Un kas būs ar gļukiem dēļ ziemā apsarmojošajiem vadiem? To ir atrisinājuši?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Pēcāk laidīs ar passu imitējošo svaru ... un tad arī pa līniju izlaidīs, lai var saprast - vai nekur nesprūst?

Iesprūst? Ja izbrauca 3 sekciju, tad izbrauks arī 5 sekciju Visi rati izņemot pirmos ir velkošie, slodze sadalās vienmērīgi. Problēmas varbūt varētu būt, ja tikai pirmie vilktu, bet pārējie būtu velkami, tad gan. A tā...

Pa pilsētu jau ir braukts kopš pag. nedēļas.

Kā viņiem ir ar tehnisko pusi? Čehi ir kārtīgi pasvīduši salīdzinot ar pirmo trambuli? Un kas būs ar gļukiem dēļ ziemā apsarmojošajiem vadiem? To ir atrisinājuši?

šādas tādas bērnu slimības vēl ir un visas ir saistītas ar borta datorsistēmu, nekas vairāk.

Par vadiem? Hmm, neko neesmu dzirdējis. No kurienes tāda informācija? Ja ir kārtīgs apledojums, tad nekust nekas-stāv kā jaunie tā vecie un arī troļibusi. Bet Rīgā tas notiek ārkārtīgi reti.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

šādas tādas bērnu slimības vēl ir un visas ir saistītas ar borta datorsistēmu, nekas vairāk.

Par vadiem? Hmm, neko neesmu dzirdējis. No kurienes tāda informācija? Ja ir kārtīgs apledojums, tad nekust nekas-stāv kā jaunie tā vecie un arī troļibusi. Bet Rīgā tas notiek ārkārtīgi reti.

dzirdēju, ka tad, kad apledojuši vadi un pantogrāfs iet ar dzirkstelēm un nav stabils spriegums - tad pašā sākumā datori mazliet juka prāta un teica, ka šitādā režīmā negrib īšti kustēt...

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Šitādā rakursā tas četru sekciju trambulis neizskatās neko garš, bet gan jau "dzīvē viss ir savādāk"...

Bet nu kamēr viņš nekursē pa manu Pārdaugavu, tikmēr pa lielam pofig.

Ja kas, tad nākošnedēļ aprit mēnesis kopš manas vēstules RS par iespēju ieviest pēcapmaksu par sabtransa lietošanu. Līdz šim vienīgā atbilde, ko saņēmu bija par to, ka priekšlikums ir padots tālāk. Ej nu sazin, vai tā skaitās oficiālā atbilde (kas pēc likuma ir jāsniedz mēneša laikā), vai nē... Nu to tad sākšu skaidrot mēneša jubilejā.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Un ko domā paši vadītāji par 4- sekciju braucamo ? Ir viņiem luste ar tādu braukt ? Alga droši vien ka lielāka. Kā durvju pārredzamība ? Droši vien, ka ar video palīdzību. Savulaik,senākos laikos, viens ilggadējs tramvaja vadītājs ( kurš pirmais vadīja retro tramvaju) man stāstīja, ka visdrošāk jūtoties vadot tikai vienu vagonu, bez jebkādiem piekabīnāmiem"vāgiem"... Protams, saprotu, ka šodien jau tehnologijas ir pilnīgi citas.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Un ko domā paši vadītāji par 4- sekciju braucamo ? Ir viņiem luste ar tādu braukt ? Alga droši vien ka lielāka. Kā durvju pārredzamība ? Droši vien, ka ar video palīdzību. Savulaik,senākos laikos, viens ilggadējs tramvaja vadītājs ( kurš pirmais vadīja retro tramvaju) man stāstīja, ka visdrošāk jūtoties vadot tikai vienu vagonu, bez jebkādiem piekabīnāmiem"vāgiem"... Protams, saprotu, ka šodien jau tehnologijas ir pilnīgi citas.

Par atalgojumu uz 4-sekciju es nezinu. Varbūt kaut ko piemetīs. Zinu, ka maksā mazāk, ja brauc ar 1 vagonu veco Tatru. Piemaksas ir tiem autob/trolejbusa vad. kuri brauc ar garmoškām.

Durvju redzamība ir laba, spogulis rullē

Ir arī video, kur viss salons labi pārredzams 15 collu ekrānā virs galvas, kabīnē.

Daudz sliktāka redzamība ir uz vecajām Tatrām, kur 3 durvis atrodas nedaudz slīpumā, vagona beigu sašaurinājumā. Tad otrajam vagonam lāgā neredz ne 1 ne 3 durvis. Viss notiek paļaujoties uz signalizācijas lampiņām- nodzisa, značit durvis ciet un var braukt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Šitādā rakursā tas četru sekciju trambulis neizskatās neko garš, bet gan jau "dzīvē viss ir savādāk"...

Bet nu kamēr viņš nekursē pa manu Pārdaugavu, tikmēr pa lielam pofig.

Ja kas, tad nākošnedēļ aprit mēnesis kopš manas vēstules RS par iespēju ieviest pēcapmaksu par sabtransa lietošanu. Līdz šim vienīgā atbilde, ko saņēmu bija par to, ka priekšlikums ir padots tālāk. Ej nu sazin, vai tā skaitās oficiālā atbilde (kas pēc likuma ir jāsniedz mēneša laikā), vai nē... Nu to tad sākšu skaidrot mēneša jubilejā.

Atbilde noteikti būs. Tikai cik zinu, diezin vai viņi uz kaut ko tādu izies. Pārāk lieli riski kā man skaidroja.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Nu šis noteikti ir garāks par mūsu 4-sekciju.

transphoto.ru/...

Linca, Austrija.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Urlu tramvajdrifts.

skatāmās pirmās 20 sek, tālāk tik klerku buldēšana.

www.youtube.com/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Urlu tramvajdrifts.

skatāmās pirmās 20 sek, tālāk tik klerku buldēšana.

www.youtube.com/...

manuprāt pa bruģi braukt ir līdzenāk nekā pa tādām tur iestrādātām sliedēm...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ieraudzīju Draugos (gan ar tramvajiem nesaistītu) tekstu, kas man atgādināja Ūpi un tramvajus:

Velosipēdistus būtu jāaizliedz ar likumu. Kāpēc? Tāpēc, ka viņi nodara reālu ļaunumu valsts ekonomikai! Viņi nepērk kredītā auto. Nepērk benzīnu. Neizmanto autoservisa pakalpojumus. Nemazgā savu auto maksas mazgātavās. Nepērk OCTA. Nemaksā par maksas stāvvietām. Nenoresnē, līdz ar to, ir pārāk veselīgi. Tādēļ viņi neapmeklē ārstus. Neiepērkas aptiekās. Turpināt?

(c)JorensSarma

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt
DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Ieraudzīju Draugos (gan ar tramvajiem nesaistītu) tekstu, kas man atgādināja Ūpi un tramvajus:

Velosipēdistus būtu jāaizliedz ar likumu. Kāpēc? Tāpēc, ka viņi nodara reālu ļaunumu valsts ekonomikai! Viņi nepērk kredītā auto. Nepērk benzīnu. Neizmanto autoservisa pakalpojumus. Nemazgā savu auto maksas mazgātavās. Nepērk OCTA. Nemaksā par maksas stāvvietām. Nenoresnē, līdz ar to, ir pārāk veselīgi. Tādēļ viņi neapmeklē ārstus. Neiepērkas aptiekās. Turpināt?

(c)JorensSarma

Droši vien tāds pat dzīves ļoti aizskartais.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Droši vien tāds pat dzīves ļoti aizskartais.

================

Diez vai Drīzāk vinām pieder autoserviss vai automazgātava, varbūt maksas autostāvvieta vai aptieka,

benzīntanks. Bet varbūt viņš ir baņkieris vai dakteris, jeb

apdrošināšanas jomas darbonis

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nesen braucu ar "jauno" tramvaju...

par zaķi protams.... tāpēc price/performance bija tīri ciešama

bet jamais kautkā baigi nesmuki gurkst kad brauc un jūtama tāda vibrācija, itkā kaukādas ne pārāk gludas detaļas beržās viena pret otru- vai tikai tam vagonam neiet uz beigām garantijas termiņš?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: nesen braucu ar "jauno" tramvaju...

par zaķi protams.... tāpēc price/performance bija tīri ciešama

Ar zaķiem ir jācīnās radikāli:

1. variants kā fīrera laikos nošaut tur pat pie tramvaja;

2.variants 25 gadi Kalnciema akmeņlauztuvēs

bet jamais kautkā baigi nesmuki gurkst kad brauc un jūtama tāda vibrācija, itkā kaukādas ne pārāk gludas detaļas beržās viena pret otru- vai tikai tam vagonam neiet uz beigām garantijas termiņš?

A ko tu dzelžiem padarīsi? Tiem ir tendence čīkstēt un vibrēt

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

jautājums tikai par to, ja jau neko tai gurkstēšanai nevar padarīt, vai nebūtu lētāk (un valstij izdevīgāk), ja čīkstētu no liepājas bleķa un ķīnas diodēm rīgā sanaglotās kastes

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: jautājums tikai par to, ja jau neko tai gurkstēšanai nevar padarīt, vai nebūtu lētāk (un valstij izdevīgāk), ja čīkstētu no liepājas bleķa un ķīnas diodēm rīgā sanaglotās kastes

Nu tak nepieteicās neviens no Rīgas, ne Liepājas uz naglošanas darbiem.

Precīzi neatceros, bet RVR šķiet pat konkursa dokumentus neizņēma...

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.

riga.mashke.org/...

Ir tomēr lietas, kur vajag kaut kādu pieredzi un knowhow. Tas, ka viņi prot renovēt pašu taisītus vilcienu vagonus no iepriekšējā gadsimta gluži nav garants tam, ka varētu uzprojektēt un uzražot normālu trambuli.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.

--------------------------------

Apmēram tā, bet Belkomūnmaššam bija gan ārzemju partneris, ka tikai ne ta poļu Solaris , a varbūt cits kāds.

Tikai baltajiem krieviem ne visai iet no rokas pat salikšana no gatavām detaļām - viņu trollejs ir vienīgais , kurā sēžot man lietus laikā uz galvas ūdens ir tecējis

Kā nekā Forda rūpnīcu viņi arī pie sevis pad...sa , tieši līkrocības un poh...sma dēļ!

Ir tomēr lietas, kur vajag kaut kādu pieredzi un knowhow. Tas, ka viņi prot renovēt pašu taisītus vilcienu vagonus no iepriekšējā gadsimta gluži nav garants tam, ka varētu uzprojektēt un uzražot normālu trambuli.

---------------------------

Genau, Parteigenosse Rxx! Tas galīgi nav garants. vajadzīgs:

a)Piemērotas telpas;

b) Piemēroti izejmateriāli un nepieciešamās iekārtas / instrumenti;

c) Apmācīts un zinošs darbaspēks.

Telpas tagad tā kā būtu, bet abas pārējās pozīcijas gaidāmas dabā tikai tad, kad beidzot tiks skaidrībā ar to CAF. Starp citu, man ienāca prātā, ka tā pati tauta varētu mierīgi likt kopā arī CAF tramvajus, ja turpmāk vēl tādi būs vajadzīgi

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.

Nu bet vismaz ja kas notiek, tad var pārmest to lūzni turpat pāri sētai, lai remontē un pēc tam salabotu atmest to atpakaļ

RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.

CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

bijis tikai atkats, tramvajs atradīsies!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

latvijā ir pārāk daudz skauģu un "konkurentu" lai uzblieztu tādu miljonu projektu visu acu priekšā....

Vai ir kāds normāls konkurss, kas netiek pārsūdzēts??? Un ja baigi pavecas, tad latvijai nav jāmaksā dažādas soda naudas....

Ar to pieeju mēs jau daudz esam padirsuši un vēldaujā padirsīsim....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Mūsu \'Kārums\' ticis pie eesti poisiem )

transphoto.ru/...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Bams

RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.

=====================

Bombardieris gan neko īpaši neparedzēja galamontāžu šeit,

visaptverošāko projektu lika priekšā taisni CAF. Tas tā, cik

dzirdēts, jo dzelzceļa tehnika īsti nav mana sirdlieta.

CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.

=====================

Kaut kas jau viņiem tur ir, ķippa CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar

sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur

braukt ta nau

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti