analoga čehu trambūzim nemaz nevar būt.... grozāmie riteņi, cik zinu, ir tikai viņiem....
bet ir jau ļoti grūti pāriet uz "citu marku" - viens no galvenajiem argumentiem - mums nav izdevīgi izturēt 2 apkopju un remonta bāzes
analoga čehu trambūzim nemaz nevar būt.... grozāmie riteņi, cik zinu, ir tikai viņiem....
bet ir jau ļoti grūti pāriet uz "citu marku" - viens no galvenajiem argumentiem - mums nav izdevīgi izturēt 2 apkopju un remonta bāzes
incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
Crankshaft rakstīja: Bams
RVR bija labas iespējas uzsākt kopražošanu ar Bombardier. Nesanāca. Redzēs kā būs ar CAF.
=====================
Bombardieris gan neko īpaši neparedzēja galamontāžu šeit,
visaptverošāko projektu lika priekšā taisni CAF. Tas tā, cik
dzirdēts, jo dzelzceļa tehnika īsti nav mana sirdlieta.
Cik dzirdēju, tad arī Bombardieris bija gatavs vienu no savām rūpnīcām, šķiet Polijā, vai Ungārijā demontēt un pārvest un uz Rīgu.
CAFam gan patlaban nav neviena analoga Čehu trambūzim.
=====================
Kaut kas jau viņiem tur ir, ķippa CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar
sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur
braukt ta nau
Nava gan, tas tiesa. CAF Urbos tf1.mosfont.ru/...
salīdzinoši estētisks ir, bet tehniski būtu katastrofa mūsu sliedēm: tam nav pagriežamo riteņu, zem katras 1/3/5/7 utt sekcijas ir riteņi, kuri grozās kopā ar to. 2/4/6 utt sekcijas ir iekaramās. Iegūtu vienīgi pasažieri, jo tam ir ērtāks salons bez liekām tumbām zem benķiem.
Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
Vēl nē.
Pirmais rakstīja: analoga čehu trambūzim nemaz nevar būt.... grozāmie riteņi, cik zinu, ir tikai viņiem....
Ir vēl diviem citiem ražotājiem, bet tieši kā čehiem- nav.
bet ir jau ļoti grūti pāriet uz "citu marku" - viens no galvenajiem argumentiem - mums nav izdevīgi izturēt 2 apkopju un remonta bāzes
Nu troļļukiem un busiem ir pat varākas zortes parkos un nekas, kaut kā galā jau tiek
Bet nu čehu lobijs RD ir gana spēcīgs.
Crankshaft rakstīja:
CAF Urbos, taisīja i serbiem, i skotiem (Edinburga), tikai skoti kaut kā nevar
sliedes līdz galam uzbūvēt laikam Tramvaji ir, bet kur
braukt ta nau
Tad jau skoti ir līdzīgi žīdiem, kur tramvajus nopirka, bet tie nostāvēja vairāk nekā 2 gadus, kamēr gāja trači un korupcijas skandāli sliežu būvniecības laikā in Jerusalem
Varbuut esmu kaut kur palaidis garaam, bet kaapeec citur der tramvaji ar negrozaamiem ritenjiem, bet pie mums taa buutu katastrofa sliezhu celjiem?
Pārāk asi pagriezieni?
Piemēram Barona - Matīsa krustā.
robchix rakstīja: Varbuut esmu kaut kur palaidis garaam, bet kaapeec citur der tramvaji ar negrozaamiem ritenjiem, bet pie mums taa buutu katastrofa sliezhu celjiem?
Negrozāmie riteņi ir pirmais, bet jau noietais etaps 100% zemās grīdas vagonos. Tādā variantā tramvaja sekcijas grozās kopā ar riteņiem tādējādi pastiprināti deldējot sliežu ceļus kā līknēs tā taisnos posmos, jo tāda tipa vagoniem piemīt pastiprināta \"peldēšana\". Peldēšanu izraisa arī nelielā riteņu bāze, kuru nevar palielināt, jo tad tas neierakstīsies noteiktajos 15-20m līkumu rādiusos.
Un ja sliežu ceļi nav pietiekami kvalitatīvi ieklāti vagonam švunkājoties notiek to tālāka deformēšana. Izbrauciet ar mūsu 2-asu Retro vagonu, tajā lieliski var just kā tas švunkājās un kratās.
Šajā foto var redzēt, cik īsa tam ir riteņu bāze:
Tieši šī iemesla dēļ jau ļoti sen tramvajiem sāka uzstādīt 2, bet grozāmus ratiņus, kas pa lielam visas problēmas novērsa.
Bet grozāmus riteņus sākuma etapā nemācēja integrēt zemās grīdas ekipāžās.
Paldies par skaidrojumu.
Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
gribi pārīti nospert un taisīt tesla coil vai EMP ?
Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
Šodien uzzināju, ka viens no 2 garajiem, ko saņēmām šovasar, džoistiku ierubījot manevru pozīcijā "5km/h" tomēr brauc uz aķiem.
Bams rakstīja:
Pirmais rakstīja: incanti vai čehi iemudrīja jaunajos džimbuļos to kondensatorus, kas ļautu džimbulim maukt gabaliņu bez španunga?
Šodien uzzināju, ka viens no 2 garajiem, ko saņēmām šovasar, džoistiku ierubījot manevru pozīcijā "5km/h" tomēr brauc uz aķiem.
tad jau viens vagons vajadzīgs tikai priekš akū...
bet forši - var manevrēt bez špannunga pa parku piemēram...
Šodien uz "Gaisa tilta" obzervēts dzīvajā tas 4-posmu brīnums ar uzrakstu - Mācību.
Vispār nemaz tik mega garš neizskatījās, kā pirms tam likās ka būs...
šorīt obzervēts trešais 4-posmu džimbulis uz treļa atbraucis...
6.tramvajs uz Berģiem ne ātrāk kā pēc 4 gadiem:
a kam to dzimbuli berģos vajag?????
tur būs parkandraidi?
rīga jau tāpat ņaud, ka pierīgas pašvaldībām būtu jāpiemaksā par autobusu satiksmi (piemēram uz ulbroku)
kas piemaksās par džimbuļiem?
Priekš kam tas tramvajs tur ir vajadzīgs? Visi masveidā brauks uz Brīvdabas muzeju? Tur taču nekā cita nav...
Vai arī taisīs kreiso un griezīsies iekšā tajā Berģu ciemā?
Pāri tam Juglas ezera kanālam tad arī viņš kaut kā jādabū. Nu traki.
Labāk jau tad tramvaju uz Līvāniem būvēt.
tas ir šitas???
lai vispirms izbūvē tos parkandraidus - pagaidām pasāzierus no turienes var vest ar sestā pagarinājumautobusiem
Pirmais rakstīja: a kam to dzimbuli berģos vajag?????
tur būs parkandraidi?
Bija plānoti. Un lielveikali. Ķipa otra Alfa.
rīga jau tāpat ņaud, ka pierīgas pašvaldībām būtu jāpiemaksā par autobusu satiksmi (piemēram uz ulbroku)
kas piemaksās par džimbuļiem?
Berģi nav pierīga, bet Rīga.
Rxx rakstīja: Priekš kam tas tramvajs tur ir vajadzīgs?
Cilvēkiem. Es saprotu, ka ar auto traucoties to neredz, bet Berģos arī dzīvo cilvēki.
Pāri tam Juglas ezera kanālam tad arī viņš kaut kā jādabū. Nu traki.
Estakādi uzbūvēs.
Labāk jau tad tramvaju uz Līvāniem būvēt.
Lūk, jautājums adresējams Līvāniem. Lai jau būvē.
Nu tak vismaz 4 gadus neko nebūvēs. Par ko cepjamies?
Pirmais rakstīja: lai vispirms izbūvē tos parkandraidus - pagaidām pasāzierus no turienes var vest ar sestā pagarinājumautobusiem
Komplekss ietver visu kopā. Autobuss nerullē. Piesmirdina gaisu. Aizņem vietu uz ielas.
Pirmais rakstīja: tas ir šitas???
www.rdpad.lv/...
jap.
Bams rakstīja: ..... Autobuss nerullē. Piesmirdina gaisu. Aizņem vietu uz ielas. ....
muhahā
ak tad tas tagad traucē ierikot parkandraidus un džimbuli tiem pievilkt pēčāk?
1) autobuss ir apmēram 15 reizes lētāks par tramvaju
2) autobuss uz 1000 pasažieriem piesmirdina gaisu daudz mazāk kā mašīnas
es arī labprāt atstātu mašīnu, piemēram, kautkur ulbrokā un brauktu uz centru ar ātru tramvaju....
Pirmais rakstīja:
ak tad tas tagad traucē ierikot parkandraidus un džimbuli tiem pievilkt pēčāk?
Nevar. Pasākuma ietvaros galapunktā paredzēts izvietot nakts atstoiņiku 20 vagoniem.
es arī labprāt atstātu mašīnu, piemēram, kautkur ulbrokā un brauktu uz centru ar ātru tramvaju....
Nevaru palīdzēt. Tev tuvākā P&R vieta varētu būt Dreiliņos, ja to tur vispār uzbūvēs.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA