Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Ap 1900.gadu jau Jūrmalā bija tramvajs: no Ķemeriem līdz pludmalei Jaunķemeros.

1912-1915, šaursliežu, 1m platumā, elektriskais, ap 1930-1935 ar petroleju darbināms sliežu autobuss.

Starp citu, 60-gados Jūrmalā bija paredzēts ieviest trolejbusu līnijas

Cilvēks, kam tā lieta patīk un interesē, daudzus gadus ir pavadījis visādos arhīvos un nav guvis nekādu rakstisku apliecinājumu tam. Kā arī tam , ka jebkur citur Latvijas teritorijā būtu bijis plānots ierīkot trolejbusu satiksmi.

- Talsu šosejas sākumā līdz Kauguriem vēl šodien stāv trolejbusu vadu līnijām paredzēti stabi.

Parastie, elektriskajam ielu apgaismojumam. Arī attālums starp tiem liek secināt, ka tie nav bijuši paredzēti trolejbusam.

Cilvēkiem patīk saskatīt to, kā nav un safantazēt visādus brīnumus.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Ļoti labi atceros, ka pirms gadiem pieciem presē bija raksts par transporta attīstības perspektīvām. Tur bija arī ideja par...ātrgaitas tramvaju uz Jūrmalu.

Dīvaini, bet neesmu neko par tādu pasākumu dzirdējis

Kaut gan nav jau brīnums, ikviens var izteikt savas domas un vīzijas un tādu gaisa piļu autoru ir ļoti daudz. Pēdējais ko lasīju pats savām acīm bija kāda cilvēciņa ideja par tramvaju Jelgavā uz ko Rāviņš atbildēja, ka maršrutnieki pagaidām ārpus konkurences

Grūti šodien spriest - vai tml. veida tramvajs būtu konkurents vilcienam un mikrobusiem ? Domāju, ka viss būtu atkarīgs no stratēģiski pareizi izstrādāta maršruta

...un pāris ļimakiem ķīnīzeru imigrantu. Savādāk, kas tad ar to džimbu uz Jurmaļinu brauks? Jaunā Viļņa apmeklētāji toč nē

Pirms vairākiem gadiem krievzemes TV ziņās gan stāstīja, ka vairākās turienes pilsētās piepilsētas tramvajs esot veiksmīgi izkonkurējis vilcienu. Var jau būt.

Neesmu īpaši sekojis visam tur notiekošajam līdzi, bet diezin vai nu ir tā izkonkurējis. Visdrīzāk kaut kur kādā Zasrātovā vilciens ir nosprādzis dabīgā nāvē, bet tramvajs vēl kustās. Tas arī viss.

Lūk, pag. gada rudenī slēdza nesen no jauna atklāto tramvaja līniju Buenosairesā, jo vietējiem indusiem tā napig nebija vajadzīga. Tas no pretējās nometnes stāstiņiem.

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Kāds vispār ir racionālais pamatojums tam 9. tramvajam? Tiešām tik daudz Carlsberg darbinieku dzīvo Maskavas forštatē, Krasta masīvā un Ķegaragā, ka to dēļ ir jēga turp dzīt spectramvaju?

?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja:

Rxx rakstīja: Kāds vispār ir racionālais pamatojums tam 9. tramvajam? Tiešām tik daudz Carlsberg darbinieku dzīvo Maskavas forštatē, Krasta masīvā un Ķegaragā, ka to dēļ ir jēga turp dzīt spectramvaju?

?

Nu 9. kursē vairs tikai pīķa stundās. Tā arī ir- paredzēts Aldarim, Mantesam un kas tur vēl tajā rajonā un pa ceļam ir. Maršruts kursē kopš 1966.gada. A kas i?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Par to Jūrmalas trolejbusu izveides problēmu nevēlos Bamam oponēt, bet reāli vēl 70-to sākumā par to Jūrmalā itin daudz tika spriests un rakstīts. Biju vēl skolnieks, atceros, kā skolas sapulcē atbildīgs to laiku izpildkomitejas funkcionars runājot par pilsētas attīstības plāniem - minēja trolejbusu līnijas izveidi starp Ķemeriem un Majoriem. Viņs vēl vēl akcentēja, ka "pilsētā kursēšot tikai jaunie un modernie čehu trolejbusi"....Labi atceros arī rakstus to laiku presē, kur bija raksti par Ķemeru - Jaunķemeru autoceļu remontu un paplašināšanu, un "modernā, plašā krustojuma izbūvi uz Talsu šosejas, kas nepieciešams trolejbusu satiksmei "... Kā liela problēma trolejbusu satiksmes izveidei tika minēta viaduktu trūkums pāri dzelzceļa sliedēm Dzintaros un Slokā. Viaduktu gan Dzintaros 1976.gadā uzbūvēja. Var jau būt, ka visi tie trolejbusu būvniecības projekti Jūrmalā glabājas kaut kur Maskavas arhīvos - nedomāju, ka vietējiem projektētājiem kāds tolaik atļāva rosīties. Vēl 80-gados viens man pazīstams būvinženieris stāstīja, ka komandējuma laikā Maskavā nejauši uzzinājis par milzīgi liela tirdzniecības darbinieku tehnikuma būves plāniem Slokā teritorijā starp Slokas staciju,dzelzceļu un Dzirksteles ielu... Vietējie Jūrmalas funkcionari par to bija izbrīnīti, jo neviens neko tml.nebija dzirdējuši. Tā lūk tolaik tās lietiņas darījās - domāju, ka tajos gados Maskavā vēl daudzi līdzīgi plāni kalti, par kuriem neviens no mums nav pat neko nojautis.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Pēc 700 gadiem vēsturnieki arī lasīs Šlesera idejas arhīvā un dosies arheoloģiskajās eskspedīcijās, meklētjot, kur tas viss atrodas

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Reku cilvēkam viss skaidrs, kā risināt satiksmes problēmas Rīgā:

www.diena.lv/...

Pie tam inženiers jau sācis darboties:

"Dzelzceļa uzbēruma norakšanu esmu saskaņojis ar A/S Latvijas Dzelzceļš, Rīgas domes Satiksmes departamentu un ieprirkšējā sasaukuma Rīgas domi."

Tātad, tagad tikai lāpstu rokā un rokam nost

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

komunistu laikā arī visādu šleserveidīgo gvelzēju netrūka un pajolīšu, kas šos klausījās mutēm vaļā.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Vēl viens Pūtējs

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

To uzbērumu tiešām varētu rakt nost un to vietu izmantot daudz jēdzīgāk.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Izbraucam no Francijas:

transphoto.ru/...

šķērsojot neredzamu robežu: bildē pa labi metāla stabi un mežiņš Francija, koka stabs - jau Šveice.

transphoto.ru/...

posms Leymen — Flüh. Starpvalstu līnijā Basele — Rodersdorfa.

transphoto.ru/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: To uzbērumu tiešām varētu rakt nost un to vietu izmantot daudz jēdzīgāk.

taisnība....

naxui vispār tāds dzelzceļš ir vajadzīgs???

reku uz ērgļiem noraka sliedes un neviens nav nomiris

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

ērgļu dzelzceļš - tas ir jaunības gadu atmiņas....70-tie gadi, kad ziemās kursēja slēpotāju vilciens "Sniedziņš". Ar tvaika lokomotivi ! Parasti vilcieni bija pilni. Biļetes cenā bija arī garšīgas pusdienas Ērgļu ēdnicā. Priekš tiem laikiem - romantikas bija pietiekoši. šodien, diemžēl, Blaumaņa un brāļu Jurjānu dzimtene izskatās pamesta. žēl, ka tā.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais

reku uz ērgļiem noraka sliedes un neviens nav nomiris

==================

Ērgļu dzelzceļu savulaik vispār uzbūvēja galvenokārt

saražoto lauksaimniecības produktu, kokmateriālu un MALKAS nogādāšanai uz Rīgu. Ko gan varētu pārvadāt

tagad, ar vienu pašu automotrisi un varbūt vēl kādu 3 vagonu dīzeļvilcienu tas dzelzceļš tāpat nomitu dabīgā nāvē, pša dzelceļa un staciju uzturēšanas izdevumu dēļ vien...

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ērgļu dzelzceļš - tas ir jaunības gadu atmiņas....70-tie gadi, kad ziemās kursēja slēpotāju vilciens "Sniedziņš". Ar tvaika lokomotivi ! Parasti vilcieni bija pilni. Biļetes cenā bija arī garšīgas pusdienas Ērgļu ēdnicā. Priekš tiem laikiem - romantikas bija pietiekoši. šodien, diemžēl, Blaumaņa un brāļu Jurjānu dzimtene izskatās pamesta. žēl, ka tā.

Nezinu gan. Kaut kad nedēļu pirms lielā sprādziena braucām ievērtēt Gaiziņa torni, Ērgļi likās tīri dzīvīgs miests. Arī ceļš nākamgad uz turieni laikam beidzot visā garumā būs asfaltēts, tā kā viss notiek.

Pilni vilcieni ar slēpotājiem vairs nebūs nekad, jo tagad daudziem tomēr ir auto un vēlēšanās kratīties vilcienā - nekādas.

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Rxx rakstīja: To uzbērumu tiešām varētu rakt nost un to vietu izmantot daudz jēdzīgāk.

taisnība....

na******* vispār tāds dzelzceļš ir vajadzīgs???

reku uz ērgļiem noraka sliedes un neviens nav nomiris

Tas džeks jau tur runā par to, ka uzbērumam varētu būt vertikālas sienas, nevis tā kā tagad - kaut kādas bomzīgas pļavas uz abām pusēm.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Rxx rakstīja: To uzbērumu tiešām varētu rakt nost un to vietu izmantot daudz jēdzīgāk.

taisnība....

na******* vispār tāds dzelzceļš ir vajadzīgs???

reku uz ērgļiem noraka sliedes un neviens nav nomiris

Tas džeks jau tur runā par to, ka uzbērumam varētu būt vertikālas sienas, nevis tā kā tagad - kaut kādas bomzīgas pļavas uz abām pusēm.

Pagaidām ir bijis plāns norakt uzbērumu tikai gar Auteni. Tur gan cipari bija Zelta tilta vērtībā, tā kā šaubos vai kāds to prodžektu tagad kustinās. Bet citur... es piem. neredzu citas vietas, kur tas uzbērums un nogāzes baigi kādam traucētu. Ap Satekles ielu tāpat blakusteritorijas stāv tukšas, pamestas un nevienam nevajadzīgas. Kam vēl dzīt rievsienu, rakt nost un veidot vēl tukšus laukumus??

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Hmm, varētu jau nu būt gan loģiski un noderīgi norakt

dzelzceļa uzbērumu no DzC tilta līdz vietai, kur Valmieras iela pagriežas prom no dzelzceļa. Pret Vecrīgu būtu stāvvietas tiem, kuri Vecrīgā strādā vai kuriem tur darīšanas, arī tūristu autobusiem utt.. Tālāk jau būtu

stāvvietas tiem, kuriem vajadzības Rīgas centrā no dzelzceļa līdz, teiksim, M. Šūmahera ielai ... Tiesa, tad

posmā no dzelzceļa tilta līdz Gogoļa ielai būtu jābūt gana ērtai pārejai, kaut vai elegantam gājēju tiltam no stāvvietas uz Vecrīgas pusi. Centrāltirgus pusē arī varētu būt stāvvieta, to tirgus tirgotāji un pircēji prastu novērtēt gan Vien tad būtu atkal vajadzīgs gājēju tilts no šīs stāvvietas uz tirgu, pāri autoostas teritorijai un kanālam, lai ļaudis neblandītos caur AO vai pāri busu iebrauktuvei / izbrauktuvei Daugavas galā ...

Nuja, primārais jau ir izmaksas, kuras pie mums mēdz būt IMHO nepamatoti augstas, iespējams, tāpēc, ka mūsu bāleliņi nav iepazinušies ar Rietumu "otkatu" kultūru ...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Man ļoti patika Bama ieliktie franču piepilsētas tramvaji. Tiešām, pie mums gaišākā nākotnē laba alternativa varētu būt 6 maršruta turpinājums līdz Siguldai vai alternatīva līnija līdz Jūrmalai. Viennozīmīgi, kā šāda veida piepilsētas tipa tramvaju līnijām ir liels tūristu atbalsts n netrūktu arī to pastāvīgo lietotāju. Pieļauju, ka arī tehniskās izmaksas daudz mazākas nekā vilciena sasatāvam. Zinu, ka daudzās rietumu valstīs (īpaši jau Vācijā) dzelzceļs maz noslogotos maršrutos izmanto vienvagona automotrises. Kādreiz par to sprieda arī pie mums - rezultātā VIENA motrise tika uzbūvēta. Un to arī izmanto tikai dzelzeļa administracija dienesta izbraukumiem.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Pieļauju, ka arī tehniskās izmaksas daudz mazākas nekā vilciena sasatāvam. Zinu, ka daudzās rietumu valstīs (īpaši jau Vācijā) dzelzceļs maz noslogotos maršrutos izmanto vienvagona automotrises.

Nu ja, paskatāmies,kā ir Vācijā un uzreiz bļaujam,ka mums ar vajag. Cik tūristus tieši vilciens vedīs uz Jūrmalu? Tu vispirms sakop to pilsēteli, sakārto, lai beidzas latviešu plēšanās par amatiem un otkatus,lai būtu normāla attīstības vide, nevis visu noteiktu čomu būšana un tas, cik % var nokāst otkatā.

Un tadmels kaut ko par megaplāniem un uzbērumu norakšanām un stāvvietām uz Daugavas.

Tas tūdaliņš ar tiem saviem megaplāniem droši vien ir tikpat liels speciālists kā tu. Nu jā, un vēl uzlieciet virs Vecrīgas kupolu, kā Šlesārs gribēja.

recluse Reģ.: 04.01.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: ... Nu jā, un vēl uzlieciet virs Vecrīgas kupolu, kā Šlesārs gribēja.

Bet laba ideja, varēs lietus laikā čurāt pie jebkura stūra un uz galvas nepilēs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tagad kakraz grib iežņaukt piķi par vilcieniem... nu tur eiropas 100 miljonus + vēl pašu bāleliņu kāpostiņš...

vajag par to piķi būvēt tramvaju uz briseli

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: tagad kakraz grib iežņaukt piķi par vilcieniem... nu tur eiropas 100 miljonus + vēl pašu bāleliņu kāpostiņš...

vajag par to piķi būvēt tramvaju uz briseli

Nu bet ja pilsoņiem iedzīvotājiem pokkuj uz visu? Tad katrs šņauc uz nebēdu, cik tik var iešņaukt.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Iešņauc jau vienmēr un visur. Arī Parīzē, Briselē un Nujorkā.. Ar to jārēķinās,ka daži paliks bagātāki. Bet, tajā pašā laikā - tautai gribās ar jauniem vilcieniem pavizināties. Vecie ER-2 kaut kā jau apnikuši - kā nekā, vizinamies ar tiem jau kopš 1962.gada : būs jau vairāk nekā 50 gadi. Ja jau pašreizējais vilcienu pasākums nojuks, līdz jaunam būs jāgaida ilgi. Vienīgais labums ir tas, ka RVR elektrovilcieni praktiski ir mūžīgi...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Nav tramvaji, bet trakie:

www.youtube.com/...

Diemžēl, bet arī pie mums šāds stils sāk palikt ja ne gluži ikdienišķs, tad iknedēļas noteikti. Kur skatās CP?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti