Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

tad šie tempā uzbliezuši, 2010. gada vasarā vēl neko nemanīja.

Kasablanka vispār nav nekāda Maroka, tāpat kā Maskava nav Krievija. Kasa (kā pilsētu dēvē) ir dikti iesakņojusies savā sākotnējā spāniskumā. Pat tapas pie alus tur dod.

Tā ka daudz nav jābrīnās, ka tur ir radusies (gan jau ka gana korumpēta) doma par tramvaja tipa sabtransu.

Veiga Reģ.: 25.09.2004
0 0 Atbildēt

D-pilī uz tramvaju iepirkumu esot uzvarējis Belkommunmaš: ej.uz/...

Par kuru no šiem spaiņiem: ej.uz/... ir runa? Ar stila izjūtu baltkrieviem čābīgi (piem spainis, kuram purns kroplīgs kā persiešu kaķim, tiek pozicionēts kā "modern design"), cik saprotu, arī tehnika ir so-so...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Veiga rakstīja: D-pilī uz tramvaju iepirkumu esot uzvarējis Belkommunmaš: ej.uz/...

Par kuru no šiem spaiņiem: ej.uz/... ir runa? Ar stila izjūtu baltkrieviem čābīgi (piem spainis, kuram purns kroplīgs kā persiešu kaķim, tiek pozicionēts kā "modern design"), cik saprotu, arī tehnika ir so-so...

Nu ja. Neko citu jau no šiem sagaidīt nevarēja. Poļiem bija labs piedāvājums 1 kārtā, bet vajag taču savējos no urāliem bīdīt...

Pieļauju, ka būs šis te 6 asu: bkm.by/...

un šie te 4 asu: bkm.by/...

Cik zinu, citu viņiem nav. Tas ar to persiešu purnu vispār ir... 1969.gada prototipa modernizācija. Ar kalpošanas laiku 9 gadi...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bams varētu sīkāk pastāstīt termiņiem, kuros bija paredzēts palaist jaunās Škodas uz Ausekļa ielu un Mežaparku. Bija kaut kāda infa, ka uz mežparku jaunie tramvaji jau brauks jau iepriekšējā gada beigās...Bet ?

Un vēl jautājums aiz ziņkāres - vai visi plānotie jaunie tramvaja vagoni beidzot ir jau saņemti ?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bams varētu sīkāk pastāstīt termiņiem, kuros bija paredzēts palaist jaunās Škodas uz Ausekļa ielu un Mežaparku.

Pēc RD pieņemtā ZG tramvaja ieviešanas plāna un pēdējām 2011.g. korekcijām ir šādi: Jugla- Ausekļa iela-2013. g., Mežaparks-Radio loks 2013. g.

Bija kaut kāda infa, ka uz mežparku jaunie tramvaji jau brauks jau iepriekšējā gada beigās...Bet ?

Bija. Bet jau rakstīju, ka nācās veikt zināmu objektu pārplānošanu un pārsaskaņošanu.

Naktī uz piektdienu tika veikta pēdējā sarežģītākā objekta pārbūve Tallinas ielas krustojumā.

Patlaban norit darbi pie Mežaparka apgriešanās loka energoapgādes nodrošināšanas. Varētu pabeigt šajā vai nākam. nedēļā. Visi pārējie lielie darbi praktiski ir izdarīti.

Piektdien naktī Dienesta Tatra veica izmēģinājuma braucienu ar pantografu visa maršruta garumā.

bilde te: transphoto.ru/... (Matīsa iela)

Kad palaidīs jaunos vagonus- pagaidām man nav zināms.

Un vēl jautājums aiz ziņkāres - vai visi plānotie jaunie tramvaja vagoni beidzot ir jau saņemti ?

Jā, visi 6 garie ir klāt. Pēdējais tika atvests 23.11.2012.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Paldies Bamam par izsmeļošu informāciju. Visnotaļ labas ziņas. Domāju, ka pasažieri un tramvaju vadītāji par to tikai priecāsies. Rudenī nejauši radio ielas rinķī pie viena jaunā tramvaja kloķiem atpazinu savu kādreizēj0 studentu. Nujā, strādājot par tramvaja vadītāju, jo varot nopelnīt vairāk nekā ar augstskolas diplomu specialitātē...Tā nu tas pie mums ir. Pabazarējām. Uz jaunā tramvaja pagaidām gan tiekot reti, bet kad pie tā pierod, vecajā tatriņā kāpt gan vairs negriboties.... it kā jau loģiski. Cer, ka pēc jauno maršrutu atvēršanas varēs jaunajā škodiņā iesēsties pastāvīgi. Atcerējos, ka jau padomjlaikos, viens mans kursa biedrs jurists, daudzus gadus naudas dēļ šancēja uz TR-9 sakabes troļļuka 9.maršrutā -pelnīja līdz 800 rublīšu mēnesī. Tolaik prokurors mēnesī pelnīja knapi 200 rbl, tiesnesis tikai ap 150 rbl. Tagad gan viņs ,šķiet, ir labs advokats...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

interesanti - cik gadus par jaunajiem džimbuļiem vēl būs jāpogā līze?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau , kā vēstures cienītāju, mani interē arī veco tramvaju renovacijas problemjautājumi. Cik atceros, bams reiz rakstīja, ka depo tiekot atjaunots tas savulaik nosvilušais MTV-82 vagons. Vienu laiku depo bija pamanāms arī klasiskais RVR-7 "zilais daugavpilietis", kurš pat skaitījās "na hodu"... Izskatās, ka daugavpilieši drīz pāries uz baltkrievu vagoniem, no zemes virsas var pazust pēdējais RVR-7 vagons. Vai tur notiek kāda attīstība ? Domāju, ka daudziem rīdziniekiem šie vecie tramvaju vagoni izraisītu nostaļgiskas jaunības dienu atmiņas un katram labpatiktos svētku reizēs tādos vagonos pavizināt savus mazbērnus. Cik dzirdēts un redzēts, īpaši labi panākumi veco tramvaju atsevišķu eksemplaru atjaunošanā un uzglabāšanā ir čehiem, daudz neatpaliek arī pēterburgieši.

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Šodien pie centrālā tirgus redzēju kaut kādu it kā atjaunotu 7. maršruta kantaino Tatru ar kaut kādiem dīvainiem benķiem iekšā. Tādiem uz Vīnes krēslu pusi.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Paldies Bamam par izsmeļošu informāciju.

Vienmēr laipni prasi vēl, ja kas interesē

Rudenī nejauši radio ielas rinķī pie viena jaunā tramvaja kloķiem atpazinu savu kādreizēj0 studentu. Nujā, strādājot par tramvaja vadītāju, jo varot nopelnīt vairāk nekā ar augstskolas diplomu specialitātē...

Divas minimalkas uz ķepas sanāķ. Ar nosacījumu, ja kāds "laipnais" nav uzrakstījis kādu kļauzu. A raksta daudz, cītīgi un regulāri.

Kāpēc atvēri durvis. Vai kāpēc neatvēri durvis.

Kāpēc piebrauci 10cm no pieturas bortakmeņa vai kāpēc vadītājs izdeva atlikumu sīknaudā, vai kāpēc vadītājs ar mani nerunāja, vai kāpēc vadītājs ar mani runāja nelaipni, vai kāpēc vadītājs nepagaidīja skrienošu pasažieri vai kāpēc vadītājs gaida visus skrienošos, vai kāpēc vadītājs visu laiku trinkšķina zvanu, vai kāpēc vadīts nezvana un atļauj citiem sev traucēt braukt...un tādā garā. Twiterī arī viss tas labi redzams.

Priekšniecība fiefišās pie visiem sīkumiem. Vadītāji spēj tik rakstīt paskaidrojumus. Štučītāji gan no malas, gan iekšējie ir lielā daudzumā un lielā priekšniecības cieņā...

Tā kā 2 minimalkas pie tāda darba nav daudz. Pulksten 3 vai 4 naktī velties no mājas laukā, rukāt 9 stundas ar vienu ēstpauzi 20min. garumā, pēc maiņas vēl testies uz pāris vietām pilsētā nodot iekasēto biļešu naudu vai pārvilkties mājās 1-2-3 naktī pēc vakara maiņas- to ne katrs var izturēt.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Šodien pie centrālā tirgus redzēju kaut kādu it kā atjaunotu 7. maršruta kantaino Tatru ar kaut kādiem dīvainiem benķiem iekšā. Tādiem uz Vīnes krēslu pusi.

Vai tik nav bijusī reklāma Zelta zive?

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nezinu kā citiem, bet man tie ar reklāmām aplīmētie tramvaji, trolejbusi un autobusi nesajūsmina. Protams, tāda prakse ir visā pasaulē, bet šaubos, vai tas ir pats labākais risinājums. Atceros no senākiem laikiem, ka pirmās uz Rīgas tramvajiem 70-t0 gadu vidū parādijās Sportloto reklāmas - daudzi vēl vecie RVR-7 tramvaji bija nokrāsoti spilgti dzelteni, ar sarkanu uzrakstu SPORTLOTO uz abiem tramvaja sāniem... Daudzi pasažieri tolaik nesaprata reklāmas būtību, domāja, ka vadītāji tirgo tās loterijas biļetes . Tāpēc, salonā pie vadītāja kabines parādijās uzraksti: VADĪTĀJS sportloto biļetes netirgo... Savukārt, uz čehu tatriņām reklāmas parādijās tikai 80-to sākumā, un tās bija coca-kola reklāmas. Sākotnēji tas bija viss.. Pēc tam jau uz trolejbusiem sāka reklamēt futbola spēles Daugavas stadionā, parādijās arī citu veidu reklāmas. Pieļauju, ka no tā visa pašlaik RS saņem palielu piķi, kādēļ ar reklamām aplīmeto transportlīdzekļu skaits arvien palielinās.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

rs saņem kapeikas.... tur virsū sēž svojaku reklāmas kantoris

vismaz bija tajā kaikā, kad Pirmais čubinājās ar reklāmām....

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Cik tad tie jaunie tramvaji kopumā tagad RS ir? Plānotie 20, vai sanāca vairāk? Un interesanti, kāds vidēji būs to sadalījums skaita ziņā maršrutos: Ausekļa iela - Jugla un Stacijas laukums- Mežaparks ?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Cik tad tie jaunie tramvaji kopumā tagad RS ir? Plānotie 20, vai sanāca vairāk?

Pašlaik 26. T.sk 6 gariem. Opcija paredz līguma ietvaros pasūtīt vēl 32.gab 3-sekciju. Vai to darīs- nezinu.

Un interesanti, kāds vidēji būs to sadalījums skaita ziņā maršrutos: Ausekļa iela - Jugla un Stacijas laukums- Mežaparks ?

Pa 6.maršrutu patlaban brauc 13 gab., pa 11.maršrutu 9 tramvaji.

Kad 6.kursēs atkal no Juglas līdz Ausekļiem, tad vajadzēs 17-19 vagonus.

Tāpat tuvākajā perspektīvā vajadzēs 13.jaunos vagonus 4.maršrutam un 12 gab. 5.maršrutam. Vairāk vagonu Brīvības ielas depo neietilpst.

!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.

Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.

Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?

Nu ķipā jā.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.

Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?

Nu ķipā jā.

Tautai jau patīk asinis, ja būtu zināms, ka kaut kur var kaut kas nesaiet - interesentu būtu pāri acīm...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu". Ja nu vienīgi tas krustojums pie Bērnu pasaules tāds pašaurs izskatās, kādreiz Mežparka rinķis arī tāds pārāk plašs neizskatījās - pat retro tramvajs pa to lēni un prātīgi brauca... Atceros, ka studiju gados ar 11. uz mežparku braucu pāris reizes nedēļā, jo tur notika fizkultūras nodarbības. Cik esmu dzirdējis no tramvaju vadītājiem, jau ilggadēji 11. ir viens no iemīļotākajiem tramvaju vadītāju maršrutiem. Starp citu, tramvajnieku aizkulišu sarunās dzirdēts viedoklis, ka strādāt Brīvībenes depo skaitās prestižāk nekā citos...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Uzdūros foto no 60-iem gadiem:

www.kambaris.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu". Ja nu vienīgi tas krustojums pie Bērnu pasaules tāds pašaurs izskatās, kādreiz Mežparka rinķis arī tāds pārāk plašs neizskatījās - pat retro tramvajs pa to lēni un prātīgi brauca... Atceros, ka studiju gados ar 11. uz mežparku braucu pāris reizes nedēļā, jo tur notika fizkultūras nodarbības. Cik esmu dzirdējis no tramvaju vadītājiem, jau ilggadēji 11. ir viens no iemīļotākajiem tramvaju vadītāju maršrutiem. Starp citu, tramvajnieku aizkulišu sarunās dzirdēts viedoklis, ka strādāt Brīvībenes depo skaitās prestižāk nekā citos...

Nu Mežaparka riņķim arī pieder tramvajapgleznošanas grafiti neoficiālais "rekords". Tik īsā laikā "uzražot mākslu" tik lielā laukumā laikam citur nav izdevies...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.

Kāpēc domā, ka nevar?

cikdesmit sastāvus, tavuprāt, tur vajag?

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

!!! Kam interesē: šo Sestdien pa 11. no plkst. 10:30 (centrs) līdz 16 kursēs 1 4-sekciju Škoda.

Tipa pirmais riktīgais izmēģinājums ar pasažieriem un uzreiz ar garo verķi? Lai var saprast kas un kā?

Nu ķipā jā.

Tas garais jau pirms jaunā gada 6 maršrutā kursēja.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kvatra rakstīja:

Tas garais jau pirms jaunā gada 6 maršrutā kursēja.

Runa ir par 11. maršrutu.

IkdienasViesis rakstīja: Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu".

Tieši tā, viss notika pēc iepriekš saskaņota plāna un nekādu problēmu nebija.

c]IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau , kā vēstures cienītāju, mani interē arī veco tramvaju renovacijas problemjautājumi. nosvilušais MTV-82 vagons. Vienu laiku depo bija pamanāms arī klasiskais RVR-7 "zilais daugavpilietis",

MTV-82 ir restaurācijas procesā. Jāsaka gan, ļoti lēni darbi norit.

Savukārt no D-pils atvestais RVR-6 gan restaurēts netiek. Iespējams, kaut kad nākotnē.

HIPPY rakstīja: Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.

Jau sen nodrošina. Kur ņems? Līzē ņems

Esošie pietiek gan 6, gan 11.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti