Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bucefals rakstīja: Man arī ir pašsaglabāšanās tieksmes un es, ejot pa dzīvojamo zonu, cenšos nepakļūt zem riteņiem ne tiem, kas ievēro, ne tiem, kas neievēro to zīmi pareizi.

Pašsaglabāšanās instinkts neliek pibremzēt uz zaļo (ja nu kāds pārkāpējs nesas pa sarkano)? Instinkts neliek piebremzēt pie katra otršķirīga ceļa?

Paziņu lokā ir precedents, kura dēļ, pārvietojoties ar auto Jāņu naktī vai Jaungada naktī pa Latvijas ceļiem, tiešām piebremzēju gandrīz pie katra nepārredzamāka krustojuma.

Citās dienās gan man tāda paranoja nav, tomēr es paturu prātā, ka jebkurā a/m var sēdēt piedzēries vadītājs, pārguris vadītājs, sirdstriekas vai insulta skartais, vadītājs, kurs ir psihiski vai psiholoģiski nestabils (kaut vai tāpēc, ka viņš šobrīd laupa banku). Utt.

Ja ir noteikumi tad ir. Ja nav tad nav.

Tieši visu augstākminēto iespēju dēļ šo izteikumu ieteiktu pārdomāt no sirds Tevis paša un Tavu tuvāko drošības labad.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja: Tieši visu augstākminēto iespēju dēļ šo izteikumu ieteiktu pārdomāt no sirds Tevis paša un Tavu tuvāko drošības labad.

Nu kā mēs redzam ka lielākai daļai vadīju ir pajāt uz CSN, jo Sava Svarīguma sajūta ir pārāka par CSN un normālu uzvedību. Pat BAMSam tas bija jaunums ka Gājējam Dzīvojamā zonā ir priekšroka.

Liela daļa, kas Dzīvojamā zonā nelaiž Gājējus un pārsniedz ātrumu paši ir līdzvainīgi pie sodu palielināšanās, jo pārkāpj paši to neapzinoties.

Starpcitu uz Purvciema un Nīcgales ielas krusta regulāri stāv Policija un raksta protokolus par ātrumu AUNIEM pēc kā šamie ir sašutuši par policijas rīcību, ke neļauj braukt pa šīm ielām ar 50.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

man nav nekas pret sodiem un ātruma ievērošanu dzīvojamā zonā uz brauktuvēm

Man ir jautājums - kad vienreiz pierādīsi ka tramvaja sliežu klātne ir tas pats, kas brauktuve...

Ar citātiem no CSN vai Ceļu satiksmes likuma!

Nocitē lūdzu, kur sliežu klātne ir brauktuve vai ka brauktuve ir sliežu klātne

un kā pareizi ternminoloģiski jāskam CSN 82. punktam...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tas ir gluži kā veicot labo pagriezienu no Valdemāra ielas uz Ķīpsalas baseinu - Mašīnām ir jālaiž gājēji, bet velosipēdiem ir jālaiž mašīnas...

Dzīojamā zonā uz brauktuves un trotuāra gājējs ir kings (ar ierobežjojumism u ztraucēšanu), bet uz sliežu klātnes pārāks par gājēju ir džimbulis!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: un kā pareizi ternminoloģiski jāskam CSN 82. punktam...

CSN 82. punkts attiecas uz dzīvojamo zonu?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

Paga paga – jūs pats apgalvojāt ka sliežu klātne nav brauktuve.

Joslas attiecas uz brauktuvi – nevis uz jūsu sliežu klātni.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Dzīojamā zonā uz brauktuves un trotuāra gājējs ir kings (ar ierobežjojumism u ztraucēšanu), bet uz sliežu klātnes pārāks par gājēju ir džimbulis!

Iemesls: »Nepieciešamība šķērsot brauktuvi« ir pietiekošs, lai to nesauktu par nepamatotu!

Šodien vienam āpsim Dzīvojamā zonā bija arguments – gājējam ir jāpalaiž mašīna, jo te ir ceļš un Dzīvojamā zona attiecas uz

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Dzīojamā zonā uz brauktuves un trotuāra gājējs ir kings (ar ierobežjojumism u ztraucēšanu), bet uz sliežu klātnes pārāks par gājēju ir džimbulis!

Iemesls: »Nepieciešamība šķērsot brauktuvi« ir pietiekošs, lai to nesauktu par nepamatotu!

Šodien vienam āpsim Dzīvojamā zonā bija arguments – gājējam ir jāpalaiž mašīna, jo te ir ceļš un Dzīvojamā zona attiecas uz

vēlreiz saku - kamēr tramvajs brauc pa sliežu klātni, nevis pa brauktuvi - tikām pedestrānis var stāvēt pie ratiem

dzīvojamā zonā esoša brauktuve ir visā tās platumā izmantojama pedestrāņiem, bezsliežu tr. līdzekļu šoperi var iet ieskrieties...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

…attiecas uz trotuāriem nevis ceļu.

Tā lūk.

Savukārt mans arguments, ka tad ja vadītājam traucē gājēji Dzivojamā zonā viņš drīkst braukt pa maģistrālām ielām, kur gājējiem nav priekšroka, tika nokautēts ar zemnieka loģiku – ja te ir asfalts tad tas ir ceļš nevis Dzīvojamā zona…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un kā pareizi ternminoloģiski jāskam CSN 82. punktam...

CSN 82. punkts attiecas uz dzīvojamo zonu?

Tāpēc ka dzīvojamajā zonā pedestrāņiem ir tiesības staigāt pa brauktuvi, ja brauktuvi šķērso tramvaja sliežu klātne (tā tātad nav brauktuve) tur visiem ir jālaiž tramvajs. 82. CSN nosaka, ka brauktuvi var šķērsot tramvaja sliežu klātne - tātad ar to jāsaprot ka tramvaja sliežu klātne nav brauktuve. Un te nekas nemainās - tā ir dzīvojamā zona vai parasta iela. Jo ja brauktuve šķērsotu brauktuvi, tad taču tas būtu visparastākais krustojums, vai ne?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: vēlreiz saku - kamēr tramvajs brauc pa sliežu klātni, nevis pa brauktuvi - tikām pedestrānis var stāvēt pie ratiem

dzīvojamā zonā esoša brauktuve ir visā tās platumā izmantojama pedestrāņiem, bezsliežu tr. līdzekļu šoperi var iet ieskrieties...

Sagaidīsim CSN guru komentāru un tad varēsi metināt tālāk atsledznieka CSN.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: …attiecas uz trotuāriem nevis ceļu.

Tā lūk.

Savukārt mans arguments, ka tad ja vadītājam traucē gājēji Dzivojamā zonā viņš drīkst braukt pa maģistrālām ielām, kur gājējiem nav priekšroka, tika nokautēts ar zemnieka loģiku – ja te ir asfalts tad tas ir ceļš nevis Dzīvojamā zona…

Šeit nu gan 100% sadalu viedokli - brauktuve dzīvojamā zonā ir un paliek brauktuve ar dzīvojamās zonas ierobežojumiem. Brauktuve ir ceļa daļa, kas paredzēta bezsliežu tr. līdzekļiem un bezsliežu lūžņa šoperis var iet ieskriet sienā, ja kaut kas nepielec!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: …attiecas uz trotuāriem nevis ceļu.

Tā lūk.

Savukārt mans arguments, ka tad ja vadītājam traucē gājēji Dzivojamā zonā viņš drīkst braukt pa maģistrālām ielām, kur gājējiem nav priekšroka, tika nokautēts ar zemnieka loģiku – ja te ir asfalts tad tas ir ceļš nevis Dzīvojamā zona…

Šeit nu gan 100% sadalu viedokli - brauktuve dzīvojamā zonā ir un paliek brauktuve ar dzīvojamās zonas ierobežojumiem. Brauktuve ir ceļa daļa, kas paredzēta bezsliežu tr. līdzekļiem un bezsliežu lūžņa šoperis var iet ieskriet sienā, ja kaut kas nepielec!

Redaktori laikam šito nelasa un nemaz netaisās noskaidrot kā tur ir - sliežu klātne ir vai nav brauktuve... Manā skatījumā tā nav brauktuve, jo tā ir speciāli izdalīta no csn ar specifisku nosaukumu - sliežu ceļa klātne

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Un te nekas nemainās - tā ir dzīvojamā zona vai parasta iela. Jo ja brauktuve šķērsotu brauktuvi, tad taču tas būtu visparastākais krustojums, vai ne?

Ieliec to 82. punktu Dzīvojamā zonā un tad runāsim, bet kamēr tas tur nav, tikmēr nejauc banānus ar skābiem kāpostiem…

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Redaktori laikam šito nelasa

Uzsitīsim e-pastu…

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Un te nekas nemainās - tā ir dzīvojamā zona vai parasta iela. Jo ja brauktuve šķērsotu brauktuvi, tad taču tas būtu visparastākais krustojums, vai ne?

Ieliec to 82. punktu Dzīvojamā zonā un tad runāsim, bet kamēr tas tur nav, tikmēr nejauc banānus ar skābiem kāpostiem…

paga - brauktuve dzīvojamā zonā pēkšņi arī vairs nav brauktuve?

manuprāt palma arī sibirijā ir palma, tikai, ja brauktuve (nevis sliežu klātne) atrodas dzīvojamā zonā, tad tikai uz brauktuves (nevis arī uz sliežu klātnes) pedestrāņiem ir priekšroka.

ja tramvajs pārvietojas pa brauktuvi, tad viņām jālaiž gājēji - te jautājumu nav, bet ja tramvajs brauc pa sliežu klātni, tātad pedestrānim nav priekšrokas pret džimbuli, jo nekādu priekšrocību dzīvojamā zona uz sliežu klātnes pedestrānim nav.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

nu es izlasīju. "1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;"

tur skaidri pateikts, ka joslas platums attiecas tikai uz automobiļiem.

Tā kā jautājums joprojām aktuāls - kur beidzas tramvaja sliežu klātne un sākas brauktuve, ja segums vienāds un strīpu nav?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

anonimikis rakstīja: bet kur sākas sliežu klātne, ja tās ir iestrādātas asfaltā/bruģī? starp sliedēm?

kā definē joslas platumu esi CSN lasījis?

nu es izlasīju. "1.7. braukšanas josla — jebkura brauktuves garenvirziena josla (var būt apzīmēta ar ceļa apzīmējumiem), kura ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā varētu braukt automobiļi;"

tur skaidri pateikts, ka joslas platums attiecas tikai uz automobiļiem.

Tā kā jautājums joprojām aktuāls - kur beidzas tramvaja sliežu klātne un sākas brauktuve, ja segums vienāds un strīpu nav?

Ir dārgāks un dzelžaini strādājosss eksperiments - nomet savu auto tā, lai netiek garām tramvajs. Visai dārgi uzzināsi cik tad plata ir/skaitās tā sliežu klātne.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

nav runa par auto! un traucēt satiksmi ar ceļam priekšā nosmestu auto nedrīkst arī dzīvojamā zonā.

kā gājējam zināt kur viņš drīkst vilkties dzīvojamā zonā un kur viņam brauks virsū tramvajs? Kur ir robeža starp sliežu ceļa klātni un brauktuvi?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: nav runa par auto! un traucēt satiksmi ar ceļam priekšā nosmestu auto nedrīkst arī dzīvojamā zonā.

kā gājējam zināt kur viņš drīkst vilkties dzīvojamā zonā un kur viņam brauks virsū tramvajs? Kur ir robeža starp sliežu ceļa klātni un brauktuvi?

robežas starp joslām ir? var nebūt!

Kā gājējam to nomērīt - joslas platumu? vienkārši - lietojot redzi, acumēru un veselo saprātu!

ja nav pirmais - tad ir balts spieķis un tam čibim VISUR ir priekšroka.

ja nav pēdējais - tad nekādi skaidrojumi un definīcijas nelīdzēs...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Palasīju noteikumus. Punktu tur daudz. Nebūs tev taisnība par to, ka sliežu ceļa klātne nav brauktuves daļa.

Piemēri:

"84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas tramvaja sliežu ceļa klātne, ..."

"87. Ja tramvaja sliežu ceļa klātne ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, ... "

"97. Uz ceļiem, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos un ir četras vai vairākas braukšanas joslas, kā arī uz ceļiem ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ja brauktuves vidū ir tramvaja sliežu ceļa klātne, ..."

Visos šajos punktos sliežu ceļu klātne minēta tādā kontekstā, ka tā ir brauktuves daļa.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Palasīju noteikumus. Punktu tur daudz. Nebūs tev taisnība par to, ka sliežu ceļa klātne nav brauktuves daļa.

Un tagad palasi savādāku interpretāciju:

Piemēri:

"84. Ja brauktuves vidū vienā līmenī atrodas drošības saliņa, ..."

"87. Ja drošības saliņa ir atdalīta no pārējās brauktuves vai neatrodas vienā līmenī ar to, ... "

"97. Uz ceļiem, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos un ir četras vai vairākas braukšanas joslas, kā arī uz ceļiem ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā, ja brauktuves vidū ir drošības saliņa, ..."

Visos šajos punktos "sliežu ceļu klātne" vietā ieliekot vārdus - barjera, drošības saliņa, stabsm, visi šie objekti kļūst par brauktuvi vai brauktuves daļu?

Un interesanti no 82. CSN viedokļa ja tramvaja sliežu klātne tomēr ir brauktuve - kā var brauktuves krustoties un tas tajā pat laikā nesanāk krustojums? Nu tīri interesani palika...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tev ir interpretācija - kā būtu ja būtu. manos punktos tur skaidri un gaiši minēta sliežu ceļu klātne. ir tomēr atšķirība?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti