Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai

Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Bet vēljoprojām ir krustojums, kurā ir taksometru pietura, kaut krustojumso nedz apstāties, nedz stāvēt itkā neesot ļauts...

Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu? Tāpat tas neko no drošības viedokļa neietekmē. Tur jau tā lieta, ka likumi ir drausmīgi vispārīgi un nepilnīgi (kā šajā tramvaja sliežu klātnes jautājumā).

Vajadzētu visus šos likumus papildināt, precizēt. Paskaidrot, kas tieši ir tramvaja sliedes, cik liels attālums no sliedēm vēl joprojām skaitās klātnes daļa gan Rīgā un Daugavpilī, gan Liepājā. Uzzināt, kādu tieši zīmi likt pie Centrāltirgus. Varbūt pilnīgi jaunu vajag ieviest - "tramvajam priekšroka", ar ko papildināt esošo dzīvojamās zonas zīmi?

Tāpat likumā ierakstīt, ka T veida krustojumā drīkst apstāties un stāvēt, ja tam ir paredzēta īpaša josla.

Un vēl sazin ko varētu izdarīt.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai

Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…

Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Krotow rakstīja:

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai

Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…

Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.

Labāk ko noderīgāku - labot salauztos biļešu automātus, lai līnijā atkal kursētu jaunās Škodas!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?

Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?

Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...

Vai kustība pa apli ir krustojums? (Es neko neapgalvoju, jo nezinu. Tikai interesējos.)

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

uupis rakstīja: Visi tālākie punkti, kur ir runa par tramvaja sliežu ceļa klātni attiecas uz citiem transportlīdzekļiem, kas reglamentē viņu attiecības celu satiksmē.

Dzīvojamās zonās atitiecības starp gājēju un transportlīdzekli reglamentē vārdiņi priekšroka un nepamatota traucēšana, bet nekas vairāk.

Ja jums ir priekšlikumi atsevišķi izdalīt tramvaju un gājēju attiecības dzīvojamā zonā – rakstiet priekšlikumus uz SM, CSDD un MK, jo vairāk vēstuļu uzrakstīsiet, jo ātrāk dabūsiet spamera statusu…

Gribi teikt, ka, piemēram, Bauskas ielā - tramvaja sliežu klātne ir brauktuve? Ropažu ielā tā arī ir brauktuve?

Gribu palielīties. Braucot pa Tapešu ielu (lai apbrauktu Melnsila ielas korķus), pirms 7, vai varbūt 10 gdiem bija iespēja uzbraukt uz tramvaja sliedēm, lai apbrauktu bruģēto posmu, pa kuru vienmēr visi vilkās nenormāli lēni. Vajadzēja zinamu izveicību lai noturētos uz sliedēm, jo vietām grants abpus sliedēm bija izskalota riteņa dziļumā.

Vienmēr man bija liela zinjkāre, vai mani par to policija var sodīt vai nevar.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?

Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...

Vai kustība pa apli ir krustojums? (Es neko neapgalvoju, jo nezinu. Tikai interesējos.)

Nu uz to varētu norādīt:

273.2. 102.zīme "Krustojums, kur brauc pa loku";

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?

Nu tur tas rotācijas aplis uzrīkots tā, ka tramvajs tam pa diagonāli šturmē cauri...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?

photos.wikimapia.org/p/00/01/05/02/00_big.jpg

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?

photos.wikimapia.org/p/00/01/05/02/00_big.jpg

Kur šitāds autovadītāju bieds ir?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?

Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...

Pacentos paskatīties, ko tur varētu mainīt. Manuprāt, labāk ir. Un tā salīdzinoši pa lēto sanāk. Tēraudlietuves iela tagad vienvirziena, jo who cares, bet kā tur vēl Ziemeļu koridors klātos pāri, nezinu.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...

Pirms tilta virzienā uz centru nobrauktuve labajā pusē ir. Tik pašlaik tas ir zemes ceļš uz nekurieni. Uztaisīt par normālu nobrauktuvi un ar abiem braukšanas virzieniem, tad zem tilta gar Brasas-Čiekurkalna dzelzceļu.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Un vēl savienot abas Starta ielas daļas, lai varētu no VEF puses vieglāk tikt, apbraukt tādus Gaisa tilta korķus kā pirms dažām dienām.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...

Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...

Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...

Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.

Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...

Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...

Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.

Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...

Pēc esošās shēmas, čals domā, ka tēraudlietuves iela jātaisa vienvirziena virzienā no esošā apļa, tikai kā tajā ieklūt tur dzīvojošajiem, ja tie piebrauc no Čiekurkalna puses?

Un jā - vai tiešām Atlasa iela (bijušā rūpnīcas teritorija) ir jāuztver kā pilnvērtīga iela?

Bet par to Siguldas virziena dzelzceļju jau ir stāsts - pat pārbrauktuvi tur uzrīkot nebūs nekas lēts un īpaši caurlaidīgs, par tuneli vai satiksmes pārvadu uz tādu "ānīti" vispār varam droši nesapņot jau uzreiz...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN

Tur drīz būs jauna ceļazīme:

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN

Tur drīz būs jauna ceļazīme:

dzīvojamā zona ar tramvaju ! ūpim patiks

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uahahahahaha

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Jaunākās tendences autobusu būvē.

uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...

Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...

Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...

Visur ne, bet uz Bolderāju vai Vecmīlgrāvi varētu. Skaidrs, ka mūsu ielu šaurībā manevrēt tam būtu grūti, ņemot vērā, ka visi tā riteņi iet praktiski pa vienu trajektoriju, nezinu kā tur būtu ar drošu intervālu ievērošanu, pieļauju, ka daudzi autovadītāji tam piebrauktu blakus pārāk tuvu un būtu crash...

Var jau to busu uzlikt uz betona špūres kā šur tur pasaulē:

taču tāda betona būve izmaksu ziņā esot tuvu parastu sliežu izbūvei, nu jau kādus gadus 10 nekur tādu jaunu nebūvē. Turklāt pa to špūri var braukt tikai un vienīgi tādi busi, ne ātrie, ne citi to izmantot nevar.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti