anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
Palaidniex rakstīja: Bet vēljoprojām ir krustojums, kurā ir taksometru pietura, kaut krustojumso nedz apstāties, nedz stāvēt itkā neesot ļauts...
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu? Tāpat tas neko no drošības viedokļa neietekmē. Tur jau tā lieta, ka likumi ir drausmīgi vispārīgi un nepilnīgi (kā šajā tramvaja sliežu klātnes jautājumā).
Vajadzētu visus šos likumus papildināt, precizēt. Paskaidrot, kas tieši ir tramvaja sliedes, cik liels attālums no sliedēm vēl joprojām skaitās klātnes daļa gan Rīgā un Daugavpilī, gan Liepājā. Uzzināt, kādu tieši zīmi likt pie Centrāltirgus. Varbūt pilnīgi jaunu vajag ieviest - "tramvajam priekšroka", ar ko papildināt esošo dzīvojamās zonas zīmi?
Tāpat likumā ierakstīt, ka T veida krustojumā drīkst apstāties un stāvēt, ja tam ir paredzēta īpaša josla.
Un vēl sazin ko varētu izdarīt.
uupis rakstīja:
anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.
Krotow rakstīja:
uupis rakstīja:
anonimikis rakstīja: zīmi aizvākt nav pareizi. Tur tomēr daudz mierīgo iedzīvotāju pārvietojas. Labāk aizvākt tramvaju. un tas arī atbilst šai tēmai
Plaģiāts – šitas ir Ūpja jājamzirdziņš…
Šiem abiem par gaisa maitāšanu jāpiespriež sabiedriskie darbi - mēnesi vakaros depo mazgāt tramvajus.
Labāk ko noderīgāku - labot salauztos biļešu automātus, lai līnijā atkal kursētu jaunās Škodas!
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Vai kustība pa apli ir krustojums? (Es neko neapgalvoju, jo nezinu. Tikai interesējos.)
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Visi tālākie punkti, kur ir runa par tramvaja sliežu ceļa klātni attiecas uz citiem transportlīdzekļiem, kas reglamentē viņu attiecības celu satiksmē.
Dzīvojamās zonās atitiecības starp gājēju un transportlīdzekli reglamentē vārdiņi priekšroka un nepamatota traucēšana, bet nekas vairāk.
Ja jums ir priekšlikumi atsevišķi izdalīt tramvaju un gājēju attiecības dzīvojamā zonā – rakstiet priekšlikumus uz SM, CSDD un MK, jo vairāk vēstuļu uzrakstīsiet, jo ātrāk dabūsiet spamera statusu…
Gribi teikt, ka, piemēram, Bauskas ielā - tramvaja sliežu klātne ir brauktuve? Ropažu ielā tā arī ir brauktuve?
Gribu palielīties. Braucot pa Tapešu ielu (lai apbrauktu Melnsila ielas korķus), pirms 7, vai varbūt 10 gdiem bija iespēja uzbraukt uz tramvaja sliedēm, lai apbrauktu bruģēto posmu, pa kuru vienmēr visi vilkās nenormāli lēni. Vajadzēja zinamu izveicību lai noturētos uz sliedēm, jo vietām grants abpus sliedēm bija izskalota riteņa dziļumā.
Vienmēr man bija liela zinjkāre, vai mani par to policija var sodīt vai nevar.
Bucefals rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Vai kustība pa apli ir krustojums? (Es neko neapgalvoju, jo nezinu. Tikai interesējos.)
Nu uz to varētu norādīt:
273.2. 102.zīme "Krustojums, kur brauc pa loku";
135. Aizliegts apstāties un stāvēt:
135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.
man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?
anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?
Nu tur tas rotācijas aplis uzrīkots tā, ka tramvajs tam pa diagonāli šturmē cauri...
anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?
Bams rakstīja:
anonimikis rakstīja: man šķiet, ka tas uz tramvajiem vairs neattiecas. Vai tiem arī kaut kur ir rotācijas aplis iekārtots?
Kur šitāds autovadītāju bieds ir?
Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Tu domā Brīvības un Cēsu ielas krustojumu?
Ne, me, ir tāds krustojums - pērle! Netālu no policijas galvenās mītnes. Nobraucot no Brasas satiksmes pārvada ir krusts ar apļveida kustību, īsta zīmju un absurdu paradīze...
Pacentos paskatīties, ko tur varētu mainīt. Manuprāt, labāk ir. Un tā salīdzinoši pa lēto sanāk. Tēraudlietuves iela tagad vienvirziena, jo who cares, bet kā tur vēl Ziemeļu koridors klātos pāri, nezinu.
un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...
smaidiigais rakstīja: un kā lai tie, kas no Čierīša brauc, tiek zem tilta - tur firmu un firmiņu uima...
Pirms tilta virzienā uz centru nobrauktuve labajā pusē ir. Tik pašlaik tas ir zemes ceļš uz nekurieni. Uztaisīt par normālu nobrauktuvi un ar abiem braukšanas virzieniem, tad zem tilta gar Brasas-Čiekurkalna dzelzceļu.
Un vēl savienot abas Starta ielas daļas, lai varētu no VEF puses vieglāk tikt, apbraukt tādus Gaisa tilta korķus kā pirms dažām dienām.
Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.
Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...
Bams rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Tēraudlietuves iela vienvirziena? Vaitad...
Starta ielu savienot... Domāju, ka tas varētu būt baigi dārgi...
Cilvēks grib, lai no Tēraudlietuves ielas visi tikai izbrauc...vai iebrauc... no shēmas nevar saprast.
Starta ielu savienot...tur pa vidu Siguldas dzelzceļš...
Pēc esošās shēmas, čals domā, ka tēraudlietuves iela jātaisa vienvirziena virzienā no esošā apļa, tikai kā tajā ieklūt tur dzīvojošajiem, ja tie piebrauc no Čiekurkalna puses?
Un jā - vai tiešām Atlasa iela (bijušā rūpnīcas teritorija) ir jāuztver kā pilnvērtīga iela?
Bet par to Siguldas virziena dzelzceļju jau ir stāsts - pat pārbrauktuvi tur uzrīkot nebūs nekas lēts un īpaši caurlaidīgs, par tuneli vai satiksmes pārvadu uz tādu "ānīti" vispār varam droši nesapņot jau uzreiz...
uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN
Tur drīz būs jauna ceļazīme:
Bams rakstīja:
uupis rakstīja: Kā tur palika ar Rīgas Satiksmes darbinieku, kurš vislabāk pārzin CSN
Tur drīz būs jauna ceļazīme:
dzīvojamā zona ar tramvaju ! ūpim patiks
Jaunākās tendences autobusu būvē.
uupis var priecāties. Tāds droši aizstāj tramvaju.
šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...
Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...
Palaidniex rakstīja: šito palaižot dažos maršrutos megastūķi un pilnīgs nosprūdiens ir garantēts! pie kam tas būs uz brauktuves, nevis uz sliedēm, pie kam visā brauktuves platumā...
Uz sliedēm šitāds varētu uzkārties dažās vietās, bet, cik zinu, pa tām ielām autobusi nekursierē...
Visur ne, bet uz Bolderāju vai Vecmīlgrāvi varētu. Skaidrs, ka mūsu ielu šaurībā manevrēt tam būtu grūti, ņemot vērā, ka visi tā riteņi iet praktiski pa vienu trajektoriju, nezinu kā tur būtu ar drošu intervālu ievērošanu, pieļauju, ka daudzi autovadītāji tam piebrauktu blakus pārāk tuvu un būtu crash...
Var jau to busu uzlikt uz betona špūres kā šur tur pasaulē:
taču tāda betona būve izmaksu ziņā esot tuvu parastu sliežu izbūvei, nu jau kādus gadus 10 nekur tādu jaunu nebūvē. Turklāt pa to špūri var braukt tikai un vienīgi tādi busi, ne ātrie, ne citi to izmantot nevar.
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA