Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Mjā.

Braucējam pie vienas vietas, kas par iemeslu. Braucējs redz to, ka ir bardaks.

Rīgas Satiksme = kukuļņēmēju un naudas izpumpētāju kantoris...

Nu tramvajs sarakstā paredzētajos laikos brauc. Tātad pasažieris no punkta A uz punktu B tiek. Pārējais to jau vairs neskar.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgas tramvaji jau novecojuši www.skoda.cz/...

Šitas neģeld…

Nav ne WiFi rūteru, ne USB pieslēgvietas.

P.S. Tramvajā ierīkot USB pieslēgvietas lai pilsoņi brauciena laikā varētu uzlādēt īso pārskrējienu viedtālruņus, nav nemaz tik dārgi un sarežģīti, ja kas… Tramvajs pats par sevi ir elektronu spiets un pāris USB tudi sudi neko nemaina…

WiFi tramvajā būtu pieņemami. Bet USB vai jebkuras citas vaļējas elektrības ligzdas - aizmirsti. Atceries, kāds kontingents ar sabtransportu pārvietojas. USB aizkorķēšana ar kožļeni otrajā dienā pēc ieviešanas vēl būs labs rādītājs.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

neskar?

bet subsīdijās izmaksātas naudiņas iztrallinasana caur visādām Rīgas Kartēm, reklamligumiem, iepirkumu otkatiem?

neskar...

Bams rakstīja:

smaidiigais rakstīja: Mjā.

Braucējam pie vienas vietas, kas par iemeslu. Braucējs redz to, ka ir bardaks.

Rīgas Satiksme = kukuļņēmēju un naudas izpumpētāju kantoris...

Nu tramvajs sarakstā paredzētajos laikos brauc. Tātad pasažieris no punkta A uz punktu B tiek. Pārējais to jau vairs neskar.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Viens no mūsējiem vecajiem vagoniem Harkovā:

gortransport.kharkov.ua/news/18028/

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

dubls 2

Bams rakstīja: Viens no mūsējiem vecajiem vagoniem Harkovā:

[url]http://gortransport.kharkov.ua/news/18028/ [/url]

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Malači harkovieši - labs darbs. Tramvajs tieši kā no konveijera fabrikā. Iespējams, ka pat labāks, jo ir iebraukts un jau tehnoloģiski uzlabots. reali, labāks risinājums, nekā nodot lūžnos. Uzskatu, ka šī modeļa tramvajs joprojām uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem un glītākajiem tramvajiem t.s. vecajā tramvaju paaudzē. Cerams, ka RS vismaz pāris ši modeļa eksemplārus saglabās vēsturei, lai pēc 20 gadiem nebūtu harkoviešiem jau par 30 000 eirikiem štukā jāpērk atpakaļ. Mūsējiem ari kaut kā neveicās ar restaurācijas darbiem - neko jaunu nedzird ne par MTV-82 ,ne "zilā daugavpilieša" RVR-7 atjaunošanas procesu.

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Malači harkovieši - labs darbs. Tramvajs tieši kā no konveijera fabrikā. Iespējams, ka pat labāks, jo ir iebraukts un jau tehnoloģiski uzlabots. reali, labāks risinājums, nekā nodot lūžnos. Uzskatu, ka šī modeļa tramvajs joprojām uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem un glītākajiem tramvajiem t.s. vecajā tramvaju paaudzē. Cerams, ka RS vismaz pāris ši modeļa eksemplārus saglabās vēsturei, lai pēc 20 gadiem nebūtu harkoviešiem jau par 30 000 eirikiem štukā jāpērk atpakaļ. Mūsējiem ari kaut kā neveicās ar restaurācijas darbiem - neko jaunu nedzird ne par MTV-82 ,ne "zilā daugavpilieša" RVR-7 atjaunošanas procesu.

Nez kāpēc tik lēti pārdeva

www.pietiek.com/raksti/metalluznos_rigas_satiksme_par_tramvajiem_butu_sanemusi_vairak_-_ja_butu_gribejusi

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Malači harkovieši - labs darbs. Tramvajs tieši kā no konveijera fabrikā. Iespējams, ka pat labāks, jo ir iebraukts un jau tehnoloģiski uzlabots. reali, labāks risinājums, nekā nodot lūžnos. Uzskatu, ka šī modeļa tramvajs joprojām uzskatāms par vienu no veiksmīgākajiem un glītākajiem tramvajiem t.s. vecajā tramvaju paaudzē. Cerams, ka RS vismaz pāris ši modeļa eksemplārus saglabās vēsturei, lai pēc 20 gadiem nebūtu harkoviešiem jau par 30 000 eirikiem štukā jāpērk atpakaļ. Mūsējiem ari kaut kā neveicās ar restaurācijas darbiem - neko jaunu nedzird ne par MTV-82 ,ne "zilā daugavpilieša" RVR-7 atjaunošanas procesu.

Nez kāpēc tik lēti pārdeva

www.pietiek.com/raksti/metalluznos_rigas_satiksme_par_tramvajiem_butu_sanemusi_vairak_-_ja_butu_gribejusi

Nu tā Tolmeta pārstāve tā arī neko konkrēti nepateica, cik tie būtu samaksājuši, jo neviens nav redzējis specifikāciju.

Bet, ja izmet laukā visu lieko- logus, plastmasu, sēdekļus, koka grīdu, gumiju, 30-gadu putekļu kārtu, 5cm krāsu un rūsu, tad nekas daudz tur pāri vairs nepaliek

Un krāsainā metāla arī tur tik pat kā nav.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: neskar?

bet subsīdijās izmaksātas naudiņas iztrallinasana caur visādām Rīgas Kartēm, reklamligumiem, iepirkumu otkatiem?

neskar...

Ir jāriko parakstu vākšana Juglas atdalīšnai no Rīgas un pievienošanai Garkalnei. Tad asainim un RS būs jāmaksā par Juglas tramvaja galapunkta izmantošanu Garkalnes novadam. Tātad arī "lauķu" problēma tiks atrisināta.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kādi jaunumi par Tallinas bezmaksas tramvaju?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Vai tik tas nau Rīgas tramvajs? www.delfi.lv/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Liepāja pašlaik apsver iespēju būvēt tramvaju līdz Grobiņai.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Liepāja pašlaik apsver iespēju būvēt tramvaju līdz Grobiņai.

Super! Liepājā tramvajs tikai aug un aug!

Kad uz Laumas pusi plānots būvēt? Tas manšķiet ātrāk par Grobiņu, ne?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Tieši Juglā tas arī pierādās. Lielākā daļa pasažieru Juglā izkāpj no 1.autobusa (kurš arī līdz centram iet) un pārkāpj 6.tramvajā. Līdzīgi dara arī no 28., 19., 29., bet tie līdz centram tāpat neiet.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Priekš kam tad vilciens ir domāts?

Nepārzinu baigi tramvaju tehnoloģijas, bet no aizspriedumiem vadoties (būšu pateicīgs, ja kāds tos apgāzīs), uz šo tā spriežu:

1. Ar kādu ātrumu tas trambulis brauks? 50? 60? Nu labi, 70? Un tā 45 km līdz Siguldai. Tak ar busu un vilcienu būs ātrāk...

2. Ja tas trambulis ar tiem 70 tā nonstopā močīs, vai nepastāv lielāks risks, ka var nomaukties no sliedēm nost? Un tad sekas būtu visai bēdīgas.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

1. Ar kādu ātrumu tas trambulis brauks? 50? 60? Nu labi, 70? Un tā 45 km līdz Siguldai. Tak ar busu un vilcienu būs ātrāk...

Pašreiz vilciens 53.1 km no Rīgas līdz Siguldai pārvietojas ar vidējo ātrumu ~45 km/h paveicot šo attālumu 1 stundā un 10-15 minwww.1188.lv/...

Autobuss šo 55 km maršrutu paveic 1 stundā un 10-20minwww.1188.lv/...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

GB12 rakstīja:

1. Ar kādu ātrumu tas trambulis brauks? 50? 60? Nu labi, 70? Un tā 45 km līdz Siguldai. Tak ar busu un vilcienu būs ātrāk...

Pašreiz vilciens 53.1 km no Rīgas līdz Siguldai pārvietojas ar vidējo ātrumu ~45 km/h paveicot šo attālumu 1 stundā un 10-15 minwww.1188.lv/...

Autobuss šo 55 km maršrutu paveic 1 stundā un 10-20minwww.1188.lv/...

Bet tramvajs tač nebūs ātrāks.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vēl šodien atceros studiju gadu braucienus ar vilcienu uz Ērgļiem(braucām slēpot)...domāju, ka šodienas šaursliežu bānītis no "ērglēniešu" vilciena daudz neatpaliktu. Vairāk nekā TRĪS stundas prasīja brauciens līdz Ērgļiem ar vilcienu - 100km attālums. Un lai tiktu tajā vilcienā, vēl bija jāmēro ceļs uz centrālo staciju,jāpērk biļete, jārāpo augšā uz perona....Tramvajā uz baronenes iekāpt tomēr ir vienkāršāk. Arī Krievijā, pēdējos gados, daudzās vietās tramvaju līnijas ir pagarinātas teju līdz starppilsētu līmenim. Sabiedrībai tiešām dažkārt ir vieglāk, ja vajadzīgā mērķa sasniegšanai nav jāmeklē speciālas stacijas, autoostas, bet var nokļūt vajadzīgajā vietā turpat kaut kur nopilsētas centra....

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Būtībā, labākos laikos jau to tramvaju varēs pagarināt kaut līdz Garkalnei. Varbūt, pat līdz Siguldai. Nekas nav neiespējams. Pilnīgi pietiktu pat ar vienu sliežu klātni un dažām maiņas pieturām. Tūrisms no tā visa tikai iegūtu. Cilvēkiem pašlaik ir grūti orientēties uz vilcienu, kas Siguldas virzienā brauc labi ja pāris reižu dienā. Reizi stundā ātrais tramvajs - tas jau būtu labāks rādītājs. Un kur nu vēl visa pierīga- tur vēl Berģi, Brīvdabas muzejs, Langstiņi, Garkalne,Vangaži... Vēl nesen klīda runas, ka Berģos tiks būvēts superglauns tramvaju depo. Tramvajs VIENMĒR būs ātrāks pasažieriem vairāk iemīļots transporta veids nekā autobuss vai vilciens. Tas jau ir vēsturiski apstiprinājies. Ne velti, daudzās vietās Eiropā tiek atjaunota un paplašināta tieši tramvaju satiksme.

Priekš kam tad vilciens ir domāts?

Nepārzinu baigi tramvaju tehnoloģijas, bet no aizspriedumiem vadoties (būšu pateicīgs, ja kāds tos apgāzīs), uz šo tā spriežu:

1. Ar kādu ātrumu tas trambulis brauks? 50? 60? Nu labi, 70? Un tā 45 km līdz Siguldai. Tak ar busu un vilcienu būs ātrāk...

2. Ja tas trambulis ar tiem 70 tā nonstopā močīs, vai nepastāv lielāks risks, ka var nomaukties no sliedēm nost? Un tad sekas būtu visai bēdīgas.

Tramvajs ir pilsētas/daļēji piepilsētas transports.

Protams, vienādos apstākļos tas nebūs ātrāks par busu vai vilcienu.

Galvenā ātruma atšķirība starp vilcienu un tramvaju ir to riteņu formā :

tramvaja riteņa rites virsma ir cilindriskas formas, labākai saķerei un ar mazākiem pieļaujamajiem līkumu rādiusiem, bet savukārt dzelzceļa riteņu rites virsma ir konusveidīga, kas nodrošina vienmērīgu, taisnvirziena kustību.

Taču tādiem riteņiem ir mazāks saķeres laukums un minimālie līkumi ir krietni lielāki.

Respektīvi taisnos posmos dzelzceļa riteņi sāniski nešvunkāsies, kā tas notiek ar tramvaju riteņiem. Tieši tāpēc arī metro tiek izmantoti dzelzceļu standarti un tehnoloģijas.

Ar tramvaju drošs ātrums ir līdz 70-75km/st.

M77 Reģ.: 06.08.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Bet tramvajs tač nebūs ātrāks.

Kāpēc ne? Tas dīzeļvilciens lēni uzsāk no pieturām, +ja labas sliedes tad trambulis var arī atvilkt ātrāk par to lēno divplāksni.

Pirms ~15 gadiem studiju laikā Vācijā regulāri izmantoju tramvaju padsmit km braucienam starp mazpilsētām, tur sliedes gludas un taisnas, tramvajs skrēja pie 70 km/h.

Re kur raksta, ka vietām Vācijā tramvajs kustas pat ar 80 km/hwww.gutefrage.net/...

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Estētikas mīļotājiem:

Starppilsētas līnija Basel (Šveice) — Rodersdorf (Francija)

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

pirmā bilde

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

M77 rakstīja:

Pirms ~15 gadiem studiju laikā Vācijā regulāri izmantoju tramvaju padsmit km braucienam starp mazpilsētām, tur sliedes gludas un taisnas, tramvajs skrēja pie 70 km/h.

Re kur raksta, ka vietām Vācijā tramvajs kustas pat ar 80 km/hwww.gutefrage.net/...

Siguldas vilciens starp Garkalnes un Baltezera stacijām ieskrienas līdz 90 km/h. Un tramvajag arī jāpietur pieturās. Sliedes ap Rīgu taču visur jau ir, kāpēc jābūvē jauns tramvajs. Ja sakārtojot Juglas, Čiekurkalna dzelzečal stajicas varētu uztaisīt regulārākus vilciena reisus piemēram līdz Krievupei vai Baltezeram? Krievupē tikai papildus atzars vai apgriešanās cilpa jāizbūvē un vietas tur ir pietiekami. To pašu virzienā uz Babīti un Vecāķiem mierīgi bez miljardu ieguldījumiem varētu izveikt. Uz Bolderāju gala galā arī sleides vēl nav nojauktas.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ...Tramvajā uz baronenes iekāpt tomēr ir vienkāršāk.

Kāda vaina iekāpt vilcienā Zemitānu stacijā? Kas turpat uz Baronenes arī ir? Ar to pašu e-tamponu vai kādu citu rēdzenieka karti varētu arī norēķināties un nebūtu jātērē laiks biļetes pirkšanai.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti