Bet nu tā jaunā talonu shēma no malas šķiet reāls pipec...
Izskatās labi gribētais PīāRs var izrādīties normāls grābeklis...
Bet nu tā jaunā talonu shēma no malas šķiet reāls pipec...
Izskatās labi gribētais PīāRs var izrādīties normāls grābeklis...
anonimikis rakstīja: Muahahā - sauju ar etaloniem tāpat vajadzēs. Un vēl folijas rullīti līdz, kurā ietīt nevajadzīgos -www.apollo.lv/...
Vispār jau kārtējais "melnais" PR. Diezgan grūti ir iedomāties reālu situāciju, kurā vajadzētu DIVUS, nevis VAIRĀKUS e-talonus (ja iedziļinās jautājuma būtībā). Problēmas rodas vienīgi tad, ja cilvēkam gribas iegādāties un NEizmantot 24h biļeti kopā ar citiem biļešu veidiem, jo tā automātiski "startēsies" pie pirmās izmantošanas reizes. Šādā situācijā (labprāt dzirdētu reālu situācijas piemēru, kam tas būtu vajadzīgs) ir ieteikts atsevišķi iegādāties dzelteno 24h e-talonu. Visam pārējam pietiek ar vienu...
Palaidniex rakstīja: Bet nu tā jaunā talonu shēma no malas šķiet reāls pipec...
Izskatās labi gribētais PīāRs var izrādīties normāls grābeklis...
Skatoties kāda "mala"...
Shēma pēc būtības ir ļoti normāla un moderna. Bet grābeklis, kurš principā jau ir izrādījies, ir cilvēciskais faktors. Sabiedrībā, kurā joprojām ir cilvēki, kas LVL / EUR maiņu saprot ar attiecību 1:1, nerunājot par tik sarežģitām lietām, kā e-wallet, šāds tehnoloģisks risinājums ir krietni pāri saprašanas spējām.
Palaidniex rakstīja: Klausie, uupiit, ja tev švaki ar pielekšanu - es neapšaubu terminu priekšroka, un neapšaubu ka gājējiem UZ BRAUKTUVES ir priekštoka, es apšaubu vai gājējiem ir priekštoka uz SLIEŽU KLĀTNES!
Visas iespējas pierakstīties uz pieņemšanu pie CSN guru Rīgas satiksmē. Uzprasi viņam un tad sāc šaubīties…
Ja ir grūtības pierakstīties, tad uzprasi JEBKURAM CP inspektoram – viņš tev izskaidros.
Bet ja ir problēmas ar komunikāciju, tad es nevaru palīdzēt.
uupis rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Klausie, uupiit, ja tev švaki ar pielekšanu - es neapšaubu terminu priekšroka, un neapšaubu ka gājējiem UZ BRAUKTUVES ir priekštoka, es apšaubu vai gājējiem ir priekštoka uz SLIEŽU KLĀTNES!
Visas iespējas pierakstīties uz pieņemšanu pie CSN guru Rīgas satiksmē. Uzprasi viņam un tad sāc šaubīties…
Ja ir grūtības pierakstīties, tad uzprasi JEBKURAM CP inspektoram – viņš tev izskaidros.
Tad izskaidro, kā sliežu klātnes un brauktuves krustojums var nebūt krustojums?
Tāpēc, ka sliežu klātne nav brauktuve.
Ja sliežu klātne nav brauktuve, bet sliežu klātne, tātad arī dzīojamā zonā uz sliežu klātnes tramvajam ir priekšroka, jo tāda ir tikai uz trotuāra un visā brauktuves (ne vārda par sliežu klātni) platumā.
Lasi kamēr skaitīsi kā mantru.
Bet ja ir problēmas ar komunikāciju, tad es nevaru palīdzēt.
Palaidniex rakstīja: Ja sliežu klātne nav brauktuve, bet sliežu klātne, tātad arī dzīojamā zonā uz sliežu klātnes tramvajam ir priekšroka, jo tāda ir tikai uz trotuāra un visā brauktuves (ne vārda par sliežu klātni) platumā.
Lasu CSN un brīnos, kas ir jāpīpē, lai kaut ko tādu izfantazētu starp rindām.
1.16. dzīvojamā zona — apbūvēta teritorija (dzīvojamais masīvs, atpūtas vieta) vai tās daļa, kurā iebraukšana apzīmēta ar 528.ceļa zīmi, bet izbraukšana — ar 529.ceļa zīmi;
154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka (1.37. priekšroka — tiesības braukt (iet) iecerētajā virzienā pirmajam attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.
Un kur tur sliežu klātne?
Varbūt Palaidniexam tramvaji lido? Nu tad vienīgais, jo Dzīvojamā zona attiecas uz iebraukšanu un izbraukšanu, bet nekas nav teikts par lidojošiem objektiem.
GB12 rakstīja:
Velomens rakstīja: Skatos, ka daudziem ir talonu problēmas, tad jau aktīvi izmantojat to penšu transportu
Vispār "penšu transports" tas tāds skaitās tādu aizspriedumainu un padomijā iesprūdušu ļautiņu kā tu dēļ...
Drīzāk jau "padomijā iesprūduša" maršrutu plānojuma un izmantojamības dēļ. Ļoti reti sanāk izmantot Rīgas sabiedrisko transportu tieši tādēļ, ka nav laika, ko tam veltīt - izmaksu starpība savam auto / taksim ir mazāka, nekā ši laika vērtība. Līdzīga situācija ir arī citās postpadomju pilsētās. Turpretī, piemēram, Berlīnē ar sabiedrisko visur var tikt ātri un ērti, plānojot un ietaupot savu laiku.
uupis rakstīja: Lasu CSN un brīnos, kas ir jāpīpē, lai kaut ko tādu izfantazētu starp rindām.
Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.
Bet nu varam jau arī papīpēt tālāk. Kuram ir priekšroka, ja veloceliņš ir ierīkots sadalošajā joslā un velosipēdists vēlas nogriezties pa labi?
aansis rakstīja: Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.
Labrīt!
Dzīvojamā zona jau labu laiku ir pie Autoostas un Centrāltirgus. Braucot gan no 13. janvāra ielas, gan no Maskavas ielas puses, kā pa Centrāltirgus ielu, tā arī pa Prāgas un Nēģu ielām.
uupis rakstīja:
aansis rakstīja: Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.
Labrīt!
Dzīvojamā zona jau labu laiku ir pie Autoostas un Centrāltirgus. Braucot gan no 13. janvāra ielas, gan no Maskavas ielas puses, kā pa Centrāltirgus ielu, tā arī pa Prāgas un Nēģu ielām.
Ok - dzīvojamā zonā pedestrānis dievs un ķēniņš!
Sapratu, ka viss, arī zāle ir gājēju zona, arī akmeņi arī sliežu klātne - viss.
Tajā sakarā uzdevu jautājumu RD SatDep, lai paskaidro kas tieši liek noteikt tieši DZĪVOJAMO zonu (nevis savādāku satiksmes regulējumu) tur, kur nav neviena dzīvokļa, viena vienīga komervcapbūve un kā panākt Dzīvojamāz zonas uzstādīšanu Brīvības bulvārī. Tik vēlāk padomāju, ka to vajag uzstādī lielajā 13.janvāra, Satekles, Marijas, Raiņa ielu megakrustā vai Kaut vai Merķeļ un Raiņā bulvāros...
Vēl derētu gājēju zonu Kaļķu ielas/Zambulvāra gājēju pārejas vietā...
Galvenais rēbuss tā arī nav skaidrs:
153. Dzīvojamā zonā gājējiem un velosipēdu vadītājiem atļauts pārvietoties pa ietvēm un pa brauktuvi visā tās platumā.
154. Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā gājējiem un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.
153. punkts nosaka, ka gājējiem ļauts pārvietoties tikai pa ietvi un brauktuvi.
154. punks nosaka ka ir priekšroka visā zonā.
Jautājums kā var būt priekšroka vietās pa kurām nedrīkst pārvietoties? Nu tā interesanti palika.
Piemēram, ķipa mežā drīksti lasīt avenes un mellenes. Par aizsargājamiem augiem ne vārda. Toties plūkt aizsargājamos augus ir priekšroka, kaut tos plūkt īsti nav ļauts...
Palaidniex rakstīja: Vēl derētu gājēju zonu Kaļķu ielas/Zambulvāra gājēju pārejas vietā...
Arī paradoks – lielā gājēju pāreja uz Brīvības pieminekli pāri Zambulvārim (Basteja/Aspazijas) – visi samazina ātrumu (arī tramvaji) un laiž gājējus (jo diezgan bieži tur ir rakstīti protokoli par gājēju nelaišanu), bet kā gājēju pāreja ir citā vietā, piemēram Ziepniekkalnā, tā viss, vadītājs var nesamazināt ātrumu un gājējs vainīgs ka nepārliecinājās.
Fantasķika…
Palaidniex rakstīja: Jautājums kā var būt priekšroka vietās pa kurām nedrīkst pārvietoties? Nu tā interesanti palika.
CSN nenosaka vietas pa kurām nedrīkst pārvietoties, bet nosaka zonu kurā ir reglamentētas attiecības starp ceļu satiksmes dalībniekiem (tramvajs arī piedalās ceļu satiksmē, tātad dalībnieks) un vārdiņš priekšroka regulē kārtību, kurš pirmais un kurš otrais.
Bet tāds skats ka Tramvaju vadītāji CSN izpratnē ir ar nedaudz pazeminātu spēju saprast.
CSN īpaši tramvaju vadītājiem ir īpaši uzsvēruši dažas lietas.
142. Braucot bultas norādītajā virzienā, kas iedegta papildsekcijā kopā ar luksofora sarkano vai dzelteno signālu, transportlīdzekļa vadītājam (arī tramvaja vadītājam) jādod ceļš no citiem virzieniem braucošo transportlīdzekļu vadītājiem.
150. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.
Nekā personīga – tikai fakta konstatācija…
uupis rakstīja: Bet tāds skats ka Tramvaju vadītāji CSN izpratnē ir ar nedaudz pazeminātu spēju saprast.
CSN īpaši tramvaju vadītājiem ir īpaši uzsvēruši dažas lietas.
150. Nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā virzienā, bezsliežu transportlīdzekļu vadītājiem jādod ceļš to transportlīdzekļu vadītājiem, kas brauc pa vienādas nozīmes ceļu pretējā virzienā taisni vai nogriežas pa labi. Šie noteikumi savstarpēji jāievēro arī tramvaju vadītājiem.
Nu un kur šeit ir problēma?
uupis rakstīja:
aansis rakstīja: Pīpētāju klubiņš... KUR tieši dzīvojamajā zonā ir sastopama tramvaja sliežu klātne? Ir lietas, kas pēc definīcijas nav savienojamas un būtu interesanti uzzināt, ja tomēr mūsu transporta plānotāji kaut ko tādu būtu dzīvē realizējuši.
Labrīt!
Dzīvojamā zona jau labu laiku ir pie Autoostas un Centrāltirgus. Braucot gan no 13. janvāra ielas, gan no Maskavas ielas puses, kā pa Centrāltirgus ielu, tā arī pa Prāgas un Nēģu ielām.
Hmm... Centrāltirgū sen neesmu bijis. Ja tiešām tā ir (Googles fotografēšanas laikā acīmredzami vēl nebija), tad labprāt uzzinātu tā cilvēka vārdu, kas tādu idiotismu izdomāja. Laikam jau kārtējo reizi izlēma, ka tā vienkāršāk "atrisināt" situāciju, kurā cilvēki nejēgā vazājas pa tramvaja sliedēm...
Bams rakstīja: Nu un kur šeit ir problēma?
Nezinu kur!
Neesmu tajos tekstos saskatījis problēmu.
Un atkārtošos – Nekā personīga – tikai fakta konstatācija…
aansis rakstīja: Hmm... Centrāltirgū sen neesmu bijis. Ja tiešām tā ir (Googles fotografēšanas laikā acīmredzami vēl nebija), tad labprāt uzzinātu tā cilvēka vārdu, kas tādu idiotismu izdomāja. Laikam jau kārtējo reizi izlēma, ka tā vienkāršāk "atrisināt" situāciju, kurā cilvēki nejēgā vazājas pa tramvaja sliedēm...
Googles fotosesijas laikā nebija. Un nebija arī Gājēju pārejas.
Tā kā pirms tam visi, kas devās uz un no Autoostas, šķērsoja ielu neatļautā vietā un tad tramvajam tiešām bija likumīgs pamats zvanīt un nelaist gājējus.
Bet tagad viss ir savādāk, izņemot to ka tramvaju vadītāji brauc pa vecam un zvanās, lai novērstu pašu radītu avārijas situāciju un nedotu priekšroku gājējam…
Normāls bleķa offroad posms ...
Ne jau tā vienīgā Krievijas pilsēta, kur tāda situacija ar sliežu ceļiem. Brīnos, par tramvaju vadītāju drosmi. Mūsējie joprojām ar zināmām izbailēm brauc pāri krustojumam pie bērnu pasaules - ievēroju, ka vadītājs tur visu laiku lūr videokamerās un spoguļos....baidās, ka pussastāvs var aiziet citā virzienā.
Bams rakstīja: Daži saka, ka pie mums slikts transports 0_o
prasās pēc sliežu remonta
Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...
anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...
Nost ar autobusiem?
anonimikis rakstīja: Turpinās Rīgas satiksmes zvērības pret mierīgajiem iedzīvotājiem -www.tvnet.lv/...
Pareizi dara - nevajag mums tos alkašus!
Šodien gan autobusa vadītājs rīkojās zvērīgi - apstājās pie zaļās un sagaidīja sarkano gaismu. Kaut viņam jau pieturā vajadzēja būt. Viņa dēļ es tramvaju nokavēju! (PS - tiku gan tieši tajā pašā tramvajā pie VEFa, bet tur vairs sēdēt nebija kur - very bad situation)
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA