Kaut kā nesatrādā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kā nesatrādā.
andzins1111 rakstīja: Kaut kā nesatrādā.
Tramvajs ar antresolu
Kad Rīgas sekcijām būs Antresoli?
Kaut kur lasīju, ka Ēģiptē (Kairā) 60-tajos gados bijuši divstāvu trolejbusi, kas kursējuši pa tuksnesi. Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.
IkdienasViesis rakstīja: Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.
Rīgā 2-stāvīgos busus ieviest vadi virs ielām traucē. Tā jau ir maršruti, kur pīķa laikos šādi busi ir noderīgi - 3, 21, 41, 52, 53 autobusi, 15. trolejbusa līnija - gan jau vēl kādi maršruti, kur tie ļautu braukt ne sardīņu versijā.
Kā tad tas Rīgas motormuzeja divstāvīgais buss kursēja, un man liekas vēl joprojām to var izīrēt pasākumiem.
Krotow rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.
Rīgā 2-stāvīgos busus ieviest vadi virs ielām traucē. Tā jau ir maršruti, kur pīķa laikos šādi busi ir noderīgi - 3, 21, 41, 52, 53 autobusi, 15. trolejbusa līnija - gan jau vēl kādi maršruti, kur tie ļautu braukt ne sardīņu versijā.
Manuprāt, tieši nē - 3.autobuss centrā gandrīz pilnībā maina savu "saturu". Bet divstāvu autobuss ir aptuveni tik pat ietilpīgs, cik parastā garmoška, bet durvju ir mazāk. Tā ka tikai problēmas būtu ar tiem divstāvniekiem.
Taču Rīgas pilsētas ekskursijas veic ar veciem divstāvu autobusiem - visur zem vadiem normāli izbrauc.
anonimikis
kur ir stučkas iela?
===============
Starp Ļeņina un M. Šumahera ielām
atkal nelietīgie tramvaji apdraud civiliedzīvotājus - www.delfi.lv/...
Crankshaft rakstīja: anonimikis
kur ir stučkas iela?
===============
Starp Ļeņina un M. Šumahera ielām
Šumaheram tak nav bārdas…
Tā iesauka dēļ veļas dēļa sajūtām?
anonimikis rakstīja: atkal nelietīgie tramvaji apdraud civiliedzīvotājus - www.delfi.lv/...
Ja gājējs šķērso sliedes tam neparedzētā vietā, kāpēc virsraksts ir nepareizs pēc definīcijas?
Nevis tramvajs uzbrauc gājējam, bet gājējs pakļūst zem tramvaja!
tramvaji tur parasti pārsniedz atļauto ātrumu.
Un ko nozīmē, ka šķērso tam neparedzetā vietā? 22. punkts ļauj šķērsot praktiski jebkur. sagurušam gājējam redzamības zona ir šaura.
anonimikis rakstīja: tramvaji tur parasti pārsniedz atļauto ātrumu.
Un ko nozīmē, ka šķērso tam neparedzetā vietā? 22. punkts ļauj šķērsot praktiski jebkur. sagurušam gājējam redzamības zona ir šaura.
tas nemaina lietas būību - nevis tramvajs ir uzbraucis uz gājēja - stūrējis un medījis to, nonesis uz gājēju pārejas vai pie sarkamā iznesies cauri krustojumsam šķaidot pa burzmu gājējus, bet pats, labprātīgi paskrējis zem tramvaja. Kas - tramvajam bez bremzēšanas vēl bija arī ar veiklu stūres rata manevru jāapbrauc suicidālais pilsonis?
tramvaja vadītājs sēž augstu un viņa redzesloks ir daudz plašāks. ja viņš būtu ievērojis atļauto ātrumu, skatījies uz ceļu un savlaicīgi veicis darbības satiksmes drošības garantēšanai, tad nebūtu cietuši mierīgie iedzīvotāji.
anonimikis rakstīja: tramvaja vadītājs sēž augstu un viņa redzesloks ir daudz plašāks. ja viņš būtu ievērojis atļauto ātrumu, skatījies uz ceļu un savlaicīgi veicis darbības satiksmes drošības garantēšanai, tad nebūtu cietuši mierīgie iedzīvotāji.
Kā tad - mierīģais iedzīvotājs, ties zaļais pūķis tam neaizsedza skatu?
Un kā tev šķiet, kāds ir bremzēšanas ceļš tramvajam kaut pie 30 km/h, kas ir krietni mazāk par tur max. atļauto, un ja pasažieris izlec distancē, kas ir mazāka par apstāšanās ceļu?
Moš visiem gājējiem tagad pie alfas pie sarkanā arī raut pāri ielai un oponēt, ka mašīnas pārkāpj ātrumu?
Tramvaja vadītājus šādās situacijās gan neaizskarsim. Viņiem jau tāpat nervi katru dienu jābojā, cenšoties "nesaplacināt" visādus tur šmig-
kodējus, bomžus, kurlus penšus, sportistus -skrējējus,nedisciplinētus skolēnus - kuri visi gan civilizēti saucas par gājējiem. Un kur nu vēl bezkaunīgie autovadītāji uz baronenes pika laikā !? Neviens vadītājs tīšām gājējam virsū nebrauks. Bremzēšana ar avārijas sliežu bremzi arī diez vai būs risinājums - var aizlidot pa gaisu VISI tramvajā esošie nevainīgie pasžieri...Lai jau vainīgā statusu tomēr uzņemas pats CSN situacijas izraisītājs.
arī viens pasažieris cieta no vadītāja rīcības konkrētajā gadījumā un tika nogādāts slimnīcā.
anonimikis rakstīja: arī viens pasažieris cieta no vadītāja rīcības konkrētajā gadījumā un tika nogādāts slimnīcā.
Nu re! Labāk būtu vadītājs tieši devis gāzi grīdā! Visur ziņās parādītos, ka tramvajs notriecis cilvēku, kurš neskatījies, kur iet, un tāpēc visi pārējie tiks iebiedēti nedarīt tā pat.
Bet, ja kāds no viņiem izdzīvo, tad vajag piespriest naudas sodu, likt nokārtot vidusskolas fizikas eksāmenu, veikt CSN testu un aiziet pie psihologa!
briedisunrepshe rakstīja: Bet, ja kāds no viņiem izdzīvo, tad vajag piespriest naudas sodu, likt nokārtot vidusskolas fizikas eksāmenu, veikt CSN testu un aiziet pie psihologa!
A pie kāda daktera jāsūta tramvaju vadītāji, kuri dzīvojamā zonā NEDOD PRIEKŠROKU gājējam un brauc ar 30 km/h?
Vēl viens divstāvīgais tramvajs, agrāk braukāja pa Glāzgovu. Ar pantogrāfu starp citu.
Paradokss. Kad Brīvības / G.Zemgala krustojuma tuvumā redzama CP, visi šoferi pēkšņi nepielien pilnu krustojumu un satiksme noris bez aizķeršanās. Bet kad nav... nu īsta Indija tur
p.s. nez, ko baidās nokavēt tie žoperīši, kas tur centra virzienā sastājās korķī uz 6.tramvaja sliedēm???
Secinājums: vairums braucēju izjūt bara sindromu. Koroče- kā aitas. Bez spējām domāt 3 soļus uz priekšu
Bams rakstīja: Paradokss. Kad Brīvības / G.Zemgala krustojuma tuvumā redzama CP, visi šoferi pēkšņi nepielien pilnu krustojumu un satiksme noris bez aizķeršanās. Bet kad nav... nu īsta Indija tur
p.s. nez, ko baidās nokavēt tie žoperīši, kas tur centra virzienā sastājās korķī uz 6.tramvaja sliedēm???
Secinājums: vairums braucēju izjūt bara sindromu. Koroče- kā aitas. Bez spējām domāt 3 soļus uz priekšu
Neatņem cilvēkiem pēdējo cerību tikt pāri krustojumam, vēl pie šīs zaļās gaismas Taču pēc būtības piekrītu. Līdzīgi tauta izpildās arī uz Barona ielas kreisajā pagriezienā uz Bruņinieku ielu un Slokas ielā, kur kreisais pagrieziens centra virzienā uz Kuldīgas un Hāmaņa ielām, totāli nobloķējot tramvaja kustību abos virzienos. Tiesa, tur atkal ir RD Satiksmes departamenta neizdarīts darbs - sakārtot iespēju no Imantas un Iļģuciema bez aizķeršanās izbraukt uz Daugavgrīvas ielu centra virzienā un atpakaļ. Tunelis zem mājām no Jūrmalas gatves un Slokas ielas krustojuma līdz Daugavgrīvas ielai būtu ļoti jēdzīgs risinājums.
Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...
Palaidniex rakstīja: Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...
Arī tad, ja nesamaksā slavenos 20%?
Krotow rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Jēdzīgajam tunelim ir viens nejēdzīgs aspekts - bezjēdzīgas izmaksas...
Arī tad, ja nesamaksā slavenos 20%?
Tev ir kaut aptuvena nojausma cik izmaksā tuneļa būve?
P.s.
Es saprotu, ka tuneļbūvei ir ļoti pat abilstošs niks, bet tur virs zemes, ar visu ceļā esošo 3-4 māju (spriežot pēc "satelītfoto") atpirkšanu un nojaukšanu tas sanāks vairākas REIZES lētāk, pat, ja virszemes būvē iekļauj 40%, bet pazemes tunelim 0%...
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA