briedisunrepshe rakstīja:
Man šķiet, ka pavisam iesākumā derētu kaut vai sarakstus sakārtot. Kurā vēl idiotu pilsētā uz ielas, kur ir 3 autobusu līnijas, kur visi kursē aptuveni reizi pusstundā, tie visi aties pilnīgi tajā pašā laikā?
Tas ir normāli. Katra maršruta saraksti tiek veidoti individuāli, ņemot vērā pasažieru plūsmu, attālumu no parkiem un citus faktorus.
Šur tur skatās arī pārsēšanās vietas un tos salāgo ar citiem maršrutiem.
Nu labi - pārspīlēju - viens no tiem atiet minūti pēc pārējiem abiem.
Tā rezultātā autobusi izlaiž cilvēkus uz zemes, jo pieturas ir tikai 12m garas, bet nevar taču pagaidīt, kamēr otrs autobuss aizbrauks no pieturas, jo taču jāpieturas pie saraksta!
Un kas tur slikts? Cilvēkiem ir iespēja operatīvi pārsēsties.
Un tā 4 km viņi!
Loģiski. Katrs no tiem taču brauc uz savu galapunktu.
Tad skatīties, ko pa lēto mainīt. Piemēram, saprast, ka 20.trolejbusu būs izdevīgāk apvienot ar 3.trolejbusu.
Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?
Trakie tramvaji! :D
Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA