Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Man šķiet, ka pavisam iesākumā derētu kaut vai sarakstus sakārtot. Kurā vēl idiotu pilsētā uz ielas, kur ir 3 autobusu līnijas, kur visi kursē aptuveni reizi pusstundā, tie visi aties pilnīgi tajā pašā laikā?

Tas ir normāli. Katra maršruta saraksti tiek veidoti individuāli, ņemot vērā pasažieru plūsmu, attālumu no parkiem un citus faktorus.

Šur tur skatās arī pārsēšanās vietas un tos salāgo ar citiem maršrutiem.

Nu labi - pārspīlēju - viens no tiem atiet minūti pēc pārējiem abiem.

Tā rezultātā autobusi izlaiž cilvēkus uz zemes, jo pieturas ir tikai 12m garas, bet nevar taču pagaidīt, kamēr otrs autobuss aizbrauks no pieturas, jo taču jāpieturas pie saraksta!

Un kas tur slikts? Cilvēkiem ir iespēja operatīvi pārsēsties.

Un tā 4 km viņi!

Loģiski. Katrs no tiem taču brauc uz savu galapunktu.

Tad skatīties, ko pa lēto mainīt. Piemēram, saprast, ka 20.trolejbusu būs izdevīgāk apvienot ar 3.trolejbusu.

Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja:

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Ja laipni palūgtu LDzam un ja RS vēlētos kārtību, tad arī varētu uztaisīt autobusu grafikus, kurus pilnībā neietekmē pārbrauktuvju esamība vai neesamība.

Es arī kādreiz tādām lietām naivi ticēju

Apsveicu Bams ar 6 000 ierakstu šajā foruma tēmā!

Paldies!

p.s.

kur konfektes?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?

Drīzāk jautājums - vai patiešām tas ir baigs gaisa gabals ko iet kājām no Zaķusalas pieturas līdz TV centram?

Saprotu - ziemā auksti un tā, bet tūkstošiem cilvēku tādu gabalu (nepilnus 450 mertus) iet no mājām līdz tuvākajai pieturai...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Paldies!

p.s.

kur konfektes?

No manis ar apsveicieni…

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Daugavpilī tuvākajā laikā tiks izsludināts jauns tramvaju iepirkuma konkurss un šoreiz par ES līdzfinansējumu ir nolemts iegādāties 14 (nevis 12 kā iepriekš) jaunās paaudzes tramvaju vagonus.

Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Redzēs nu, kuri no ražotājiem pieteiksies un uzvarēs.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Daugavpilī tuvākajā laikā tiks izsludināts jauns tramvaju iepirkuma konkurss un šoreiz par ES līdzfinansējumu ir nolemts iegādāties 14 (nevis 12 kā iepriekš) jaunās paaudzes tramvaju vagonus.

Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Redzēs nu, kuri no ražotājiem pieteiksies un uzvarēs.

d-pils tramvajparka glavmehs neaizies ar sirdi dēļ modernajām technoloģijām, no kurām tas baidoties kā vells no krusta?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja: Daugavpilī tuvākajā laikā tiks izsludināts jauns tramvaju iepirkuma konkurss un šoreiz par ES līdzfinansējumu ir nolemts iegādāties 14 (nevis 12 kā iepriekš) jaunās paaudzes tramvaju vagonus.

Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Redzēs nu, kuri no ražotājiem pieteiksies un uzvarēs.

d-pils tramvajparka glavmehs neaizies ar sirdi dēļ modernajām technoloģijām, no kurām tas baidoties kā vells no krusta?

Nez vai to tagad kāds laidīs vairs pie specifikācijas sastādīšanas. Iepriekšejie konkursi kā reiz tika balstīti uz novecojušu tehnoloģiju tramvaju iegādi. Lasi: krievu/baltkrievu.

Tagad kāds no Daugavpils domes ir redzējis Rīgas Škodas un jau domes līmenī tiek teikts: mums ar tādus vai līdzīgus vajag!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Jautājums jums:

Kādu motīvu vadīti jūs izvēlaties braukt pa K.Barona ielu? Ir novērojumi, ka ne mazums braucēju izvēlas šo ielu tranzītam- no viena gala līdz otram.

Bet tas taču nemaz nav ātrāk kā pa paralēlajām ielām un par braukšanas komfortu un mašīnas laušanu nemaz nerunāsim.

Gribētu dzirdēt viedokļus.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Jautājums jums:

Kādu motīvu vadīti jūs izvēlaties braukt pa K.Barona ielu? Ir novērojumi, ka ne mazums braucēju izvēlas šo ielu tranzītam- no viena gala līdz otram.

Bet tas taču nemaz nav ātrāk kā pa paralēlajām ielām un par braukšanas komfortu un mašīnas laušanu nemaz nerunāsim.

Gribētu dzirdēt viedokļus.

Vienīgais iemesls Kr.Barona ielu lietot, ja ap to vajag kaut kur nokļūt. Martas iela, ja vajag nokļūt kaut kur ap Vērmanīti, tad Brīvības ielā ir totāla pakaļa ar sarkano vilni centra virzienā, pa Čakeni tas pats, tāpēc - čakene-Bruņinieku- Kr.Barona... Cita iemesla parasti man nav.

Bet Posmu Matīsa - Pērnavas/Brīvības izmantoju tikai tad, ja pārējos ir baiugais sasprūdums, citādi - baisi...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Gribētu dzirdēt viedokļus.

Tā kā uz Čaka un Brīvības ielām ir aizliegts kreisais pagrieziens, tad Kr. Br. un Stučkas ielas tiek izmantotas lai 3 labie pagriezieni attaisnotu vienu kreiso.

Kr. Br. vēl noder sprūdumu apbraukšanai un tur esošo iestādījumu apmeklēšanai (VC4, DSN un Stadions).

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Gribētu dzirdēt viedokļus.

Tā kā uz Čaka un Brīvības ielām ir aizliegts kreisais pagrieziens, tad Kr. Br. un Stučkas ielas tiek izmantotas lai 3 labie pagriezieni attaisnotu vienu kreiso.

arī!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur ir stučkas iela?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kautkur pie Kirova un Engelsa ielām

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Kautkur pie Kirova un Engelsa ielām

Nē krusto tās, arī Marksa ielu...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kur ir stučkas iela?

Ja nu gūglam nevari paprasīt tad te būs:

Ielas garums 1800 m. Vecākais nosaukums - Kaļķu iela. Minēta 1810. g. Rīgas ielu sarakstā; skaitījās Vecrīgas Kaļķu ielas pagarinājums. 1885 pārdēvēta par Tērbatas ielu. Līdz ar pils. apdzīvotās terit. paplašināšanos 1861 pagarināta līdz tag. Matīsa ielai, 1885 - līdz Artilērijas ielai, 1914 - līdz tag. Tallinas ielai. 1955 pārdēvēta valsts un part. darb. P.Stučkas vārdā.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Man šķiet, ka pavisam iesākumā derētu kaut vai sarakstus sakārtot. Kurā vēl idiotu pilsētā uz ielas, kur ir 3 autobusu līnijas, kur visi kursē aptuveni reizi pusstundā, tie visi aties pilnīgi tajā pašā laikā?

Tas ir normāli. Katra maršruta saraksti tiek veidoti individuāli, ņemot vērā pasažieru plūsmu, attālumu no parkiem un citus faktorus.

Šur tur skatās arī pārsēšanās vietas un tos salāgo ar citiem maršrutiem.

Nu labi - pārspīlēju - viens no tiem atiet minūti pēc pārējiem abiem.

Tā rezultātā autobusi izlaiž cilvēkus uz zemes, jo pieturas ir tikai 12m garas, bet nevar taču pagaidīt, kamēr otrs autobuss aizbrauks no pieturas, jo taču jāpieturas pie saraksta!

Un kas tur slikts? Cilvēkiem ir iespēja operatīvi pārsēsties.

Un tā 4 km viņi!

Loģiski. Katrs no tiem taču brauc uz savu galapunktu.

Tad skatīties, ko pa lēto mainīt. Piemēram, saprast, ka 20.trolejbusu būs izdevīgāk apvienot ar 3.trolejbusu.

Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?

Nu ne jau visus pagarināt! Tikai tos, kuri otrā galā ir pagarināti līdz Kundziņsalai vai kaut kā tā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

anonimikis rakstīja: kur ir stučkas iela?

Ja nu gūglam nevari paprasīt tad te būs:

Ielas garums 1800 m. Vecākais nosaukums - Kaļķu iela. Minēta 1810. g. Rīgas ielu sarakstā; skaitījās Vecrīgas Kaļķu ielas pagarinājums. 1885 pārdēvēta par Tērbatas ielu. Līdz ar pils. apdzīvotās terit. paplašināšanos 1861 pagarināta līdz tag. Matīsa ielai, 1885 - līdz Artilērijas ielai, 1914 - līdz tag. Tallinas ielai. 1955 pārdēvēta valsts un part. darb. P.Stučkas vārdā.

tavi dati ir nepilnīgi.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

Pag, pag - pāķos var līdz stacijai var kaut aizrāpot, aizmīties ar felleri, kuru visu dienu neizmantosi, bet te padodiet maršruta limo ar kondišku, taburešu apsildi/ventilāciju un minibarčiku?

Kā tur krievi teica - Lūpa nav muļķe?

20 min kājām un kājas izlūzīs? Pusotru kilometru nostaigāt nemaz nav tik veselībai kaitīgi - ir pat VESELĪGI! Izlepuši esam un tie tr. līdzekļi pie pakaļas pieauguši!

Nu bet tomēr var saprast, ka laukos ar sabiedrisko transportu pašvaki, tāpēc uz staciju jātiek, kā katrs māk. Bet Rīga ir pilsēta, kurā IR sabiedriskais transports! Ja pieņemam, ka lauku stacijā iekāpj kādi 3 cilvēki, tad

Rīgas mazajās stacijās jau izkāpj kādi 50, kas jau ir daudz. Manuprāt, būtu nepareizi atstāt viņus visus bez jebkāda transporta, ja jau pat pilnais 6.tramvajs aptur tādā sūnu ciemā kā Meža skola!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

Pag, pag - pāķos var līdz stacijai var kaut aizrāpot, aizmīties ar felleri, kuru visu dienu neizmantosi, bet te padodiet maršruta limo ar kondišku, taburešu apsildi/ventilāciju un minibarčiku?

Kā tur krievi teica - Lūpa nav muļķe?

20 min kājām un kājas izlūzīs? Pusotru kilometru nostaigāt nemaz nav tik veselībai kaitīgi - ir pat VESELĪGI! Izlepuši esam un tie tr. līdzekļi pie pakaļas pieauguši!

Nu bet tomēr var saprast, ka laukos ar sabiedrisko transportu pašvaki, tāpēc uz staciju jātiek, kā katrs māk. Bet Rīga ir pilsēta, kurā IR sabiedriskais transports! Ja pieņemam, ka lauku stacijā iekāpj kādi 3 cilvēki, tad

Rīgas mazajās stacijās jau izkāpj kādi 50, kas jau ir daudz. Manuprāt, būtu nepareizi atstāt viņus visus bez jebkāda transporta, ja jau pat pilnais 6.tramvajs aptur tādā sūnu ciemā kā Meža skola!

Visiem ķisenu apakšā nepaliksi! Tādu pasaku nav!

Lauciniekam, neliels gabaliņš ar kājām no stacijas līdz transportam diez vai būš krītamā kaite, jo oei jebkuras tacijas nepievilksi 5-6 virzienu sabransu, kā lauku kundziņiem gribētos... Rīgā ir miljons vietas kurp jābrauc ar 2 pārsēšanām un ir vietas, kur var pamanīties tikt at baigu, neērtu un laikietilpīgu oku vai 3 transportiem... un?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Pamērīju - no Juglas stacijas līdz Autobusu pieturai uz centru (tālāka pietura nekā autobusi ārā no centra vai tramvaja) ~700 metri...

No Čierīša stacijai līdz tramvajam ~550 metri, līz Brīvības ielas sabtrransu p[ieturām ~800 metri...

Man mutere katru rītu iet ap 800 metriem līdz trolejbusa peturai...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: tavi dati ir nepilnīgi.

Nu bet aber lūdzu, un ja ar gūgli par maz, tad LNB arī drīkst apmeklēt un pašķirstīt gan enciklopēdija Rīga gan citas jūgend un nejūgendstila grāmatas.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Iepriekšējais konkurss kurā uzvarēja Baltkrievu un pašmāju starpnieku apvienība izgāzās.

Kā izgāzās, ja kaut kādi vagoni uz D-pili jau bija atvesti?

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Jautājums jums:

Kādu motīvu vadīti jūs izvēlaties braukt pa K.Barona ielu? Ir novērojumi, ka ne mazums braucēju izvēlas šo ielu tranzītam- no viena gala līdz otram.

Bet tas taču nemaz nav ātrāk kā pa paralēlajām ielām un par braukšanas komfortu un mašīnas laušanu nemaz nerunāsim.

Gribētu dzirdēt viedokļus.

Kad man ap 2007./2008. sanāca regulāri no darba teikā braukt uz lekcijām Buļļos un tas bija pēcpusdienā ap četriem. Tad ātrākais un ērtākais maršruts bija tieš pa Barona ielu braukt. Uz Hanzas ielas vai Čaka, ik pa brīdim gadījās pēkšņi korķi. Par Valdemāra vai Brīvības ielām vispār nav vērts runāt. No Brīvībenes tikt uz Akmens tilta bez korķiem nav iespējams. Valdemāra iela viens lies stūķis visu laiku.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Palaidniex, šeit tiek apgāzta utopiskā vēlme būvēt tramvaju uz Siguldu. Man kā "pāķim" tie 800m līdz Brīvības ielai no Čiekurkalna stacijas netraucē. Bet es neredzu jēgu tērēt naudu tramvaja līnijas sakārtošanai, ja ar daudz mazākiem līdzekļiem var iegūt līdzīgu efektu, izmantojot vilcienu.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

53. Lanarkshire (190 un 392. Duseldorf (195) tramvaji Summerlee Heritage Park (UK) teritorijā. Sliežu ceļa garums ir nepilns kilometrs.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti