Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja: P.s.

Es saprotu, ka tuneļbūvei ir ļoti pat abilstošs niks, bet tur virs zemes, ar visu ceļā esošo 3-4 māju (spriežot pēc "satelītfoto") atpirkšanu un nojaukšanu tas sanāks vairākas REIZES lētāk, pat, ja virszemes būvē iekļauj 40%, bet pazemes tunelim 0%...

Kopumā varu piekrist. No tuneļa vienīgā jēga būtu tad, ja to izbūvētu tā, lai jau Slokas/Jūrmalas krustojumā, nosacīto Jurmalas-Ūdens ielu savienojumu palaistu zem Slokas ielas sliedēm. Bet vispār - gan Slokas/Jūrmalas, gan Ūdens/Daugavgrīvas krustojumi, kā arī posms starp tiem ir ļoti labi piemērots šāda savienojuma izveidošanai.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Kopumā varu piekrist. No tuneļa vienīgā jēga būtu tad, ja to izbūvētu tā, lai jau Slokas/Jūrmalas krustojumā, nosacīto Jurmalas-Ūdens ielu savienojumu palaistu zem Slokas ielas sliedēm. Bet vispār - gan Slokas/Jūrmalas, gan Ūdens/Daugavgrīvas krustojumi, kā arī posms starp tiem ir ļoti labi piemērots šāda savienojuma izveidošanai.

Kāpēc tuneli? Tur vēl padomijas laikos nojauca barakas un izveidoja praktiski brīvu trasējumu Jūrmalas gatves pagarinājumam līdz Daugavgrīvas ielai. Pašlaik tur ceļā vien palikusi privātmāja ar dārzu Kuldīgas ielā 11 vai 13, šķiet. Pats Kuldīgas ielas gals arī nu jau ir nošķelts un pagriezts vajadzīgajā virzienā.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Vai tad tur neplāno vienkārši tās mājas nojaukt un parastu ielu uzbūvēt?

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Uj, sorry, nebiju izlasījis tik tālu. Bet nu jā. Man šķiet, ka tur pat tās sarkanās līnijas ir, lai kāds neiemanītos trasējumā kādu jauno projektu uzbliezt

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Atradu karti, kur Jūrmalas gatves pagarinājums jau ir iezīmēta un kā redzams tas neskar nevienu ēku.

[URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=14o0s4k4p51ddaxe2x.jpg][/URL]

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

aansis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: P.s.

Es saprotu, ka tuneļbūvei ir ļoti pat abilstošs niks, bet tur virs zemes, ar visu ceļā esošo 3-4 māju (spriežot pēc "satelītfoto") atpirkšanu un nojaukšanu tas sanāks vairākas REIZES lētāk, pat, ja virszemes būvē iekļauj 40%, bet pazemes tunelim 0%...

Kopumā varu piekrist. No tuneļa vienīgā jēga būtu tad, ja to izbūvētu tā, lai jau Slokas/Jūrmalas krustojumā, nosacīto Jurmalas-Ūdens ielu savienojumu palaistu zem Slokas ielas sliedēm. Bet vispār - gan Slokas/Jūrmalas, gan Ūdens/Daugavgrīvas krustojumi, kā arī posms starp tiem ir ļoti labi piemērots šāda savienojuma izveidošanai.

Palaidnieks un Co. laikam nav braukuši Imantas un Bolderājas virzienos rīta un vakara sastrēgumstundās. Jebkurš plakanais krustojums tur automātiski rada kārtīgu korķi. Pēdējā Daugavgrīvas ielas pārbūve situāciju nedaudz uzlaboja, taču krustojumos visi tāpat korķējas, kas bija paredzams. Ja jau RD sāka tur pārbūvi, tad būtu to izdarījuši līdz loģiskam galam un likvidējuši korķu avotu Jūrmalas gatvē un Slokas ielā pavisam, brauktuvi Jūrmalas gatves galā _pirms Slokas ielas un tramvaja sliedēm_ ielaižot pazemē un tuneļa izeju izlaižot uz Daugavgrīvas ielas centra virzienā, tramvaju atstājot virs zemes. Vieta tur pietiek un mājas arī nebūtu jānojauc. pavisam jēdzīgi būtu trases turpinājums pāri Daugavai un Vanšu tilta atslogošana, taču tas no Ausainīša un viņa satrapiem noteikti būs par daudz prasīts.

Otrs tunelis turpat netālu ir nepieciešams no Jūrmalas gatves Zolitūdes virzienā zem dzelzceļa un veloceļa vai nu Zolitūdes ielā vai no Anniņmuižas bulvāra pie Volvo hokeja halles, pie reizes slēdzot Imantas stacijas pārbrauktuvi. Tie, kuri tur brauc dienas laikā, sapratīs.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Bamam:

Man interesē, kāda pašlaik situacija depo ar vecajiem restaurējamiem tramvajiem MTV-82 un to

"zilo daugavpilieti" ? Pieļauju, ka tas "zilais" no stāvēšanas depo būs jau tik daudz sarūsējis,ka nebūs vairs izmantojams. Nāksies fiksi D-pilī meklēt citu, kamēr kāds tur vēl atrodams.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Bamam:

Man interesē, kāda pašlaik situacija depo ar vecajiem restaurējamiem tramvajiem MTV-82 un to

"zilo daugavpilieti" ? Pieļauju, ka tas "zilais" no stāvēšanas depo būs jau tik daudz sarūsējis,ka nebūs vairs izmantojams. Nāksies fiksi D-pilī meklēt citu, kamēr kāds tur vēl atrodams.

Abu restaurācija nenotiek jau gadus 4-5 un ir "iekonservēta" uz nezināmu laiku.

Daugavpilietis De facto jau ir sapuvis stāvot zem klajas debess, RM-56 lai arī gadu stāv zem klajas debess, tomēr tam virsbūve ir atjaunota/pārmetināta/nogruntēta/iekonservēta.

Iespējams, ja kāds privātfinansējums uzradīsies, tad kādu arī atjaunos.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Stāvoklis šajā ziemā:

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

Vai nebūtu lētāk būvēt, nevis divlīmeņu krustojumus pa visu Pārdaugavu, bet gan uzbūvēt n-tos tramvaja atzarojumus Imantā, kurus tad laist līdz 45.vsk. manā Daugavas pusē? Tas taču reāli vairāk atslogos satiksmi nekā šosejas! Viens tramvajs var pārvadāt tik cilvēkus, cik šoseja ar 6 joslām katrā virzienā!

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Vai nebūtu lētāk būvēt, nevis divlīmeņu krustojumus pa visu Pārdaugavu, bet gan uzbūvēt n-tos tramvaja atzarojumus Imantā, kurus tad laist līdz 45.vsk. manā Daugavas pusē? Tas taču reāli vairāk atslogos satiksmi nekā šosejas! Viens tramvajs var pārvadāt tik cilvēkus, cik šoseja ar 6 joslām katrā virzienā!

Tas ir nereāli. Saku uzreiz. Imantā var izveidot 1-2 atzarus. Bet tad arī uz centru tramvajam vajag kā minimums vēl vismaz vienu Daugavas šķērsojuma vietu. Un sliedes tālāk ar pieslēgumu K.Barona ielai.

Ne katram vajag tur, kur ir (būs) sliedes.

Ielu (krustojumu) caurlaides spējas jau tagad ir tuvu max. robežai, palielinot tramvaju kustību būs tramvaju korķi.

Palielinot sazarojumu vietas, tramvaja vidējais ātrums samazināsies.

Visiem maršrutiem vēlāk braucot kopīgi pa 'korķu" vietām izjuks visi grafiki.

Notiekot avārijai kādā tādā vietā, visa Imanta paliks bez sab.transporta satiksmes.

Visi nekad nepārsēdīsies no auto sab.transportā, pat ja tas būtu par brīvu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

briedisunrepshe rakstīja: Vai nebūtu lētāk būvēt, nevis divlīmeņu krustojumus pa visu Pārdaugavu, bet gan uzbūvēt n-tos tramvaja atzarojumus Imantā, kurus tad laist līdz 45.vsk. manā Daugavas pusē? Tas taču reāli vairāk atslogos satiksmi nekā šosejas! Viens tramvajs var pārvadāt tik cilvēkus, cik šoseja ar 6 joslām katrā virzienā!

Bez papildus Daugavas šķērsojuma ziemeļu virzienā no Vanšu tilta un tramvaju tīkla paplašināšanas no Vecrīgas ziemeļu virzienā apkārt centram tas nedarbosies. Esošais tramvaju tīkls vecrīgas pusē jau ir noslogots, un to vēl vairāk sablīvējot, dabūsim tramvaju korķus. Domāju, te Bams man piekritīs.

Tā vai citādi galvenais korķu iemesls Pārdaugavā ziemeļu virzienā no centra ir vēl viena tilta/tuneļa neesamība no Vanšu tilta ziemeļu virzienā. Kā nekā vairāk kā puse no tiem, kuri brauc pāri Vanšu tiltam, centrā nemaz nepaliek un aizbrauc tālāk pa Valdemāra un Briāna ielām vai Sarkandaugavas virzienā. Arī sabiedrisko transportu papildus ziemeļu šķērsojuma gadījumā varētu padarīt efektīgāku.

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Krotow rakstīja:

Tā vai citādi galvenais korķu iemesls Pārdaugavā ziemeļu virzienā no centra ir vēl viena tilta/tuneļa neesamība no Vanšu tilta ziemeļu virzienā.

Vispār jau korķu iemesls ir tautas vēlme pārvietoties, sekojoši ir arī cits risinājums - nav cilvēka, nav problēmas!

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

Ar ko es gribēju teikt, ka internets var aizvietot nepieciešamību tērēt laiku un degvielu - šobrīd strādāju, pieslēdzies savai darbavietai no 56 km attāluma.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: Ar ko es gribēju teikt, ka internets var aizvietot nepieciešamību tērēt laiku un degvielu - šobrīd strādāju, pieslēdzies savai darbavietai no 56 km attāluma.

Labi, ja tev tāda iespēja ir un vēl nav citu, kuri pa ceļam jāizber pie skolas un darba.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Es vēl bērnībā paguvu pa čakeni (Suvorova ielu) bērnībā izbraukāties. Senčiem labi paziņas dzīvoja Suvorova/Marksa ielas stūrī, parasti no stacijas līdz turienei braucām ar 4.tramvaju. Vēl šodien atceros vecos MTV tramvajus - ar apkvēpušiem baltu notecējušu krāsu krāsotiem griestiem, koka soliem, apaļām lampām, kas braucot pāri krustojumiem parasti slēdzās laukā....

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Un kāpēc te neviens nebļauj ka čakene ir noasfalēta un nau atstāts vēsturiskais bruģis?

Uz baronenes vajag tāpat – noasfaltēt un viss būs daudz labāk – atvieglos satiksmi pa Čaka ielu.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Bams, kā tad palika ar to Daugavpili? Kāpēc tiek izsludināts jauns tramvaju iepirkums? Baltkrievu taču savu brīnumus jau bija paspējuši atvest uz D-pili? Vai Eiropas fondu nauda nebija jāiztērē līdz 2014? Liepāja jau sen pabeidza tramvaja līnijas pagarināšanu.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Bams, kā tad palika ar to Daugavpili? Kāpēc tiek izsludināts jauns tramvaju iepirkums? Baltkrievu taču savu brīnumus jau bija paspējuši atvest uz D-pili? Vai Eiropas fondu nauda nebija jāiztērē līdz 2014? Liepāja jau sen pabeidza tramvaja līnijas pagarināšanu.

B-krievi bija atveduši vienu tramvaju. Nokavējot visus gan oficiālos, gan pašpieteiktos termiņus. Turklāt dokumentācija tā arī netika nodota un pārējo vagonu piegādes termiņi bija miglā tīti.

ES fondu līdzekļi jāapgūst, ja nemaldos, līdz 2015. gadam.

Daugavpils piedāvāja to vienīgo vagonu atpirkt par saviem līdzekļiem, bet abas puses nevienojās.

No baltkrievu puses briest tiesvedība.

Tikmēr ir izsludināts jauns konkurss.

Ar tehnisko nolikumu internetā var iepazīties jebkurš. Spriežot pēc tā satura, nekādi normāli tramvaji Dpilij nespīd. Vienīgi, ja pieteiksies čehu Pragoimpex ar savu Vario* modeli.

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Uz baronenes vajag tāpat – noasfaltēt un viss būs daudz labāk – atvieglos satiksmi pa Čaka ielu.

Tad tramvajam būs vēl sliktāk! Nepietiek jau ar to, ka dažs labs pāķis ar savu džipu, kā Bams jau rakstīja, šķērso sliedes, kaut otrā pusē vietas viņam nav!? Protams, vēl visi tie, kuri grib veikt kreiso pagriezienu no tramvaja sliedēm!

Es drīzāk ieteiktu uztaisīt Tallinas ielu par vienvirziena virzienā uz Valdemāra ielu. Tas daudz ko atvieglotu. Otram virzienam ir Artilērijas iela.

andzins1111 Reģ.: 14.01.2014
0 0 Atbildēt

Kā no Valdemāra ielas bez sāpēm tikt uz Artilērijas ielas? Kreisais no Brīvībenes tur vispār ir atļauts?

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

andzins1111 rakstīja: Kā no Valdemāra ielas bez sāpēm tikt uz Artilērijas ielas? Kreisais no Brīvībenes tur vispār ir atļauts?

Nav atļauts.

1) variants: Valdemāra-Stabu-Brīvības-Artilērijas. Tas, ja brauc no Pārdaugavas puses.

2) variants: Valdemāra-Senču(Ēveles, Alojas)-Miera-Tallinas-Tērbatas-Matīsa-Brīvības-Artilērijas.

3) variants mest ripā Brīvības-Matīsa krustā un tad atpakaļ līdz Artilērijas.

4) variants: vienkārši nogriezties uz Artilērijas

izvēlies pēc apstākļiem...

briedisunrepshe Reģ.: 19.07.2013
0 0 Atbildēt

No Pārdaugavas virziena sanāk pa Stabu, Brīvības un Artilērijas ielā iekšā!

Un Bamam: Kā bez lielām sāpēm, manuprāt, var izdarīt to, ko tu teici, ka nav iespējams. Es gan nezinu, vai šitais strādātu, bet nu lūk:

2. tramvajs krietni pārveidots un intervāls samazināts uz pusi - brauc ik 8 minūtes. Bet 1. un 4. ir tas pats 4., kur katrs otrais tramvajs brauc taisni pa Anniņmuižas bulvāri. Sanāk, ka tur katrā virzienā tramvajs aptuveni ik 10 minūtes. Bet viens no tiem visiem centrā varētu iet uz Aldari (?), viens uz Meža kapiem un viens uz 45. vidusskolu, lai papildus atslogotu 6. tramvaju centrā, kur tas parasti ir pārpildīts.

Diez vai rastos tramvaju sastrēgumi, jo nekas diži intervālos nav mainīts.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti