Nebūs klasiskais joks ar nosprāgušu zelta vērto sūkni?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nebūs klasiskais joks ar nosprāgušu zelta vērto sūkni?
Vai arī joks ar signalizāciju.
www.virtualdiagnosisforlohs.com
Ir, ir domas prātā par variantiem ar signalizāciju, sūkni, vēl visu ko, taču jautājums paliek - kurā servisa meklēt jēdzīgus spečukus?
Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.
Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.
Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.
Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).
Avārijas degvielas padeves vārsts. poga parasti zem sēdekļa.
Master_D rakstīja:
M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.
Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.
Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.
Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).
Avārijas degvielas padeves vārsts. poga parasti zem sēdekļa.
Jokus dzen, vai?
nebūs klasiskais joks ar opeli, kurš nelec?
vispār jau opels tāds lēts sābs vien ir, mošk pamēģini vikingus?
adam - tikai un vienīgi, ja paziņa tur strādā (pie tam labs paziņa)
Moška kontaktgrupa gatava????
Fridrihs rakstīja: Plīsusi zobsiksna?
vinjam tak kjeede
tadsjautues rakstīja:
Fridrihs rakstīja: Plīsusi zobsiksna?
vinjam tak kjeede
Tad jau labi! Viens iemesls mazāk
Es gan ar siksnu braukāju, i tāpēc tāda pirmā doma.
M77 rakstīja:
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.
M77 rakstīja: Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.
Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.
Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.
Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).
Ir viens labs dižeļspečuks Baložos,vairāk gan ņemas ar Fordiem,bet varbūt arī Tavs variants derēs-tel.29542747-Jānis.
Uggga rakstīja:
M77 rakstīja:
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.
Labi zini? Jo šovakar aizvedu auto turp uz diagnostiku. Tas servisa vadītājs (Ģirts) atstāja diezgan labu iespaidu. Likās kompetenti arī tad, kad pirms pirkšanas auto tur notestēju. Pirku pirms 2,5 gadiem no Adam Auto. Tie gan atstāja sliktu iespaidu. Nez' varbūt servisa džeki tur ir ok, bet manageris (lietoto auto) bija pašvaks- ka tik aizbāzt klientam ausis un ātrāk nogrūst preci.
Redzēs, ko rīt teiks Hansa, cik lasu internetu (īpaši angļu lapas par Vauxhall šaizēm), tik liekas, ka iespējamo problēmu tur var būt cik uziet. Bet auto jau nav nemaz tik vecs - tikai 180 tkm, tāpēc ceru uz kādu vienkāršu risinējumu, varbūt, kaut kas aizsērējis, kāds datčiks kirdikt etc.
M77 rakstīja:
Uggga rakstīja:
M77 rakstīja:
nafigators rakstīja: Kas tavuprāt ir jēdzīgi spečuki? Tie, kuri taisa "baigi labi" un tajā pašā laikā kapeikas var pasipt?
Jēdzīgi būtu tādi, kas ir pietiekami zinoši un pieredzējuši, lai atrisinātu situāciju, nemēģinot mani apčakarēt, mainot nevajadzīgas detaļas savas nezināšanas vai vēlmes uzvārīties dēļ.
Tad Hansa nederēs. Nomainīs pusmašīnu un beigās pateiks, ka arī otra puse jāmaina, jo problēmu nav izdevies novērst.
Labi zini? Jo šovakar aizvedu auto turp uz diagnostiku. Tas servisa vadītājs (Ģirts) atstāja diezgan labu iespaidu. Likās kompetenti arī tad, kad pirms pirkšanas auto tur notestēju. Pirku pirms 2,5 gadiem no Adam Auto. Tie gan atstāja sliktu iespaidu. Nez' varbūt servisa džeki tur ir ok, bet manageris (lietoto auto) bija pašvaks- ka tik aizbāzt klientam ausis un ātrāk nogrūst preci.
Redzēs, ko rīt teiks Hansa, cik lasu internetu (īpaši angļu lapas par Vauxhall šaizēm), tik liekas, ka iespējamo problēmu tur var būt cik uziet. Bet auto jau nav nemaz tik vecs - tikai 180 tkm, tāpēc ceru uz kādu vienkāršu risinējumu, varbūt, kaut kas aizsērējis, kāds datčiks kirdikt etc.
Pirms kādiem 2 vai 3 gadiem pie šiem mainīja zobsiksnu astrai ar visiem ruļļiem utt, pēc kādiem 3 vai cik tur mēnešiem sāka nesaprotami slāpt. Šie gan VGR (vai kā tur bija) vārstu tīrīja, gan to, gan šito vēl gribēja mainīt. Beigās citā servisā atklājās, ka spriegotājrulli nav nomainījuši, bet naudu bij paņēmuši.
Strādājot ar kompi tam cilvēkam - meistaram vēl ir smadzenes vajadzīgas!!!
Kompis piemēram neuzrāda to ka degvielas sistēmā ir ierauts gaiss! Gaisu ieraut ir elementāri... ja bākā ir mazāk kā 10 litri degvielas, pārbraucot pāri palielākai bedrei gaiss ir iekšā. Un tad sākās gudrās runas... sūknis jāmaina, sprauslas ar komplektā... re tā pa druskai 400 un vairāk salasās... Tad Tev palūdz pastaigāt kādu stundu, pa 5 minūtēm izdzen gaisu ārā, notīra putekļus no sūkņa uc un nodīrā kādi 500 - 700 Ls. Labs bizness!!!
i_edgars rakstīja: Strādājot ar kompi tam cilvēkam - meistaram vēl ir smadzenes vajadzīgas!!!
Kompis piemēram neuzrāda to ka degvielas sistēmā ir ierauts gaiss! Gaisu ieraut ir elementāri... ja bākā ir mazāk kā 10 litri degvielas, pārbraucot pāri palielākai bedrei gaiss ir iekšā. Un tad sākās gudrās runas... sūknis jāmaina, sprauslas ar komplektā... re tā pa druskai 400 un vairāk salasās... Tad Tev palūdz pastaigāt kādu stundu, pa 5 minūtēm izdzen gaisu ārā, notīra putekļus no sūkņa uc un nodīrā kādi 500 - 700 Ls. Labs bizness!!!
Cik tad ātri parādā tas efekts no gaisa ieraušanas?
Pagājušo nedēļ vienubrīd tiešām bākā bija palicis ļoti maz, kompis rādīja, ka vēl var nobraukt tikai kādus 20km, pēc tam pielēju pilnu bāku un vairākas dienas normāli braucu uz darbu (~100km/dienā).
M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.
mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.
Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv'a veikt pa 500 mārciņām.
M77 rakstīja:
mansotraises rakstīja: M77 neaizmirsti pastāstīt, ko tev sarakstija hansaauto speci. tīri intereses pēc, jo ir pieredze ar šiem... mīl mainīt visu, tikai ne remontēt.
Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, bet tad jau redzēs, gan jau, ka ir citi varianti, vismaz, vakar pa internetu, skatot tēmu, uzgāju, ka Lielbritānijā viens kantoris šo atjaunošanas pasākumu piedāv\'\'a veikt pa 500 mārciņām.
Vēl ss.lv atradu, ka darbojas arī vietējie censoņi:
Pārdodam plašā klāstā degvielas augstspiediena sūkņus Bosch priekš Opel automašīnām. Atjaunotu degvielas sūkņu cena 450 Ls (apmaiņā pret veco). Iespēja remontēt Jūsu degvielas sūkni. Visa informācija pa norādīto tālruni.
Ir kādam pieredze/atsauksmes?
Nav jau ko slēpt- šovakar uzzināju diagnostikas rezultātus: bojāts augstspiediena sūknis, piedāvāja atjaunošanas pakalpojumu par Ls ~1500. Es vēl tā īsti šiem neticu, ....
www.ss.lv/...
Ir kādam pieredze/atsauksmes?
ieteiktu to sūkni pārbaudīt pie dīzelcentrsr puikām(pie šiem remontējam klientu sūkņus), jo sūknim ir divas daļas- mehāniskā un elektriskā(dažādas izmaksas) . Par 1500 kāpostiem to sūkni var apzeltītu jaunu dabūt.
Es saprotu ka ir čakars, bet būtu lūgums šeit pastāstīt kā tev veicās ar remontu. Man pašam ir Vectra B ar 2.0 Dti uz paneļa tuč pāri 200tk.
Help: diesel vectra serviss
Vakar notika tā - auto (2000. gada 2.0 DTI) negaidīti noslāpa un viss- vairs nestartējas. Pirms tam nekā neparasta nenovēroju.
Degviela vēl bija. Arī šorīt ar aukstu motoru nekādas dzīvības pazīmes.
Pieslēdzām auto pie kompja- nekādi kļūdas kodi neuzrādās.
Būtu labi, ja cien. iauto lasītājs zinātu ieteikt kādu servisu, kam šo gadījumu varētu uzticēt. Pagaidām nāk prātā tikai Hansa Auto, varbūt Adam (viens paziņa tur strādā).