Ceļu policija darbībā.

Dzēsts lietotājs Reģ.: 01.07.2024

un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?

gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu

 
Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

modena rakstīja: ... un CSN izņēmuma punkts attiecas uz gadījumiem, kad NAV zaļā brīdinoša, līdz ar to brīdinoša signāla funkciju nodod dzeltenajām...

Atkārtoju jautājumu - KURĀ CSN PUNKTĀ TAS IR RAKSTĪTS.

Negribas ticēt, ka esi tāds idiots kā te izliecies.

Un par degradēšanos - diemžēl (vai par laimi) viss šitas ir demokrātijas otra puse - nav svarīgi, kas kādam šķiet loģiski, svarīgi ir tas, kas ir rakstīts NORMATĪVAJOS AKTOS. Tie laiki, kad «kā priekšnieks (milicis utt utml) pateica, tā arī būs», ir garām.

Mosties !!!

Jau saf rakstīja: "Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?".

Varbūt vienreiz pats palasi tos CSN, nebūs te nekādi pakalpiņi, kas visu kungam pienes un zinības ar karoti iebaro!

Nu, ja nesanāk saprast, tad neko, neviens netaisās te lielas pūles ieguldīt tava IQ celšanā!

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Maijai:

MAYA ir viena lieta, CSN cita.

Sarakstīts te ir daudz, izlasi vēlreiz, pirms uzbrauc manam IQ (IQ, starp citu, pēc būtības nav nekāda sakara ar CSN pārzināšanu - tas nav tik primitīvi - pārbaudi savējo labāk ).

Nevar atrast CSN to, kā tur nav.

Par distanci.

Patreiz, neskatoties uz auto skaita samazinājumu, vēl joprojām ieturēt distanci intensīvā satiksmē ir problēma.

Braucot ar mazlitrāžas auto viss Ok.

Braucot ar lieliem auto ... divi varianti:

1) turēt mazu distanci - tad rodas problēmas gadījumos, kad jau šeit pieminēti kadri pēkšņi bremzē pie mirgojoša zaļā;

2) turēt it kā pietiekoši lielu distanci, bet tad sarodas «viesi» no kaimiņu joslām, kas atkal automātiski noved pie punkta 1)

Tāpēc pārvietošanās pa ielām brīžiem ir laimes spēle - var censties braukt perfekti, taču var gadīties atrasties nepareizā vietā un nepareizā laikā, un nekāda piesardzība nepalīdzēs paglābties no uzbraukšanas priekšējam.

P.S. tas no pieredzes ar Chrysler T&C - mīksta piekare, liela masa. Bet noteikti ir daudzi auto, kuru šoferi pavisam objektīvi šo nesaprot.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja ir intensīva plūsma ar vidējo 50, un es, kaut vai pa labo malējo vilkšos uz 20, protams, ka es sevi pasargāšu.

Bet vari apmēram iedoaties, kāds tusiņš būtu tiem, kas mani apsteidz - taurēts tiktu uz nebēdu. Arī te iekš iAuto ir liels skaits ekspertu, kas uzskata, ka šāda braukšana reāli izraisa avārijas situācijas (kas tā arī ir)

Savā komentā es vairāk biju domājis «gandrīz sastrēguma» situācijas: brauc - bremzē - brauc. Arī šeit ir risinājums turēt lielu distanci, laist visus iekšā, ceļā pavadīt 3x vairāk laika ... risinājums, tas, protams, ir

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Nu, ko jūs! No 1. septembra vispār Rīgā ieteicamais ātrums ir 30 km/h - ta pie iebraukšanas pilsētā attēlots uz lielizmēra zīmes kopā ar "uzmanību, bērni!", tā ka vajadzētu novākties pulciņam entuziastu un sākot, piem., no Berģu kalniņa visās 3 joslās tā uz 30 km/h turēt!

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Vai tad tas lielbudžeta plakāts vēl nav novākts?

Ja nē, tad pat ir oficiāls pamats šļūkt uz 30

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja: (atzīšos - pārbaudījis neesmu, taču pēc loģikas nevajadzētu būt)

Nu taču apskaties vienreiz noteikumus, ko tēlo lohu?

Es tak jau laicīgi atzinos, ka par mirgojošo zaļā (ne)esamību noteikumos neesmu drošs. Tagad atzīstu - Ok, ir pieminēts. Bija slinkums meklēt, zināju, ka kāds noteikti atradīs

Bet pamata doma bija par to, ka noteikumi neparedz dažādu dzeltenā interpretāciju gadījumos ar mirgojošu un nemirgojošu zaļo.

Neatkarīgi no tā, vai zaļais mirgo vai nemirgo, dzeltenais ir aizliedzošs AR IZŅĒMUMIEM.

Moneda bija versija - ja pirms dzeltenā ir mirgojošs zaļais, tad izņēmumi braukšanai pie dzeltenā atceļas.

Mani arī tracina tie, kas bremzē pie mirgojoša zaļā, un tieši tāpēc sāku šo jautājumu korektā stilā iztirzāt

jūtams ka trūkst normālo CPistu, kuri jūs drāztu ka mazus ezīšus un pie reizes atkārtotu elementāro matemātiku...

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

saskaņā ar CSN grāmatiņu, lai no 50 km/h apturēt auto vajag 30 metri, ieskaitot reakciju. Līdz ar to par kādu straujo bremzēšanu pie mirgojoša zaļa iet tukš bazars? Ir IZRĒĶINĀTS process un tam pielāgots konkrēts luksofora signāls.

ja esi jau pie nepārtrauktas līnijas ( 20 metri )- tad droši var braukt.... ja esi pie garas raustītas ( kura iet pirms nepārtrauktas 50 metri + 20 metri nepārtraukta līdz krustojumam) - tad vari sākt bremzēt. Viss ir elementāri.

Kārtējais gudrais atradies.

1. Ko nozīmē "parasti" mirgo? Tas ir kādā standartā, likumā, noteikumos, direktīvā ierakstīts lielums?

2. Vai tuvojoties regulējamam krustojumam vadītājiem nepārtraukti jāskatās uz luksaforu (neskatoties kas notiek uz ceļa), lai tikai nenokavētu to brīdi, kad sāks mirgot zaļais.

3.Kur ir teikts, ka pie zaļā (mirgojoša zaļā) man jāsāk bremzēt?

4. CSN nav norādīts bremzēšanas ceļa garums metros, jo bremzēšanas ceļa garums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem:

– ceļa virsmas (piemēram, asfaltēts, bruģis vai grunts ceļš),

– ceļa stāvokļa (sauss, slapjš, silts, auksts, smilšains, ar lapām piebiris, apsnidzis, apledojis, nelīdzens, bedrains, jebkura bedre liek riepām zaudēt saķeri ar ceļa virsmu),

– automašīnas tehniskais stāvokļa un svara (piekrauta, ar piekabi)

– bremzēšanas sistēmas (ar ABS vai bez tās),

– riepām (ziemas, vasaras, vissezonas, gumijas kvalitāte (t.sk. vecums), spiediens riepās),

– kā arī braukšanas ātruma.

5. Bet acīmredzot Tu esi tas gudrinieks, kurš ir "IZRĒĶINĀJIS PROCESU" , ka jebkurā gadījumā apstāšanās ceļš no 50km/h nevar pārsniegt 20m un tieši tāpēc nepārtrauktās līnijas garums ir tikai 20 metri nevis trīsdesmit vai vairāk.

6. Ko darīt uz ceļiem, kur nav uzkrāsoti ceļu horizontālie apzīmējumi? Pirms bremzēšanas izkāpt un nomērīt, kur ir 20m līdz luksaforam

P.S. CSN 65.punktā minētais "tikai strauji bremzējot" ir katra vadītāja subjektīvais viedoklis. Es piemēram uzskatu, ka sausā laikā braucot ar vieglo ja apstāšanās ceļš ir mazāks par 50m tad tā ir "strauja bremzēšana"

P.S.S. Ir personīga pieredze, kad priekšā braucoša "aita" nolēma pie mirgojoša zaļā likt pa "mēmajiem" . Kā rezultātā viņa apstājās tikai aiz stop līnijas un man par nodarītajiem lielajiem zaudējumiem (107Ls) tagad Bonus malus ir tikai 13.

1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...

2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?

3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?

4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....

Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...

5. tā ka esi "kārtējais gudrais"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda "aita" spēj ātrāk par tevi apstāties...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: Maijai:

MAYA ir viena lieta, CSN cita.

Sarakstīts te ir daudz, izlasi vēlreiz, pirms uzbrauc manam IQ (IQ, starp citu, pēc būtības nav nekāda sakara ar CSN pārzināšanu - tas nav tik primitīvi - pārbaudi savējo labāk ).

Nevar atrast CSN to, kā tur nav.

Par distanci.

Patreiz, neskatoties uz auto skaita samazinājumu, vēl joprojām ieturēt distanci intensīvā satiksmē ir problēma.

Braucot ar mazlitrāžas auto viss Ok.

Braucot ar lieliem auto ... divi varianti:

1) turēt mazu distanci - tad rodas problēmas gadījumos, kad jau šeit pieminēti kadri pēkšņi bremzē pie mirgojoša zaļā;

2) turēt it kā pietiekoši lielu distanci, bet tad sarodas «viesi» no kaimiņu joslām, kas atkal automātiski noved pie punkta 1)

Tāpēc pārvietošanās pa ielām brīžiem ir laimes spēle - var censties braukt perfekti, taču var gadīties atrasties nepareizā vietā un nepareizā laikā, un nekāda piesardzība nepalīdzēs paglābties no uzbraukšanas priekšējam.

P.S. tas no pieredzes ar Chrysler T&C - mīksta piekare, liela masa. Bet noteikti ir daudzi auto, kuru šoferi pavisam objektīvi šo nesaprot.

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Un tā kā ar domāšanu tev pašvaki un savu personīgu aprobežotu neuzmanību vēlies uzkārt pārējiem, jo cik noprotu zaļais mirgojošais, pēc tavas teorijas sanāk ka brīdina tikai pirmo braucēju.... uz tevi kā otru vai trešo tas galīgi neattiecas... jo dzeltenais ka vienmēr iedegsies PĒKŠŅI un NEGAIDĪTI.....

PS. Visa dzīve sanāk ka liela laimes spēle... jo kāds var uz sarkanā tev ienesties sānā.... un nejaušības rezultātā sanāks ka tev pie zaļas gaismas, uz luksofora virsu stāv zīme dodiet ceļu... pārkāpējam varētu sanākt miesas bojājumi.... kas nozīmes kā šie skatīsies uz ceļa zīmēm, nevis luksofora signāliem.. jo par tiem šiem konkrētu datu nav... it īpaši ja otrā puse vel apgalvos ka tu brauci pats pie sarkanā... tu sanāksi ka esi vainīgs + vel krimināla lietas....

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

Par to savukārt vērtējums būs ļoti subjektīva pašai automašīnai. ABS var nostrādāt kaut vai dēļ viena riteņa, kas trāpa uz banānu miza. Vai arī ar labām riepām un šoferi, kas izjūt pedāli auto var apstāties efektīvāk kā ar ABS.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

50 km/h = 13.88 m/s

zaļais parasti mirgo 3.5 sekundes... 13.88 x 3.5 = 48.61m.

pieņemam ka 1 sekunde reakcijai - sanāk 34.72 metri.

Nu jau biški sāk apnikt.

Uz konkrētiem jautājumiem pēc būtības neatbildi, bet dzen savu demagoģiju ar kaut kādiem mistiskiem aprēķiniem (kuru juridiskais un fizikālais pamatojums ir zināms tikai Tev). Nedod Dievs ar šādu "ekspertu" sastapties uz ielas CP formā.

Neiedziļinoties aprēķinu bezjēdzības pamatošanā, uzvaicāšu tikai vienu, manuprāt, elementāru lietu: pēc Taviem aprēķiniem sanāk, ka piekrauts KAMAZ un tukšs Opel Corsa no 50km/h apstājas vienādi. Tiesa?

Par kamaziem un korsām nezinu, bet tukša skānija noliek mierā no 50 īsākā distancē nekā piektās sērijas bmw.

Nu gan ierecu

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai...

jā brīvības ielai zaļi, čakenei sarkani, bet mārupē visi ir zili

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

neesi naivs.... jebkuram luksoforam jāprogrammē signāli... citādi uz līdzenas vietas būs totāla pakaļa... piemērs ir Melnsila ielas luksofors.... no rīta viņš perfekti dozē transporta plūsmu uz Vanša tiltu... savukārt vakarā no vienas puses bezjēdzīgi bremze plūsmu no centra, no otrās puses ļauj vismaz tālāk cilvēkiem kaut kā uzbraukt uz to ielu.... un tagad neviens drošvien neatcerēsies to laiku, kad bez jēgā stāvēja uz Kalnciema ielas pārvadā virzienā uz Spici...

Rīgā esmu sūtījis luksofora objektus, un visos gadījumos signāli tika pieskaņoti transporta plūsmai un tuvāko luksoforu signāliem, kas bija atspoguļots atsevišķa projekta sadaļā, kuru pirms tam rūpīgi pētīja atbildīgie dienesti.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Ja par luksoforiem - tā arī ir, ka no rīta plūsma iet vienā virzienā, vakarā pretējā. Matemātiski nav iespējams izveidot universālu nemanīgu režīmu. Ideāli būtu, ja līdz pusdienai tiem būtu viens režīms, un tad restarts uz pretējo. Nezinu, vai tas ir reāli īstenojams un vai kaut kur citur tā ir.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

neesi naivs.... jebkuram luksoforam jāprogrammē signāli... citādi uz līdzenas vietas būs totāla pakaļa... piemērs ir Melnsila ielas luksofors.... no rīta viņš perfekti dozē transporta plūsmu uz Vanša tiltu... savukārt vakarā no vienas puses bezjēdzīgi bremze plūsmu no centra, no otrās puses ļauj vismaz tālāk cilvēkiem kaut kā uzbraukt uz to ielu.... un tagad neviens drošvien neatcerēsies to laiku, kad bez jēgā stāvēja uz Kalnciema ielas pārvadā virzienā uz Spici...

Rīgā esmu sūtījis luksofora objektus, un visos gadījumos signāli tika pieskaņoti transporta plūsmai un tuvāko luksoforu signāliem, kas bija atspoguļots atsevišķa projekta sadaļā, kuru pirms tam rūpīgi pētīja atbildīgie dienesti.

kā lielu noslēpumu varu pačukstēt, ka rīgā katru luksoforu programmē atsevišķi..... pieskaņot varbūt mēģina, bet vai pieskaņo?

tobiš tas ir uz brīdi, jo tur pat nav iekšā gps vai kas cits lai tas luksofors zinātu cik ir pulkstenis

jā, bija padomju laikā ļeņina ielā mēģinājums ieviest "zaļo vilni" ar vienotu centru....

windy Reģ.: 13.07.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

citāts no Tvneta par luksaforiem Tēriņu un Bramberģes krustā:

[i]"Tomēr, kā TVNET atklāja tā pārstāvis Mareks Ivans, automašīnu pārvietošanās intensitātes uzskaite nav veikta: "Izstrādājot šā krustojuma rekonstrukcijas tehnisko projektu, netika dots uzdevums veikt satiksmes intensitātes mērījumus.""[/i]

kā tad īsti ir, mēra to satiksmi pirms uzstādīšanas vai nē?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

KSI rakstīja: Ja par luksoforiem - tā arī ir, ka no rīta plūsma iet vienā virzienā, vakarā pretējā. Matemātiski nav iespējams izveidot universālu nemanīgu režīmu. Ideāli būtu, ja līdz pusdienai tiem būtu viens režīms, un tad restarts uz pretējo. Nezinu, vai tas ir reāli īstenojams un vai kaut kur citur tā ir.

ir sinhronizācijas caur kabeļiem ( Vienības ielu krustojumu ar Telšu - K. Ulmaņa- Ģimanstikas ielas luksofori)... ir dzirdēts par bezvadu.... bet nav bijusi saskarsme...

par to restartu.... liela daļa luksoforu kontrolētāju ir mehāniskie.... kā kādreiz bija ar mehānisku taimeru rozetes...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

windy rakstīja:

modena rakstīja: tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

citāts no Tvneta par luksaforiem Tēriņu un Bramberģes krustā:

[i]"Tomēr, kā TVNET atklāja tā pārstāvis Mareks Ivans, automašīnu pārvietošanās intensitātes uzskaite nav veikta: "Izstrādājot šā krustojuma rekonstrukcijas tehnisko projektu, netika dots uzdevums veikt satiksmes intensitātes mērījumus.""[/i]

kā tad īsti ir, mēra to satiksmi pirms uzstādīšanas vai nē?

tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja... jo līgumi SD ir standarta un tur iekšā ir daudz kas salikts... te visdrīzāk izskatās, kā pēc vietējo iniciatīvas... ka rezultātā paņēma un izprojektēja atsevišķo luksoforu apejot noteikumus...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

modena rakstīja:

tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

Divi varianti:

- vai nu Tu esi vēl pārāk naivs, ka domā, ka katram krustam mūsu valstī kāds īpaši rēķina luksofora inervālus;

- vai nu Tu strādā iestādē, kam «būtu ar to jānodarbojas», un esi pārliecināts, ka šī iestāde patiešām to dara.

Un nevajag te tukši melst par pakalpiņiem un lēnu domāšanu.

neesi naivs.... jebkuram luksoforam jāprogrammē signāli... citādi uz līdzenas vietas būs totāla pakaļa... piemērs ir Melnsila ielas luksofors.... no rīta viņš perfekti dozē transporta plūsmu uz Vanša tiltu... savukārt vakarā no vienas puses bezjēdzīgi bremze plūsmu no centra, no otrās puses ļauj vismaz tālāk cilvēkiem kaut kā uzbraukt uz to ielu.... un tagad neviens drošvien neatcerēsies to laiku, kad bez jēgā stāvēja uz Kalnciema ielas pārvadā virzienā uz Spici...

Rīgā esmu sūtījis luksofora objektus, un visos gadījumos signāli tika pieskaņoti transporta plūsmai un tuvāko luksoforu signāliem, kas bija atspoguļots atsevišķa projekta sadaļā, kuru pirms tam rūpīgi pētīja atbildīgie dienesti.

kā lielu noslēpumu varu pačukstēt, ka rīgā katru luksoforu programmē atsevišķi..... pieskaņot varbūt mēģina, bet vai pieskaņo?

tobiš tas ir uz brīdi, jo tur pat nav iekšā gps vai kas cits lai tas luksofors zinātu cik ir pulkstenis

jā, bija padomju laikā ļeņina ielā mēģinājums ieviest "zaļo vilni" ar vienotu centru....

protams... un uz dzelteno mirgojošo luksofors pēc brīvas izvēles pārslēdzas.... nezinot cik ir laiks...

windy Reģ.: 13.07.2001
0 0 Atbildēt

modena rakstīja: tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja...

Nu ņefigase pa lēto...

firmas SIA "Tursons" izstrādātā projekta izmaksas bijušas 190 000 latu un to realizēja SIA "SZMA Rīga".

par diviem jauniem luksaforiem...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

windy rakstīja:

modena rakstīja: tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja...

Nu ņefigase pa lēto...

firmas SIA "Tursons" izstrādātā projekta izmaksas bijušas 190 000 latu un to realizēja SIA "SZMA Rīga".

par diviem jauniem luksaforiem...

Tursons ir pionieris limonādos.....

viens luksofora objekts maksā ap 50 000 Ls....

pie tam tie luksofori nav vienā projektā....

------------

24-jan-2008

Paredzēts slēgt līgumu par būvniecības tehniskā projekta izstrādi luksoforu objektam Tēriņu un Cēres ielu krustojumā. Paredzamā līgumcena bez PVN līdz 6200,00 LVL.

29-feb-2008

Līgums noslēgts 25-feb-2008 ar SIA "Tursons" par līguma cenu bez PVN 6200,00 LVL.

------------

otru pasūtīja vēlāk.... jo datu par konkursu nav.... savukārt Būvvaldē dati ir ar vairāk nekā mēnesis starpību...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja:

1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...

2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?

3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?

4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....

Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...

5. tā ka esi "kārtējais gudrais"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda "aita" spēj ātrāk par tevi apstāties...

1. Tas, ka tev ir darbs saistīts ar signālu iestatīšanu, nebūt nenozīmē, ka tu esi baigais guru . Nezinu kāds tev sakaras ir ar RTU, bet pēc taviem tekstiem var noprast, ka labākajā gadījumā tu tai iestādei vienu reizi garām esi gājis un neko vairāk. Ja cilvēks ir pabeidzis augstskolu tad tam būtu jāspēj saprast, ka procesu nevar izrēķināt. Paskaties vārdnīcā ko nozīmē vārds – “process” un ko nozīmē –“izrēķināt”.

2. Tu apgalvo, ka luksafors “parasti” mirgo 3.5s. Pēc kādām pazīmēm paskatoties uz luksaforu iespējams noteikt vai tas ir parastais (mirgos 3.5s) vai neparastais (mirgos 2s)? (uz šo jautājumu man vari neatbildēt, jo neko sakarīgu tu nespēj atbildēt, tāpat kā vairums ierēdņu)

3. Apgalvojot, ka bremzēšanas ceļš atkarīgs no autovadītāja reakcijas kārtējo reizi pierāda, ka tu nezini CSN un auns esi tu, nevis visi pārējie.

4. Par cik tu nezini CSN, es tev varu pateikt priekšā, ka zaļais un zaļais mirgojošais luksafora signāls atļauj kustību (tātad nav jābremzē), bet dzeltenais un sarkanais aizliedz kustību (tātad ieraugot šos signālus ir jābremzē).

5. Izlasi vienreiz CSN - esmu pārliecināts, tie mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja bremzējot “parastos apstākļos” nostrādā ABS es teiktu, ka tā ir ekstrēma bremzēšana, bet strauji var nobremzēt arī nenostrādājot ABS. Kad paaugsies un iespējams tev būs bērni, iespējams tu tos arī vedīsi ar automašīnu. Un kad katru reizi pie tavas nestraujās bremzēšanas bērnam no rokām izkritīs pudele, vai knupis, vai rotaļlieta, vai pie katras nestraujās bremzēšanas tava bērna galva atrausies no krēsliņa un beidzot bremzēt atkal atsitīsies pret krēsliņu iespējams tavi uzskati mainīsies. Bet, protams, pastāv iespēja, ka bērnībā tevi vizināja mašīnā un nestrauji bremzēja, kā rezultātā tavas smadzenes jau ir apdauzītas un tu to vairs nekad nespēsi saprast.

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Smagi

tev?

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

jaaanis rakstīja:

modena rakstīja:

KSI rakstīja:

saf rakstīja:

KSI rakstīja:

1. Ne visiem tas ir dots saprast, bet dažiem ir darbs, kas saistīts ar šo signālu iestādīšanu, lai parastie auni brauktu un domātu ka tas luksofors tapat viens no brīvas izvēles to signālu slēdz... gribi zināt vairāk - vari iestāties RTU...

2. Nē... vadītājs ir lohs kepkā.... viņam nav obligāti skatīties uz luksoforu... pietiek vienu reizi uzmest skatu lai saprast, ka zaļais tur būs mūžīgi.... uz ceļa varbūt arī nevajag skatīties? Vai salocīta kepka aizsedz skatu?

3. Kur teikts ka tev pie sarkanā jābremzē?

4. Iepriekš tika norādīts ātrums un tam atbilstošs bremzēšanas ceļš.... runa gāja par parastiem apstākļiem, kuriem ir normatīvs max attālums.. un pofig... ar kravu vai bez....

Par teoriju... tur vel bija autovadītāja reakcija... virsmu raksturo saķeres koeficients...

5. tā ka esi \"kārtējais gudrais\"- tad tev nespīd saprast, ka viss satiksmes process ir izrēķināts... un to sauc par transporta plūsmas teoriju, uz kuras daļēji balstās satiksmes drošība... vari nopirkt grāmatu - esmu pārliecināts, tā mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja esi svētdienas braucējs - tad tev nespīd izjust savu auto lai novērtēt savas autovadītāja spējas apturēt auto.... par to 20 m līniju teksts bija domāts, ka alternatīva mērskala izvērtējot situāciju...

P.S. Subjektīviem uzskatiem parasti nav nekā kopīga ar objektīviem.... citiem vērtējums ir - vai nostrādā ABS...

PPS. Es gan domāju ka distances neievērošana nav tas ar ko jālielās... pie reizes padomā- vai varbūt ir vērts veikt profilaksi bremzēm.... ja jau kaut kāda \"aita\" spēj ātrāk par tevi apstāties...

1. Tas, ka tev ir darbs saistīts ar signālu iestatīšanu, nebūt nenozīmē, ka tu esi baigais guru . Nezinu kāds tev sakaras ir ar RTU, bet pēc taviem tekstiem var noprast, ka labākajā gadījumā tu tai iestādei vienu reizi garām esi gājis un neko vairāk. Ja cilvēks ir pabeidzis augstskolu tad tam būtu jāspēj saprast, ka procesu nevar izrēķināt. Paskaties vārdnīcā ko nozīmē vārds – “process” un ko nozīmē –“izrēķināt”.

2. Tu apgalvo, ka luksafors “parasti” mirgo 3.5s. Pēc kādām pazīmēm paskatoties uz luksaforu iespējams noteikt vai tas ir parastais (mirgos 3.5s) vai neparastais (mirgos 2s)? (uz šo jautājumu man vari neatbildēt, jo neko sakarīgu tu nespēj atbildēt, tāpat kā vairums ierēdņu)

3. Apgalvojot, ka bremzēšanas ceļš atkarīgs no autovadītāja reakcijas kārtējo reizi pierāda, ka tu nezini CSN un auns esi tu, nevis visi pārējie.

4. Par cik tu nezini CSN, es tev varu pateikt priekšā, ka zaļais un zaļais mirgojošais luksafora signāls atļauj kustību (tātad nav jābremzē), bet dzeltenais un sarkanais aizliedz kustību (tātad ieraugot šos signālus ir jābremzē).

5. Izlasi vienreiz CSN - esmu pārliecināts, tie mainīs tavu dzīves uztveri.

6. Ja bremzējot “parastos apstākļos” nostrādā ABS es teiktu, ka tā ir ekstrēma bremzēšana, bet strauji var nobremzēt arī nenostrādājot ABS. Kad paaugsies un iespējams tev būs bērni, iespējams tu tos arī vedīsi ar automašīnu. Un kad katru reizi pie tavas nestraujās bremzēšanas bērnam no rokām izkritīs pudele, vai knupis, vai rotaļlieta, vai pie katras nestraujās bremzēšanas tava bērna galva atrausies no krēsliņa un beidzot bremzēt atkal atsitīsies pret krēsliņu iespējams tavi uzskati mainīsies. Bet, protams, pastāv iespēja, ka bērnībā tevi vizināja mašīnā un nestrauji bremzēja, kā rezultātā tavas smadzenes jau ir apdauzītas un tu to vairs nekad nespēsi saprast.

1. jā humanitāriem tādas lietas nestāsta...... re kur ir mācību kurss tam, par ko tu notirsis ka neeksistē... fupm.fizteh.ru/...

un te darbībā.... www.agat.by/...

2. www.keldysh.ru/...

te ka teikt ir īsi.... vel vari aiziet Torņu ielā.... uz LVC.... tur paprasi bet nu tādiem šiziem ka tu diez vai ko stāstīs... bet vari pamēģināt... vari uz RTU aiziet... pie Transportbūvju institūta direktora... viņš gan ir atsaucīgs...

PS. Pie atļautā 20km/h ātruma tas signāls noteikti 4 sekundes nedegs... viss ir pakārtots atļautām ātrumam.. bet nu kurš skatās uz ātrumu ierobežojumiem... =)))))))

3. varbūt ātruma rakstot neprecīzi izteicos par apstāšanas ceļu... bet tik un tā vari iet ieskriet sienā.... iekš spēka esošā CSN nav bremzēšanas ceļa definīcijas... ja ir - nosauc punktu, citādi tu losi pats nezini CSN....

4. iepriekšēja punkta ir konstatēts fakts, ka tu pats nezini par ko raksti... visticamāk ka neesi lasījis spēkā esošos CSN...

iekš viņiem nav definīcijas \"ieraugot dzelteno signālu - jābremzē\", savukart ir skaidri norādīt pie kādiem signāliem ir atļauta kustība / iebraukšana krustojumā.

ātruma samazinājums pie mirgojoša zaļa luksofora signāla atbilst csn 113. punktam - kad lai neapdraudēt citus satiksmes dalībniekus, ātrums tiek savlaicīgi samazināts, lai neiebraukt krustojumā pie aizliedzoša signālā, par ko autovadītājs tiek brīdināts ar mirgojošo zaļo.

5. Izskatās ka tu vari savu 2004. gada CSN grāmatiņu nolikt plauktā un iet iegadāties jaunu... tā noteikti mainīs tavu dzīves uztveri... =))))))))))))

6. un ja bērns ir nosēdināts pret kustības virzienu?

www.babyinsane.com/...

pie tam ir aizdomas ka tie krēslu leņķi ir daudz maz saudzējoši pie bremzēšanas ( citādi gandrīz apraudājos lasot tavus emo bremzēšanas pārdzīvojumus)... protams ja tev nav ekonomiskā ķīniešu vertikāla koka bērnu auto-taburetes...

PPS. Kā pie nestraujas bremzēšanas var apdauzīties? Tu šo šedevru no savas dzīves pieredzes pasmēli?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

eu tu,luksaforu regulēšanas gurū.... pastāsti vēl mums par to, ka katrā luksaforā ir gps un katra gaismas pārslēgšanās tiek ieprogrammēta

ķipa 13:31:02.413 ieslēdzas dzeltenais, 13:31:08.914 nodziest sarkanais

mēs pat esam gatavi klausīties ar atvērtām mutēm

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti