staraja zakalka.. ja spoliiteni zin
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
staraja zakalka.. ja spoliiteni zin
Kindzulis rakstīja: staraja zakalka.. ja spoliiteni zin
Nu ja, bērnībā ostīju un aiz auss smērēju odekolona vietā
Labi ka CP besperiģels vēl nav sasniedzis PP un ALFA līmeni…
PP un Alfa atdauza uz ielas pilsoni miermīlīgo – nebaidoties no sekām. CP ir grūtāk ņirgāties par autovadītāju parasto…
Sretsked rakstīja:
uupis rakstīja: Labi ka CP besperiģels vēl nav sasniedzis PP un ALFA līmeni…
PP un Alfa atdauza uz ielas pilsoni miermīlīgo – nebaidoties no sekām. CP ir grūtāk ņirgāties par autovadītāju parasto…
Fiziska ņirgāšanās vai morāla ? Kura sāpīgāka ?
Morālai vieglāk pretoties. Par fizisko vieglāk piedzīt kompensāciju.
Seene rakstīja: Par fizisko vieglāk piedzīt kompensāciju.
Bez lieciniekiem pamēģini kautko izdarīt…
Tas tāpat kā tukšā krustā alkāns izkrīt no krūmiem tev uz kapota – ej nu pierādi ka tam bija sarkans - CP automātiski uzskata ka vainīgs vadītājs…
Pāris dienas atpakaļ mani aptur ekipāža Ulbrokas ielā. Kas bija mans pārkāpums - pats neapstājos neparādīju savus dokumentus un apdrošināšanu. Nebūtu tā līdzi apturētu vēl uz tās noskaidrošanas laiku...
Priekš kam stādināja???
jugasvilli rakstīja: Man daži draugi strādā CP un stāsta, ka diezgan bieži uz dokumentu pārbaudēm tiek uzrauti pālībraucēji, zagti auto, cukurgalvas bez tiesībām.
.....
tad huļiš tie sidori neprasa man "vai jūs gadījumā neesat pālī?"
huļi jamie grābājās gar maniem papīriem?
Šodien ap 16.30 uz Rīgas HES cp stādināja smagos, vienu palaiž, apgriežas pabrauc un dzenas pakaļ nākamam, laikam jau kko pa nepamatotiem ātruma ierobežojumiem ņem, citādi jau nestādinātu vietā, kur apstājoties vairs divi smagie garām nevar samainīties, lai gan 600m uz jebkuru pusi tas netraucētu. Cepuri nost tādu malaču priekšā, reāli uzlabo drošību bremzējot tos, kurus neapstādina, jo garām jau vairs normāli netiek, kaut viņus no darba izmestu un viņi savus mazbērnus pārdzīvotu.
interesanti, vai mūsējiem arī žetoni ir obligāti?
modena rakstīja: fishki.net/...
interesanti, vai mūsējiem arī žetoni ir obligāti?
šausmīgi sen autoskolā teica, ka bez žetona CP inspektors nepilda savus dienesta pienākumus, jo to viņš saņem tikai uz maiņās laiku...
jugasvilli rakstīja: Man daži draugi strādā CP un stāsta, ka diezgan bieži uz dokumentu pārbaudēm tiek uzrauti pālībraucēji, zagti auto, cukurgalvas bez tiesībām.
Nez kāpēc iet mūžīgā pļurkstēšana par to, ka CP neko nedara, lai šādus apkarotu, bet tad, kad reāli kāds arī dara, atkal nav labi...
Tad vajag arī pieņemt attiecīgus grozījumus ceļu satiksmes vai MK noteikumosvai likumos! Jo uz doto brīdi CP veic nelikumīgas darbības likuma un sabiedriskā labuma gūšanas vārdā. Bet tā ir valsts, ja jūtu nepieciešamību - pieņem šādu likumu un rīkojies tā ietvaros. Bet ticamāk šādu likumu pieņemt nevar pamatojoties uz cilvēktiesībām utt...
Esmu ievērojis, ka reidu laikos CP darbinieki joprojām bieži prasa uzrādīt OCTAS polises, ko viņi pēc būtības vairs nedrīkst darīt. Būtībā, OCTA polises esamība CP darbonin šobrīd ir jāparbauda uz sava kopja on- lainā ar datu bāzi. Bet, vairums CP ir slinki radījumi, un izmantojot situaciju, ka CSN noteikumos ši norma nav grozīta, ņem autovadītāju uz muļķi. Bet, faktiski, šajā gadījumā Satiksmes likuma normai ir augstāks spēks, un jāvadās pēc LIKUMA. ESIET uzmanīgi - nepieļaujiet CP ņirgāšanos.
Izvilkums no Satiksmes likuma (NAIS).
25.pants. Transportlīdzekļu vadītāja pienākumi
(1) Mehāniskā transportlīdzekļa vadītājam jābūt klāt turpmāk minētajiem dokumentiem, kas jāuzrāda pēc policijas darbinieku, Autotransporta inspekcijas amatpersonu (pasažieru un kravas autopārvadājumu kontroles laikā), robežsargu (uz valsts robežas vai pierobežā) vai muitas darbinieku (muitas zonā) pieprasījuma:
1) vadītāja apliecība;
2) transportlīdzekļa reģistrācijas dokumenti;
3) (izslēgts ar 27.09.2007. likumu);
4) dokumenti, kuri saskaņā ar šo likumu un citiem normatīvajiem aktiem vadītājam nepieciešami, lai vadītu attiecīgu transportlīdzekli (operatīvo transportlīdzekli vai tamlīdzīgu transportlīdzekli) vai pārvadātu attiecīgu kravu (bīstamu, lielgabarīta, smagsvara un tamlīdzīgu kravu);
5) (izslēgts ar 15.12.2005. likumu);
6) kāds no turpmāk minētajiem dokumentiem (uzlīmēm):
a) vizuāla informācija (uzlīme) ar atļaujas piedalīties ceļu satiksmē derīguma termiņu, uzlīmēta uz automobiļa vai traktortehnikas vējstikla vai uz speciālas pamatnes motocikla, piekabes (puspiekabes), sporta automobiļu, traktortehnikas vai speciālā militārā transportlīdzekļa gadījumā,
b) vizuāla informācija (uzlīme) ar pagaidu atļaujas piedalīties ceļu satiksmē derīguma termiņu, uzlīmēta uz automobiļa vai traktortehnikas vējstikla vai uz speciālas pamatnes motocikla, piekabes (puspiekabes), sporta automobiļu, traktortehnikas vai speciālā militārā transportlīdzekļa gadījumā,
c) dokuments par veikto transportlīdzekļa tehnisko kontroli uz ceļiem,
d) Ceļu satiksmes drošības direkcijas izsniegta vai elektroniski noformēta vienas dienas atļauja piedalīties ceļu satiksmē, lai veiktu tehnisko apskati.
(11) Mopēda vadītājam jābūt klāt šā panta pirmās daļas 1. un 2.punktā minētajiem dokumentiem.
(2) Vadītājam pirms izbraukšanas jāpārbauda, vai transportlīdzeklis ir tehniskā kārtībā un nokomplektēts, kā arī jāseko transportlīdzekļa tehniskajam stāvoklim ceļā.
(3) Transportlīdzekļa vadītājam jāievēro šā likuma, Ceļu satiksmes noteikumu un citu ceļu satiksmi reglamentējošu normatīvo aktu prasības, pārvietojoties pa ceļiem, kā arī pa citām vietām, kurās iespējama transporta kustība.
(4) Ja transportlīdzekļa vadītājam transportlīdzekļu vadīšanas tiesības ir atņemtas uz noteiktu laiku vai uz nenoteiktu laiku, vadītāja apliecība uzskatāma par nederīgu no dienas, kad viņam paziņots attiecīgais lēmums. Transportlīdzekļa vadītājam ir pienākums 10 dienu laikā nodot nederīgo transportlīdzekļa vadītāja apliecību lēmumā norādītajai institūcijai. Ja persona vadītāja apliecību nav nodevusi un tiek konstatēta tās izmantošana, vadītāja apliecība tiek aizturēta. Vadītāja apliecību aiztur un iznīcina Valsts policijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas un Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras amatpersonas.
(Ar grozījumiem, kas izdarīti ar 20.12.99. likumu, 17.07.2000. likumu, 08.07.2003. likumu, 26.05.2005. likumu, 15.12.2005. likumu, 15.02.2007. likumu un 19.02.2009. likumu)
IkdienasViesis rakstīja: Esmu ievērojis, ka reidu laikos CP darbinieki joprojām bieži prasa uzrādīt OCTAS polises, ko viņi pēc būtības vairs nedrīkst darīt. Būtībā, OCTA polises esamība CP darbonin šobrīd ir jāparbauda uz sava kopja on- lainā ar datu bāzi. Bet, vairums CP ir slinki radījumi, un izmantojot situaciju, ka CSN noteikumos ši norma nav grozīta, ņem autovadītāju uz muļķi. Bet, faktiski, šajā gadījumā Satiksmes likuma normai ir augstāks spēks, un jāvadās pēc LIKUMA. ESIET uzmanīgi - nepieļaujiet CP ņirgāšanos.
Nu NAV tev taisnība, NAV. CP drīkst prasīt uzrādīt OCTA. Un tikpat labi tu drīksti viņus sūtīt uz savu auto pie kompja. Drīzāk jau varētu teikt, ka ņirgāšanās ir izvilkt OCTA polisi no maka, kopā ar tehnisko, un pateikt CP, ka nav līdzi - piedodiet, bet tā nu es parasti daru Viens reiz gribēja uzzināt kādēļ - un dīvainā kārtā atbildi, ka vēlos, lai vismaz daļēji mācās pildīt savus pienākumus, ja reiz nejēdz pienācīgi stādīties priekšā, uzņēma ar vainīgu smaidu... OCTA tā arī nepārbaudīja, teica, ka ticot man.
A, kurā likumā, Seene, tas ir rakstīts - ka CP drīkst prasīt OCTU ? CSN grāmatiņas texts šajā gadījumā neskaitās, jo tie ir tikai MK noteikumi. Starp citu, likumdevējs šo normu izslēdza ar nolūku - lai autovadītāji nevarētu CP šmaukt ar dažāda veida apšaubāmām pašdrukātām e-polisēm. Pirms dažiem gadiem bija mode, ka autovadītāji visādi ķīmiķoja polises. Tāpēc - CP par polises esamību jāpārliecinās tieši no kompja. Ja CP ir slinķis, tātad nepilda atbilstoši savus pienākumus, nepilda arī likuma prasības.
IkdienasViesis rakstīja: Esmu ievērojis, ka reidu laikos CP darbinieki joprojām bieži prasa uzrādīt OCTAS polises, ko viņi pēc būtības vairs nedrīkst darīt. Būtībā, OCTA polises esamība CP darbonin šobrīd ir jāparbauda uz sava kopja on- lainā ar datu bāzi. Bet, vairums CP ir slinki radījumi, un izmantojot situaciju, ka CSN noteikumos ši norma nav grozīta, ņem autovadītāju uz muļķi. Bet, faktiski, šajā gadījumā Satiksmes likuma normai ir augstāks spēks, un jāvadās pēc LIKUMA. ESIET uzmanīgi - nepieļaujiet CP ņirgāšanos.
ta datu bāze viņiem galīgi ņeaļo! pirms pusgada nomainiju nummuru, un ar apdrošinātajiem OCTA viss tika nokartots. tagad no aizmugures aptur un saka ,ka OCTA neesot!!! smaidīgs līdz ausīm - typa kompis ta sakot. tad nu iedevu polisi, bet vec. inspektors tāpat aizgaja pārbaudīt. kaut ko pa telefonu bazarēja. atvainoties par sagādātajām neertibām gan nemācēja. nācas krustojumā šõs nepalaist!
seaman rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Esmu ievērojis, ka reidu laikos CP darbinieki joprojām bieži prasa uzrādīt OCTAS polises, ko viņi pēc būtības vairs nedrīkst darīt. Būtībā, OCTA polises esamība CP darbonin šobrīd ir jāparbauda uz sava kopja on- lainā ar datu bāzi. Bet, vairums CP ir slinki radījumi, un izmantojot situaciju, ka CSN noteikumos ši norma nav grozīta, ņem autovadītāju uz muļķi. Bet, faktiski, šajā gadījumā Satiksmes likuma normai ir augstāks spēks, un jāvadās pēc LIKUMA. ESIET uzmanīgi - nepieļaujiet CP ņirgāšanos.
ta datu bāze viņiem galīgi ņeaļo! pirms pusgada nomainiju nummuru, un ar apdrošinātajiem OCTA viss tika nokartots. tagad no aizmugures aptur un saka ,ka OCTA neesot!!! smaidīgs līdz ausīm - typa kompis ta sakot. tad nu iedevu polisi, bet vec. inspektors tāpat aizgaja pārbaudīt. kaut ko pa telefonu bazarēja. atvainoties par sagādātajām neertibām gan nemācēja. nācas krustojumā šõs nepalaist!
nevaidzēja dot
lai paši meklē...
Sretsked rakstīja:
Tad ko, pārējos gadījumos nedrīkst ?
Izlasi kontekstu - šajā gadījumā "operatīvie" nozīmē ar bākugunīm un skaņu. Un jā - pārējos gadījumos nedrīkst tās ieslēgt, bet jāparvietojas kopējā satiksmē, ievērojot visus CSN.
Starp citu - jautājums kādam juristam - vai varēs nākamgad iegūt datus par nodokļa nomaksu par patruļmašīnu izmantošanu privātām vajadzībām? Pierādījumus par šādu izmantošanu varu katru dienu kaudzītē kraut kaut tikai pie Lauvas nama.
Sretsked rakstīja: Vēl ir jautājums, vadītājam ir pienākums 'iedot' savus dokumentus konrolei, bet policista- 'uzrādīt'. Ko nozīmē 'iedot' ? Iedot paturēt vai iedot apskatīties ?
Tieši tā - tev dokumentus ir jādod policistam rokās, bet viņam tikai jātur tev acu priekšā.
uzrāda tev pa gabalu, bet tev viņam jādod rokās, lai viņš var paņemt, iebāzt kabatā un izspiest kukuli
man ir gadījies nozaudēt visu maku, uzcept jaunus doķus, un pēc mēneša vecos dabūt atpakaļ. Tad nu 3. pasaules valstīs droši dodu savas vecās, par nozaudētām uzskatītās tiesības mentiem, un nemaz nestrsesoju per to, ka tie viņas liek kabatā kādas trīs reizes ir gadījies un vienmēr šie atdod atpakaļ bez sankcijām, laikam baiļu fluīdi no manis neizstaro un šie sajūt ka kukuli nedabūs
Velkam uz ginesa rekordu
laikam tikai lielbritānijā šo kases aparātu būš vairāk uz 100 000 iedzīvotājiem, nekā pie mums...
Zviedri iztiek at ~200 būriem, kuros randomā kārtībā mit ~20 fočiki, poļos situācija līdzīga, bet pie mums ir nevis drošība bet ienākumi būtiski...
P.S.
Diez cik maksās privātā indulģence pie uzstādīājkantora?
Kaksis rakstīja:
Ideots rakstīja: un pagājušonedēļ kādā rītā ap 05.00 apturēja CP ekipāža uz Lāčplēsenes...pārbaudīja doķus, patestēja uz alko - ļoti zolīda komunikācija un attieksme
rokas tulznās...
p.s. deksters un sēne būtu kak minimums pārbaudījuši kurpju tīrību...
Palaidniex rakstīja: Velkam uz ginesa rekordu
rus.delfi.lv/...
laikam tikai lielbritānijā šo kases aparātu būš vairāk uz 100 000 iedzīvotājiem, nekā pie mums...
Zviedri iztiek at ~200 būriem, kuros randomā kārtībā mit ~20 fočiki, poļos situācija līdzīga, bet pie mums ir nevis drošība bet ienākumi būtiski...
P.S.
Diez cik maksās privātā indulģence pie uzstādīājkantora?
Kādu pārīti varētu uzstādīt Vecrīgā u.c. dzīvojamās zonās..
Sretsked rakstīja:
Kaksis rakstīja:
Ideots rakstīja: un pagājušonedēļ kādā rītā ap 05.00 apturēja CP ekipāža uz Lāčplēsenes...pārbaudīja doķus, patestēja uz alko - ļoti zolīda komunikācija un attieksme
rokas tulznās...
p.s. deksters un sēne būtu kak minimums pārbaudījuši kurpju tīrību...
auto.delfi.lv/...
Ceļu policija darbībā.
un nummurinjsh kaadeelj behai aizkraasots?
gan jau ka piestaja parunaaties/paintereseeties par pazinjas veseliibu