Dekster, tu man nepatīc nevis tāpēc, ka tavi vidējie ienākumi ir lielāki par manējajiem, bet gan tāpēc ka tu esi trollis un stum publisku verbālo sūdu, brīžiem jūtami bez sajēgas par situāciju, nejauc
Kaut gan vispār tas ir diezgan jautri - nu tā tava troļļošanās un demagoģijas stumšana
msh rakstīja: Dekster, tu man nepatīc nevis tāpēc, ka tavi vidējie ienākumi ir lielāki par manējajiem, bet gan tāpēc ka tu esi trollis un stum publisku verbālo sūdu, brīžiem jūtami bez sajēgas par situāciju, nejauc
Kaut gan vispār tas ir diezgan jautri - nu tā tava troļļošanās un demagoģijas stumšana
Nu re, es gan nemaz sevi turīgo kārtā ieskaitījis neesmu. Pagaidām.
Bet tu nez kāpēc uztvēri mani par tādu... es te par to,kā tu sacepies,ka bagātos ar treknajiem vāģiem vajagot drāzt.
DekstersFF rakstīja: es te par to,kā tu sacepies,ka bagātos ar treknajiem vāģiem vajagot drāzt.
Agrākos laikos, kad regulāri braukāju pa A11, ne reizi negadījās piedzīvot ka ar 1,5+ man panestos garām kāda pārdesmit gadus veca mašīna. Jauni semaki un sešimtie merši gan.
DekstersFF rakstīja: Savukārt mani teksti un uzskati kā demagoģija tev šķiet tāpēc, ka tu vēl daudz ko nesaproti.
Situācija ir mazliet otrāda, tb tu sāc stumt savu demagoģijas sūdu, jo pēc maniem tekstiem tu mani iztēlojies kā - nu palasi savus tekstus uz atpakaļ - jo tā kā tu esi dižās pilsētas sprukstiņš, kurš vēl piedevām apracies kūdras purvā, tad tu daudz ko nespēj saprast. Respektīvi, lietas tuvplānā mēdz izskatīties savādāk, nekā pēc tavas mērauklas sanāk pa gabalu
ja tu brauc maz,jo nespēj vairāk nopelnīt, tā nebūt nav mīkstā likšana valsts interesēm.
Par CP sodiem-tā nu ir galīgi galvu saspieduša cilvēciņa loģika. Es braucu daudz, bet man ir 0 soda punkti. Kā redzams no tevis skricelētā, tu jau pamatos uzskati,ka, ja brauktu, uzreiz būtu sodi.
Pirmā rindkopa - klaja situācijas neizpratne. Nu jā, ja naudas būtu vairāk, un mašīnu varētu skrūvēt katru vakaru [naudas un steigas trūkuma dēļ tā atrodas 23 km attālumā], tad arī testa braucienos nobrauktā distance būtu lielāka, tiešām
Otrā rindkopa - atkal. Tu tak te man piedēvē visādus grēkus un vēli tikšanos ar cepistiem - tātad, ja es nesatieku, es apdalu valsti, ne tā? Kā tev neiet, vēli man ļaunu, bet pagaidām tfu tfu tfu tavi vēlējumi nav piepildījušies...
abi divi jūs āksti. viens gaida no pusaudža nez kādus dzīves pieredzes atzinumus, otrs pavelkas uz katru vārdu sava adresē. tak izdariet tiesi otrādi, un dzīve kļūs daudz baudamāka(c)
Slinkais rakstīja: abi divi jūs āksti. viens gaida no pusaudža nez kādus dzīves pieredzes atzinumus, otrs pavelkas uz katru vārdu sava adresē. tak izdariet tiesi otrādi, un dzīve kļūs daudz baudamāka(c)
Karlsonu lasījis esi? Tu zini,ko Karlsons ar Bokas jaunkundzi darīja?
Vispirms skrūvi pasildīju 3x pa 5min ar fēnu uz 500 grādiem, pēc katras reizes pašpricēju ūdeni no pulverizatora uz skrūvi, tādejādi to atdzesējot, padauzīju nedaudz ar 2kg āmuru.
Iesākumā domāju kloķeni nobloķēt ar skrūvgriezni ieliktu spararata zobos, bet neatradu, kur šim dzinējam tam var piekļūt, tad nolēmu izmantot starteri atskrūvēšanai. Vispirms kloķenes skrūvei uzliku atslēgu un atbalstīju tās kātu pret grīdu, bet starteris nespēja iegriezties, mira nost. Tad izdomāju, ka tam vajag ar \"švunku\" iegriezties un tad tik atmesties ar atslēgas rokturi pret šķērsli - piekares plauktu.
Atpakaļ ieliku jauno blīvslēgu un iedauzīju to vietā ar skrieme;la starpniecību - uzliku to priekšā un tad ar viegliem 2kg āmura sitieniem tas nonāca savā vietā.
Tālāk skrūves pievilkšana. Pēc grāmatas jāliek jauna skrūve, jāpiegriež līdz 150 Nm, tad 45 grādi, un vēl 15 grādi. Jauna maksā ~10 Ls. Tā kā par jaunas iegādi nebiju parūpējies, tad ieziedu esošo ar zilo skrūvju līmi un, palīgam pieturot bremzes 5. ātrumā, piegriezu veco no visas sirds.
It kā pasākums pabeigts, bet palika jautājums - vecais blīvslēgs nemaz tik slikti neizskatījās, nekādus īpašus bojājumus uz tā neredzēju, vien izdilusi rieviņa uz skriemeļa saskarsmes vietas. Vai jādomā, ka pie vainas eļļas noplūdei ir blīvslēga gumijas sacietēšana, t.i. tas ar laiku kļūst neelastīgs kā vecas riepas netur ceļu? Vai tomēr problēma tajā, ka izdilst skriemeļa saskarsmes virsma? Vai arī jāmeklē eļļas noplūde citur? Bet kas tad vēl tai rajonā var būt par defektu, ka eļļa nāk laukā (nedaudz, bet ar laiku tomēr daudz.)?
skrūvju līme tajā vieta ir kategoriski aizliegta. pārvilkt no visas sirds nevar, bieži plīst kloķenes siksnas zobrats(īpaši ja nav mainīts nekad) ir jāvelk ar noteiktu spēku, ar dino atslēgu. jauna skrūve ir ļooooti velama, veca izstiepjas, un var plīst. atkarībā no auto konstrukcijas, ļoti bieži zobratam nav ķīļa, un tas fiksejas uz kloķenes tik ar berzi, retāk izmanto dimanta paplāksni. drošibas pec pārbaudi metkas dzinejam pēc šitā visa cirka.
par blīvslēgu runajot, ja rieva uz ass bija acīm redzama, vajadzēja meklēt remonta blīvslēgu, ar nobīdīto blīvēšanas vietu. vai bik nofleksēt parastajam blīvslēgam korpusu un iedzīt dziļāk.
vecais blīvslēgs nemaz tik slikti neizskatījās, nekādus īpašus bojājumus uz tā neredzēju, vien izdilusi rieviņa uz skriemeļa saskarsmes vietas. Vai jādomā, ka pie vainas eļļas noplūdei ir blīvslēga gumijas sacietēšana, t.i. tas ar laiku kļūst neelastīgs kā vecas riepas netur ceļu? Vai tomēr problēma tajā, ka izdilst skriemeļa saskarsmes virsma?
======================
Vispār tas galīgi nemaz nav labi, ka ir iedilusi rieva - var gadīties, ka var mainīt blīvslēgus vienu pēc otra, bet kā
tek, tā tek. Slīpēt to vietu parasti jēga maza, samazinās diametrs, kas nav vēlams. Savulaik lāpījāmies, likdami vai nu šaibu zem blīvslēga, vai pat nogriežot nedaudz no paša blīvslēga ārējās aptveres nedaudz - lai pārceltu blīvslēga darba virsmas un vārpstas / skriemeļa kontaktvietu kaut pāris mm uz āru vai iekšu. parasti līdzēja, bet nu drusku jāpačakarējas ir
skrūvju līme tajā vieta ir kategoriski aizliegta. pārvilkt no visas sirds nevar, bieži plīst kloķenes siksnas zobrats(īpaši ja nav mainīts nekad) ir jāvelk ar noteiktu spēku, ar dino atslēgu. jauna skrūve ir ļooooti velama, veca izstiepjas, un var plīst. atkarībā no auto konstrukcijas, ļoti bieži zobratam nav ķīļa, un tas fiksejas uz kloķenes tik ar berzi, retāk izmanto dimanta paplāksni. drošibas pec pārbaudi metkas dzinejam pēc šitā visa cirka.
Skaidrs, skatīšos vai var dabūt remonta blīvslēgu, vai arī pārvietot esošo cituviet. Bet neredzu problēmas šim motoram tur lietot līmi - uz kloķenes gala ir tikai šķīvis agregātu siksnai (ūdenssūknis, ģenerātors, kondicionieris, stūres pastiprinātājs), turklāt tas fiksējas ar pusmēnesi, tā kā neredzu citu vajadzību piegriešanai "pēc grāmatas" kā vien pašas skrūves fiksāciju. Nu labi, piegriezu es to ar dinamometrisko atslēgu līdz tiem 150 Nm un vēl mazliet, taču mazāk par norādītajiem 60 grādiem, tālab arī skrūvju līme.
Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.
DekstersFF rakstīja: es te par to,kā tu sacepies,ka bagātos ar treknajiem vāģiem vajagot drāzt.
Agrākos laikos, kad regulāri braukāju pa A11, ne reizi negadījās piedzīvot ka ar 1,5+ man panestos garām kāda pārdesmit gadus veca mašīna. Jauni semaki un sešimtie merši gan.
DekstersFF rakstīja: es te par to,kā tu sacepies,ka bagātos ar treknajiem vāģiem vajagot drāzt.
Agrākos laikos, kad regulāri braukāju pa A11, ne reizi negadījās piedzīvot ka ar 1,5+ man panestos garām kāda pārdesmit gadus veca mašīna. Jauni semaki un sešimtie merši gan.
Un ?? Cik esi redzējis avārijās, kuros iesaistās 'jaunie semaki un sešsimtie merši' , pretstatā šrotaudī un visādiem citādiem graustiem, kuru īpašnieki brīžam sajūtas baisi lieli gāzēji, kaut lamata jau jūk ārā, riepu nav un bremžu arī ne.. JA tev kādreiz izdodas tāda iespēja, pabrauc ar jauno semaku, S klasesmersi utml un tad dziedi.
agrak arī domaju ka tos atsaldetos bembistus vajag dauzīt. kamēr nesen nejauši nopirkas piektas ar visai baudāmo 2.8.... mierīgi pabraukt ir ļoti grūti, jo lieliskā vadamība, un braukšanas prieks provocē un aizver širmi
M77 rakstīja: Kas tas par "kloķenes siksnas zobratu"? Ja domāts zobsiksnas, tad tur tādas nav, dziļāk iekšā ir ķēde un tās zobrats, bet starp to un agregātu skriemeli ir uzgrieznis, tā ka neko tur nevar saplēst.
nestāsi glupības. tā skrūve 100% iziet cauri visam, arī ķēdes zobratam un savelk to visu kopā ar kloķeni. un pareizais pievikšanas moments nodrošina cerību, kas tas viss nepajuks, neapraus sadales fāzes un tt.
Un ?? Cik esi redzējis avārijās, kuros iesaistās 'jaunie semaki un sešsimtie merši' , pretstatā šrotaudī un visādiem citādiem graustiem, kuru īpašnieki brīžam sajūtas baisi lieli gāzēji, kaut lamata jau jūk ārā, riepu nav un bremžu arī ne.. JA tev kādreiz izdodas tāda iespēja, pabrauc ar jauno semaku, S klasesmersi utml un tad dziedi.
Ļoti elementāri - cik uz ceļiem ir to tur jauno, biezo mizu un cik tie tavi "grausti"?
nav nav deksters nekad ipasi izcelies ar logjisko domasanu. savukart nieciga izmera metamais ir jakompense nogruzot jaunus studentus par materialas labklajibas teemu
Shiirs rakstīja: nav nav deksters nekad ipasi izcelies ar logjisko domasanu. savukart nieciga izmera metamais ir jakompense nogruzot jaunus studentus par materialas labklajibas teemu
Gribi pamērīties? Parasti jau par krānu izmēriem runā tie,kuriem pašiem tas ir aktuāli Bet nesatraucies, šari, zinātnieki paziņojuši,ka 13 cm erektētā stāvoklī esot tomēr tīri normāli, dzīvo vien tālāk.
Un ?? Cik esi redzējis avārijās, kuros iesaistās 'jaunie semaki un sešsimtie merši' , pretstatā šrotaudī un visādiem citādiem graustiem, kuru īpašnieki brīžam sajūtas baisi lieli gāzēji, kaut lamata jau jūk ārā, riepu nav un bremžu arī ne.. JA tev kādreiz izdodas tāda iespēja, pabrauc ar jauno semaku, S klasesmersi utml un tad dziedi.
Ļoti elementāri - cik uz ceļiem ir to tur jauno, biezo mizu un cik tie tavi "grausti"?
Kloķvārpstas skrūve