Vernons un distance

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tātad, kaut kā dažiem sasāpējis jautājums.

Es no ģirtiem un Vernona gribētu paskaidrojumu - kāds ir loģisks pamatojums uz ceļa, kur atļautais ātrums virs 50km/h (par apdzīvotām vietām vēlāk) NEIETURĒT normālu vismaz 50m distanci līdz priekšā braucošajam? Vai īsumā - kāpēc ir jālien citam dibengalā?

 
1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..18
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

K442! Gribi pieņemt braukšanas eksāmenu! Esmu gatavs. Vienam bija reiz tāds priekslikums, bet pazuda. Izdevumi mani.

CRDI! Tu esi izcili nekorekts un Tavs nekorektums uz ielas droši vien ir tāds pats.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Kā tad esmu nekorekts? Visi mani izteikumi ir balstīti uz Taviem komentāriem šajā portālā....

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Tev tāpat kā šejienes izbijušajam Indženeram ir mazvērtības komplekss, atzīt to, ka jaunāks cilvēks ir gudrāks un saprātīgāks par Tevi. Un spēj pierādīt Tavu spriedumu kļūdainību un neatbilstību pastāvošajai realitātei.

Tas nozīmē, atzīt, ka Tavs laiks ir pagājis, vajag iet prom dot vietu jaunajiem. OK, tiesības vadīt transporta līdzekli neviens neņems nost, bet vadi neko lielāku par A klases auto, klusi un nemanāmu gar ceļa labo malu. Jo uzticēt Tev kaut ko lielāku ir bīstami gan sabiedrībai, gan Tev pašam

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

CRDI! Palasi CSN 27., 161., 38.4.,38.8., 19., 254.! sāc vai beidz lasīšanu ar CSN 10. punktu. Arī Tu esi sevi ieprogrammējis, ka CSN jāpilda tikai katram otram, vai katram trešam satiksmes dalībniekam un tad vēl pa daļām, šitas der, tas neder. Tas ir burtiski redzams.

Ko līdz likumus lasīt ja nesaproti par ko vispār ir runa un kā tas darbojas uz ceļa.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Kurš nu būtu runājis! Manuprāt, Tu vienīgais CSN lasi katru otro vārdu. Īpaši tas attiecas uz 118.4 punktu, kur Tu nemitīgi aizmirsti izlasīt to, kas atrodas aiz komata.

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

To ka distance jāievēro aizmugurē braucošajam nosaka netikai CSN, bet arī Vīnes konvencija. Un tur ir īpaši uzsvērts par distances ievērošanu lielgabarīta transportlīdzekļiem.

Vispār jau jālasa šādā secībā- Vīnes konvencija, Ceļu satiksmes likums un tikai tad Ceļu satiksmes noteikumi ;) Abos augstākstāvošajos aktos ir izskaidrotas VISAS neskaidrās lietas, kas var rasties lasot CSN ;)

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Auto skolā un CSDD tiesības vadīt iegūsti pēc trafaretiem!

Un "priekšā braucošais bremzējot" pēc CSN ir "svētāks par svētu", tam nekas pēc Tiem pašiem Noteikumiem nav jāpilda. Un kas tad viņam būtu darāms pēc Konvencijas 17. panta 2. punkta?

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Vernon, kur Tu izrāvi, ka es taisos Tevi eksaminēt kā šoferi? Nekad neesmu izrādījis gatavību to darīt (man jau arī ir tikai 1985. gadā iegūtās B un C kategorijas, pirms tam vēl arī velo un mopēda tiesības), bet gan lūdzu tikai atbildēt uz konkrētu jautājumu, kuru uzdevu pirms kāda brītiņa...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Un kādēļ liec man lasīt gājēju pienākumus? Vīnes konvencija man kā autovadītājam uzliek pienākumu rūpēties mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku. Tāpat kā Latvijas CSN 38.4. Un tas nozīmē to darīt arī situācijā kad gājējs pārkāpj, tīši vai netīši nav būtiski.

Neviens punkts, nevienā no ceļu satiksmi regulējošiem dokumentiem, nedod tiesības bojāt cita īpašumu, veikt apdraudējumu veselībai un dzīvībai, kaut arī tiek pārkāpti šo dokumentu attiecīgie punkti. Un ja Tu lepojies, ka sit transporta līdzekļus juridiski pareizi (tipa "pareizi" pēc Tavas izpratnes par CSN), tad varu pačukstēt, ka Krimināllikumā un Civillikumā ir panti, kas paredz atbildību par svešas mantas apzinātu bojāšanu. Un to starp citu ir iespējams pierādīt....

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

CRDI, es Tev iebildīšu - ja būs iespējams pierādīt, ka "juridiski pareizais sitējs" pieļāva negadījumu, kaut arī viņam bija tehniska iespēja to novērst, rīkojoties atbilstoši CSN prasībām, tad sitējam iestāsies administratīvā vai kriminālatbildība (atkarībā no sekām) par ceļu satiksmes noteikumu prasību pārkāpšanu. Atbildība par mantas tīšu bojāšanu būs tikai tad, ja "sitēja" nodoms apskādēt cita mantu būs iepriekšējs, nevis kā reakcija uz cita satiksmes dalībnieka pārkāpumiem un izraisītu avārijas situāciju. To saku kā praktizējošs jurists.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Krasta ielas vidēj joslā nerādu nekādus signālus! Braucu ar plūsmas ātrumu un distanci, kuru nepērtraukti kāds uzskata par savu dzīves telpu! Bet kad vajag parkartoties tad ieslēdzu attiecīgo virzienrādītāju un jau daudzi prot ieslēgt talo gaismu uz sekundi un atbrīvot man vietu. Kur ir problēma rīkoties Tā, Kā to paredz CSN 70., 73., 77 un 119. punkti!

Par tiem mazāk aizsargātiem! CRDI!

Pamatojoties uz Kriminālprocesa 377. panta 2. punktu, ir jāpieņem lēmums par kriminālprocesa Nr. *******

izbeigšanu. Gājējas rīcība neatbilda CSN 10., 27. un 25. punktu noteiktajam prasībām, tādējādi auto vadītāja rīcībā nav Krimināllikuma 260. panta 2. daļā paredzētā noziedzīgā nodarījuma sastāva.

CSN jāzin un jāpilda katram! Un atbilstoši Likumam pieņem, pat policija, lēmumu!

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Nu iedod visu lēmumu (lietas Nr.), ne tikai citē to daļu, kas Tev ir izdevīga..... ;)

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Meklē internetā! Tu taču to proti! Tu pareizini mani ar 200 un tad parunāsim par izdevīgumu!

Es zinu KĀ, bet Tev vēl jāmācās. Tu un ne tikai Tu esi par slinku, lai uz "paplātes" priekšā noliktu analīzi spētu sagremot! Pietiek veči, mācieties paši!

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja pateici A, saki arī B un pastāsti konkrēti, kāda bija negadījuma situācija šajā lietā! Ja pats nezini, ka lēmumi par kriminālprocesa izbeigšanu internetā publicēti netiek, tad nemaldini arī citus!

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt

Tumšā diennakts laikā viena sadursme notika ar velosipēdistu, otra ar gājēju. Abos gadījumos melnās drēbēs, bez atstarotājiem un attiecīgām gaismām! Tā ir traģēdija visiem, gan radiem, gan autobusa vadītājiem!

Padsmit gadus atpakaļ autobusa vadītājs pat infarktu dabūja pēc sadursmes ar velosipēdistu. Ir gājējs autobusam pat par apakšu izgājis cauri.

Un visas tās muļķības par to mazāk aizsargāto ir un paliek liela muļķība, tīšām neviens nevienam virsū nebrauc! Video par pīlītēm tam ir piemērs! Braucēju rīcībai jābūt situācijai adekvātai.

Dzīvot palicis mierīgāk un saprotamāk, kopš ieviesa OCTA.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Kā mani uzjautrina nevēlēšanās tieši atbildēt uz tiešiem jautājumiem. Vienmēr ir kaut kas jāsamuģī, jāpiesauc Hvz kaut kāds bezsakars un tad izlases kārtībā piesaucot sev vien saprotamā kārtībā atlasītus punktus, bet paģērējot tikai no pa priekšu braucēja ievērot visus CSN, pat tos pārkāpt, bet aiz muguras braucēju liekot mierā un tam ļaujot pārkāpt un neievērot dajebko, piesaucot visapbrīnojamākos "attaisnojumus" un spīdīgi nesaskatīt pārkāpumus...

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Vernons ir zelta bedre advokātam.

Administrē svešu naudu, likumus pārzin hobija līmenī, spēj samusināt 200 izpildītājus uz pretlikumīgu rīcību, jebkuru lietu, savas pašpārliecinātības dēļ, ir gatavs sajāt saknē... Un tas viss tikai tāpēc, lai par lielu vai ļoti lielu naudu, obligāti pamatojoties uz 10.punktu, varētu uzvarēt tiesvedībā.

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Tiesas lēmums vienmēr ir jāuzskata par objektīvu lēmumu, bet diežēl pamatojumu tiesas lēmumam sagatvo veikli puikas, kuri honorāra dēļ nekautrējas vājāko, bieži vien nepamatoti, pagrūst zem sitiena.

Vernon, tu esi vājš nīkulis, kurš var vankšķēt noslēpies aiz biezā saimnieka naudas. Bez tās tu esi tukša vieta vai drīzāk tā šaurā , brūnā svītriņa apenēs, kas spēj tikai smirdēt.

Un arī tai ir vairāk argumentu, lai smirdētu...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Vernons varēja pasekot līdzi kā virzās Grobiņas slepkavnieka lieta. Protams, ja spēs norīt krupi...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Kāds tur krupis... Ja tie, kas raksta konvencijas, likumus un noteikumus, kā arī vadītāji, policisti, tiesneši un sabiedrība kopumā domā citādi nekā Vernons, tad viņi visi ir idioti un neko nesaprot no īsteni pareizas satiksmes organizēšanas.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ja Vernons būtu pie šprices, visām automašīnām jau sen būtu neapejama automātiska sistēma, kas atslēdz bremžu darbību, ja no aizmugures tuvojas cits transporta līdzeklis. Savukārt, ja "aizmugurējais" ir Setra vai Grobiņas vaininieks, tas liktu "priekšējai" automašīnai paātrināties piespiedu kārtā.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Bremžu uguņiem ir jādeg pastāvīgi un jānodziest tikai brīžos, kad automašīna paātrinās ļoti intensīvi. Tas pats attiecas uz augšup izstiepto roku.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Vernon, speciali Tev - ai cik žēl ka nebiji Vācijā uz bāņa uz E50 ceļa ceļu policijas ekipāžā. Tavs infarkts par to, ka uz 3-joslu bāņa te 1. te 2. josla kustās ātrāk par joslām kas ir pa kreisi un dara to tik masveidīgi būu tik spēcīgs, ka par vienu muļķību sludinātāju paliktu mazāk...

Pie kam bieži vien ātrumu starpība starp joslām pārsniedz 30 km/h...

Patiešām baiss skaits, vai ne?

Pie kam tam no sākuma pa vidu, un tad vēlāk no malas pilnīgā vienaldzībā par tik šausmīgiem pārkāpumiem, noraudzījās policija. un pats trakākais - ne tikai ne ko nedarīja, bet pat uzskatīja par nevajadzīgu dajebko pasākt šajā šausmu pārkāpuma norisē...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl vernon, ievērojot distanci uz šosejas tiek atstats pietiekami vietas, lai varētu visi kas vēlas apdzīt un pēc apdzīšanas varētu droši atgriezties joslā...

Distances neievērošana izpaužās uz mūsu ceļiem sekojoši, ka kādam lēnākam uz bampera uzsēžas kāds par sevi nepārliecinātais, tam vēlviens un kustīks korķis gatavs... Jo ja katru pa viena, apdzīt varētu (tik nav pietiekamas didtances kur atgriezties joslā), tad droši apdzīt visus trīs bieži nav iespējams pretējās plūsmas dēļ. Lūk arī distances neievērošana uz sejas... 3 sekunžu distance uz šosejas, pie ātruma 90 km/h ir cik metri? Un cik metri ir korķa galvgalis, fūre un pussekundes-sekundes atstarpē divi vieglie?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Redz kur Vernona skolnieks, kravas auto sastumj pārējos kopā un apgalvo, ka vainīgs priekšā braucošais, lai gan tie paguva nobremzēt - apollo.tvnet.lv/zinas/neapdomigs-soferis-izraisa-vairaku-auto-sadursmi-un-aizbeg-no-notikuma-vietas/705289

1.. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ..18
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti