Lēna braukšana kreisajā joslā ir bīstamāka par ātruma pārsniegšanu

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Mēs jau sen iAuto vēlamies aktualizēt diskusiju par atļauta braukšanas ātruma palielināšanu uz Latvijas ceļiem.

Nav normāli, ja ceļazīmē viens skaitlis, bet satiksmes plūsmas vidējais ātrums to pārsniedz par 20 km/h. Visu laiku brauc stresā, tā vietā, lai attiecīgo zīmi palielinātu uz 100; 110 vai 120!

Ātrumu ir viegli vainot, bet vai tas ir gudri? Lūk, viena interesanta tēma

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 2 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Ieturot šķirbas var panākt vienmērīgāku satiksmi, lai sastrēgumā nav jāapstājas. Protams ja katrs otrais ieturēs tad tam jēga zūd.

GB12 laikam neko nav dzirdējis par tādu lietu kā satiksmes plūsma.

Plūsma ir tāda lieta, kas kustas nepārtraukti. Nevis raustas nepārtraukti.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 5 Atbildēt

Iemet lūdzu aprakstu par tavuprāt pareizāko “plūsmas” kustību piem Ulmaņa/Vienības krustojumā.Kā (Nu KAAA??)nesprātīgi garas distances ieturēšana un atklātā textā jāašanās pie uzsākšanas pozitīvi ietekmē gaidošās astes garumu tilta otrā pusē? Ja uz katru lusofora ciklu dažādu sūkātāju dēļ izbrauc pa 2-3 auto mazāk? Priekš kam itin vusur demagoģija un oponēšana dajebkam par dajebko?

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Bija viens raksts par to kā atlasa cilvēkus specvienībām, tur bija minēts, ka viņi veic personības testus un flegmatiķim, piemēram, ir piemērota snaipera pozīcija, jo var nākties dienām neko nedarīt un gaidīt mērķi. It kā loģiski, bet ko darīt, kad šāds personības tips piesēžas pie stūres un ir gatavs dienām braukt 5 km no darba līdz mājām?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 1 Atbildēt

Nesaprātīgi garas distances ieturētājs nemaz neapstāsies pie luksofora, tikai būs līdz minimumam samazinājis ātrumu. Tā viņam atkrīt jāšanās pie luksofora un šis jau sen būs gabalā ar bariņu citu braucēju aiz viņa, kamēr blakus joslā saskrējušie jāsies.

Protams, vienmēr atradīsies 2 fiderasi, kas visu plūsmu arī tur sasipīs. Vienam vajadzēs pārkārtoties blakus joslā, otrs laipni nobremzēs šo palaist. Šitie feģiku pārīši ir vislielākie satiksmes čakarētāji pilsētā.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 10 Atbildēt

Pareizi, katrs šis te gudrinieks/suudamaisītājs visupirms meklē izdevīgumu SEV. Jo lūk viņš ar savu extraordināro atjautību ietaupīs 20ml savas miizalvielas un 0,xyj mm riepu un 16,12345rpm sava motora.Kamēr pieci citi viņa dēļ lieki stāvēs un sūkās cits cita izpūtēju.

Lūdzu konkrēti- Kā teorētiski varētu neapstāties pie Vienībasgatves luksfora, kad uz Ulmaņgatves stāv kilometru gara tīkotāju rinda- pāri pār visu dz-tiltu, un sākot jau tulinj aiz Liepājas ielas. Kādā veidā var kko izbraukt/izripināt bez apstājas , kad rindā gaidā 100 auto, bet uz vienu zaļo ciklu izbrauc tikai daži no tiem? Kas notiks, kad tagadējo 5-6-7 pusaizmigušo pumpadrasu vietā to U/V krustojumu šķērsos vairs tikai 1-2-3 tie enanētāji/ripinātāji ar "īpašo" pasaules uztveri un ar savu uzbāzīgi pzdabolistisko innovāciju teoriju sen izpētītās lietās un vietās? Cik gara saspringumstundās tur būs uzgaidošā rinda? Varbūt līdz Lidostas viaduktam vai jau no Rīgas robežas?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

No 7 rītā līdz 19 vakarā darba dienās jānovāc 70 zīme O.Vacieša ielas un Ulmaņa krustā virzienā uz centru un tālāk Vienības un Ulmaņa krustā jāuzliek 2 fotoradari uz Ulmaņa gatves virzieniem.

Ja esi bijis ārzemēs, tad būsi pamanījis tur tādas elektroniskās zīmes. Vienu pašu tādu likt LV bezjēdzīgi. Kopā ar fotoradaru nostrādātu perfekti.

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 0 Atbildēt

Nākamreiz, kad tajā vietā uzbrauc uz ieskriešanās joslas, pamēģini ielikt ātrumā ar uzrakstu "2" un piespiest gāzes pedāli līdz galam. Pastāv iespēja, ka izdosies iekļauties plūsmā, pirms tam nemainot tās videjo ātrumu sev par labu ;))

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Muļķības ar to ripināšanu. Ir vietas, kur to var darīt, kur reizēm samazinot plūsmas ātrumu, tu izveido nepārtrauktu kustību. Bet ir vietas ar nogriešanās ceļiem un bremzēšanas joslām, kur to kategoriski nedrīkst darīt, jo tu nedod aizmugurē braucošajiem ceļu, ja nu kāds tur vēlas piem. nogriezties. Tomēr nav vēl atcelts CSN, ka drīksti tikai tad braukt lēnāk par atļauto, ja nevienam netraucē.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

" CSN, ka drīksti tikai tad braukt lēnāk par atļauto, ja nevienam netraucē." - konkrētu punktu iemetīsi, kur šitas rakstīts?

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 0 Atbildēt

104. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Pirms rodas nākamie filozofiskie jautājumi - nē, "ātrāk pabraukt baidos" vai "man nav jāsteidzas" vai nenozīmē, ka ir objektīva vajadzība braukt ar pārāk mazu ātrumu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 2 Atbildēt

pārāk mazs ātrums nav tas pats kas nedrīkst braukt lēnāk par atļauto. Mums ir kaut kur definēts minimālais atļautais ātrums, no kura varētu sākt runāt par pārāk mazu?

jucis Reģ.: 07.03.2017
7 4 Atbildēt

Nav definēts, tāpēc būtībā katrs drīkt braukt cik ātri grib, galvenais nepārkāpt maksimālo ātrumu.

Tas nekas, ka +20 braucējs parasti izraisa 100x mazāk bīstamus manevrus nekā -20 braucējs, kuru visi apdzen, ieskaitot mopēdus un fūres. Tam nav nozīmes. Sodīt var tikai pirmo.

Būtībā tavs arguments ir katra loha vairogs. "Es tak neko nepārkāpju!!!!11"

Tikmēr viņu apdzen fūre un pretī braucošais dabū maukt ar visiem četriem ratiem pa nomali.

"Kāpēc tā ir mana vaina??? Es neko nepārkāpju!!! Ja viņiem vajag skriet tad tā ir viņu problēma!!!11"

"Skriet" šajā gadījumā nozīmē braukt ar 95 km/h pēc spido jeb 90 km/h pēc gps tātad nepārkāpjot, bet arī netizlojoties.

Parasti, jo vairāk smadzenes ieliktas paurī, jo vairāk atbildības cilvēks spēj uzņemties. Es pat teiktu, ka gudrākajam ir pienākums rūpēties ne tikai par savu, bet arī citu drošību. Un pretēji, jo tukšāks pauris, jo mazāk cilvēkam liekas, ka viņam ir spējas vai pienākums kaut ko ietekmēt, it īpaši, ja tas viņu pašu nemaz tieši neskar.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 2 Atbildēt

Uzskatu, ka pārāk mazs sākas ar to ātrumu, kādu agrāk gāza eksāmenos. Kā piemērs -ja tu izgriezies no Zaķusalas uz 70km/h plūsmas, kur nav vispār ieskriešanās jolas un nesasniedz 67km/h, liekot kādam pārkārtoties vai samazināt ātrumu, esi izkritis eskāmenā, jo skaitijās kā ceļa nedošana. Vēl jautājumi?

Tāpēc es saku, ka radariem vajag uzlikt režīmu bildēt visus par ceļa nedošanu, ja kāds kustās gar viņu zem 4km/h par atļauto. Tā tiek izvilkti no plūsmas tipiskie ātruma pārkāpēji (tie būtu kādi 50%?), jo neviens, kurš ikdienā ievēro CSN, nesamazina gar radaru ātrumu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 1 Atbildēt

Zaķusalā nu jau kādu laiku nav nekādas 70 km/h plūsmas. Tur bars pamuļķu brauc uz 60 km/h vai pat lēnāk gar fotoradaru.

Kad tu šiem aizbrauc garām ar kruīzā iestādītiem 80 uz spidometra (ap 70 reāli), pēc puskilometra tie lien dibenu bučot.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 0 Atbildēt

Ja priekšā ir luksofors, kurā deg sarkanā gaisma. Vai stāvošu auto rindas gals. Tad pieripinoties šādai vietai ar 20km/h nekāda satiksme netiek traucēta. Jo tās (satiksmes) tur tālāk tāpat nav.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 6 Atbildēt

Es jums KONKRĒTU jautājumu uzdrošinājos uzdot.Par U.g./V.g. krustojuma šķērsošanu sastrēguma laikā.Ja ir konkrēti ko teikt- sakiet.

Bet lietā tā, ka jūs te vāvuļojat kārtējosimto reizi šai vietnei raksturīgākajā vienmēr/visam/oponanētāju stilā.Vienkārši tukšmuldoņu pieeja.Tur pilnīgam dalbaebam ir jābūt, lai jauktu 6 dažādas lietas- kur tu nakts vidū vari ripināties pret kalnu mežā un darīt jebko ieskaitot pamiizt no braucoša auto, un kur vienkārši ir kilometru garš sastrēgums un ir zaļā signāla laika limits triju-četru-piecu auto izbraukšanai.Kurš pie viena šāda te jaakļa tiek traucēts.Jo tas idinjš kurš sevi uzskata par ripināšanas un drochīšanas "specu", to savu pajoliņa teoriju īstenos dajebkur- TAJĀ SKAITĀ, kad viņš ir "pirmais" zaļajāa luksoforā un ar to savu gulēšanu sajāj iespēju izbraukt 3-4gab tālākstāvošajeim.Citiem arī Vajag, bet lūk Viņam tas ir pie drisas, viņš xujexperimentē.Tā ka turpiniet vien- te tak oponanētāji ir te VIENMĒR vieni un tie paši.Te nav jēgas savu auru bojāt.Jo te "domubiedru" kā tādu nekad nav bijis un nebūs- vien kaut kāds enānistu koris katrreiz, kur katrs cenšas ar savu "oriģinalitāti" un vienīgo pareizo "izpratni" visur iebāzties.Acīmredzamu,sen zināmu un nepārprotamu lietu pavēršana ar kājām gaisā.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
6 0 Atbildēt

Tu tak pats konkrēti mels par 3-4-5 auto limitu Vienības/Ulmaņa krusta šķērsošanai.

Tik daudzi tur pamanās veikt kreiso pagriezienu uz Jelgavas pusi no centra parasti.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Es runāju par konkrētu lietu- bet abstraktos un pajoliņiem nesaprotamos jēdzienos.Nevis te lienu kā skabarga drsā 24/7 un specia(n)āli meklēju ko/kur kāds būtu sirsnīgi izteicies, lai viņam uzreiz uzdristu uz galvas un parādītu savu ebbanutaja xujzaebexperta statusu.Tas ir pilnīgi po-uj, vai 5 izbrauc vai 12,5.Galvenais ir, ka izbrauktu VAIRĀK, ja drochītāji nemaisītu tam procesam.Kā arī- pagrieztos pa kreisi uz Jelgavas pusi arī vairāk- ja ne bezgalīgais skaits kretīnu, kuri to neļauj izdarīt. Ja cilvēcības likumi nestrādā, man nav grūtību "atbildēt" tādā pat stilā.Jūs,ekonomētāji, enanētāji,drochītāji un savstarpējo caurumu kasītāji, šo Forumu esat degradējuši lidz miskastes līmenim.Tas vel nekas, ka te pa visu dienu ienāk pa 3-4 (teeelaini runājot) komentāru/viedoklju, ta vel katra vārda galā ši mūžīgā piekasīšanās un kašķa meklēšana. Nekāds te Vernons līdzi nestāv- ar to vismaz ir par ko parunāt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

anonīmiķis malacis. godam aizstāv savus brāļus - kreisās joslas... braucējus, šķirbu taisītājus... līdzīgi ka Vernons savējos.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
2 0 Atbildēt

Tev laikam dibenbrāļu (bampera ostītāju) varza tuvāka.

Neko darīt, ir arī jums, praidistiem, tiesības uz savu viedokli un tā pašaunu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 2 Atbildēt

Tāpat kā droč..., kā tu. To pat atzīstot par vēlamu nodarbi.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 4 Atbildēt

Ta ko tur runā vispār ar viņu- kas te lai nebūtu cilāts, vienmēr viņš (un vel daži) izpratīs visu gudrāk un oriģinālāk par jebkuru.Vienmeer būs personīgi un vienmēr ieteicēju izliks ar kājām gaisā par beidzamo p-daru.NEVIENS satiksmes žiperīguma uzlabojums šeit neiet (un neies!) cauri- viss pret klavieres dročhītājiem atduras.Ja arī te kāds no malas vispār kko lasa (par ko gan šaubos)- ko viņš te gūst?Te tak pēc būtības normālam cilvēkam darīt nav ko. Sip tas te kādu, kur un kā un nafuj kāpēc vinjš tur kkur brauc vai ar kādu fukin frekvenci viņš braukdams dr-čī.. ;P

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!! ātrumu! Izņemot situācijas, kad priekšā ir intensīva satiksme.

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 2 Atbildēt

>Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!!

Ko tad tā? Likums jau neprasa braukt ar atļauto maksimālo...nedaudz lēnāk nebūtu ekonomiskāk, apdomīgāk un drošāk?

Jeb tev tomēr ir svarīgi nebūt loham? Bet tad nav skaidrs, ko tu tā aizstāvi viņus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

650 rakstīja: Es jums KONKRĒTU jautājumu uzdrošinājos uzdot.Par U.g./V.g. krustojuma šķērsošanu sastrēguma laikā.Ja ir konkrēti ko teikt- sakiet.

Bet lietā tā, ka jūs te vāvuļojat kārtējosimto reizi šai vietnei raksturīgākajā vienmēr/visam/oponanētāju stilā.Vienkārši tukšmuldoņu pieeja.Tur pilnīgam dalbaebam ir jābūt, lai jauktu 6 dažādas lietas- kur tu nakts vidū vari ripināties pret kalnu mežā un darīt jebko ieskaitot pamiizt no braucoša auto, un kur vienkārši ir kilometru garš sastrēgums un ir zaļā signāla laika limits triju-četru-piecu auto izbraukšanai.Kurš pie viena šāda te jaakļa tiek traucēts.Jo tas idinjš kurš sevi uzskata par ripināšanas un drochīšanas "specu", to savu pajoliņa teoriju īstenos dajebkur- TAJĀ SKAITĀ, kad viņš ir "pirmais" zaļajāa luksoforā un ar to savu gulēšanu sajāj iespēju izbraukt 3-4gab tālākstāvošajeim.Citiem arī Vajag, bet lūk Viņam tas ir pie drisas, viņš xujexperimentē.Tā ka turpiniet vien- te tak oponanētāji ir te VIENMĒR vieni un tie paši.Te nav jēgas savu auru bojāt.Jo te "domubiedru" kā tādu nekad nav bijis un nebūs- vien kaut kāds enānistu koris katrreiz, kur katrs cenšas ar savu "oriģinalitāti" un vienīgo pareizo "izpratni" visur iebāzties.Acīmredzamu,sen zināmu un nepārprotamu lietu pavēršana ar kājām gaisā.

Es domāju, ka tīšām neviens nevilcinās. Vienkārši daļa autovadītāju ir ar mazu pieredzi, bailīgāki, un tad viņiem sarežğītās situācijās rodas neveiklības.

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 2 Atbildēt

Brauksana ir prasme kuru ir iespeejams izkopt. Diemzeel prieksnosaciijums ir intereseetiees par autovadiisanu. Pret pieredzes truukumu var izraadiit sapratni un iecietiibu, bet pret pohujismu un tupumu es juutu tiesi taadu pasu pohujismu un tupumu pretii. Apmeeram kaa ja kaads nevar 20 gadus iemaaciities Latviski, tad kaadaa briidii taa vairs nav apkaarteejo, bet vina personiigaa probleema.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Kaa tad,draudziņ, nu protams ka mums ar GigaPieredzi un UuberReakciju apveltītajiem ir dziļi jāpaklanās dažādiem tiem te pz-sindroma apsēstajiem.Manus ieteikumus var visu ceļu nedzirdēt un var pārprast un pavērst ar kājām gaisā, nosaucot pašu ieteicēju par rupekli un huligāhu un sistemātiski rupjo pārkāpēju. Bet idioti ir jārespektē. Itin sevišķi par nevainīgu telefona sūkāšanu un visu citu augstminēto idiotismu APZINĀTU piekopšanu.Katrs var darīt kaut 69 stulbas lietas, abet pamēģini ierobežot viņa tiesības pamācīt un tiesu spriest.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 1 Atbildēt

Pēdejā laikā sanāk bieži braukt pa apvadceļu no Jelgavas šosejas līdz Ķekavai. Bieži sastopos ar idiotiem, kas velkas uz 85-87 pēc spidometra, par GPS nerunāsim. Kas tik tad nav jāredz...vairāk gan action ir no rīta. Izveidojusies pamatīga kolonna, vairums vadītaji gaida savu kārtu, kad varēs apdzīt, jo pretī nāk arī plūsma, bet tad parādās nāvē gājēji, kas dzen neskatoties uz neko...pohuj viss!!! Braucu un brīnos gan par tiem 85-90 braucējiem, ko pirmos vajadzētu sist, bet ko darīt ar tiem nāvē gājējiem...nav skaidrs, varētu vēlēt nosisties, bet žēl tā pretīm braucēja. Vienvārd sakot - reizēm pilnīgs pizdec. Dzen galvenais reizēm ar tādiem auto, kam paātrinājums noteikti nav stiprā puse...braucu un brīnos. Nesen ar vienu šādu vecu x5 šoferīti sanāca "aprunaties", vienīgais ko spēja izdvest...atvainojos, bet vai tas idiots saprata vai nē, jo varbūt to atvainojos izdvesa tikai tādēļ, ka nojauta, ka tūlīt tiks sabojāta fizionomija.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

No rītiem uz Maxima krustojumu vairs nebraucu, tur ir pilnīgs bardaks, it sevišķi tur, kur no Valdlauču puses jāizgriežas uz A7, nervi tur beigti.

arba Reģ.: 16.12.2002
11 0 Atbildēt

uz cēliem ir dažādi tr. līdzekļi - ieli, mazi, viegli smagi u.t.t.

arī braucēji ir dažādi - lēni ātri, ar labu reakciju, taupītāji, lidotāji

Ja jums pārējie kaitina, tracina (lēnajiem ātrie, ātrajiem lēnie, lielajiem mazie, mazajiem lieli) varbūt no rīta apēdiet kādu antidepresanta tableti un brauciet ar autobusu ?

es lasu un man ir sajūta, ka es braucu citā pasaulē, dienā braucu ap 70-80 km pa rīgu, es neredzu ne ātros, ne lēnos, ne bremzetājus, ne citus traucētājus !

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 5 Atbildēt

Zāli pīpē braucot? Ir jau arī tādi, kas uzskata, ka LV krīze ir pārvarēta un sākusies ekanomiskā augšupeja! Valstī viss ir kārtībā!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Un ir tādi, kuriem vienmēr viss būs slikti un atradīs, par ko īdēt.

Kā man vecmāmiņa teica - nespļauj Dieviņam acīs. Vai šodien ir tāds bezdarbs, kāds bija pirms 7, 8 gadiem? Vai šobrīd gandrīz visiem LV iedzīvotājiem ienākumi samazinās? Vai šobrīd dramatiski pieaug to skaits, kas nespēj atmaksāt kredītus? Varētu turpināt un turpināt...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Šodien vienkārši ir stipri mazāk potenciālo strādnieku, attiecīgi nav bezdarba, jo nav bezdarbnieku...

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

pīpēju tikai amsterdammā

ceļš nepieder man

man ir pietiekoši daudz par ko domāt un uztraukties, lai uztrauktos par to, kas uz ceļa notiek !

ejot pa pilnu ietvi, arī jādusmojas par tiem , kas lēnāk iet, vai ātrāk, vai pavisam lēni čāpo un ko darīt ar tiem , kas ar ratiņiem brauc ?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Uz ietves saskrienoties ar kādu - ar pleciņiem, nekas traks nenotiks, kā arī ir iespēja apstāties momentāli, sagriezties, utt., uz šosejas frontalā sadursme izskatās savādāk.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu nelien tajā pretējās kustības joslā, ja nespēj veikt drošu apdzīšanu.

Redzi ka kāds breuc purnā - nospied bremzi un virzies tuvāk ceļa labajai malai.

Tehniski - jo vairāk netrafarētu CP ekipāžu, jo mazāk šādu ekscessu uz ielām. Tas ir tikai laika jautājums.

Ja tā padomā - kā visi brauca 90-to gadu vidū un īsi pirms krīzes tā ap 2005 - 2007. gadu...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Šis sindroms uz apvedceļa un līdzīgās satiksmei nepiemērotās vietās nav nekas jauns.Te nekas labāks nebūs- iesaku audzināt raksturu un apbruņoties ar Pacietību.Drīz būs ziema, ne vienmēr vieglo rinda izveidojas aiz fūres- mēdz būt (un būs!) arī otrādi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Pēdējā laikā parasti visiem satiksmes sablīvējumiem priekšā ir kāds ekoidiots. Aiz tā neizbēgami iestrēgst fūre, kam ir grūtāk apdzīt. Un aiz viņiem abiem jau veidojas kolonna, jo pat pirmajam tajā ir jāapdzen fūre+1, kas nemotoru-nešoferu laikmetā ir neiespējamā misija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Tur nu mēs neko nevaram darīt.Tā ir, un ne tikai LV. Sabiedriskā doma skaidri vēsta, ka nevis gliemezim būtu jāuzklausa padomus un jāmācās dzīvot, bet lūk visiem citiem esot viņu tādu (dažkārt atklātā textā tīši noziedzīgu) sirsnīgi jārespektē.Tas ir 600% skaidrs, ka katrs šāds ripinātājs rada ap sevi desmitiem situāciju, kur kāds cits riskē.Varam protams apelēt pie riskētāja saprāta, bet tas nav reāli tos visus pāraudzināt.Un pretimbraucējus viņi apdraudēs.

Ko noteikti varētu darīt- celt (vismaz skaidrojot teoriju) šo te pretimbraucēju kvalifikāciju reālu briesmu gadījumam (arī atšķirt briesmas no vnk ikdienas situācijas) un ievērot vismaz savstarpēju cieņu un toleranci starp pašiem "ātrākgribētājiem".Jo tie ta visu saprot.Vienigi ne to, ka tepat ir jau tā robeža, pie kuras "sacensību" starp vairākiem kvalificētiem vadītājiem var vinnēt vienīgi tas,kurš gatavs uz lielāko rupjību.Audzināt raksturu un nelīst iekšā katrā iespējamajā šķirbā un šaubīgā situācijā.Nemaz nerunājot par nepārredzamām un apdzīšanai aizliegtām vietām.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
6 0 Atbildēt

Motorolers

Jā uz Ķek ap ceļa es arī novēroju šitos kamikadzes, kas uzspļauj visam un mauc pretī. Vienu lietainu pēcpusdienu Ford tranzīts ap 100kmh ar divassīgo piekabi šito manevru izveica. Es pat nobrīnījos ka reāli viss labi beidzās.. Nu kur tur aiznesties tos dažus km, ja viss ceļš reāli aizņemts.

Pa Ulmaņgatvi arī ripinos, tik jau tuvāk luksoforam samazinu distanci. Besī ārā šitā stresainā raustīšanās un citu nelaišana rindā. Vairāk tracina tie kas tādos intensīvos satiksmes apstākļos 100m robežās 10x pārkārtojās.

Braucot pa ASV uz haivejiem un pilsētās ar daudzjoslu satiksmi visi kruīzē un ripinās mierīgi savās joslās. Kam vajag tas arī aizbrauc ātrāk vai lēnāk, pa to pašu joslu kur brauca un nekur nemētājās. Labo joslu parasti neaizņem, jo to izmanto nobraukšanai vai uzbraukšanai. Sākumā likās tik dīvaini, bet vēlāk sapratu ka tāda veida satiksme nerada stresu un ir vieglāk braukt ar dažāda līmeņa vadītprasmi. Kam vajag apsteigt, tas pārkārtojās vai pa labo vai kreiso pusi un viss bez stresa.

AWD Reģ.: 21.12.2016
1 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!! ātrumu! Izņemot situācijas, kad priekšā ir intensīva satiksme.

tieši tāds arguments/dzelžaina pārliecība par savu taisnību arī ir tā problēma. Labāk būtu: "kreisajā joslā nekad nebraucu, ja labā ir brīva"; tas, ka tu nebrauc lēnāk par maksimālo, ir otršķirīgi, jo varbūt kādam ir vajadzība braukt ātrāk, kā viņam tikt garām?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

Atkal viens sāk veco dziesmu. Vecīt, ja labā josla ir brīva un kāds nezināmu iemeslu dēļ ir aizkavējies kreisajā, viņš taču tev nekad netraucēs! Jo tu, kā godīgs labās joslas braucējs, tak neesi ielīdis kreisajā. Tu smuki rullē pa labo, tā tev brīva visā garumā un kreisās braucējs tevi nekādi nekavē. Tā kā nevajag izdomāt neiespējamas situācijas.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Var tev tikai noveeleet, kad kaadreiz vajadzees steigties, iespruust aiz taada pasa paraugbeerna kaads pats esi ;)

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

Jūs tikai aizmirstak, ka labā parasti ir krietni s.... stāvoklī, ka uz viņas ir gājēji, riteņbraucēji, traktori, smagie, labo pagriezienu veicēji , uzbraucēji uz ceļa no labās puses u.t.t.t

Tā kā argumentu , kāpēc braukt pa kreiso , ir daudz.

Man viņi netraucē, tieši jautrāk braukt tādā nelielā slalomā

Un šītā īdēšana atgādina - ievērojiet noteikumus, lai man vieglāk un mierīgāk pārkāpt !

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Es mūždien brīnos par to, cik daudzi lielu nozīmi piešķir niecīgām ātruma atkāpēm no viņu gribētā lieluma. Piemēram, apvedceļa posms starp Jelgavas un Bauskas šosejām. Tur ir 13 kilometri. Tādi nepacietīgie kļūst sarkani no dusmām, ja kāds pa priekšu brauc ar 86 km/h, bet, ja brauc ar 90 km/h, tad jau viss ir lieliski. Cik liela starpība te veidojas? Niecīga,jo ar 86 km/h braucot, vienu kilometru nobrauc 41,9 sekundēs, bet ar 90 km/h - 40 sekundēs. Starpība - 1,9 sekundes uz kilometru jeb 25 sekundes uz 13 km ceļa gabalu. Vai 25 sekunžu dēļ vērts cepties?

core Reģ.: 03.01.2017
3 1 Atbildēt

Tur jau ir tā problēma, ka tādi kā tu, pa ceļu nevis brauc, bet brīnās.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 2 Atbildēt

Paskaidro lūdzu, kādēļ ir jabrauc uz 86??? Neiet runa par sekundēm, iet runa par to, ka tādi braucēji reāli čakarē satiksmi, jo lielākā daļa pārejie braucēji ir spiesti veikt apdzīšanu, kas rada virkni bīstamu situāciju! Sāksim vēl ar to, ka normāli šoferi brauc diapazonā 95-105, būs arī tādi, kas dažādu iemeslu dēļ steidzas un dēļ flegmas, kas velkas zem 90, rodas problēmu jūra! Ja brauktu visi līdzīgā ātrumā satiksmes plūsma izretinānotos un skrējeji daudz nemanāmāk un drošāk veiktu apdzīšanas. Ja ir 90 atļautais tad braucat vismaz uz tiem 90! Nevis čakarējat satiksmi! Tad arī neviens neko neiebildīs, dažs varbūt noburkšķēs ka slēpe, bet 86...tāds šoferis manās acīs ir kretīns un kapeikp.....!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Normālo šoferu ātruma diapazons ir 90-95, faktiskais, ne pēc spidometra - ātrāk brauc normālās dzemdes, lielākoties ar ko jaunāku un noslieci uz lupatismu - pa sliktākiem ceļiem ar mokām tur tos 90-95, bet kā ceļa segums uzlabojas, iegrauž drosmi, cietā vai šķidrā formātā, un piepeši dzimst varonis, kurš drosmīgi sāk braukt uz 100-105 un dzīt nost plūsmu, jo tā par lēnu brauc...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Fan, tu atrodies uz koplietošanas ceļa, un, spriežot pēc taviem tekstiem, tev ir nosliece braukt pa ceļiem laikos un virzienos, kuros tie ir noslogoti, tātad vismaz proties braukt plūsmas ātrumā. Plūsmas ātrums - tas ir tāds ātrums, ar kuru daži skrējēji paskrien garām, bet pārējie paliek aizmugurē, latvijas apstākļos 90-95 robežās, un nevis 86. Man būtu kauns skatīties kā visi mani dzen nost pat uz patukšas šosejas, kur tiem visiem nav problēmu mani apdzīt. Savus 86 kilometrus stundā tu vari pietaupīt tādiem ceļiem/laikiem kā liepājas - klaipēdas šoseja naktī, kur nobraucot 25 kilometrus ieraugi dažas mašīnas - kaut kad sen esmu tādos apstākļos pie atbilstoša garastāvokļa ripinājis mājās ar 60 kmph un baudāmu 4,2 litru patēriņu, un pa ceļam tikai viena mašīna apdzina.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 2 Atbildēt

Tumsaa droshaak braukt ar 80-85 km/h, jo ar tuvajaam gaismaam redzamiiba objektiivi nav tik laba, lai brauktu ar 90-95 km/h.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tam ir divi risinājumi:

1) lietot tālos

2) izmantot priekšā braucošā tuvos/tālos, tā papildinot redzamības attālumu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 3 Atbildēt

Ja tev tumsā ir grūtības pabraukt ar 90-95 km/h un šī iemesla dēļ tev ir jāčakarē satiksme, silti iesaku padomāt, vai vispār auto braukšana ir priekš tevis... nu, vismaz tumsā.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, un visos laikos ir bijuši vēl arī tādi, kuri tālos nelieto principā.

Parasti viņi tādā stilā brauc (acīmredzot) tipa "lai no malas būtu noprotams" ka tur profesi(o)nālis utt.Kad masveidā bija modē kreizie xrenoni, tad itin īpaši viņi sevi šādi izrādīja.Es tā domāju, ka tie ir atklātā textā p/dari.Ko īsti šis vārds "izsaka"- to te nesen centos izskaidrot.Bezatbildīgs āksts, kurš turklāt lepojas ar šo savu tupo rīcību.Turklāt,kā jau minēju, tad (manuprāt..) "aiz" šāda braukt ir absolūts risks un apdraudējums.Visinteresantāk, kad šis ar tuvajiem pa priekšu und kādi trīs haļavščiki cits citam dibenā viņam no pakaļas.Ne viņš pats tur ko redz, ne viņš to "kolonnu" pasargās (ja nu kas),ne viņam tas vispār interesē.Plus vel pretimbraucēji visai tai delegācijai savus tālos pārāk ilgi ģīmī spīdinās- tak ja tas pirmais daunis neko nepārslēdz, tad arī pretimbraucējam "nav obligāti" domāt.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Zaķusalā nu jau kādu laiku nav nekādas 70 km/h plūsmas. Tur bars pamuļķu brauc uz 60 km/h vai pat lēnāk gar fotoradaru.

Kad tu šiem aizbrauc garām ar kruīzā iestādītiem 80 uz spidometra (ap 70 reāli), pēc puskilometra tie lien dibenu bučot.

Nu gan tev nočakarēts dampis, ja 80 vietā rāda 70. Man max atšķirība tikai vienam auto pret Waze ir bijusi 4km/h. Tiesa gan, braucu gar visiem radariem uz Wazes 74km/h, kas ir reāli spidometrā 76-78km/h. Uz 60 gan tur nebrauc, bet 65km/h kādi 80% un tas jau nav tikai uz Salu tilta, tas ir gar visiem radariem. Ko tu slimam padarīsi! Tāpēc policijai sen vajadzēja sākt likt sodus par ātruma samazināšanu viņus ieraugot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Pie tā, ka viņš vienmēr visas vecākas mašīnas sūta uz tolmetu, tas kopā ar šo spidometra kļūdu liek domāt ka viņš brauc ar kaut ko pa mana golfa tēmu, vienīgi viņam tas sāp... Es savam golfam esmu pamanījis ka rādītāja kļūda viena brauciena laikā var mainīties ~2-3 km robežās, no +4 līdz +7, šajā nedēļas nogalē izbraukājot dižo pilsētu, lietojot kruīzu, bija diezgan uzkrītoši, jo kruīzs ta saglabā ātrumu - bet nu neko, tomēr spidometram 32 gadi un hvz kāds noskrējiens, odometrs arī griežas lēkādams...

Tā pieminētā dabas parādība uz salu tilta mani gan uzjautrina - arī pieņemot ka mans spidometrs rāda tikai 5 km par daudz, un turot 75 pēc spidometra, tāpat es braucu ātrāk par plūsumu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Šo lietu izteikti novēroju uz Tīnūžu ceļa. 2 radari, 90 km/h. Jau iztālēm var nojaust, ka ir radars, jo priekšējais met pa bremzēm tāpēc, ka viņam priekšā kāds dara tāpat un nākošais arī. Tātad, viens gudrinieks ir nometis uz 70 km/h un aiz viņa velkas liela krelle (radara zonā apdzīt tauta nesteidz).

Tiek aiz radara un sākas haotiskas dzīšanas masveidā. Drošība...

Pēdējā laikā gan it kā mazāk redzu, bet tāpat gadās.

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Un šītā īdēšana atgādina - ievērojiet noteikumus, lai man vieglāk un mierīgāk pārkāpt !

-------------------------------------------------------------------

Tieši tā! Kad man kad kāds traucē braucot pa kreiso joslu, man ātrums gandrīz nekad nav atļautie 90 km/st bet ir vairāk. Tāpēc nekad necenšos audzināt "traucētāju", bet tiklīdz ir iespēja cenšos droši tikt garām, jo ir jāsteidzas.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 3 Atbildēt

Nevis vieglak parkapt, bet sture ir kreisaja puse, tapec apsteigt pa labo pusi ir nedrosak del ierobezotas redzamibas. 99% no pareizajiem braucejiem so faktu drosi vienu nupat 1x dzive saprata un viniem lidz sim likas, ka kreisa josla tikai prikola pec skaitas "atraka".

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ja Godīgi iztirzāt- vai gadījumā nav kāda (un lielākajai daļai braucēju saprotama) acīmredzama robeža starp "apdomību" un tīšu vilkšanos? Vai ir tiešām pamatoti un vienmēr attaisnojami tie gadījumi, kad vieglais auto rada situāciju, lai viņu sāktu apdzīt fūres? Kā ir, ja skaidri sajūtama a/m tehniskā stāvokļa nolaidība? Piem., ja kādam ir pļurā braukšanai nederīgas 4mm riepas vai tumsā braukšanai apšaubāmi lukturi vai skaidri nojaušama viņa nejēdzība gaismu lietošanā- arī tad pārējiem būtu viņu ļoti "jāciena"? Es uzskatu, ka braukšana "aiz" šādiem indivīdiem vienkārši ir klaji bīstama- no tāda būtu ieteicams pēc iespējas tālāk turēties.Pofig uz kuru pusi, bet jo tālāk, jo labāk.Itin sevišķi tumsā.

AWD Reģ.: 21.12.2016
1 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Atkal viens sāk veco dziesmu. Vecīt, ja labā josla ir brīva un kāds nezināmu iemeslu dēļ ir aizkavējies kreisajā, viņš taču tev nekad netraucēs! Jo tu, kā godīgs labās joslas braucējs, tak neesi ielīdis kreisajā. Tu smuki rullē pa labo, tā tev brīva visā garumā un kreisās braucējs tevi nekādi nekavē. Tā kā nevajag izdomāt neiespējamas situācijas.

Vecīt, precizēju - domāta situācija, kad ABAS joslas ir aizņemtas un abi brauc ar max. atļauto un domā, ka nevienam nav garām jālien. Tādu gadījumu ir gana daudz, tu arī pie šitiem piederi?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Ikdienā sanāk manīt visvisādu tipu braucējus. To kreisās joslas kruizētāju mums tomēr padaudz, CP tur darbs ne pa jokam. Vienmēr brīnos par tādiem. Tiesa, nekad īsti neiespringstu aiz viņiem, būdams principiāls - tieku garām pa labo pusi, veltīdams sulīgu skaņas signālu Kāds atgriežas labajā joslā, cits nesaprot.

P.S. Bet, tā kā varbūt arī braucu ātrāk nekā ļauts, atzīstu, neesmu paraugs citiem un uz iauto rosināto mega tēmu īsti ikdienā neiespringstu

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Nekādu iebildumu nav pret ātrākiem,katrs pats sev saimnieks.Bet vot lēnie kā Fans,kas brauc zem atļautā tas ir pisec un vēl fūres tiek bremzētas,tad tiešām gribās sadot pa ļurbenēm.

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 0 Atbildēt

Ja redzi kreisas joslas kruizetaju, pietiek paskatities kas tur ir pie stures, 80% gadijumu tas bus sievietes, pusaudzi, pensionari, laucinieki un cilveki, kas plurkst pa telefonu. Karoc paraugvaditaji ;)) ja reiz vini drochii pa kreiso joslu, tad tas viennozimigi ir vispareizak, nav jegas neko argumentet ;))

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 3 Atbildēt

Pilnīgas muļķības dročītāja kungs,sievietes tur token nebrauc bet tie kuri uz visiem uzdirš.Parasti tie ir reti stulbi radījumi,tikko nokāpuši no koka un kad padirš tad ūdeni nenoskalo jo mucā auguši.Mums darbā tādu tipu netrūkst,to var ļoti labi redzēt kā viņi noparko savu auto mazā teritorijā bet kad viņi sāk runāt tad labāk atslēgt dzirdi un par kaut ko pasapņot.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

Šodien labs piemērs idiotismam uz ielas. Viens jaunā Ford Focus ST īpašnieks velkas pa priekšu uz 40, kādus 200m. Tā vietā, lai brauktu uz 50 un tiktu pāri krustojumam nācās sēdēt pie sarkanā. Nebija jāgaida ilgi otrs moments. No bremžu ģints cēlusies arī velkas. Pēkšņi kvartāla vidū izdomā, ka jāmet pa bremzēm un jāizlaiž cilvēks. Būtu laicīgi sākusi rādīt pagriezienu, būtu apbraucis. Rezultātā viņa pārskrēja pāri krustojumam pie dzeltenā. Man atkal sarkanais. Ha... rakstot atcerējos trešo šīs dienas buratino, tā teikt pagale paliek pagale. Nelielā sasterēgumā pretējā krustojuma pusē tā arī savu labo pagriezienu neieslēdza. Domāju ka bremze brauks taisni, dēļ kā beigās mans kreisais pagrieziens bremzēts un aiz manis 2 gab. labie pagriezieni tā arī nepaspēja aizbraukt. Šitādiem braucējiem ne tikai uztaurēt, bet ķengura sitamo ielikt pakaļā vienā ritmā ar uzgrieztu max Pastum,pastum,pietupies.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Vakar pēc darba braucu pa Kantora ielu,jau sāk krēslot un vista brauc mums diviem autiņiem pa priekšu uz 40,jūs neticēsiet,ar tālajām gaismām kad nav pretīmbraucošie.Es vēl saprastu ja viņai būtu 25 gadus veca miskaste kurai gaismas nekādas bet autiņš tāds pasvaigs un tuvās ideālas.Interesanti kas tai vistai galvā darās,laikam vējš svilpo.

guanl9243 Reģ.: 19.11.2017
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Ieturot šķirbas var panākt vienmērīgāku satiksmi, lai sastrēgumā nav jāapstājas. Protams ja katrs otrais ieturēs tad tam jēga zūd.

GB12 laikam neko nav dzirdējis par tādu lietu kā satiksmes plūsma.

Plūsma ir tāda lieta, kas kustas nepārtraukti. Nevis raustas nepārtraukti.

LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; LATBEMA No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff

guanl9243 Reģ.: 19.11.2017
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Iemet lūdzu aprakstu par tavuprāt pareizāko “plūsmas” kustību piem Ulmaņa/Vienības krustojumā.Kā (Nu KAAA??)nesprātīgi garas distances ieturēšana un atklātā textā jāašanās pie uzsākšanas pozitīvi ietekmē gaidošās astes garumu tilta otrā pusē? Ja uz katru lusofora ciklu dažādu sūkātāju dēļ izbrauc pa 2-3 auto mazāk? Priekš kam itin vusur demagoģija un oponēšana dajebkam par dajebko?

LATBEMA Neviens tehniskais personāls, 120 eiro maza problēma remonts 1,100 eiro, apkrāptu personāls ; Нет технического персонала, 120 евро небольшая проблема отремонтирована 1,100 евро, обманщик ; LATBEMA No technical staff, 120 euros small problem repaired 1,100 euros, cheating staff

1.. 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti