Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lēna braukšana kreisajā joslā ir bīstamāka par ātruma pārsniegšanu

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Mēs jau sen iAuto vēlamies aktualizēt diskusiju par atļauta braukšanas ātruma palielināšanu uz Latvijas ceļiem.

Nav normāli, ja ceļazīmē viens skaitlis, bet satiksmes plūsmas vidējais ātrums to pārsniedz par 20 km/h. Visu laiku brauc stresā, tā vietā, lai attiecīgo zīmi palielinātu uz 100; 110 vai 120!

Ātrumu ir viegli vainot, bet vai tas ir gudri? Lūk, viena interesanta tēma

 
1 2 3 4 5 6 7 8
eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ja es dzīvotu Jūrmalā, bet strādātu Rīgā - laikam paliktu traks, redzot to murgu uz šosejas katru dienu 2 x Tāda sajūta, ka vairumam tur kaut kas ar smadzenēm nav kārtībā. Un nepielec taču arī pēc uzsignalizēšanas, pilnīgi nepielec. Pilnīgi tukša šoseja - kreisā josla ir pati iecienītākā. Stulbeņi

Nu tā arī ir. Un Šadurskim tgd jāatrisina kā sakārtot izglītību tā, lai audzināmie līdz ar atestātu saņemtu izpratni kā strādā lielas haotiskas sistēmas, kas ietekmē plūsmu un sadarbības prasmes. Diemžēl patreizējā izglītībā tiek iekalti fakti, bet izpratne un loģika paliek aiz faktiem.

..... un šis ir iemesls kāpēc ir nepareizi lamāt valdību - paši neesam diezko saprātīgi....

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Arguments par labās joslas slikto stāvokli ir garām. Es nekad (!) nebraucu ilgstoši kreisajā joslā. Arī pa Siguldas šoseju nē Attiecīgi sagaidu to pašu arī no citiem.

Vispār vairums laikam nav braukuši civilizētajā Eiropā, ja reiz tā izpildās. Man sanācis braukt daudz un visur - pld, esmu šo to apguvis. Tur tā nebrauc!

core Reģ.: 03.01.2017
3 1 Atbildēt

Es arī nemēdzu ilgstoši braukt pa kreiso, un kā pa brīnumu ritošo remontēju ļoti reti. Jājautā ar kādiem lūžņiem brauc tie kas čīkst par dažādu skaitu ielāpu dažādās joslās.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 5 Atbildēt

Šie lūžņi lielākoties ir nesen izbraukti no salona, ar zemprofila riepām, un līzingā. Tantes tomēr stāsta ka braucot pār bedrēm un citiem nelīdzenumiem lēnāk, piekare tiekot saudzēta, tāpēc tā ir jādara, jo ja katru mēnesi sūri grūti jāmaksā līze + kaska, tad 10-20 eiras par kādu buksi [jo lielākoties tehnoloģiski tās mašīnas ir tikpat modernas kā mans golfs] + kosmoss par dīlera servisa meha darbu spēcīgi destabilizē mēneša budžetu...

Man patīk liepājā braukt pār rainenes dzelzceļa pārbrauktuvi - reizēm ir interesanti, reizēm ir garlaicīgi, reizēm uzjautrinoši.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Neiet runa par remontiem. Braucot pa risēm, sevišķi lietainā laikā ( kādu mums ir daudz) palielinās iespēja akvaplanēt. Protams, ka elektroniskā stabilizācija nedot do darīt, bet risks zaudēt kontroli par auto pieaug par tik un tik procentiem. Arī par bedrēm. Iebraucot dziļā bedrē var pārsist riepu un iekļūt avārijā vai vienkārši sēdēt un mainīt riepu.

Nevajag pļurkstēt, tādā stilā, ka vajag braukt ar jaunu, stabilu auto, jo avārijās iekļūst VISI auto. Izskrien uz ceļa kāds putns, kaķis vai krokodils, veicot negaidītu manevru uz līdzena ceļa, nekas nenotiks, bet ja manevra laikā būs bedre, rise, vai kāds ielāps, auto var samesties vairāk, kā gaidīts. Un avārijas situācija.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
4 0 Atbildēt

plus, nerakstīts likums ir tāds, ka sliktas redzamības apstākļos jābrauc tuvāk ielas vidum. ( divjoslu ceļā pa kreiso malu) Biezā miglā pat drošāk ir braukt PA balto līniju ceļa vidū. Tāpēc, ka pretimbraucošā priekšējos lukturus tu ieraudzīsi daudz tālāk, kā kādu velosipēdistu, kājāmgājēju, suni, alni, traktoru, zirga pajūgu vai pat aizmugurējos sarkanos lukturus.

Daudzi to neivēro, tad skaidrojas ar policiju par kaut kā notriekšanu, avāriju vai kasa smadzenes no koka.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 2 Atbildēt

Protams, lēnbraucošie ir kaitinoši, bet visa cepšanās par Latvijas galveno "autobāni" Rīga - Jūrmala ir komiska. Ja zaudētas 45 minūtes sastrēgumos Rīgā, tad zaudēt 3-4 minūtes ātrumposmā uz Jūrmalu lēnbraucošā dēļ būtu kaut kas šausmīgs, ne ? Ielieciet taču kāds tos "kaitinošā lēnbraucošā" video Youtube, lai varētu redzēt, vai tiešām tik traki ir.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Tas ir psiholoģisks moments. Cilvēks zaudē 45 minūtes, tad cenšas tās "atpelnīt" uz ceļa.

jucis Reģ.: 07.03.2017
3 0 Atbildēt

Tā kā es arī tur bieži braucu, tad esmu ieinteresēts, lai tur valda kārtība, nevis veidojas situācijas, kad lohi baudāmā ātrumā brauc pa kreiso, bet citi tikmēr brauc slalomā. Un lēnie tizleņi domā, ka viņi nav atbildīgi par šādām citu autovadītāju darbībām, tāpēc man viņi besī vēl vairāk ;))

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
5 1 Atbildēt

Lai tajā īsajā ceļa gabalā Rīga-Jūrmala iegūtu vai zaudētu 3-4 minūtes, vidējā ātruma atšķirībai ir jābūt graujošai.

Pēc google maps aprēķiniem, no K-Senukai kur sākas atļautais 90, līdz Jūrmalai (zīmei 70) ir precīzi 9km. Attiecīgi braucot ar atļauto vidējo ātrumu 90km/h 9km pieveiks 6min. Lai zaudētu 3 minūtes uz lēniem braucējiem, vidējam ātrumam ir jānokrīt zem 60km/h. Savukārt lai iegūtu papildus 3 minūtes pārsniedzot atļauto ātrumu jābrauc ir ar vidējo ātrumu 180km/h.

Šo visu rakstīju, ka cepšanās ir nevis par 3-4 minūtēm, bet par max 1-2 min.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 10 Atbildēt

Cepšanās vispār nav ne par ko. Varētu stāvēt vienīgi Jautājums, kapc gan nepiestāt 3.rindā uz pāris min uzpīpēt vai turpat zālītē pie staba pamiizt.Vai vismaz kko nomierinošu pasūkāt- kādu kompeti bvai kko citu, kas nu kuram liekas garšigāks..Vēl ir kas interesanti- "pieklājības ievērošana" neprasa nekādus kalkulātorus un aprēķinus.Tāpat kā pamiīizšana pie staba.Atver,izvelc un laid lai tek. Pilnīgi nekas lieks nav jādomā, viss automātiski notiek.Ja nu vienīgi drusku jāuzmanās, lai akurāt pašam uz kājām nešļakst un taa.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
8 1 Atbildēt

Pofig cik tur tās minūtes,es gribu braukt nevis vilkties bet tu bremzē trešajā joslā un otrajā arī,tur tā problēma.Kas tev problēmas braukt pirmajā,tā josla tevi kaut kā pazemo?Piemēram mani viņa nepazemo,nekad nebraucu pa otro vai trešo bez iemesla,tikai pa pirmo,vajag kādu apdzīt tad ietopīju pedāli un atkal atgriežos savā joslā.Kā tev tas dalbojobam nepielec,grūta bērnība bija,daudzbērnu ģimene bijāt,viens podiņš uz visiem?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
10 0 Atbildēt

Uz jūrmalenes bieži vien pa pirmo var pašauties garām visiem pārējiem bez jebkādiem slalomiem - tik tukša tā ir.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

Tur vajag uz otro un trešo joslu caurbraukšanas radaru, lai soda visus zem 90 un virs 95. Nesaprotu, kur tur ir problēma. Vispār līdz Jūrmalai iet vilciens, ja nu gadījumā kādam nervu zāles nepalīdz. ;)

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Kāpēc 95, jau par 91 sodīs.Pašlaik Priedainē reku veco mentu būdu pārbūvē- no janvāra tur būs čipošanas studija un turpmāk katram garāmbraucošajam klaunam ciskā iešaus raidītāju.Gada beigās par katru reizi un par katru lieku 0,1km nāksies maksāt.Un tas sanāks krietni vairāk, nekā te daži gaudo par nieka 220 iebraukšanas mēģinājumiem

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tas nav ideāls, bet salīdzinot ar to, kas var būt, tur tāpat ir pieņemami. Dzīvojot kādā dižās pilsētas satelītpilsētiņā un katru rītu stumdoties pa pie-dižās pilsētas maģistrālēm, var gadīties pierast pie to stāvokļa, kas ir virs latvijas vidusmēra, un sākt sūdzēties. Ja kādam kas nepatīk - pabrauciet kādā latvijas malā pa ceļiem, kas savieno kādu reģionālo centru ar kādiem ciematiem, un kur labākajā gadījumā ir sapļūtīti pietiekami daudzi ielāpi vai uzpļūtīts piķa/akmentiņu maisījums, bet varbūt arī būs smukas bedres - pēc tam varbūt domas mainīsies.

foto3.inbox.lv/mshathlonxp/gygy/CAM00925.mp4

Lūk, piemēram, šitentais ceļa gabaliņš - priekule - latvijas robeža - priekš latvijas standartiem vēl ir diezgan labs - man liekas ka d-pilene nosauktajā posmā ir vēl labāka...

Msh, neaizmirsīsim, ka es vēl pagājušā gadā dzīvoju pie Bauska-Brunava autoceļa. Tas ir tas par,kuru nesen facebook uzsprāga,kur bedre pie bedres. Braucu tur ar Passat B5 teju katru dienu, divas reizes dienā.

Kādu laiku izbraukāju pus Latviju no Nīgrandes līdz Limbažiem kā pārtikas piegādātājs. Zinu,kas ir SLIKTI ceļi.

Bet ja LAU vai kas tur atbild par ceļu uzturēšanu un būvēšanu nespēj salabot 1-2km posmu uz galvenā autoceļa, arī tās Jūrmalenes rises, tad jautājums-kur paliek tā nauda un vai tiem ierēdņiem pašiem nav kauns.

LT asfaltē grants ceļus un paplašinās VB, lai cauri valstij var izbraukt par stundu ātrāk.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Ir arī problēmas ar kultūru bet te jau darbs CP. Es atbalstu vēl vairāk netrafarētās mašīnas. Ja savādāk tauta nesaprot.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Ne CP ne netrafarētās mašīnas ko mainīs,jāgaida kad šie indivīdi apsprāgs.Piemērs,pie mums darbā zaļš konteiners ar uzrakstu"Tīras lupatas"bet ir indivīdi kas domā kad tā ir miskaste.Interesanti,vai viņi savās mājās arī uzvedas kā cūkas?

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Arī tas ir faktors. Bet līdztekus tam ir jāauzdzina jaunie brauceji

No sērijas, " abu pušu veterāni drīz visi būs miruši, tāpēc jādomā vai 9.maijs/16.marts būs vēl aktuāli ".

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Abu pušu veterāni miruši -- , jā , tas atsauc atmiņā Vīzentāla centra problēmas, drīz vairs nevarēs sadzenāt pat nevienu koncentrācijas nometnes sētnieku.

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Vakar par šo lietu bija pirmais reids Latvijas vēsturē.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Tik vai tas ko mainīja/mainīs,dziļi šaubos.Vel vajadzētu auto īpašniekam piešķirt soda punktus kad tiek fiksēts ātruma pārkāpums ar fotoradaru.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Kur var iepazīties ar reida rezultātiem un CP secinājumiem?

Te cita starpā ierunāts par "jaunās paaudzes" mācīšanu.Bet varbūt tomēr lielāki trūkumi piemīt nevis gluži jaunajai, bet gan kaut kādai mistiskajai "starppaaudzei"?

Kur ir beidzamo reiz lasīts vai dzirdēts kādas "sabiedrībā autoritatīvas" personas viedoklis par aktuālajām satiksmes un pieklājīgas ceļu/uzvedības tēmām?Vai vispār ir iedomājama kāda daudzmaz atpazīstama LV persona, kura vairumam pilsoņu tiešām būtu "autoritāte" šajā jomā?Kas vispār mums ir "autoritāte" kā tāda? Varbūt ka tā nosaukuma pretendentam būtu jāpilda kaut kāda karma un jāuzņemās tā grūtā Misija skaidrot un audzināt?Varbūt Psrs rallija čempions vai TA direktors vai mošk pats CP prezidents?Csdd kasieris varbūt- viņš reku tūkstoti cilvēku satiek pa dienu,paskat kāda ietekme..Vai te neienāk prātā kādas tendences un likumsakarības?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ir dīvaini, daudzi jūrmalā dzīvojošie brauc uz rīgu ar auto- ja saskaita rīgas sastrēgumos zaudēto laiku un iztērēto degvielu salīdzinot ar vilcienā pavadīto laiku un biļetes cenu, ir jautājums, kā ir ar veselo saprātu. Principā vilciena stacijas jūrmalā ir akmens sviediena attālumā, kas tur ko veselīgi nepalocīt kājas un pastaigāt. Ietaupīsies nervi un laiks un nauda. Nu ja ļoti vajag un ir nepieciešams pabūt daudzos punkto un darīšanās, tad ar auto, mierigākās dienās- ar vilcienu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
3 0 Atbildēt

Es domāju kad viņi brauktu ar vilcienu tikai ne ar mūsu vecajām miskastēm,peronus sataisīja bet vilcienu iepirkumu pasēja.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
2 0 Atbildēt

Pasēja ne vienu reizi vien, bet “peļnu”, droši vien, no izgāztajiem konkursiem jau sen notērēja...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 7 Atbildēt

Ir te kāds personīgi braucis ar vilcienu uz/no/starp Jūrmalu un Rīgu? Varat padalīties niansēs un apsvērumos, ieskaitot Reālo laika patēriņu,ērtības un biļešu cenu??Te drīzāk ir jaušama tā slavenā Jelgavas Bandīta ietekme- pagāšnedēļ visiem bija jāpērk fābijas, bet šodien jau visi uz vilcienu.Diez c.stacijas ēkā tos kaķa gaļas belašus pa 22kap./gab arī šodien var nopirkt?Galvenais, ka katrs visu vislabāk zina tieši tā "otra" vietā.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 2 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Pofig cik tur tās minūtes,es gribu braukt nevis vilkties bet tu bremzē trešajā joslā un otrajā arī,tur tā problēma.Kas tev problēmas braukt pirmajā,tā josla tevi kaut kā pazemo?Piemēram mani viņa nepazemo,nekad nebraucu pa otro vai trešo bez iemesla,tikai pa pirmo,vajag kādu apdzīt tad ietopīju pedāli un atkal atgriežos savā joslā.Kā tev tas dalbojobam nepielec,grūta bērnība bija,daudzbērnu ģimene bijāt,viens podiņš uz visiem?

Izskatās, ka tev pašam ir bijusi grūta bērnība. Visticamāk šūpulītis bija pārāk tuvu sienai, attiecīgi apdauzīts jau kopš bērnības. Tāpēc arī neproti lasīt, jeb izlasi to kā nav.

Es nevienu brīdi neesmu rakstīji, ka velkos pa kreiso joslu, jo no pieredzes varu apgalvot, ka pa pirmo ir daudz ātrāk.

Mani vienkārši uzjautrina visādi tirliņi, kas regulāri čīkst, ka visi citi traucē, patiesībā paši vienkārši nemāk braukt.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Cik gados atklaaji ka auto stuure grozaas un var joslas nomainiit? ;)) protams ka lohus var apbraukt, vnk par to nav jeegas neko rakstiit, bet ja tev pasam tas liekas piemineesanas veerts sasniegums tad ok ;))

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
6 1 Atbildēt

Ir viens slavens teiciens: "Если человек идиот, то это надолго". Tieši tāpēc es netērēju savu laiku uz idiotu pārmācīšanu, es viņiem braucu garām. Ar idiotu izglītošanu uz ceļa, lai nodarbojas CP, CSDD, sat.dep. utt.

Un nevajag man uzdot tupus jautājumus par stūres grozīšanu, jo to, ka stūre grozās kā reiz nav sapratuši tie kas čīkst par lēnajiem un nespēj tos apbraukt.

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
2 3 Atbildēt

Vienvārdsakot, likuma pārkāpums + jābūt galvā nedaudz sistam,lai nesaprastu, ka uz ceļa traucē un apdraudi visus (sevi jau īpaši, jo nu ja reiz esi tik glups, ka tur velcies, tad arī noteikti kājas sāks trīcēt un stūri raustīsi pa kreisi/labi, kad kāds piebrauks priekšā un nobremzēs) un āmen.

NEDRĪKST pa kreiso braukt ilglaicīgi un viss (jā arī Tev, uzticīgais #nepārkāpju.ātrumu.varu.braukt.kā.gribu ēzeli!)

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
5 0 Atbildēt

Piebraukt priekšā un nobremzēt drīkst? Viņš nedrīkst tevi mācīt nepārkāpt ātrumu, bet tu drīksti viņu mācīt nelīst otrā joslā?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Ir dīvaini, daudzi jūrmalā dzīvojošie brauc uz rīgu ar auto- ja saskaita rīgas sastrēgumos zaudēto laiku un iztērēto degvielu salīdzinot ar vilcienā pavadīto laiku un biļetes cenu, ir jautājums, kā ir ar veselo saprātu. Principā vilciena stacijas jūrmalā ir akmens sviediena attālumā, kas tur ko veselīgi nepalocīt kājas un pastaigāt. Ietaupīsies nervi un laiks un nauda. Nu ja ļoti vajag un ir nepieciešams pabūt daudzos punkto un darīšanās, tad ar auto, mierigākās dienās- ar vilcienu.

Arī maskavieši sapratuši,ka ar taksi uz darbu braukt izdevīgāk.

100AH Reģ.: 06.07.2016
8 0 Atbildēt

Uzjautrina šī uzjundītā pseidoproblēma par joslām un Jūrmalas "bāni".

Nu, par Krapsi skaidrs ,,, ik pa mirklim jāpazīmējas TV ekrānos, lai radītu iespaidu, ka tiek turēta ļoti liela rūpe par satiksmes drošību u.t.t.

Un ja jau žurnālists iesēdināts cp automašīnā, tad jau nu kaut kā tas sižēts ir jādzemdē ; lielās mokās lai

Tā ir sanācis, ka pēdējo 12 gadu laikā ir nobraukti vairāki desmiti tūkstošu km pa Vācijas (un ne tikai) ātrgaitas ceļiem. Protams, ka ne gluži pirmajā reizē sapratu vairākas nianses, kuras ir pieņemts ievērot uz šādiem ceļiem.

Un viena no būtiskām ir tā, ka laicīgi jāatbrīvo 1.josla gadījumos, kad tuvojas nobraucošās/uzbraucošās joslas. Arī tie satiksmes dalībnieki, kuri iet uz bāni pa paātrinājuma joslu, paļaujas uz to, ka viņam atstās brīvu vietu pirmajā joslā. Tā ir abpusēja tolerance. Gūstot pieredzi, ievēroju, ka iepriekšminētā iemesla dēļ auto pārkārtojas arī no 2. uz 3. joslu, lai ļautu pa 1.joslu braucošajam ienākt otrajā un atbrīvot pirmo. Īsāk sakot, pa bāni braucošie dara tā, lai uzbraucošie/nobraucošie varētu bez problēmām veikt šo manevru.

Visi tie sižeti par Jūrmalas šoseju aicina un daļēji panāks to, ka kāda daļa truli brauks pa 1.joslu un ij nedomās pārkārtoties, lai plūsmā normāli iekļautos uzbraucošie. Jūrmalene faktiski sastāv no uzbrauktuvēm un nobrauktuvēm. Lieki atgādināt, ka tas agrāk vai vēlāk novedīs pie avārijām. (Līdzī kā bija vairākus gadus atpakaļ par lielveikalu stāvvietām un labās rokas likumu. Līdz raidījumu sērijai par šo neproblēmu nekādu problēmu nebija un visiem viss bija skaidrs ,,, pēc tam sākās ).

Saprotu, protams, ka salīdzināt DE autobāni ar Jūrmaleni ir tāpat kā salīdzināt 2 dažādas ķermeņa daļas ar līdzīgu izskatu,,,,tomēr attālas līdzības ir.

Brauciet droši, skatieties spoguļos, pirms jebkura manevra rādiet pagriezienu, ļaujiet citiem satiksmes dalībniekiem veikt manevru, nebremzējot tos,,, un viss būs labi. Tikai trula 1.joslas ievērošana pati par sevi vēl nenozīmē drošu un komfortablu braukšanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Šis ir viens no iemesliem kāpēc tajās paretajās reizēs, kad ierodos dižajā pilsētā, man saistošo jūrmalenes gabaliņu [apvedceļš - ulmaņa gatve] braucu ar noslieci atrasties otrajā joslā. Kaut gan atkarīgs no garastāvokļa.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kas vainas Krapsim? Labākais cp pr-nieks kopš Puķītes laikiem, cienīgā valodā ar cilvēkiem prot parunāt.Gan pēc stājas gan uzvedības atbilst policista tēlam.Esmu viņa fans, tādam man būtu kauns piecīti piedāvāt.Jautājums tikai kas un cik lielā mērā konkrēti no viņa personas ir atkarīgs vai izmaināms.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 3 Atbildēt

jaaanis rakstīja: Ir viens slavens teiciens: "Если человек идиот, то это надолго". Tieši tāpēc es netērēju savu laiku uz idiotu pārmācīšanu, es viņiem braucu garām. Ar idiotu izglītošanu uz ceļa, lai nodarbojas CP, CSDD, sat.dep. utt.

Un nevajag man uzdot tupus jautājumus par stūres grozīšanu, jo to, ka stūre grozās kā reiz nav sapratuši tie kas čīkst par lēnajiem un nespēj tos apbraukt.

Tad huļi tu mums te minūtes skaiti,mums jau viens nepilnais rublis ir kas gāzes litrus skaita un nobrauktos metrus.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Gribēj aizsūtīt kvēlu Sveicienu tiem ar kretīnisma vīrusu apmiglotajiem Tēviņiem un Mātītēm, kas šodien skaistā gaišā rudens vakara laikā pl.6:pm mauca pa pilsētu ar savos dibenos ierubītiem miglas lukturiem.Pie vieglas dūmakas ar redzamību vismaz pārsimt metru.Kā arī turpināja piekopt šo pumpadrasu cienīgo darbību arī uz Slavenās un spilgti izgaismotās Liel-uzpisānu šosejas (t.sk. arī uz 3-šās rindas).Kur reālā redzamība (garumā) bij izaugusi jau vismaz līdz kilometram.Es iesaku iecelt burtu "P" par pirmo mūsu valsts Alfabētā.Uzlīmes kaut kādas varētu producēt vai vēl sazin hvz ko, bet tak kaut ko te ir Steidzami Jādara.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Jāuztaisa mājas lapa, teiksim, braucukalohs.lv , kur ar video vai foto pierādījumiem varētu likt šitādus te iekšā...

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Da tur dajiebko varētu.Būt tepat kādam garāka fantāzija-lūdzu, pirmajā lapā permanenta sadaļa.Kā mani šodien apdrisa.Kā mani izbesīja.Kā es visus apjaaju.Utt.Es toč gribētu ielikt reģistratoru sānu logā- tur būt kārtējā sensācija.Kad izrādītos ka katrs otrais pljuuta pa trubu.Nevar noliegt,tas video drauds tomēr drusciņ disciplinē.No otras puses- paskat Lietuvā kas notiek,kādi tur nupat cp jauni auto gan trafarēti gan nē, tur gan nofilmēt/neapstādināt un vēlāk kvīti atsūtīt var,viss notiek. Te kas- gaišā dienas laikā kāpj ārā sit pa purnu, bet visiem po-uj.Būtu kāds milicis kādu to video kādeiz pakomentējis- tak figu tur.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vakar gan ar auto nebraucu, bet zināmā mērā var piekrist. Ir tāda mode parādījusies pat mazākajā lietutiņā slēgt iekšā aizmigurējo miglinieku.

Starp citu, pavisam nesen notika brīnums - pēc vairākkārtīgas uzmidžināšanas ar tālajiem priekšējais to miglinieku izslēdza. Parasti gan vai nu neapjēdz (tad ir jāapdzen...) vai arī stājas malā skatīties, kas tad tam auto noticis, ja reiz midžina (starp citu, tas gadās gana bieži).

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 1 Atbildēt

Es tādiem lohiem parasti pāris reizies uzmidžinu. Ja šams nereaģē, tad konstanti slēdzu tālos iekšā (protams, skatos, lai netraucētu pretī braucošos).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tas der, bet parasti jau tas viņu stāsts ir ka "es te mierīgi braucu, bet pēkšņi kaut kāds huligāns aizmugurē...".Ja pašam uznāk kāds periods, kad intensīvi sanāk braukt, tad šāda pieeja slēpj sevī lieku stresu pašam.Tu visulaik uz tāda kā strjoma esi- kad redzi, ka krietna puse kaut ko dara greizi.Jautājums, vai tavi paša nervi ilgtermiņā jūtas labi.Tā pārmācītāja funkcija pielīp un ir grūti atradināties.Vislabāk (doma protams utopiska) būtu "dalīt pienākumus"- kad ,piem.,tu,jau "vecs un piekusis" būdams, atmet ar roku un vairs pievērs pastiprinātu vērību tikai kkādiem galējiem cūkām.Jo- ja ne es, tad kurš...Savukārt citi (kas mazāk noguruši un kam (pagaidām) ir vairāk tā entuziasma;) uzņemtos "šefību" par vidējā līmeņa ākstu audzināšanu uttt.Man piem šorīt degungalā pils.centrā viens rwd-pinduass veica izgriezienu no rimi ar apzinātu driftu, pie kam trijos dziļos svārstījienos katru uz savu pusi.Ja būtu tumsa- es ierubītu tālos un speciāli brauktu viņam purnā- simt reiz esmu līdzīgi rīkojies.Bet, tā kā bija gaišs un vel nepārtrauktā līnija, es atturējos.Un Paslavēju sevi par savaldību.Jo iespējams, viņš būtu nobijies pārāk un metis ripā, lai pie tuvākās apstāšanās lektu ārā un man vilktu biksesnost- formāli tak "vainīgs" būtu es...

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

Auto ir liela nozīme, kartingā grūti braukt barā ar aitām. Šī iemesla pēc ar sportiskiem auto LV (it īpaši Rīgā) vienkarši nav, ko darīt. Sabojāsi tikai nervus, braucot aiz kārtējā loha. Atkarībā no līdzekļiem, jāpērk max komfortabls vai max neinteresants auto. Ar pirmo būs pofig par aitām, jo dzīvosi savā izolētajā pasaulē un ar otro būs pofig, jo būsi viena no viņām.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Te nu atkal slēpjas risks, ka VIŅŠ ieslēgs tālos, kad būsi apdzinis...

Parasti pēc apdzīšanas ieslēdzu to aizmugurējo miglinieku uz īsu brīdi. Ceru, ka tas varbūt kādam liks saprast, kas tad bija par iemeslu, kāpēc tika midžināti tālie.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Viens vienu reizi tā mēģināja. Pirmkārt, manam auto ir pašaptumšojošie, otrkārt, toreiz visai ātri no viņa aizlaidos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ir vēl viena idiotu kategorija - tādi, kas sastrēgumos taisa lielas šķirbas - nezinu, mīlot centus uz degvielu, spaidot telefonu vai sazinko darot. Šorīt viens T5 feisliftētais multivans/caravelle ar "Trek" velo uzlīmēm šitādi izpildījās uz A7, izbraucot no Baložiem. Tur jau tā ap 9:30 satiksme sačakarēta tā, ka no Baložiem vienā ciklā max. 5 mašīnas var izbraukt jo pie Maximas noliktavām visi apstājas pie sarkanā, tad vēl šitādi ībļi...

650 Reģ.: 25.01.2017
4 5 Atbildēt

Šis ir atkal stāsts uz "P" burta.Tur neko nevar.Tikko tu kko, tā šie Teviņi un Mātītes ir klāt ar Kalkulātoriem un ar savu "redzējumu" no papuasa skatupunkta.Tipa es,varonis, beigās šo huligānu vienalga noķēru un/vai viņš 5km gabalā vinnēja man nieka 12sek.Tas nekas, ka katrā ciklā viena šāda kretīna dēļ neizbrauc 3-4 citi auto.Vai, kad tu nocīnies ar 3 kretīniem un ceturtā kretīna dēļ vienalga nākas apstāties- kad pie 3sek ātrākas kustības tu sen būtu ticis kilometru tālāk.Bet šos gadījumus jau viņi neiztirzā- katrs tikai pljuuta lai parādītu sevi kā vienīgo gudro un uzvedības piemēra etalonu.Laicīga izkustēšanās ir cieņas un izpratnes izrādīšana apkārtējiem- bet lūk mums tas saucas ka "nav kur jāsteidzas".

jucis Reģ.: 07.03.2017
2 1 Atbildēt

Šos var īpaši pamanīt, kad visa josla taisa kreiso, ka daļa vadītāju neguļ un griež neatpaliekot vairāk par 2m no priekšējā, daļai atkal vajag 5 sekundes lai novērtētu šo īpaši sarežģīto situāciju un vienkārši no tāluma redzi, ka ka ir tukšs krustojums, neviens nebrauc, līdz beidzot drošais un pareizais braucējs ir ticis līdz krustojumam, iebraucis krustojumā, novērtējis situāciju un baudāmā ātrumā veic manevru, nevienu nenogalinot un nevienam auto neuzsprāgstot, un tad tu saproti, kāds liels meistars šis vadītājs ir, salīdzinājumā ar citiem karstgalvjiem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Es nebūtu tik kategorisks. Jautājums - kur?

Ja tas ir pagrieziens, kur luksofors deg dažas sekundes, tad tur nu tiešām būtu ļoti krietni rīkoties operatīvi, nekavēties un netaisīt milzīgas atstarpes. Cits jautājums, ja ikrīta korķī posmā Ulbroka - Rīga ietur lielāku distanci - tur jau tam nav nekādas nozīmes.

jucis Reģ.: 07.03.2017
1 0 Atbildēt

piem uz valmieras/lāčplēša, kur vēl iedegās sarkanais krusts. KO tur var gaidīt? laikam aizmirstās kurš pedālis bija gāze un kurš bremze, tad vajag pāris sec padomāt, kamēr atceries

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Un kāpēc man prasi?

Lasi - es skaidri un gaiši teicu, ka ir vietas, kur tā kā vajadzētu rīkoties (kur nerīkošanās rezultāts ir kavēta satiksme) un ir vietas, kur tam nav izšķirīgas.

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

tas nebija konkrēti tev, nesaprotami uzrakstīju, retorisks jautājums

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Šīs visas pamatā ir izglītības problemas. Precīzāk - tās neesamībā. Padumju unpostpadumju izglītība paredz iekalt Oma likumu, bet neparedz to izprast, saprast tā mijiedarbību ar hidraulikas formulām, kā arī apstriest šo fenomenu.

Attiecīgi kārtīgs sarkanā diploma ieguvējs var nakts vidū noskaitīt jebkuru teorēmu, bet izskaidrot to nevar pat pēc 3 dienu pārdomām.

Šādi viņš uzvedas arī uz ceļa - viņš lieliski zina ko nozīmē katra strīpa, bet viņam nav ne jausmas kādas sekas izsauc viņa konkrētā rīcība un kā paredzēt/ komunicēt citu braucēju rīcību.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Ieturot šķirbas var panākt vienmērīgāku satiksmi, lai sastrēgumā nav jāapstājas. Protams ja katrs otrais ieturēs tad tam jēga zūd.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 2 Atbildēt

Tad tu esi viens no tiem kretīniem, kurš tā dara?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Jā es esmu tas kretīns,kurš ietur distanci tādu,lai nav jābrauc gāze-bremze režīmā. Gāze-bremze knābāšana rada tikai ilūziju, ka bīdies un bīdi citus ātrāk uz priekšu reāli tas sastrēgumu tikai palielina, jo straujāka sabremzēšana rada bremžu uguņu domino efektu, kur katrs nākošais bremzē arvien straujāk. Lēni bet tomēr ripojot nervus arī var ietaupīt.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pastāsti man, sastrēgumu ne-ekspertam - kas ir lielas šķirbas un kas ir mazas šķirbas?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Sāksim kaut vai ar to, ka tu uzsāc braukt kopā ar priekšā esošo, nevis, kad šis sāk braukt, tad tikai meklē pirmo robu...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu re un lai uzsāktu laicīgi ir jāietur šķirba,lai var sākt kustēties pirms vēl priekšā esošais ir uzsācis. Reizē uzsākt jau ir par vēlu.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Es katru rītu pāri Akmens tiltam braucu ar tādu distanci no priekšējā, lai uz tilta ne reizi nebūtu jāapstājas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Dajebko labu varētu panākt, ja katrs domātu ar pareizo galvu.Normālā praksē vairumā gadījumu un arī teorijas sarunās ir izkristalizējies tas, ka uz "līdzenas vietas" būtu ieteicams (censties) izkustēties jau vienlaicīgi ar priekšābraucošo auto.Pie kreisā pagrieziena tas protams nedarbojas.Tur parasti viens ja čakarējas, tad trīs nākamie atklātā tekstā griežas jau uz sarkano un riskē iekrist.Tad jau labāk gaidīt otru zaļo un raut kā pirmajam.Ja krustojums pietiekami plats, tas var izdoties bez īpaša riska- vienīgi ka gājēji noteikti ir jāpalaiž un var sagaidīt durvīs braucošu nervozu labā pagrieziena veicēju.Parasti gan tie nav tik naidīgi un tur kaut kā visi saprotas.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
2 0 Atbildēt

Izkustēties vienlaicīgi jau nav problēma, bet ko tas maina. Jebkurā gadījumā distancei ir jāpalielinās palielinoties ātrumam. Pretējā gadījumā visiem jāsāk domāt kā Vernonam, jo ja priekšā braucošais negarantēs tad sastrēgumi dēļ avārījām būs vēl lielāki.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kas liedz pabeigt manervu pie sarkanā, ja jau iebraukts krustojumā? Slikti ir tas,ka citi neievēro CSN un neļauj pabeigt legālu manevru un ignorē to ka iedegties zaļajai gaismai ir jāpalaiž tie kas vēl nogriežas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tikai ja ments aiz miskastes noslēpies lūr- būt par beidzamo krustāielīdēju tomēr ir riskanti.Interesanti, ka glūnētāji sen nav manīti dažās tipiskās vietās.Kā arī, pat "pabeidzot" kreiso uz sarkano, no labās puses vienmēr ir cerība satikt kādu papuasu, kurš ir ieplānojis uz sarkano "pabeigt" savu fakino taisnvirziena kustību.Vai pat uz sarkano viņu iesācis,skaidri redzot, ka cits jau tā izmisis stāv krustojuma vidū šaubīgā situācijā..

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Te ir runa par vairākcikou gaidīšanu un ātrumu max 10-30 km/h.Es saprotu, ka apelēt var pie visa un visur.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Gribēju izteikties, bet man te iztraucēja domu.Apskatam tipisku vietu- pa Ulmaņgatvi uz/centru, lejā no tilta pirms Vienības g. Stāv kilometrs rinda.Ātruma tur vispār nav kā tāda.Kustības cikls ar 5-10 km/h,saraustīta kustība, labākajā gad ik pa pārdesmit metru.Vai 1-2-3 a/m korpusi.Vai pat pa 1-2m. Atsevišķi indivīdi tur izkustas, kad priekšābraucējs veicis jau 30m. Ja atstātajā šķirbā neielien no blakusrindas 1-2 braucēji, šie āaaksti tā arī mierīgi ripinās ar 5-10km/h.Rezultātā uz katru zaļo signālu to te U-g/V-g krustu šķērso pa 2-3-4 auto mazāk, nekā ja visi kustētos žiperīgi.Kur te ir ideja un kur ir "ekonomija" vai "drošība"? Kāda tur nafig distance- neviens taču neliek līst priekšējai mašīnai 0,5 metrus no pakaļas bampera.Apstājies sakarīgā/pieklājīgā to priekšābraucēju neuzbudinošā distancē un kustību uzsāc kopā ar priekšābraucošo.Jo sinhronāk tas izdodas- jo augstāka Tava Kvalifikācija.Neskaties uz pašu pirmo tev degungalā priekšā esošo- čeko 1-2 tālākos.Gan pa malām var visu redzēt, gan caur priekšābraucēja stiklu var noprast.Gan zaļais signāls karājas debesīs un ir redzams pa puskilometru.Kas traucē laikus sagatavot visus savus pedāļus, locekļus, un sviras priekš laicīgas izkustēšanās ???

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Uz jūrmalenes bieži vien pa pirmo var pašauties garām visiem pārējiem bez jebkādiem slalomiem - tik tukša tā ir.

Arī pa brīvības ielu tā varēja darīt, kamēr to joslu nepārveidoja par sabiedriskā transporta joslu

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Ja iet runa par ripināšanos 5-10 km, tad, protams, distance var būt arī 0.5m.

P.S. ja runājam par lielākiem atrumiem tad caur priekšābraucēja stiklu var redzēt, ja priekšabraucošais nav buss, bulkuvāģis, vai arī tonēti stikli utt.

Un arī ja caur priekšā braucošo logu visu vari redzēt tad ne vienmēr vari būt drošs, ka priekšā braucošais bez iemsla pēkšņi strauji nebremzēs (irbijusi personīga pieredze).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iespēja redzēt caur priekšā braucošā mašīnu palēnām sāk palikt par pseidodžipistu priekšrocību...

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Nu tur tak visādi paņēmieni būtu derīgi- kam caur stiklu, kam gar malu kam vnk uz čuju,bet neba jau tie cilvēki to saprot.Kāda tur drošība, ja piem pa tiltu maucot ar visām acīm ieurbjās pirmā priekšābraucēja stopņikos- tur viss sen būs par vēlu, ja nu kas.Ar trešo vai sesto aci tos tāpat var redzēt- nafig uz viņiem speciāli jābolās? Situācijas filtrēšana tālāk priekšā un plašā skatienā citreiz pat palīdzētu piebremzēt ātrāk, nekā tas pirmais priekšābraucējs.Tak jau nezcikreiz tiek skaidrots- ja tupi skatīsies uz kādu vienu punktu sev 3m degungalā, neredzēsi neko citu.Ja lūrēsi "ne uz ko konkrēti", tad ieraudzīsi daudz vairāk.Ja redz, ka trešais vai piektais priekšējais ir lohs vai ja tas bremzē- nu tak skaidrs, ka pēc stundas tūliņ bremzēs arī tie divi tuvākie.Nah ir jāgaida kāds īpašs uzaicinājums tieši no tā konkrētā pirmā priekšāesošā stopņikiem- ja daudzreiz to jezgu pats vari prognozēt krietni savlaicīgāk?

Kā arī tas kreisais pagrieziens saspringtā krustojumā- tipiska situācija, kad priekšā viens "apdomīgais" pajoliņš nespēj nedz pirmais startēt, nedz šķirbu nopeilēt, neko nespēj.Viņš tāds reku mierīgi izbrauc citreiz "viens pats" pa visu zaļo ciklu.Un pēc tam te un citur tur kko pljuuuuuta par saviem šis te maucības piekopēja principiem. Ja aiz viņa vēl trīs lohi ielien jau tipiski nepārprotami uz sarkano- kur garantija ka tur ments nestāv aiz koka? Un tas tā notiek visur- tipiski un regulāri un jau bezmaz pašsaprotami.Kā arī- vel tu tādā brīdī vari ieraudzīt tos lohus, kas pie dzelten/sarkanā steidzīgi mauc taisni- kāda tur savstarpēja lojalitāte, kad šie te P-auti labi redz, ka izmisusi rinda gaida kreiso. Nu piebremzē un iedod tu vismaz vienam to iespeeju.Bet nee, viņš vienalga lien- lai tak tie tur jaajas pa pusotrai mašīnai uz vienu zaļo vai masveidā lai griežas jau uz sarkano.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
3 0 Atbildēt

Nu ja nezini CSN tad ments arī paķers uz muļķi, tāpat kā ir tādi kas maksājuši sodu par krustojuma šķērsošanu pie dzeltenā, jo tas redz ir aizliedzošais signāls. Bet nu netrūkst nekauņu,kas redzot ka cits gaida uz kreiso vēl piedod gāzi lai tiktu pāri pie dzeltenā.

Bet par kreiso, labāk lai to veic droši nevis avarē, jo steidzīgais 650 nevar pagaidīt un aizmugurē nervozi taurē. Gudrākais atrod ikdienas maršrutu, kur var kreisos neveikt.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Pričom personīgi? Es vnk skaidroju situāciju.Mierīgi filozofēju.Kam konkrēti Tu nepiekrīti? Kurš te teikums satur nepatiesību vai nereālu piemēru? Tam, ka vieni pajoliņi čakarējas un citi padara viņu čakarēšanos vēl smagāku- nu tam taču tu neiebilsti? Kādos mīlļārdiņos laipnos viņus būtu jāsauc vai vēl ko? Vai pats nekad neesi nonācis situācijā, kad, ļaunu nenojauzdams, iebrauc kā "otrais" krustā vai pat pustukšā krustā un kad tas pirmais āksts tevi atstāj pilnīgā loha lomā uz sarkano? Tur ne tas ka likumīgi, bet kad jau citi uz zaļo nesās tev virsū un hvz kur dēties..Kāda tur ļaušana pabeigt vai sapratne, kad tur 2 nepārredzamas rindas un 3/4 lohu tajā barā un viņiem tas nav ne prātā nekad ienācis? Es arīdzan apšaubu, ko tur kāds paskaidros, kad ments paņems reāli nofilmēs.Tā tikai liekas un tas ir tikai mutvārdu plātīšanās, ka "visu var beigt" pie sarkanā utttt- dzīvē ir pavisam citādi un arī videomateriāls daudzreiz parāda patiesību, nevis to ko katrs uzskata par savu taisnību.Viens tu vari beigt, bet ne jau kā trešais.

Es reku šovakar pa šoseju braucu- godīgi "mēģināju" pirmās rindas pielietojumu- ja lampas deg,tur ir diezgan ok.Bet, spogulī un priekšā bija indivīdi, kuri VISU to gabalu veica pa trešo rindu.Diviem pat garām pabraucu, lai iet drist.Nu un par ko ta te bazārs uz 500 komentiem vai ko nafig deva tas reids, kad viss vienalga ir d-sā un bezjēgā ;D

jucis Reģ.: 07.03.2017
0 0 Atbildēt

>ir tādi kas maksājuši sodu par krustojuma šķērsošanu pie dzeltenā, jo tas redz ir aizliedzošais signāls

Dzeltenais ir aizliedzošais signāls ;)) bet drīkst neapstāties, ja ātrums par lielu, lai to normāli izdarītu. Par lēnu braukšanu zem dzeltenā vai pēdējā brīža strauju paātrināšanos var uzlikt sodu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

> Kurš te teikums satur nepatiesību vai nereālu piemēru? Tam, ka vieni pajoliņi čakarējas un citi padara viņu čakarēšanos vēl smagāku...

Tur jau tā lieta, ka tu vaino ne tos. Kreisais manevrs ir sarežģīts kā reiz dēļ tiem kas bezmaz zem sarkanā vēl mauc taisni un tiem kas nepalaiž tos, kas palikuši krustojumā, kaut kā autobusiem virsū nebrauc, ja tas krustu nobloķē, bet vieglos gan redz palaist negrib.

Tā kā labāk lai izbrauc droši nevis mauc pa kreisi neskatoties. Pat ja kāds ātrāk izbrauks tāpat kāds būs pēdējais un paliks vēl pie sarkanā. Ja man sanāk palikt krustā tad daru visu, lai no tā izbrauktu un pie kājas, ka citam redz zaļais, bet ir aizmirsis CSN 129. un 130.punktu.

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

650, nekā personīga, bet tā tikai liekas, ka visu uz ceļa laicīgi var redzēt un paredzēt.

Vienīgā reize, kad izraisīju avāriju bija tieši pārāk maza distance, jo man likās, ka visu redzu un visu spēju paredzēt. Bet es neparedzēju, ka priekšā braucošā sieviete, krustojumā pie zaļā noliks pa mēmajiem. Viņas iemeslu es pat nosapņot nespēju - viņa strauji bremzēja, jo neredzēja vai aiz blakus braucošā autobusa kāds krustojumā no sāniem viņai nebrauc virsū!!!

Vienkārši ir jāsaprot, ka uz ceļa ir arī Vernoni, kas domā pilnīgi atšķirīgi, tāpēc labāk ieteiktu ievērot saprātīgu distanci.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tas ir pavisam CITS gadijums un tam nav tieša sakara ar manis gānīto čakarēšanos uzsākot kustību sastrēgumā.Un es nekur nesaku ka nevajag ieturēt distanci. Vnk vajag fitrēt savu rīcību un apjaust atšķirību starp piesardzību un idiotismu.Stāvēšana uz vietas un laiska gaidīšana kamēr otrs auto aizbrauc 35m- tas ir vistīrākā kaitniecība.

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti