msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vakardien sapratu ka man ir fobija pret krišanu ar velosipēdu [šodien šī pārliecība nostiprinājās] - ja pitonam nelocītos stūre, tā divdesmit centimetru kritieni varētu būt pieciešami, bet divmetrīgus kritienus no lielā ričuka negribu, negribu, negribu - atšķirībā no viena otra ežu vālētāja kas krišanu izbauda, lai tik būtu ķivere, es nē. Nu neko - pitons mētājās terasē bez aimugures dakšas kopš pagājušās piektdienas, jo dakša gaida kad tā tiks uzlabota - vakar vakarā izvilku no vienas improvizētas lūžņu čupas divu aizmugures riteņu dakšu, to nokomplektēju ar riteņiem un šodien uz darbu braucu ar to. Tās dakšas stāvoklis ir diezgan briesmīgs, būs pie tās jāpiestrādā, bet savādāk - vismaz ir ričuks ar kuru nevar nokrist. It kā var, bet pagrūti, un noteikti ne tajā parastajā variantā kas divriteņiem, kur tas notiek jo priekšas ritenis pazaudē saķeri - te tikai aizšļūc taisni. Bremzes gan aizmugurē būs jāierīko no jauna - lai cik briesmīgas būtu divas danga bremzes uz vienu kloķi, bet tas noteikti ir daudz labāks variants kā kaut kur iešļūkt jo priekšai saķere par mazu.

Braucot atklāju ka slēgts priekšas dubļusargs ziemā ir vēl vairāk vajadzīgs nekā citos gadalaikos - priekšas ritenis ceļ augšā sniegu ko tālāk man sabirdina uz vēdera... Pie lielāka sniega noteikti arī iestāsies cita trīsriteņu problēma - grūtības izstumt cauri kupenām trīs atsevišķus riteņus, bet tas jau ir cits stāsts...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jātaisa "rocene" kur ar sviru iedur kaut ko līdzīgu kalnkapēju "kaķīšiem" vai vismaz cērtei, tad apstāsies gandrīz kā iemiets . Vai varbūt var vienkārši izmest kājas un bremzēt kā ar ragavām ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Ziemas laikā var arī mest enkuru ceļmalas kupenā

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Braucot atklāju ka slēgts priekšas dubļusargs ziemā ir vēl "vairāk vajadzīgs nekā citos gadalaikos - priekšas ritenis ceļ augšā sniegu ko.."

Padomju laikos viens pensionārs bija uztaisījis motovelomobīli, konstrukcija bija līdzīga tavējai, tikai bija d-7 motors. tā kā kājas nebija jākustina ,pret dabas elementiem uz kājām un līdz pat vēderam bija uzmests brezents ;) Un tā viņš, visai apmierināts , brauca uz copi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tas jau nav velomobīlis bet trīsriteņu mopēds

Citu pitonu bildēs diezgan uzkrītoši redzams - ir vai nu plikās žurkas, bez aprīkojuma un bez dubļusargiem, vai arī velosipēdi kas nokonfigurēti ikdienas lietošanai, un tiem nospiedošā vairākumā ir dubļu sargu sāni līmēti ciet ar bandīteni vai kaut kas tamlīdzīgs darīts. Es attiecīgi gribu ar āmuru izklapēt no lokšņu metāla dubļu sargu [angļu ritenis man diemžēl nav... ] un tam piemetināt malas; doma lai tas veidojums būtu vienā izmērā ar to riteņa daļu kas ir dakšas augšpusē, jautājums vienīgi vai ar to nebūs par maz, un vai nevarēs tur viss pielīst pilns ar šļuru. Vienkāršākais veids kā pārbaudīt pirmo - apvilkt ap esošo dubļu sargu lupatas un paskatīties kur tad sniegs nāks ārā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

redzi, nokrist kkādā ēpiskā nobraucienā, kad biš pietrūkst iemaņu pie ekstrēmiem apstākļiem nav gluži tas pats, kas krist no garlaicīga tizluma pie nules ātrumiem

P.S. ārā sākas laikapstākļi kuri manus pedāļus iepriecina ne mazāk ka vasara :love

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No parastiem ričukiem jau nekrīt pie nulles ātrumiem, un uz mani attiecas pirmā teikuma pirmā daļa

Jā, ārā ir sākušies fantastiski laikapstākļi - +3 grādi un no gaisa krīt kaut kas pa vidu starp slapjdraņķi un lietu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Uh, šodrīt izlaidu nelielu apli ar elektro atbalsta velo Biju nedaudz pārsteigts par vadāmību un caurgājamību. Iesākumā pa pagalmu, tad pa pļavu un uz ceļa kur špūres. Tas atbalsts dara brīnumus. Pļavā sniegs pasmags, pietrūka kādi10cm līdz assij. Bet nu 27,5x2,10 kenda ar vidēji rupju protektoru gāja labi. Ja stāvus minot spolēja, tad sēdus jau svars pietiekami līdzēja saķeres iegūšanai. Tas el atbalsts ir pietiekams lai nebūtu jāceļas kājās un tur tas pluss. Uz ceļa arī īpaši nemētāja, varētu teikt pārliecinoša braukšana. Daudz gan tur neuzkavējos, jo trafiks jau tā lēns un satiksmi tur nebremzēju Secinājums, nelielus attālumus patreizējos apstākļos, ar šādu transportu ir ātrāk veicams

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Jāceļas kājās? Kas tā par muļķīgu nodarbi? Uzliec normālu ķebli un to pareizi noregulē un tu tā negribēsi darīt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

ja nomainītu štrunta kendu pret normālu riepu, situācija krietni uzlabotos

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Es laikam esmu tankā. Kas ir elektro atbalsta velo?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Tas ir tāds kur el dzinējs palīdz tikai tad ja griež pedāļus. Bet ir tādi kur vari braukt ar vai bez pedāļu kustināšanas. Ir pat kruizkontrole.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ā, nezināju, ka tā tos sauc.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Mazus elektriskā atbalsta motorus var nomaskēt rāmja caurulēs un zināms viens gadījums, kad šāda ierīce izmantota, lai blēdītos sporta sacensībās:

Pasaules čempionātā Ciklokrosā ( 2016.g. ) Beļģijas braucēja Femke Van den Driessche tika pieķerta ar nelielu, vieglu elektromotoru vienā no viņas sacīkšu divriteņiem. Lai gan kopš 2010. gada ir izplatītas baumas par mehāniski aprīkotu velosipēdu potenciālu profesionālajās sacīkstēs, šī nedēļas nogale bija pirmā reize, kad riteņbraukšanas iestādes atklāja krāpšanās pierādījumus.

www.mensjournal.com/gear/cheat-like-the-pros-how-to-hide-a-motor-in-you-road-bike-20160201/

Un video par to pašu:

www.youtube.com/watch?v=OkblyJjTLvg

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Jāceļas kājās? Kas tā par muļķīgu nodarbi? Uzliec normālu ķebli un to pareizi noregulē un tu tā negribēsi darīt.

Šamiem arī pamāci sēdekli noregulēt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Salīdzināt šitos ar velosipēdu ar kuru nepiedalās sportā ir kā salīdzināt rallijam sagatavotu mašīnu ar tādu kura nopirkta ar mērķi katru darbadienu stumdīties Rīgas sastrēgumos. Un tu vēl piedevām esi iemetis viģiku ar velosporta novirzienu kurā mīšanās ir sekundāra Protams ka tie tur čaļi daudz minas kājās, jo 1) tā var bik vairāk uzspiest [un sportā "bik vairāk" kaut ko var iztiekt, tāpēc arī tur nodarbojas ar gramu fetišismu un tādām lietām] 2) ķebļi ir tādi ka tu uz tāda stabili sēdēt braucot pa nelīdzenu virsmu tu diez vai gribētu 3) Cik jau nu tajā viģikā var redzēt citus braucējus, skaidri redzams ka rāmja ģeometrija un stūres un sēdekļa regulējumi ir primāri ar domu par mīšanos stāvot kājās un tikai sekundāri par mīšanos sēdus.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kāda beskaunība, mācīs vēl Liepājas čempionu kā ar ričuku braukt!!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Eu, čempion, es ceru ka tev mašīna un motorizētie divriteņu transportlīdzekļi ir sagatavoti priekš sporta tāpat kā velosipēdi?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

sporta? Tavā izpratne visi kuri brauc ātrāk par Tevi uzreiz ir sportisti? nu man naksies Tevi apbēdināt

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nē - es vienkārši redzu ka tava attieksme par velosipēdiem ir - viss kas neatbilst kaut kādam lielā velosporta standartam ir neglīts sūds, tāpēc prātoju ka varbūt tev ne tikai velosipēds ir sporta inventārs bet arī viss pārējais. Nu zini kā - kas tā par mašīnu kurai iekšā nav dugas, sporta sēdekļi ar četru punktu jostām, liels ātrumkloķis un vēl lielāka hidrauliskā rocene, kurā atrodas apšuvumi un tepiķi, utt... Ja jau tu vēl brauc ātrak par mani, tad viennozīmīgi ev vajag dugas, vīlētu motoru un sporta pasi, jo tātad tu nepiedalies ceļu satiksmē bet sporto...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tā kā arī mums jau kādas 3 dienas ir iestājies stabils sals un viss ir sasalis, tad šodien braucot aizdomājos par to cik veiksmīgi ka manam pitonam aizmugures riteņu skaits mainās pēc vajadzības - es pa vasaru to būvējot nebiju par ziemu nemaz padomājis Ar divriteni tagad būtu pizģec, ceļš vietām ir ne tikai apledojis bet arī noslidināts - brīžiem ir interesanti; foršākās sajūtas ir brīdī kad ejot uz ~25 ceļa negludumi piepeši pārņem velosipēdu savā varā Tas ka uz ledus negludumi priekšu vai pakaļu piepeši pamet uz vienu vai otru sānu kādus 20 centimetrus ir pilnīgi normāli - interesantākās sajūtas ir brīžos kad sānis pamet tikai pakaļu - ja pamet priekšu, tad pamet visu ričuku kā veselu, ja pamet tikai pakaļu, tad nostrādā reflekss un stūre tiek pagriezta tā lai turpinātu taisnu virzienu.

Kolēģis kuram braucams divreiz mazāks attālums par mani šodien radās esam pārgājis uz mašīnu, laikam negrib vārtīties

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nopirkt labas ziemas riepas? nē, nafig. labak vel divus ratus pieskrūvēšu un turpināšu būt nevadāms bet vismaz vertikālā stāvoklī

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Haha Man ir nelaba aizdoma ka tās velo ziemas ūbermizas strādā uz tāda paša principa kā mašīnas naglenes no kā izriet ka tās nav nekāda panaceja Par vadāmību, interesanti, vai pitonu mētā vienmērīgāka svara sadalījuma pa riteņiem dēļ vai varbūt Mitas riepām gumija cietāka - manam trīsritenim, kam priekšā bija Maxxis Roamer lisāri, ziemā uz tādiem ceļiem kā tagad mēdza vienīgi pakaļu bik pamētāt, priekšas riteņiem saķere bija lieliska.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tev ir taikai aizdomas, par visu)) bet pieredze rāda ka labas ziemas mizas ir gerai. ne pilsētnieces, bet normālās, agresīvās. divas ziemas biju nobraucis ar schwalbe ice spiker. nu baigi labi ir visur, izņēmot putrā. bet putrā nekas īsti nestrādā, par fata riepas. asfalts, ledus, sniegs, viss čotka

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paskatījos bildes un šodien sapratu ka tu esi nelabojams - atkal tu te centies iesmērēt sporta atribūtiku... Tās tavas Ice Spiker nav nekādas ziemas riepas - tās ir ledus riepas, tautā arī sauktas par ežiem vai zāģiem. Secinājums - neatteiktos izbraukt ar velosipēdu kam tādas mizas uzliktas, bet tīri lai saprastu cik bēdīgi ir ar tādām lietošanā - galu galā pats ražotājs jau norāda ka normālai lietošanai [nevis lai mīcītos pa ledu un bezceļiem] tās nav pārāk labas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

aa, nu ok. turpini vartīties, kamēr citi brauc ar SPORTA riepām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vārtīties? Tu kaut ko esi sajaucis - es braucu ar gulošu zemo trīsriteni, velosipēdu kas arī uz vasarenēm šādā laikā ir klase par sevi Šodien beidzot sapratu kāpēc šonedēļ mans kolēģis, vecs vīrs kurš brauc ar 125 kubu mopēdu, un kurš lieto ziemenes, ne reizi nav mani apdzinis vakarā braucot mājās - es vakardien pamanījos viņu noskriet, par spīti tam ka viņam bija baigais handikaps - es ar savām trīs vasarenēm cēli dragāju uz 20-25, a šis ar savām ziemenēm vilkās uz ~15 kmph ar izlaistām šasijām... Pēdējo divu dienu laikā ir sanācis nobraukt kādus 50 km, pamatā pa mazajiem grants ceļiem - ir sanācis piedzīvot kādas divas vai trīs reizes kad ričukam pakaļu negaidīti samet ~45 grādu leņķī, un esmu pasācis vienu noslidinātu krustu izņemt tā ka ričuks procesā aiziet krusteniski Sāku jau arī aprast ar ledus braukšanas īpatnībām; šovakar pa ceļam uz mājām tādā lēnākā ātrumā braucot kādas 15 minūtes braucot bez rokām pļāpāju pa telefonu. Vienvārdsakot, ir normāli - braucot uz trīs vasarenēm kuras visas trīs kopā maksā lētāk nekā viena tā Švalbes naglene priekš mana izmēra. Jā, varētu teorētiski pāriet uz kaut ko ziemīgāku - nu kā manam salieķim, kam man bija "vasaras riepas" [resni maxxis BMXa sliki] un "vissezonas riepas" [kaut kas necilāks bet ar viduvēju protektoru] - bet šaubos vai ir vērts, ieguvums diez vai atsvērs izdevumus un ņemšanos tās mizas mainīt un pēc tam mainīt atkal

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pēc situācijas kur katra asāka kustība var beigties kritienā protams ka ir baigi labi Es arī noteikti būtu baigā starā par ko tādu uz mana parastā divriteņa, ar kuru pēdējoreiz, sestdien, braucot es braucu lēni un ļoti iespringti. Varētu pat prikola pēc paprovēt tādu mizu uzlikt pitonam priekšā lai tas labāk ietu caur sniegu un uz augšu pa ledu [priekšai pašvaka saķere jo maz svara uz riteni], bet kaut kā negribas pirkt ričukam nišas pielietojuma riepu kas maksā tikpat cik golfam viena normāla ziemene, tik ar resursu kas vismaz 10x mazāks...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jāatgādina ka pāreja uz trīs riteņiem notika nevis dēļ kritieniem ar divu riteņu pitonu, bet tāpēc ka pitons stāvēja bez aizmugures dakšas un man bija bail gāzties ar parasto velosipēdu Pa šito laiku nesteidzīgi beidzot ir sametināts viss kas gribēts aizmugures dakšai, vēl tik jānokrāso - uzmetināts bremžu spporta stiprinājums ar domu par 180 mm disku [dakšas konstrukcija līdz ar nagiem pieļautu arī supportam sadzīvot ar 160 mm disku, bet nah] , piemetināti stiprinājumi bremžu supporta trubai, divos stiprinājuma skrūvju caurumos iemetināti uzgriežņi lai vairs nebūtu caurejošas skrūves, uztaisīts lai aizmugures dakšas vadi ietu caur dakšu, cik jau nu tas iespējams. Fonā redzamns grabažnieka turētājs, to arī nācās pārtaisīt lai tas draudzētos ar supportu - atšķirībā no dakšas, ko varētu sapārot arī ar mehānisko supportu, tā kā laikots tika hidrauliskais, tad grabažnieka turētājs nejauši sanāca saderīgs tikai ar hidraulisko Nekas, gandrīz neiespējamajā gadījumā ja sanāktu aizmugurē mehāniskais supports, tad pārtaisītu.

Uzspieķots šitāds aizmugures ripulis, priekš kā nopirkts arī 180 mm disks.Jānopērk vēl supporta komplekts un jauns virsdeķis - kad vēl atbrīvosies dubļu sargs, tad man būs iespējams pilnīgi nokomplektēt vienlaicīgi abas aizmugures dakšas.

Uzbūvēju jaunu aizmugures lukturīti - te tas uz fikso, ķep ļep variantā, pielikts aizmugures kreisajam ritenim; tajā melnajā metāla veidojumā tam blakus atrodas sprieguma regulators kura uzdevums ir pasargāt lukturīša diodes no izcepšanās. Manā rīcībā esošo attiecīgo 0508 SMD diožu daudzums uzskatāmi parāda ka man nebija plāna kaut ko darīt ar divu riteņu aizmugures dakšu - diodes tika nopirktas diviem aizmugures lukturīšiem, viens lukturītis priekš viena riteņa aizmugures dakšas, un otra diožu porcija rezervei. Bet nu izskatās ka vajadzēs vēl divus tādus uztaisīt...

Šitā izskatījās tā lukturīša iekšas izmēģinājuma laikā. Kā izskatās no aizmugures nezinu, tad jāpievieno ričukam barošanas bloks - spriežot pēc tā gaismas pleķa ko redzu aizmugurē, varētu spožumā būt uz mašīnas aizmugures miglinieka pusi...

Vēl ir uztaisīti jauni ragi no apkures trubas. Un drīzumā tiks sakārtota divu riteņu aizmugures dakša. Ir arī padomā bagāžnieks priekš trīs riteņu konfigurācijas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

nu gan. Acis gribi izdedzināt pakaļbruacošajiem? Tie lukturīši taču lēti, būtu piekarinājis kādu +- redzamu lampiņu, un basta.

fckns Reģ.: 29.11.2020
3 1 Atbildēt

Bet tad taču nevar palielīties, ka ir kristietis un lai visi feiki paiet malā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es tevi ļoti apbēdināšu, feik - ja mēs ticam nejaušībai, tad līdz krustam es nonācu nejauši Gadu atpakaļ pār mani nāca atskārsme ka ir pienākuši laiku kuros labāk ja velosipēdam nav atstarotāju - diemžēl pielāgojot gatavus lukturīšus vai atstarotājus par diožu lukturiem, procesā sanāk tikt pie atstarotājiem - tātad jātaisa lukturis no nulles. Attiecīgi radās doma ielīmēt starp diviem organiskā stikla gabaliem mazās SMD diodes - nesen beidzot tika uzsūtītas divas porcijas ar diodēm un mazliet pa virsu, un kad atnāca, salodēju tās tādā zīmē kas likās vispiemērotākā Ko tu būtu taisījis no 30 0508 SMD diodēm - aplīti, ķeksi, četrstūri?

Sāku štukot ka otrai pusei piemērotāk būtu nevis vēl viens krustiņš bet Latvijas karodziņš - būs jāuzsūta diodes un jāuztaisa

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Rombs vai kvadrāts IMO ir jēdzīgāk - piešķir lukturim "izmēru/masu" bet pa gabalu tāpat būs kā "apaļš" gaismas avots/punkts. droši ka horizontālas vai vertikālas strīpas ar neko daudz neatšķiras.

Jo pēc būtības mašīnas klasiskam lukturim reflektors un difuzors cenšas to gaismu atbilstoši izkliedēt lai izstarošanas vietā piešķirtu iespējami lielāku "tilpumu" jeb izkliedi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār jau otrādi - rombs vai kvadrāts būtu mazāks - šeit man ir divas sakrustotas strīpas, viena 4 cm gara, otra 6 cm gara, respektīvi, sanāk 10 centimetri ar diodēm - kvadrāts attiecīgi nomināli būtu 2,5x2,5 cm [faktiski būtu tuvāk 3x3], bet man te ir 4x6...

Ar izkliedi, cik es varu uz aizmuguri skatoties saskatīt, te arī viss ir normāli - ar to nodarbojas organiskais stikls. Man pat vispār nepatīk tas kā tā gaisma nāk no tā organiskā stikla gabala kantēm jo krustiņš paliek mazāk uzkrītošs - atšķirībā no piesauktā mašīnas luktura, šis lukturis reāli spīd uz visām pusēm - pie tā ka visas diodes ir pavērstas vienā virzienā, uz aizmuguri, ar 120 grādu gaismas leņķi, un pieskrūvētas pie dubļu sarga, tas ka es spogulī redzu koši sarkanu objektu, un aizmugurē vismaz viens kvadrātmetrs ceļa ir koši sarkani apgaismots - tas ir stikls.

Prasās vispār paeksperimentēt kā izskatītos un kā darbotos nomatēts organiskais stikls. Šis lukturītis jebkurā gadījumā ir pirmais eksperiments, un labi ka ir kaut kas puslīdz jēdzīgs sanācis - nākotnei vajadzēs sameklēt kur man ir pazudusi dihloretāna pudelīte, ar to noteikti salīmētos labāk [smukāk] kā ar superlīmi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu vairāk tā doma tāda, ka tam krustam centrs ir lieks, bet citādi jā platums un garums dod "telpas" efektu.

fckns Reģ.: 29.11.2020
2 0 Atbildēt

Es būtu normālus lukturīšus nopircis, nevis nodarbojies ar sūdu. Un atstarotāju nelietošana mani nepārsteidz - Tu vienmēr izcelies ar "ģeniālām" idejām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Nopirkt kaut ko nav baigi lielā māksla, uz pašdarinātām lietām, remontiem savām rokām utml. youtube diezgan daudz kontenta un naudas tiek gūts.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, tu būtu nodarbojies ar sūdu, pērkot sūdus, nemaz nešaubos. Priekš ģeneratorrumbām adekvātus gatavus lukturus NAV IESPĒJAMS NOPIRKT. Jebkurš diožu lukturis, kā jebkurš lukturis, ir paredzēts noteiktam spriegumam - es baidos ka ražotāji priekš maniem optimālajiem 25 kmph lukturus neražo, jo tāds pie 10 kmph nespīdētu un pie 15 kmph knapi sāktu spīdēt - tā vietā ražo priekš 15 kmph, un pie 25 kmph tāds jau 40% no pieejamās jaudas pārvērš siltumā - kamēr man nav problēma pieslēgt vai atslēgt kādas diodes ar slēdžiem ja nu savajagas. Kā arī - standarts, cik esmu manījis, ir 400 mA priekšas lukturis, 100 mA aizmugurējais; rumba nomināli dod 500 mA - bet man vajag divus aizmugures lukturus - ko nu, visus uztaisīt blāvākus?

Jeb tu varbūt gribēji man piedāvāt kaut kādus bateriju/akumulatoru mēslus ar kuriem regulāri jāpipelējas un pie tā ka es mēdzu ar velosipēdu braukt jebkādos apstākļos, varētu arī mani pamest tumsā?

Par atstarotājiem - redzi, mēs dzīvojam laikā kad var gadīties situācijas kad braucot ar velosipēdu diennakts tumšajā laikā tevi var noķert kovids un piestadīt sulīgu rēķinu, tāpēc labāk ir ja gaismu atstaro pēc iespējas mazāk - jo lukturu izstaroto gaismu es varu vadīt. Atstarotāji tāpat ir metami miskastē jau pēc noklusējuma - atšķirībā no kaut kā kas spīd, tie ir redzami tikai tad ja tīri un ja gaisma nāk noteiktā leņķī.

fckns Reģ.: 29.11.2020
2 2 Atbildēt

Normāli lukturīši ir nopērkami velo veikalos vai internetā. Nav jāizgudro lietas pa jaunam.

Kas attiecas uz atstarotājiem - pareizi, ieriebsim sistēmai un neliksim atribūtiku kas ir OBLIGĀTA, diennakts tumšajā laikā. Notrieks tevi fūre vai jebkurs cits tr.līdz. un būsi riktīgi ieriebis valstij - nebūs vairs jāmaksā nodokļi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Jā, esmu redzējis tos normālos lukturīšus darbībā - manējais nenormālais apgaismojums apgaismo apmēram gandrīz visu ceļa platumu pārdesmit metru garumā [varētu vienīgi gribēties lai būtu spilgtāk], "normālie" lukturīši dažus kvadrātmetrus...

Par otro rindkopu gribētos prasīt stulbs vai izliecies, bet es jau zinu atbildi tāpēc neprasīšu. Diennakts tumšajā laikā obligāts ir balts LUKTURIS priekšā un sarkans LUKTURIS aizmugurē, un ne vārda par atstarotājiem. Reku te daži uztraicas ka es varētu autobraucējiem acis izdedzināt, a tu - ka mani nepamanīs jo nav atstarotāju...

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
3 0 Atbildēt

Ja ir krusts un mācītāja mutiskā pote, tad nevajag atstarojošo vesti

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Reiz sensenos laikos, kad pirmo reizi būvēju kaut kādu velosipēda diožu virteni, salieķim, man bija doma par kaut kādām mazajām diodēm aizmugurē uz ko elektroniķis kam es prasīju padomu, man norādīja lai es nemuļķojos, jo man jābūt redzamam - es attiecīgi pēc tāda principa arī rīkojos - nepārkāpjot noteiktas jaudas robežu uz aizmuguri gaismas nevar būt par daudz. Ja nu akurāt es izdomātu ka tiešām ir par spilgti - šajā gadījumā es pat varu regulēt spilgtumu ja vajadzētu - atšķirībā no līdzšinējajiem risinājumiem, te, kā jau minēju, ir sprieguma regulators, ar mainīgu spriegumu, piedevām - lai izmainītu spilgtumu, vajag nomainīt tikai vienu pretestību...

Gatavi lukturīši nav nekam derīgi - tie vai nu darbojas uz baterijām, tb nedarbojas, vai, ja paredzēti rumbai, domāti kā ērtāk bet tizlāk, un vienojas pa tiešo rumbai - kamēr man visas diodes ir virknē - es tāpēc lielākoties aizmugures lukturus būvēju ieliekot 1w diodes vai nu kaut kādos lukturos spuldzes vietā, vai arī Depo pirktos retro stila atstarotājos.

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
4 0 Atbildēt

Pieliec golfam to krustu xD

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 2 Atbildēt

tas ir piz.dets. nelietošu atstarotājus lai menti nenoķer apspļāvu klavieri ar brokastīm, no smiekliem

pašrocīgi būvēt visādu drazu ir normāļa parādība pusaudžu vecumā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Smieklīgi? Es šo gadu sagaidīju stundā pirms gadumijas aizminoties 18 km no mājām, paskatīties uz robežas kā leiši šauj raķetes - un pēc tam atpakaļ - cik tālu tu biji aizbraucis?

Jā, pusaudža vecumā pašrocīgi būvē visādu drazu - vēlākos gados vai nu atmet ar roku [standarta variants], vai sāk pontot ar rūpnieciski uzražotu lietu [vai drazu] cenu [tavs variants] vai sāk būvēt nopietnākas lietas [mans variants]. Zinot to kā vidēji cilvēkiem ir ar prasmēm un gudrību es nebrīnos par to ka pie gatava sēsties gribētāju [vai to kas nemaz neko nedara] ir daudz daudz vairāk par tiem kas kaut ko paši būvē - šajā gadījumā īpatnēji ir tas kā viens te lepojas ar grūtu galvu un rokām kas aug no pakaļas tilta...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 2 Atbildēt

Es gadumiju izvēlos sagaidīt ar ģimeni un izšaut savas petardes, savā pagalmā, nevis mīties pie kaimiņiem un žēlīgi lūrēt uz viņu panākuju rezultātiem)))

Pirmais variants, kad cilvēks pieaug, viņš sāk normāli pelnīt un spēj nopirkt/lietot mūsdienu risinājumus.

Otra variants, nespejot pieaugt un nopelnīt, turpināt vegetēt pusaudža līmenī. Izvēlues jo vēlies, izbaudi to ko esi izvēlējies

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ā, ja? Nu, davai, saiti uz apgaismojuma risinājumu kurš izmanto pilnu ģeneratorrumbas potenciālu priekš braucēja kurš brauc uz ~25 kmph studijā. Kaut kādus bateriju/akumulatoru sūdus, domātus braucieniem uz veikalu, nepiedāvāt.

Un ir diezgan smieklīgi lasīt ka tehniski "turpināt veģetēt pusaudža līmenī" tehniskajā jomā bet spēt samaksāt par pārcenotiem produktiem/pakalpojumiem esot "pieaugšana". Nu ne par velti te blakus vienā tofikā esošajiem mēdz būt problēmas kuras man liekas komiskas

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kvalitatīvs akumulātora sūds tieši ir labākais ko var gribēt. top lampām ir max 150lux, kas ir ar lielu rezervi. man ir lampas ar 80lux, ar kurām pilnīgi pietiek gan uz ceļa gan mežā. pareiza stara izklēde, normālas lampas nežilbina citus satiksmes dalībniekus. ar bateriju sūdu tu vari arī aiziet uz šķunīti pēc malkas var palīst zem golfa, vai arī atnākt pa tumsu mājās, kad tavs brīnums atkal pārlūzīs uz pusēm un tas būs jaatstāj kāda krūmā, ceļa malā. tā nu sanāk ka akumulātora sūdam nav neviena trūkuma, izņemot viņa cenu, līdz kurai vēļ neesi evolucionējis.

ja nu tomēr špaņa rumba neliek mieru, tad bush muller produkcijas klāstā ir gana labi risinājumi. bet atkal atduramies cenā, kura top lampām būs augstāka par accu variantiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav neviena mīnusa? Nu, cik ilgi tavs super duper lukturis darbojas -15 grādu salā? Man - cik vajag, tik darbojas. Tas ir pirmais mīnuss. Otrais mīnuss ir nepieciešamība domāt par uzlādes līmeni un lādēšanu - priekš cilvēka kuram velosipēds ir sporta inventārs tas laikam nav nekas jo tur tāpat pirms un pēc braukšanas ir visādi rituāli jāveic - jāvelk klauna kostīms, nirēja brilles, pods utt - bet es no velosipēda sagaidu to pašu ko no mašīnas, kurai es pieeju, attaisu durvis, pagriežu atslēgu un aizbraucu. Priekš tevis piesauktās situācijas ar ričuka salūšanu man ir telefons - tam ir gan lukturīša funkcija gan opcija "zvans draugam"

Es speciāli papētīšu tā ražotāja klāstu, bet es šaubos ka tur ir kaut kas, kas spēj pārsist paštaisītu diožu virteni. Redzi, ir divas mazas nianses. Pirmā - diožu virtenei ir nominālais spriegums, un pie divreiz mazāka sprieguma tur knapi kaut kas spīd - attiecīgi ja ražotājs uztaisītu jaudīgu lukturi kuram vajadzētu 20v [26" ripulī iespieķota ģeneratorrumba to darītu pie 25 kmph, 20" pie 20], pie lēno divplākšņu ātrumiem tāds lukturis diezgan švaki spīdētu un pelnītu ražotājam sliktas atsauksmes - ja nu vienīgi VARBŪT tajā būtu kaut kāda elektronika kas slēgtu nost kādas diodes un/vai automātiski palaistu sprieguma daudzkāršotāju, bet es šaubos - kā reiz ģeneratorrumbu ražotāji skaidri redzami iet pretējajā virzienā - vienai otrai prēmiuma rumbai, cik manīts, ražotājs sola ka spriegums neaug lineāri [vai arī spriegums ceļas lēnāk, neatceros] lai lielos ātrumos būtu mazāka slodze, lasīt - mazāki zudumi no luktura kurš paredzēts maziem ātrumiem. Paštaisītai diožu virtenei tikmēr nav problēmu uzlikt vienu vai vairākus slēdžus lai kādas diodes lēnos apstākļos atslēgtu, kaut kas, ko ražotājs toč neatļautos. Otrā problēma - gatavie lukturi ir atsevišķas, pilnvērtīgas vienības kas darbojas kā agrākie lukturīši ar spuldzītēm - uz lukturi aiziet viens vads, un masa pa rāmi. Attiecīgi aizmugures lukturis vienojas paralēli priekšas lukturim un ierobežo tam pieejamo jaudu - izplatītais standarts paģēr 400 mA priekšai, 100 mA aizmugurei - un tajā variantā aizmugurējais lukturis pilnīgi noteikti ir vēl izšķērdīgāks par priekšējo. Kamēr paštaisītā diožu virtenē aizmugures lukturis ir daļa no visas virtenes un ja arī pārverš lieku spriegumu siltumā, tad tikpat daudz cik priekšējās diodes.

Neesmu īpaši pētījis tos luksus, bet prikola pēc papētīšu. Manam salieķim priekšā ir 4 3w diodes un 1 1w diode - redzamība 80 m attālumā visa ceļa platumā, un 20-30 m attālumā arī grāvji labi apgaismoti. Pitonam tas variants ir mēreni švakāks [arī tāpēc ka riteņi lielāki, un līdz ar to - rumbas atdeve vājāka], bet tur vēl nav galīgais variants iestājies. Par žilbināšanu - optikas jautājums - jā, līdz šim esmu izmantojis optiku kas pagadās pa rokai, bet šo lietu varētu mierīgi atrisināt uzsūtot alīti šauros staru savācējus.

P.N. Vienīgais par ko velosipēda apgaismojumā ir vērts nolocīt lielu kāpostu ir ģeneratorrumba - cik lasīts tad SON rumbas ir ļoti kvalitatīvas, un pie viena arī savā darbībā jūtami labākas par Shimano mēsliem, bet nu jā - lai es sāktu pirkt dārgas rumbas, man vispirms ir jānonāk līdz situācijai kur nekam citam to naudu tērēt nevajag

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Nu atkal! Viss ir sūds, man viss labākais, bet kad atkal iebaksta tevi ar seju mūsdienu realitātē, oj neesmu pētijis)))))

A cik vajag darbināt? Prakstiski visām lampām ir 2 stundas max režīmā, kuru izmanto reti. Parasti darbina uz 70_80%, tad velk ap 3 stundām. Noteikti pietiks lai tiktu no gatera uz mājām. Neesmu vēl palicis bez gaismas nekad, jo vajadzības gadijumā var pieštepselēt powerburku, kurā tāpat vienmēr līdzi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"Viss ir sūds, man viss labākais, bet kad atkal iebaksta tevi ar seju mūsdienu realitātē, oj neesmu pētijis))))) " - jā, tā ar tevi diemžēl ir. Pirmkārt, es prasīju - cik pie -15 - nevis ražotāja norādītais cipars - ja neesi pamanījis, akumulatoru strāvas atdeve ir atkarīga no temperatūras, un es vispār nebrīnītos ja ražotājs tavu lukturi pie -15 būtu paredzējis atstāt mājās. Otrkārt, kādu vēl nah gateri - tu ar velosipēdu tikai uz veikalu brauc? Es nē. Dažas dienas atpakaļ, kad vēl bija tie -15 ārā, divus vakarus pēc kārtas man bija 2x10 km braucieniņš. Tas, protams, nav nekas īpašs vai ilgs - arī ja es izdomātu aizbraukt līdz Liepājai un atpakaļ pa tumsu, arī tas nebūtu nekas sevišķs. Atšķirībā no tevis kam vajag dienasgaismu lai citi redzētu kāds tu varens športists, es, kopš es atklāju ģeneratorrumbu esamību, braucot ar velosipēdiem sevi neierobežoju braukšanas stundās - atceros kā maniem vecvecākiem sešus gadus atpakaļ bija grūti iebraukt ka man nav nekas īpašs pa tumsu ar salieķi atmīties no Nīcas uz Rucavu un pēc tam arī aizmīties atpakaļ - apgaismojumam ir jādarbojas tik ilgi, cik es esmu spējīgs mīt pedāļus, ne vairāk, ne mazāk.

Par to pētīšanu - es zinu fizikas likumus un tāpēc mani neizdosies pārliecināt ka liela nauda spēj tos salauzt Pa lielam viss kas tādam Busch & Muller lukturim ir labs - viņi noteikti izmanto krutas diodes [un kas zina, varbūt pat specifiskas], nevis no alibabas nākušas, viņiem ir specifiska un aprēķināta optika un šādas tādas bling bling funkcijas. Tas lukturis pat izskatās ka satur tikai vienu gaismas diodi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Papētīju lapu un amazonu - krutākais Busch & Muller ģeneratorlukturis, dabiski, mēreni atpaliek no krutākā akumulatorluktura, gan cenā [2x mazāka] gan gaismas spējā [150 vs 100 lux]. Pie tā ka tas lukturis manās rokās nonāktu nolokot kādas ~85 eiras varētu teorētiski pat nākotnē uzkāpt tam grābeklim, paskatīties, kas tur ir un kā tur nav.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Top buša dinamo lampa ir 150 lux

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja? Kur ir?

www.bumm.de/en/products/dynamo-scheinwerfer.html

Ļauj, es minēšu - tu skatoties kaut kādā amazonā vai citā tirdzniecības lapā uzdūries uz IQ-X E un nepiefiksēji ka tas ir elektrovelosipēdu lukturis kurš no akumulatora luktura atšķiras tikai ar to ka tam ir nevis iekšā neliels akumulators, bet tas ar vadu ir pievienots stipri lielākam un niknākam akumulatoram...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Esat aizmirsuši jau

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu bļin, tas tak SPORTA golfs. normālam cilvēkam tādu nafig nevajag

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kur tur tajā mašīnā ir sports? Parasts Synchro golfs kuram apakšā saskrūvēti pastiprinājuma bleķi, uzlikti lielāki ripuļi un palielināts klīrenss. Vienīgie reālie tā golfa mīnusi ir tas ka tie nāca ar diezgan vājiem motoriem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par citu tēmu - šodien, tb vakar beidzot golfam uzliku ceturto ziemeni - pirmās divas tika uzliktas aizpagājušo otrdien, trešā šo ceturtdien. Riepas Yokohama Ice Guard Stud, piecpadsmitā gada ražojuma, es tās lietošu nu jau ceturto sezonu, protektors ap 8 mm, visas naglas vietā - šitādā garā vēl kādus piecus gadus ar viņām var sanākt nobraukt. Pirmās divas ziemas es šausmīgi par tām riepām besījos jo saķere galvenajā pielietojumā - slapja šoseja - pilnīgi nekāda, bet pagājušogad sāka likties ka tās mizas sāk beidzot uzvesties normāli Šodien speciāli bik asāk pabraucu lai pārliecinātos vai pagājušā gada sajūtas atbilst realitātei, secinājums - jā, tā ir - ja pirmos divus gadus metot pa nažiem uz slapja asfalta golfs slīdēja tā it kā tas ceļš būtu apledojis, nu jau ir ciešami. Arī liekot tām mizām noturēt pilnu motora griezes momentu otrajā robā rezultāts tālu neatpaliek no vasarenēm, lai arī tā dabas parādība, ar otro robu un pedāli grīdā izejot no apļa, kad no sākuma saķere ir, un tad piepeši riepas noraujas, ir interesanta... Vienvārdsakot, beidzot man ir labas ziemenes uz kurām pat var paļauties. Laikam ja gribas pirkt jaunas ziemenes, tās jānopērk gadu iepriekš un jādod vienu ziemu nobraukt kādam kurš tic ka jaunas ziemenes esot vislabākās, lai pašam nav jāmokās ar šļūcošu mašīnu...

core Reģ.: 03.01.2017
1 3 Atbildēt

Jā, tā ir, ziemenes ar katru nobraukto gadu paliek labākas, pačukstēšu noslēpumu, vislabākās var dabūt riepu servisu miskastēs.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, četrus gadus atpakaļ tieši tā arī likās - esmu uzlicis svaigas, vēl pēc gumijas smirdošas riepas [iepriekšējo ziemu čoms bija pāris štukas ar tām pa Liepāju noripinājies], un huj, saķeres uz slapja asfalta nekādas, stipri savādāka situācija nekā gadu atpakaļ ar 15 gadus vecām Nokian Hakapeliita un jebkurām citām līdz tam lietotām riepām. Labi ka te riepām padilstot vismaz kaut kas slikts ir nodilis nost.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Core, ne glyži - šipenem ir tāda intersanta "fīča" uz slapja asfalta kamēr visi šipi nenodiluši un vietās, vēlāk, kad jau ir notikusi "selekcija", tās riepas tiešām šķiet saprotamākas vadāmībā. Tāpēc tiem kas 1-o gadu uz svaigiem šipiem tas var būt liels pārsteigumus, kas beidzas ar bumsi...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sākotnējo postu izlasīji? Visas naglas ir savās vietās. Tās gan japāņi ir uztaisījuši īpatnējas, lielas un četrstūrainas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Izlasīju, man GY šipenēm, kamēr kādu baru šipu pazaudēju, tās ar uzvedās sūdīgi, bet saprotu, ka eksistē arī šipenes, kas diezgan labi jau sākotnēji uz slapja bremzē, bet tādas ir mazākumā ...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Labi un ticami novērojumi. Ziemenes kā tādas ir tikai kompromiss vājai saķerei. Turklāt stabilitāte nenozīmē labu apstāšanās iespēju un otrādi. Riepai dilstot un piedilstot un sasilstot izmaiņas būs un parasti tās neizjūtam, jo koplietošanas ceļos neklājas taustīt maksimumu...

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 2 Atbildēt

Bomža demagoģija

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

nu jau kādas 3 dienas neredzu nevienu minēju. laikam visi sēž pa garažām, stutē klāt palīgritentiņus. bet uz ledus, kurs šobrīd ir ittin visur, arī tie nepalīdzētu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā tev šitie ergonomiskie rokturi ?

Nāca līdz ričukam, jeb tomēr pats piemeklēji to kas tev der ?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Uz ledus tas bezmotora mopēds nav ar mīnusa zīmi? Lielāks laukums, mazāks spiediens...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tikai iemaņu jautājums. uz ledus ir vieglāk, jo viss ir paredzams. grūtāk ir putrā, kad nezini kas ir apakšā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Sūds par tavām iemaņām - ir vieglāk kā ar parastu kalnieti vai nē?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Sūds ar tavu kalnieti, iemaņu jau tev nav, tad ziemā sēdi golfā ar trīs vecām riepām

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pipelēšanās un žonglēšanas pa pļuru iemaņu? Negribu tādas, tāpēc man ir trīsritenis. Bet nu paldies, sapratu - tātad bezmotora mopēds tiešām ir tīrs vipendrons tiem kas grib izcelties ar baisīga izskata kalnieti - cerams ka vismaz tās mizas kaut ko uz sausām pludmales smiltīm dod...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 4 Atbildēt

parasti cilvēki pāraug trīsriteni 3 gadu vecumā. bet ne visi, kā redzam

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tajā vecumā izaug no savādākie trīsriteņiem. Bet vadoties pēc tavas augstāk paustās loģikas, līdz nopietnākiem trīsriteņiem tu vienkārši vēl neesi izaudzis... Reku kaut kas pa tavu tēmu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

šītiem krāmiem nav pielietojuma, tā pat kā tavējam

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

tie plakanie gali nedaudz palīdz garākos pārbraucienos pa līdzenumu. kad nekas nenotiek. šōgad vienības braucienu braucu ar viņu. bija ok. bet kad brauc tā, kam tas ritenis ir domāts, tie gali nav vajadzīgi

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šipenes ir segmenta riteņi. Tās noteikti ir noderīgas ārpus pilsētas ceļiem, kur netiek liets sālsūdens. Bet kā jau teicu, vieslabāk ir riteņu krājums boksā un to pitstops pēc faktiskās situācijas tas par auto.

Velo rokturi ar to paplatinājumu tādai plezīrbraukšanai man patīk. Vari kaut kā, it kā uz viņiem vairāk balstīties

Lasītākie raksti

Jaunie raksti