msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..17
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Katram savs ritenis vai trīsritenis, pieredzes nav bet skatoties tajā vasarīgajā viģikā rodas jautājums. Vai šādi 3 riteņi ir adekvāti braucami pa sniegotu vietu, jo katram ratam jāveido sava špūre. Pa kalnu lejup un arī ātrumā pa nelīdzenu taku nav iespējas piecelties stāvus amortizācijas uzlabošanai. Ir vēl citi mazsvarīgi aspekti. Zemā sēdpozīcija ir pārskatāmības trūkums tālumā, abpusēji. Tad krīzes situācijā nav iespēja nolekt no velo aparāta, kritīsi/gāzīsies ar viņu kopā. Transportēšanas problēmas gabarītu dēļ.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

" Vai šādi 3 riteņi ir adekvāti braucami pa sniegotu vietu, jo katram ratam jāveido sava špūre." - jā, tāds mīnuss pastāv - manā pieredzē kādi 5 cm šļuras vai 10 cm sniega rada ļoti nopietnas problēmas kustēties uz priekšu - gan pirmā lieta kas notiek ir vienīgajam velkošajam ritenim nepietiek saķeres lai pārējos divus stumtu uz priekšu, un tas ar gludu vasaras riepu - es pieņemu ka ar divu riteņu piedziņas klasisku delta veida trīsriteni kurš būtu apauts ar ziemīgākām mizām varētu būt jūtami labāk. Jebkurā gadījumā diezgan reti pieciešama problēma.

"Pa kalnu lejup un arī ātrumā pa nelīdzenu taku nav iespējas piecelties stāvus amortizācijas uzlabošanai" - ar šito tu mani sasmīdināji - tas būtu apmēram kā sūdzēties ka mašīnu ar dīzeli nevar piesprast pie publiskā uzlādes aparāta... Jā, nevar, un arī nevajag. Es saprotu no kurienes nāk tavas vēlmes celties kājās - no braukšanas ar pseidosporta kalnieti kas aprīkots ar šauru, neergonomisku anālā seksa ķebli kurš braucot pa nelīdzenumiem tiek dzīts tūplī un tiek mahāta prostata, un tas viss kopā ir sāpīgi. Šī problēma pazūd brīdī kad pazūd tas anālā seksa ķeblis - jau ar parastu ričuku kam ir platais Brooks ķeblis var ņemt bedres tā ka ausīs rīb, bez nepatīkamām sajūtām - un tad padomā uz kādu ķermeņa laukumu gulošajam velosipēdam tādi triecieni tiek izkliedēti Man braucot nepatīk trāpīt dziļākās bedrēs divus iemeslu dēļ - 1) pastāv risks ka kaut kas salūzīs 2) ja dabūšu stipru sitienu pa priekšu, var nomest kājas no pedāļiem - kā redzi, abas ir tehniskas dabas problēmas, risināmas ar tehniskiem risinājumiem.

"Zemā sēdpozīcija ir pārskatāmības trūkums tālumā, abpusēji" - no braucēja viedokļa - diezgan minimāli - no citu viedokļa - tehniski risināma problēma - tāpēc mēdz lietot visādus karodziņus.

"Tad krīzes situācijā nav iespēja nolekt no velo aparāta, kritīsi/gāzīsies ar viņu kopā." - kas tie par brīnumiem? Ar divriteni, jebkādu, vismaz es, tādā situācijā, kurā to nevarēšu savākt, protams ka kritīšu - tev varbūt ir treniņš nostlekšanai - es vienkārši cenšos nekrist. Kamēr ar trīsriteni ir jāmāk nokrist - jā, ar trīsriteņu pitonu tas ir visvieglāk, ar klasisku trīsriteņu deltu jau grūtāk un ar "kurkuli" [tā angliski dēvē tos kam divi riteņi ir priekšā] gandrīz neiespējami. Un pie viena otrā kausā nāk tas ka gulošie velosipēdi stājas labāk un ja nu gadās krist, tas ir kritiens ar kājām pa priekšu no 20 cm augstuma, nevis ņurka no pusotra metra augstuma...

"Transportēšanas problēmas gabarītu dēļ." - transportēšanas? Vēl viens kam velosipēds lielākus gabalus nolido pa gaisu uz mašīnas jumta nekā nobrauc? Es gabarītu sauc par mīnusu no uzglabāšanas viedokļa, normāls velosipēds nav nekur jātransportē - ar to ir jābrauc. Jebkurā gadījumā, tas ir atkarīgs no dizaina. Gulošo velosipēdu būvētāji tiem kam tā ir problēma piedāvā saliekamus velosipēdus, līdz tam līmenim kur "kurkulis" ar 16" ripuļiem ļoti ātri salokās līdz tādam gabarītam kā pāris bromptoni salikti blakus.

Tāds plaši izplatītais, parastais salocīšanas variants ir šitāds

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

pieraksti, noderēs. varbūt reiz kļūsi par velobraucēju. varbūt

benķis nav īsti domāts sēdēšanai. ilgstoši balsta visu savu svaru uz viņa tikai resnpakaļas kas nerubī riteni. tiem arī tās pakaļas parasti sāp. normāli benķis ir domāts veļuka kontrolei šķersvirzienā un tikai nedaudz pietur pakaļas svaru. garenvirziena kontrolei izmanto braucēja svaru, pārvietojot to uz priekšu vai uz aizmuguri, lai var pielāgoties reljefam un sķēršļiem. tad kad tev panikā šaudās domas par kārtējās augstās apmales vai bedres draudiem, velosipedists normālais paleksies un aizbrauks. tad kad velosipedists normālais spēs izbraukt starp mašīnām, samainīties ar citu braucēju, gājēju/bērnu/ratiem šaurā vietā, izbrauks caur satiksmes ierobežojosiem stabiem tu arī sāc foldot savu trīsriteni, jā?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Atkal šitie športista murgi, kur velobraukšana = velosports...

Tātad, še, paskaties - parasts un pilnīgi normāls velosipēds. Ar normālu ķebli - tādu kurš ir derīgs sēdēšanai un uz kura arī sēž - nevis kā tas tavs erzacķeblis, kurš ir derīgs tikai žonglēšanai. Ilgākais ko man uz viņa reiz ir sanācis dienā pavadīt - kaut kādas 9 stundas - parastos šortos - protams ka dirsa pēc tam nesāpēja - jo normāls ķeblis, nevis erzacķeblis - tas nekas ka uz ķebļa visu laiku tiek stutētas vismaz 3/4 mana svara. Un kad ar šādu velosipēdu velosipēdists normālais priekšā sastop bordu, tad viņš priekšu parauj ratā, pakaļa pati uzbrauc, nav kā velosipēdistam - wannabesportistam, kurš panikā veic vēl visādas citādas darbības lai nebūtu pakaļā "aiaiaiaiai". Un vari nemaz nestāstīt tās citas pasakas - es labi zinu ka tavam klauna kostīmam šekums ir polsterēts un esmu lasījis kā wannabesportistiem iesācējiem tādi speciālisti kā tu iesaka to kostīmu lai varētu izturēt to erzacķebli.

Atgriežoties pie trīsriteņa - redzi, papildus platums ir tikai 20 centimetri, un atšķirībā no parasta velosipēda, neatkarīgi, wannabesporta vai lietošanai paredzēta, ar to var apstāties vai ripot ļoti lēni. Protams, ir arī starpība blīvē starp stūri un sēdekli - atšķirībā no tavas sugas wannabesportistiem kam vajag izrādīties kādi šie vareni un nikni športisti, nesoties un reizēm arī kādu nonesot, es varu arī apstāties un pagaidīt - tas tev droši vien neienāca prātā, gluži tāpat kā tas ka pastāv arī klasiski dimanta formas rāmja velosipēdi, ne tikai pseidosporta karbonadņiki.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

atdot mammai viņas riteni

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Trīsritenis ir fail jebkurā gadijumā, vienmer un visur, tur nav ko pat runāt. Guļošo kā konceptu es saprotu, ar diviem ratiem, tīri priekš gariem gabaliem ceļošanai, neveiklai ceļošanai. Jo veloceļojums kurā esi piesiets pie laba ceļa ir garlaicīgs ceļojums.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kad būsi nobraucis vismaz kādus 1000 km ar jebkuras konfigurācijas gulošo trīsriteni, parunāsim atkal par to "fail" Par neveiklajiem divriteņiem sasmīdināji - tev tāda savdabīga izpratne par ceļošanu - dīvainā kārtā tie kas ceļo garākus gabalus par tevi kaut kā sevi pamanās piesiet tiem labajiem ceļiem - un saviem velosipēdiem salikt tādus [priekš tevis] kosmosa risinājumus kā dubļu sargus un grabažnieku... Izklausās ka tava izpratne par ceļošanu ar velosipēdu ir apmēram kā te kaut kādam redzētam krosa moča braucējam izpratne par braukšanu pa šoseju - kur divi brauc pa asfaltu bet trešais cēli dragā pa nomali. Nebaidies, gulošs divritenis, sevišķi klasiskās konfigurācijas gulošs divritenis, bez problēmām izbrauks apmēram turpat kur tu un problēmas būs vienīgi pilnīgos bezceļos - atļaušos gan apšaubīt ka tev ir nosliece speciāli braukt pa sliktākiem ceļiem un garā gabalā vēlēsies vēl speciāli dzīties pa mežiem un purviem

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Slinkajam ir diezgan lielā mērā taisnība - nopietni ceļojot, lai kur tu brauktu, būs kāds posms kur velo ir typi jāstumj, un to tavu verķi tās būs "intersanta nodarbe", pie kam tā kā piedziņa ir uz priekšu - tas notiks biežāk, kā klasikai/MTB/tūrisma velo.

Un par ZZZZ teikto - kad brauksi daydz un dikti pa šķembām un akmeņiem, tad iespēja amortizēt ar kājām ir riepas būtiski saudzējoša, un nopietnos ne-asflata ceļojumos, tas ir būtisks bonuss, tiesa bagāžas apjoms, var tāpat būt pietiekams biežai riepu sačakarēšanai !

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas jau kuram skaitās nopietna ceļošana Te vispār bija runa par "kurkuli" uz resnām riepām, nevis pitonu, bet par to pārējo - tehnikas jautājums - amortizācijai ir domāta piekare - es pieņemu ka mans nākamais ričuks būs ar piekari abos galos.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ar piekari uzreiz varu pateikt vienu lietu, jebkura amortizācija samazina tavu ātrumu attiecībā pret to pašu spēku ar ko spēj uzmīt, tādēļ amortizācija ar vislielāko gājienu tiek izmantota nobraucieniem no kalna, kur mīties vajag ļoti maz bet amortizēt vajag loti daudz, tādēļ tiem ir teleskopiskā sēdekļa stute, lai to ar slēdzi uz stūres var salikt praktiski "BMX jeb triāla līmenī", kad nepieciešama lielāka kustību amplitūda.

Savukārt tūrismam cenšas amortiņus vismaz aizmugurē neizmantot, vai alternatīvi liek to saslēgšanas troses/vadību, ka tie tiek fiksēti cietā stāvoklī, ja velis ir plaša lietojuma, vai braucējam traumu utml. situācijā neamortizētie ir nevēlami.

Attiecīgi amortizācija ar kājām ir bieži izmantota un noderīga fīča ... ko diemžēl daudzi Rīgas ielu pletētāji nejēdz, un ta brīnās ka salauž ratus, parsit riepu, vai norauj uz acīm .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Izklausās ka tu runā par dabas parādību kur zināma daļa mīšanas spēka kustina nevis riteni bet piekari - šito es zināju bet biju piemirsis - bet nu es domāju ka tas pa lielam ir tikai piekares ģeometrijas un cietības jautājums

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Par to pašu vien ir, bet ja tu amortizē to ratu uz kura pusi spied pedāli - daļa tava spēka tiek zaudēts uz piekares gājienu ... ja verķis ir full suspension, tad arī to spēka daļu kas tiek izdarīts virzienā uz leju ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 1 Atbildēt

tak nebūtu blamējies tev no riteņbraukšanas sajēga ir bik vairāk par necik, katrā savā postā to pierādi. arī tava fiziskā forma izteikti to pierāda mūžīgie tavi "cik dzirdēts" "cik pētīts" un tml murgi jau pat smieklus neizraisa

un jā, es ar riteni arī ceļoju, dabā, nevis caur interneta bildītēm kā tu šogad ir nomīta puse somijas un visa gotlande nomīta krustām šķērsām. un nebija sastapts neviens, NEVIENS guļošais. jo reālā ceļojumā nav tikai līdzens ceļš. vēsā mierā pēkšņi attopies uz aizauguša meža ceļa, šauras kalnu takas vai uz koka laipas divdēļu platumā kur tu savu guļošo brīnumu varēsi stumt kamēr saļimsi. a saļimsi tu diezgan ātri, jo vienīgie tavi muskuļi ir tie kas piedalās drukāšanā

msh Reģ.: 16.04.2007
4 3 Atbildēt

Blamējas mums te tas viens kam vārds "velobraukšana" ir sinonīms vārdam "velosports" un ar vārdu "velosipēds" apzīmē morāli novecojušu karbonadņiku, nokonfigurētu pēc masu velosporta priekšrakstiem. Jā, dodoties reālā bezceļu ceļojumā gadās sastapt tikai tādus velosipēdistus kuru velosipēdi piemēroti lai mahātos pa bezceļiem, bet ne tos, kuru velosipēdi ir piemēroti ātrumam - kāds patiess pārsteigums. Jā, žēl ka Somija un Gotlande ir pilnīga čuhņa bez ceļiem, nav kā Latvijā - kur es regulāri pa vasaru tepat pie mana ciema redzu vācu velotūristus, kuru velosipēdi gan ir līdzīgāki tavam, bet to apkrautība liecina ka viņi atrodas "nereālā" ceļojumā, tādā kurā necenšas pa katru cenu iekulties bezceļos.

Tava loģika ir visnotaļ graujoša - ja tev vēl nejauši gadītos ar mašīnu nokļūt kādā Sibīrijā, pēc tam tu droši vien stāstītu ka visi kas pa Rīgu nestumdās ar augstiem Nissan Patrol ar dubļu riepām ir lohi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 2 Atbildēt

visa problēma ir tukšā mūldēšanā. es kkur redzēju, es dzirdēju, es kkur pētiju, saodu vai sajutu. bet darijis, pats, tu neesi tieši necik. saņemies, ieķilā golfu un aizbrauc tajā velo ceļojumā, vai nobrauc kādus sačus gada griezumā, nu kaut vai ar tiem saviem darinājumiem, nu vienvārdsakot gūsti īstu pieredzi un parādi sev un citiem kkādus taustāmus rezultātus, nevis tupa muldi. tā nav vīrieša cienīga uzvedība, bezgalīgi tupa mūldēt pilnīgi neorientējoties tematā. kaut gan vīrišķība arī vairs nav modē, tad moš esi uz pareizā ceļa

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu par to tukšo muldēšanu. Beidz tukši muldēt un vienreiz iemācies ka šitāda veida velosipēdi nav vienīgie velosipēdi uz pasaules

, a to sāk jau apnikt ka visur priekšā pakaļā nepraktiski un neērti kalnieši un bezmērķīga braukalēšana pa mežiem un pludmalēm, un ja velosipēds tam nav piemērots, tad sūds, un ja izbraucot cauri peļķei nav visa mugura dubļos, tad arī sūds.

Pieredzi es gūstu jau tagad - būvēšanas un braukšanas pieredzi. Nepārsteidzošā kārtā mani sevišķi nepiesaista sacensības braukāšanā ar neērtiem un nepraktiskiem velosipēdiem pa bezceļiem - jo mans sapņu velodzelzis būtu kaut kas uz šito modi. Ak jā, tas tak atkal nekam nederīgais trīsritenis...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 1 Atbildēt

ar šādu 90 gadu fulīti sen vairs neviens nebrauc. viņš nav efektīvs. atkāl blamējies.

pieredzi un mākslu tukši muldēt arī vajag atīstīt, tā pati nerodas , tas tiesa.

tevi nesaista ne iespējas nopelnīt un nopirkt kko jau gatavu un sakarīgu, pašrocīgi uzbūvēt kko normālu un konkurentspējīgu tu arī nespēj, kā noverojam. atīstīt iemaņas un izbraukt no situācijas ar personīgu piepūli un braukšanas tehniku arī nesanāk, jo slinks un nav ar ko braukt. sanāk tāds apburtais loks

rezumējot, kad būs kkas taustāms, Peterīt? tev vairs nav padsmit gadiņi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas pirmais teikums par ko, to kalnieti? Es sameklēju pirmo bildi ar kalnieti kura bija normāli ielinkojama [ražotāju lapās bildes tādas nav], un tu jau paguvi piepisties kaut kādām nesvarīgām niansēm...

Jā, mani nesaista iespējas krāt ilgus gadus naudu lai nopirktu velosipēdu par 5-10-15 pakām - pat ja es būtu spējīgs uz tādu gājienu, tajā brīdī iestātos realitāte un es nopirktu kādu māju vai kaut ko tamlīdzīgu, lai varētu sajust kur tā nauda ir palikusi. Par "nespēju uzbūvēt kaut ko normālu un konkurētspējīgu" sasmīdināji - reku bildēs ir normāls un konkurētspējīgs velosipēds - ja tu nejauši piemirsi, tas ar ko viņam ir jākonkurē ir šis te velosipēds [bilde novecojusi]

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 1 Atbildēt

Bet labāk, protams, ķep ļep piemetināt trešo riteni, cerībā, ka nenolūzīs, un stāstīt visiem, ka tas ir vislabākais risinājums.

youtu.be/9Nv3Hm6l9wo

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Šo es ar mīlēju darīt gan ar salieķi, gan tūristu jaunībā, ar čaļiem pat sacentāmies, kurš līdz vecupes beigām tiks ātrāk. Tik nu šipeņu tad nebija ...

spainis Reģ.: 27.04.2006
2 0 Atbildēt

Skaidra lieta! Visu bērnību pa piemājas ezeru šitā zipājām. Vis ekstrēmāk bija pavasarī, kad ūdens pa virsu, kurš noliek uz sāna, tas brauc mājās!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

kkāds dumš vecis. kāpēc viņš nesēž benķī?

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 0 Atbildēt

Msh bass boosted fellis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Saki, austiņas labākas?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Eu, straume, kas tu vispār tāds?? Ritenis tev kaut ira?

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Golfkluba spazmu tofika karalis, zināmā mērā mans fans, jo bez manis viņam nesanāk izpausties; cita starpā vāc šādas tādas manas bildes. Velosipēdu tēmā varētu būt tavs domubiedrs.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

2 jautājumi.

1. kur dabuji šitādu 500+mm stuti? nekad neesmu redzējis šitādas

2. nafig tāda stute, jo izskaties kā pseidosportaloxs ar pakaļu gaisā (c)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

1) Saliekamais velosipēds Desna 2 vai tā nesaliekamais dvīnis Lai pie mana garuma pedāļa gājiena apakšā nebūtu puslīkas kājas, cita varianta nav - salieķim, protams, jautrāk - tur es dabūju vērsties pie viena pazīstama čaļa ar virpu un metināmo aparātu, lai uztaisa vienu garu trubu no vienas garās un vienas vidējās.

2) Ja neesi pamanījis tad stūre ir uztaisīta tik augsta cik vien iespējams, attiecīgi mugura man ir ne slīpāka kā jebkuram mana auguma cilvēka uz standarta padomju "pilsētas" velosipēda.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

man bija desna, pāršķūnēta līdz vēmienam. toreiz Rīgā tikai manā slimā galvā iezagās doma uzlikt desnai 8 pārnesumus, atsperdakšu, ar nazi paretinātu deltas pakaļriepu un priekšā bmx konusa sliku. divi dinamo un čupa ar lampiņam. un ar to visu nesties pa rīgas trotuāriem ar tricaru, manevrējot starp tantiņām un čakenes maukām. vo bija laiki, vel nebija sirmu matu. ziemā priekšas sliks mainijās uz paštaisītu nagleni ar skrūvēm. un tad vienā dienā to lamatu nozaga un es atmodos tā vecu lūžņu murga un nopirku normālu felli, protams kredītā, jo kur gan students var samedīt 350 latus vienā gabalā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

... un protams pavisam citu klasi, droši vien pat neapzinoties ka par Desnu pilsētai piemērotāks velosipēds var būt tikai Bromptons

Manējā krutāka - bet nu es to būvēju citos laikos un citā vecumā. Vispār vajadzētu kaut kad beidzot salikt atkal lietojamā stāvoklī - jāuzsūta aizmugures ripulim pareizā garuma spieķi un jānopērk Nexus 7 rumbas pārslēdzēja komplekts vai jāatrod pazudušās detaļas. Tās sajūtas pārsēžoties no desnas uz lielo ričuku un otrādi vienmēr ir savādas - pēc lielā uz desnu liekas ka es skrienu nevis braucu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Protams ka citu. Jo jebkurš salieķis ir sūdz jau startā. Smags, neefektīvs un neerts. Laika gaitā nāca apziņa ka pilsētā ērtākais ir fats. Var vnk braukt kur grib, bedru un nelielo apmaļu vispār nav.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pilnīgas muļķības. Tas kas tādam velosipēdam sūkā ir aerodinamika - bet pilsētā tas ir pilnīgi pie dirsas. Svars? Ja velosipēdam Desna 2 liek klāt visu laiku svaru, tad beigās bik sanāk, jā - manam bija apaļi 20 kilogrami - bet nu ja tas svars tik ļoti rūpētu, pārīti varētu nomest tikai saliekot dārgākas un vieglākas detaļas. Bet ja tev tik ļoti rūp svars - pērc bromptonu un to aprīko ar titāna detaļām; cik lasīts tad aftermarkets piedāvā arī titāna rāmi, un būs tev salieķis kas svērs kā tavi fetiša kalnieši, jā, un maksās arī tāpat. Un vienīgais sliktums tam svaram kas sanāk ar desnu - tas svars pamatā saliekas aizmugurē, dēļ kā paliek neērti nest - tā kā es to ričuku nesu pirmā stāva dzīvoklī, man viņu sanāca nest, un tā starpība, svaram augot, bija jūtama - nesot aiz horizontālās trubas, sākotnēji tur paņemot ričuks bija līdzsvarā, bet vēlāk arvien vairāk nācās spiest priekšu uz leju. Savādāk pohuj - svaru lieliski var kompensēt ar rumbu kurā ir saujiņa zobratu [ar lielo zobratu aizmugurē bik jestrāk uzsākot man salieķis pats rāva priekšu gaisā... ], un ja nu akurāt, tad tas svars ir ar zemu smaguma centru, kas ir ļoti labi Neefektīvs? Jā, sportam - un ļoti efektīvs pilsētai. Īss, ļoti manevrētspējīgs, ar ļoti mazu minimālo ātrumu [mierīgi mīties uz trotuāra aiz gājējiem viņu ātrumā gaidot ka viņi pavāksies malā - nekāda problēma; reiz arī prikola pēc iebraucu Liepājas tirgū un tur starp stendiem braucu vienā ātrumā ar tantiņu plūsmu; tur gan nācās rīkoties pēc principa - īss ass uzminiens, bremze, īss ass uzminiens, bremze], labi un stabili stājas - nu ne par velti man ar viņu mīļākā nodarbe bija kruizēt uz ~25 kmph pa gājēju ielu un tamlīdzīgām vietām. Pēc ilgāka braukšanas perioda ar salieķi man no sākuma ir grūti pierast pie lielā velosipēda neveiklības - līkumus kurus ar salieķi pierasts asi izcirst, ar lielo izjūtas liek izņemt ar diezgan lielu trajektoriju...

Bedres un lielās apmales - šaubos ka tas tavs neveiklais bezmotora mopēds tur ir īpaši pārāks par normālu desnu - jo normāla desna ir aprīkota ar resnākajām BMXa mizām un saprāta robežās iztur apmēram jebko. Ak jā, tu runāji par neefektivitāti - es "vasaras" riepās pūtu 4 bārus priekšā un 6 aizmugurē - rites pretestība noteikti stipri mazāka nekā tavam bezmotora mopēdam

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tu atkal nerubī. neveinam salieķim nav efektīva geometrija. zudumi ir kolosāli. cīnīties ar tizlu felli un negūt nekādus plusus pieciešot 99 mīnusus neesmu gatavs. ja ar fatu es varu noskriet daudzus uz šoseriem, tad salieķis ir invalīds jau startā. vienīgais salieķis kas uzrunā ir strada veļuki. vienu gandrīz nopirku, par 100. bet darijums noravās. piķot škuku lai atkal pārliecinātos ka salieķis un 20" nekam neder, negribas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ak Dievs! Tu vispār saproti ko tu runā? Man neatstāj sajūta ka tu dziedi par ķiverēm jo kaut kur regulāri ņurko ar galvu pa priekšu - bet tas jau atstājis neatgriezeniskas sekas... Pieņemsim ka salieķa ģeometrijā ir kaut kas "neefektīvs", neskaitot sūdīgu arerodinamiku - nu un? Tas ir PILSĒTAS velosipēds. Ko tu taisies ar pilsētas velosipēdu darīt - sacensties ar citu wannabesportistu kurš ātrāk un ar lielāku ātrumu kādu gājēju nopļaus?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

No mums diviem, pārstista galva krītot no veļuka, ir bijusi tikai tev))) mani krutieni rezultējas tikai ar ķiveres nomaiņu, bez traumām.

Pilsētas veļuks ir trasports. Tam ir 28 collas, viņš ir viegls un efektīvs. Palūkojies ar ko brauc mūsdienu pilsētās. Neatradīsi nevienu ar 20kg salieķi bet tiešām pilsētās, kur nopērk ko vēlas, nevis brauc ar omes erenpreisu jo nekam citam nav naudas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Palēninājums ķirbja iekšpusē tāpat notiek, čaula vienīgi paliek vesela Man ir bijusi tikai viena galvas trama krītot un tā pati bez sitiena - cik ķiveres esi mainījis?

Nu paskaties ar ko brauc mūsdienu pilsētās. Es reiz, daudzpadsmit gadus atpakaļ pabiju Kopenhāgenā - veselu vakaru pa to nostaigājot, redzēju uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmu kalniešu daudzumu, tas nekas ka apkārt velosipēdi mētajās čupām; šaubos ka tagad tur situācija būtu sevišķi mainījusies. Bet atsauce "kur nopērk ko vēlas" laikam izriet no dzīves sapņu pasaulē - velosipēdu zādzības neviens nav atcēlis, un tas pats bromptons ir dārgs, atšķirībā no masveidā štancēta "holandieša" - es varu saderēt ka velosipēdu lielvalstīs salieķu būtu stipri vairāk, ja vien tie būtu lētāki. Tā tāda latviešu nabaga sindroma pārņemta cilvēka iedoma ka rietumeiropā brauc ar dārgiem un lepniem transportlīdzekļiem - es nebrīnītos ja izrādītos ka proporcionāli Rīgas pilsētvalsts velobraucēju veloparks ir jūtami krutāks nekā kādā Nīderlandē vai Dānijā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Lūdzu bez pašsacerētiem pieņēmumiem, kā būtu ja būtu, neesi nekāds finanšu vai tirgus specialists. Vnk MEģini sasprinzināt pārsisto pieri un atcerēties, cik toreiz tajā Gāgenā redzēji 20 collu lamatas??? Pieņemu ka NEVIENU nē nu labi, kravas velim priekšā bieži liek 20, bet nu tas ir savādāk. Bet salieķu segments ir ārkārtīgi niecīgs, tāpat kā guļošais. A kad nevajag salikt, tad arī 20 riteņi nafig nav vajadzīgi. Ka tik nav tā, ka lielākais 20 ripuļu patērētājs ir bmx segments. Bet tas tak sporta laukums jau, kas pēc kurzemes loģikas automatiski skaitās sūds. Vobšem jautājumu vairāk par atbildēm. laikam jau visa pasaulē ir debīla, ka brauc ar 28, 29 un nu jau mēģina 36, kamēr pareizā formula ir padomju 20' salieķis ar pusdienu šķīvī salodētu krucifiksu bet tu Pēterīt nepadodies. DonKihots arī iegāja vēsturē kā varens pret vēju mīzējs. Mums visiem pietiks vietas šahā pasaulē)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkārtoju vēlreiz priekš daudz pret zemi klapētām galvām - aizej paskaties cik maksā promptons un cik maksā parasts "holandietis" un tu sapratīsi kāpēc tie, kuriem obligāti nevajag saliekamu velosipēdu iziet uz lieliem velosipēdiem. Tieši šī paša iemesla dēļ tu pie mums veloveikalos bromptonu neieraudzīsi, un varbūt kādā lielākā vabūt būs kāds āzijas ražojuma salieķis - jo velosipēdam par 300 eirām būs stipri vairāk pircēju nekā velosipēda par 600 vai 900.

Jā, protams, nesaliekams parasts velosipēds ar 20" ripuļiem ir muļķīgs variants, tāpēc arī gadrīz visi tādi ir saliekami - gluži apmēram tāpat kā būtu muļķīgi taisīt mazu mašīnu ar mazu grabažnieku un tāpēc gandrīz visas ir hečbeki. Par 20" mizu un citu lietu patēriņu tu mēreni rauj auzās - BMXam ir savi, specifiski dzelži, un tos kas nav BMX patērē daudz kas - tajā skaitā lielākā daļa gulošo velosipēdu ir ar vismaz vienu 20" ripuli.

Par to ka pareizā formula ir salieķis, to tu tikko izmurgoji, bet jā, es nepadošos un tu, Anton, arī nepadodies, un turpini sludināt ka viss kas nav sportam sagatvots karbonadņiks, ir sūds - tas tak sīkums ja, teiksim, klerks ieradīsies bankā sasvīdis un ar dubļu strīpu uz žaketes murguras - galvenais lai velosipēdam būtu augsta efektivitāte! Nu tā vismaz tiem jūrmalniekiem ir tā loģika...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Beidzot pienācis laiks veikt kapitālo remontu divu riteņu aizmugures dakšai. Kopš ārkārtas metināšanas Liepājā labais aizmugures ritenis ir izgāzies uz āru un savērsums ir knapi dabūnams, tad vēl pirms nedēļas, ceļiem kūstot nost un paliekot vēl negludākiem ļoti veiksmīgi pārlūza tā pati truba kas tur mēdz salūzt, tikai otrā pusē kur vēl nebija lūzusi - nu neko, jauna truba jau sen bija sagādāta, attiecīgi attiecīgs gabals tika ar rezaku izlocīts - bet vajag tak ar ko braukt...

Ievelkam trīsriteni garāžā...

...pieskrūvējam provizoriski uztaisīto kāju un padarām ričuku par vienriteni. Jep, manas cerības piepildījās - kāja arī trīsriteņa konfigurācijai būs noderīga, nebūs vairs tā ka noskrūvē nost pakaļas dakšu un paliec ar kaut ko kas jāstutē pie sienas.

Un te jau gatava un nokomplektēta viena riteņa aizmugurējā dakša, vajadzēja tik pārlikt lukturi, kurš tāpat jau priekš šīs dakšas tika taisīts - ja šī dakša jau būtu bijusi pilnā komplektācijā, ričuku no trīsriteņa par divriteni pārtaisīt aizņemtu kādas 5 minūtes - viens uzgrieznis, četras skrūves un atspraust vienu štekeri.

Un te mums jau ir divritenis.

...un te dienasgaismā...

Jānopērk citi pedāļi - gludie būtu forši, bet mēs ar veikala meistaru neiedomājāmies - viņam piedodami, man nē - ka gludi pedāļi velosipēdam uz kura pēdas atrodas vertikāli ir ļoti slikta lieta - un cerams ka sanāks nokomplektēt aizmugures bremzi. Tagad dažas dienas pabrauks uz diviem riteņiem un pa to laiku jāpārvāc divu riteņu aizmugurs dakša, tā lai ziemai atgriežoties viss būtu labi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Klipšu pedāļus vajag. varbūt tad šitā kariete kko spēs))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Diez vai līdz tam es nonākšu - jo tas nozīmēs dārgus, nepraktiskus pedāļus un dārgas, nepraktiskas kurpes. Ja ar tiem klipsējamajiem pedāļiem varētu pabraukt arī tankos vai lecenēs, un tie būtu ilgmūžīgi, varētu uz to iziet, bet tā kā tikai attiecīgas kalašas, tad nē, paldies - līdz tam līmenim kur lai kaut kur aizbrauktu ar velosipēdu, galā lietojamos apavus jāved līdzi somā uz grabažnieka nolaisties netaisos. Nerunājot nemaz par to ka ir situācijas kur piemērotākie apavi ir gumijnieki [vai, pareizāk sakot, "gumijnieki", jo nav no gumijas] - kā tos ieklipsēt?

Jā, pedāļu stiprināšana attiecībā pret kājām ir jāuzlabo, bet ne ar klipšiem bet ko elementārāku. Pirmkārt, kaut ko šitādu hostelshoppe.com/products/jsrldesign-heel-slings-pair - otrkārt, ja ar to nepietiks, paprovēs arī siksniņas - nav jau tā ka man būtu problēmas tās attaisīt un aiztaisīt

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Šodien nolocīju veikalā dažas zilas naudaszīmes... Hidrauliskā supporta komplekts - lai viena riteņa aizmugures dakšai bremžu disks nebūtu tikai smukumam - šitas gan, salīdzinot ar jau virsū esošo lētuci tiešām atsit lētuci, bet nu kas bija, to bija jāņem. Kameras - rezervei. Krokodils Gena - jo esošā taurīte īsti negrib darboties un nav ērta, un lai cilvēkiem būtu par ko pasmieties - šis ir tāds bērnu gumijas pīkstulis... Pedāļi. Pedāļu siksniņas, ja nu sagribētos paprovēt. Un Shimano Nexus Inter 7 ap rumbu nākošo grabuļu komplektiņš - lai beidzot uzceltu leģendāro salieķi

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

normālas mtb klipšu kurpes ir normāli ejamas arī kājām. nevajag vērtēt tikai sportam domātās, tās gan ir cietas un ejot neertas. turinga botas ir tik pat ērtas ejot, kā parasti apavi. kā arī braukšana ir krietni stabilāka, īpaši ņemot vērā ja jāstūrē ar dibenkustībām kā tev. tagad tu spied pedāli prom no sevis, bet patiesībā tev vajadzētu griest asi, protams ja tu saproti atsķirību starp šiem abiem...))

šodien izvizināju graveli. protams ar sporta riepām jo kamēr man Jūrmalā ir viss notīrīts, ķēmeros izrādās joprojām dzīvs ledus uz ceļiem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pitonu nestūrē ar mīšanos - jā, mīšanas kustība grib pagriezt stūri uz pretējo pusi, bet otra kāja tur pretī - nu kaut vai tāpēc lai pati paliktu uz pedāļa. Pitonu stūrē ar sāniskām kāju kustībām - sēžot uz krēsla pacel kājas gaisā un pakustini tās pa labi pa kreisi, tā ka visa kāja, negriežoties ap savu asi, pakustētos - lūk ar tādām kustībām.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 2 Atbildēt

Es beidzot sapratu. Vnk kāds ir piedzimis neīstā laikā un vietā. Noteikti kkur ir, bija vai tikai radīsies kāda planēta, pilsēta vai galaktika, kur visi vālē ar salieķiem, guļošajiem un otrajiem goļāriem ar trīs riepām. Tam vienkārši ir jātic!

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nē, tu mums esi tajā paralēlajā realitātē, tajā kur visi vālē tikai ar karbonadņikiem un bezmotora mopēdiem

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Atgriezās ziema un palika interesanti. Svētdienas vakarā uzliku aizmugurē bremžu supportu un tam par godu nolēmu uztaisīt izmēģinājuma braucienu - un divreiz nolikos un saliecu ragus - jo ceļš radās esam daudzviet apledojis. Vakardien attiecīgi pa dienu braukājot mērķis bija nenosisties un vakarā sabūvēt no jauna divu riteņu aizmugures dakšu. Jā, izdevās nenosisties [darbavietas pagalmā kaut kādā bedrē gadījās nolikties] bet aizmugures dakšas būvniecība gan bik ieilga, tai pēdējā krāsas kārta tika uzpūsta tikai šodien pusdienlaikā - bet no rīta uzsniga sniegs un uzlaboja saķeri, pie viena katru reizi braucot mani padarot par sniegavīru. Šo nedēļu gan jau nobraukšu uz diviem riteņiem, tikai divas dienas kuru laikā gan jau ceļus nepagūs noslidināt - divu riteņu dakša gan tiks sagatavota un nolikta maiņas gatavībā.

Pie viena patīkami ka braukšanas iemaņas uzlabojas - ripinoties uz ~10 kmph nav īpašas problēmas noturēt līdzsvaru, un līdzsvara noturēšanas refleksi līkumos sāk uzlaboties līdz līmenim ka var izņemt āsākus līkumus

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 1 Atbildēt

Izskatās, ka tev nekas nebūtu pret, ja Tava sieva tevi regulāri vaaleetu ar strapoonu

fckns Reģ.: 29.11.2020
2 0 Atbildēt

Viņam tak vairs nav sieva.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

Eu, mikser, izdomā kko interesantāku. Nebūsim prasti!!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Vakardien jauna braukšanas pieredze - aizbraucu pie viena pazīstama čaļa kurš dzīvo bik nost no asfalta, kādus 5 km no manis - ja mans ikdienas maršruts ir normāli braucams, tur bija jautri - turpceļā nolikos 6 reizes [3 uz ceļa, 2 uz viņa piebraucamā ceļa un 1 viņa sētā], atpakaļceļā nemaz neskaitīju. Ja, krītot uz labo pusi, izdodas pārcelt kāju pāri ritenim, tad krītam katrs par sevi un tas velosipēdam ir saudzīgāk - uz kreiso pusi tāds gājiens nesanāk, spoguļa truba maisa. Un šovakar bija mazais negaidītais - mierīgi braucu majās no darba, luktura gaismā ieraugu ledus pleķīti, divas sekundes vēlāk jau šļūcam...

Ja man jau nestāvētu kaujas gatavībā divu riteņu aizmugures dakša, jau skrietu pirktu kaut kādas ziemas riepas vai pat naglenes. Bet tā kā tā ir, tad pagaidām iztieku tāpat, vismaz ir treniņš, gan braukšanai uz diviem riteņiem, gan krišanai. Kritienu sāpīgakais aspekts - ragi paliek līkāki, un pēc tam vēl jāčakarējas lai uzsāktu, par cik velosipēdam miljons zobrati ārpus rumbas. Pašam, protams, nekas. Ja vēl izdomātu labāku vietu spidometram, spogulim un uzlabotu ragu izdzīvošanu - tad varētu krist ar mierīgu sirdi...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

šitais te noteikti jāatkārto otrā golpa veidolā. būsi pirmais čalis ciemā

youtu.be/xW5iMt-uI5M

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Beidzot saņēmos un uzšuvu pagalvi. Gan droši vien vajadzētu to uz ziemas sezonu apģērbt kādā maisiņā, lai mitrums pa šuvēm netiek iekšā...

Šitā patlaban izskatās kāja - pietrūkst tikai fiksācijas. Radās doma paprovēt kādu neodīmija magnētu, tāds varētu darboties foršāk nekā skava vai tamlīdzīgs fiksators

Un un un, bišķi iepirkos. Priekšas dakšā spožā saules gaismā ieraudzīju vienu plaisiņu, iespējams ka vienīgo [pie nopietnām plaisām dakša sāktu čīkstēt; ir pieredze], tātad beidzot ir iemesls pārvietot bremžu supportu - tas savulaik tika novietots uz pulkstens četriem lai truba ietu uz aizmuguri - tagad tam tiks uztaisīta skava uz pulkstens desmitiem, jo esošajā vietā tam iet virsū dubļi - kā izbrauc caur peļķei, tā 20m tālāk sāk tur kaut kas strīķēties. Attiecīgi vajadzēja jaunu trubu - te tā ir - un tā kā kluči padiluši pašķībi, tad arī iegādāti tie. Bildē nav redzama, bet ir arī veikalā piepildīta 20 ml šprice ar eļļu. Trubas cena fascinē, kaut kas par "uzdāvini viņiem skuvekli, pārdod viņiem asmeņus" tēmu... Un izdomāju paņemt paprovēt kādu rupjāku riepu. Atbraucot mājās un pameklējot netā vienīgi palika interesanti - žēl ka veloriepām nav DOT kodi; palika interesanti cik vecām jābūt riepām kuras makša lapā nav pat "archive" sadaļā...

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Radās doma paprovēt kādu neodīmija magnētu --

Šos var dabūt, izjaucot vecus desktopa 3,5 collu izm. HDD

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tāpēc jau arī man radās tāda ideja...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 0 Atbildēt

Viss smuki, bet vai neesi kādreiz domājis, ka vajag tajā konstrukcijā ieviest pāris trijstūra plāksnes blakus divu vai vairāku elementu metinājuma vietām un dažu konstrukciju veidot nevis no vienas, bet no 2 caurulēm ar kādu nebūt starpsavienojumu visā to garumā?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, jo nav pēc tā vajadzības. Problēmas ar konstrukcijas stingrību man rodas tikai dēļ sūdīga caurmetinājuma kas radies dēļ tā ka divu 2 mm bleķa gabalu malas metināšanas brīdī bijušas saspiestas kopā - kādu laiciņu atpakaļ sanāca paprasīt vienam pazīstamam čalim lai tas aizmetina dažas plaisas, un tas, pat metinot ar labu trīsfāzu automātu, vispirms tajās iebrauca ar fleksi...

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
2 2 Atbildēt

Tad uztaisi tajā metinājuma vietā 4 milimetri, ieliekot caurulei iekšā izlocītu plāksnīti vai mazākas caurules gabalu 5cm.

3 fāzu aparāts 2mm caurulei?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Raimi, tas nav vajadzīgs. Rūpnieciski ražotiem parastajiem velosipēdiem trubas ir labi ja milimetru biezas - jā, man te varbūt ir bik švakāks metāls, bet biezums to kompensē ar atliektiem galiem, vajag vienīgi labu caurmetinājumu visā biezumā.

Ja esi palaidis garām, trīsfāzu aparātiem ir dažādi plusi, ne tikai mazliet lielāka jauda. Manās acīs galvenais no tiem - spēja labi darboties arī pie vāja pieslēguma, jeb kā teica pazīstams čalis, pārejot no vienfāznieka kas pieslēgts starp fāzēm [jo pieslēdzot normāli nemaz nevarēja pametināt - bet pieslēdzot šitā baigi dedzināja] uz trīsfāznieku - "es biju jau aizmirsis ka metināšana var sagādāt baudu". Es arī labprāt šī iemesla dēļ pārietu uz trīsfāznieku, vienīgi man nav tādas prioritātes.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tā pirmā bilde ir kalnā, vai tikai liekas. uzreiz radās jautājums, vai tā kariete vispār būtu spejīga tikt šadā kalnā augša, ieprieks neieskrienoties. jo svars uz velkošo ratu ir simvolisks

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

runājot par ceļošanu un braukšanu kur gribas, nevis kur tiek cauri trijkājis vai čūska ar 1m sanesi

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Slīpums tur ir mazāks nekā liekas, bet pietiekams lai pašā augšā atstātam golfam bez strādājoša startera pietiktu vienatnē iekāpjot to izkustināt un tajā vietā kur ir velosipēds varētu palaižot vaļā sajūgu iedarbināt motoru. Pie noteikuma ja sniegs ir daudzmaz notīrīts, arī vienai gludajai velkošajai riepai pietiek saķeres.

Un man nav ne jausmas kāpēc tu piemini kaut kādu ceļošanu ieliekot bildi ar sporta inventāru - es īpaši neredzu tik jocīgus un plikus rietumu velotūristus kas varētu atļauties braukt ar sporta inventāru, ko tu visu laiku stum. Un dīvaini ka tu runā par kaut kādu "caurtikšanu" ieliekot bildi ar lielgabarīta lamzaku, kurš ir tikai ~20 cm šaurāks par viduvēju gulošu trīsriteni, bet stipri augstāks. Ja man būtu tādas jocīgas rūpes kā tev, tad man būtu divu riteņu pitons ar šaurāku ķebli un bez ragiem , velosipēds uz kura platākais punkts ir pats braucējs Par laimi reālā dzīvē biežāk var sastapt augstuma ierobežojumus nekā platuma ierobežojumus zem 80 cm.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..17
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti