msh un viņa šroti + salieķis

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tad uz priekšu...

 
Shiirs Reģ.: 13.07.2006
3 8 Atbildēt

Rižais bomār. Tevi vecene pameta jo apnika viņai ēst lētākos sūdus un dzīvot kopā ar bomzi kurš neko viņai nevar atļauties nopirkt? Tā bija ja?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 2 Atbildēt

msh rakstīja: Slīpums tur ir mazāks nekā liekas, bet pietiekams lai pašā augšā atstātam golfam bez strādājoša startera pietiktu vienatnē iekāpjot to izkustināt un tajā vietā kur ir velosipēds varētu palaižot vaļā sajūgu iedarbināt motoru. Pie noteikuma ja sniegs ir daudzmaz notīrīts, arī vienai gludajai velkošajai riepai pietiek saķeres.

Un man nav ne jausmas kāpēc tu piemini kaut kādu ceļošanu ieliekot bildi ar sporta inventāru - es īpaši neredzu tik jocīgus un plikus rietumu velotūristus kas varētu atļauties braukt ar sporta inventāru, ko tu visu laiku stum. Un dīvaini ka tu runā par kaut kādu "caurtikšanu" ieliekot bildi ar lielgabarīta lamzaku, kurš ir tikai ~20 cm šaurāks par viduvēju gulošu trīsriteni, bet stipri augstāks. Ja man būtu tādas jocīgas rūpes kā tev, tad man būtu divu riteņu pitons ar šaurāku ķebli un bez ragiem , velosipēds uz kura platākais punkts ir pats braucējs Par laimi reālā dzīvē biežāk var sastapt augstuma ierobežojumus nekā platuma ierobežojumus zem 80 cm.

tu neko neredzi jo nekur neesi, un neko nedari. tas arī visu izskaidro))) diezgan naivi vērtēt tendences un cilvēku vajadzības velopasaulē, pēc tā kas notiek Liepājas rajonā

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā, un tu visu redzi jo esi visur un dari visu - bet - tikai tur kur ir emtēbē priekš cilvēkiem kas tērpti klauna kostīmos, un tāpēc arī jebkas cits tev nemaz nepastāv, jo kā tu ieraudzīsi kaut ko savādāku vietā kur sapulcējušies 100 vai 500 tādi paši kā tu Klasisks piemērs - cik velosipēdus ar Rohloff Speedhub tu regulāri redzi?

Vēl ir tāds sīkumiņš ka tu braukā pa kaut kādām čuhņām, kamēr es visu mūžu esmu nodzīvojis tranzīta šosejas malā pa kuru brauc visi velotūristi kas ceļo starp Klaipēdu un Liepāju - vai apceļo Baltijas jūras piekrasti. Vienu piemēru tam kā tas izpaužas mēs jau noskaidrojām - tā kā velotūrisms tev saistās ar jāšanos pa bezceļiem, tad tu dzīvo uzskatos ka visi velotūristi brauc ar plikiem kalniešiem, jo tajos bezceļos kuros tu mīcies, savādāki velosipēdi nav redzami Dīvainā kārtā es tavējos savā galā redzu tikai uz šosejas - laikam šie nevēlas rīt putekļus lielos daudzumos un atrauties jēlu pakaļu kratoties pa veļasdēli, cita izskaidrojuma neredzu tam kāpēc šie zāģē pa gludu asfaltu nevis kratās pa grants ceļiem...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 1 Atbildēt

es braucu vairākās klasēs, tāpēc jā, redzu praktiski visu velokustību, kāda nu viņa mums te LV ir. no iekšas, dzīvē, pats, ar savām kājām, nevis aplūkojot tūristus no malas)) tu takš cerams esi saņēmies šogad kko parādīt vērā ņemamu, koa?

smieklīgi, ka piemini putekļu rīšanu, ar kuru nodarbojies pats 100% no savām velomocībām. mežā, tur kur tu netiec, ir svaigs un tīrs gaiss, cauru gadu un skaista daba. īpaši šobrīd, ziemā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tur smieklīgs? Es braucu pa asfaltu - bet ja tu vēlētos atbraukt no Liepājas pie manis nevis pa asfaltu bet jājoties, tu bez grants neiztiktu - vai nu visu ceļu brauktu pa grants ceļiem - nu labi, visu granti tu pat neatrastu, tikai pusi - vai, ja akurāt vēlētos braukt pāris metrus no jūras, tad beigās tāpat būtu 10 km grants. Jo, kā jau tu vari iedomāties, meža takas ir kaut kas tik ekskluzīvs ka tādas pa kurām var kaut kur arī aizbraukt īpaši nekur nevar atrast.

Nelieto vārdu "velokustība" kad tu, kārtējo reizi, domā velosportistus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

I'm glad to announce, ze salieķis iz bek!

Apnika ka tas ričuks stāv vienā telpā kājām gaisā, un vairs arī īsti nekas netrūka lai to velosipēdu savāktu vienā lietojamā gabalā, tad nu tas beidzot tika izdarīts. Izdarāmie darbi bija

* Atrast kur bija iebāztas "vissezonas riepas", jo pēdējoreiz tas velosipēds bija braucis ar Maxxis Miracle slikiem

* Paņemt priekšas ripuli kurš kopš tiem laikiem ir pabijis divos citos velosipēdos [tajā skaitā pitonā kā viens no aizmugures riteņiem un viens no palīgriteņiem] un apaut ar attiecīgo mizu un ielikt ričukā

* aizmugures rumbai bija bik lufte - izdomāju pie viena izraut ārā mehānismu, to pa pusei izārdīt un bik ieeļļot un sasmērēt divus no trim gultņiem

* apaut aizmugures ripuli, salikt jaunas detaļas kas ap rumbu nāk un ielikt ripuli velosipēdā

* saeļļot ķēdi

* uzlikt atpakaļ spidometru

* uzlikt atpakaļ priekšas bremzes līkumu - tā kā man pirms 5 vai 6 gadiem nebija labas knaibles, tad pie viena uzlikt jaunu trosi jo vecās izspūrušo galu nebija ko domāt kaut kur dabūt iekšā.

* kaut kāda pele bija padarbojusies gar vadiem pie rumbas - tos nācās bik saīsināt un kaut kad būs jānomaina

* uzliku no pitona pāri palikušos pedāļus jo virsū esošie bija ar beigtiem slēgtajiem gultņiem; laikam nekad vairs nepirkšu pedāļus ar slēgtajiem gultņiem

Kas vēl palicis:

* sameklēt ērtāku ķebli, ideālā gadījumā - nopirkt vēl vienu B66 brūku

* atrast megagaro sēdekļa trubu vai uztaisīt jaunu

* nokalibrēt spidometru

* sameklēt kāpēc aizmugures lukturis nespīd

* pasūtīt 5 mm garākus spieķus aizmugures rumbai, esošie knapi der

Lūk šitā izskatās shimano nexus septiņnieces mehānisms. Šķībači ir diezgan interesanti to uzprojektējuši, atšķirībā no vienas otras rumbas, par ko lasīts, šī izārdās elementāri - kad atskrūvēts kreisās puses konuss un izvilkts mehānisms ārā, jānoņem viens sprostgredzens un tad var sadalīt pa mezgliem - ja gribas iet vēl tālāk un sadalīt smalkos reizinātājos, tad bišķi jāpaķibinās ar dažām detaļām. Es reiz, kādus sešus gadus atpakaļ, šo rumbu biju izjaucis dēļ vēlmes labi sasmērēt, pēc tam bija jautri salikt atpakaļ, jo Shimano neparedz mehānismu ārdīt ārā un līdz ar to nav ražotāja apraksta kā to darīt - bet ir pāris rūdītu entuziastu sagatavoti apraksti. Es toreiz saliku rumbu un man bija tikai piektais, sestais un septītais robs - vairākas reizes jaucu, un nekā, beigās citu aprakstu smalki izstudējot viena detaļa radās esam nepareizi ielikta vietā. Ražotājs rumbu paredz saeļļot ļoti elementāri - ir rumbas eļļošanas komplekts, sastāvošs no pudeles ar kosmosa tehnoloģiju eļļu un trauka, eļļu ielej traukā un tajā iemērc mehānismu, lieko eļļu apslauka un mehānismu liek korpusā. Kāpēc kosmosa tehnoloģiju eļļa? Tāpēc ka tas komplekts kaut kādus sešus gadus atpakaļ maksāja virs 100 eirām...

Es izmantoju rumbu ar septiņu robu planetāro pārvadu ar parastu berzes pārslēdzēju Dzimtais grozāmais savulaik ļoti fiksi izļurkājās, un priekš salieķa ragiem tas grozāmais nekam neder, bet nekas cits priekš septiņnieces nepiedāvājas ne no ražotāja, ne aftermarketa [astoņniecei ir pieejams Microshift šāda veida pārslēdzējs] - izdarīju šitā, un slēdzos nevis pēc tām ar lodāmuru iekausētajām atzīmēm bet uz izjūtu- apmēram pasgriež kloķi kur vajag un maigi uzsāk mīties, ja rumba pārlec vai ir nepareizs pārnesums, tad bik uz vienu pusi. Realitātē nekāda vaina.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Iemācies velosipēdu kas nav kalnietis. Es NAHUJ negribu tāda veida pārslēdzēju kopā ar rumbu kurā ir planetārais pārvads. Šāda veida pārslēdzējs ir nepieciešams lai miljons ārēju zobratu pornogrāfiju padarītu puslīdz pieciešamu - rumbai ar planetāro pārvadu tas dod tieši pretēju efektu - rumba ir spējīga pārslēgties no pēdējā roba uz pirmo pāris sekundes desmitdaļās, pie noteikuma ja braucējs spēj tik ātri pārslēgt pārslēdzēju - ar tavā saitē esošo mēslu tas process ir trīs reizes "pļurka pļurka", kamēr ar normālu pārslēdzēju tā ir strauja kustība un gatavs. Bildē redzi kādu pārslēdzēju es gribu bet tāpat piedāvā rapidfire...

www.universalcycles.com/shopping/product_details.php?id=83373&category=162 lūk šādi izskatās manis pieminētais microshift astoņnieces pārslēdzējs. Interesanti vienīgi kāpēc viņš ir tik dārgs...

P.N. Uz lielā ričuka priekš trijnieces man ir šitāds www.universalcycles.com/shopping/product_details.php?id=45263&category=2714 - arī neizskatās lēti, bet nu tas ir OEM nevis aftermarkets - cik tas pārslēdzējs sākotnēji maksāja, to gan nezinu, kovida sākumā man paveicās jebajā nopirkt par pieņemamu cenu kosmētiski lietotu rumbu kopā ar pārslēdzēju.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

Nu atkal tikko tak teici ka nekā nav, neražo un vispār tev jau ir labākais risinājums pasaulē))) bet izrādās ka viss ir dabūnams, un civilizēti lietojams, nav uz nekalibrētu čuju jāmeklē pārnesumus, riskējot apraut zobratus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tas ir ASTOŅNIECEI. Man ir SEPTIŅNIECE, Shimano budžets tiem kam ar trīs robiem nepietiek - dzelzis kas izlaists kaut kādā 1995. gadā un kopš tā laika ir tikai kaut kādās niansēs uzlabots. Man, protams, megabudžeta versija - kas bija veikala vitrīnā pirms nepilniem 7 gadiem, to arī paņēmu - septiņniece ar atpakaļgriežamo bremzi un bleķa korpusu [citām versijām laikam alumīnija korpuss] - kopā ar masīvo dangu ripulim sanāk pieklājīgs svars - pirms ielikšanas velosipēdā intereses pēc nosvēru, 3,3 kilo Bik niez nagi amputēt to bremzi un aizstāt ar danga bremzi - bremzi gan tie šķībači ir labi nostrādājuši, precīza un asa, un atšķirībā no citām atpakaļminamajām bremzēm, ļoti maz jāpagriež - tik maz ka pirmo reizi ieliekot velosipēdā, uztaisot izmēģinājuma braucienu ar nepieskrūvētu bremzes kāju [nebija piemērota skava pie rokas] ar domu "es nebremzēšu", izmēģinājuma brauciens beidzās 20m tālāk ar nosprūdušu rumbu ...

Ja gribētos tajā velosipēdā vēl ielikt bik naudas, tad jā, derētu tam ielikt astoņnieci, jo kā reiz tā viena roba arī pietrūkst.

P.N. Zobratus rumbai ar planetāro pārvadu apraut nav iespējams - tādās rumbās robus ieslēdz sunīši - tos var sačakarēt. Šai konkrētajai rumbai iekšā ir divi divpakāpju planetārie pārvadi - viens pārvads pazemina, otrs paaugstina, šos četrus pārnesuma skaitļus kombinējot dabū septiņus robus - robus ieslēdz attiecīgās pakāpes "saules" zobratu sabloķējot uz asi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu bļin, es nezinu, laikam atkal nogāzies no salieķa, ka vairs neproti lasīt. tas modelis ir 7 rumbai. uz paša slēdža arī rakstīts 7, bet nē, tu turpini malt savu nu lab, ko vairs.

man ir viens smuks vintage ramis, kuru kkad derētu pataisīt par minimalistisku smukuli, ar alfine vai interu 8 un siksnu. vasarā bik pabraucu ar kalkofu, kam bija tāds setaps. pilsetai bija tīri neko. un jā, tam bija rapidfire

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kurš, rapidfire? Cik var teikt - netaisos pieciest rapidfire rumbai kurai to nevajag!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

interesanti gan. šito no govs pakaļas izvliktu frikciju tu ar baudu lieto vai?

alfine rumbas tiek piedāvātas tikai ar rapidfire, un nexusiem vienmēr rapidfire bija kā dārgāka oem opcija. tad nu rodas jautājums, kurš kuram nav vajadzīgs, normāls slēdzis rumbai, vai tu, velosipēdam)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Shimano vienkārši iziet uz to ka ir divu veidu braucēji - vieni ir tie, kam neko nevajag - tiem piedāvājas bāzītes grozāmie pārslēdzēji, otri ir tādi kā tu, kas pieraduši jāties ar miljons zobratiem ar rapidfire un tāpēc jums var iesmērēt rapidfire priekš nexus/alfine rumbām kā prēmiumu. Bet es esmu reti sastopamā trešā grupa - es savu nopietno velobraukšanu sāku ar planetārajiem pārvadiem - un, es, kā autobraucējs, esmu pieradis ērti un ātri pārslēgt robus - tu varbūt braucot ar mašīnu esi pieradis nogriežoties no šosejas pārslēgties 5-4-3-2-1 - es izņemu no piektā un ielieku pirmajā - un tieši precīzi tāpat kā ar mašīnu, es arī slēdzos ar rumbu kurā ir planetārais pārvads - pēc vajadzības, bieži un kā vien vajag. Ja kaut kāda negaidīta iemesla dēļ smagi jāsabremzējas vai jāapstājas, tātad, viena aša kustība un ir pirmais, nevis tev pierastais "pļurka pļurka pļurka".

Par konkrēto pārslēdzēju - patīkamāk par rapidfire uz miljons zobratiem ir pilnīgi noteikti un ja ar to velosipēdu brauc un piešaujas, tad nav nekāda problēma viņu elementāri ietrāpīt pozīcijā. Pie viena tas pārslēdzējs pieļauj normāli lietojamu ragu - rapidfire, ja kas, visdrīzāk arī ar tiem ragiem nedraudzētos, prasītu upurēt uzlikas garumu vai arī stāvētu tizlā neleņķī.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kamēr tu neveksmīgi mēģini uzburt no sevis velosipedistu, rapidfire jau daudz gadus ir iemācijies uzmest 3-4 robus ar vienu kustību

no piektā uz pirmo? nopietni?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

gājēji vai kas cits nekad nav jāpalaiž? Kas tik neticams 5-1?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kam ir trīs četri - pārcenotā gala Shimano izstrādājumiem [lai tos kāds pirktu] vai citiem ražotājiem? Uz pitona esošajam altus deviņniekam ir divi.

Ā, un vispār jau ir arī otrs virziens - ar rumbu kurai ir pietiekami garš diapazons ieskrienoties uz augšu var sanākt slēgties par vairāk kā vienu robu vienlaicīgi - man salieķim ar lielo aizmugures zobratu parastā taktika bija 1-4-6-7, ar mazo 1-3-5-6-7 - tur arī rapidfire spēj dot divus nevis tikai vienu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tās msh ar ir drusku "piedzejotas" problēmas, taču tā kā ļoti ilgus gadus braucu ar podomju brīnumiem, tad es arī īsti neredzu baigo vajadzību pēc rapidfire vai pat kaut kā uz to pusi, jā sacenes un downhilu es nebraucu, attiecīgi visos citos gadījumos man tā slēgšanas precizitāte īsti neko nemaina ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nez vai tieši uz Liepāju ir vērts braukt. tikai lai noskatīties kā vēl vairāk sabrūk forti(( esmu nogajis Jūrtaku, un kādreiz noteikti tas būs jāizdara ar velo. nekādas grants. pludmale un meža ceļi, kuri ir labi kartēti.

tiesa, jāatzīst, vienu reizi gadā es tomēr ēdu putekļus. velorealitātes ietvaros. bet tā jau ir savā ziņā romantika, nevis ikdiena

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Šovakar pirmoreiz pavizinājos ar tīru divu riteņu pitonu pa šoseju; 2x12 km brauciens kur 2x9 km pa šoseju. Galvenā problēma - blīve starp pedāļiem un sēdekli Turpceļā bija diezgan liels iespringums, atpakaļceļā jau mazāks, par spīti tam ka braucu ātrāk, jo gribējās paspēt uz veikalu. Cenšos turēties metra attālumā no nepārtrauktās līnijas, tai virsū neuzbraucot, jo slapja līnija radīja sajūtas ka uz tās varētu gadīties saslīdēt. Braukšana pa taisnu līniju ietver zvārošanos uz abām pusēm; bija īpatnēji ievērot dabas parādību kur tā kā galva tiek turēta daudzmaz līmenī, viss pārējais šūpojas attiecībā pret to, dēļ kā spoguļa kustības attiecībā pret galvu liekas īpatnējas. Vēlā vakara dēļ izdevās izvairīties no divu mašīnu izmainīšanās pret mani, uz priekšdienām cerams ka manas spējas nobraukt pa malu uzlabosies pietiekami. Pēc braukšanas ar parastu velosipēdu pitons liekas pēc luksusa lainera, ļoti ērts un ripo viegli...

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 1 Atbildēt

Man gan liekas, ka koplietošanas ceļu riski ir neattaisnoti vieglas gaitas ieguvumam. Secīgi:tas pitons nav reāli lietojams velosipēds. Tikai prototips pavingrināties pa tukšu treku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ko?! Kādi riski, par ko tu runā? Tu bērnībā arī mācījies braukt pa treku? Šobrīd vienīgais risks ir tas ka situācijā kurā pret mani divas mašīnas izmainītos, es, pieraujoties uz malu, varētu nolikties. Nerunājot nemaz par to ka man šobrīd VAJAG braukt pa šoseju, nevis tikai vēlams - man ir jāiemācās nobraukt pa taisnu līniju - Rucava nav Rīga, mans ikdienas maršruts uz darbu pamatā sastāv no bedru apbraukšanas un taisni es nebraucu gandrīz nevienu brīdi...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Par šo:

Cenšos turēties metra attālumā no nepārtrauktās līnijas, tai virsū neuzbraucot, jo slapja līnija radīja sajūtas ka uz tās varētu gadīties saslīdēt. Braukšana pa taisnu līniju ietver zvārošanos uz abām pusēm; ..... Vēlā vakara dēļ izdevās izvairīties no divu mašīnu izmainīšanās pret mani,

Tā skābes testam pamēģni kautko no šī izpildīt uz Rīga - Liepājas šosejas. Būs interesanti un diezgan ticami uzzināsi daudz jauna par sevi.

Bērnībā es iemācijos braukt Rojas mazajās ieliņās. Notika ātri un nokļūstot uz ielas es jau braucu taisni un 5 cm no baltās līnijas

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kāpēc man būtu jāmācās braukt uz pilnas šosejas ja es to varu darīt uz tukšas, skābes testa kungs?

Jā, bērnībā - bērnībā jebkas tiek apgūts daudz ātrāk - man ir gandrīz 30 gadu vairāk kā tev toreiz. Un pitons ir grūtāk vadāms. Abi divi kopā, un rezultātā vajag uzgriezt jūtamu kilometrāžu lai izstrādātos vajadzīgie refleksi. Uz tīriem diviem riteņiem esmu nobraucis ne vairāk par 300 km [precīzi nevaru pateikt dēļ tā ka tas ričuks te ir uz diviem, te trīs riteņiem, un kad sniega dēļ mēdzu regulāri krist, apnika līmēt atpakaļ nolauzto spidometru un bik pabraukāju arī bez tā], kas nav nekas - salīdzinājumam uz trijiem esmu nobraucis kādus 1200, un pagājušonedēļ pieķēru sevi darām to, pret ko man šovasar pēc avārijas radās fobija - esmu sācis ar trīs riteņu pitonu izņemt asus līkumus uz stabilitātes robežas, mierīgi bez nepatīkamām izjūtām darbā izcērtot uz ~20 kmph asu līkumu tā ka viens aizmugures ritenis paceļas gaisā, novadot to visu pasācienu. Tā ka nebaidies - ar laiku mana trajektorija braucot pa taisnu līniju būs ne nelīdzenāka kā ar parastu velosipēdu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nē, nu tomēr jāatzīst, ja neesi atpalicis un nebūvē riteni no kūtsmēsliem, tad kkas ar to brīnumu ir iespejams garlaicīgi, lāni, bet pa līdzenumu pabraukt var.

www.youtube.com/watch?v=lckcYoB7T7E

džeks no Reigas. brauc ar to bleķi arī sacensības. pēdējā tautas braucienā tik par 6 minūtēm pagāja garām manam fatam. tas tomēr neattaisno cerības, ka guļot, uzreiz kļūsti par F1 bolīdu)) tik vien problēma, ka ietriecās 3 reizes citos braucējos

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un atkal atgriežamies pie emtēbē... Gulošo velosipēdu stihija ir asfalts un tā galvenais ieguvums ir aerodinamika - viģikā redzams labs sniegums priekš tiem apstākļiem, bet nu - tas ir klasiskās ģeometrijas highracer, tāpēc. Es sev tādu negribu - pārāk liels kompromiss

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Jā, nevar nepiekrist. Asfalts ar laiku apnīk, jo vienveidīgs. Interesanti tikai gonkās un ceļojot. Tev nepatīk ne viens ne otrs, tāpēc nav skaidrs kāpec vēl spītējies))) un arī Šosejas sezona ir ļoti īsa. Normālā ziema auksti, bīstami un viss netīrs, normālā vasarā uz asfalta baigais cepiens.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Paskatoties to video, ko Slinkais ir iemetis, es saprotu ka guļošais velo ir kaut kas briesmīgs. Reāli pēc lošpeka izskaties. Klasiskais fellis joprojām rullē.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Jā, labi ka uz parasta emtēbē športists podā un klauna kostīmā neizskatās pēc lošpeka... ))

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Nu labā formā esošais minējs ar labu riteni un ekipu izskatās ļoti labi, un arī iekārojami... to tev apstiprinās jebkura sakarīga sieviete)))) to gan nevarētu teikt par džekiem ar pārsistu pieri uz salieķa vai trīsriteņa. nu tīri objektīvi, bet personalizācijām)))

spainis Reģ.: 27.04.2006
4 3 Atbildēt

Ja salieķim uz bagāžnieka piesien skandas un tad pļerktoši uzgriež kādu tuci-tuci, kas skan pa visu ģerevņu, tad ir ok! Āaa, sarkanu krusta lampiņu vēl vajag.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Par sievietem nezinu, bet vīrieši ar noteiktām novirzēm noteikti to apstiprinās

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Šodien ričuks sagādāja pārsteigumu - braucot mājās no darba piepeši bija BAUKŠ un ar zināmām grūtībam savācu ričuku un to apstādināju lai pārliecinātos ka tiešām, priekšā ir izšāvusi kamera. Sekcija rādīja ka priekšas virsdeķis pa ~1500 km ir nodilis līdz kordiem apmēram visā garumā un kāds akmens vai cits nelīdzenums vienā vietā pamanījās tos kordus pārplēst, ļaujot kamerai izšaut. Tas ko es nesaprotu ir kāpēc tas virsdeķis tā ir nodilis - pirmā doma bija ka pret kādu dubļu sarga kniedi vai skrūvi, bet nodilums neizskatās pēc tāda, tas ir vienmērīgi virsdeķim pa vidu, nevis viena strīpa, bez tam beržoties būtu arī skaņa. Varbūt pārāk liels svars priekš riepā esošā spiediena un tāpēc riepa par daudz tur lokās un dilst... Labi ka pastaiga bija tikai ap 800 metriem

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Riepas marku studijā, ražotājvalsts arī interesētu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Mitas Flash, Čehija. Apmierināts?

Attiecībā par diegiem un janvāri - princips tas pats, kas savulaik pirms pieciem gadiem bija golfam kad apskates rūķītis februārī vai martā nokonstatēja ka priekšā labajā pusē esošajai vissezonenei ir 2,5 mm protektors - ko nebiju pamanījis jo speciāli neskatos un nejauši ieraudzīt nesanāk, jo garāžā stāvošam golfam tas ir vienīgais ripulis kuru neredz nemaz. Tas pats arī velosipēdam - speciāli neskatos, bet nejauši pamanīt nesanāk jo priekšā ir aizmugurējais dubļu sargs kurš lieliski nosedz riepas virspusi.

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Bet ko ar diegiem var meklēt uz ielas Janvārī?! Saviem vārdiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu par riepām es diži nebrīnos, man ar gan sieva, gan puika ir piebeiguši riepas ar nodilumu, apmēram 1-2 gadu laikā. Un brāļsievai vispā pī sanāca, samainīju kameru uz jaunu, pēc 3 stundām saka ka viss ir slikti ar to pašu, kad savācu veli - izrādas Meridām kaut kādiem verkiem 28" rieoas ir ar atstarojošu joslu, kas laikam ir gumija ar kaut kādiem spīguļiem klāt - tak tā riepa tikko es šai iepūtu spiedienu kas atvieglo braukšanu velo-orientēšanās gadījumiem izdomāja izģērbies pa vulkanizācijas vietām tam "spīgulim" ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nu es arī nebrīnos. ja par riepām saucam tirgus lejas gala kalošas un viedokli par rapidfire veidojam skatoties uz lētā krāma Altus funkcijām, tad principā viss ir slikti

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu ja godīgi es ar sāku ar tādām riepām kā nopirku uz tiem velo, tad pamazām liku to kas šķita labāks, nu tad tagad jau pat laikam Conti un vēl kaut kas ar kevlara armējumu tiem ģimenes velo stāv virsū, bet man pašam tā īsti pat ar lētā gala fufeli problēmas nav bijušas, tik tas ka dažos gadījumos saķere sūdīga ... bet kā jau teicu es vairs ar nekādu sportu nenodarbojos ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 1 Atbildēt

nu tu sāc demagogēt kā tēmas saiminieks. es lūk sportā nebraucu, tāpēc lietoju vislētākos krāmus)) tas ir pašmierinājums? lai lietotu kvalitatīvas produktus nav jābūt tās nozares profam, var arī vnk izbaudīt labu sniegumu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē nelietoju krāmus, bet arī ar "vidēju mēslu" tieši uz maniem velo nekad problēmu nav bijis ..., savukārt citu ādā un braukšanas stilā "ielīst nespēju", tad nu dažādi esmu taustījies, šobrīd izskatas ka būs beidzot sievai velo kurš virs gada normāli iet, pakaļā plats 28" Conti "balons" ar praktiski šosejas protektoru, kamēr priekšā tas kevlara (kaut kas galīgi ne lēts, bet firmu neatceros) ļoti šaurais ar tādu kā "gravel" protektoru.

Ja nokalpos vēl gadu bez stulbām problēmām, var uzskatīt ka būšu atradis labu variantu kas strādā ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Meridas pilsētniekam oem riepas ir totāli krāmi. Pat meridas topiem ir ļoti viduvējas riepas no rūpnīcas, parasti kkādi maxisi kurus atsevišķi veikalā pat nopirkt nevar.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas nu toč, jo gan manai sievai nodila ātri, gan pēc skata tādas pašas brāļasievai sadalījās pa tām atstarojošās herņas vulkanizācijas šuvēm ...

Tiesa sievas Merida a la MTB ko uzdāvināju viņai kādā ~2000 gadā, viena toč joprojām orģināls, un man šķiet ka pat otra ar ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es domāju ka tur ne tikai riepas ir krāmi Man vienreiz gadījās kaut kādai meridai spieķot pakaļas ripuli - ņēmos pārcilāt katru spieķi lai saliktu šeibītes zem galviņām jo lielražotājs nav spējīgs izmantot spieķus kuriem attālums starp līkumu un galviņu atbilstu izmantotajai rumbai...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, demagoģētājs esi tu, jo tev, pat ja sīki un smalki paskaidro situāciju, realitāte vienalga nedalec, un turpini stumt savu sūdu. Tevi pārsteidz ja es nokomplektēju velosipēdu ar lētā gala detaļām? Tev būtu vienīgi jābrīnās kāpēc es izmantoju jaunas detaļas un jaunus dzelžus. Es ieeju veikalā un nopērku to, ko man vajag - un pērku to, kas veikalā ir. Es saprotu ka tu dzīvo savā uzspīlēto šortu sapņu pasaulē, kurā pieņemts pontot par pārcenotiem dzelžiem, un uz to skaties caur mazajām rozā brillītēm - es tev pastāstīšu noslēpumu - apmēram 98% velobraucēju uz velosipēdu neskatās kā uz objektu, kur izsviest četrciparu naudas summas - uz to skatās kā uz lētu brīva laika pavadīšanas veidu vai lētu transportlīdzekli. Pa visu Liepāju, iespējams, ir kādi 50 tādi kā tu - varbūt - kā tev šķiet, vai 50 tādi kā tu spēj uzturēt veikalu kurā ir dārgas detaļas? Atbildi tu zini pats, tikai izliecies nesaprotam - kad pirku aizmugures hidrauliskā supporta komplektu kuram plaukta cena bija 30e un prasīju kāpēc tik lēts [jo priekšējajam plaukta cena bija 35e un tam kloķis izskatās smukāk], atbilde no meistara puses bija: "pasūtīju lētākos jo visi prasa "kāpēc tik dārgi?"". Es saprotu ka tu dzelžus izvēlies pēc principa - jo dārgāk, jo labāk - es aizbraucu uz veikalu, pasaku meistaram ko es vēlos panākt un viņš iedod man sakarīgāko ko viņš var piedāvāt - ja akurāt es pēc tam nonāku pie slēdziena ka attiecīgais dzelzis man ir par švaku - tad meklēju kaut ko krutāku. Un ja kas, tad neaizmirsti ka Shimano, kā jau japāņu kompānija, ar produktiem darbojas no apakšas uz augšu, nevis otrādi - ja tu lieto Shimano atribūtus, tikai krutā gala, tad tu lieto tās pašas tehnoloģijas ko es, tikai tavējie ir bik smukāk uztaisīti, mazliet kaut kas uzlabots [ko pēc pāris gadiem ieviesīs lētā gala risinājumos], mazliet mazāk iepista kapeika uz materiāliem un tamlīdzīgi.

Par pārslēdzēju tev pāris reizes skaidroju, bet tavai daudzreiz klapētajai galvai tāpat nedalec - man vajag lai pārslēdzējs no viena gala uz otru būtu pārslēdzams vienā rāvienā un ka konkrētajam velosipēdam pārslēdzējs atrodas uz līkiem ragiem, uz līkuma, ar visu no tā izrietošo, bet tu te turpini stumt savu rapidfire un stum kaut kādu sūdu ka pie vainas esot nepietiekami dārgie pārslēdzēji ko es lietoju. Es tevi ļoti apbēdināšu - ar tiem Altus rapidfire pārslēdzējiem kas ir uz pitona es esmu ļoti apmierināts - pateicoties tiem tas miljons zobratu mazohisms vismaz ir pieciešams; patiesi apbrīnoju tos cilvēkus kas miljons zobratus lieto komplektā ar grozāmo pārslēdzēju. Bet tas ka sūdīgi pārslēdzams transmisijas risinājums ar tiem kļūst ciešams man nerada vēlmi tādus pārslēdzējus lietot uz transmisijas risinājuma kam nav nepieciešamības pēc tādiem.

Un par riepām - nu, stāsti - kas tām vainas? Ļauj es minēšu - tām ko tu lietotu, 5x dārgākām, būtu par 20% vairāk saķere, 30 gramus mazāk svērtu, un cita tamlīdzīga huiņa kas uzskatāmi parādītu ka tava izvēle ir ar neadekvāti sliktu cenas/veiktspējas attiecību. Kļūdos?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

atkal caureja. es ticu, ka ne visi var atļāuties labu velosipēdu. bet es pazīstu tikai vienu indivīdu, kurš kliedz ka labs velosipēds ir sūds, un tas esi tu visi pārējie kas nevar atļauties, vai nu apzinas kas ir kas, vai tiecas uz izaugsmi.

kamēr tu dodies uz savu miesta veikalu un nopērc pardevēja atvestu pārcenotu sūdu, par normālas preces cenu, veloentuziasti teju vai visu sūta no arzemju bodēm. visos mūsu vietējos veloforumos milzu grupas uz 100+ lappusēm ir par koppasūtijumiem lai vēl mazinātu izmaksas. vai arī meklē lietotas bet normālas daļas. savu šosejas 105 hidro grupu es piemēram nopirku par 60eur, feisītī.

nu par riepām pat nesāksim, tāpat nesapratīsi starpību starp labu un sliktu. vienīgi man nebija skaidrs nafig Kurzemes krutākajam minējam nebija līdzi rezerves kamera, lai nebūtu jāstumj dzelzis tos šausmīgos 800.75879 metrus. ne pēc piena braucējiem vienmēr ir kamera līdzi, pat ja ir bezkameru setaps.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Atkal jaucam pirkstu ar krānu... Vienīgais kas kliedz ka labs velosipēds ir sūds esi tu - jo vienīgais kritērijs tev ir "augstu kotējas apspīlētu šortu valkātaju aprindās". Maksāt 10x dārgāk lai rumba, kas satur tikai gultņus, būtu no eksotiska materiāla un svērtu 50 gramus mazāk es būtu gatavs tikai tad ja nauda kokos augtu un to būtu jānoplūc. Es par labu velosipēdu saucu tādu kurš ir ērts, praktisks un, vēlams, lēts un ērts uzturēšanā. Es arī tiecos uz izaugsmi - ļoti labprāt ieliktu pitonā SON rumbu aizmugurē un Rohloff Speedhub priekšā - tie ir dzelži kuru dārgā cena ir pamatota, atšķirībā no taviem grabuļiem.

Es lietoju vārdu "plaukta cena", jo man tajā veicī parasti iedod atlaidi - pie parastajām summām ko tur atstāju tas rezultējas vismaz 10 eiru ietaupījumā. Un es netaisos čakarēties tā kā tu apraksti, vismaz ne kamēr man nevajag kaut ko specifisku. Ja es izdomāju ka man kaut ko vajag, tad man to vajag tagad, nevis kaut kad, pēc divām nedēļām vai hvz kad. Attiecīgi vienīgā pitonā esošā detaļa ko es esmu sūtījis internetā ir Shimano Nexus ģeneratorrumba - dabūju nopirkt amazonā, jo Shimano ģeneratorrumba sešu skrūvju diskam ir retums - maksāja, ups, kā tipiskā "pārcenotajā" Liepājas veikalā plus vēl sūtīšana padsmit eiras - nu riktīgi izdevīgi. Purnagrāmatā esmu grupā "velo bazar", redzu ka Latvijā dzīvo turīgi cilvēki - regulāri tur uzpeld apzeltīti velosipēdi un apzeltītas detaļas..

Par riepām nesāksim? Nu tātad tiešām viss tas ko tu uzrakstīji ir parastā diršana par tēmu "tava riepa sūds jo lēta, nevis kā mana, kas laba, jo dārga" Jā, labumu dārgā cenā tiešām nesapratīšu - es jau tagad zinu ka cenas/veiktspējas attiecība manām mizām ir labāka par jebko ko tu piedāvāsi, bet es vismaz gribēju uzzināt KĀPĒC tur kaut kādas tevis pielūgtas švalbes vai hvz kas ir labāks - bet nē, tālāk par diršanas līmeni tu netiec. Kaut gan laikam jau tev īsti pat nav poņas par to ko tu raksti, ja tu atļaujies paprasīt par kameras neesamību, situācijā kur esošā kamera pazaudēja gaisu jo virsdeķis to nespēja saturēt un velosipēds atradās 2 km garā maršrutā starp darbu un mājām...

P.N. Man būtu arī interesanti dzirdēt tehniskus pamatojumus, piemēram, tam, ar ko dārgā [sporta] gala shimano hidrobremzes ir labākas par lēto galu - bet nu pie tā ka tev labums vērtējas cenā, to no tevis nesagaidīt.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 4 Atbildēt

par kko labu tu sauc tikai to, ko pats vari atļauties. bet diemžēl ar to atļaušanos ir kā ir. tas spiežās cauri visiem taviem tekstiem. tu taču nekad neesi braucis, pat rokā turējis to, ko pats visu laiku norei)) no malas tas izskatās īpaši rēcīgi, tāpēc mēs te arī esam novākušies

un nē. švalbei nav labu riepu. visas švalbes kuras muļķīgā kārtā jaunībā lietoju, bija smagas, slikti ripoja un ātri plaisāja. tad es arī domāju ka visas riepas vienādas

manī sāk rasties aizdomas, ka te piesauktā sieviete ir aizmukusi pie kāda sportiska izskata jaunieša, ar apskaužamu stravas akauntu un ričuku par piecām pakām. nu baigi uzmācīgas aizdomas

People Reģ.: 28.09.2020
0 0 Atbildēt

Es gan pieļauju, ka tieši MSH ir turējis vienā rokā Bentley sirdi, otrā lodāmuru, bet nu tas tā, varu kļūdīties ar marku.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es nezinu par ko tev smiekli nāk - par savu nespēju argumentēt kāpēc kaut kas kas ir man ir slikts un tas kas tev ir labs? Vienīgie tavi argumenti priekšā un pakaļā ir - cena. Varbūt kaut kur, paretam, parādās viens tehnisks [un otršķirīgs] arguments - svars. Reku te tev bija iespēja izpausties un parādīt savas ahūnās zināšanas - tā vietā ir "hi hi hi ha ha ha, lēti sūdi, bla bla bla ". Ja tu esi "veloentuziasts", tad "autoentuziasts" būtu cilvēks kurš brauktu ar jaunu S600, geļiku vai bentliju un ieietu jauno tačku tofikā tur visus nodirst, jo tikai bomāri var braukt ar jauniem passātiem - kā var nesaprast ka bentlijs ir labāks, visi varenie autoentuziasti brauc tik ar tādiem un kad aizbrauc uz kādu pasākumu, tur mašīnas zem 100 pakām nav!

Intereses pēc pastudēju Shimano lapā hidrobremzes - un es pilnīgi saprotu kāpēc tu tikai ņirdz un vienīgais arguments ir cena - jo ja tu sāktu pamatot savu viedokli ar tehniskiem datiem, jāņirdz būtu par tevi. Cena aug eksponenciāli, bet ieguvums pret iepriekšējo pamatā aprakstās "10% lielāks bremēšanas spēks" vai "10% stingrāks". Atcerēsimies - man ir lētā gala hidrobremzes, lētākās laikam; aizmugurējā supporta komplekts man izmaksāja 25 eiras, priekšējā 30. Salīdzinot ar Shimano bremžu klāstu līdz pat XTR atliek secināt - kamēr nav runa par pielietojumu kur spēcīgs sportists piedalās sporta pasākumos kur bremzes jāizmanto brutāli, nav nekāda īsta iemesla pirkt kaut ko dārgāku kā to kas man ir. Jā, dārgais gals bremzē labāk, iztur slodzi un temperatūru labāk - bet lētais gals uz ceļa vai ielas izdara visu to pašu ne kripatu sliktāk. Bet pārējie ieguvumi ir diezgan abstrakti un šausmīgi dārgi. Tātad, es esmu iztērējis 25 eiras par komplektu - pie 10 papildus eirām es varētu iegūt iespēju izvēlēties pelēku krāsu un dabūt alumīnija sviru Pie papildus 60 eirām klāt nāk iespēja noņemt bremžu kloķi no ragiem nenoņemot ragu uzliku. Pie papildus 100 eirām es dabūtu bandžo tipa trubas stiprinājumu pie supporta kas man priekšā pat būtu noderīgi [bet ja tas maksā simts eiras - tad labāk lai truba met cilpu]. Nu un vēl ir XTR, tam nekādu praktisku ieguvumu pret Deore XT uz aci nevaru ieraudzīt, bet cena +185. Fun fact - aizmugurējās bremzes komplekts, lētāks par priekšējo, ir jaunākas sērijas, ar savādāka un nevērtāka paskata kloķi kas man nepatika, jo priekšējais M-315 izskatās vērtāks - bet izrādās ka tas aizmugurējās bremzes kloķis izskatās tāpat kā XTR kloķis, krāsa, uzraksti un sviras materiāls tikai atšķiras...

P.N. Ar savām aizdomām esi ierāvis šausmīgā zarā. Viņa, ja kas, knapi spēj pabraukt ar velosipēdu. Gadu atpakaļ viens no iemesliem tandēma salipināšanai kā reiz bija tas lai mēs varētu pabraukt ar velosipēdu tā ka mēs tiešām brauktu, un nevis es garlaikotos un skatītos kā viņa lēni grīļojas un apbrauc ielas malā stāvošas mašīnas pa ielas otru pusi. No sākuma arī bija interesanti; izņemot normāli līkumus no aizmugurējā sēdekļa nāca pīkstieni, bet nu nekas, ar laiku pierada.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

Jopcik. Bail domāt cik te burtu

Sliktākais ir tava atieksme, nekas cits. es zinu ļaužus kas uzrāda norm rezultātus arī minot lūžņus. Zinu arī džekus kam minamie par 3_5 pakām bet neko nevar. Tikai tu mums tāds unikāls. Abu veidu apvienojums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, protams, mana attieksme - plebejiem jāpielūdz aristokrāti un jācenšas nokļūt to kārtā. Un nevis jānorāda ka pašieceltais aristokrāts visu laiku stumj demagoģiju, smērēdams pārcenotu sporta inventāru visās malās, lai arī tas tur nevienam nah nav vajadzīgs.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nevienam neviens nav jāpielūdz, nu vismaz ārpus Liepājas tā nedara.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 2 Atbildēt

Nē nu interesanti. Var protams cerēt ka roltons garšo tāpat kā zupa 5 zvaigžņu restorānā, galvenais tam kārtīgi ticēt

Tu arī droši vari mēģināt ticēt, ka tā tava budžeta šimas bremzīte ar presētu zeķu klučiem un no skārdenes izcirstu disku sniedz to pašu modulāciju, jaudu un siltumietilpību kā citas bremzītes, kuras būs aprīkotas ar 4_6 virzuļuem, progresīvu spiedienu, ventilējamiem keramikas klučiem un stingru rotoru, vēl nedod dievs ar peldošo darbvirsmu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Kas tu īsti esi - trollis vai nenormāls zābaks? Es par šo tēmu jau izteicos dažus postus augstāk - nē, es tā nedomāju - kā jau es izteicos augstāk, tevis piesauktās īpašības ir vajadzīgas kādiem 2% braucēju, ne vairāk. Mēs dzīvojam Latvijā, zemē bez lieliem kalniem, vietā kur bremzes lieto lai velosipēdu apstādinātu, nevis lai tās svilinātu uz gariem nobraucieniem. Ja es izsviestu to nenormālo piķi par XTR bremzēm tad vienīgais ieguvums man būtu iespēja brūķēt muti tavā stilā un lielīties citiem "o cik man krutas bremzes, o cik man krutas bremzes!".

Tevis piesauktie cilvēki "kas ar 3-5k vērtiem velosipēdiem nespēj sasniegt rezultātus" jau kā reiz ir tādu demagogu kā tu upuri - saklausījušies tādus špeciālistus kā tu, iedomājušies ka galvenais ir dzelžu cena, izmetuši naudu un beigās izrādās ka pedāļi arī tomēr jāmin, ne tikai maks jāpogā vaļā...

P.N. Tev kā diženam dzelžu speciālistam nu tā kā vajadzēja zināt ka "no skārdenes izcirsti diski" ir tikai shimano izpildījumā un tikai uz mazajiem izmēriem

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bremžu sakarā paskatījos ka vajadzēs uzsūtīt Deore sērijas aizmugures bremzes kloķi - maksā tas ~23 eiras, tb iespēja kloķa stiprinājuma vietu atlocīt vaļā maksā 8 eiras, un man šī fīča būtu noderīga, par cik aizmugures dakša mēdz tikt nomainīta, kopā ar bremzi.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā. nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu. labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš. ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas. tam visam vajag tikai nedaudz, proti, jāpakustina smadzeni)) nav runa vairs par tevi, nav vērts. bet apkārt ir daudz cilvēku kuri var visu atļauties, bet nezināšanas dēļ nopērk kluci kas viņus apgrūtina, kuru ieteicis veikala pārdevējs kurš vakar iekārtojās darbā un riteņus atšķir tikai pēc bildītēm internetā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Probably problēma ir faktā, ka lētuci tu nespringsi baigi tīrīt un uzturēt, un visticamāk tāds tas nokalpos pietiekoši. Dārgo galu, parasti "nejauši nenopērk" un to ir konkrēti jāuztur, citādi tas ātri pārvēršas par lielu sūdu ...

Un ko bieži dara intensīvi lietotāji - pārdod to dārgo verķi pie noteikta lietošanas laika, lai vēl nākamais lietotājs var iegūt labu (labā stāvoklī) lietu lētāk, bet pats pārsēsties yz jaunu.

Ir gan viena lieta kas man ne visos dārgučos patīk - svara ekonomijas dēļ, 100+ kg tēvainim tās daļas sliktu kalpo, daļēji arī tāpēc ka spēka tādam bieži pietiek, bet prāta ... nu kā sanāk ...

Man jau ar vecākais voleju spēlē (tievs un garš bet kad iespers domāsi ka zirgs iespēra), ikdienas velo klaņu gultņi dabū iekšā diezgan ātri + vēl tas ka pats to velo reti tīra/mazgā ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

neko nesapratu)) jebko var salauzt ja nejēdz lietot. ja birst klaņu gultņi, tad censonim ir jāpaskadro par kadenci. ka daudz vairak un ilgāk var paveikt griežot pedāļus ātri, nevis lēni laužot. bet ritenis jau nav auto. tur nav tūksošu remonti. augstas klases komponentes kalpo ilgāk un iztur lielākas slodzes jau startā. kamēr brauksi vienu dārgu ķedi, var paspēt izstiept 3 lētās. un katra lētā var paķert līdzi kaseti ja nejēdz pasekot kas notiek. te nu lieliski derēja stasts par viena profesionāļa līdz caurumiem nodilušu riepu un 80000cm pastaigu

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Aha, nu bļins tam kurš ir volejbolists un ar tehniku uz jūs daudz gan izteiks kadence, ja nomazgāt nejēdz, tikai kad kārtīgi iesper ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

msh neizaicini likteni...vienreiz jau tevi NMPD no ceļa vāca.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 1 Atbildēt

katram savs hobijs.

krievu gopņiki arī lielās, kad atnāk ar pārsistu lūpu vai zilu aci.

MSH tas ir pamats lepnumam - "mani NMPD savāca... a tevi, nē".

Laikam visiem draugiem stāsta.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 1 Atbildēt

Es laikam esmu ko interesantu palaidis garām. Kad tad liepājas kadru ātrie uz ceļa būtu vākuši?

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 1 Atbildēt

Gaterī vismaz bija par ko lielīties

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Ko?! Neviens mani nekur nevāca - garāmbraucošais kolēģis aizveda līdz mājām un tālāk iekāpu golfā un braucu pats - galvenais iemesls kāpēc pats ar ričuku neaizbraucu - šaubījos ka pēc tādas avārijas tas vēl ir lietojams un asinīm plūstot no pieres nebija vēlmes iedziļināties.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nemaz nevajag šoseju lai trennētos. pietiek ar 20 metriem ceļa pie pārcenoto velokrāmu veikala. tik tas onkuls kkāds debīls, ar piesprādzētām kurpēm un ķiverē.

www.youtube.com/watch?v=JnxtEGjq8pA

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Hm, interesanta vieta spogulim, būs jāizskata šitas variants.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nē, pujkiņ, trollis nav tas kurš mudina kko darīt. trolis ir tas kurš norei detaļas dārgākas par 50, un vienlaicīgi onanē uz 1000 vērtu rumbu, lai pieļipinātu viņu uz 100 vērta riteņa lai nobrauktu necik un pa nekurieni. un vienlaicīgi smieties un rādīt ar pirkstu uz tiem kas nedzīvo tajā paša atpalicībā kā tas trollis)))))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā. nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu. labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš. ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas. tam visam vajag tikai nedaudz, proti, jāpakustina smadzeni)) nav runa vairs par tevi, nav vērts. bet apkārt ir daudz cilvēku kuri var visu atļauties, bet nezināšanas dēļ nopērk kluci kas viņus apgrūtina, kuru ieteicis veikala pārdevējs kurš vakar iekārtojās darbā un riteņus atšķir tikai pēc bildītēm internetā.

"nav jābrauc pa kalniem lai novertētu bremzi kas viegli un plašā diapazonā dozējas, nevis darbojas on off režīmā" - pieņemsim ka esam ar knaiblēm no tevis izvilkuši vienu pārcenoto bremžu plusu un izskaidrojumu tam ko nozīmē pie tām bremzēm uzrakstītie teksti par "modulation". Diemžēl realitātē nav tik traki kā tu esi iedomājies - ticība šim būs tādu kā tu maltā demagoģija kas nodota no rokas rokā. Ja būtu tik traki kā tu esi iedomājies, tad tās bremzes nevienam nemaz nepārdotu jo neuzmanīga priekšas bremzes pielietošana lidinātu cilvēkus pāri ragiem Man uz velosipēda šobrīd ir viena bremze kurai sākums ir mazliet asāks - aizmugurējā - jo tā vienkārši nav piedilusi Priekšējā, ar nobraukumu virs 1k km - un kura gandrīz visu laiku darbojusies kā vienīgā bremze, uzvedas patīkamāk.

"nav arī jābūt sportistam lai novērtētu karbona elementus kas amortizē bedres labāk par lēto atsperdakšu" - protams ka ir - tie ir tikai sportisti kas uz ragiem guļ un kam tāpēc vajag priekšai amortizāciju lai bedres pa rokām nesistu. Nesportistiem muguras ir taisnākas, pie ragiem tikai pieturas un uz ar neamortizēto dakšu saistītajiem ragiem attiecas tas pats kas tev uz ķebli, kur tu brīžos kad aizmugures ritenis iet pa bedrēm pacelies kājās lai ķeblis tevi pārāk stipri neizvālētu. Pie viena paliek skaidrs kāpēc visādi športisti regulāri tirgo savus karbonādes velosipēdus - es tiešām nevēlētos ilgtermiņā lietot dzelzi kurš normālā lietošanā lokās - tad nu tavējie tādus pēc kāda laika tirgo nost lai kādam citam loham tā dakša salūzt

" labu un ilgspējīgu transmisiju kas slēdzas klusi un momentāli, kalpojot x3 ilgāk, pamanīs jebkurš" - diez vai - reku tu pats par manu vēlmi pēc tādas te ņirgājies; esot pārāk dārga priekš velosipēda

"ir jābūt arī totālam āpsim, lai nepamanītu sasniegtā ātruma starpību ar veloceliņa vidējiem iemītniekiem kad esi nopircis kko labāku par maximas izstrādājumu. vai arī vnk uzlicis normālas riepas" - paldies par komplimentu - tajos laikos kad es regulāri ar velosipēdu braukāju pa Liepāju, es vienmēr biju starp ātrajiem, neatkarīgi no tā vai uz salieķa, vai uz lielā velosipēda - tas labi ka tu atzīsti ka tie velosipēdi ir labi Protams, es te par tevi smejos - ja tu nebūtu tāds demagogs un sapņotājs, tad tu būtu sapratis ka pie tā ka uz veloceliņiem ir daudz tādu kas agonē uz ~20 kmph pie vainas ir nevis velosipēdi bet blīves starp sēdekļiem un stūrēm.

Un vēl tagad visi kopā pasmiesimies par to frāzi "bet ritenis jau nav auto. tur nav tūksošu remonti" - pat ja nerēķina izmaksas uz kilometriem, pietiek pastāstīt cilvēkiem kas kaut ko sajēdz no mašīnām cik man izmaksā kaut vai tās pašas hidrobremzes lai viņi bolītos - nu kaut vai tas joks ka priekšas bremžu diskam plaukta cena bija 35 eiras Velosipēds ir ļoti dārgs pasāciens pat ja netērē naudu par cenu ziņā nefektīviem dārgā gala risinājumiem - es šito mēdzu purnagrāmatas diskusijās smērēt degunā ekofašistiem un velofašistiem kuri iedomājušies ka velosipēds lietošanā ir lētāks par mašīnu

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

nu tu vari smieties vesels. kamēr tu agonijā smejies, pārējie brauc šodien izņēmu 95km līdz Biķeru trasei. atcerējos kā tur gragāju ar salieķi jaunībā pa visu dienu redzēju 3 velobraucējus.

kko skaidrot par tehnisko škiet paliek bezjēdzīgi. izrādās tu norei to, par kā darbību pat nenojaut agrāk man likās ka tu orientējies tematā)))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka bezjēdzīgi - jo tāds nav tavs mērķis - tavs mērķis ir papontot kāds tu varens velosportists un citi - lohi un/vai bomži - tāpēc arī informāciju no tevis var izvilkt tikai ar knaiblēm. Atsevišķu tehnisko risinājumu nianses es arī droši vien nezinu - redzi, ārpus uzspīlēto šortu aprindām tevis pielūgto sēriju dzelži īpaši nav sastopami, un tā nu man apkārt krutākie kalnieši ir aprīkoti ar tādiem grabuļiem kā mans pitons [lielākoties tie ir vecāki, un tad nu tur tādu lietu nemaz nav], un vismaz puse - visādi padomju ražojuma ielas velosipēdi. Tas nemaina faktu ka es spēju izvērtēt manu velosipēdu apmierinošās un neapmierinošās lietas un neapmierinošajām lietām meklēt risinājumus - piemēram, man nekad nav pat ienākusi prātā doma ka parastam velosipēdam vajadzētu amortizētu dakšu, bet tev parasta amortizētā dakša par īsu, vajag tādu kura vēl papildus liecas

P.N. Tas labi ka tu piezīmēji cik maz ir to "pārējo kas brauc"

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 1 Atbildēt

ne visi citi lohi. tikai tu, mīļais, tikai tu))) es nepazīstu nevienu citu ar tādu uzvedības modeli, kurā jāsauc visu par sūdu, pat nenojaušot kas tas īsti ir

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
3 0 Atbildēt

Viņam mans mk7 bija sūds kamēr pats onanēja uz grabošu 2.0 mk2 musaru un leeja par piečuku))

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
2 0 Atbildēt

Tev skauž. Šņuk

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Nenormāli

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais, tu varētu vienreiz arī uzrakstīt kaut ko jēdzīgu [nevis tikai pontot] un paskaidrot ko dara tas ripulis pie bremžu kloķa Deore XT bremzēm un to kāpēc tā ripuļa nav XTR bremzēm. Kas tas ir, tā brīža kurā bremzes sāk ņemt regulators?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas knibulis ļau pieregulēt attālumu no roktura tiem cilvēkiem, kuriem pirksti ir īsāki, un citādi normālā pozīcijā tik ar pašiem pirkstu galiem to aizsniedz.

IMHO nav veiksmīgs risinājums, bet nu strādāt jau strādā ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē nu man šajā gadījumā interesē kāpēc tas ripulis ir tieši Shimano otras krutākās sērijas kloķiem - labi, Deore un uz leju varētu nebūt jo lētāki, un tas knibulis varētu būt "selling point" priekš tās Deore XT ručkas - bet kāpēc XTR nav?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neesmu baigi iedziļinājies, bet visi kas man rokās bijuši ir kaut kādā veidā regulējami, kaut vai veidā, kad visu to kloķi komplektā ar cilindru var pagriezt citā slīpumā attiecībā pret ragiem. Neticu ka ir neregulējami bremžu kloķi ... varbūt kaut kas ļoti vecs un uz šosejnieka ??!?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga, nejauc pirkstu ar krānu. Mani lētuči arī ir regulējami, esmu par 90% pārliecināts - ar mazu seškanti tur kaut ko no sāna paskrūvējot, tb tur ir kaut kas ar seškanti, bet neesmu mēģinājis regulēt jo viss apmierina - šeit tā ideja ir tāda ka var regulēt bez instrumentiem - ko nez kādēļ krutākajiem kloķiem nevajag...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es nejaucu, un tu arī pareizi visu saproti - profiem kaut kāds knibucis ar pirkstu skrūvējams nav vajadzīgs, jo vienmēr ir atslēgas pie rokas, un diezin vai bieži maina to atstatumu ...

Šādi regulējams tas noteikti ir tēmēts specifiskai auditorijai, jo es ar šādu kloķi nekad neņemtu ...

Kaut gan cilvēki/riteņbraucēji ir tik dažādi, ka iespējams kādam šitāds ir kā dieva dāvana, un skrūvē "gājienu" vai katrai specifiskai trasei ...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā, bet Deore XT ir tikai vienu soli zem XTR - Deore XT hidrobremzes komplekts internetveikalos maksā ~130 eiras. Nē nu var jau būt ka tās bremzes ir paredzētas slinkā demagoģijas mērķauditorijai - cilvēkiem kas neko nesaprot no velosipēdiem bet ir saklausījušies ka vajag dārgus dzelžus, skatoties piedāvājumu nodomā ka XTR jau nu akurāt nevajag un re, šitam ir tāds knibulis, tad jau noteikti vajadzīgs, un nopērk tās XT bremzes...

Jā, un es arī tādu kloķi negribu. Vakardien pasūtīju parastās Deores aizmugures bremzes kloķi - jo iespēja noņemt bremzes kloķi bez raga uzlikas noņemšanas aizmugures bremzei man noderēs - šobrīd man niez nagi vēl pasūtīt gabalus jaunas priekšas bremzes nokomplektēšanai lai būtu truba ar bandžo tipa skrūvi un nebūtu trubas līkuma Veikala plauktā stāv Deore XT supports [zemākām grupām nav bandžo skrūve] ar 30e cenas nakļeni; gan jau kādas vecākas sērijas, bet tas pajāt - vēl vajadzētu trubu kas maksātu tikpat [eh šie lētie velosipēdi ] un, vienādam paskatam, uzsūtīt kreiso deores kloķi kas noteikti maksātu ap 20 eirām. Jautājums vienīgi vai man to vajag - smuki jau būtu, bet 80 eiras par to lai trubai nebūtu līkums...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

pirmkārt parastā xt bremze maksā nepilnus 100. pa 130 jau var atrast 4 virzuļu variantu, kas nedaudz bet tomēr jau atgādina bremzi.

otkrārt. šima taisa ļoti švakas bremzes. sram/avid augstie plaukti jau var pretendēt uz slavas dziesmām

treškārt, savai bremzei tu vari regulēt tikai kluču attālumu līdz diskam. vairāk neko. pat labus klučus priekš viņam neatrast. nu vismaz man neizdevās. tapēc tie brīnumi aizgāja uz sievas veļuku

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu, es vienkārši kaut kādā Latvijas internetveikalā gūglēju kaut kādu kloķi un tad paņēmu visu sadaļu, un tur bija dažādi komplekti - niansēs neiedziļinājos, kāds kurš modelis.

Nu un kas tad vainas maniem klučiem?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 4 Atbildēt

Ziema. Putenis. Šosejas malā tālbraucējs šoferis

maina riepu savam Kamazam un purpina: “Teica taču māte,

mācies, dēliņ, par ginekologu. Gan nauda turēsies, gan rokas vienmēr siltumā.”

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Atļaušos iesmirdet te.

Iesakiet interneta veikalu kur uz sūtīt velo detaļas., kas sūta uz LV pa taisno. Interesē aizmugures bremze ar 160mm rotoru, stūres gripi (ručkas) un varbūt vēl kāds sīkums. Ručkas varbūt no Parbmx sūtīšu (interesē odi long neck bez flangiem), bet pārējo derētu citur. Iepriekš detaļas (aizm.rumba, pedāļu komplekts un aploce) sūtīju no allegro.pl, bet tur bija jāizmanto percEU pakalpojumi.

Pacients - Specialized P1 2009. gada modelis, kam oriģināls palicis tikai Rāmis, klani un dakša.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

no visiem ir sūtīts

bike 24

bike components

r2-bike

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nē, nu visu cieņu! kurzemes elles jātnieks izrādās ir Liepājas pelekais kardināls

Lasītākie raksti

Jaunie raksti