Jo krutāks pitons, jo tam vairāk riteņu...
Pitons nedēļu pastāvēja garāžā pussaliktā stāvoklī, kad beidzot saliku, izdomāju ka pienācis laiks mācīties braukt uz diviem riteņiem. Čakars tāds pats kā pirmajā reizē, pirmajā vakarā 2x300 metri tika pārvarēti pusstundas laikā, otrajā bik ātrāk - pa vasaru šajā punktā es nospļāvos un pārgāju uz trīs riteņiem, tagad es zinu ka braukšana uz trīs riteņiem divu riteņu braukšanas iemaņām dod maz, un man bija palikusi no aizmugures dakšas nogrieztais U-U formas riteņu tureklis - tas ar četrām līmspīlēm tika piespiests pie aizmugures dakšas un aiziet. Tagad es saprotu kāpēc bērniem velosipēdiem liek palīgriteņus; mācīšanās līkne paliek nenormāli stāvāka ja var braukt uz 15-20 kmph [apzināti sevi ierobežoju lai lielākā ātrumā nenotiek kāds nelāgs atgadījums] bumsinoties ar palīgriteņiem pret zemi nekā ejot uz rokām - aizbraucot divas reizes līdz centram un atpakaļ, procesā nobraucot kādus 3 kilometrus, pēdējā atpakaļceļā jau izdevās vairākus simtus metru nobraukt ar īsiem un retiem palīgriteņu pieskārieniem pie zemes
Vēl pie viena uz mana parastā lielā ričuka tika mazliet izbērta nauda - jau sen gribēju tam normālus klaņus esošo 165 mm lētuču vietā, bet nu labais klanis pasāka lūzt tizlās vietās nost, tad nu nolēmu tikt pie normāliem klaņiem - diemžēl ejot uz normāliem klaņiem ar maināmiem zobratiem tas viss beidzās ar MTB perversijām ar asi kas bāžas caur monobloku, lasīt - dārgu vipendronu - un tā nu klaņi, zobrats, aizsargs, monobloks, aizmugures zobrats un ķēde izmaksāja 120 eiras - un diemžēl nāksies pirkt vēl vienu ķēdi, jo jaunā ķēde radās esam par īsu, atšķirībā no vecās, kura bija pietiekami gara; tam pirmskara rāmim ir mazliet īpatnēja ģeometrija dēļ kā es jau tā lietoju 36/18 zobu zobratus. Aizmugurējo zobratu galu galā izdomāju nemainīt - priekš kam mainīt ja to var vienkārši apgriezt otrādi?
msh un viņa šroti + salieķis
Nu, tad uz priekšu...