Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.
Šobrīd esmu izvēles priekšā starp jaunu Jazz vai Polo. Cenas un aprīkojuma ziņā abi līdzīgi. Atradu vienu salīdzinošo testu starp šiem auto. Secinājums tāds, ka Jazz priekšrocība ir aprīkojums, interjers, salona ietilpība un transformācija, kā arī zemākas ekspluatācijas izmaksas. Savukārt Polo ir labāka braukšanas dinamika, skaņas izolācija un salona apdares kvalitāte.
Hondām skaņas izolācija nekad nav bijusi premium. Motors arī ir skaļāks un mīl lielus apgriezienus. Esošais Jazz (05') man ir kopš 2009.gada. Vienīgais auto, ar kuru nav bijušas nekādas problēmas.
Vizuāli man Jazzam nepatīk aizmugure, bet koptēls ir gana simpātisks. Mani gan interesē ar automātu.
Man ir ieradums neklausīties radio brauciena laikā, bet izjust motora un pārējās skaņas, kuras vēlos samērīgi zemā līmenī. Tajā ziņā Škoda-Fabia ir ļoti laba, jāteic pat, ka baudāma, lai gan daudzi Škodu noniecina.
Bet nu neko, kā ir, tā iztiks. Citi mani ģimenes locekļi uzskata, ka skaņas līmenis Hondā ir normāls, un tas arī ir labi.
Es atkal 95% laika pavadu klausoties mūziku, tāpēc nelielas skaņas izolācijas nepilnības mani noteikti neuztrauktu.
Kā piemēram: Ikdienā pa šosejām braucot maģīti uzgriežu uz 26 skaļuma vienībām, pilsētā nogriežu klusāk uz 24, kad gaudoja pusass karājošais gultnis, kompensēju to ar maģīti uz 30, ja kādu jāgaida, stāvvietā (ar izslēgtu motoru) klausos mūziku uz 12-17 skaļumu. Pilnīgi vienaldzīgi, cik skaļas riepas, un nopakojuma kvalitāte labi ja būtu top10 aspektu topā, pēc kā izvēlētos auto. Tā ka katram savs
Tad Tev vajag pamatīgus testa braucienus ar abiem auto! Kad man ,,atvērsies,, motors, varu Tev piedāvāt izbraukt ar savu Jazz pa šoseju.
Es ar šo Jazz nemaz neizbraucu pirms tam, jo biju braucis ar iepriekšējo modeli, kurš likās ļoti patīkams. Paļāvos uz to, ka jaunais modelis būs tikpat patīkams. Šis jaunais tomēr šķiet skaļāks. Varbūt vaina konkrētajās riepās, redzēs, kā būs, kad uzlikšu vasaras riepas Michelin Energy, kuras nāca no rūpnīcas.
Man ir pieredze ar citu japāņu brīnumu, 08.gada Mazda 5 minivenu. Kas, lai arī bija max komplektācijā, tomēr ar akustisko salona komfortu lepoties nevarēja
Pieredze bija ar INCAR čaļiem aiz MOLS.
Viss tika profesionāli noārdīts, apmēram 8mm biezu akustisko materiālu (tāds kā porolons) līmēja zem apšuvuma:
griestiem, grīdai, riteņu arkām, durvīm un motortelpas sienai.
Klusāks auto palika (īpaši - pilsētas satiksmē gandrīz ideāli kluss), taču ir teiciens, ka "caureju ar pirkstu neapturēsi"...
Un ārpus pilsētas ātrumā virs 90 auto joprojām bija nepatīkami skaļš.
Bet toreiz par skaņas izolāciju samaksāju bargu naudu, ap 1k eur + PVN
Tas ir iemesls, kāpēc ļoti izvērtēju, kādu auto ņemt (ekspluatēt). Un te laikam vācu auto nopakotībai īsti nebūs analogu.
Painteresējos Krievijas interneta avotos, un pēc tiem noprotu, ka Krievijā automašīnu skaņas papildu izolācija ir diezgan izplatīta. Piemēram, Maskavā dažas darbnīcas šīs lietas veic tūkstošiem automašīnu. Pilna skaņas izolācija ar labākajiem materiāliem maksājot 30-40 tūkst.rubļu (apmēram 500-700 EUR).
Letakais risinajums ir nomainot troksu avotu uz mazak kaititnosu, t.i., riepas kas klusakas pec gumijas sastava un pec iespejams mazakas izmeros.
Razotaja noraditajiem decibeliem isti nevar ticet jo katram savs auto un segums, tapec jamekle pec testu rezultatiem.
Ir lasits, ka nemot vera jaunos markesanus standartus, dazas kompanijas apstrada arejo slani lai butu ipasi klusakas prieksh marketinga, attiecigi pec isa laicina paliek skalakas.
Īpašnieks žēlojās, ka auto skaļš, veica to pašu, ko es savai Mazda 5, tikai lētākā servisā - beigo efektu joprojām nejūt.
Un visbeidzot, mans ģimenes Prius arī savulaik ticis pārpakots (jumts, durvis - noteikti). Patīkamāks auto ir noteikti, ārpus pilsētas baigos trokšņus īsti nedzird, bet tomēr tas ir japānis visā akustiskajā būtībā
Mana 2007.g. Mazda2 ir visai skaļa, īpaši ar radžotajām ziemas riepām, kas nāca līdzi.
2016.g. Toyota Verso ar 1.6 D4-D dzinēju gan nav - nedz motora trokšņi, nedz arī vēja un ripetu trokšņi, ir īpaši manāmi, ja nebrauc virs 130-140 km/h. Ievērojami klusāka par iepriekšējo auto, 2014.g. Toyota Auris TS ar 1.6 benzīnu. Testa braucienā tieši šis aspekts (+ motors) ļoti pozitīvi pārsteidza, dzīvē arī.
Bet Honda Jazz ir auto, ko noteikti apsvērtu, ja grasītos ieviest jaunu/mazlietotu tādas klases mašīnu saimniecībā.
Uz mēnesi bija lietošanā Ford Fiesta ar 1.0 Ecoboost un automātu, ļoti patika, bet patēriņš bija debesīs - uz 3000 km vidējais ap 8,5. Citādi auto ļoti patika.
Droši vien skatītos arī uz Mazda2, jo ja neskaita skaņu izolāciju, auto ļoti patīk.
rudens68 rakstīja: Vai kāds ir veicis skaņas izolācijas darbus , kādi secinājumi ?
Oktāvijai reiz vibroizolāciju bagāžas telpā izlīmēju- efektu sadzirdēt īsti nevarēja.
Bet v70 visas durvis, bagāžnieka vāks un grīda ir izlīmēta ar vibroizolāciju un nedaudz arī skaņas izolāciju- efekts labs. Bet tad vēl pabiezināju durvju blīvgumijas- efekts pat ļoti ir jūtams, it īpaši pa bruģi braucot. Ar laiku pierod, bet tad, kad sanāk pavizināties ar kādu citu v70, tad saproti, ka ir tas tā vērts pacensties.
Jazzam tikko pasūtīju riepas. Klausot VWfans viedoklim, izvēlējos klusākās pieejamās ar koeficientu 66. Pirelli. Citām bija 71 vai pat 72. Redzēs, cik skaļš būs mans Jazz
Man arī Pirelli ziemenes, taču ar koeficientu 71. Turklāt vēl DOT14, ko pamanīju vēlāk. Laikam drusku neuzmanīgi riepas izvēlējos. Maksāja 224 eiro komplekts.
Kā būtu, ja mēs ar saviem smartfoniem pamērītu decibelus salonā braucot uz 50 un 90km/h? Nupat ieinstalēju Sound Meter- rīt notestēšu. Kur turēt telefonu testa laikā- varbūt pasažiera krēsla pagalvja augstumā? (tas tā, lai būtu kaut kā visiem līdzīgi). Būtu interesanti tādu tēmu jaunu atvērt forumā.
Kāds tad ir tas degvielas patēriņš, ja gribas likt desmitnieku? Jeņķu EPA šitam dod septiņus litrus ar kaut kādiem komatiem pilsētā [pamaz, bet nu skaidrs, kosmosa tehnoloģijas izmantotas ] un 5,7 litrus uz šosejas [arī skaidrs, nemotors] - bet nu jeņķiem tika 1.5 - tavs droši vien patērē vairāk. Gāzi gan tu šitam neuzliksi...
>jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Ja to motoru neiebrauci jau pirmajos kilometros, tad diemžēl tas tā arī neatvērsies līdz tiks veikts motora kapitālais remonts. Nē nu ok varbūt pirmā eļļas maiņa ko dos.
Ražotāja ieteikums auklēties pirmajos kilometros ir ne jau klienta interesēs, lai motors labāk piebraucas, bet gan dīlera interesēs, ja arī ir kāds defekts, tad tas vēl neizlien jau garantijas laikā un lai neiekļūst kādā negadījumā dēļ sportošanas.
Jā ir jābrauc ar mazāku slodzi un nedodot max apgriezienus, bet mazāka slodze nenozīmē braukšanu ar zemāku pārnesumu. Pie tam ir biežāk jābremzē ar motoru. Pa lielam pēc pirmajiem 50km nav tur vairs kam "iebraukties" nav jau tie motori vairs ar cirvi tēsti, tolerances tur ir ļoti ciešas.
Viena lieta, kas iekš Honda-Jazz neliekas laba - Follow Me Home funkcija. Dedzināt āra lampas, ejot prom no auto, šķiet lieki, jo pilnīgā tumsā mežos un purvos tur, kur būtu svarīgi saskatīt taciņu, pa nakti es nebraucu. Tā vietā labāk varēja būt automātiskas gaismas salonā kādu brītiņu pēc apstāšanās, jo tagad sanāk grābstīties pa tumsu, lai savāktu mantas, vai arī pašam ieslēgt un izslēgt salona griestos lampiņu.
Negribas ticēt ka tiešām nav, jo ja nav - tas ir astoņdesmito gadu līmenis - plikāk aprīkotu astoņdesmito gadu mašīnu līmenis. Manam golfam ir mk4 komforta bloks - izraujot atslēgu šis ieslēdz lampiņu.
Nu noteikti ka nav vienkārši saslēgts kā nākas. Nezinu auto, kam šāda gaismiņa nebūtu, kam pēc durvju atvēršanas, kam izņemot aizdedzes atslēgu, bet ir.
Sāksim ar to kad mazā klase nebūs tā nopakota kā vidējā vai lielā.Bet par riepām runājot,man patika Fabiju braukt ziemā jo Dunlop graspic ds2 bija ļoti klusas riepas.Vēlēk nopirku Pirelli snowcontrol 3 un komforts izgaisa,diena pret nakti.Orģinālās vasaras Matador riepas arī bija skaļas,Hankook kinergy eco bija patīkami klusas un plus degvielas ekonomija,gandrīz 0,5 l zupas uz 100 km!Matadors bija R14 plattums 185 bet Hankook R15 platums 195.
Hondām, kā jau japāņu "lētajam" galam vienmēr ir bijušas problēmas ar skaņas izolāciju (izņēmums ir nopakotās ASV versijas). Pa grants ceļiem brauc kā ar žiguli, bet nevis ar parastu žiguli, bet stipri sēdinātu. Motori nepateicīgi, daudz jāgriež. Tas tā no pieredzes ar Accord un FRV.
Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes
Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133
Uzmanību piesaistīja šis teikums:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.