Ļoti ambiciozs cenas pieteikums mazauto, kuram teju 15 gadi:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti ambiciozs cenas pieteikums mazauto, kuram teju 15 gadi:
Un ko tu ar to gribi pateikt? Ka placis tirgo sapuvušu Hondu ar sadilušu stūri pa neadekvātu cenu?
Vari viņu nopirkt caur Mogo, tad cena būs 7000 EUR.
Nav aizliegts tirgot par kādu cenu gribās, tik pirkt gribētājam jāatrodas. Auto ar redzamiem/esošiem defektiem, dauzīts, 2005. g., 3.5k Eur, mazauto, 90tkm pirmajos 10 gados nu nu, tur būs krietni jāpapūlas, to plusiņu grūti saskatīt.
Cik reālu pircēji ir bijuši? Ir interese vispār?
Skatījumu skaits izskatās aizdomīgs, spriežu pēc mana auto, pat pa nakti skatās vai nu roboti, vai kāds iejaucās. Var jau būt, ka citu laika zonā esošie cītīgi meklē lietotu auto pērles.
VWfans rakstīja: Ļoti ambiciozs cenas pieteikums mazauto, kuram teju 15 gadi:
Ambiciozs?! Da ko Tu zini par ambiciozitāti...
Lūk šis ir ambiciozs:
Tak paņemiet kāds uzvaniet! Cilvēkam vismaz mierīgāks prāts bus????
www.ss.com/msg/lv/cars/transport/nissan/pulsar/bnnxnc.html
Lūk, pierādījums, ka es par savu Hondu prasu par daudz.
Izpušķo textu, pievieno skaistākas bildes un und Slavinošāku aprakstu.Ka reku tagd būtu tiem Loheim dzīvē beidzmā iespēja ar uzticamāko motaru un aka ideāls Sievietei utt..Uzliec 7999,-
VWfans, vai izdevās pārdod Jazz?
aigi rakstīja: VWfans, vai izdevās pārdod Jazz?
Ja jau klusē tad nē . Vismaz varēja atskaitīties cik reizes zvanīja , cik no tiem pārpircēji .
Varam dzert šampanieti? Tiešām!
Nē, nepārdevu. Trīs nedēļu laikā, kamēr stāvēja sludinājums, neviena zvana. Cena bija uzlikta 9700 EUR. Nolēmām vairs nelikt uz pārdošanu, bet kādu laiku pabraukt.
-es tak teicu 7900 likt, nevis 9700
Izvēloties mašīnu jāņem vērā arī tālāk pārdošana, ja vien nav plāns braukt līdz tolmetam.
Mazā klase lv nekotējas, un nav arī VAG.
Rozā Citroen c3 būtu vēl grūtāk pārdot, bet spaiņa krāsas golf - daudz vieglāk
Nav viena faktora kas strādātu visās auto un cenu grupās, Ā nē ir gan-cena.
Jauns semīrs 100k, trīsgadīgs 60, starpība diezgan manāma, jauns jazz 14, trīsgadīgs 9. Procentuālais zaudējums līdzīgs, absolūtā daudzumā nekāds.
Nez, kā šim cilvēkam veiksies ar Honda-Jazz pārdošanu?
O, jopcik! Gandrīz 4 gadīgs un teju pa jauna cena. Nu interesantas cilvēkiem tās fantāzijas par cenu. Mož jāpārdod savējais pa kādiem 12K Dabūtu i pirmo atpakaļ iemaksu i nopelnītu pa virsu
šī sludinājuma pēc arī tev jautāju vai izdevās pārdod, jo šis ir kosmoss.
Droši vien vēl čābīgāk, kā Tev...
Šādi "biznesmeņi" viens otru pamudina likt kosmiskas cenas - paskaties ss, ka fans tirgo savu lūzni par 10k, piemet, ka tev labāks+kaulēšanās %.
Pārdošu savu lietoto, nopirkšu tādu pašu jaunu un vēl nopelnīs...
Bet šitam Honda-Jazz ir labs aprīkojums un minimāls nobraukums.
Bet cena mērenā kosmosā
ezis71 rakstīja: Rozā VAG spaini arī būs grūti pārdot.
Vienalga daudz vieglāk nekā hondu vai egli - jo atradīsies pietiekami daudz cilvēku kam krāsa būs pajāt un svarīgāk būs pazīstami un pārbaudīti dzelži, un kas par adekvātu cenu būs gatavi paņemt. Tikmēr fans savu hondu, vai tu savu egli, variet padarīt pievilcīgu tikai ar zemu cenu - tavas egles gadījumā vēl bez zemas cenas vajadzētu arī svaigu apskati.
No savas pieredzes. Esmu pārdevis vairākus auto virs tirgus cenas. Tad tiem jābūt ļoti aprīkotiem un arī steriliem daudzējādi. Varbūt konkrētā Honda arī ir sterila un kopta ar caurspīdīgu ekspluatācijas vēsturi, tomēr... vāji aprīkoti auto mūsu tautai vienkārši nepatīk.
Ja tiešām ir vēlme pārdot, saimnieks cenu nolaidīs. Tas tad būs vienīgais arguments to auto pirkt. Citādi tāda pārdošana uzskatāma par ākstīšanos. Cerība ir naiva, goda vārds.
Starp citu, neslikta doma ir nepažēlot (agrāk 25 eur) naudu BRC par novērtējumu. Tāda principā būtu daudz maz reāla reklāmas cena un kādam varbūt tas likties labs iemesls tādu auto iegādāties līzingā. Kam vērtējums taisāms tik un tā.
Lūk, tā jāmaksā mazlietotam mazās klases auto: 9 tūkst.eiro, nevis 11...
Bet nu salons šķebinošs. Es nevarētu katru rītu tādā rāpties iekšā....
Kko stipri atgādina tas priekšējais panelis.... kautkas no 90tajiem
Kā tu hondā spēj ierāpties?
Tu laikam nekur neesi bijis.....
Hondā neesmu - tik turīgus pensionārus kas varētu atļauties tik jaunus mašīnu izstrādājumus, nepazīstu - pārējie pazīstamie cilvēki grib braukt ar mašīnām, nevis liellitrāžas četrriteņu mopēdiem. Tāpēc nākas iztikt ar bildītēm internetā - palūrēju ss'ā kā izskatās akords no iekšpuses - laikam iepriekšējā paaudze - panelis izskatās +/- tāds pats kā tai fābijai, ļoti iespējams ka nekvalitatīvāks - kas iekrita acīs - tā kā maģis tur ir huiņa - bet priekš tādiem jūsmiņiem kā tu noteikti tāpat ir nosaukts par "magic stereo" vai kaut ko tādu - bet ja ieliktu pogas viduskonsolē, kā tas ir mūsdienu mašīnām pieņemts, tad uzreiz tas akords sāktu maksāt kā vācu mašīna - tad tur sakabināts nenormāli daudz pogu uz stūres. Es jau nu tomēr iekāpjot mašīnā gribētu paņemt rokās stūri, nevis klaviatūru...
Bildītēs redzēju ka akords sūds, mk2 bestest
Gaumes jautājums. Jebkurā gadījumā, domājot par mašīnu, kurā ir daudz knibuļu, man uzreiz nāca prātā C6, ar kuru iepriekšējos divus vakarus bakstījos - tur, kā jau vācu mašīnai, viss ir +/- normāli un loģiski uztaisīts - uz stūres ir tieši tik pogu, cik vajag [kaut kādas sešas; neskaitīju], bet MMI kruķī ar labās rokas galā stāvošiem ripuļiem un pogām...
Skatos, ka saimnieks šo Hondu pārdevis dīlerim tālākai tirgošanai:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/bnkpx.html
Dīleris pat piemetis 500 eiro pie cenas - bija 11200, tagad 11700.
Nez par cik dīleris nopirka - 9700 ???
Man Dacijas dīleris piedāvāja 7600, ja pie viņiem pirktu Duster.
Pakaulēties nevarēji?
6dien biju Nipponā un tieši šo Jazz nopētīju.
Komplektācija šim ir labāka kā Tavējam.
Jā, piekrītu - automāts, navigācija.
Kopš liela ekrāna telefonu izplatības lētu OEM navigāciju par baigo ekstru neuzskatu
Gluži kā lidmašīnās vairs izklaides ekrānus priekšā vairs nevajag.
Auto ar lidmašīnu sacenšas - kuram ir sūdīgāks ekrāns. Auto oem navi cenas vnk kosmoss, windows 95 par 3x ipad cenu, tagad gan sapratuši un daži liek tikai ekrānu+vadības pogas, ar ko android auto/carplay diriģēt.
Un tad vēl 50 vai 100eur par oem karšu atjauninājumu
Un pats interesantākais ir tas, ka pārbaudot caur CSDD TA uzlīmē redzamo reģ.Nr.redzams ka vecā Jazz vietā nopirkts tāds pats pilnīgi jauns Jazz!
Oplīzē mēģināja pārdot virs atlikušās vērtības, nesanāca, atdeva atpakaļ, tagad lai dīleris čakarējas
Atbilde ir vienkārša - Jazz ir labs un tehniski uzticams auto. Es arī no veca Jazz uz jaunu pārgàju 2017.gadā.
Oplīzes termiņa beigas droši vien ir pareizā atbilde, kāpēc tirgo, jo vietā paņemts tāds pats, brt jauns. Daudzi uzņēmumi tā dara
Būtu interesanti zināt, cik ir tirgus vērtība tam jazz, t.i. par cik dīleris pārdos, 11700 ir kosmoss
Domāju, ka agrāk vai vēlāk, bet par šādu cenu to pārdos.
Jauns šādā komplektācijā maksā ap 17 000 EUR, konkrētajam nobraukums nav liels.
Pircējs atnāk uz salonu skatīties jaunu Jazz, bet turpat ārā stāv gandrīz jauns, bet par 5 tūkst. EUR lētāks.
17000 ir list price. Hondai nav atlaižu akcijas un ar pārdevēju neko nokaulēt nevar? Dīleris it kā zin ko dara, bet ir arī gadījumi, kur gadu marinējas placī
Hondām jau no laika gala nekādas baigās akcijas nav. Maksimums, pieliek klāt KASKO un/vai apkopes garantijas laikā. Pa retam ir nolikatvas izpārdošanas, bet tad arī tās atlaides nav kā citiem dīleriem.
Tad laikam līdzīgi kā dacia.
Ja man vajadzētu mazauto ar AT, pirktu jaunu yaris par 13800, nevis nobrauktu hondu par 11700
Un par 17000 var dabūt yaris hybrid, kas arī ir labāks piedāvājums.
Honda ir variants, ja plāno braukt līdz tolmetam, vecāks modelis ar lētākām tehnoloģijām remontam
Nobrauktu? Tiešām nopietni? Pats tad tikai ar nullītēm braukā?
4gadīgs, 40000 dricelēts pa pilsētu īsos braucienos, kur tas motors knapi paspēj uzsilt
Es tiešām pieliktu 2k un paņemtu yaris nullīti.
Jā, bet tu aizmirsti subjektīvo faktoru. Piemēram, man riebjas Toijotas tīri dizainiski, bet Honda patīk.
Bensona laikā vispār atlaides nekādas nedeva. Gribi pērc, negribi - rīt nopirks nākamais. Cik zinu, pat cilvēki ar "galiem" tur neko jēdzīgu izsist nevarēja.
Mazs pārdošanas apjoms - lielas cenas. Dzīvo uz Honda brenda reputācijas un cer ka pircēji paši atnāks. Un tā jau parasti ir, potenciālais Honda pircējs diezgan labi apzinās, ka viņš grib tieši hondu un ir gatavs pārmaksāt.
Citreiz šķiet, ka Honda īpašnieki ļoti pārvērtē savu auto vērtību. Honda pārsvarā ir labs auto, bet pārcenots gan. Es varbūt varētu saprast lietota CRV augsto tirgus vērtību, bet Jazz vai Civic gadījumā var tikai apbrīnot no kurienes rodas šādas cenas. Ar Toyota stāsts līdzīgs.
Uz ātro uzmetot aci Opel Corsa cenu lapā (laikam vecā cenu lapa), tāda mašīna ar automātisko kārbu maksāja 12382 EUR.
Dacia Duster ar mopēda motoru- 12 110 EUR. Nav automāts, bet te dabūjam kaut ko ar lieliem riteņiem.
Tad nu kāda sakarā, lai kāds pirktu LIETOTU Jazz par 11700. Tas, ka jauns maksāja neadekvāti daudz, nenozīmē, ka tādam auto nevar smagi kristies vērtība, dēļ neeksistējoša pieprasījuma. It īpaši, ja šeit runājam par neglītu, plastmasīgu mazās klases auto ar labu papildaprīkojumu. Vienkārši šāda kombinācija pēc būtības ir pretrunīga.
Kā jau līdizīgi iepriekš te rakstīja, potenciālais klients atnāk uz Honda centru, apskata pieejamos auto un saprot ka viss ir dārgs. Tikmēr pārdevējs mēģina iesmērēt "lētu" un "praktiski jaunu" Jazz par "super cenu", jo redzi, ka jauns maksāja TIK.
Šim pilnīgi piekrītu.
Arī tu uzķēries, vai ne? He-he...
Bet, pie tam, ņemot vērā, ka salona apdares kvalitāte Dusteram un Jazam īstenībā būtiski neatšķiras. Abi divi diezgan plastmasīgi. Vienīgi Hondai droši vien ir labāka audio kvalitāte. Vienīgais faktors, kas runā par sliktu Dacei ir - ej nu pārdod to naglu kasti daudzmaz adekvāti pēc tam...
Vismaz ss cenas lietotām dacia diezgan augstas. Dysterim pat pieprasijums varētu būt augstāks kā jazz
Dusterim noteikti lielāks pieprasījums. Tas taču ir 'džips" par mazauto cenu aka latvieša sapnis. Abi divi plastmasas konservu bundžas, bet Dusteris būs komfortablāks ar labāku skaņas izolāciju un kopumā tuvāks kompaktklases auto.
Īsāk sakot, Jazz no Hondas ir tikai nosaukums un cena. A Dusterim nosaukums nekāds, bet par mazāku naudu saņem krietni vairāk mašīnas.
Par 19k var nopirkt impreza ar AT. arī neiet, bet lielāka klase un 4x4 un par izturību klīst leģendas
Tieši tagad Honda-Jazz tiek piedāvāta ar atlaidēm 1,4 - 1,5 K apmērā. Laikam tamdēļ, ka modelis kļūst vecāks un drīzumā gaidāma jaunā paaudze.
Pirms 2017.gada februārī pirku savu Jazz, cītīgi izpētētīju mazlietotu Jazz piedāvājumu. Tolaik tas bija niecīgs. Milzīgs tas nav arī šodien.
Padziļināti izskatīju divus variantus - Jazz un VW Polo. cenu līmenis bija apmēram vienāds, bet Jazz dizains un aprīkojums man bija vairāk pieņemams. Turklāt ar Hondām man pieredze kopš 2007.gada. Tikai pozitīva.
Manam Jazz pēc nedēļas paliks 3 gadi. Tikko izgāju pirmsgarantijas beigu pārbaudi. Viss kā jauns. Jāatzīst, ka nobraukums arī pa 3 gadiem ir tikai 25 000 km.
Gan jau šis oranžais Jazz, kas Nipponā, atradīs savu pircēju. Un agrāk vai vēlāk arī VWfans savu Jazz nodos citam īpašniekam
Piedāvājums nav, jo nav pieprasījuma. Nevienam tādu mašīnu nevajag, ne jaunu, ne lietotu. Pat dienvidu valstīs, kur mazauto ir ļoti populāri, Jazz praktiski nemana. Eiropas auto ražotāji piedāvā daudz labākus auto par mazāku cenu.
Tikko apskatījos savā tabulā. Jazzam 3 gadu laikā ir veiktas 5 apkopes, nekādi citi remonti nav bijuši nepieciešamo. Kopējās izmaksas par apkopēm 753,42 EUR. Diemžēl braukt uz apkopēm dzina dators. Manuprāt, būtu bijis pietiekami, ja tās būtu tikai reizi gadā. Acīmredzot, mazais nobraukums ir par iemeslu mazākam apkopju intervālam.
Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes
Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133
Uzmanību piesaistīja šis teikums:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.