Auto Ford S-max, 2012 g, (nobraukums 170000) jūk pamazāk robotizēta kārba. Ko darīt? Iesakiet, škiet ir iebraukts auzās reālās. Būtībā kā sievišķis, iegrābos, neparakādamās netā, ka nevajag pirkt robotus.
1) remontēt, (ap 3000 remonta izmaksas sola), auto pirkts pa 12 000 pag. gada vidū (paldies dievam ne līzingā).
2) izpārdot detaļās, viss pārējāis ir labā stāvoklī, pārbaudīts.
3) mēģināt pārdot, izdzēšot visas kļūdas, apmanīt kādu un dzīvot ar sirdsapziņas pārmetumiem atlikušo mūžu...un mierināt sevi, ka kāds taču ir arī mani apmānījis...
4) jau sludinājumā norādīt, ka ir problems ar transmisiju, nolaist tos 3-4 tūkstošus un meklēt nākamo auto.
5) auto ir kasko apdrošināšana, bezmazvai kautko nodarīt auto tādu neatgriezenisku, lai sedz pilnu auto vērtību, jo pašrisks bojāejai ir 0%
Iepriekš pateicos par komentāriem, lai jel kādi tie arī būtu
Nodzēs kļūdu un atod perekupam. Ar sirdsapziņmas pārmetumiem būs jādzīvo viņam. Bet viņi jau imūni pret šo!
Ja remonts 3000, tad cik maksā jauns?
Cēsīs ir izcili robotu meistari. Kolēģim bija līdzīga šaize ar pasvaigu A6ar nobraukumu zem 100 000 km. Moller prasīja 4500, bet Cēsīs čāļi par 2500 restaurēja
Remonta gadījumā jāskatas kas jāremontē, ja tīri fiziski kas salūzis tad var mēģināt ja randomā met klūdas tad arī pēc remonta var nebūt perfekti.
vēl jau ir sestais variants-meklēt lietotu kārbu no maza noskrejiena mašīnas izmaksās 2-2,5 tūkstošus. Liela daļa no tiem auto vēl ir gana svaigi lai būtu reāli atrast labu kārbu.
Es ar par lietotas maiņu. Un ņemt tikai tagad, ja sakarīgs pārdevējs lietotai kārbai un ar mieru ir paņemt atpakaļ, ja ir pašam nezinot tomēr pusdzīva. Izvairīties no AutoHof.
Cēsīs ir profiņi, bet problēma tāda, ka viņi visdrīzāk nemeklēs problēmu, bet restaurēs visu kārbu. Kā jau es esmu minējis - varbūt viena detaļa tikai jānomaina un kārba noiet vēl otru mūžu.
Paskaties youtubā kā izskatās no iekšpuses šīs daudzpakāpju robotizētās kārbas. Restaurējot visu ir garantija, ka pēc tam kārba darbosies. Atrast to vienu detaļu var prasīt daudz vairāk laika, kuru nez kāpēc neviens klients nevēlas apmaksāt - jo nomainīt tak vajadzēja tikai to vienu štruntu, tad kāpēc tik daudz stundu rēķinā?
Tās stundas apmaksāt kaut vai būtu 400€, bet tie nav 2500. Restaurētai kārbai jā, dod garantiju, bet uz cik? Gadu? Tur nomaina uz aci redzamās bojātās detaļas, nevis saliek jaunas iekšas. Tik pat labi tieši pēc garantijas beigām nāksies otrus 2500 iegrūst, jo nobeidzās tā detaļa, kuru tad nenomainīja. Jebkurš garantijas devējs ir ieinteresēts, lai pie viņa atgrieztos. Te diemžēl ir LV, kurā 50% ir sirdī dzimuši Sašas ...uzticēties nedrīkst pat dīlerim, kur nu vēl servisam.
par 5.punktu labāk aizmirsti... ja radīsies aizdomas un nemācēsi pietiekami ticami acīs skatīties drošībniekiem, tad labākajā gadījumā paliksi bez atlīdzības, sliktākajā - dabūsi pantu par krāpšanu.
Sākumā kārba neslēdzās augstāk par pirmo, ja mašīnu nepasildīja 3- 5 min. Un tad arvien vairāk čakarējās, nepārslēdzās, pārslēdzās ar sitienu.
Recro taisīja pilnu restaurāciju. Tur viss esot bijis slikti, sajūgi slīdēja, laikam kaut kāds sūknis izbeidzies bija...Tai procesā arī hidrotransformators esot taisīts vaļā un restaurēts...
Kopā tas prieks maksāja 1600 euro. Auto 10 gadus vecs vw, kārba automāts parastais, ne - DSG, tas esot dārgāk...
Tagad, kā jau rakstīju, kārba darbojas labi, redzēs kā būs ilgtermiņā ....nu ja ļoti grib piekasīties, pēc remonta aukstai mašīnai jestrāk braukt sākot pārslēdzoties uz otro varēja just pārslēgšanās momentu, bet par sitienu nosaukt noteikti nevarēja. Tagad man liekas, ka tas ir izzudis...
cēsīs dod garantiju. Manam vojādžerim kārba plīsa 3 reiz. Pirmo reizi sataisīja cēsīs, tad, nenobraucot ne 15 km nojuka vēlreiz. Bez vārda runas mašīunu savāca, priekšnieks (īpašnieks) pašrocīgi pazvanīja atvainoties, un kārbu samainīja. 3. reize bija pēc vairāk kā 100 ooo km un vairāk kā 3 gadiem, kārba nojuka. Kā viņi teica, nojucis diferenciālis, ko pirmajā reizē neesot labojuši (?) diskusijās neilaidos, jo viņi pieda'vāja salabot vēlreiz par 1/2 cenu, un galu galā, tā garantija bija = tieši 100 000 km.
PN - voj'\adžeri pēc remonta nekavējoties pārdevu pirmajam perekupam. Apnicim man jams bija kā rūgta nāve
Pilnīgi noteikti Dodžs ir suds - diemžēl esmu spiests viņu pieciest (darba auto). Tam pat mešalka čakarējas, piekto robu ar cirtienu tikai var ieslēgt. Nedod dievs tādu mēslu ar automātu... Dodžs, starp citu, atkal stāv remontā jau mēnesi - gaida no usas divas blīvītes - solīja pēc 10 dienām, tagad jau 30 dienas pagājušas.
Un atceros, ka tu biji tas, kurš forumā deklarēji, ka ar automātiem braukājot dzīves saimnieki, mešalkas pērkot tikai nabagi.
Atvaino, bet jābūt debilam lai pirktu asv auto ar mešalku.
Viņi taču tādas nemaz neražo. Laikam dažas priekš nabagiem vai kolhozniekiem ieliek. Pat nezinu, kas tā par kārbu. Vai nu nopirkuši no kādas firmas, vai paņemta no 1940.o gadu krājumiem...
No tām kārbām, kuras ražo līdz mūsdienām, Kraislers "pats" taisīja vienu manualo kārbu - Chrysler NSG370. Turklāt tā tika izstrādāta Vācijā ( Mersedesa mantojums).
Pēdējā, ko viņi taisīja paši tika taisīta līdz 2005 ajam gadam. New Venture Gear 4500.
Pārējās, arī mūsdienu mešalkas ir pirktas. Tās ražo citas kompānijas.
Man T4 busam kārbu sataisīja Rīgā, SIA Vittrans, Gjertrudes ielaa, mob. tel. 29405790, Vitalijs. Pirms tam cenu uzprasīju Recro, saskaitīja ap 800 eur, Vittrans pilno restaurāciju veica pa 500 eur. Pēc gada busu pārdevu, kārba strādāja normāli. Atsauksmes par viņu internetā visādas, bet vairumā pozitīvas.
Viens no iespējamā atsaukuma (ja tāds vispār eksistē) priekšnoteikumiem gluži pamatoti būtu veiktās apkopes (kārbas eļļas+filtra maiņa). Ar pareizajiem materiāliem un rituāliem. Pierādāmas, tātad pie dīlera. Šķiet, ka topika temats ir Getrag izstrādājums, ko Ford lietotāji pazīst kā Powershift (atslēgvārdi - 6DCT450 MPS6). Ja tā, tad eļļas+filtrs jāmaina ik 60 t.km vai 3 gados. Ford auto garantijas periods ir 2 un/vai 3 gadi un/vai 100 t.km. Tāpēc, reālistiski skatot, tipiskā gadījumā 170 t.km kārba otro maiņu (vai pat abas) varbūt nav piedzīvojusi vispār, vai arī ir pārcietusi tā sauktās "analogās kvalitātes" materiālus un kompetenci. Ar attiecīgām sekām abos gadījumos.
Iemesls tur ir jau izstrādātāju līkrocība. Kārbas līdz 2014 gadam satur neveiksmīgus konstruktīvos risinājumus. Dīleriem ir zināma remonta tehnoloģija, kas jādara lai kārbu "apgreidotu" uz drošāku variantu (blīvslēgi citi, softs cits utt.) Bez kompleksa remonta viņa juks atkal. Ja Recro vai cits remonta kantoris to tehnoloģiju zin - lai tik remontē, nekas kosmisks tur nebija jādara. Varbūt te sanāk paskatīties pēc VIN : www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Ja nav apkopju vēsture pie dīlera no pirmās dienas - tad nekā.
P.S. AUDI ir viens kauna traips sākotnējiem automātiem MULTITRONIC, visā pasaulē tie masveidā beidzās un nobeidzas joprojām, bet ražotājs tikai piedāvā iegādāties jaunus katram pircējam - jo tie praktiski nelabojami. Pie dīlera tāds maksā ap 8k eur
Artilērijas ielā radinieks pirms dažiem gadiem remontēja kārbu (Peugeot, kaut kāds 2008.-2009.g.)
Bija garantija no iepriekšējā pircēja, bet ikai daļēji piekrita segt, jo uzskatīja, ka vaina nav garantijas ietvaros 100% sedzama.
Neko par priekšvēsturi un iemesleim atteikt visu remontēt pa garantiju nemācēšu teikt, bet radinieks pie viņiem saremontēja un nu jau kādus trīs gadus brauc bez problēmām.
Vot braukāju ar savu Clio 10 gadus ar automātu, i problēmu nezināju, i kārbā ne eļļu mainīju, nu tikai tekošās apkopes.
Nu bet redz sagribējās lielāku auto.
Tagad pasaktoties apkārt, ja pat no šīs mašīnas tikšu vaļā. Man ta gribēsies ar ko lielu un automātu. A jaunākām visām mašīnām drošvien ir šādas cimperlīgas kārbas.
Ko darīt... jūk robotizētā kārba (fordam)
Auto Ford S-max, 2012 g, (nobraukums 170000) jūk pamazāk robotizēta kārba. Ko darīt? Iesakiet, škiet ir iebraukts auzās reālās. Būtībā kā sievišķis, iegrābos, neparakādamās netā, ka nevajag pirkt robotus.
1) remontēt, (ap 3000 remonta izmaksas sola), auto pirkts pa 12 000 pag. gada vidū (paldies dievam ne līzingā).
2) izpārdot detaļās, viss pārējāis ir labā stāvoklī, pārbaudīts.
3) mēģināt pārdot, izdzēšot visas kļūdas, apmanīt kādu un dzīvot ar sirdsapziņas pārmetumiem atlikušo mūžu...un mierināt sevi, ka kāds taču ir arī mani apmānījis...
4) jau sludinājumā norādīt, ka ir problems ar transmisiju, nolaist tos 3-4 tūkstošus un meklēt nākamo auto.
5) auto ir kasko apdrošināšana, bezmazvai kautko nodarīt auto tādu neatgriezenisku, lai sedz pilnu auto vērtību, jo pašrisks bojāejai ir 0%
Iepriekš pateicos par komentāriem, lai jel kādi tie arī būtu
Sērīgā.....