Lietots Volvo XC60

Silva Reģ.: 25.09.2017

Jūsu domas par konkrēto piedāvājumu drīkst lūgt?

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/xc60/bdnhho.html

 
1 2 3 4 5 6 7 8
Nortel Reģ.: 16.03.2007
7 0 Atbildēt

Zināmā mērā atbalstu VWfana viedokli. Jauns auto ir jauns auto.

Vienīgi pirms tam ir jāizlemj kādam nolūkam šis auto būs nepieciešams, vai tikai pakaļas pārvietošanai vai pontošanai.

Ja tikai pakaļas pārvietošanai, tad par lietota auto budžetu noteikti ņemu jaunu auto (protams, ja budžets ir pietiekošs). Jo jaunam auto ir garantija, tagad bez papildu maksas tagad dod arī pagarināto. Pakaļas pārvietošanai pilnīgi pietiek ar bāzes versiju, plus dažas ekstras. Tev nav jātur krājkasīte neplānotiem izdevumiem. Nav jāuztraucās par to, kas tam auto ir darīts un kas vēl būs jādara. Nav jāuzmin un ar UV lampu jāmeklē iepriekšējā/-jo īpašnieku dzīvesveids. Sēdies un brauc. Un brauc, un brauc, un brauc kamēr apnīk.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
8 3 Atbildēt

kas tur labi aprīkots, viņam pat nav galvenais nepieciešamais aprīkojums, pilmpiedziņa, Bez tās neredzu tādai mašīnai jēgu, tad labāk par to naudu pērk parastu kompaktnieku, vismaz būs pa šoseju konfortablāks

650 Reģ.: 25.01.2017
5 2 Atbildēt

Kā tas ir, kad auto "vajadzīgs pontošanai" ? Ir kaut kādi kritēriji, pēc kuriem var "ieteikt" citam cilvēkam kā viņam savu naudu tērēt? Priekš kam pakaļas pārvietošanai būtu jāiegulda 2x lielāka summa un jāuzņemas mistiskas saistības mistiski ilgu laiku to lietot? Ja cilvēkam patīk 4wd Volvo, ar skaistu ādas salonu un visu nepieciešamo, kāpēc viņam ir jāpērk štruntīgākas komplektācijas, 2wd un sev nesimpātiskas markas? Kas tāds var notikt lietotam un ne miskastē paņemtam Volvo pie 10-12k plānotā gada nobraukuma, lai attaisnotu liekus 10k eur, neskaitot dažādus apslēptos tēriņus? Varbūt tam jaunajam Tuksonam pa garantiju par velti kāds mainīs eļļu,bremzes un riepas un par velti veiks plānotās apkopes?

feciic Reģ.: 09.05.2008
6 2 Atbildēt

Lielākā problēma ar lietotu ir nezināmā vēsture, tādam XC60 nopērkot sūdu uz kociņa zelta papīrītī var diezgan viegli ielikt vēl pusi no pirkuma cenas-automāts/spararats, turbīna, sprauslas, sadales kārba, kvēpu filtrs, elektrobloki, kuri tur nav maz. Ja vēl to visu remontē pie dīlera vai Markusā un auto pirkts par max budžetu tad diezgan ātri iestājas vēlme to auto nogrūst no kraujas.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Piekrītu Feciic.

feciic Reģ.: 09.05.2008
4 0 Atbildēt

Ar šo es negribēju teikt ka lietots ir sūds-jātur abas acis vaļā un nevajag pārsteigties ar pirkumu.

Man lietots S-max ar tūliņ sasniegtiem 300k būs izmaksājis mazāk nekā Tev fabija pie vienādi nobrauktiem simts tūkstošiem.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
5 0 Atbildēt

Tukuma un apkārtnes autoplači pilni ar visādiem xc- aizdomīgi daudz, kas liek aizdomāties, kāpēc tā

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
7 1 Atbildēt

Tapēc, ka ļooti pieprasīts auto LV, ja ir normāls eksmplārs, kalpo labi!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

Iesaku lielisko KIA-Sportage par 18 tuukst.EUR:

www.kia.lv/models/show/Kia-SPORTAGE/

650 Reģ.: 25.01.2017
0 6 Atbildēt

Autorizētaiis Tirgoni, uzskati mums te komplektāciju- ko īsti tu tur piedāvā par tiem 18k. Paņem pats ieej tur tajā suuda konfigurātorā, kurš tur acīmredzami priekš lohiem ir uzkonstruēts un pastāsti- kas īsti tur par tiem 18 ir ietverts un kas apzināti noklusēts.

Piemet vel cenai arī grīdas paklājiņus un tonētus stiklus- lai nav kauns, ka pie rimi visi lūrēs uz tiem grīdaslupatas kompozīta sēdekļiem. Un 69-ātrum-manuālis tas ar ir ok, bet vai tik tur par Neitrālo ātrumu nebūs kkas jāpiemaksā no veikala izbraucot? Atpakaļgaita diez ietilpst tajās izmaksās? Sajūgam poedālis ir, jeb arī tas par extra maksu nāk? Kaut gan, tak bez paklājiņiem vari braukt- iesipt tur kādu vecāku avīzi ko nav žēl un miers.Vienkārši jau Zakaļebejal ;P

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 3 Atbildēt

Kondicionieris KIA-Sportage ir, tātad auto ir baudāms jau bāzes komplektācijā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 4 Atbildēt

Man ir tāda sajūta, ka Tev dīvāns mājās arī ir par 200eur, televīzors 32 collu, pirkts akcijā Euronics, trauku mašīnu esi redzējis tikai reklāmās un veļene ir labākā gadījumā lietots Elektrolux ala 95', mobīlais mazcenas Huawei par 7eur mēnesī, drēbes arī no pārtikas lielveikala.

Mašinu gan nez kāpēc jaunu skaties...bet nu maksimāli lētāko ko var dabūt!

imzz Reģ.: 27.02.2015
6 1 Atbildēt

Atvainojiet, ka iejaucos "sarunā", bet tas istablietu uzskaitījums jau ir komisks, tad tik turpini -- suns krancis, papagailim spalva nogājusi, sieva -nekas sevišķs, noteikti ne "premium klases" lietota Džilindžera sieva , piemēram, bērni - ne šis, ne tas, lauku mājas - grausts utt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Kondicionieris bez klimatkontroles diezgan bezjedzigs pasakums, ar kuru tik iesnas var iedzivoties, ,un atkal krosovers bez piedzinas, cik atceros daama mekleeja auto ap desmit tukstosiem ne divreiz dargaaku, ta ka drosi vien sis piedavajums ne visiem pacelams, jo lizings arii sadam auto pat uz septiniem gadiem buus pāri par 300 euro menesii plus vel parspiletas apkopes lai nezaudeetu garantiju, bet pec 7 gadiem par auto stavokli bails pat iedomaties nu knapi ar tiem kia 300 tukst var nobraukt, bet pec 7 gadiem visticamaak ,ka buus vairaak

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Jā, sūkājam un baudām.Pilnīgā MEESLA komplektācijā. Ar TĪŠĀM samuhļotu cenulapu un demagoģiski starp rindām APSLĒPTU pamataprīkojuma patieso uzskaitījumu.Fans demagogs un tupa suuda pljuutītājs, kurš visu ceļu profesionāli izvairās no konkreetu jautājumu atbildēšanas.Fufeļa stūmējs visīstākais.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
2 0 Atbildēt

Pēc auto uzturēšanas izmaksām skatoties, man sanāk, ka jauns, bet lēts auto pats par sevi, ir ar līdzīgiem izdevumiem uz 1km, kā padzīvojis normāls auto ar saviem remontiem. Pie nosacījuma, ka visus remontus veic servisā. Jauna auto fetišisms attiecībā pret komfortablu auto- gaumes lieta.

imzz Reģ.: 27.02.2015
3 0 Atbildēt

Jauna auto fetišs? Ir nu gan apzīmējums. Es drīzāk teiktu, ka mūsu sabiedrībā ir nojāto premium klases auto fetišs ar motivāciju, lai nebūtu kauns no kaimiņa ;)

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
2 0 Atbildēt

Tā varētu būt. Man nekad nav bijis jauns auto un nezinu tā izmaksas uz 1km. Taču man ir lietots xc60 un tam divu gadu periodā lietošanas izmaksas (degviela, nodokļi, remonti, apkopes, riepas, mazgāšana, utml.), neskaitot vērtības kritumu, ir 0,25 EUR /km.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Man gan Merivai, gan Fabijai, gan Jazzam šīs izmaksas ir krietni mazākas.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Tās šeit kādu "jāj" topikā par lietotu xc60? Vvarbūt tur pierēķināji sev "piemaksu" par aktīvu muldēšanu vai to merivu pēc 8 gadu mazohisma pārdevi dārgāk nekā nopirki??

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

domaaju,ka taas izmaksas ir krietni treknas, nu ja videji menesii nobrauc apmeram 4000 tad tas pa 0.25 uz kilometru menesii sastaadiitu 1000 eiriki, ta degvielaa tas max buutu 250eiriki, lai gan ta summa varetu buut mazaaka ap 200 eiriki reali(te nedomaju bendziina auto kur izmaksa par degvielu buus krietni lielaaka), tad paari no degvielas paliek menesii 750, kas gada laikaa ir 9000, tur jai tads pats Volvo sanaak nopirkt. Domaju, ,ka man sanaak reaali ap 0.1 eiro uz kilometru un tad gada laika paliks pariap 2000eiro ,kas domaju 12 gada skodai kaa ir man ir pietiekami, tur jau remonti pa leeto, tiko kolotkas prieksaa nomainiiju 20eiriki kolotkas 10 par darbu,lai gan kas tad tur par darbu

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
1 0 Atbildēt

Skaidrs ir viens, jo vairāk nobrauc, jo mazāka 1km pašizmaksa, jo tādas lietas, kā KASKO, OCTA un TA ir izdevumi, kuri ir neatkarīgi no nobraukuma. Protams, ka SUV ekspluatācijas izmaksas nekad nebūs tik zemas, kā kopmaktklases auto. Man šie 0,25 eiro uz 1km sanāk gadā nobraucot ap 18000km, no tām degvielas izmaksas sastāda 0,08 eiro centus uz 1 km, tātad tikai 30% no visiem auto ekspluatācijas izdevumiem. Kādam tas var likties daudz, kādam normāli, kādam maz. Viss atkarīgs no katra ienākuma līmeņa un vēlmes autopriekam atvēlēt noteiktu naudas summu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 1 Atbildēt

Man Fabijai uz 101 tūkst.km nobraukumu 49 mēnešos izmaksas ir drusku pāri 11 tūkst.EUR, neskaitot auto iegādes cenu. Tādējādi sanāk 10,84 centi uz kilometru. Ļoti labs rādītājs!

MelnaPiektdiena Reģ.: 20.12.2016
6 0 Atbildēt

Ar rīteni būtu vēl mazāk, iesaku izmēģināt!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

tas izmaksas ir tādas,tapēc ka bendzīnieks un vēl ar mazu motoru,kas visu topasākumu padara neekomiskāku ,jo motoram trūkst jaudas un pedālis jatur visu laiku grīdā, kas patēriņu rada zem 10 litri uz simts, un motoru resurs arī doimāju pie kādi 300 tukst točna beigsies,un tur nuekonomika nekā nesanāk,ja pēc pieci gada jamaina motors

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Jāierēķina arī vērtības kritums. Pieņemot, ka Fābija maksāja 12000 un tagad būs vērta, teiksim, 4000 (ciparus minu, nav laika pārbaudīt), tad vēl nāk klāt 8 centi/km vērtības kritumā.

Tiesa - 19 centi/km tāpat ir ļoti maz, bet stipri vairāk, nekā 11...

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Cik gadīgu pirki? Vai skatījies, kurā valstī pirmā reģistrācija? Un, cik lielā mērā skatījies nobraukumu?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

pirku divgadigu ar 200tukst nobraukumu skoda superb 1.6dizeli dzinejs vareja buut spriganaaks, bet ekonomisks gan peec sunja zem 5 litri pat neticejas, pirku zviedrijaa tapec izcelsmes valsti neskatiju jo cereju ka nav zviedrijaa ievests no tresas pasaules valstiim, nobraukumu zviedru masinaam viegli pa velti parbaudiit internetaa ievadot zviedru registracijas numuru, ja uzlikek lv numurus un visi dokumenti kur ir zviedru registracijas numurs nobedzinaats tad gan bedigaak uzinaat nobraukumu vienigi caur dna var meginaat par maksu uzinaat. ja skatijos nobraukumu vw grupas masinas 200tukst nobraukums nav nekas daudz , patlaban ir noripinati pāri par 400 tukst nekadu lielu problemu nav vel bijis unpagaidam ar nejuutu , bet dzīve radiis

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Man liekas, izvēlēties pirkt auto, kurš tērē 6-7L jau ir diezgan liela domāšana ar galvu, jo tas ir MAZ!!! Uztraukties vai tie būs 5,8 vai 6,7L, tā ir kapeikpi....! Nedomāt ar galvu - dzīvot 9 stāvenē un nopirkt 2003.gada BMW 750i!

Taviem riskiem nenoskrāpē, nenozog, nenoplīst ir domāta Kasko polise un 5 gadu garantijas serviss. Kas nafig jaunai mašīnai ir sarežģīts remontos??? Kurš Tev viņu liek remontēt!?! Dročīt un nodarboties ar seksu Tu šobrīd vari lūkojoties uz plakātiem virs dīvāna, kuros ir redzamas jaunas mašīnas!

Saņemies un saproti, ka eksistē arī medaļas otra puse un visi tie, kas pērk jaunus labus auto nav lohi, drīzāk viņi ir "biš" gudrāki par Tevi, jo viņu prātus nepārņem problēmas, ka tik nesalūzt auto!

6-7 litri nav daudz, bet jautājums, vai tas ir adekvāti. Tev pa lielam ir tāda cūkas pieeja - cik varēt, aprīt, pārējo iemīdīt dubļos.

Varētu jau ticēt tai tavai pasakai/ilūzijai par kasko polisi, tikai ir viena problēma - tu varbūt tici ka tas ir līdzvērtīgi, bet nav. Kaska cīnās ar sekām, bet nenovērš cēloņus. Tev, iespējams, nav svarīgi, vai tev brīdī, kad jābrauc, mašīnas tur varbūt nav, jo tā ir nosperta, jo brauciens nav svarīgs, galvenais ka kaska atmaksā zaudējumus - man ir. Ja tev mašīnu kāds noskrāpē, kaskas risinājums arī diemžēl nebūs tāds, ka tev, kamēr tu strādā, atbrauks, savāks mašīnu, un pēc tam atvedīs atpakaļ - nē, tu pats brauksi kaut kur, tērēsi savu laiku, nervus un visu pārējo. Man personīgi labāk patīk gaiši brūni mati - tev laikam labāk sudraba krāsas.

Un tie, kas pērk jaunas kastes [labas reti kad], gudrāki nav, toties bieži vien ir vieglprātīgāki - prātus nepārņem doma par palikšanu uz ceļa, līdz brīdim kad tas notiek. Pa lielam ir trīs tādu cilvēku grupas - tie, kas dalās ar pieredzi, tie kas nedalās, un tie, kam paveicas. Reku kasiņš, piemēram, ir godīgs un dalās - viņa evakuatora lietošanas pieredze ir nesalīdzināmi bagātāka par manējo. Ja nebūtu lasīts pietiekami daudz citu stāstu par jaunu lamatu nopietnu mezglu plīšanām, varētu uzskatīt ka viņš ir neveiksminieks, bet kā jau kopējā aina rāda, tā nav.

Un vispār tevis nosauktos cilvēkus kā reiz šāda doma pārņem daudz biežāk par mani - mani tāda lieta neuztrauc, jo savas mašīnas tehnisko stāvokli kontrolēju es pats, un tā sastāv no kvalitatīvām detaļām. Tikmēr šie cilvēki ļoti bieži saprot ka brauc ar lētiem sūdiem kas tūlīt, tūlīt sāks šķīst, un tāpēc ik pēc dažiem gadiem jāmaina. Vari neapgalvot ka tā nav, jo šī paša foruma lietotāji to vairākos topikos raksta, starp rindiņām, protams - tiešais teksts parasti ir "mašīna ļoti patika, bet beidzās garantija" vai kas tāds.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kā Tev patīk sev iestāstīt, ka to ko dari ir vispareizāk! Viss pārējais, kas apkārt notiek ir slikti, dārgi - neizdevīgi!

Tak paskaiti savu laiku, cik pavadi skrūvējot savus vēsturiskos spēkratus? Tās nav neērtības? Tev protams nav...to man te tūlīt atbildēsi - hobijs!

Ej strādāt...6-7L cūkas pieeja...man pat vairs nav ko teikt!

Esi bijis kādreiz 5* viesnīcā atpūsties? Vai tādas lieto tikai sapuvušie kapitālisti?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tevis pieminētais Kasinsh šobrīd ir patīkami pārsteigts par patēriņu 7,5-8L robežās, ja 6-7L ir cūkas pieeja, tad ar kuru galu domā tādi cilvēki kā viņš?

Kas Tavu prāt ir adekvāti? Ja brauc kā normāls cilvēks, šoseja ap 110km/h, pilsēta ap 30% no kopējā nobraukuma, mašīnas pasmasa vismaz 1,5T?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Pilsēta Rīga, nevis Preiļi.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Pirmkārt, cik % no automobiļu īpašniekiem ir tādi skrūvēšanas entuziasti kā Tu? Otrkārt, cik % no automobiļu īpašniekiem/lietotājiem spēj novērtēt automobiļa tehnisko stāvokli?

Ja kā vienīgo pareizo piemēru ņemam Tevi, tad visi būtu ar automehāniķu sertifikātiem vai caurām dienām sēdētu benzīngalvu forumos. Bet katram tomēr savas prioritātes.

Heiteris Reģ.: 21.01.2017
2 2 Atbildēt

pa ķeksi...

Skatos, ka vidēja gaisa temperatūra ir ap ~ 10+ grādiem līdz Oct beigām, nu kāda jēga likt tās ziemas riepas pie +15 un uz augšu tagad ?

aqva Reģ.: 22.07.2016
0 0 Atbildēt

Jāskatās minimālā, nevis vidējā gaisa temperatūra, jo tāda būs no rīta, kad brauksi uz darbu. Es teiktu, ka minimālā gaisa temperatūra 0...+4 grādi skaidru un gaiši norāda, ka pienācis laiks pāriet uz ziemas riepām.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 4 Atbildēt

Nu,kas ir gaili,apdirsies?

Damn Reģ.: 07.12.2003
10 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man gan Merivai, gan Fabijai, gan Jazzam šīs izmaksas ir krietni mazākas.

Arī braukšanas prieks ar Taviem auto ir daudzreiz mazāks.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

imzz rakstīja: Atvainojiet, ka iejaucos "sarunā", bet tas istablietu uzskaitījums jau ir komisks, tad tik turpini -- suns krancis, papagailim spalva nogājusi, sieva -nekas sevišķs, noteikti ne "premium klases" lietota Džilindžera sieva , piemēram, bērni - ne šis, ne tas, lauku mājas - grausts utt.

Var jau paironizēt par cilvēka paradumiem, uzskatiem u.tml., bet aiztikt un ieņirgt par ģimeni ir vienkārši pretīgi...

imzz Reģ.: 27.02.2015
5 2 Atbildēt

Es to nesāku ;) Es tikai papildināju sarakstu , novedot to līdz absurdam.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: pirku divgadigu ar 200tukst nobraukumu skoda superb 1.6dizeli dzinejs vareja buut spriganaaks, bet ekonomisks gan peec sunja zem 5 litri pat neticejas, pirku zviedrijaa tapec izcelsmes valsti neskatiju jo cereju ka nav zviedrijaa ievests no tresas pasaules valstiim, nobraukumu zviedru masinaam viegli pa velti parbaudiit internetaa ievadot zviedru registracijas numuru, ja uzlikek lv numurus un visi dokumenti kur ir zviedru registracijas numurs nobedzinaats tad gan bedigaak uzinaat nobraukumu vienigi caur dna var meginaat par maksu uzinaat. ja skatijos nobraukumu vw grupas masinas 200tukst nobraukums nav nekas daudz , patlaban ir noripinati pāri par 400 tukst nekadu lielu problemu nav vel bijis unpagaidam ar nejuutu , bet dzīve radiis

Toties zviedri diezgan aktīvi tirgo savus izbijušos taksīšus... 90% no Rumbulā sastopamajiem, piemēram, Volvo V70 vai 9-5 SAABa dīzeļvagoniem ir izbijušie zviedru vai beļģu takši un Stokholmā uz tiem arī superbi braukā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

jā tā viņš ir zviedrijā var viņus dabūt pa diezgan zemām cenām ,ir pat gali kur tādus var dabūt, nokasi tik rūtiņas nost no durvīm un brauc uz rumbulu tirgot, lai gan viņi nav nemaz tik traki nojāti, ,nu protams ar jaskatās kā kurš,tie gan pārsvarā ar pusmiljonu nobraukumu,bet diezgan sakarīgi , gan vēl kādi pāri simt tūkstoši noriposs

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Tā izmaksu metodika, centi uz kilometru ir krietni vien nepilnīga ;) Ir tak starpība, brauc ar to auto viens cilvēks, vai, teiksim, četri. Pēdējā gadījumā ekonomija būs, nu, 4 gluži ne, rites pretestība un paātrinājumam patērētā degviela būs lielāka pie pilna auto, bet , pieņemsim 3.5 reizes lielāka. Tātad, mērvienība būtu "cilvēkcenti uz kilometru". Ja , braucot vienam, izmaksas ir , nu , minētie 0.25 EUR/km , t.i. 25 cilvēkcenti/km, bet četriem 25/3.5=7.14 cilvēkcenti/km. Ja tiek vesta derīga krava, tad uzreiz ir papildekonomija, sal. ar to, cik izmaksātu kravas nosūtīšana ar kurjerpastu.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
1 0 Atbildēt

Pie mūsu nodokļu sistēmas reti lietotam auto šāds izmaksu aprēķins vienmēr tieksies uz bezgalību. Nodokļi un apdrošināšana pārsniegs nobraukto degvielu, un stāvvietas izmaksas to visu padarīs vēl absurdāku.

Mans aprēķins vienkāršs - vai remontu izmaksas gadā pārsniedz, vai nē līdzīga snieguma jaunas mašīnas līzinga maksājumu? Ja izmaksas tuvojas - labāk jaunu. Ja atšķiras vismaz X reizes (katrs ieliek sev pieņemamu ciparu) - lietotu.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Bez līzinga jaunai ir arī apkopes...kas gada var sastadit 300-900eur. Piem. Fordam pirmacapkope -300 eur.otra 600. A6 apkope pie dilera garantijas ietvaros pie 90k nobraukuma- tuvu 1k

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 3 Atbildēt

Bet pēc idejas var iztikt bez tām apkopēm,tāpat nekas cits netiek darīts kā eļļas maiņa par kosmisku cenu,man no tām garantijas apkopēm nebija nekāds ieguvums,drīzāk mīnuss nekā pluss.Viss jau atkarīgs no gadā nobrauktiem km.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Škodas apkopes pie Karlo motors:

1 - 140 EUR

2 - 190 EUR

3 - 107 EUR

4 - 280 EUR

5 - 190 EUR (pie jaunā dīlera GreenMotors, bez atlaidēm)

servisa intervāls 15 tkm

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Parasti standarta apkoju cenām klāt pieaug vēl šādi tādi darbi, bremzes utt.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Šajās apkopēs jau ir iekšā ritošās pārbaude un vizuālā virsbūves inspekcija. Papildus darbi nekad nav tikuši pieskaitīti. Logu šķidrumu un slotiņas mainu pats.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

Es ar Fabiju 8 gados nobraucu 150000 km,ne pa garantiju nē pēc garantijas ritošā netika taisīta,pa garantiju tika nomainīta viena benzīna sprausla un viss.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
1 2 Atbildēt

Savukārt, ja turpinām par xc60, tad mazā apkope (ik pēc 20000km vai 1xgadā, t.i. faktiski eļļas maiņa un auto apskate) pie dīlera ar atlaidēm 190EUR, bet lielā apkope (ik pēc 40000km vai 1x2gados, t.i. eļļas maiņa, visi filtri un auto apskate) 360EUR. Es saku, ka ir dārgi.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

man pazistamam kad pirka jetu, vinsh atteicas no apkopes un garantijas, par to pardevejs iedeva gandriiz divi tukst atlaidi,jo arii maksaaja uzreiz, bet ta laimes speele, ka iztiks bez nopietnam kibeleem, cik zinu vinam paveicas un iztika bez lieliem remontiem, ka saka kas neriske tam nav sampiitis

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Mans uzskats tāds,ja auto ir ar atmosfērisko benzīna dzinēju tad garantija nav vajadzīga,bet tikko ir turbīna un dīzeļi ar entajiem pribambasiem tad čuriņa sāk raustīties jo kvalitātes nekādas.Mūsu darba busam,dīzelim ar divām turbīnām pēc pusgada nosprāga augstspiediena sūknis.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 3 Atbildēt

Bolzens, nu tak tam XC-60 viss ir dārgs!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 1 Atbildēt

Tāpēc man tagad ir laba situācija: abiem auto ir atmosfēriskie benzīnnieki, tiesa, viens no tiem ir ,,apgrūtināts,, ar gāzes iekārtu.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

Skatos ka nekas jauns, jebkurš topiks pārvēršas par fabiju un gāzes iekārtu slavinājumu.Vienkārši nožēlojama situācija.Meitene pajautāja kā neieberzties ar lietotu auto, nevis šitās atraugas te katrreiz lasīt.

Silva Reģ.: 25.09.2017
2 0 Atbildēt

Nu, kaut kā tā. Es par to pašu padomāju, jo maz man te to atbilžu. Katru dienu pārlasu, "sausā atlikuma" kā nav tā nav.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Ja gribi to Volvo tad pirms pirkšanas vajag uztaisīt pilno diagnostiku dzinējam(75 eur),ja pārdevējs nepiekrīt tad meklē citu.Nu ja žēl naudas tad tik ņem ciet bet pēc tam nečīksti un nevaino pārdevēju ja sāksies klapatas ar dzinēju.

Silva Reģ.: 25.09.2017
0 0 Atbildēt

Nu re, viens prātīgs vārds! Paldies, šo jau esmu sapratusi. Vai šo diagnostiku jebkurā centrā taisa, jeb jāmeklē kāds īpašs?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ja ir nauda uzreiz..nav vajadzīgs līzings, varu ieteikt kur meklēt labus exsemplārus! Cik esmu pircis autiņus no turienes (izsoles eiropā) nekad neesmu ieberzies! Ir gan arī tur jāizvērtē, kas pārdod, bet ja ir visa vēsture skaidra...problemu nav! Un to varu teikt par vismaz 10 mašīnām!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Visur kur nopietni ņemās ar dīzeļiem,es savam bijušajam pežulim diagnostiku taisīju pie Dizel Expert SIA/Turbomeistars,2 sia zem viena jumta.

Diagnostikā ietilpst:

1.Degvielas zemspiediena sistēmas pārbaude.

2.Augstspiediena degvielas sistēmas pārbaude.

3.DAS funkciju pārbaude.

4.EGR sistēmas pārbaude.

5.Kompresijas pārbaude ar FSA.

6.Sprauslu pārbaude.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
2 0 Atbildēt

Guzis

Mans aprēķins vienkāršs - vai remontu izmaksas gadā pārsniedz, vai nē līdzīga snieguma jaunas mašīnas līzinga maksājumu? Ja izmaksas tuvojas - labāk jaunu.

.......

Izklausās labi ,varētu Tev piekrist .Bet ... Lietotam pastāv lielāks negaidītu remontu risks . Dažiem ir būtiski lai autiņš vienmēr būtu braucams . Ja darba ,dzīves ritms tāds ,ka vari kavēt 1-3 stundas ,vai vispār neierasties kādu dienu darbā ,tad jauna virzienā var droši neskatīties .

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 0 Atbildēt

jaunam ar nav garantija ,ka katru dienu rucees

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 2 Atbildēt

Tādam 200-250 tūkst.km nobraukušam Volvo-XC60 trūkums ir tas, ka daudzas detaļas jau ir krietni padilušas un to resurss tuvojas beigām. Protams, vajag auto rūpīgi pārbaudīt pirkšanas brīdī: tas krietni samazinās iespēju ,,ielidot,, uz dārgiem remontiem tuvāko dažu mēnešu, pusgada, gada laikā. Tomēr nobraucot 20-30 tūkst.km, neizbēgami iestāsies augsts dārgu remontu risks, jo mūsdienās 200-300 tūkst.km nobraukums vieglajam auto ir padaudz. Vairs neražo tik izturīgus un salīdzinoši vienkāršākas konstrukcijas auto kā 20.gadsimta 80. un 90.gados.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 2 Atbildēt

Tāpēc jāpērk kkāds pilnīgs nemotora auto? Tāds Volvo, ja uzpasēts 300K-400K noripos mierīgi! Pat ja jāremontē būs tomāts vai jānomaina spraslas, naudas zaudējums nebūs tik liels, kā kaut kāda Kia vērtības kritums!

Silva Reģ.: 25.09.2017
4 0 Atbildēt

Pēc visa spriežot, labākais variants - mazlietots. Vienmēr gan jautājums, ja jau labs auto, kāpēc tiek pārdots. Tie, kas maina vienu pēc otra jaunus auto, noteikti nebūs manas klases pasākums. Nu, tad tagad - par MAZlietotajiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Tie mazlietotie piedāvājumā ir stipri mazā skaitā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Es uzskatu, ka vislabākais pirkums ir mazlietots! Pirmkārt tas milzīgais vērtības kritums ir aizmuguras, pat ja ir bijis kāds rūpnīcas defekts, tas sen pa garantiju ir novērsts, piedāvājums eiropā ir ļoti plašs tieši uz op.līzinga mašīnām, nobraukums viņām parasti ir ap 150K, vecums 3-5 gadi, respektīvi tas auto ir kopies tikai ofic.servisos, vēsture caurskatāma, pat ja bijusi kāda bukte, tas ir arī vēsturē redzams. Šāds auto, ja Jūsu nobraukums ir ap 20-25K gadā, kalpos bez bēdām vismaz 4-5 gadus! Protams var gadīties kkas neparedzams. Šādu auto pēc dažiem gadiem mierīgi arī vēl varēs pārdot par tādu cenu cik maksās 5 gadīgs kkāds kia brīnums! Vērtības kritumā būsiet zaudējuši 2x mazāk!

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Absolūti ticams izklāsts, pie kam atbilstošs Tēmai.

Ja sīkāk, tad tipa lab/maz/lietota auto atrašana paredz pat pusgadu ilgu laika tēriņu piedāvājumu un situācijas čekošanai pa stundai katru vai otro dienu.Rīgā tādu nedabūt un vācijā ir dārga klapata. Pirmais un reālākais ir autopliuss, jo tur iepērkas pat daudzi individuālie LV krāpnieki.Ja leišos ir vismaz 70/30 tādi kuri vismaz kaut cik savu vārdu tur, tad starp LV privātajiem individuālistiem tas ir droši 1/99.Ar xc gan nebūs tas gadijums, kad ar pāris g vecu palaimējas- jo tādam ir attiecīga cena 2gab jaunu hondajazzu apmērā.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
0 0 Atbildēt

Atliek vien piekrist. Redzēti ir visādi gadījumi, bet arī mēdz būt šādi- cilvēkam naudiņas ir vairāk, kā mums visiem kopā. Porsche Cayenne ir jau 2 gadi, lietots saudzīgi, dīleris, serviss, sieva tikai brauc utt., bet tas skaitās vecs auto- jāmaina pret jaunāku, jaunāku Porsche, lai gan tai pat laikā "vecajam" nav ne vainas. Kāpēc jāmaina- statuss liek! Nu tad arī maina. Ja gādās tieši šādi eksemplaāi ar xc60, tad kāpēc gan ar ne?!- jāņem tik ciet.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
2 0 Atbildēt

Līdzīgu situāciju esmu piedzīvojis. Gadus 12 atpakaļ pirkām darba Civic, nepilnus 3g vecs. Tika pārdots tāpēc, ka vīrs bija apsolījis katrus 3 gadus jaunu mašīnu. Mašīnai nebija absolūti nekādas vainas, pat pēdējo apkopi pie Bensona izgāja un apmaksāja, kad jau praktiski bijām vienojušies, ka ņemam to mašīnu.

Tamlīdzīgus labus eksemplārus var atrast, tikai tas visdrīzāk nebūs ātri un arī ne lēti, salīdzinot ar “līdzīgiem”.

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Ja auto pēc operatīvā līzinga neizpērk pats lietotājs vai neatdod kādam paziņam, tad labus auto stipri ātri izķer autosalona / finansētāj iestādes darbinieki. Pēc tam vai nu pārdod par tirgus vērtību vai savāc sev.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Es tomēr sliecos par labu jauna Peugeot-3008 iegādei, ar kuru pēc tam braukt 10-12 gadus.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tu labāk laicīgi iesliecies kur tu pats savu liksi, kad te pēc 2g aizliegs iekšdedzes dzinējus kā tādus, 12g braucējs ;P

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

šeit cik saprotu meklē mašīnu ap padsit tūksto

ši nevis pāri par divdesmit tūkstoši, piejamais budzets ir pats svarīgākais lai nepaliktu par vergu automobiilim

1 2 3 4 5 6 7 8
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti