Sveicināti. Esam jauna ģimenes auto meklējumos. Skatāmies uz lietotu. Ģimenē esam 6 cilvēki. Svarīgs ir arī pietiekami liels bagāžnieks, kur ielikt ratus un citas lietas. Kādus auto varat ieteikt?
Ja naudas maz, tad Renault Espace/Grand Espace III (varbūt IV, bet to neesmu ilglaicīgi lietojis), ja vairāk, tad īso pasažieru Traffic ar divām sēdekļu rindām un milzīgu bagāžas nodalījumu. Lētākus ekspluatācijā neesmu atradis.
Protams, jāskatās uz budžetu un iespējām to visu pārbaudīt. Bet, spriežot pēc nespējas izmantot search funkciju, ar otro (pārbaudi) varētu būt milzīgas problēmas.
Vēl jau svarīga ģimenes komplektācija. Ja divi lielie un četri bērni tad varētu pietikt ar mini mpv, ja divi lieli divi brangi tīneidžeri un dūšīga omīte tad nekas diži mazāks par cara elli nederēs
Paldies par ieteikumiem. Gribēju vēlreiz uzsvērt, ka meklējam 7 vietīgu auto. Tas ir kaut kas cits nekā 5+2. Pēdējā gadījumā minētās 2 ir tikai papildu vietas, kuras nav izmantojamas ikdienā. Esam izmēģinājuši daudzas šādas mašīnas un nevienā mans 9 gadus vecais dēls (1.52 cm) nevarēja normāli iesēties, jo nebija vietas kājām - pēdām (40.izm).
Lielākajā daļā no minētajiem auto nav vietas bagāžniekam. Esam jau tās pārbaudījuši. Šobrīd braucam ar Chrysler GRAND Voyages. Diemžēl viņu vājā vieta ir ātrumkārba, kura ik pēc 50 000 km ir jāremontē - izdilst. To atzīst visās garāžās un ar to jārēķinās. Nesader kopā motors ar ātrumkārbu...
VW miniveni diemžēl ļoti ātri jūk pa detaļām un tos man servisos neiesaka - veči atzina, ka tie servisu uzturot - braucot tik visi kaut ko nepārtraukti pieskrūvēt.
Ja gribat PILNAS 7 vietas, tad jāņem liels MPV vai buss, vai SUV. Nekādi šarani, zafiras nederēs.
Lielus SUV ( escalade, suburban, expedition utt ) nedomāju, ka varu ieteikt, tāpēc paliek busi vai lielie MPV.
Busi jaskatās - kas vajadzīgs, jo to ir daudz.
No MPV principā paliek tikai divi, kuri ir lieli - chrysler grand Voyager ( ar saviem kloniem - dodge, lancia) un Grand espace.
Viss.
Ja negribi busu, jaizvēlas kāds no šiem diviem. Es izvēlētos grand voyager, jo tam ir ideāla salona transformācija un nevajag garāzu, kurā nepieciešamības gadījumā likt izskrūvētos krēslus:
Bet par to kārbu gan tu kaut ko sapļūtīji. ja ņem automātu un maina eļļu ik pēc 50 000 ( vai nopērkot) nekas tur nenoberžas. Viņiem ir cita problēma ar kārbām - kārbas "smadzenes" atrodas pie priekšējā riteņa, tur tiek ūdens un var sākties gļuki. To var palīdzēt izlabot elektriķis.
Par to ka tai tizlajai TCU vietai [un ieseksotām kapeikām uz paspārni] palīdzēs elektriķis tev ir taisnība - mehāniķis vulgaris nomainīs sūdomātu uz mešalku, bet elektriķis - izvāks vadus un sapuvušo TCU un izdarīs lai viss darbotos arī ar mešalku. Otrs variants - tolmeta speciālisti - izdarīs tā it kā šī inženierijas izgāšanās nekad nebūtu bijusi.
Attiecībā par tiem ķebļiem, ko tu jūsmo - pateicoties tiem sūdiem, džeris pazaudēja pēdējo rozīnīti, paliekot par pelēcīgu kasti - sākumā tam bija tur kaut kāda pseidopilnpiedziņa - vai pilnpiedziņa, nezinu - a tad piepeši vajadzēja ķebļus grīdā iebāzt, un tā nu no tās pilnpiedziņas atteicās, jo ķebļi svarīgāki - laikam atšķirībā no eiropiešiem, kuri var savlaicīgi izdomāt kad vedīs celtniecības materiālus vai iepirks pārtiku gadam un izcelt ķebļus mājās, jeņķi to dara spontāni un ķebļus veikalā atstāt nevar...
P.N. Paskatoties kā tajā viģikā tā sieviete mokās, nedomāju ka viņai būtu diža starpība - cilāt mašīnā iekšā ārā vienvietīgus ķebļus vai locīt šitos. Un ja tur nav vāja sieviete, bet vīrieši - LT35 busam septiņas vietas varbūt kādu minūti vairāk aizņemtu izņemt vai ielikt kā te salocīt piecus ķebļus... Tik vien ka ar džeri vari pa dienu kā kurjers piegādāt pakas, bet vakarā, bez brauciena uz mājām, sākt sabiedriskā transporta pakalpojumus...
Kraisleram ir nolokāmi krēsli, espeisam - bīdāmi, un var regulēt attālum,u starp rindām.
Vienādi, bez odziņas ir tie visi pārējie. Piemēram, ja gribētu kaut ko zafiras lieluma, tad vienīgā atšķirība ir auto brends un dažādas nianses - jāmeklē kuram motors labāks, kuram kārba. Visi vienādi.
Vai tas pats šarans, galaxy ( s-max). Traktori kas traktori. tur nav nekā tāda, kas iekristu acīs. Ja vēl jaunais s max ir tīri ciešams, tad šarans ir tas pats kas transportierī ielikt 7 taburetes.
Kurš idiots ko tādu var nopirkt? Un man 3 pazīstamiem šarans ir, un 2 no tiem pišās ar tehniskām problemām. Ne praktiskuma, ne tehniskā uzticamība.
p.s.
Un vai tad palikuši daudz MPV, kuriem ir pilnpiedziņa?
Ir, piemēram Fleksis, bet to FORD majaslapā liek pie SUV, nevis pie MPV.
par sharanveidīgiem gan negribētu piekrist par izturību, ne velti viņus daudz par takšiem izvēlās un nebrauc bez bēdu ar viņiem pāri par 700tūkst, , par voyager izturiibu, detaļu pieejamību ir diezgan absaubaama, vēl drausmīgās aizmugurējās durvis un nekvalitatīvais salons, zafira smax ir golfklases jeb kompaktklases auto ta ka nosaukt tos par septinvietiigiem var tikai tiiri teoretiski, ,kreslam vieta ir ,bewt cilvekam tajaa nav, arī bildē redzamais fords neizskatās ,ka varētu būt septiņvietīgs, pārāk īsiņš izskatās
Izskatās, ka šie būs īstie. Vēl ir Ford Transit Custom.
Par 30kEur var jaunu dabūt.
Katrā ziņā es Mutivan un Voyager arī nenorakstītu pirms laika. Izskatās, ka autors vadās no maldīgiem priekšstatiem. Vairākirm draugiem ir Multivan, diviem - Grand Voyager. Diviem kaimiņiem - Forrd Transit Custom. Visi apmierināti. Tiesa gan visiem tie ir dārgāki par 15000 €
Dodge town car businjsh - nezinu, kaa ar septinjiem cilveekiem, bet divi lielie un chetri beerni ar visaam pekeleem aizmuguree, gan liidz jumtam, saiet eerti.
Ja tiešām tikai 6 vietas, tad var kādu Mercedes R klasi skatīties.
Ja jaunu, tad var arī uz Dacia Lodgy uzmest aci, ja nav aizspriedumu. Lai gan arī tur bagāžnieks pie 7 vietām paliek mazs. Bet nu sēdvietas ir pilnvērtīgas.
No lietotiem var skatīties uz Toyota Sienna (no šeit nepieminētiem). Varētu kaut kas sanākt budžetā.
Toyota Sienna; Dacia Lodgy, Mercedes R, tie taču visi piecvietīgi auto , to ka pēc papīriem tur ielikti sēdekļi labākā gadījumā kur vietas bērnam vai dzīviekam, tad 911 arī ir piecvietīgs, Gribētos kādu kas to iesaka lai aizbrauc trešajā rindā kaut uz vai uz vāciju, droši vien tik vērts izskatīt busiņus, piem vw caravelle, jeb trafiks.
Par lodžiju neko nezinu, jo nepazīstu nevienu cilvēku kas ar tādu brauktu; manam mācītājam ir pirmās paaudzes lokanā dacīte, universālis ar septiņām vietām, ģimene ar četriem bērniem un vecmāti; visi ļoti optimāli tajā mašīnā salien. Cik ir gadījies pašam pasēdēt tur iekšā - pirmajā un otrajā rindā vietas maniem 1,95 m ir pietiekami - tas ka trešā rinda šādās mašīnās ir domāta īsākiem cilvēkiem pat muļķim ir skaidrs.
Man bija versija ar divām rindām un ar izņemamu metāla starpsienu uz bagāžas nodalījumu. Vienkārši ideāls auto (ilgi meklēju). Bija labi uzturēts. Dārgākais remonts bija pečkas regulatora nomaiņa, kautkur ap 150 EUR kopā ar darbu. Izskatās, ka kautko tamlīdzīgu vajadzētu arī šovasar. Ietilpības ziņā neviens minivena kategorijas auto netur līdzi. Vadāmība pat labāka kā miniveniem, jo lielāka masa un garāka bāze. Pilsētā pagrūtāk braukt/parkot.
Ja tie 15 kEUR ir kabatā, tad iesaku skatīties uz kautko pilnīgi jaunu, būs laba pirmā iemaksa.
R klasi var izsktatīt garajā versijā un ar parstajeim sēdekļiem otrajā rindā.
Citroen Jumpy-komerctransporta bāze bet 7 vai pat astoņas vietas un gana liels bagāznieks, protams nav vojādžeris ar ādas salonu bet kā variants neslikts.
Renault grand espace arī der bet tur smalki jaskatās stāvoklis un komplektācija-pats auto neizceļas ar tanka izturību, pa latviju 200 tūkstošus nogājusi mašīna bija izļurējusi kā veca pastala.
Grand Espace IV 2.0dīzelis ar 173Zs versiju. Ļoti laba redzamība, sēdi, kā akvārijā. Var sabīdīt sēdekļus lai ir vieta ratiem.Ērts auto, sevišķi ja brauc pagarākos ceļojumos.
Man arī ģimenē ir 6 cilvēki, un šim nolūkam lietoju Hyundai Trajet. Vienu sēdekli esmu izņēmis sānos, lai atvieglotu iekāpšanu - izkāpšanu, jo bīdāmo durvju nav. Attiecīgi bagāžnieka izmērs pie visiem sēdekļiem iekšā ir labs. Vājā vieta šim auto ir bremžu sistēma. Nopērkot oriģinālās tērauda maģistrāles bija sapuvušas, nomainīju visu uz varu. 2x gadā ir jāpiestrādā pie visiem suportiem, mēdz ieēsties. Savu lomu spēlē arī tas, ka auto ir ar automātu, bremzes tiek lietotas biežāk. 2 l 140 Zs benzīna motors savu darbu dara labi, 2,7i nav vajadzīgs.
Opel Zafira sēdvietu ziņā ir OK, bet lietojot ar 6 vietām, daudz bagāžniekā nesaliksi.
Zafirai jau pat otrā rindā vietas kājām maz nemaz nerunājot par trešo rindu, tur vispar vieta berniem,lai gan tur bernussedinaat arii nav ipashi droshi
Personiskā mašīna nav autobuss - ja autobusā visi sasēžas kā grib, tad personiskajā mašīnā vadītājs var pasažierus sasēdināt kā vajag, teiksim, pēc garumiem, un raženie cilvēki attiecīgi aizmugurē nesēž.
Man divi vecākie bērni (9 un 12 gadi) grib sēdēt vienmēr tieši 3.krēslu rindā. Pieaugušajam tur tiešām nav ērti, jo kāju atbalsta punkts ir ievērojami augstāks kā salonā. Bet bērniem pilnīgi pietiekami.
Es sākumā arī skatījos uz ko Traficveidīgo, bet izvēlējos tomēr Zafiru tā iemesla dēļ, ka ikdienā tas vairāk pēc vieglā auto izskatās un uz ceļa uzvedās nekā buss.
Ja jābrauc reizi gadā uz Eirotpu, tad lētāk ir busu iznomāt nekā uzturēt visu gadu.
Paldies par labiem ieteikumiem. Dažas opcijas tiešām nebijām vēl apskatījuši. Tad nu būs ko atkal pētīt
Mēs braucam lielus gabalus - ceļojam pa citām valstīm utt. Ģimenē esam 2 lieli, 4 bērni, rati un daudz mantas (ieskaitot telti, guļammaisus, prīmusu utt). Tātad vietu vajag daudz Vēlreiz liels paldies par konstruktīviem ieteikumiem
Rēķini, ka rati jau nebūs ilgu laiku, noteikti krietni īsāku periodu, kā lietosiet auto.
Man gan nav jāvadā ikdienā 6 gab. cilvēku, tāpēc 2 pieaugušajiem + 3 maziem bērniem (3 g., 2 x pa 1 g.) pilnībā pietiek ar 7 vietīgo Seat Alhambra/VW Sharan, var arī vecmāmiņu līdzi paņemt, tik domāju, ka tālākiem izbraukumiem varētu noderēt jumta bagāžnieks.
P.S. Kolēģis 6 cilvēku komandai lieliski iztika ar Toyota Verso un jumta bagāžnieku, brauca arī tālos gabalus atvaļinājuma uz Eiropu. Viss atkarīgs no pieraduma, es tik mazā auto nevarētu sapakoties.
Mums 5 cilvēku ģimenei (2 lieli+ 3 bērni no 1-14gadiem) ir 2 7vietīgie- Lielais- KIA Carnival (Vojādžera alternatīva) un Mazais- Mazda 5, 2007., 2.0 dīzelis, 6 robu mehānika.
KIA izmēru ziņā un ērtību ziņā viss OK, bet 2,9 litru dīzelis ir ar labu apetīti un Tas nodoklis….
Mazda- ietilpības ziņā protams atpaliek, bet šovasar pamanījāmies paceļot (LV +LT) 6atā (mēs 5 + sievasmāte), ar visiem ratiem, saliekamajām ceļojuma gultiņām un simtpadsmit pekelēm. Pamanījāmies sapakot auto tā, ka vietas pietika visiem, un par baigo nekomfortu neviens nesūdzējās. Vietas trūkumu atsver patīkamais patēriņš un mazsāpīgāks nodoklis.
Aparāta apetīte pamatā atkarīga no gaisa pretestības = aizmugurējais aizvēja laukums. Vienīgi tas spēlē lomu pie lielākiem ātrumiem (cx kvadrātojas ik pa 60 km/h). Attiecīgi ceļojumiem tie busi nu tā ne visai. Pa Rīgu ir OK.
Piemirsi vēl tādas nesvarīgas lietas kā motora apetīti un tā adekvātumu mašīnai, kā arī masu. Garais, augstais VW LT35 2.5 TDI, deviņvietīgs buss kuram var cauri iziet nesaliecoties, ar divarpus metru garu kravas nodalījumu, cilvēkam kurš dzīvo 50 km no pilsētas, vidēji patērē 8-9 litrus - tas priekš tādas milzīgas kastes ir daudz? Bet nu jā, var jau ceļot ar divām kompaktklases vieglajām mašīnām, ar kājām aizkabinātām aiz ausīm, vajadzību pēc divreiz vairāk šoferiem, daudz mazāku kravas ietilpību - varbūt izdosies ierakstīties busa patēriņā...
Tu laikam nesaprati - tas 8-9 ir braukājot vidēji garus gabalus pa šoseju. Uz autostrādes obligātais ātrums nav tevis nosauktais, tur ir arī labā josla, un vispār - kad tu šausminies par 12 litru patēriņu - divas vieglās mašīnas tādā ātrumā patērēs tikpat cik uz 95, vai ne?
Tu laikam vēl joprojām neesi sapratis - buss ir izvēle lai lielāks cilvēku skaits ērti ceļotu. Jā, divas mazas vieglās mašīnas varbūt ietaupīs 1-2 litrus pret busu, bet to braucēji sēdēs blīvi saspiesti, viss būs piekrauts ar mantām, pakaļas logu ieskaitot - busā tikmēr visi sēž ērti, var izkustēties, pastaigāt, mantām vietas arī pietiek. Divas mazas mašīnas ir pilsētas variants - nevis garš, grūti manevrējams buss - kā tu centies iestāstīt.
Kaut ko sapratis neesi tu, jo pat uz Rīgu "ceļo". Man nekas nav jāsaprot - jo esmu pats to visu pieredzējis un izbaudījis. Stūrējot visdažādākos auto visdažādākā formāta ceļojumos. Busa vienīgā(!) priekšrocība ir baram alkānu ekspluatēt vienu šoferi. Vieglie (lieli un jaudīgi, ne jau golfi) ir ērtākā, ātrākā un ekonomiskākā izvēle. Protams ar nosacījumu, ka tāds auto ir ikdienas īpašumā. Vietas un ērtību ziņā - četratā vieglajā vai astoņiem busā - vieglais uzvar. Trijatā/sešatā - puslīdz vienādi - vieglajā daudz ērtāk nepaliek, bet busā tiešām tad ir vieta. Manā draugu lokā šoferi nav problēma - nestūrē tikai mazgadīgie ceļotāji.
Jā, protams, eksistē labā josla, kurā jābrauc ar 80, jo tādu tajā nosaka fūres. Apsteigšana problemātiska, jo visu laiku jāmanevrē, dodt ceļu ātrākajiem un atkal apsteidzot fūres, kad kreisā brīva. Tas ir krietni apgrūtinošāk, nekā iekārtoties kreisajā joslā ar ceļam atbilstošu kruīzkontroles ātrumu un ieietaupīto laiku, kas mērāms stundās, atpūšoties galamērķī, nevis joprojām manevrējot busu ftarp fūrēm.
Ak jā - niknie VW busi VAR iekārtoties kreisajā joslā kopā ar vieglajiem, bet tad gan degvielas patēriņš atšķiras vairāk kā 2x, piedevām VAG motori pie tādas slodzes nešķīsti rij eļļu. Pēdējā Caravelle ar 80000 noskrējienu, ar ko braucu, norija gandrīz litru uz 1000km.
Un LTeška noteikti nav tas ar ko es gribētu ceļot, tie sēdekļi tak ir meganeerti. Es gan esmu braucis tik ar kravinieku, varbūt pasažieru versijā ir ērtāki, bet šaubos. Ar tādu nobraukt vairāk par 300km būtu mocības.
Sēdekļu ērtums ir individuāla lieta; man te arī visādi fantomasi [tevi tajā skaitā] cenšas iestāstīt ka manā golfā esot neērti ķebļi - nu var jau būt ka cilvēkiem ar muguras problēmām tie ir neērti, neņemos spriest - es būtu spējīgs bez problēmām un bez apstāšanās aizbraukt no liepājas līdz daugavpilij. Bet jebkurā gadījumā - neesmu dzimtajos elteškas ķebļos sēdējis - vojāžeris ir atsevišķām lietām noderīgs, tajā skaitā kā pieņemamu ādas krēslu donors - šī iemesla dēļ tam vienam LT35, ar kuru ir sanācis bik pabraukt, sešas no deviņām vietām parasti satur džera ādiniekus, šofernieks piedevām elektrisks - pasažieriem gan dzimto ķebļu ērtums vai neērtums nebūtu pārāk saistošs, viņi var kustēties un izlocīties arī busam kustoties.
Bradypus, var redzēt ka tu ceļo \m/ veidā - regulāras mīšanas pieturas, noteikti naktis viesnīcās pat ja galamērķis vēl nav sasniegts... Tā kā esmu nomināls biedrs vienā jauniešu organizācijā, pazīstu cilvēkus, un ne tos turīgākos, kas reizēm mēdz braukt uz kādiem pasācieniem eiropas otrā pusē, parasti ar B kategorijas busiem, kur buss brauc, neskaitot, protams, atliešanas pieturas, līdz aizbrauc - teiksim, līdz francijas vidum. Lielā mašīnā četratā braucot noteikti šitā ir ļoti ērti - izlocīties, izkustēties mašīnai braucot, gulēšanai arī ir daudz vietas - vai ne? Bet vispār šitas stāsts sākās, jo te viens šausminājās par busa degvielas patēriņu, esot baigi liels - diemžēl no šāda viedokļa automātiski atkrīt divas "lielas un jaudīgas" mašīnas - lai divas mašīnas ierakstītos busa litros, vai pat vēl zemāk, tām būs jābūt kādiem vento, borām, A4, ar 1.9 TDI un neko citu - divi A6 2.5 TDI uzreiz tos litrus pārsit, par jaunākiem modeļiem nerunājot...
P.N. Kad tu te runā par alkāniem - tu neticēsi, bet ir pietiekami daudz cilvēku kam vadītāja apliecības nav.
Busi pārsteigts uzzinot patēriņu uz bāņa. Tur visi 1.9 un mazāki kļūst rijigaki par lielajiem vai arī nevelk. Tieši A6 un tamlīdzīgi ir vispiemērotākie garajiem pārbraucieniem. Esmu nobraucis viens bez nomaiņas arī 2000km, kas mazliet tā kā pārsniedz tavu spēju iedomāties, kas ir garš brauciens, jo neko garāku par Liepāja - Daugavpils nespēj iedomāties. Bet tieši tava maršruta var gana labi ar busu braukt - busam nav ne vainas vienrindas šosejā, velkoties kopā ar fūrēm. Bet ceļošanai tas ir kavēklis. Pa ceļam gulēšana pēc iespējas tiek izlaista - ar bērniem braucot gan tā ir nepieciešama, bet ne jau tavu iedomāto pontu dēļ - acīmredzot vienkārši citās kategorijās pats domāt nespēj.
nu īsti ģimeners auto , ar gazika dgvielas patēriņu ,radīti ģimenei, lai lielāko ģimenes budžetu tērētu bendzīnā un tā brīnuma remontā, droši vien ka jaņem vismaz trīs ,lai būtu donori priekš rezerves daļām,jo veikalos bez detaļu pasūtīšanas rezerves daļas nedabūrt, No ārpuses viņi izskatās tā neko, bet no iegšas it kā mājās pats to salonu būtu tapsējis, par fordu laikam biji domājis to laiksaimnieku ģimenēm, lai zemnieks var gan bērnus uz skolu aizvest gan graudus uz kalti
Ja skatās tīri no finansiālās puses tad šie noteikti nav prātīgi pirkumi, no komforta viedokļa diezvai kas labāks ir pieejams ok Viano ar pneimo varētu mēģināt konkurēt.
Tāds sīkums ka visas citas izmaksas ir tik augstas ka tas auto ir ļoti jāgrib un jāmīl tā upes baržas sajūta sēžot pie stūres.
Sen atpakaļ, kad strādāju servisā, viens kolēģis kaut ko darīja vienam deviņdesmito gadu chevrolet express. Pizģec, tādai kastei četras trumuļu bremzes - nepieciešamība apstāties laikam ražotājam nebija prioritāte...
7 vietīgs ģimenes auto
Sveicināti. Esam jauna ģimenes auto meklējumos. Skatāmies uz lietotu. Ģimenē esam 6 cilvēki. Svarīgs ir arī pietiekami liels bagāžnieks, kur ielikt ratus un citas lietas. Kādus auto varat ieteikt?