Tā kā manu 2002. gada 1,4 Yari ir apsēdusi rūsa un no tā izrietošas, dažādas problēmas, skatos cita spēkrata virzienā.
Šobrīd uzmanību piesaistijušas:
Honda Civic 2006
Volvo C30 2007
Audi A3 2005-2007
Servisa mehāniķis ieteica Civic no saraksta uzreiz ņemt ārā, jo visticamāk arī būs rūsains. Ir tik traki?
Volvo arī nerekomendēja. Detaļu un uzturēšanas ziņā gan A3 varētu būt dargākais variants?
Budžets - ap 4000 EUR
Braucu pa Rīgu - 30km dienā. Brīvdienās sanāk pa šoseju kāds 100+ gabals. Es 1,90cm, tā kā vai uzreiz kāds no augstāk minētajiem neatkrīt. It kā patīk tādi mazi un žiperīgi braucamie (yarītim gan pietrūkst uzrāviena), bet varbūt jāskatās citā virzienā?
Nezinu vai kāda no tām mašīnām ir uzskatāma par mazu, ja vien, protams, etalons nav džeris kā dažam labam šī foruma lietotājam. A3 praktiskāk būtu ņemt iepriekšējās paaudzes eksemplāru, tomēr apakšā mk4 golfs ar visu no tā izrietošo.
Te tieši to volvo bija Jā-rekomendē.To tu 1x saremontēsi un brauksi, tik ka mazs izmērā.Bet priekšā ar visiem 190 būs ok.Tas jau nav kā tas štrunta 18tā gada kiber elektro pisaanleafs, kam pat sēdekli nevar atbīdīt.Tāda gada audi pats zini, kas no tā ir sagaidāms audi nespeciālistam.Hondu es ņemtu tikai ja Man piemaksātu ;D
Kivičs, kas no 2006, nemaz tā nerūsē. Katrā ziņā nevienu aprūsējušu neesmu redzējis. Pirms tam IMO arī nemaz tā nav aprūsējuši, lai arī ir redzēti. Pirms tam gan. Resp. Domāju, ka meiztars operē ar datiem par kivičiem 20+ gadiem.
Tas C30 ir stipri pastulbs auto. īpaši ar automātu. Audi kā jau audi - folklorā sen iegājis kā raudi. Pārinžinierēts Golfs, kur daļa mezglu ir tikai tāpēc, lai cenu augstāku uzliktu. T.i. inženierēšana vērsta uz sarežģīšanu.
Rūsējot gan, tikai ne kā vecāki, kam rūsēja vizuāli redzamas vietas - arkas, sliekšņi utml., bet jāpaceļ un jāpaskatās no apakšas, kad bieži vien paveroties bēdu ieleja.
Šī izvēle laikam būs mans favorīts. Labi dzinēji- gan dīzeļa, gan benzīna. Hečbekam, kuru ražo Lielbritānijā ar koroziju problēmu nav, sedanam (Japānas vai Turcijas ražojums) gan mēdz rūsēt arkas un sliekšņi, bet jebkurā gadījumā, ja mašīna ir ilgi lietota LV, noteikt virsbūvē jāpievērš uzmanība. Pati mašīna ir vienkārša un man personīgi šķeit ka dizains ir izrādījies ļoti veiksmīgs, jo kopš modeļa iznākšanas 13 gadus atpakaļ tas nav novecojis.
Pie mīnusiem var pieminēt japāņiem klasisko skaņas izolāciju un pirmajiem izlaiduma gadiem var būt salikšanas kvalitātes problēmas, jo gan interjers gan eksterjers ir gana sarežģīts priekš ražošanas. 1.4 dzinējs būs par švaku.
Volvo C30
Volvo S40/V50 hečbeka versija. Focus platforma, interesants Volvo dizains. Man personīgi neuzticamību rada nobrauktie Peugeot dīzeļi, ar ko pārsvarā nāk šīs mašīnas. Labi benzīna dzinēji, bet pieejami reti. Mēdz būt pa kādam elektro gļukam. Kopumā nav slikta izvēle.
Audi A3
Piektā Golfa platforma, izturīga,vienkārša un kvalitatīva mašīna. Kvalitātes līmenis būs jūtami augstāks nekā pārējiem. Ar motori izvēli pašvaki- es iesaku veco 1.6 8v dzinēju vai arī 2.0 TDI pēc 2009. gada.
Principā visas šīs mašīnas ir OK, es domāju pamēģini katru un tad jau sapratīsi, kas labāk patīk. Galvenais ir izvēlēties pareizo motoru iespēju robežās vai vismaz atrast mašīnu ar labu servisa vēsturi.
colt ir mazaas klases auto, ja salidzina ar kompaktniekiem tad no mitshu tas ir lancers, veel jau var pieverst uzmaniibu a3 analogiem, skoda octavia un seat, leon, toledo , altea
Salons Coltam gana ietilpīgs, es domāju ne sliktāk kā Volvo C30.
Lancer ir labs, bet diemžēl praktiski visas pieejamās mašīnas ir pirktas Latvijā jaunas un atrast tādu bez nopietniem korozijas bojājumiem būs grūti. No Eiropas šādus auto īpaši neved, jo nav liels pieprasījums.
Kā ar citām prasībām attiecībā uz izmēru? Viens pats? Ģimene? Bērni? Brīvdienās vecākiem mantas jāved uz laukiem? Kartupeļu maisus vizini? utt utt
Ja viens (vai nu teiksim divatā, bet bez bērniem) un mantu maz, tad jau mierīgi var arī vēl ko mazāku skatīties, ja jau pats saki, ka mazi un žiperīgi iet pie sirds! Svarīgi jau saprast kādas tad īsti ir vēlmes un vajadzības.
A3 tirgotāju bieds, interese mēneša laikā nekāda, kaut pa zemāko cenu neinteresējas Ādas sēdekļi Boose nekas neinteresē dvižoks pat 2.0Tdi neinteresē, es pats tai mašīnai kasjaku neatradu, varbūt ar 5 durvīm iet un citiem līdzīgi. Kivičš kosmiskais ir mašīna ar sporta cietu piekari jūtami, Passāts 2,0tdi var to Hondu 2,2d panākt un arī apdzīt abiem 140ZS poga atslēgas vietā, un Dzelzs Hondai tīri labs un lampiņas nemirgo.
Braucam ar mašīnu divatā, bet man jau gribētos, lai var arī bērnu ratus bagāžniekā ielikt.
Ja ir izvēle, labāk 5 durvis. Novērtēšu degvielas ekonomiju, bet gribas labāku uzrāvienu par Yaris piedāvāto - braucot pa šoseju ir grūtības ar apdzīšanu.
Esmu pamanijies Yarī iestumt velosipēdu un veļašmašīnu. Nolaižamie aizmugurējie sēdekļi tāpēc ir Yaris bonuss, bet gan jau, ka iztiktu bez šādu kravu vizināšanas.
Detaļu un izmaksu ziņā arī Honda varētu būt budžetam draudzīgakais variants? Uz ko/kādām niansēm vispār šādam lietotam Civic būtu jāskatās virsū? Redzu, ka ss grozās 2,2D un 1,8 bendzīna motori.
Toyota Corolla un Golf 5 īsti neuzrunā. Tiesa, Yaris bija uzticīgi ģimenei kalpojis.
detalu izmaksu un piejamibas zinjaa honda buus visdargaakaa, kaa arii vissnekonfortablakaa un prostakaa, ja perk hondu tad tikai bendziinu, dizelis nav tas labaakais un delj slikti nopakotaa salona ir diezgan paskalsh, no izturiibas ieprieksejais modelis bija daudz izturigaks sim diezgan visaadu kasjaku. Daomaju ka a3 ir galvas tiesu paraaks visos raditaajos, tikai jautajums kur lietotu nenodziitu un ar mazaaku par pusmiljons noskrejienu lai dabuu, jo tie iet uz izcersanu, a3 nekas sarezgiits nekas nav pa lielam golf pieci, ,detalas pieeejamas un letas jo var izveleeties no daudziem razotajiem, chiviks ormali iet līdz 300 tukst nobraukumam pec tada isti vairs pat neatmaksaas vinju remonteet, , Audi resurs vismaz divreiz lielaaks. Domaju ka inji parsvaraa te ir o 300 ,līdz 700 tukst nobraukumu, un tad veel saka ka Audi raud ka lai neraud ja no vinja grib miljonu nobraukumu dabuut araa
audi = raudi, jo visu laiku pa servisu jādzīvo. Tiem auto sākotnējā cena tiek dzīta augšā ar pārmudrīšanu - ņemam Golpu un pieskrūvējam vesalu kaudzi devēju un loriņu, bez kuriem var iztikt, bet plātīšanās lapā izskatās labi. Nu un kādreiz visi tie štrunti sāk brukt.
Honda būs jāremontē stipri retāk - tur viss vienkārši un pārdomāti.
Šo savu izdomājumu tu jau vienreiz, augstāk uzrakstīji, cik reizes vēl atkārtosi? Un vispār interesanti - citreiz no tevis nāk teksti kas tik nu tur nav papildaprīkojumā, nevis bāzītē, te atkal izrādās ka audī kaut kas ir par daudz - tad kā tur īsti ir?
vienigais a3 ka jau premium klases masiina buus stipri dargaaka par chviku, un dargaaka par Volvo, sen atpakalj kad metu aci uz a3 tad labu apmeram vareja dabuut par kadiem 16 tukst, bet tads kalpos daudz ilgaak nekaa jauns chiviks
Nesaprotu, no kurienes šīs ilūzijas par Audi daudz lielāko resursu? Detaļas taču ,,pa lielam,, ir vienas un tās pašas. Vienās un tajās pašās rūpnīcās ražo līdzīgas detaļas, no kurām saliek dažādu zīmolu auto. Netiek speciāli priekš Audi ražoti kaut kādi izturīgāki mezgli.
Palasi jau nu grāmatiņu kādreiz gan. Ja mezgls sakrīt ar Golpu vai Fābiju, tad tas IR viens un tas pats mezgls. Nevins nekur pasaulē nemaisīs jaunas receptes metālu, lai uztaisītu sūdīgu mezglu Fābijai.
Tātad Škoda nopērk Golfa detaļu ar OEM kodu, to noslīpē un liek Škodai par 2x mazāku cenu?
Kad man bija SAAB, es reiz pamēģināju viņam ielikt 3x lētākās (pēc kataloga "tādas pašas") Opel Vectra bukses. Zini, viņas arī kalpoja 3x mazāku laiku.
Te uzreiz ir jautājums - pēc kāda kataloga tās opeļa un sāba bukses ir vienādas - oriģināldetaļu kataloga, vai tomēr necilāka aftermarketa ražotāja kataloga?
Viens mazais piemēriņš - ja tu ieiesi parastā autoveikalā un paprasīsi C4 audī 2.5 TDI motora spilvenu, tev tur veikalnieks katalogā atradīs benzīnnieka spilvenu, lasīt, dīzeļa un benzīnnieka spilveni ir vienādi, un pārdos par kādām 30-40 eirām. Bet pēc ETKAs, elektroniskā oriģināldetaļu kataloga, nav gan vienādi - fiziski viņi ir vienādi, jā, bet ķīseļa spilvenos ir elektromagnētisks vārsts lai spilvena cietumu varētu regulēt elektriski, un no tā izrietoša cena - vismaz 200 eiras, ja tādus vel var nopirkt.
golps un fabija abi vienas rupnicas razijumi, varbuut ne tiesi golpa , bet polo detalas gan fabijai gan parsvaraa vienas un taas pasas, bet chivikam no golpa tocna nekas nederees, japanisiem metals zelta vertee tapeec uz tio dikti taupa, bet vinji arii nerekina savas masiniites tadien nobraukumiem cik mes no taam masinaam meginaam izspiest
Es teiktu otrādi: ir, piemēram, normāli, vidusmēra kvalitātes riteņu gultņi priekš Volkswagen-Polo un Škodas-Fabijas. Neviens speciāli netaisīs īpaši izturīgākus gultņus priekš Audi.
fabiju var salidzinaat ar a2 un polo kam detalas stipri lidzigas jo vienas klases auto a2 no vinjiem atskirsies galvenokart ar kvalitativaaku salonu un buus labaaka skanas izolacija un virsbuves apstraade bet no hondas lidzigs buus jazz, kuram tocna nekada lidziiba , un gultnji jau nav taa lielakaa beeda
kur nemi ka chivikam un a3 ir vienas un tas pasas detalas ? a3 ir wag detalas un tas konstruets uz golf platformas kas pa lielam arii tads ir tikai ar vēl kvalitativaku salona apdari. par resursu vari paskatīties kaut uz ielas , vai kaut vai tai pasaa ss cik 80 gadu razojuma palikusas dzivas hondas un cik audi?, pasam bija 1999 gada adiks ko pardevu pie 750tukst nobraukuma peec tris gadiem skatos vienalga veel kustaas, japani savas masinas kontruee 300 tukt , un pieciem gadiem ko tas veiksmiigivairaak vai mazaak arii iztur, bet pec tam tur nolietojies ir viss un praktiski vinu remonteet neatmaksajaas, bet mums no vacijas nak masinas ar patuveni sadiem nobraukumiem un tas vel mazs prieks 10 gadus veca auto
Oponēšu. Kāpēc uz ielām redzam daudz 90.gadu Audi, bet maz Hondu? Audi automašīnas visos pēdējos 25 gados Latvijā ir reti pirktas jaunas, bet parasti lietotas jeb precīzāk - stipri lietotas un pavecas. Tipisks Audi pirkums ir 10-15 gadu vecs auto. Un tad jau tas auto Latvijā nodzīvo un tiek lietots līdz 20-25 gadu vecumam - cilvēki brauc un remontē pēc nepieciešamības. Audi vispār ir lielā skaitā, un daļa vēl ir pie dzīvības.
Savukārt Hondas biežāk ir pirktas jaunas, un retāk lietotas. Un viens vai divi, trīs saimnieki ar to jauno auto ļoti ilgus gadus nebrauc. Latvijā arī mašīnām lielāka slodze, un tamdēļ nav daudz tādu Hondu, kas saglabājušās pie dzīvības kopš 90.gadiem.
Un laukos klīst leģenda par neticami izturīgu Audi 80 un vēl kautkādu "vācu kvalitāti". Starp divām torpēdām jau kautko palasīt nepietiek laika, attiecīgi tad nodod no paaudzes paaudzei šīs leģendas
PROTAMS ,MUMS IR DIEZGAN NABADZĪGA VALSTS LAI DAUDZI VARĒTU NOPIRKT AUDI, PAREIZĀK SAKOT VAR ATĻAUTIES TIKAI RETAIS AR IZŅĒMUMIEM, LATVIJAS MASINAM LIELAKAA SLODZE IR BET ARII STIPRI MAZAAKI, NOBRAUKUMI, BET TAS PASAS HONDAS NEVED NO VACIJAS JO MAZAA RESURSA DELJ VINJI PASI VINAS IR NOBRAUKUSHI, JA PERK LIETOTU MASINU TAD JASKATAAS KAS JAUNIBAA BIJIS KVALITATIVAAKS IZSTRADAJUMS
Honda skaitas kruta vāčiem. Fofagens normāli. Merkele parasti piemaksā kādas kapeikas par fofāgenu pirkšanu un sīkas alkatības dzīti šie pērk. Viss ir vienkārši.
Hondas spēcīgi dominē UK, jo tur neviens neko nepiemaksā, bet tur kāds idiņš iedomājās stūri ieskrūvēt otrā pusē
Pavisam vienkārši - kāds ir Vācijas auto tirgus? Izteikti dominē tās pašas vācu markas. 2017.gadā jauno auto tirgū Vācijā VW, Audi, BMW un Mercedes bija 43,7% no visiem pārdotajiem auto. Tam pašam apspriestajam honda - 0,6%, pārdotas vien 20199 jaunas mašīnas 2017.gadā.
Vai tad teiksim pirms 10-15 gadiem tur aziāti bija super topā un zināmās markas neviens nepirka? Diez vai. Līdz ar to pavisam loģiski, ka ss.com redzam ~3k audi, 3.2k bmw, 3.6k vw sludinājumus un tikai 457 honda sludinājumus... Vienkārši pašā Vācijā tos aziātus maz pērk, līdz ar to nav jau ko eksportēt pēc tam. Un vēl labāk - ja skatās Eiropu kopumā - tur jau līdzīgas tendences, dominē vācieši, honda visā Eiropā 2017.gadā pārdeva 140k jaunas automašīnas no kopējiem 15.6 miljoniem jauno auto.
Tā kā nu vienalga cik kuram resurs, cik kurš ātri rūsē, bet tīri loģisku apsvērumu dēļ mums tas vietējais lietoto auto tirgus ir tāds, jo tas ir tieši atkarīgs no citu valstu auto tirgus no kurienes tie mūsu lietotie tiek ievesti.
ir gan pievarejusi, jo paskat cik maz braukta ,nobraukums kaa septinus gadus vecai masinai, izskataas kopta, bet cik ilgi ,vinja veel kapos bez problemaam domaju ,ka ne dikti ilgi,
ja labi pateici ir parvarejusi ar tadiem nobraukumiem un lielakiem lielakaa dala autoparka pie mums diemzeel notitie odometri raada labaaku ainu
Tā kā vidējais vieglā auto nobraukums gan Latvijā, gan Vācijā ir 15 tūkst.km, tad minētā sarkanā Honda ir nobraukusi tik, cik vidusmēra auto nobrauc 23-24 gados. Un tas priekš vieglā auto ir daudz un cienījami!
ka jau mineju japanishi vinjus rekina sadam nobraukumam , un ilgaak diemzeel japanishi nekalpo diemzeel , jeb paeizaak sakot to ekspluatacija klust nerentabla jo detalas dargas un jamaina buus daudz
Ja tā skatās, tad Audi ekspluatācija, sasniedzot 15 - 18 - 20 gadu vecumu, arī kļūst nerentabla. Nav jau arī Audi kaut kādi brīnumizturīgie! Vienkārši šādus vecus auto lieto cilvēki, kuri var samierināties ar biežiem remontiem un neērtībām, ko tie rada.
Audi nerentabls kļūst uzreiz pēc garantijas. (Lūzt bieži un daudz nejēdzīgu knibuļu. Cik vērta vien ir tā viengabala alumīnija piekare.) Bet cilvēki cieš, velk, ja tā tak "vācu kvalitāte" un tad vēl tas "prestižis"
Jā, bet toties honda gan ir super - tu vari aiziet uz nippon auto, nopirkt jaunu kiviču, un visiem stāstīt "es esmu nopircis jaunu auto!" a patiesībā esi nopircis jaunu otro golfu, kurš vēl piedevām atbilst arī aprīkojuma ziņā vidējajam latvijas otrajam golfam - kaut kāds 1.3 vai 1.6 nemotors, jo par motoru ir jānoloka otra jaunā kiviča summa, lasīt, kivičs ar motoru maksā kā jauns Audi A4, par jaunu golfu nerunāsim, golfs ar motoru maksā lētāk par kiviču ar motoru. Tajā pašā laikā sapuvis deviņdesmito gadu kivičs, pie noteikuma ka to savulaik kāds entuziasts atvilcis no japānas, ir mūsdienīga mašīna - vai nav ironiski?
Pag tu te paaudzes jauc - tad, kad kivičam ieskrūvēja max 1,6, Golps iznāca ar tieši tādu pašu: Euro 5 ir spēks.
Iepriekšējie bija 1,8 un 2,0, kas tam koferim ir pilnīgi pietiekami. Golpu pa neticamu naudu var saskrūvēt uz 2,5l, tik nah kam tas LV vajadzīgs? Kur te to resursu var izmantot.
Un esmu pircis jaunu gan Hondu, gan VW. VW neaprīkojums tajā pašā cenas diapazonā ir DRAMATISKS.
Un Audi tas pats. Tikai papildus saskrūvēti visādi bubinātori, kas paceļ bāzes cenu, bet nedod taustāmu labumu. Kaut vai tās pašas pneimatiskās atslēgas. Tas tiešām bija tik svarīgi? Un aizstāt / atteikties nevar. Cenu palielina. Nah? Un kā interesēs.
Bet man nav viedoklis, ka Kivičs ir kruta, man ir viedoklis ka VAG ir pārvērtēts beztalants. Jebkas, ieskaitot Opeli, Mitsupishi, Koijotu, Kreisleru ir labāks (cenas / snieguma izpratnē) pirkums par jebkuru VAG un, visticamāk, arī BMW.
Kā tas ir - es jaucu paaudzes? Paaudzes jauc tu, nevis es. Golfam 2.5 litru motors? Tu esi aizķēries 10 gadus senā pagātnē un piedevām atrodies pie jeņķiem
Es ieeju honda.lv un paņemu 5D kivičam cenrādi - ko es tur redzu - ka ir trīs motori - viens ir ķīselis, to neizskatīsim, un divi benzīnnieki - atzīmēts kā "129 zs" un "182 zs". Pārejam pie "civic sedans" - redzam ka tur nekā jauna nav, vienkārši ir tikai "182 zs". Kas ir "182 zs" zinu, 1.5 turbiķis, kas komplektējas ar Need For Speed: Underground 2 skaņas celiņa diskiem no rūpnīcas, lai piedotu pareizo noskaņu kad lai to mašīnu sāktu kustināt, mazmotoriņš sāk rēkt un tahometrs plivināties. Kas ir "129 zs" man nav ne jausmas, bet zinot hondas pieredzi ar zāles pļāvēju un motorzāģu ražošanu, pieņemšu ka kāds 1.3 Super Duper DOHC VTEC kas to jaudu sasniedz pie 8000 rpm. Bet nu šī zirgspēku taktika var arī kādu muļķi pievilināt, cerībā ka varbūt tomēr "129 zs" būs kāds 2.0 16v un "182 zs" būs 2.5 V6.
Tad nu lūk - pati galvenā lieta - motors - kivičam nav, kamēr nenoloka "sākot ar 36k" par Type R. Es domāju ka ar to pietiek, jo bez motora kādu apdzīt nav viegli, kamēr bez aizmugures elektriskajiem logiem gan nav problēma.
Kas ir "audī pneimatiskās atslēgas" - tu par vecajām centrālajām atslēgām runā? Ja jā, atliek secināt ka tu neko citu bez kiviča un audī nepazīsti. Kā jau autoražotājiem pieklājas, visādas apakšsistēmas piegādā apakšuzņēmēji, tajā skaitā, izstrādā pamata sistēmu, kuru ražotāji pielāgo. Pneimatiskās centrālās, pieņemu, ka ražoja hella, tāpat kā pneimatiskos kruīzus - pneimatiskās centrālās izmantoja kā minimums audī, fofāgens un MB - fofāgens vienīgi ātrāk mazliet pārgāja uz elektriskajām - fofāgenam pirmais modelis bez pneimatiskās centrālās bija mk4 golfs un B5 passāc, audī C5 A6 - un pārgāja noteikti pa lielam papildus iespējamu fīču dēļ, jo tā tā pneimatiskā centrālā, neskaitot pēdējo gadu jēlos sūkņus, ir ļoti laba, vienkārša un ilgspēlējoša sistēma, ko nevarētu teikt par elektriskajām, sevišķi ja paskatās uz mk1 A3 brālēnu mk4 golfu.
Cik redzēts, tad šamie (Audi) iemanās kkādus nevajadzīgus devējus sagrūst nevajadzīgās vietās, kas vnk no vecuma mēdz atmesties. Tad ir kkādas pārspolētas tehnoloģijas (piem aizmugures lukturos diodes, kas izskatās pēc kvēlspuldzes un maksā kādu pusi algas). Šie visi aspekti vecu Audi īpašniekus vnk moka nost. Sīkumi, bet panelis sarkans.
Japānu mašīnas būtība: super vienkāršas tehnoloģijas, elektronika un bieži vien arhaisms salonā. Japāņi pragmatiski ražo vienu un to pašu daudzus gadus pēc kārtas kas arī nodrošina salīdzinoši mazu defektu rādītāju. Tikmēr VAG vienmēr mēģina izstrādāt ko jaunu, līdz ar ko dabiski rodas lielāka iespēja, ka kaut kas saplīsīs.
Par pašu detaļu kvalitāti vēl varētu pastrīdēties. Bet nu kopumā VAG mašīna nokalpos ilgāk nekā kāds japāņu brends, lai gan dažādas sīkas problēmas būs vairāk. Šis būtu aktuāli, ja pērk mašīnu ar 400 000 km nobraukumu.
ja personiski es parakstitos pirkt chiviku , tad vinam vajadzeetu buut klaat magiskiem burtinjiem type r parejie vispar vismaz nan nav intresanti, tie vismaz iet, parejie cik braukts tadas kondzervbundzas ar letas plastamsas apdari salonaa, piedodiet ,ja kadu ar tik skarbiem izteicieniem asizvainoju par vinja miilo auto
Uzturēšanas izmaksās nekāda lielā atšķirība nebūs. Civic no šīm visām mašīnām būs visprastākais pēc konstrukcijas. Šim modelim pat aizmugurē nāk balka nevis neatkarīgā piekare, kā iepriekšējam.
Audi ir premium mašīna, tāpēc nav gluži pareizi to salīdzināt pārējiem diviem pēc kvalitātes. Man šķiet te lielākā problēma ir nodzītie 2.0 TDI PD motori un lielā cena.
Un tomēr lielākā daļa Civic ir ar piecām durvīm, kamēr A3 Sportback ir sastopams daudz retāk un ir krietni dārgāks. Tā kā C30 vispār nav pieejams ar 5 durvīm, te jāskatās S40/V50.
Audi ir diezgan neērti krēsli arī. Iesaku pārbaudīt pirms pērc.
Volvo kičīgs, bet vienīgo reizi, kad bija iespēja pabraukāt (MM kādreiz bija servisa auto), radās iespaids par nesalāgotu konstrukciju tēmā motors/kārba/ pašmasa. Resp sajūta ka brauc ar daudz smagāku auto.
Man palika interesanti un sāku meklēt papildus info: "Mechanically, the European Civic differs from the American and JDM variants in that it uses a simpler torsion beam suspension system for the rear wheels compared to the double-wishbone system in the American and JDM versions." Detaļu katalogā arī rāda, ka hečbekam ir balka. Iepriekšējam modelim gan bija neatkarīgā visām virsbūvēm.
Tā ir klasiska izmaksu samazināšana. Tāpat arī PSA atteicās no aizmugurējās torsionu piekares. Un Toyota Auris neatkarīgā piekare arī nāk tikai jaudīgākām versijām.
A kura paaudze tā ir? Var jau būt, ka tas bija kautkāds jaudīgākais ex, kuram bija iespēja pablenzt apakšā. Diezgan maucīgi šāda pieeja no jamiem - ej un tici visādiem ražotāju stāstiem.
Deviņdesmito gadu Civic vispār bija ar daudzsviru piekari priekšā, kas ir pilnīgs over engineering tādai mašīnai.
Tad kad Honda arvien vairāk sāka izstrādāt un ražot mašīnas Eiropā, būtiski mainījās gan dizains, gan konstrukcija, lai padarītu mašīnas saprotamākas Eiropas patērētājam un samazinātu ražošanas izmaksas.
Nu kaa tad,pletj, ta kaadi tur no 50g, shito volvo lieto tikai saakot no 85 gadiem.Un Atšķirība emocijās būs tad,kad tas dunduks to a3 nopirks ar multitronika kārbu un te publicēs uzsaukumu pa teemu nu ko viņam tagd darīt ;P
Tu esi kaut ko svarīgu palaidis garām - A3 ar multitroniku neeksistē, jo tā kārba nāca tikai garenvirzienā. Ja A3 ir tomāts, kurš nav tiptroniks, tad tas ir DSG.
Labilabi,Jo Labāk ;P Te jau kolēģis zemāk ir izteicies.Es vēl piemetinātu, ja cilvēks neklad nav bijis audi īpašnieks, nu tad viņam ir visreālākā iespēja ir nopirkt 10g vecu hlamu, no kura kāds grib tikt vaļā (atkratīties no tāda nemaz nav tik viegli).Par to iespēju es dotu audi 85%, volvo 50/50, savukārt par vecu japon hlamu ar atejā uzstādītu Gāzi es nedotu neko.
Kliedēšu mītu par to, ka ar ne-premium zīmolu mazmotoru automobiļiem nevar Latvijas apstākļos nobraukt lielus gabalus.
Manā redzeslokā ir divu paziņu/radu/kaimiņu automobiļi, kas jauni pirkti Latvijā ,,treknajos,, un ,,pirmstreknajos,, gados. Abi garus gadus ikdienā brauc uz darbu no Jelgavas uz Rīgu.
Pirmais no tiem 2004.gada marta izlaiduma Citroen-C3 ar 1,6 litru benzīna motoru. Nobraukums 2017.gada augustā bija 423 tūkst.km, tagad varētu būt 440-450 tūkst.km robežās.
Otrais no tiem ir 2006./2007.gadu mijas Nissan-Note, 1,4 benzīns. Saimnieks pirms nedēļas gāja apskati, nobraukums 357 tūkst.km.
c3 tachu mazaas klases auto, tads pats ,kaa Tava fabija, un 1.6 motors tadam auto noteikti , nav mazmotors, kaa Tavai fabijai,ko stipri absaubu ka tas tadu nobraukumu sasniegs,, Note ar maza masiniite, man skiet ka tam notem bija pamataa divi motorishi 1,6 bendzins un 1,5 dizelis, Domaju ,ka ilgi vairs neies ne viens ne otrs ,katraa zinjaa pirkt tadu neieteiktu, nu ja nu vieniigi par kadu 1000,un tad laizh līdz tolmetam, Kas tad tie par attalumiem Riga- Jelgava, ta pati Rigas priekspilseeta vien ir saprastu ja katru dienu Daugavpils, Liepajas vai Ventspils brauktu uz Riigu,kaa to daudzi dara tad masinai drusku slodziite
Tai Nissan-Notei ir 1,4 litru 88 zirgspēku benzīna motors.
Nepārspīlē - tādi cilvēki, kas katru dienu brauc no Liepājas vai Ventspils uz Rīgu, gan nav sastopami. Reizi nedēļā, pāris reizes nedēļā jā, bet ne jau katru dienu.
Rīga-Jelgava tak ideāls ikdienas režīms jebkuram auto.Gan šoseja gan pilsēta.Mazmotors jau dilst visvairāk tad,kad ar viņu uz 150 vai kkur pa bāni grīdā velk vai kad viņu nopirkušie kapeikkučieri viņu nemīl un visvisādi “taupa” uz to.Tur nenormālam jābūt ja uz tāda likt gāzi vai viņu tādu no kāda vaļātiktgriboša dročiera ar gāzi jaatu pec tam pirkt.
viens pazinja bija ss noskatijis fabiju ar 1.2 litru motoriiti ,it kaa labaa stavoklii par loti pievilciigu cenu, un paludza vai nevaru aizbraukt liidz paskatiit, auto tiesaam bija labaa stavoklii par to nebija melots akuraats ,var pat teikt vizuaali bez lietojuma pazimes, diemzeel prieks par auto pargaaja kad devamies testa izbraucienaa, viss prieks par so auto pazuda, auto tik loti gauss ,lai kaut cik vinsh kustetos uz prieksh jadod visu laiku gaazi gridaa, bet tad vinsh ir tik nenormali skalsh, nevienam neieteiktu fabiju ar taadu motoru, ir tachu vinam normali motori, pat dizelis ir klusaaks un nipraaks ,tapec arii pazinja nopirka fabiju dizeliiti, bet ta fabija veel ilgi staveeja ss
Šeit jāteic, ka otrās paaudzes Fabijai tikai pirmajos gados (2007.-2009.g.) piedāvāja 1,4 un 1,6 litru četrcilindru benzīna motorus. Tad, kad es pirku Fabiju (2013.gada septembrī) piedāvājumā bija atjauninātais modelis (feislifts aptuveni no 2011.gada), un tam no motoru gammas bija izslēgti lielākie benzīna motori un atstāti tikai mazie 1,2 litru trīs cilindru motori.
Taisīt varbūt taisīja, bet vai LV dīleris piedāvāja? Fans taču jaunu pirka. Nezinu par iepriekšējo Karlo motors, bet jaunajam Green motors tas ir redzams, ka visus dzinēju un kārbu variantus nemaz neliek savā cenu katalogā.
Precīzi atceros, ka 2013.gadā vairs nepiedāvāja. Savukārt 2008.-2009.gadā pirms feislifta piedāvāja, jo pats 2011.gadā vienā nedēļas nogalē īrēju tobrīd jaunā modeļa Fabiju ar 1,6 litru 105 zirgspēku benzīna motoru.
A kas tur nenormāls - likt uz tāda gāzi? Nemotori jau nav ekonomiski, tas nekas ka neiet - nu un pie esošajām degvielu cenām ir muļķīgi to gāzi nelikt. Es jau pirms kāda gada, lejot golfā astoto pa 1,10 litrā, šķībi skatījos uz netālu esošo gāzes uzpildes staciju, kur bija kaut kādi 50 centi litrā - nu tas astotais jau ir virs 1,30, bet gāze 52...
Konkrēti TU kā sapratējs un pieredzējis zinošs entuziasts viņu varētu likt.Es tev atļauju, ja tev vajag.Bet, no otras puses esmu pārliecināts, ka Galvenokārt šie licēji ir tieši no kapeikdročieru sugas.Kuri to liek kkur visādās pažobelēs un vēlāk neievēro pienācīgu apkalpošanu.Turklāt,liela daļa to liek uz jau tā nojāta motora ar desmit citādām vainām, ka tur vispār nav pat teorētisku iespēju panākt, ka tas nesmirdēs pat uz tīra benzīna braucot.Liekulības kalngals ir vispār atļaut veikt šādas kolhozmodifikācijas, un demagoģijas superkalngals ir visur kladzināt par visādiem tur mikrogramiem un nanometriem, kad te pilnīgi oficiāli vari liet savus suudus apkārtējajā gaisā kaut litriem un kilogramiem.Gan ar šo kolhoza gāzi, gan ar kolhozā modificētiem smirdošiem dd, gan ar eļļu rijošiem b - kuri visi kā viens korī draudzīgi visu iziet legāli un absolūt "atbilstoši" mūsu varonīgajām TA normām.
Ko Jūs ar sawu Bmw650 jeb audi3.0tdi šinī sadaļā ielīdāt un vēl gāzi pieminat. Es taupīšanu sava prāta īpatnību dēļ neprotu saukt par liekulību vai divkosību, kā to Jūs darat. Fakti zinātniski apliecina tos mikrogramus un nanometrus nevis Jūsu pūderētais deguns un tantiņu koris. Tas absolūti nav pieņemams inženiera prātam, manuprāt.
Te nav runa ne par premiumu ne par taupības lietderību kā tādu. Runa ir ieteikt mazāko suudu no izvēlētajiem.30g vecs golfs tur vel figzin 50/50 vai buus galīgs sūds, bet pārdošanā izlikts vecs mazmotors ar uzstādītu gāzi lielākajā daļā gadījumu būs hlams.Jo viss tur liecina par kapeikdrochiera klātbūtni.Jauns oficiāli pārdodams eur6 dd te ir suuda kārtā un tā nopircējs ir daunis- jo tie mikrogrami taču bojā vidi. Tajā pat laikā ne-jauns 600x lielāks nojāts un Apzināti! modificēts kūpošs sūds ar Ta atļauju- o,jaaa, tas jau mums ir taupības un gudrības tēma.
Ps, man nav ne bmve ne golfs, man, kā jau teicu ,ir pilnīgs po*ujs ;p
Honda Civic vs. Volvo C30 vs. Audi A3
Tā kā manu 2002. gada 1,4 Yari ir apsēdusi rūsa un no tā izrietošas, dažādas problēmas, skatos cita spēkrata virzienā.
Šobrīd uzmanību piesaistijušas:
Honda Civic 2006
Volvo C30 2007
Audi A3 2005-2007
Servisa mehāniķis ieteica Civic no saraksta uzreiz ņemt ārā, jo visticamāk arī būs rūsains. Ir tik traki?
Volvo arī nerekomendēja. Detaļu un uzturēšanas ziņā gan A3 varētu būt dargākais variants?
Budžets - ap 4000 EUR
Braucu pa Rīgu - 30km dienā. Brīvdienās sanāk pa šoseju kāds 100+ gabals. Es 1,90cm, tā kā vai uzreiz kāds no augstāk minētajiem neatkrīt. It kā patīk tādi mazi un žiperīgi braucamie (yarītim gan pietrūkst uzrāviena), bet varbūt jāskatās citā virzienā?
Pakomentējiet, iesakiet , lūdzu.