Apskatījos, cik maksā vasaras riepas 275/35-R20 izmērā priekš BMW GT. Pirelli riepas ap 200 EUR gabalā... Dārgi... Visas četras būs par 800 EUR...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Apskatījos, cik maksā vasaras riepas 275/35-R20 izmērā priekš BMW GT. Pirelli riepas ap 200 EUR gabalā... Dārgi... Visas četras būs par 800 EUR...
Nu jā... tas man būs aktuāli nākamajā sezonā, bet gan jau dabūšu lētāk caur galiem... uz ziemu gan būs jādomā - likt riepas un šitiem 20-collīgajiem, vai pameklēt kaut ko mazāku - R18 droši vien.
var no šrota. BMW īpašnieki taču tur dzīvo...
Par kādu cenu paņēmi ? Cik viņš jauns maksāja ?
Varu Tev, kā SAABists, SAABistam pārdot BMW ziemas diskus ar M+S riepām! F11 OEM style 236, 4 vienādi, R17, 440eur mīnus liela drauga atlaide, ko spēsi nokaulēt! Pats uz F11 uzliku R18 un ar tiem arī plānoju rullēt visu gadu mainot tikai riepas.
Tiekamies ielās!
P.s.ir reāli izteikta tendence,- kad braucu ar jebkuru SAAB, mani laiž visi un uzreiz. Kad braucu ar BMW mani nepalaiž neviens un nekur
Runājot par Yukii novērotajām tendencēm, kad braukāju ar melnu Sharānu likās viss OK, tagad, kad gaiši pelēks KIA, tad kaut kā sajutos mazāk respektēts.
Man vēl jāpaskatās, vai R17 vispār F07 modelim var uzmaukt virsū, jo, cik saprotu, tur ir 7.sērijas bāze.
to jau vajadzēja skatīties pirms pirkšanas - ko tagad laizi pautus, pērc tik riepas nost, tev jau nauda nav problēma
Par tendencēm runājot, es gan nejūtu starpību... arī šodien Āgenskalnā, izgriežot no Tukuma uz Mārupes ielām, mani no vienas puses palaida RS autobuss, no otras - vieglais. Līdzīgi šodien no Raudas, izgriežoties uz Liepājas...
"Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot. "
Tu lkm taisies baigo piķi iesist pēc kādi 5 gadi, kad pārdosi, par šito auto?
Man jau liekas ka 15-20 gadus vecam autiņam uz nobraukumu vairs neskatās, skatās vai izieta tehniskā apskate
Gabešņiks tik ilgi ar vienu mašīnu nebrauc. Nākošgad, visticamāk, jau būs nomainījis pret kaut ko citu
Parasti jau tā dara, kad atklāj kādu nepatīkamu defektu. Nesaprotu kā var pēc gada pārdot mašinu, ko tik ilgi meklējis, skatījies. Tas tak ir čakars!
Katrs izklaidējas kā māk. Man arī tas liekas čakars, bet ir ļauži, kam ne.
Mēs, kad džedaju nopirkām, tad meita bērndārzā arī palielījās par jauno mašīnu. Viņas družka lepni atteica, ka viņas tētis katru gadu "jaunu" mašīnu pērk. Ok, kā tā? Izrādas, ka tētis meklē auto ar izietu apskati un tā katru gadu. Tas lai neremontētu grabažniekus. Tāpēc visi šitie "pēc gada" pārdevēji ir liekami neuzticamo plauktā, jo visticamāk viņi tik to autiņu ir lietojuši, ne uzpasējuši(ieguldījušies).
Jau esmu rakstījis - vēl pastāv opcija dabūt mašīnas par sakarīgām cenām un pēc gada pārdot, neko praktiski nezaudējot vai atsevišķos gadījumos pat iegūstot.
Man ir bijuši 2 auto, kurus esmu tirgojis tāpēc, ka plīst - B6 Pasāts un Volvo V70 (nu, labi, V70 ne tik ļoti plīsa, cik nepatika kā mašīna). Bet abos gadījumos es tos auto sataisīju un pārdevu labus - abos gadījumos jaunie īpašnieki mašīnas čekoja savos servisos. Par pasātu man vēl zvanīja jaunais īpašnieks un pateicās, ka labu auto esmu viņam pārdevis.
Ar šito, ja viss būs OK, kādus gadus 3 domāju nobraukt.
Var ar viņu 3g nobraukt,lej labo degvielu un būs ok.Te vienīgi tāds sensitīvāks jautājums ir, kad un kam un kā viņu ātri varēs atdot- ja tev apniks, vai ja cita ideja uzradīsies.Jo tas obannajo demagogu uzvaras gājiens ir vainagojies- daudzi šādas nišas interesenti ir vienkārši nobijušies.Cenā pa/ap to 20k līdzīgu lietotu mašīnu aprite ir samērā problemātiska.Ja braukt līdz 9-10k, tas būs jau ilgi un beigās noskrējiens būs krietni lielāks un pašam pa to laiku tomēr nāksies vilkt kādus izdevumus.Bet, no trešā gala skatot- piem, tu vari uzlikt jaunus bremžudiskus un nomainīt ķēdes un kādu laiku pats lepni braukt kā imperātors.Bet var arī braukt kā Lohs un to visu likt jaunu tikai tad, kad tas/kaut/kas reāli jau nojūk (un ar visādām blakussekām).Vai tad, kad pircējs atsakās ņemt un pieprasa to sakārtot.Tad tie "izdevumi" ir sāpīgāki, vismaz no morālās puses.Tu izmet naudu trubā, bet ērtības bauda svešinieks.
Janeks90 rakstīja: Novēlu, lai labi ripo un bez problēmām.
Pēc manām domām, ja cilvēks nevar atļauties jaunu vācieti, tad jāskatās un korejiešiem (7gadu garantija) vai japāņiem. ja ir tie 16k ko tērēt priekš auto, tad labāk paņemt kompaktās klases japāni vai korejieti ar mazāku komplektāciju. Tomēr 150k nobraukums ir diezgan daudz. Un kad pienāk brīdis kad var paņemt ko “krutāku”, tad var ņemt. Bet tās ir manas domas un tiešām novēlu labu braukšanu????
Korejiešiem nav "mazāka komplektācija", tāda ir japāņiem. Korejiešu trumpis, ka pērkot autiņu tev jau viss tur ir. Ok, lūka, kkādi spoileri, uzlikas papildus jāpiķo.
Kas konkrēti "ir" ? Ādas sēdekļi ar 16 dimensiju regulāciju par sākumcenu "sākot/no"?? Suuds tur reāli ir- un labs tikai tad, kad tu par to samaksā.Vai nu tu pērc vai apskati kādu specifisku modeli, kuram tiešām daudz kas ir, bet tad viņa konkrētā vai sākumcena cena būs jau pavisam cita.Demagogu inspirēta ideja, ka atkarībā no izgatavotāja izcelsmes valsts tur šodien kaut kas ir/nav. Ja tev ir pierādījumi- ieliec Piemēru, konkrētu cenuslisti.Piem, reku,"prasto/uzticamo" dzelsgabalu producents Fords.Vo, ieej viņu konfigurātorā un uzkonfigurē piem jauno Mondeo labā komplektācijā.Bikses pieliksi no tās fināla cenas...
Manam džedajam ir viss un vēl vairāk kā te liek veco bmw fīču kā piemēru.
Es jau te vienreiz pats nobrīnījos, ka ne tikai Tucson,Santa fe ir tā jaunā fīča, kad auto var nestūrēt un tas turās līnijās, bet pat jaunajā CEEDā tas ir iebāzts.
Ādas sēdekļi ir, es tik nezinu par tām dimensijām, bet ar roku nav jāskrūvē
Ka jāpērk korejieši - izvēlies sev tīkamo modeli, atzīmē jaudīgāko motoru un topčika komplektāciju un tev viss būs.
Jaunajam ceedam tur tā atšķirība starp mašīnu ar gurdenu mototoru,mešalku un parastāko komlektāciju būs 5000.
EX navi komlektācija
Interjers
Sēdekļu auduma apdare kombinācijā ar ādas imitāciju
Elkoņu balsts vadītāja sēdeklim
Elkoņu balsts aizmugurē
Stūres rata un ātrumpārslēga ādas apdare
Supervision instrumentu panelis ar 3,5" LED apgaismi
Salokāma aizdedzes atslēga
Salona gaisa filtru
Saules briļļu turētājs jumta konsolē un salona apgaismojums
Atverams kosmētikas spogulis ar apgaismojumu
Salokāmi aizmugures sēdekļi (40:20:40)
Riteņi
Vieglmetāla diski R17 225/45R17
Mazizmēra rezerves ritenis
Komforts
Divzonu automātiskā klimata kontrole
Elektriski regulējami spoguļi ar apsildi
Elektriski nolokāmi spoguļi ar pagrieziena indikāciju
Elektriski vadāmi priekšējie un aizmugures durvju logi
Elektriski vadāmi priekšējie un aizmugures durvju logi ar automātisko „up&down“ funkciju priekšējiem logiem
Aukstā laika pakete (apsildāmi priekšējie sēdekļi un stūre)
Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana
Zemas mazgāšanas škidruma līmeņa bīdinājuma signāls
Elektriski apsildāmas vēstikla apmazgāšanas sprauslas
Automātiskās kruīza kontroles + ātruma ierobežotāja funkcijas vadību
Viedtālruņa bezvadu lādētājs
Lietus sensors
Regulējams braukšanas režīms (tikai ar automātisko pārnesumkārbu)
Pārnesumu pārslēgs uz stūres (av iespējams pasūtīt ar Premium drošības paka un 1,6 CRDi dzinējiem)
Nu, kas te trūkst?
Pag,nu ja jau pieiet kritiski, tad par saviem ādas sēdekļiem tomēr maksāji Tu.Tieši tpt, kā par automātu- ja viņš tev ir.Es savukārt pljuutiju par to, ka "par sākmcenucenu sākot/no" tev to visu neredzēt kā savu aizmuguri.Līniju lasītājs kopā ar adaptīvo kruīzkontroli jau ir pieejams kopš tālā 09-10tā gada. Gan bmw gan audi.Bet viņam ir viena Galvenā problēma- tas ir samērā bezjēdzīgs kā tāds un ne visur ir līnijas ko viņš gribētu lasīt...Displeju un bezvadu uzlādi šodien izmanīgi darboņi ieliek jebkur un jebkam,jo tas viņiem palīdz radīt demoreklāmas vīziju par modernu auto un izmaksā tikpat kā neko.Toties to 300zs motoru ar 5arpus sek un automātisko pneimatisko balstiekārtu ar maināmiem augstuma un cietības režīmiem tur diezin vai pat par trīskāršu naudu varēs sarunāt.Tāpat nezkāpēc nav minēta 4zonu klimatkontrole, apsildāmi aizmugures sēdekļi (kuru okupanti mēdz būt nosalušāki par priekšējiem),displeja projekcija vējstiklā,panorāmas lūka,pastāvīgā pilnpiedziņa,inteliģentās gaismas ar gps kontroli un vēl šādi tādi ikdienā reāli noderīgi sīkumi kā el bagažnieks, palīgierīce braukšanai uz/no kalna,inteliģenti elektroniskā stāvbremze ar automātisko noturētāju un utt.Kurus ne visi lietoto auto īpašnieki vēlēsies mainīt akurāt pret skoda/fōbiju vai tamlīdzīgu veidojumu kā disaina un komforta e-talonu.Aizdedzes atslēga kā tāda arī ir jau sen aizvakarējā diena- kuru šodien reklamē tikai savtīgi un aizkadrā ieinteresēti demagogi,apzināti iebiedējot cilvēkus.Un 225/45 riteņi tur drošvien būtu pirmais,ko es upgrādotu.Jo savs dibens un zobi šodien ir uzturēšanā dārgi,tapc tie būtu jāpārvadā komfortabli;)
Nu veikalā desu arī var nopirkt par 2 vai 14 eiro kilogramā, tas pats būs ar led gaismām un visiem asistentiem, attiecīgi atšķirīgs arī tehniskais izpildījums.
Labs piemērs ar seat leon led gaismām, kuras autobild testā bija sliktākas par halogēnu, bet pircējam ir led un galvenais ka smuki izskatās
Pērkot pa 2 tu visdrīzāk ka dabūsi pljūtamo, bet pa 14 nebūs garšīga un tu besīsies par ko maksāji un kā tā utt. Tapc vajag izvilkt to Galveno priekš sevis un ņemt apm pa 8-9,-. Seatam es neticu, jaunais Tarraco nepārliecina. Tāda pat konzbundža kā Kodiaks. Gaismas un 9zollu displejs ir tas, dēļ kā jauns auto liksies tiešām jauns un dēļ kā izmanīgi darboņi tev aizkadrā pārdos bezmotoru un bezsalonu. Beigās nopērkot kaut ko par sākumcenu, tur nebūs ne miņas no tām gaismām, ar ko to modeli reklamēja un ko tu (izrādās) ka realitātē vari dabūt tikai par lielu piemaksu. Gan bmw gan audi gaismas vienmēr ir bijušas sākotnēji labas un modernas, bet nākamo roku lietotājs jau no 3-4 g nobraukuma tur Vienmēr ir sipies ar to, ka gaismas "vairs" nav. Attiecīgi, vienai otrai suudamarkai viņu nav jau pašā sākumā, ta kur nu vēl ja lietotam.
Tas tavs jaunās sēklas aprīkojuma saraksts man kaut ko šausmīgi atgādina - jā, tas ļoti spēcīgi atgādina mana golfa aprīkojuma sarakstu. Tas, protams, nav nekāds pārsteigums - sēkla šodien tiek pozicionēta līdzīgi kā mk2 pirms 30 gadiem - lai arī fofāgens tik prasts kā kija nebija arī tad - jo mk2 par atbilstošu samaksu varēja nokomplektēt ar rozīnīti, kamēr sēklai par tām piecām pakām nāk komplektācija "kaut kāds aprīkojums un motors, kas spēj pavilkt kaulus". Protams, tas saraksts no mk2 aprīkojuma saraksta bik atšķiras, tajā ir iekļauti daži mūsdienīgi nieki, tajā pašā laikā pankūka mk2 bija bāzītē, jo putu baloniņi tolaik nebija
Attiecībā par to "kas tajā pietrūkst" - tajā pietrūkst, teiksim, normāli ķebļi - gan jau tur ādas nav lai tu neaizmirstu ka tu sēdi kijā
Viņš vnk ielika kopīpeistu. Pēc kā sanāk ka extra ir jebkas, piekto riteni ieskaitot. Lai objektīvi spriestu, jauna auto apskati vajg izveikt Sieviešu kompānijā. Es (pagaidām) neesmu sastapis tādu, kam patiktu iekāpt prastā vai smirdīgā salonā. Sportāge, foābija un izreklamētais chr-s dabā nepatīk nekam, baet piem 3008tais pegiots ir reāli skaists auto ar ērtu salonu kaut vai lupatas versijā. Tāpat pret vecu 5er viņām pretenziju nav un nebūs, jo tas ir acīmredzami priekš cilvēkiem domāts. Savukārt pret mk2 varētu nebūt pretenziju dēļ tā, ka pagaidām"var iztikt"un ka ietaupīto naudu varētu izmantot kādam "citam" neatliekamākam mērķum. Katram savs.
Jap, tas ir kopīpeists no dīlera lapas. Man nav jaunā Ceed, es tik vienkarši norādu uz to, ka pat videjas klases mašīna ir bagaatīgi aprīkota. Tur nav nekas jāpiemaksā, kā jau teicu - izvēlies modernāko motoru ar kārbu, max komplektāciju un tev viss būs. Ādas sēdekļi un lūka protams tur arī ir pieejami, bet vai tad kāds pērk Ceedu dēļ tā? Daudz tādu mašīnu braukā apkārt? Un vēl kkāda pneimopiekare
Man vienkārši ir pirmais Ceeds kur gandrīz neka no tā nav.
Mašīna (veikalā jauna) ir bagātīgi Aprīkota tikai TAD, kad pircējs par to ir samaksaajis. Par katru to suuda sastāvdaļu. Vai arī nopircis par "akcijas" cenu kādu labāk aprīkootu modeli. BET, arī tad NEkad labi aprīkots akcijas modelis nebūs par tā paša modeļa "sākumcenu". Pneimopiekari, jā, nav vērts apskatīt, jo tas nav ceed pircēju mērķauditorijas priekšmets. Bet tas Varētu Būt 5er tīkotāju redzeslokā. Te ir topiks par 5er, un Jautājums kapc cilvēks nopirka to-kaut gan varētu atļauties gan ceedu gan foobiju. Vai par "sākumcenu" pacelt kaut abus kopā. Un Kapc tas viens iepriekšējais te apskatītais iAuto vecbiedrs nopirka "sievai" sq5, nevis izvēlējās veikalā jaunu sportāgi pat par drusku mazāku summu. Ja stādīt piemērus un meklēt sakarības, vajadzētu runāt daudzmaz godīgi un par tēmu.
Pag, es ne par tēmu runāju? Es norādīju lietotājam, ka tagad pat ekonomklases korejiesi ir ar bagātigu aprīkojumu. Tur nav papildus jāņem entās opcijas un kkas jākalkulē. Ta arī ir sākumcena šādam aprīkojuma - 1.4 T-GDI, 7 pak. 2 sajūgu atrumkārba ar šo Navi aprīkojumu maksa 20000.
Cik tur papildus par ādu, lūku jāmaksa, nezinu. Ir man arī pāris gadus atpakaļ pirkts Tucsons 1.6 T-GDI, kur tas viss ir. Tapēc brīnos ka pat Ceedos un gan jau arī citos mazlitrāžas korejiešos ir gandrīz viss tas pats.
A par vāciešiem tev jau vajadzētu nojausts, ka viņi ir pietiekami pasūkuši no manīm nervus un naudu. Uzticības nav. Te gan es varu būt neobjektīvs, jo tie visi iepriekšējie ir bijuši "mazlietoti" un tāpēc es nevaru tikai norakstīt visu uz ražotāju, bet fakts tāds ir. Tagad ir tikai "jauni" un es varu reāli novērtēt viņu darbību, ilgmūžibu.
Kompaktklases korejieši savā būtībā NAV ar bagātīgu aprīkojumu. Tas ir fufelis, ko te sludina. No konteksta izrauts atsevišķs modelis. Kurš tiek tirgots par spec cenu. Tas NAV tas, par ko maksātu visādi lietotu auto turētāji, tas NAV tas, ar ko tos "iekārdināt ". Tas 1, 4l motors ir, atvaino, suuds pēc būtības, tas NAV 250zs 5er tīkotāja "iekārdināšanas" opcija. Paskaties to fufeļ tirgotāju cenulapas, reāli paanalizē, nevis kontekstu rauj. Ja piietiek ar drirsas pārvietotāju, ok, priecājamies. Ja nee- objektīvi izskaidrojam iemeslu, pamatojam Par un pret. Man savukārt ir "gara" pieredze 3g vecu auto lietošanā, bet tas nevienu te nesip un es to neiešu stāstīt. Lai nav jātaisnojas par vaļsirdīgu patiesību, katram Loham personāli kko pierādot un pamatojot. Klusēšana vismaz labāk par fufeļa uztiepšanu. Es labi zinu cilvēku, kurš ar japona hibrīdu ārzemēs no jauna pirktu brauc lidz pat šodienai 8gadus-visi gribētu dzirdēt, bet es neteikšu, man to nafig nevajag;))
Ja jau reiz tevis nosauktais sarakstiņš ir "bagātīgs aprīkojums", tad atliek secināt ka tu esi vēl pieticīgāks par mani Tas ir "normāls aprīkojums", bagātīgs tas ir priekš mk2 golfa, vai kijas , un priekš kāda B5 passāta tas būtu viduvējs aprīkojums. Bet nu protams - tam passātam laba daļa no tā visa kopā ar viduvēju motoru nāca bāzītē, un pat kaut kādam plikam B3 A80 aprīkojumā, cik man zināms, nebija punkti "vadītāja ķebļa augstuma regulācija" un "rezerves ritenis - pankūka", punkti kas norāda par cik zema līmeņa mašīnu te ir runa, jo ja jau reiz tas parādās aprīkojuma sarakstā, bāzītē tas var nebūt. Brīnums ka centrālā atslēga tai jaunajai sēklai tomēr bāzītē ietilpst...
Jap, tā sanāk - esmu neizlepis. Nesaprotu priekš kam man pneimopiekare un 5 sek. Man nav ko te gudroties un salīdzināt kkādus nepazīstamus modeļus. Man ir 1. CEEDs , kur nav parkošanās kamera, nav nolocami spoguļi, nav displeja ar navigāciju un telefona savienojumu, nav automātiskais mobilo lādētājs, stūre ar apsildi un ādu. tas viss ir jaunajā CEEDā bāzītē. +jaunās kārbas T-GDI motorus es nemaz neskaitu, jo tas pats par sevīm ir analogs DSG un TSI, bet, cerams, labāks analogs.
p.s. tak to atslēgu ar var dabūt. Tas ir kkāds baigais brīnums? Papildus čakars tikai ar drošības ierīkošanu, jo šitās bezkontakta atslēgas kodē vaļa tā tikai. Sieva te mocas ar to vēl vienu papildus pulti.
Jautājums ir tieši uz otru pusi- kāds ir "pamatojums" ņemt "brīnumaino koreju" tam īpašniekam,kuram šobrīd jau ir tie tur pieminētie 6sekundēs nolokāmie spoguļi.
Ka bezkontakata atslēgas kāds masveidā kodē vaļā, tas vēl ir konkrēti jāpierāda.Bet tas, ka visvisādi piradrasi vienā laidā liek visvisādas suuda signalizācijas un citi ieinteresētie paralēli biedē tautu ar Bubuli- vo tas gan ir 600% skaidrs.Normālas markas un komplektācijas auto nospiedoši lielākajā daļā gadījumu būs tieši ar bezkontakta atslēgu.Pilnīgam papuasam būt jābūt, lai šodien apstrīdētu un apšaubītu tā štrunta ērtību un lietderību.
Tin aiz auss, kā aizdzīt tavu BMW www.youtube.com/watch?v=IVFSeJK9M8c
Man gan nav bmw, bet ja vēlies to aizdzīt, uz tavu cedu varam saderēt,ka iznākums būs uz burtu xy..Ja kas, man ir arī 3 atslēgas un kasko;))
Es te arvien vairak Tevi nesaprotu Kāda veidā 3 atslēgas ietekme autiņa aizdzīšanu, ja nav vajadzīga neviena atslēga. Jānolasa tik signals no tavas bezkontakta atslēgas. Sakot, ka tas ir visātrākais aizdzīšanas veids.
Klau, es kko arī nesaprotu līdz galam par to pneimu. Priekš kam viņa īsti vajadziga? Ja lūkai es vēl varu izdomāt kādreiz pielietojumu, kas arī pēc būtības ir rydiments, tad pneimai - nē. Kkādus gadus atpakaļ franči(citroens lkm) bija uztaisījuši klipiņu, kur kkādu savu vāģi baigi reklamēja. Tjipa ģimenes universālis, kas brauc normāli pa pilsetu, bet izbraucot kalnos var pieslēgt pneimu un tu jau taka džipārs mauc. Mums tak nav kalnu, kur viņu lieto?
Auto mainīšana reizi 2 gados nav nekas neredzēts. Ir zināms cilvēks, kurš katru gadu savam Golf maina VNZ,lūk to gan es nesaprotu.
Lai gan kopumā pret BMW man ir skeptiskas jūtas. Un es no pieredzes zinu, ka tie auto prot izvilināt iekšējo reptili. Tieši abi GT modeļi (3 un 5 serie) man simpatizē ar savu dizainu.
Es īstenībā arī uz troiku skatījos, bet, nu, pārāk dārgi viņi pagaidām vēl. Bet tagad jau pēc 5. diezvai gribēsies sēsties uz skaļāku un cietāku trijnieku.
Par to numura zīmi - visticamāk tāpēc, lai nepazaudētu. Jo numuri glabājas vienu gadu - gada laikā tie jāizmanto.
Bet jēga katru gadu tērēt 150 € dēļ divciparu VNZ man šķiet smieklīgi.
Pēc dažu dalībnieku parametriem es arī varētu būt biežs mašīnu mainītājs. Kopš 2013. gada, kad ieguvu B kategoriju jau stūrēju ceturto personīgo auto.
Man jau nekas nav pret, bet kāds tam pamatojums? Tas ir ērti, patīkami ieguldīt laiku lai nopirktu un pēc tam 3X lielāku laiku lai to pārdotu?
Jaunam cilvēkam jau itka OK, noperk pirmo auto, pamācas braukt, viļās kkur un tiecas ātri labaku dabūt.Ja jau pirktu tikai jaunus un tad atdod atpakaļ salonam, tad jau nekādu problēmu. Tad jau tā var, ja atļauj finanses.
Mans nav draugos ar BMW bet GT simpatizē,viens no glītakiem šīs markas modeļiem,X6 totāls kroplis salīdzinot ar GT.Tik esmu dzirdējis kad BMW pielūdzēji kritizējot GT uzskatot viņu par neglīto pīlēnu un no tā arī zemi pārdošanas šā modeļa apjomi.
Iespējams tādēļ ka pirmsfeisliftam nebija dabonama m-paka un bez tās GT nav no glītākajiem eksemplāriem, no praktiskākajiem gan.
Katrā ziņā, ņemot vērā komentāru skaitu, vienaldzīgo nav-vieniem skauž, otri applaudē ????
Kas m-pakā ietilpst?
Man ir citāda sajūta: X6 sajūsmina, bet GT vizuāli nepatīk.
Nekāds jaunums,kropļi tevi sajūsmina,kad testēji Hondu tavas bikses bija slapjas,nu,to kosmismisko kropli,hr jeb kā viņu tur sauc,da pofig.Nezin ko Tu teiktu kad tev būtu iespēja izbraukt ar GT 4.4l V8 benzīna sirsniņu.Tava vienīgī doma noteikti būtu-cik gāzes balonos es varu ietilpt šinī auto,vai ne?
Man ne viens ne otrs īsti nepatīk, es labāk ņemtu universāli 5er.Bet tieši Gt parasti tiek tirgots relatīvi nedārgi un ir dabūjams labākā stāvoklī ar mazāku nobraukumu.
Vispār BMW universālī daudz sportiskāki izskatās par sedaniem,tādas ir manas domas.
Jā, es arī atbalstu un universālus un pats vienreiz vienu 5to gribēju jau reāli ņemt.Bet beigu beigās atklājās, ka km ir nokruķīti.Pārdevējs tam bij privāts,viskko smuki pljuutija, scuka pdrss.Tiem toč uz ir pirkstiem jāskatās un analīzes jāprasa.Tas Gt gan parasti izskatās tāds normālāka klīrensa, nekā viens otrs parastais 5, kam puza pa zemi velkās..
feciic rakstīja: Citādi buferi, sliekšņi, stūre un vēl visādi loriņi
Ar paku
Bez
Galvenais m- pakā ir nevis izskats, bet cita piekare ! Auto ir zemaks, stingraks, citi sedekli, man skiet ka ari karbas smadzenes ir citas
ezis71 rakstīja: Kāpēc jūs viņam salikāt dizlaikus,viņš tak GB12 to ar humoru tev pateica bet daļēji viņam ir taisnība,X5 par pēdējo naudu nopirkts,riepām nauda pietrūka.
PIrmkārt, ne X5
Otrkārt, kur tu rāvi, ka pa pēdējo naudu? Varbūt skaties pats savā makā, ne cita?
Treškārt - tāpēc, ka nopirku premium brenda mašīnu, uzreiz nozīmē, ka man tagad nauda jāsvaida pa labi un kreisi un nav jāskatās, kur var saprāta robežās ietaupīt?
Un ceturtkārt - iesaku Tev beigt dzert, varbūt arī tu tad varēsi atļauties normālu auto.
Atkal tu pārprati,X5 neattiecas uz tevi!Bet man ir stāsts par X5.Kolēģis ar savu sapujušo Vojādžeri aizbrauca uz riepu maiņu,nopirka jaunas Falcen ziemenes,priekšā uz riepu maiņu X5 kuram montē lietotas ziemenes kuras viņš iegādājās turpat uz vietas,esot bijušas diezgan plikas,laikam viss lētēkās.Riepas uzmontētas un X5 atpakaļgaitā dodas laukā no boksa un?Un aiz laimes kad ticis pie zemenēm ar buferi izsit Vojādžerim priekšējo lukturi.
feciic rakstīja: Iespējams tādēļ ka pirmsfeisliftam nebija dabonama m-paka un bez tās GT nav no glītākajiem eksemplāriem, no praktiskākajiem gan.
Katrā ziņā, ņemot vērā komentāru skaitu, vienaldzīgo nav-vieniem skauž, otri applaudē ????
Jā, interesanti, vai visādi eži un topinambūri te dežūrētu, ja rakstītu, piemēram, par Audi A6 vai Volvo S80... vai kaut to pašu Jaguāru, kas man bija pirms šī...
Jā, M-pakas pietrūkst, no M ir tikai stūres rats
Par praktiskumu gan nepiekritīšu. ja gribi praktiskumu, jāpērk universāls. Bagāžnieks šim īstenībā ir diezgan mazs, prikols vairāk ir vietas daudzumā salonā. Es teiktu, ka šis ir vairāk tāds stila auto.
650 rakstīja: Man ne viens ne otrs īsti nepatīk, es labāk ņemtu universāli 5er.Bet tieši Gt parasti tiek tirgots relatīvi nedārgi un ir dabūjams labākā stāvoklī ar mazāku nobraukumu.
Par to "nedārgi" gan nepiekritīšu... ja uzliec ss-ā 530. BMW no 2010. līdz 2012.gadam, sedani un univerāli sākas apm. no 11 tūkstošiem, pirmie GT - no 14.
Kas attiecas uz pārdošanas iespējām - domāju, problēmu nebūs. Jo pēc šiem pieprasījums ir. Kaut vai, kad es meklēju, kā jau rakstīju, pirmo noskatīto man izcēla no rokām. Kopā ar manējo tajā placī tirpgojās vēl viens līdzīgs, kurš arī, skatos, jau pārdots ir.
Tur cilvēki jauc virsbūves apkāruma M-paku ar M5 mašīnu kā tādu, resp, pmpi ar bumbieriem.
Normālai tālāka izbraukuma mašinai aizmugurē būtu jābūt 2 komfortablām sēžamvietām (ne 3), cerams ka tam Gt tā arī ir.
msh rakstīja: Priekš kam tad diez apsilde domāta? Nerunājot nemaz par to ka elektriski lokāmu spoguļu locīšana sala laikā var novest pie to locīšanas mehānisma izbeigšanās.
viss notiek ātrāk(atkušana) - nolietojums pajāt, nevajag braukt ilgāk par garantiju...tālak jamaina-lai msh ar šrotiem brauc
Nolietojums? Kāds nolietojums? Tu laikam nesaproti par ko pats runā Tātad, dzirdēts variants - spoguļa mehānismā nokļūst ūdens [ne obligāti zobratos, bet pietiks ar to daļu, kas lokās], sasalst - pēc tam mēģinot spoguli locīt, aprauj zobratus.
Jebkurā gadījumā, pie tavām problēmām - jāloka spoguļi lai tie ātrāk atkustu liekas ka ar šrotiem brauc tu - es neesmu aizmirsis to skatu kā man sensenos laikos iekš A80 spogulis kusa nost - iekāp mašīnā, spogulis pilnīgi balts, nospied pogu, paiet dažas sekundes, uz stikla parādās divi punkti kas strauji izplešas...
Par to, ka "lētajos" korejiešos tas pats aprīkojums, kas BMW, jā, nosaukums ir, bet vai darbojas tehniski tāpat, tas labs jautājums. Tas pats attiecināms uz ādu, stikliem un citām auto detaļām. Noraujot durvju apšuvumu, paskaties, kāds tur pakojums un kāds auto par "zemāku" cenu. Principā jau tagad korejietis maksā stipri līdzīgi vācietim, ja saliek līdzīgas kvalitātes aprīkojumu. Labs piemērs jaunais H SantaFe premium sākas ar 49000eur pielasot papildus fītčas pāri 60000eur un te jau piezogas vilinājums nopirkt 0 korejieti, vai gadu, divus nenobrauktu BMW klases auto par tādu pašu cenu.
Tak izbeidz to vācu kalkulāciju. Korejiešiem ir cits pārdošanas princips, jo tu jau "sākot no" dabū pilnu komplektu. Tur nav iespējams salasīt vēl 11000
Tā viņi iekaro tirgu visur - Krievijā Solaris tā nopakots, Indijā tagad būs jauns mazais SUVs arī gan jau pēc pilna komplekta.
Autiņš maksās 15-20 tk. euro
Muldēšana ,demagoģija un absolūta necieņa pret sarunbiedriem.Fufelis.Otrs "fans" bemaz vai.Te ir topiks par bmw- vismaz kaut kādu sapratni par tēmu vajadzētu izteikt, ja gribi lai uz tevi kāds klausīttos.
Ieej tā korejas suuda Lv tirgotāja cenulapā un nopublicē te konkrētu piemēru- kā tur tas demagogu bezsalona bezmotora suuuds sportage bez riteņiem ,bez pievada un bez salona tiek tirgots par 21k, bet tieši tāds pat suuds jau "normālā" cilvēku komplektācijā turpat 3rindiņas zemāk maksā jau 36k.Bezjēgas dalbaēbi,uj zin kur jūs tādi masveidā rodaties.Tas laikam priekš Lohiem domātā visuapteverošā dezinformācijas plūsma ir iedarbojusies.Jo neba jau viņa bez mērķauditorijas un smalka aprēķina tiek te visur apkārt tik dedzīgi izvērsta.
nu tas taču nenozīmē, ka visiem vajag te to sūdu slavināt.
Tāpēc tā ir DISKUSIJA. Ja visi liela, tad tā nav diskusija.
Manis pēc var sūdu arī nolikt- jo suuds ir suuds.Bet bez demagoģijas.Ar personīgu piemēru un izrādot kaut cik vismaz sapratni par runājamo tēmu.Jau ritīg zaeb-blaļi šitie te obannajie influenceri un atķlātā veidā dezinformācijas suuda stūmēji.Cilvēks nopirka lietotu auto- ja vajag par katru cenu viņu pazemot, tad pretim tepat vajadzētu ieviest sadaļu, kur katrs uzrāda pPersonīgo informāciju- ar kādu suudu viņš pats brauc, cik viņam kabatā rubļu un kāds ir viņa suudam TA protokols- lūk tad mēs "reāli" paskatītos.
Neviens nevienu nepazemo. Tie, kuriem ir izsmalcinātākas prasības, izbauda BMW 5er GT, bet tie, kam pieticīgākas - KIA-Ceed vai Škoda-Fabia...
Man po-uj ko kurš te izbauda.bet,ja cilvēks vaļsirdīgi uzrakstījis Palagu, es ar interesesi izlasu, izdaru kaut kādus secinājumus,ne uzreiz meklēju suudagabalu ar ko viņam mest.Ne ka Virsrakstu izlasīt un tālāko automātiski "pamatot" cik viņš liels Lohs.Ne es, pletj, te ieviesu naudas skaitīšanu cita kabatā.Man kaimiņš 2,5st māju no labām izejvielām nupat pa pusgadu uzslēja- bet viņam NAV jauns auto.
Kad cilvēks noliek kluci podā un uz to skatās, viņam liekas, ka tas smaržo. Ir smuks un spīdīgs, jo savs nesmird. Bet tas ir sūds. Un citiem nav jāpamato, kāpēc tas ir smirdīgs un pretīgs.
Nu nopirka vecu vācu mēslu. Uzrakstīja rakstu. Malacis. Bet cerēt, ka te visi klanīsies, priecāsies, un pēc tam to sūdu no viņa nopirks, tas ir naivi. BMW tā arī turās uz mārketinga un filmu rēķina. Patiesībā tas ir lēts mersedess, kurš arī ir ar aizmugures piedziņu, bet ir ātrāks, skaistāks, tam ir sasniegumi, bet BMW ir tikai filmas un gopņiku slavas lauri.
Aiztaisīt nah uj ciet visu shito suudalapu.Visus lietotājpiradarus amputēt.Ja nav ko teikt,tad lai nav.Lai paliek jaunsuudreklāma un diilerdsas liazīšanas dispciplīna.
Es neko no reālas ekspluatacijas nevaru ieteikt jaunajam īpašniekam. Man nav bijis šāds autiņš.Zinu tik, ka BMW motori ir līderi uz ķēdes noplīšanu un daudziem viņa atrodas motora aizmugure, kas apgrūtina viņas nomaiņu. Ja tā notiek, tad tas ir spriedums autiņam, jo
a) jauna motora iegāde ir dārgaka par paša autiņu
b)lieto motora ielikšana nav nekāda panaceja no šadas problēmas atkārtošanās
Taka lai klausās tagad katru šķaudienu
Apar korejiešiem lūdzu, tie ir zināmi
Sportage nevar pirkt(vismaz vecos modeļus), jo tur ir pats nedrošākais 2,0 motors. savukart jaunais man nepatīk priekšas dizaina pēc. Kapēc man būtu Tev jāskatās kkādas cenas un kkas te jāliek.
Tev tak vakar ieliku CEEDU "pilnā faršā", iesaku
Par ķēdes problēmām zinu... un zinu arī to, ka tā vienkārši ir laicīgi (pie 200 tūkstošiem) jānomaina. Man droši vien ātrāk, jo auto pamatā pa pilsētu lietots.
Man te vakar ieteica, ka varot it kā pārbaudīt ķēdes stāvokli (izstiepumu laikam). Nu, saabam točno var. Par šo painteresēšos sīkāk, bet, ja nevarēs, tad vienkārši jāieplāno maiņa drīzumā.
Vispār, jau no vairākiem avotiem esmu dzirdējis, ka, iegādājoties BMW ar trīslitru dīzeli, vienkārši, pie iegādes, apkopes, apdrošināšanas un riepu investīcijām jāieplāno apm. 700-800 euro ķēdes maiņai.
Pliks aziāts vai amerikānis būs daudz baudāmaks par pliku vācieti. Teikšu pat tā - ar pliku vācieti brauc mazohists.
Un ja mēs skatamies uz tavu to pēdējo komentāru, tad divus gadus vācietis tas jau ir stipri nobraukts. Ar divus gadus vecu aziātu varēsi braukt bēdu nezinot, bet ar 2 gadu vācieti pisīsies pa servisiem.
Tikai nevajag d.....
panem 2 gadigu 5 seriju ub pec gada nozino !
Un kas ir pliks 5 gt ? Kas vinam nav ? B&O muzikas ? Durvju piesuceknu ?
Nemaz neesmu vacu auto fans, bet sita tuksa d.... sak apnikt!
Es gan pats neesmu pircis, bet te jau var manīt, ka lietotāji kko man piedāvā komplektet, kgan KIA tas nav galīgi vajadzīgs. BMW - jā, var nopirkt pliku. Skatījos vienu apskatu, kur mēģināja izpīpēt kāda komplektācija tur ir, bet tā pat jebkuru komplektāciju var apgriezt. Piemēram zināms gadījums, ka pie mums atnāk autiņš no beļģijas, kam diezgan laba komplektācija, bet pirmais īpašnieks aķeksejis, ka viņam sēdekļu apsilde nav vajadzīga. Tagad pie mums tas jaunais īpašnieks brauc un čortojas. Ta jau no malas neko nepateiksi.
Tas plikais bembis būs kā minimums viduvēji aprīkotas kijas līmenī, ar motoru kas būs kijas niknā motora līmenī - bet čortojas, jo no bembja sagaida daudz.
Tikmēr kija ir diagnoze - kija ir sūdīgs hujdajs, lasīt, hujdajs kam kaut kas ir izņemts ārā vai nav iedots, un ar lielu bļembu KIA tas tiek darīs zināms apkārtējajiem. Ja man akurāt būtu jābrauc ar golfa klases korejiešu mašīnas izstrādājumu, es tomēr izvēlētos īsto mantu, hujdaja tricāru, nevis tā atraugu, sēklu. Tikmēr tev tava izvēle uzskatāmi parāda tavas zemās prasības - tu noteikti to savu kiju būtu gatavs arī stumt, bet tā kā tur tomēr ir kaut kāds nemotoriņš kas spēj to iekustināt līdz simtam pusminūtē, tad ir laime pilnībā, kāds tur vēl aprīkojums... Es nesen sevi pieķēru ka man ir ļoti zems jaunu nissanu - nu to mazo sūdeļu, joka, kaščeja - un to braucēju novērtējums, jo ieraugot tādu, zini - sūds bez motora, tāpēc fiksi jākož nost, jo noteikti brauks fana stilā - bet dažreiz tomēr brauc pat manā ātrumā - man liekas ka kijas braucēji nav no manis šādu attieksmi izpelnījušies, jo manā galā kijas, sevišķi sēklas, pamatā ir firmu mašīnas, kuru braucēji ar tām brauc piespiedu kārtā un motora trūkumu kompensē ar pedāļa turēšanu iemītu grīdā.
P.N. Manas sievas māsai ir iepriekšējās paaudzes hujdaja tricārs ar vājāko ķīselīti. Kad man vienreiz gadījās ar to brīnumu izkost vienu līkumu, es biju pārsteigts - es gaidīju ka tas brīnums nehuja neies, bet tas veidojums ikdienas zemo apgriezienu diapazonā gāja +/- kā mans golfs. Tikmēr ja man gadītos izbraukt ar tavu kiju, tur noteikti notiktu tas, ko es sagaidīju no sievas māsas tricāra, sevišķi tāpēc, ka tur ir nepareizā kārba - atklātos ka nemotoriņš gan rēkt spēj, bet paātrinājumu nodrošināt nespēj nekādīgi...
Pabrauc vairāk ar citām mašīnām, būsi vēl pārsteigtāks, varbūt beigsi kladzināt, ka tavs golfs ir raķete.
Spilgti redzams, ka msh nekad nevienai KIA kapotu nav atvēris
I30 pilnīgi precīzi aprakstīja, tur ir tādi paši motori, kā KIA un viņu galvenā īpašība ir ka tieši uz zemiem apgriezieniem ir baigais cēliens. Tas ir pilsētas autiņš un nav šoseju vagotājs. Itkā jau dzirdets, ka lietotaji sūdzas, ka vajagot papildus jaudu apdzīšanai, kad ej uz 100. Tomēr es kkā to neizjūtu, citreiz pat aizmirstos un jāmet nost, kad jau iet pāri 110.
Visu ieriekšejo CEED modeļu būtiskais mīnuss ir apgaismojums. Krēslā bieži sanāk čekot vai vispār ir ieslēgti uguņi, jo liekas ka citiem ir bet man nav
Tomer jaunaja CEED tur tak viss čotka - LED, tas ir gadžets uz riteņiem ar funkcijām, ko pusi nemaz ikdienā neizmantotu. Karoče - cilvēks runā par sev nezināmām lietām.
Un jaunais SW jau īpaši smuks sanācis www.youtube.com/watch?v=Cf-NWpcTX4M
msh, tu tak esi interesants pasažieris - kā var būt tāds naids uz vienu sūda auto? Tevi kāda kia kādreiz apšļakstīja uz ielas, nokoda pie krusta vai tml.?
Par tēmu - GB12, lai labi ripo! Un ripos, kurš viņš liksies. Neklauseis, ka odo notekti kruķīts, jo tāds noskrējiens nevarot būt utt. Skaidrs, ka ir tādi noskrējieni - tur tādas mašīnas ar tādiem motoriem pērk arī dažs labs, kas brauc maz km gadā. Pērk, jo patīk cēliens, dinamika, elastība, nevis tikai tāpēc, ka jābrauc gadā 50 000 km pa bāni.
Kā tas viss sasaucās ar rakta tēmu par lietotu bmwGt?
Tāpēc jau nav (un nebūs!) šeit normālu vaļsirdīgu izklāstu par lietota auto patieso ekspluatāciju.Tapc ka te tā kā izsalkuši badā mērdēti suņi visu un katru norejat.No jums par to aziātu un amerikāņu ekspluatāciju te atskaite ir apaļa nulle, bet vieglāk taču ir ikdienā te producēt negativitāti,naidu un dezinformāciju.Ieej labāk krievu vidē uzmanīgāk palasi- kur tas kia dīleris dod jaunam auto 1 (vienu) mēnesi garantiju uz katalizātoru.
Ir CEEDa topikā viss ekspluatācijas izklāsts.
Žēl ka bmw turētāji nav tur savu kluci ielikuši.
ja būtu par ko ielikt, būtu ielikuši.
Man, kā us auto fanam, būtu tur daudz par ko ielikt. To es visu laiku daru. Bet to topiku kaut kā palaidu garām.
Sàkumā nobrīnījos, ka tēma par visnotaļ reti sastopamu auto ir tik labi apmeklēta un komentēta. Bet, palasot sīkāk, viss skaidrs - 70% t.s. spams, par korejiešiem, fabijàm un amerikāņiem.
Neatceros, kurš te bija jau rakstījis līdzīgi, arī man vienīgie BMW, kas uzrunā, ir tieši hečbeki - GT, X6, X4. Tieši dizaina dēļ.
Man GT nederētu, jo aizmugurē, ja nemaldos, ir tikai divas sēdvietas. Toties ērtākas kā citiem auto.
GB12, Novēlu Tavam GT ilgu un veselīgu mūžu un Tev saglabāt sajūsmu visus plānotos 3 gadus vai pat ilgāk.
Paldies
To, ka būs samazgas, jau gaidīju. Bet es požizņi tādus neņemu pierē. Jau iepriekš iepostoju, ko par tādiem saka psihologi. Lai tak tie grūtdienīši izpaužas, ja citur nav kur. Un, kā jau rakstīju, tos grūtdienīšus kā bulli sarkana lupata uzvelk tieši tas, ka runa ir par BMW... nevis Audi, Lexusu, Jaguāru vai Mersi...
Par sēdvietām - nezinu, kā citiem, bet manam ir trīs. Tiesa, kā jau rakstīji, baudījums aizmugurējiem ir tad, ja viņi tur divatā, nolaiž vidu un izmanto to kā elkoņbalstu. Tad tur var čilot kā limuzīnā.
GB12
Cik parasti km gadā nobrauc ?
Kāds bija vērtības kritums ,kad Tu nopirki ?
Ja cilvēks pērk jaunu tādu auto par 60-80k, viņu raksturo netikdaudz ka viņam "ir", bet gan ka viņš ir tik labi situēts, ka turpmākajos gados varēs atļauties 10-12-15-20k (gadā!) vienkārši pazaudēt.Dēļ savām cilvēciskajām iegribām.Jaunās Kijas pircējs par 20k sākumcenā "operē" un riskē jau pavisam ar citām, daudz mazākām summām.Tas, kurš paņem pa iksu 90k un maina to ik pēc 1-2g- tas "var" vēl vairāk.Tas ir retums, ka kāds nopirktu 10jā gadā to Gt un brauktu kā pirmais īpašnieks līdz 19tajam.Bet vienalga tāds cilvēks uzskatāms par turīgu.Kaut vai uz atlaides akciju pa 65k nopirka un tagad pa 15 pārdeva.Tas ir vismaz -50k, 9 gados 5,5k gadā tikai uz vērtības kritumu,rēķini kā gribi.Pat ja demagoģiju pielietot un mēģināt pierādīt, ka operlīzingā maksājamā summa būtu gadā mazāka.Noklusējot ikgadējā nobraukuma nianses un utt.Neparvelti tie autoražotāji ir miljardieri jebkādā kombinācijā.
Bet Latvijā dzīvojošs reālists, nevis fantazētājs, redz tādu ainu - BMW ir 5.populārākais auto brends Latvijā - aiz VW, AUDI, VOLVO un OPEL. Apsteidzot pat Toyotu.
Vidējais vecums - 2003.gads
Vidējā Toyota - ir 2008 gada.
Vidējais opelis ir 2005 gada
vidējais fords ir 2004 gada
vidējais folksvāgens ir 2004 gada
pat vidējais mersedess ir 2005 gada
Par kādiem 60 000 tu te pļurksti? Ja Latvijā brauc kāds lūznis, tad tas ir BMW. Nu labi, jāatzīstas, ka lielākais konkurents uz lūžņa statusu ir AUDI. Tam vidējais vecums ir ap 2000 gadu.
Ja piešķirtu balvu - "LATVIJAAS LŪZNIS" tad pirmo vietu ieņemtu Audi, otro BMW un par trešo vietu jau būtu sīva konkurence.
Visdrīzākais, tas būtu SAAB. Bet tos pēc konkrēta gada vairs neražo, tāpēc salīdzināt nav korekti no ražotajiem, varētu būt ( bet varbūt arī nē) - kraislers. Bet cik ir kraisleru, cik BMW ( 5.vieta Latvijā - ar 52 000. Kraisleri - 11 000)
Es nepļurkstu, es runāju.Bet tev PersonAali jau vairakkart saciju- izdzeesies no shejienes labak atrak.Savus peredrasta aprekinus ievieto kaut kada apollo vai tamlidziga idiotu lapaa.Tev laikam pa dziivi akuuti pietrūkst kāda tādapat dalbajooba blakus, kas to tevis nonstopā producēto ujņu uzņem.Lielakais Meesls šeit esi tu pats- konkreti nevaru saprast, kapc neesi izmests no šejienes.Tas laikam delj taa, ka normals cilvēks šajā atejā diez vai ko vairs centīsies izburtot, tapc tevi ir japatur kaa tādu asenizātorkairinātāju.Lai vismaz kaut/kādu sarunu uzturētu.Ja te nebūs šie dalbaēbiska naida kurināšanas un tīšām aizvainošanas murgojumi, tad jau neviens normāls lietotājs vairs šo te suudalapu nelasīs.No kkādiem delfiem tevi drošvien izdzēstu na-uj jau pirmajās piecās minūtēs, bet šeit ir tolerance.Tā ka aizej Dibenu nomazgā, gan jau uz vakarpusi ienāks kādi iecietīgāki apmeklētāji,būs ar ko aprunāties.
Es te sava apkārtnē divus SAABus redzu. Viens vislaik stav bērndārza stāvvietā, gan jau kādam darbiniekam. Tas ir riktīgs lūznis, liekas, ka ar grīdas krāsu pārkrāsots, bet ar nolaižamu jumtu. Otrs ir manam kaimiņam, tas gan to auto ir uzpasējis, bet tā nav vienīgā mašīna ģimenē. Izliekas, ka SAAB lietotāji ir tādi paši fanāti, kā Subaristi.
Te ir topiks par lietotu bmw Gt.Kāds tam ir sakars ar saabu?
ezis71 rakstīja:
Nekad. Cilvēkiem, kuriem reibuma stāvoklī velk uz kašķi, nevajadzētu grādīgos lietot vispār.
Piedod bet šinī topikā mans vēl nav kašķējies.
BANs tev par labu būs nācis, ko?
Grūti pateikt, varbūt jā bet tas kolhoza eksperts msh baigi krīt uz nerviem.
Skaties filozofiski - puikiņam vienkārši nav kur pašrealizēties, savā gaterī notekti par tādu izrunāšanos no vietējā zieda pa seju atrautos... tad nu visvienkāršākais ir internetā citus, kas nav tādi kā viņš, par lohiem saukt... palasi no postu, ko iekopēju - tur arī par šādiem stāv rakstīts.
Es tiešām nebrīnos ka cilvēks, kurš savā galvā aizķēries ~20 gadus senā pagātnē - un cilvēks, kurš mēdz daudz trekterēt [kura frāze uz kuru attiecas, paši saprotat] - abi var šitādu sūdu izfantazēt...
Bet nu savā ziņā tevi var saprast... Vietā kur tu atrodies, vietējais zieds tev par tavu izrunāšanos, par tēmu "nu čo puikiņi, es kruts večuks, pensionārs, tikko nopirku desmitgadīgu behu, pēc gada atkal pirkšu citu, beļļē" tev tiešām dotu pa muti - bet es dzīvoju laukos - pat ja tu te atbrauktu visiem pamētāt kruto, kāds tu večuks a visi puikiņi, tu zilu aci varētu atrauties tikai tad, ja patrāpītos vietā, kur visi jau normāli iekodušies... Par pašrealizēšanos gan tev ir zināma taisnība - diezgan maz man ir ar ko izrunāties par dzelžiem - ja ko tādu teiks "vietējajam ziedam", tas tikai klusēs, jo nav saistoša tēma
Lūk kārtīgs auto vērtība kritums.
Jā, ja jau spams, ta jau lai iet- reku vecais Blēdis 3D arī ir atgriezies- gan jau ne vienu vien Taisnību drīzvien uzdzirdēsim un ne viena vien "zvaigzne" dabā izrādīsies suuuds ;P
BMW 530d Gran Turismo dzīvē
Tātad, slavēšanai, kritikai, saturīgiem komentāriem un spamam (kā tad nu bez tā) tiek nodots mans jaunais braucamais - BMW 530d Gran Turismo. Ražots un pirmo reizi pārdots tālajā, bet varbūt ne tik tālajā 2010.gadā, tātad, F07 modelis.
Kāpēc šāda izvēle? Sākumā domāju par jaunu auto. Bet tajā budžetā/mēneša maksājumā, kurā man būtu, tā teikt, komfortabli, izskatot visādus variantus, tā arī neko dvēselei piemērotu atrast neizdevās. Krosoveru īsti negribas un pēc tāda arī nav vajadzības. Korejieši neuzrunā, ja nu vienīgi kāds KIA Pro Ceed, bet, nu, tādā komplektācijā, kā man gribētos, tas maksā ap 30 kilo, tad nu, kaut kā roka neceļas nolocīt 30 tūkstošus par korejiešu kompaktklases auto. SEAT Leon FR tomēr jau ir morāli novecojis, Škoda Octavia RS arī, pie tam, feisliftētajam modelim purns šķiet neglīts (pre-deisliftam bija glītāks), VW atkrīt augstās cenas un drastiskā cenas krituma dēļ. No francūžiem uzrunā tikai Renault Talisman, bet tādā komplektācijā, kā man gribētos, pārāk dārgs tomēr. Vizuāli patīk Peugeot 508, bet, nu, pārāk tomēr daudz sliktu atsauksmju par Peugeot. It kā patīk Opel Insignia, bet arī - dramatisks cenas kritums, kā arī tagadējā piederība PSA grupai kaut kā neraisa uzticību. Tad nu ideju par jaunu auto tomēr noliku plauktā un sāku skatīties uz ko 7-10 gadīgu no premium gala... Gribētos jau kādu C klases mersi, bet sakarīgs jaunais modelis maksā apm. no 25000, bet man tomēr gribējās apm. 16-17 tūkstošos iekļauties. 2009. līdz 2014.gada modeļu kantainās formas galīgi neuzrunā. Skatījos Audi, bet arī... A5 un A6 it kā sakarīgi auto, bet tomēr neuzrunā. Bez tam, parunājos ar vairākiem šo modeļu lietotājiem, diez ko labi viņi tomēr neatsaucas. Bet A7 pārāk dārgs - netrāpa budžetā. Patīk feisliftētais XF, bet sakarīga servisa trūkuma dēļ vismaz tuvāko gadu laikā Jaguāru vairs neizskatu kā variantu.
Tad sanāca parunāties ar vairākiem BMW īpašniekiem (F07, F10, F11 modeļu) un visi ļoti labi atsaucās, ka šis esot viens no BMW veiksmīgākajiem modeļiem, kuram esot novērstas iepriekšējā E60 modeļa elektronikas problēmas. Tad nu sāku interesēties par šo modeli. Uzreiz sapratu, ka universāli negribas. Ja sedanu, tad tikai baltu, bet nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Tad vienu dienu netīšām pie savas mājas ieraudzīju stāvam Gran Turismo, un tad sapratu, ka gribu tādu - auto atšķiras no ļooooti daudz esošajiem sedaniem un universāliem, bet ir ar ļoti plašu salonu un kaut arī mazu bagāžnieku, tomēr, tā kā man patīk ceļot ar auto un dažreiz vienkārši kaut kur pie dabas gulēt, tad šis ir pašā laikā. Plus, tomēr esmu dizaina upuris un man patīk savādāki auto (ne velti fanoju par saabiem, jaguāriem, aflām u.tml.)
Tad sākās konkrētā modeļa meklējumi. Piesaistīja ss-ā viens baltā krāsā, ko tirgoja privātpersona. Bet, kamēr es tur e-pastiski visādus jautājumus uzdevu par auto, vēsturi, bijušiem darbiem utt., tikmēr tas tika pārdots. Tā nu turpināju skanēt ss-u. Kolēģis ieteica paskatīties kādā no tiem Tukuma plačiem, kas specializējas uz BMW importu (EZ Auto, Next Auto)... viņi it kā tirgojot labus un tīrus auto... dārgākus, kā vidēji ss-ā, bet, nu, sakarīgus, ar nekruķītiem odometriem. Pazvanījos pāris zināmiem tukumniekiem, kopumā labi atsaucās, ka pie tiem varot ņemt. Un tieši vienā no plačiem uzmanību piesaistīja tāds smuks, tumši pelēks ar balto salonu, melniem griestiem, panorāmas jumtu, un mazu noskrējienu (150 tūkstoši), trīslitru dīzeli ar 245 zirgspēkiem un astoņpakāpju automātu. Nācis no Vācijas, lietots Frankfurtē, ņemts no vietējā BMW centra. Aizbraucu, paskatījos, izbraucu un sapratu, ka tas ir tas, kas vajadzīgs un ko gribu. Nav pilnā komplektācija, bet pietrūkst vienīgi durvju piesūcekņu (durvis tomēr pasmagas) un stūres apsildes (Jaguāram bija). Protams, nesūdzētos par masāžas beņķiem, bet, nu, tā jau izvirtība būtu. Un nevar saprast, vai spoguļi pielokas tikai manuāli, vai arī var uzstādīt automātisko pielocīšanos (vismaz settingos neatradu). Paņēmu līdzi arī mehāniķi, kas man visus auto taisa, viņš arī piekrita, ka šo var ņemt. Tad nu sāku kārtot papīrus, sareģistrēju, izgāju skati (pa nullēm), saliku drošības sistēmas, nomarķēju, apdrošināju, un tagad tikai braukšanas vaina.
Pirmie apm. 500 kilometri nobraukti, kaut kādi iespaidi radušies. Auto ļoti ērts, dinamisks, labi izskatās, kā viens iauto vecbiedrs saka - baudāms. Patēriņš kombinētajā ciklā apm. 9 litri uz 100 km, salons ļoti plašs. Šis īstenībā tikai pēc nosaukuma skaitās 5.sērijas modelis, bet esot būvēts uz 7.sērijas bāzes. Tiesa, ar 20 collu diskiem gaitā paciets. Salons, kā jau BMW, kvalitāti nostrādāts, gaumīgs, ērts. Vēl jāpiešaujas pie i-drive sistēmas. Pie mīnusiem varētu pieskaitīt lietu, par kuru BMW, šo modeli izstrādājot, visticamāk, nedadomājās - ka pēc 10 gadiem arvien retāk kurš brauks ar auto bez viedtelefona lietošanas (waze, spotify utt.). Tad nu, ja negribu telefona turētāju līmēt pie stikla (nepatīk ne vizuāli, arī skatam traucē), vienīgais variants ir stiprinājums pie ventilatora, bet tas, savukārt, traucē skatam uz lielo displeju. Vai traucē atvērt to nelielo sīklietu nodalīju virs audioiekārtas. Otra lieta - kaut kā tomēr pie šī modeļa funkcijām ir vairāk jāpiešaujas, kā citiem auto. Vēl joprojām neesmu pieķēries, lai atrastu, kā ieslēgt kruīza kontroli. Citiem auto kaut kā atradu uzreiz. Un trešais - ar bluetooth savienojot telefonu, var tikai sarunāties, mūzika no telefona netiek atskaņota. To var pieslēgt ar AUX, bet pazūd skaņas kvalitāte. USB skan normāli, radio arī, bet tieši ar AUX basi kļūst švakāki, skaņa klusāka (jāgriež diezgan), un, tad ja izdomā pārslēgt uz radio un aizmirsti pagriezt klusāk... varbūt kāds audiospečuks var ieteikt risinājumu.
Var redzēt, ka auto lietots pārsvarā pa pilsētu. Kaut arī salons galīgi nav izsēdēts, dažas pogas (sēdekļu apsildes, stikla pūtēja u.c.) ir padilušas. Tad nu domāju - no vienas puses, varbūt labāk būtu bijis, ja būtu lielāks nobraukums, bet pa bāni, bet, no otras puses, ne jau uz 130-150 tad pa to bāni būtu braukts ar šādu auto. Pie tam, ar mazāku nobraukumu pēc tam to mašīnu tomēr būs vieglāk pārdot.
Vēl viena no BMW estētiķu puses nepārdomāta lieta. Gaišais salons ar melnajiem griestiem un tumšo koku izskatās vienkārši super. Bet drošības jostas nu gan varēja tomēr melnas. Gaišās tomēr nobružājas un izskatās reāli netīras. Runāju ar ķīmisko, teica, ka mēģinās iztīrīt.
Lai nu kā, auto kopumā ļoti patīk, un, ja nečakarēs smadzenes un kaut kas dikti dzīvē nemainīsies, domāju ar šo nobraukt vismaz gadus trīs.
Un laikam jāreģistrējas bmw-powerī